مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

سئو سایت صفحه های تارنما حین برنامه نویسی می بایست به طور عکس العمل‌گرا پباده سازی شوند. این برنامه نویس میباشد که هنگام طراحی وب انتخاب می کند عنصرها HTML در هر نمایشگر چه گونه کنارهم قرار بگیرند. به عنوان مثالً در شرایطی‌که پهنا ورقه از ۴۲۵ پیکسل کمتر باشد معلوم میباشد استفاده کننده با گوشی وارد تارنما گردیده و بایستی موادتشکیل دهنده برگه به سیرتکامل‌ای کنارهم قرار بگیرند که کاغذ‌ی وبسایت درین پهنا شایسته ترین ظواهر را داشته باشد.

شیوه‌های رسپانسیو کردن صفحه های اینترنت
به امداد media@ در CSS
با یاری media@ می‌اقتدار به عنصرها html، در هر سایز از کاغذ مرورگر، استایل‌های مختلفی را اعمال کرد. (از HTML اضافه بدانید)
به نمونه پایین اعتنا نمایید.

h2 { font-size: 23px; }
@media (max-width: 425px) {
h2 { font-size: 18px; }    
}
1
2
3
4
h2 { font-size: 23px; }
@media (max-width: 425px) {
h2 { font-size: 18px; } 
}
در‌این نمونه سایز فونت در تگ h2 برابر با ۲۳ پیکسل میباشد. البته به امداد media در نمایشگر تلفن همراه، سایز به ۱۸ پیکسل عوض شده میباشد.

به کارگیری از Bootstrap
بوت استرپ یک کادر‌ورک دارای شهرت میباشد که از HTML ,CSS ,JQuery استعمال ‌می‌نماید تا صفحه ها اینترنت را رسپانسیو نماید. Bootstrap تماماً بدون‌پول میباشد. با افزودن فولدر‌های آن به پروژه‌ی خویش میتوانید حین تایپ کردن کدهای html‌ از آنان به کارگیری نمائید. در مقاله ها بعدی طولانی تر به آن خوا‌هیم پرداخت.

به کارگیری از W3.CSS
یک قاب‌ورک از CSS میباشد که به پباده سازی صفحه ها رسپانسیو یاری میکند. شالوده فعالیت این کادر‌ورک به طور پیش‌فرض mobile-first (پباده سازی بر پایه ی برگه‌ی تلفن همراه) میباشد.

قاب‌ورک‌های متعددی می باشند که پباده سازی ریسپانسیو را برای طراحان اینترنت بی آلایش‌خیس کرده‌اند. تمامی‌ی این ابزار‌ها یک انگیزه دارا هستند و آن هم رضایت استفاده کننده حین بازدید از وبسایت میباشد!
 

  • ۹۹/۰۲/۰۱
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی