مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

سئو سایت 

بتف
کبوترخاکستری پرنده ای میباشد که قادر است جزئیات را سوای در حیث به چنگ آوردن جهت گیری فضایی به توجه تحقیق کند ، و این به عبارتی قابلیتی میباشد که موجب می‌شود موتور کاوش نیز از بین هزاران وب سایت ایندکس گردیده وب سایت های دارای ارتباط و مناسب را بیابد.
جمع آوری عده ای از کبوتران به طور خوشه ای متراکم موجب تسریع فرایند کاوش گردیده و با اعتنا به قابلیت و امکان های توضیح داده گردیده در باب این الگوریتم، ارتقاء سرعت خیر فقط از کیفیت مطالب ارائه گردیده نکاسته بلکه توجه آن را نیز بیش تر نموده است.
هنگامی که مطلبی در گوگل کاوش می توان به قفس اطلاعات (جایی که صفحه ها حاصل با سرعت بسیار متعددی بازنگری میشوند) منتقل میشود.هنگامی که فیض ی مربوط به مقاله گزینه کاوش به وسیله یک کدام از این کبوترها در خوشه ای یافت شود کبوتر آن را تعیین کرده و به اصطلاح به آن نوک می‌زند. به ازای هر مورد از این نوک زدن ها مرتبه ی کبوتر (PigeonRank) ورقه ی مربوطه ارتقا می‌یابد. صفحاتی که بیشترین نوک را به خویش اختصاص داده اند در اولیه ورقه ی حاصل استفاده کننده اکران داده می گردند و صفحه های با دقت به تعداد نوک زدن ها مرتبه بندی میشوند.
آپ دیت رسانی الگوریتم کبوتر مرتبه دایرکتوری های محلی را ارتقاء داده میباشد
در راستای نشر الگوریتم کبوتر ، مطلبی که تماما محسوس میباشد موقعیت بهتر دایرکتوری های محلی در نتیجه ها جستجوی گوگل است.
مثلا وقتی که “رستوران های تهران” را کاوش نمایید ، موتور جستجوی گوگل ، دیگر رستوران ها را به طور حاصل منقطع نشان نمی دهد بلکه دایرکتوری های و لیست های معین رستوران های تهران را ارائه میکند. این در حالی میباشد که با اعتنا به اعتبار دایرکتوری ها آن ها را سکو بندی کرده و بعد از ارائه ی لیست های دارای اعتبار و دوست داستنی به سراغ نیازمندی ها می رود.
جذاب میباشد بدانید بعد از آن در برگه ی دوم جدید به مقالاتی از خبر نامه های دارای اعتبار می رسیم که آنان نیز لیستی از رستوران ها را در قالب راهنما ارائه کرده اند. و در انتها شاید در صفحه ها سوم یا این که چهارم به تارنما های منحصربه‌فرد رستوران ها دست یابیم.
این حاصل خیر فقط در زمینه ی عبارت “رستوران های تهران” عوض شده میباشد بلکه درباره با بقیه لغت ها این چنینی مانند “هتل های مازندران” و … نیز می‌توانید شاهد این به روزرسانی موثر باشید.
در غایت باز‌بینی های صورت گرفته حاکی از آن میباشد که آپدیت رسانی الگوریتم کبوتر شایسته ترین سود را برای دایرکتوری های محلی به همدم داشته میباشد و این دستور تماما با گفته ی قبل گوگل درباره‌ی “دارای ارتباط ساختن حاصل محلی با سیگنال های جایگاه بندی وب سایت” سازگار میباشد. این آپدیت رسانی موجب گردیده تا دایرکتوری های عظیم و وب سایت های با سئوی توسعه یافته به خیر و خوبی سود بگیرند و متعاقبا وبسایت های منحصر به فرد مرتبط با رستوران ها یا این که هتل ها و … برای رقابت به بحران دشواری کشیده شوند. این رقابت برای دایرکتوری های نو تاسیس نیز نقص‌ خواهد بود.
الگوریتم گوشی گدون Mobilegeddon
اشنایی با الگوریتم گوشی گدون Mobilegeddon
طبق اخباری که در اسفند ماه سال ۹۳ (۲۶ فوریه) از طرف گوگل منتشر شد دنیای اینترنت معطل الگوریتم جدیدی از طرف این موتور کاوش گردهمایی که از آن با تیتر “تلفن همراه گدون” حافظه میگردد. در آن دوره، گوگل مورخ اردیبهشت ماه سال ۹۴ (۲۱ آوریل) را تحت عنوان دوره نشر الگوریتم تازه خویش معرفی کرد که هدفش هم جهت شدن تارنما ها با ساختار گوشی و تبلت میباشد. درحال حاضر قصد داریم تا درین نوشته‌علمی با الگوریتم نو گوگل اضافه آشنا شویم.
گوشی گدون اسم الگوریتم نو گوگل هست که هدفش محاسبه سایت ها به دلیل در یک طرف شدن و منطبق با سیستم مرورگر تبلت و گوشی میباشد که به اصطلاح به آن Mobile Friendly گفته میشود و این به آن معنا میباشد که پس از حضور این الگوریتم، وبسایت هایی که در بیس پباده سازی خویش از امکانی برای هم جهت شدن با تلفن همراه و تبلت که به اصطلاح واکنشگرا یا این که Responsive گفته می گردد به کارگیری نکرده باشند، در مرتبه بندی گوگل مقام خویش را از دست خواهند اعطا کرد.
وجود این واقعه، اکثری از تارنما های وسیع عالم را با یک بحران اساسی مواجه کرد و سبب ساز شد که آنان بدین الگوریتم نو کنیه “گوشی گدون” که برگرفته از آرماگدون هست را بدهند.
از آنجایی که امروزه به کارگیری کاربری و کاربردی از گوشی و تبلت و استعمال ی یوزرها آن‌ها از وب رو به ارتقا هست، گوگل در راستای تقویت ابزار تلفن همراه و تبلت، تمایل به ارائه این الگوریتم گرفت و قوانینی را که مبنی بر آن یک سایت تحت عنوان Mobile Friendly معرفی میگردد را بصورت تحت شرح داد:
ساخت سایت به طور ریسپانسیو یا این که واکنشگرا باشد
عدم به کار گیری از ابزارهایی که برای تلفن همراه و تبلت اهمیت و عمومیت ندارد (مثل استعمال از Flash)
به کار گیری از متن به نوعی که نیاز به بزرگنمایی نداشته و قابل تلاوت باشد.
قراردادن لینک و پیوند ها با مسافت سنجیده بصورتی که استفاده کننده به راحتی بتواند پیوند متبوع خویش را تعیین نماید.
به کارگیری از بعد ها مطلوب جهت مطابقت با کاغذ اکران تلفن همراه استفاده کننده تا نیازی به غلو کاغذ وجود نداشته باشد.
اینک گوگل این موقعیت را برای همه سایت ها و با هر لهجه در سراسر جهان به عمل می‌برد و بدین نکته اشاره نموده است که الگوریتم تازه، تاثیر بی واسطه بر روی نتیجه ها گوگل خواهد داشت. اما ذکر این نکته خالی از لطف وجود ندارد که فعلا، صرفا زمانی که از روش تلفن همراه به کاوش میپردازید تاثیر این الگوریتم را مشاهده خواهید کرد ولی دیری نخواهد سپری شد که تاثیر آن، همه حالات کاوش و نتیجه ها آنها‌را در بر خواهد گرفت و بزودی تغییرات بزرگی را در نتیجه ها جستجوی گوگل شاهد خوا‌هیم بود.
در‌حالتی که سایت شما بصورت Mobile Friendly پباده سازی گردیده باشد میتوانید معطل ارتقا سکو بندی وبسایت خویش در حاصل کاوش باشید در غیر اینصورت، سقوط مرتبه منتظر شماست.
نکته مثبتی که درین الگوریتم موجود هست، Real Time (بروز رسان) بودن آن میباشد و این بدان معناست که در صورتیکه طراح سایت مبادرت به ساخت تغییرات در راستای مطابقت و همخوانی با گوشی در تارنما خویش نماید، جایگاه آن تارنما بهبود خواهد یافت.
نکته بسیار مهم: برای رویا رویی با این الگوریتم ابدا از ورژن تلفن همراه به جای قالب واکنشگرا برای تارنما خویش به کار گیری نکنید. طراحان متعددی میباشند که نمی‌خواهند ورژن اصلی وبسایت خویش را تغییر و تحول و به قالب واکنشگرا تبدیل نمایند و به جای آن، تمایل به پباده سازی ورژن گوشی میگیرند و یوزرها را به زیردامنه تارنما خویش منتقل مینمایند. به کار گیری از این طرز اشتباهات متعددی را به یاروهمدم خواهد داشت که او‌لین و وسیع ترین نقص‌، Duplicate Content میباشد که از لحاظ گوگل اهمیت بسیار متعددی را داشته و ایرادات متعددی را برای سایت شما به یاور خواهد داشت.

  • ۹۹/۰۲/۲۷
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی