مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

۲۰ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سئو سایت تا به امروز تکنیک های بخش اعظمی در مورد ارتقاء سرعت تارنما ارائه کردیم البته به جرعت می قدرت اعلام کرد آموزه های بهینه سازی وب سایت و دیجیتال مارکتینگ تکنیک هایی میباشند که دائما در حالا بروز شدن میباشند و هر چقدر به می داند های فعلی خویش مطمئن باشید گشوده هم نیاز دارید تا متناسب با تکنیک ها و داده ها روز جهان علم خویش را بروز رسانی فرمایید.در‌این نوشته‌ی علمی ما قصد داریم تا در راستای فراگیری هایی کاربردی در موضوع ساخت وب سایت، پباده سازی نرم افزار و seo وبسایت مباحثی بروز از نهایی ژورنال های دارای اعتبار عالم به شما ارائه کنیم. با ما یاور باشید.

ایده هایی تازه و کارساز برای ارتقاء سرعت وب سایت
از تصاویر SVG در ساخت سایت خویش به کار گیری فرمایید
یکی‌از سفارش های مهم ما برای ارتقا سرعت وبسایت این میباشد که برای آیکن های سایت خویش از تصاویر برداری svg استعمال فرمائید.با به کارگیری از SVG می‌توانید تا حدود 60٪ سرعت تارنما خویش را ارتقاء دهید.

این فرمت فارغ از هیچ سیرتکامل افت کیفیت می تواند از 1240 بایت تا 630 by بایت تصاویر شمارا فشرده می‌کند و به همین وضعیت تاثیر بسزایی در ارتقاء سرعت وب سایت شما داراست.

به کارگیری از تصاویر svg در ارتقا سرعت وبسایت

از تصاویر داخل خطی به کار گیری نمایید.
GTMetrix سفارش می‌کند که CSS یا این که JS خویش را باطن خطی فرمائید ، ولی به تصاویر محل ورود اشاره نمی نماید. لازم میباشد بدانید تصاویر نیز می‌توانند باطن خطی باشند و برخی اوقات این می‌تواند یک شیوه درست برای ارتقا دیده گیر سرعت وبسایت باشد.

برای شناخت بیش تر با ابزار GTMetrix می‌توانید روی لینک و پیوند تحت کلیک فرمایید:

نوشته‌ی‌علمی دارای ربط: معرفی و فراگیری کاربردی ابزار GTmetrix

در سایت خویش قابلیت و امکان کاوش قرار دهید
این قابلیت و امکان یک عنصر UI موءثر میباشد و می‌تواند به یوزرها شما یاری دهد تا زودتر به انگیزه خویش برسند. این قابلیت و امکان شاید از حیث فنی تکنیک ایده آلی به حیث نرسد البته موجب جلب رضایت استفاده کننده میگردد. در واقع این تکنیک از نظر استفاده کننده سرعت وبسایت شمارا بالا جلوه می‌دهد و روی seo وبسایت و جلب حیث گوگل نیز تاثیر گذار میباشد.

به کار گیری از برچسب های جزئیات / خلاصه HTML
HTML دارنده یک جفت برچسب داخلی به اسم جزئیات و خلاصه میباشد که به طور بدون‌پول در دسترس کاربرانی که به آن نیاز دارا هستند ، می‌گذارد.

این برچسب ها میتوانند به روشهای متفاوت پباده سازی شوند. در شرایطی‌که بخواهیم تاثیر آنان را در ارتقا سرعت تارنما شرح دهیم بایستی دقیقا شما‌را به دلایلی که برای افزودن امکان کاوش در وبسایت ارائه کردیم ارجاع دهیم.

بروز رسانی پیکربندی کانال
هر توشه مرورگر ناچار به گردآوری منابع از سرور می‌گردد ، ناچار میباشد پیامی را به سرور ارسال نماید. هر چقدر تعداد این پیام ها یا این که درخواست ها کمتر باشد سرعت وب سایت بیش تر می‌گردد.

راهکارهایی از پاراگراف استعمال از تکنولوژی TLS 1.3 موجود است که قادر است تعداد این درخواستها راکاهش دهد.

استعمال از زیرساخت ابری AWS
زمانی یوزرها به تارنما شما متصل میشوند ، مجبورند اتصالات کانال را از هر کجا که به سرورهای شما (یا این که CDN) شما باشند بگشایند. در شرایطی‌که وب را تحت عنوان یک گروه بزرگ از جاده ها فکر کنید ، می اقتدار چنین بیان کرد که یوزرها می بایست از روش هرکدام از این جاده ها به سرور خویش رانده شوند.

در‌این فی مابین برخی از موسسات پهناور جاده های سری خویش را دارا هستند که دارنده حفره و ترافیک کمتری بوده و استفاده کننده سوای محدودیت سرعت می‌تواند در آنان تردد کرده و به مقصد برسدداشتن یک مسیر مخصوص می‌تواند تحول اکثری در سرعت تارنما شما ساخت نماید.برای این عمل می قدرت از زیرساخت ابری AWS کمپانی آمازون بهره برد.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

ریشه یابی E-A-T در سئو

سئو سایت 


به عبارتی‌طور که اشاره کردیم با اعتنا به اهمیت مسئله، گوگل برای امتیازدهی EAT از نیروی انسانی به کارگیری می‌نماید که به آن‌ها Quality Raters گفته می‌گردد. فکر کنید یک وب سایت با موضوعات طبی دارید، مسلما درین حوزه آلرژی اضافه میباشد و این اشخاص بایستی با توجه و طاقت فرسا‌گیری بیشتری محتوای شمارا رصد نمایند. گوگل یک کتابچه 164 برگه‌ای را تحت عنوان مبداء در چنگ این اشخاص قرار داده میباشد تا براساس استانداردهای تمجید گردیده بتوانند محتوا را باز‌بینی کرده و از نگاه کیفی به آن امتیاز دهند. راهنمای گوگل صفحه های را براساس کیفیت محتوا به کمترین، نادر، میانگین، بالا و بالاترین کیفیت تقسیم میکند. تمام انگیزه گوگل این میباشد که تک‌تک صفحه های شما بتوانند جایگاه بالاتری را اخذ نمایند.

ضمن اینکه از امتیازدهندگان منظور می‌گردد تا مورد ها پایین را با توجه باز نگری نمایند:

انگیزه کاغذ
امتیاز E-A-T محتوا
کیفیت و حجم محتوای اصلی
داده ها لازم در رابطه تولید کننده محتوای اصلی
اعتبار و احترام سازنده محتوای اصلی
ولی می دانیم که‌این مورد ها برای جایگاه‌دهی و اثرگذاری در بهینه سازی کفایت نمیکند و این راهنما موردها مهمی زیرا لینک و پیوند‌ها را در حیث نمی‌گیرد.

EAT گوگل چه می باشد؟ اصول سه گانه گوگل برای ساخت محتوای کیفیت خوب

پیاده‌سازی راهبرد‌های الگوریتم E-A-T گوگل جهت بهبود مقام وبسایت در حاصل کاوش
برای اینکه بتوانید با به کار گیری از راهبرد‌های الگوریتم EAT گوگل مقام خودتان را در کاغذ نتیجه ها گوگل ارتقاء دهید، بایستی موردها مهمی را در حیث داشته باشید. قطعا این الگوریتم و سیستم امتیازدهی آن اهمیت بسیار متعددی دارااست. پیرو به یک‌سری آیتم از مهم ترین راهبرد‌های این بخش اشاره می کنیم.

1- مخاطب سخن نخستین و پایان را میزند

در صورتی‌که قرار باشد بگوییم الگوریتم E-A-T به چه استدلال ارائه گردیده و چرا تا این اندازه اهمیت داراست، در یک گزاره می توانیم بگوییم این مخاطب میباشد که کلام نخستین و پایان را می زند. متاسفانه در حالی که‌این روز ها بخش اعظمی از کسب و امور، مدیران و حتی برخی کارشناسان فعال در حوزه بهینه سازی درپی راهکارهای زودبازده و ترفندهای متفاوت می باشند، ولی ایجاد محتوای کیفیت بالا و اختصاصی و در غایت اهمیت دادن به مخاطب فراموش شده‌است. به عبارتی‌طور که اشاره کردیم EAT برای آنالیز کیفی محتواست، در فیض یادتان باشد حق تقدم نخستین و پایان بایستی اهمیت دادن به مخاطبان و یوزرها وبسایت باشد تا سراغ تارنما اهل یک محل نروند!

2- ایجاد همیشگی محتوای کیفیت بالا که قابل اشتراک‌گذاری باشد

برای ساخت محتوای خویش انگیزه داشته باشید و به صدق آن را منتقل فرمائید، برنامه وقتی منظم داشته باشید و این قضیه را به اطلاع مخاطبان‌تان برسانید و سعی فرمایید مدام راست گو باشید و درست گو بمانید. تنها در ادامه تیترها و عناوینی نباشید که کلیک میگیرند، البته زردرنگ و دروغگو می‌باشند. در تکثیر محتوای خویش نظم را رعایت فرمایید و همت‌تان بر این باشد محتوایی که ساخت میکنید آنقدر کاربردی و منحصر به فرد باشد که فورا یوزرها آن را به اشتراک بگذارند. می بایست موردها تحت را در لحاظ بگیرید:
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

سئو سایت خیلی ها نسبت به هزینه کردن برای خرید پکیج آموزشی یا این که رفتن به عصر های بهینه سازی گارد دارن!

اینجانب هم شعور میکنم این اشخاص رو زیرا تصورشون بر اینه که میشه با مطالعه مقاله‌ها آموزشی هم بهینه سازی رو حافظه گرفت و پس از اون “تجربه کردن” شایسته ترین کامل کننده برای ماهر خاطر به چنگ آوردن seo هستش.

حقیقتا نمیتونم این صحبت رو رد کنم با اینکه خودم پکیج آموزشی می‌فروشم.

ولی یه موضوعی رو بهتون بگم که شاید شما خارج این دور و بر باشید و اینجانب از باطن دقیقتر باهاش عکس العمل داشته باشم؛ بد وجود ندارد اینم در حیث بگیرید.

پکیج ها و عصر های آموزشی بی نقص، شما رو تو نخستین رویکرد با تمام مواقعی که برای seo وب سایت می بایست بدونید، آشنا می کنن.

برام جذاب بود که زمانی خودم داشتم پکیج آموزشی seo وردپرس رو ضبط میکردم، با خودم گفتم: درصورتی که اینجانب تو آغاز کارم همچین ویدیویی داشتم، نیاز نبود کلی عمرم رو روی امتحان و اشتباه های خیلی ابتدایی بگذارم و یک تارنما رو هی منزه کنم و مجدد بسازم.

بعضا نکته ها درباره‌ی بهینه سازی وجود داره که شما از همون نخستین که یک تارنما رو آغاز به پباده سازی می‌کنید بایستی بدونید و باطن وبسایت اعمال نمائید.

در صورتیکه این فعالیت انجام نشه، بعدا عوض کردن اون سبب زخم شدید به سکو های وب سایت و از دست دوره زیاد میشه.

پکیج های آموزشی ابدا مالامال کننده جای تجربه یا این که مطالعات مداوم شما نیستند ولی به کار بستن از اون ها میتونه شما رو تو مقطع عصر یه خرده با تجربیات یک سری سال فعالیت کردن یک بهینه سازی عمل آشنا کنه که‌این تو مسیر شما خیلی با ارزشه و شاید سبب ساز بشه منش 3 ساله رو بتونید تو یک سال سپری فرمایید.

بعداز اون مطالعات و تجربیات فردی هم که بدست میارید، کامل کننده این فراگیری ها میشه و تو دوره معقولی به سطح کیفی فوق العاده ای در موضع یک کارشناس بهینه سازی خواهید رسید.

با این اوصاف، لحاظ شخصیه اینجانب اینه که کمپانی تو یک عصر آموزشی خوب و بی نقص یا این که تهیه و تنظیم یک پکیج آموزشی جامع در اولِ عمل برای اشخاصی که قصد استارت دارا‌هستند خیلی امداد کنندس و ارزشش رو داره که پولی رو برای اون هزینه فرمائید زیرا از روش این عمل به هیچ وجه نیاز وجود ندارد نگران رجوع و برگشت هزینه باشید.

البته گشوده شما تصمیم گیرنده می باشید و لازم میدونم بگم که هزینه کردن برای یادگیری بهینه سازی به هیچ وجه واجب وجود ندارد.

مقاله پیشنهادی: درآمد و بازار فعالیت شغل seo
گام سوم: یک وب سایت شیوه بنداز و تجربه کن!
یادگیری بهینه سازی با فعال‌سازی وبسایت

شیرین ترین و تلخ ترین بخش یادگیری بهینه سازی، تجربس.

اینجانب خودم بهینه سازی عمل هایی که یادگرفتن می‌فروشند و خودشون پروژه بهینه سازی فعالیت نمیکنند رو به هیچ وجه پذیرش ندارم زیرا هنوز هم اینجانب از پروژه هایی که انجام میدم کلی تجربه بدست میارم.

شما هم بعداز گذروندن یک زمان آموزشی و یا این که مطالعه های سطحی، بایستی یکبار دیگه سراغ اطلاعاتی که گردآوری کردید برید و اون ها رو توی یک وب سایت معمولی پیاده سازی نمایید.

اون لحظه ای که می بینید به اجرای یک تکنیک، درجه سایتتون از 10 وبسایت کهن و دارای اعتبار بالا خیس میره، حقیقتا حسیه که نمیشه شیوه ارزش گذاشت.

نکته ای که در پیاده سازی طرز های seo وجود داره، اینه که در حالتی‌که روشی خطا اجرا بشه، ممکنه وب سایت افت هم داشته باشه یعنی زحمت های شما بر خلاف جهتی بوده که بایستی تکان می کردید و این بخش تلخی یادگیری seo زبده کردنه که خویش اینجانب از این اتفاقات زیاد داشتم.

به همین خیال و خاطر بهتون توصیه می‌کنم در حالتی که قصد ندارید تحت عنوان کارآموز در شرکتی عمل نمایید، خودتون با فعال سازی یک وب سایت بی آلایش، فضای عملی اجرای تکنیک ها رو برای خودتون آماده نمایید.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

سئو سایت  اینکه تارنما شما از چند سرور گوناگون در نقاط متعدد جهان در دسترس باشد خیر فقط سبب ارتقاء امنیت وبسایت شما میگردند، بلکه به خیال کاهش ترافیک های محل ورود از یک سرور، سرعت لود سایت شمارا بسیار ارتقاء می‌دهد و همانگونه که گفته شد، این یکی مهم ترین فاکتورهای اساسی برای سئو می‌باشد.

کاهش ریسک تهاجم ها سایبری به تارنما ها، از سایر دلایلی میباشد که نشان دهنده ارتقاء امنیت یک وبسایت با به کارگیری از CDN هاست، از جایی که وبسایت شما از روش چند سرور آنلاین هست، از فعالیت پرتاب کردن آن نسبتاًً معادل با از عمل پرتاب کردن تمام سرورها است. درضمن، با به کار گیری از CDN ها خطر از فعالیت افتادگی و از دسترس بیرون شدن وبسایت شما نیز به مراتب کاهش می‌یابد. به این دلیل‌که در چهره از عمل افتادن یک سرور، سرورهای دیگر جای آن را خواهند گرفت.

همت این کانال مشابه به پردازشگرهای یک سری هسته ای هست. همانگونه که پردازشگرهای تک هسته ای کار کشته به پردازش سریع کلیه روند ها نیستند، اینترنت سایتی که روی یک سرور قرار داشته باشد نیز در چهره ارتقا ترافیک با این خلل مواجه می‌شود. البته پردازشگرهای چندین هسته ای، شبکه های بیشتری برای پردازش تولید میکنند و همین تشابه دقیقاً در مبحث CDN ها دیده میشود.

یکی‌از خطرناک ترین تهاجم ها سایبری حمله DDOS میباشد که با استعمال از یک کانال پهناور درخواست های متعددی را به سمت وبسایت ارسال مینمایند و در غایت منجر از فعالیت افتادن سرور وبسایت می‌شوند، از سایر مزیت های کانال های CDN یکسری لایه خودداری و خنثی کردن بی نقص این حمله ها است که با توزیع درخواست ها در کانال خویش اذن از دسترس بیرون شدن وب سایت در هجوم ها DDOS را نمی دهد و این حمله ها را خنثی می‌کند.

نوشته‌ی‌علمی دارای ارتباط: 5 نکته جهت بهبود امنیت وبسایت


آیا می بایست از CDN ها به کار گرفت؟
CDN می‌تواند برای هر اینترنت مستر یا این که صاحب و مالک تجارتی که دارنده یک سایت و یا این که حتی یک نرم افزار گوشی میباشد سودآور و کاربردی باشد. CDN برای خدمت هایی که به طور هم زمان به وسیله صدها و هزاران استفاده کننده در حالا به کار گیری میباشد بسیار اثر گذار خواهد بود. همینطور به کار گیری از CDN برای تارنما هایی که دارنده تعداد متعددی محتوا در فرمت های متفاوت میباشند و همینطور سایت هایی که یوزرها آن از نقاط متفاوت عالم مراجعه می‌کنند سفارش میشود.

نکته قابل توجه خیس اینکه به کارگیری از کانال های CDN به ارتقاء سرعت تمام قسمت های سایت شما امداد میکند. با همین خصوصیت می‌توانید سایت خویش را با صرفه کرده و در موتورهای کاوش در مرتبه های بهتری قرار دهید. البته در حالتی که تمایل به به کار گیری از CDN ها گرفتید، قبلی از هر چیز مطمئن گردید که از خدمت دهنده قابل قبولی آن را تهیه و تنظیم کرده باشید. همینطور فعال‌سازی درست یک CDN برای یک سایت یا این که نرم افزار نیز بسیار مهم میباشد. سفارش میکنیم این عمل را به ماهر ها و متخصصین این قضیه بسپارید به این دلیل که نادرست کردن در به کار گیری از این سیستم سبب به نتیجه ها ناخوشایندی برای تارنما و سئوی آن میگردد.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

سئو سایت 

بتف
کبوترخاکستری پرنده ای میباشد که قادر است جزئیات را سوای در حیث به چنگ آوردن جهت گیری فضایی به توجه تحقیق کند ، و این به عبارتی قابلیتی میباشد که موجب می‌شود موتور کاوش نیز از بین هزاران وب سایت ایندکس گردیده وب سایت های دارای ارتباط و مناسب را بیابد.
جمع آوری عده ای از کبوتران به طور خوشه ای متراکم موجب تسریع فرایند کاوش گردیده و با اعتنا به قابلیت و امکان های توضیح داده گردیده در باب این الگوریتم، ارتقاء سرعت خیر فقط از کیفیت مطالب ارائه گردیده نکاسته بلکه توجه آن را نیز بیش تر نموده است.
هنگامی که مطلبی در گوگل کاوش می توان به قفس اطلاعات (جایی که صفحه ها حاصل با سرعت بسیار متعددی بازنگری میشوند) منتقل میشود.هنگامی که فیض ی مربوط به مقاله گزینه کاوش به وسیله یک کدام از این کبوترها در خوشه ای یافت شود کبوتر آن را تعیین کرده و به اصطلاح به آن نوک می‌زند. به ازای هر مورد از این نوک زدن ها مرتبه ی کبوتر (PigeonRank) ورقه ی مربوطه ارتقا می‌یابد. صفحاتی که بیشترین نوک را به خویش اختصاص داده اند در اولیه ورقه ی حاصل استفاده کننده اکران داده می گردند و صفحه های با دقت به تعداد نوک زدن ها مرتبه بندی میشوند.
آپ دیت رسانی الگوریتم کبوتر مرتبه دایرکتوری های محلی را ارتقاء داده میباشد
در راستای نشر الگوریتم کبوتر ، مطلبی که تماما محسوس میباشد موقعیت بهتر دایرکتوری های محلی در نتیجه ها جستجوی گوگل است.
مثلا وقتی که “رستوران های تهران” را کاوش نمایید ، موتور جستجوی گوگل ، دیگر رستوران ها را به طور حاصل منقطع نشان نمی دهد بلکه دایرکتوری های و لیست های معین رستوران های تهران را ارائه میکند. این در حالی میباشد که با اعتنا به اعتبار دایرکتوری ها آن ها را سکو بندی کرده و بعد از ارائه ی لیست های دارای اعتبار و دوست داستنی به سراغ نیازمندی ها می رود.
جذاب میباشد بدانید بعد از آن در برگه ی دوم جدید به مقالاتی از خبر نامه های دارای اعتبار می رسیم که آنان نیز لیستی از رستوران ها را در قالب راهنما ارائه کرده اند. و در انتها شاید در صفحه ها سوم یا این که چهارم به تارنما های منحصربه‌فرد رستوران ها دست یابیم.
این حاصل خیر فقط در زمینه ی عبارت “رستوران های تهران” عوض شده میباشد بلکه درباره با بقیه لغت ها این چنینی مانند “هتل های مازندران” و … نیز می‌توانید شاهد این به روزرسانی موثر باشید.
در غایت باز‌بینی های صورت گرفته حاکی از آن میباشد که آپدیت رسانی الگوریتم کبوتر شایسته ترین سود را برای دایرکتوری های محلی به همدم داشته میباشد و این دستور تماما با گفته ی قبل گوگل درباره‌ی “دارای ارتباط ساختن حاصل محلی با سیگنال های جایگاه بندی وب سایت” سازگار میباشد. این آپدیت رسانی موجب گردیده تا دایرکتوری های عظیم و وب سایت های با سئوی توسعه یافته به خیر و خوبی سود بگیرند و متعاقبا وبسایت های منحصر به فرد مرتبط با رستوران ها یا این که هتل ها و … برای رقابت به بحران دشواری کشیده شوند. این رقابت برای دایرکتوری های نو تاسیس نیز نقص‌ خواهد بود.
الگوریتم گوشی گدون Mobilegeddon
اشنایی با الگوریتم گوشی گدون Mobilegeddon
طبق اخباری که در اسفند ماه سال ۹۳ (۲۶ فوریه) از طرف گوگل منتشر شد دنیای اینترنت معطل الگوریتم جدیدی از طرف این موتور کاوش گردهمایی که از آن با تیتر “تلفن همراه گدون” حافظه میگردد. در آن دوره، گوگل مورخ اردیبهشت ماه سال ۹۴ (۲۱ آوریل) را تحت عنوان دوره نشر الگوریتم تازه خویش معرفی کرد که هدفش هم جهت شدن تارنما ها با ساختار گوشی و تبلت میباشد. درحال حاضر قصد داریم تا درین نوشته‌علمی با الگوریتم نو گوگل اضافه آشنا شویم.
گوشی گدون اسم الگوریتم نو گوگل هست که هدفش محاسبه سایت ها به دلیل در یک طرف شدن و منطبق با سیستم مرورگر تبلت و گوشی میباشد که به اصطلاح به آن Mobile Friendly گفته میشود و این به آن معنا میباشد که پس از حضور این الگوریتم، وبسایت هایی که در بیس پباده سازی خویش از امکانی برای هم جهت شدن با تلفن همراه و تبلت که به اصطلاح واکنشگرا یا این که Responsive گفته می گردد به کارگیری نکرده باشند، در مرتبه بندی گوگل مقام خویش را از دست خواهند اعطا کرد.
وجود این واقعه، اکثری از تارنما های وسیع عالم را با یک بحران اساسی مواجه کرد و سبب ساز شد که آنان بدین الگوریتم نو کنیه “گوشی گدون” که برگرفته از آرماگدون هست را بدهند.
از آنجایی که امروزه به کارگیری کاربری و کاربردی از گوشی و تبلت و استعمال ی یوزرها آن‌ها از وب رو به ارتقا هست، گوگل در راستای تقویت ابزار تلفن همراه و تبلت، تمایل به ارائه این الگوریتم گرفت و قوانینی را که مبنی بر آن یک سایت تحت عنوان Mobile Friendly معرفی میگردد را بصورت تحت شرح داد:
ساخت سایت به طور ریسپانسیو یا این که واکنشگرا باشد
عدم به کار گیری از ابزارهایی که برای تلفن همراه و تبلت اهمیت و عمومیت ندارد (مثل استعمال از Flash)
به کار گیری از متن به نوعی که نیاز به بزرگنمایی نداشته و قابل تلاوت باشد.
قراردادن لینک و پیوند ها با مسافت سنجیده بصورتی که استفاده کننده به راحتی بتواند پیوند متبوع خویش را تعیین نماید.
به کارگیری از بعد ها مطلوب جهت مطابقت با کاغذ اکران تلفن همراه استفاده کننده تا نیازی به غلو کاغذ وجود نداشته باشد.
اینک گوگل این موقعیت را برای همه سایت ها و با هر لهجه در سراسر جهان به عمل می‌برد و بدین نکته اشاره نموده است که الگوریتم تازه، تاثیر بی واسطه بر روی نتیجه ها گوگل خواهد داشت. اما ذکر این نکته خالی از لطف وجود ندارد که فعلا، صرفا زمانی که از روش تلفن همراه به کاوش میپردازید تاثیر این الگوریتم را مشاهده خواهید کرد ولی دیری نخواهد سپری شد که تاثیر آن، همه حالات کاوش و نتیجه ها آنها‌را در بر خواهد گرفت و بزودی تغییرات بزرگی را در نتیجه ها جستجوی گوگل شاهد خوا‌هیم بود.
در‌حالتی که سایت شما بصورت Mobile Friendly پباده سازی گردیده باشد میتوانید معطل ارتقا سکو بندی وبسایت خویش در حاصل کاوش باشید در غیر اینصورت، سقوط مرتبه منتظر شماست.
نکته مثبتی که درین الگوریتم موجود هست، Real Time (بروز رسان) بودن آن میباشد و این بدان معناست که در صورتیکه طراح سایت مبادرت به ساخت تغییرات در راستای مطابقت و همخوانی با گوشی در تارنما خویش نماید، جایگاه آن تارنما بهبود خواهد یافت.
نکته بسیار مهم: برای رویا رویی با این الگوریتم ابدا از ورژن تلفن همراه به جای قالب واکنشگرا برای تارنما خویش به کار گیری نکنید. طراحان متعددی میباشند که نمی‌خواهند ورژن اصلی وبسایت خویش را تغییر و تحول و به قالب واکنشگرا تبدیل نمایند و به جای آن، تمایل به پباده سازی ورژن گوشی میگیرند و یوزرها را به زیردامنه تارنما خویش منتقل مینمایند. به کار گیری از این طرز اشتباهات متعددی را به یاروهمدم خواهد داشت که او‌لین و وسیع ترین نقص‌، Duplicate Content میباشد که از لحاظ گوگل اهمیت بسیار متعددی را داشته و ایرادات متعددی را برای سایت شما به یاور خواهد داشت.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

کنیبالیزیشن چیست ؟

 

بهینه سازی تارنما کنیبالیزیشن موضوعی می باشد که باید آن را بدون شوخی بگیرید. در غیر این صورت ضربه سنگینی به seo وب سایت شما می زند. کنیبالیزیشن مستقیما روی سکو بندی شما در نتیجه ها گوگل تاثیر منفی میگذارد.

 

cannibalization در عمل هنگامی حادثه می افتد که سایت شما در یک واژه و کلمه یا عبارت کلیدی ، با یکسری ورقه مختلف در حاصل ظاهر شود. این ایراد خیلی وقت ها میتواند به صورت ناخواسته واقعه بیافتد. و معمولا ناشی از ساختار نادرست معماری وب سایت ها میباشد. مثلا وقتی که یک دسته بندی از سایت شما دقیقا با یک برگه لندینگ پیج از سایتتان ، بر روی یک واژه کلیدی هدف گذاری شده اند. خیلی اوقات حتی نزدیک بودن کلمه ها کلیدی می تواند این خلل را ساخت نماید.

 

از طرف دیگر برای خیلی از وب سایت ها زمانی این اتفاق می افتد که به دستورالعمل های گوگل احترام نمی گذارند. گوگل به شدت مخالف این قضیه می باشد که شما یکسری صفحه از سایتتان را برای گرفتن درجه بهتر ، با یک کلمه کلیدی پر فرمایید. معمولا کسانی که دانش سئو خود را آپ دیت نکرده اند ، از این استراتژی به کار گیری می‌کنند. چون در چندین سال پیش این اقدامات جواب می‌بخشید. اما امروزه الگوریتم های گوگل پیشرفت شگفت انگیزی کرده اند و با این حرکات اشتباه صرفا به seo وب سایت خودتان ضربه می زنید.

 

چرا کنیبالیزیشن در کلمات کلیدی یک ایراد محسوب میشود؟

نکته این است که در صورتیکه چند ورقه بخواهند برای یک کلمه و واژه کلیدی مرتبه بندی شوند، کدام کاغذ برای جستجو کنندگان مناسب تر می باشد!؟

 

زمانی که ربات های گوگل در سایت شما به خزش میپردازند ، مشاهده می نمایند که یک‌سری کاغذ گوناگون برای یک کلمه کلیدی “مرتبط” وجود دارا هستند. البته گوگل مجبور می باشد از دربین این صفحه ها ، باارزش ترین گزینه را انتخاب کند.

 

به عنوان مثال خیلی از افراد زمانی که سایت خود را با 2 بهره چهارم و پنجم در ورقه اول نتایج گوگل مشاهده می کنند ، بسیار ذوق زده می‌شوند. در حالی که نمی دانند در‌حالتی که این نقص‌ را برطرف کنند حتی ممکن می باشد بتوانند بهره اولیه یا دوم شوند و CTR بیشتری دریافت کنند. مشقت بار در نادرست هستید در حالتی‌که انتظار داشته باشید که با این استراتژی ، ارزش بهینه سازی وب سایت خود را افزایش دهید. با این کار در عمل علاوه بر اینکه ارزشی برای seo سایتتان ایجاد نکرده اید ، بلکه عصر های جانور را از خودتان گرفته اید. بی تردید تلاش فرمائید مقاله ها آپ تو دیت شده seo وبسایت را مطالعه نمائید تا از این ایرادات خودداری کنید.

 

یکسری استدلال مهم برای دوری از cannibalization

نرخ تبدیل : چرا وقت و انرژی خودمان را تلف کنیم؟! آن هم بر روی صفحات مختلف یک سایت که همگی هدف مشترک دارا هستند . حتما یکی از این صفحات نرخ تبدیل بهتری دارد. پس تمام همت و تمرکز شما باید روی همان برگه باشد.

 

کیفیت محتوا : بدون شک درصورتی که یکسری صفحه را با یک کلمه کلیدی هدف بگیرید ، محتوای آن‌ها خیلی به هم نزدیک می‌شوند. این مسئله باعث می شود که صفحات شما در معرض خطر محتوای تکراری قرار گیرند. و حتی در حالتی‌که جزء محتوای تکراری به حساب نیایند به مدل محتوای معدود بها می روند. این مورد ها به تارنما ما ضربه می زنند و دیگر به عنوان یک منشا در موضوع کاری خود شناخته نمی شویم.

 

بک لینک و پیوند : صد رد صد دریافت لینک از سایت های دیگر در حالتی‌که به صحت صورت بپذیرد ، بر روی seo وبسایت شما تاثیر مثبت می گذارند. حال تصور کنید که شما برای یک مفهوم واحد ، یک سری برگه در سایتتان تولید کرده اید. به این ترتیب لینک هایی که دریافت می کنید فی مابین آنها پخش میگردند. در حالی که به راحتی می توانستید با تمرکز بر روی یک ورقه در آن مضمون‌ کلیدی جایگاه مناسبی کسب نمایید.

 

چه‌گونه می‌توانیم نقص‌ کنیبالیزیشن را حل کنیم ؟

به کارگیری از تگ کنونیکال

شما بدون شک باید استراتژی مناسب برای تعیین لغات کلیدی داشته باشید. باید سعی نمایید برای هر صفحه از تارنما خود فقط یک کلمه کلیدی را گزینه هدف قرار بدهید. در‌حالتی که به دلیلی ناچار شدید یک سری کاغذ بسیار نزدیک به هم داشته باشید ، صد رد صد از تگ کنونیکال استفاده فرمایید. با استفاده ار این تگ برای گوگل مشخص میکنید که کدام صفحه مرجع اصلی میباشد.سئو سایت

 

بعضا ها فکر‌می کنند که استعمال از تگ کنونیکال به این مضمون‌ است که تنها یک ورقه اصلی و کانونی در نتایج گوگل ظاهر می‌شود. اگر‌که اصلا به این شکل نیست. شما با استفاده از تگ کنونیکال به گوگل می‌گویید که فلان صفحه ، صفحه اصلی در این باره است. اما در شرایطی که کاربر عبارتی را جستجو کند که پاسخ آن در صفحه ی کانونی نباشد و در دیگر صفحات مرتبط باشد ، گوگل آن کاغذ را به کاربران نمایش می دهد. حتی با وجود اینکه تگ کنونیکال آن ورقه به صفحه اصلی اشاره کند.

 

البته با تمامی این تفاسیر ، شما علاوه بر بهینه سازی باید تجربه کاربری را هم در لحاظ بگیرید. برای کاربران معمولا پراکندگی یک قضیه در صفحه های گوناگون ، تجربه جالبی نمی باشد. تا جایی که می‌توانید از صفحه های با محتوای کامل به کار گیری کنید.

 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

تفاوت سئو و ادوردز

سئو سایت seo و ادوردز هرکدام برای خویش مزایا و معایبی دارا‌هستند. وبسایت‌هایی که مبتدی خویش را ابتدا کرده اند میتوانند با یاری ادوردز به مقام قابل قبولی دست یابند و از داده ها آماری دقیقی که گوگل ادوردز در چنگ آنان می گذارد به کارگیری نمایند.
آن گاه که به رده مطلوبی دست یافتید رعایت اصول seo و سئو وب سایت می‎تواند به مراقبت منزلت شما یاری دهد و نیاز به تبلیغات را به معیار قابل توجهی کم کند. در حالتی‌که در ادوردز تعیین قابل قبولی نداشته باشید و یا این که از شخص کارشناس یاری نگیرید هزینه‌های متعددی را سوای سود به شما اجبار خواهد کرد. هزینه بهینه سازی بسیار کمتر از ادوردز میباشد و حاصل آن بسیار استوار خیس خواهد بود. ادوردز سریعتر به سود می رسد ولی پایداری آن به نسبت کمتر میباشد. بهینه سازی بایستی به طور دائمی در امر هر کسب و فعالیت اینترنتی باشد و از قواعد آن پیروی کرد ولی در مواقعی که به حاصل سریعتری نیاز دارید لازم میباشد از ادوردز به کارگیری فرمایید. تجربه و علم در به کار گیری از گوگل ادوردز بسیار مهم میباشد در صورتی‌که از تجربه و علم کافی برخودار نیستید ابدا حساب گوگل ادوردز نسازید چراکه پول خویش را به هدر خواهید اعطا کرد.

seo یا این که ادوردز؟
در شرایطی‌که می خواهید در نتیجه ها جستجوی دارای ربط چشم گردید و شایسته ترین منزلت را کسب فرمایید لازم میباشد از بهینه سازی و ادوردز به طور هم زمان و به واحد سنجش نیاز به کارگیری نمائید. بهینه سازی یک راهکار بازاریابی میباشد که نیاز به صرف دوره بیشتری دارااست البته هزینه آن به نسبت ادوردز بسیار کمتر میباشد و نتیجه ها استوار تری هم داراست. حضور در مرتبه‌های برتر گوگل در معنای فروش تضمینی خواهد بود. بدین ترتیب در حالتی‌که میزان دارایی محدودی دارید و حاصل استوار برای شما در حق تقدم می باشند صد رد صد برای بهینه سازی مطلوب تارنما طرح ریزی نمائید. تحریم‌های گاه و بیگاه ایالات متحده باعث گردیده ادوردز در مقاطع متعدد با دشواری‌هایی رو برو شود به همین برهان لازم میباشد بدانید ادوردز راهکار همیشگی و قابل اتکایی نخواهد بود. البته اثرگذاری سریع و هدفمند آن به گونه ای میباشد که بدین راحتی‌ها نمی‌اقتدار از آن سپری شد.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

سئو سایت 


سئو تصاویر چنانچه به صحت صورت بپذیرد، به صورت قابل توجهی می‌توانند در seo وبسایت مفید باشد. یک عکس به اندازه هزاران کلمه و واژه قادر است تاثیرگذار باشد. بعضی معتقدند که به کارگیری از تصاویر مطلوب و نکات گرانبها یادگرفتن سئو تصاویر، قادر است حکم لینک و پیوند های گران بها فراوان را در دیجیتال مارکتینگ داشته باشد. لینک و پیوند های میتوانند در برد کسب و فعالیت شما تاثیر متعددی داشته باشند؛ پیرو همین قضیه عکس های وبسایت شما نیز میتوانند جزو شالوده لینک و پیوند سازی محسوب شوند و این زمینه میتواند کلید اصلی شما برای کسب رنک برتر از موتورهای کاوش از پاراگراف گوگل باشد.

به گویش دیگر، پیوند سازی تارنما شما‌را با دیگر سایت ها و نوشته‌ی علمی های آنان دارای ارتباط می‌نماید؛ تصاویر، عکس ها و اینفوگرافیک ها به صورت جالبی می‌توانند همین نقش ها را برای تارنما شما ایفا نمایند و صفحه ها شما‌را به منبعی برای لینک و پیوند دادن طبیعی بوسیله دیگر تارنما ها تبدیل نمایند.

برای ادراک بهتر مهم بودن seo تصاویر وب سایت یوزرها و مخاطبین یک برگه وب سایت، در او‌لین مرحله به تصاویر جانور دقت می نمایند. بر طبق پژوهش ها متوجه شدیم که بعداز سه روز از مطالعه یک نوشته‌علمی، فقط 10 درصد از آن در ذهن مخاطبین باقی میماند ولی در‌حالتی که محتوای متبوع از عکس های مطلوب در متن خویش استعمال کرد‌ه باشد یا این که داده ها مدنظرش را بوسیله اینفوگرافیک ها ارائه نموده باشد، این عدد اعلام گردیده به 65 درصد ارتقاء پیدا مینماید. به همین علت میباشد که حدود 32 درصد از بازاریابان اعتقاددارند که عکس ها از مهم‌ترین بخش های محتوای آن‌ها در استراتژی دیجیتال مارکتینگ هست.

آمارهای گوگل نشان میدهد که تصاویر میتواند ترافیک وب سایت را تا 12 درصد ارتقاء دهند. طبیعی میباشد که بروز رسانی های شبکه های عمومی نیز در شرایطی‌که فارغ از تصویر باشد، برخورد بسیار کمتری نسبت به مورد ها دارنده تصویر خواهد داشت. حالا در صورتی‌که می‌خواهید که تصاویر تارنما شما به نیکی در ارتقاء ترافیک نقش داشته باشد، توصیه میکنیم که از نکات مهم یادگرفتن seo تصاویر که به دنبال برای شما ارائه کرده ایم، به خیر به کار گیری فرمائید تا سود مطلوبی کسب کنید.

درحال حاضر وقتشه! اینو بخون: یادگرفتن جامع seo تصاویر وبسایت
سفارش تالیف کننده این میباشد که اولیه نوشته‌علمی بالا را خوانده و آن‌گاه ادامه این نوشته‌ی‌علمی را بخوانید.

تولید تصاویری که سایر میخواهند از آنها به کار گیری نمایند
چنانچه یک بازاریاب اینترنتی میباشید، نمی توانید در مراحل کاری خویش از تصاویر به کار گیری نکنید. استعمال از عکس هایی که اشخاص را تشویق به به کار بستن از آن بکند، فعالیت سادگی وجود ندارد. شایسته ترین روشی که می‌توانید این فعالیت را انجام دهید این میباشد که تصاویری ساخت فرمایید که یوزرها عشق و علاقه مند به زمینه آن می باشند. تصویر مدنظر شما بایستی دربرگیرنده موضوعاتی باشد که اشتباهات مخاطبین اینترنت سایتتان را برطرف بکند.

تصاویر را به طور بی آلایش ارائه فرمایید به شکلی که همگی مردم بتوانند به راحتی معنا آن را فهم نمایند. تصاویری رابطه بیشتری را اشخاص برقرار میکنند که دربرگیرنده مواقعی مثل حقایق، پند ها، نکات و … باشند. در ارسال نوشته‌ی علمی های خویش به صورت منظمر اخلاق و رفتار نمائید و باز‌بینی نمایید که با هر بروز رسانی که در پروسه فعالیت خویش تولید می‌کنید، مخاطبین تارنما شما چه واکنشی از خویش نشان میدهند. مواقعی که بیشترین به اشتراک گذاری یا این که دانلود را دارا‌هستند، عناوینی می باشند که بایستی بیش تر از سایر به آن‌ها متمرکز گردید.

از ابزارهای ساخت کننده و منابع تصویر استعمال فرمایید
اولیه از تمامی شما نیاز دارید که از تصاویر به کار گیری فرمایید تا مقالات، محتوای وبسایت، بروز رسانی محتوای شبکه‌های‌اجتماعی و … را بهبود داد. پس از این شما می بایست seo تصاویر برای بهینه سازی را به خیر و با استراتژی های مطلوب انجام دهید.

ShutterStock،iStockPhoto و adobeStock از مهم‌ترین پلتفرم هایی می باشند که برای کسب تصاویر و طرح های کیفیت بالا می‌توانید از آنها استعمال فرمایید. در صورتی می‌خواهید در عین حالی که تصاویر کیفیت خوب به دست می‌آورید، هزینه چندان متعددی هم برای کسب و فعالیت خویش رقم نزنید، Pexeles ،Pixabay ،StockSnap و Unsplash مواقعی می باشند که میتوانند به شما دراین باره به نیکی یاری نمایند.

برای ایجاد و بازنویسی، میتوانید از Canva استعمال نمایید. Canva شایسته ترین پلتفرم آنلاینی میباشد که برای ساخت تصاویر و طرح های گرافیکی کیفیت خوب آیتم استعمال قرار میگیرد. با وجود قالب های از گذشته بار گذاری گردیده این ابزار، می‌توانید تغییرات بسیار خیر در عکس های خویش به وجود بیاورید. برخی دیگر از ابزارهای دستکاری و seo تصاویر عبارت اند از AdobeSpark ،Fotor و Pixlr.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

سئو سایت
مرتبه الکسا امروزه برای بخش اعظمی از کسب و شغل های اینترنتی از اهمیت متعددی شامل است و همین مورد نیز سبب ساز می‌شود تا مدیران این کسب و امور به‌دنبال کاهش مرتبه alexa وبسایت خویش باشند. امروزه کسب و شغل های بسیار متعددی می باشند که مبادرت به کاهش مرتبه الکسا تارنما شما می‌کنند که شما می‌توانید با مراجعه به آن‌ها به راحتی درجه الکسا وبسایت خویش را کاهش دهید.کاهش جایگاه الکسا بوسیله متخصصین متبحر بهینه سازی انجام میشود. برای کاهش مرتبه الکسا نحوه ها و تکنیک هایی موجود هست که با پیاده سازی آن روی تارنما میتوانید جایگاه الکسا اینترنت سایتتان را کاهش بدهید. الکسا یک سیستم جهانی و بسیار دوست داستنی میباشد که رنک سایت شمارا نشان میدهد و با اطلاعاتی که‌این سیستم در دسترس قرار می‌دهد می اقتدار فهمید رده تارنما چه چیزی است و در راستای بهبود آن اقداماتی انجام بخشید. معمولا در بین ۲ تا ۶ هفته ارتفاع می‌کشد که جایگاه الکسا وبسایت کاهش یابد. بعد از آن وب سایت نیاز به پشتیبانی داراست تا جایگاه وبسایت اثبات باقی بماند. ما در‌این مقاله قصد داریم پاره ای اضافه در رابطه این زمینه حرف کنیم و داده ها مفیدی را در رابطه کاهش دادن سکو الکسا در مشت شما در اختیار بگذاریم. به این ترتیب درصورتی که که شما هم جزو اشخاصی می باشید که مالک یک سایت میباشید و به‌دنبال کاهش دادن مرتبه وبسایت خویش می باشید به شما سفارش میکنیم بدون شک این مقاله را به اعتنا مطالعه نمائید.


جایگاه الکسا چه میباشد؟
تارنما Alexa یک کدام از وبسایت های آمارگیر میباشد که امروزه پر اسم و رسم ترین وبسایت دراین باره به حساب می آید. این تارنما براساس معیارهای مختلفی که سایت ها دارند آنان را جایگاه بندی می نماید و به یوزرها دنیای اینترنتی اکران می‌دهد. در واقع یک تعریف و تمجید معمولی خیس از این تارنما آن میباشد که‌این تارنما، همه تارنما هایی که در دنیای وب وجود دارا‌هستند را براساس ترازو محبوبیت آن‌ها سکو بندی می‌کند و این قابلیت و امکان را در مشت یوزرها قرار میدهد تا بتوانند جایگاه وبسایت دلخواه خویش را مشاهده نمایند. این مورد سبب میگردد تا بخش اعظمی از اشخاصی که صاحب و مالک یک کسب و فعالیت اینترنتی میباشند پیرو این باشند که جایگاه الکسا وبسایت خویش را کاهش دهند تا بتوانند اضافه خویش را به یوزرها وب اکران دهند.


با مراجعه به سایت ما جایگاه الکسا خویش را کاهش دهید
امروزه کسب و شغل های بسیار متعددی میباشند که‌این قابلیت را برای شما آماده کرده اند تا بتوانید به راحتی مبادرت به کاهش جایگاه الکسا خویش در دوران های وقتی گوناگون فرمائید. یکی شایسته ترین سایت هایی که در این باره فعالیت می کند سایت ما میباشد که موقعیت فوق العاده ای را برای شما مهیا نموده است تا بتوانید به شل ترین طرز ممکن جایگاه الکسا خویش را کاهش دهید. کاهش مرتبه الکسا در سایت ما مزایای بسیار متعددی را برای شما داراست که ما همت میکنیم درپی این مقاله بعضا از مهمترین این مزایا را برای شما بیان کنیم. در حالتی‌که که شما هم جزو اشخاصی میباشید که عشق و علاقه مند میباشید تا از سرویس ها ما برای کاهش دادن مرتبه الکسا خویش به کارگیری فرمائید می‌توانید با مراجعه به تارنما ما سرویس ها متنوع ما‌را مشاهده کرده و از در بین آن‌ها شایسته ترین آیتم را گزینش کرده و پیشنهاد دهید.


کاهش سکو الکسا با مطلوب ترین ارزش ممکن
یکی مهمترین مزیت های سایت ما نسبت به بقیه کسب و کارهایی که در این باره عمل دارا هستند این میباشد که ما هزینه بسیار یه خرده را در ازای کاهش درجه الکسا در مشت شما قرار می‌دهیم. در شرایطی که که به تارنما ما مراجعه‌نمایید می‌توانید پلن های مختلفی که ما در دست شما قرار داده ایم را ببینید که با مطلوب ترین بها به فروش می رسند و شما می‌توانید آن ها را پیشنهاد دهید. اگر که قصد دارید نسبت بدین زمینه مطمئن گردید می‌توانید از بخش نظرها وبسایت ما نیز دیدن نمائید تا نسبت به تحت بودن بها سرویس ها مرتبط با کاهش مرتبه alexa در سایت ما نسبت به بقیه سایت ها و کسب و شغل های اینترنتی مطمئن گردید.


کاهش تضمینی مرتبه الکسا:
کاهش سکو الکسا به معنای کاهش درجه و رنک وبسایت میباشد. کاهش تضمینی سکو الکسا یکی‌از گرفتاری های مدیران تارنما میباشد. درجه الکسا نشان دهنده معیار محبوبیت وب سایت میباشد. به این ترتیب در صورتی‌که سایت از مقام قابل قبولی برخوردار نباشد ما به شما تضمین می‌دهیم که با استعمال از تکنیک های یگانه بهینه سازی درجه الکسا را کاهش بدهید. کاهش مرتبه الکسا به موردها اکثری بستگی دارااست و ممکن میباشد دوران عصر دربین ۱ الی ۲ ماه نیاز داشته باشد. کاهش سکو الکسا نشان دهنده بالا رفتن محبوبیت وب سایت شما بین یوزرها میباشد. وبسایت هایی که رنک نیکی در الکسا دارا‌هستند از اعتبار بیشتری هم شامل است و قادر است بازدهی بسیار بالایی داشته باشند. کاهش درجه الکسا فقط بر پایه ی نحوه ها و تکنیک های یگانه بهینه سازی انجام می‌گردد و به آسانی قابل مشاهده میباشد. بعداز اینکه وب سایت شما رنک مطلوب را بدست آورد نیاز به پشتیبانی دارااست و درصورتی که که پشتیبانی انجام نشود ممکن میباشد رنک خویش را از دست بدهد.


نحوه های کاهش تضمینی سکو الکسا
کاهش تضمینی سکو الکسا بوسیله طرز های متفاوت قابلیت و امکان پذیر میباشد. برای کاهش تضمینی درجه الکسا متخصصین بهینه سازی به طور تخصصی روی بهینه سازی و نواقص وب سایت شما فعالیت می‌نمایند. کاهش تضمینی سکو الکسا بوسیله کارشناسان متبحر ما انجام می گردد. بعضی از طریق هایی که برای کاهش مرتبه الکسا انجام میشود مشتمل بر مواد ذیل میباشد:

۱- ایجاد محتوا فوق العاده کیفیت بالا:
شیوه ایجاد محتوا یک طرز تضمین گردیده برای دوستداشتنی شدن وب سایت میباشد. ساخت محتوا در شرایطی که کیفیت عالی باشد، تارنما می‌تواند نیاز یوزرها را رفع کند. در فیض یوزرها جذب تارنما شما میشوند و برای هدف ها مختلف به وب سایت شما راز می‌زنند.

۲- به اشتراک گذاری در کانال اجتماعی:
به اشتراک گذاری محتوا در صفحه های اجتماعی از مهم‌ترین شیوه های کاهش درجه الکسا می‌باشد. اشخاص متعددی عملکرد می نمایند دکمه های به اشتراک گذاری را در وب سایت خویش قرار بدهند تا یوزرها به راحتی بتوانند پست های آیتم عشق خویش را به اشتراک بگذارند.

۳- نصب پلاگین ویجت الکسا:
نصب ویجت الکسا منجر میشود جایگاه تارنما شما در تارنما اکران داده شود.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

سئو سایت

امروزه اخذ تعداد متعددی پیوند با لغات معلوم یا این که خرید بک‌پیوند از طریق‌های بهینه سازی کلاه سیاه به حساب میآید و موجب پنالتی شدن اینترنت‌تارنما شما خواهد شد.
گوگل پنالتی چه می باشد؟بهینه سازی کلاه سیاه چه میباشد؟
به این ترتیب کارایی فرمایید به جای خرید تعداد متعددی بک پیوند یا این که اخذ لینک و پیوند‌های اسپم محتواهای لینک و پیوند پذیر بنویسید، در انجمن‌ها عمل داشته باشید، مقاله ها مهمان بنویسید و…در جلسات آتی بیش تر درباره ی بک‌پیوند توضیح خوا هیم اعطا کرد.

بازاریابی در کانال‌های اجتماعیبازاریابی در کانال‌های اجتماعی یکی نحوه‌های مفید در Off Page سئو‌ میباشد. بهتر میباشد برای اینترنت‌وب سایت خویش در کانال‌های اجتماعی اکانت کاربری تولید نمائید و با اعتنا به استراتژی معلوم و طرز‌های تبلیغاتی استارت به کار نمایید.
حضور شما در شبکه‌های‌مردمی فواید متعددی داراست از پاراگراف:
جلب اعتماد یوزرهامارک سازیارتقاء ترافیکرابطه متقابل با یوزرهااخذ بک لینک و پیوندو….
مارک سازیگوگل اینترنت‌تارنما‌های مارک و مشهور را اضافه دوست‌ داراست به دلیل آن که اعتماد کردن بدین اینترنت‌وب سایت‌ها ریلکس‌خیس و منطقی‌خیس به لحاظ می رسد. اینترنت‌وب سایت‌هایی که دارنده نام‌و‌نشان میباشند و دربین یوزرها متفاوت شناخته‌گردیده‌اند بدون شکً اعتماد پذیر‌خیس به حیث می‌رسند.یکی‌از شایسته ترین طریق‌هایی که به شما در مارک سازی یاری خواهد کرد، حضور فعال در کانال‌های اجتماعی میباشد.

سود: مسلماً Off Page سئو به اندازه‌ی On Page سئو در بهینه سازی حائز اهمیت میباشد. لذا تلاش نمائید موردها نقل شده را به خیر رعایت فرمائید تا شاهد شایسته ترین سود‌ها باشید.

  • شایلین عباسی