مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

سئو سایت  اینکه تارنما شما از چند سرور گوناگون در نقاط متعدد جهان در دسترس باشد خیر فقط سبب ارتقاء امنیت وبسایت شما میگردند، بلکه به خیال کاهش ترافیک های محل ورود از یک سرور، سرعت لود سایت شمارا بسیار ارتقاء می‌دهد و همانگونه که گفته شد، این یکی مهم ترین فاکتورهای اساسی برای سئو می‌باشد.

کاهش ریسک تهاجم ها سایبری به تارنما ها، از سایر دلایلی میباشد که نشان دهنده ارتقاء امنیت یک وبسایت با به کارگیری از CDN هاست، از جایی که وبسایت شما از روش چند سرور آنلاین هست، از فعالیت پرتاب کردن آن نسبتاًً معادل با از عمل پرتاب کردن تمام سرورها است. درضمن، با به کار گیری از CDN ها خطر از فعالیت افتادگی و از دسترس بیرون شدن وبسایت شما نیز به مراتب کاهش می‌یابد. به این دلیل‌که در چهره از عمل افتادن یک سرور، سرورهای دیگر جای آن را خواهند گرفت.

همت این کانال مشابه به پردازشگرهای یک سری هسته ای هست. همانگونه که پردازشگرهای تک هسته ای کار کشته به پردازش سریع کلیه روند ها نیستند، اینترنت سایتی که روی یک سرور قرار داشته باشد نیز در چهره ارتقا ترافیک با این خلل مواجه می‌شود. البته پردازشگرهای چندین هسته ای، شبکه های بیشتری برای پردازش تولید میکنند و همین تشابه دقیقاً در مبحث CDN ها دیده میشود.

یکی‌از خطرناک ترین تهاجم ها سایبری حمله DDOS میباشد که با استعمال از یک کانال پهناور درخواست های متعددی را به سمت وبسایت ارسال مینمایند و در غایت منجر از فعالیت افتادن سرور وبسایت می‌شوند، از سایر مزیت های کانال های CDN یکسری لایه خودداری و خنثی کردن بی نقص این حمله ها است که با توزیع درخواست ها در کانال خویش اذن از دسترس بیرون شدن وب سایت در هجوم ها DDOS را نمی دهد و این حمله ها را خنثی می‌کند.

نوشته‌ی‌علمی دارای ارتباط: 5 نکته جهت بهبود امنیت وبسایت


آیا می بایست از CDN ها به کار گرفت؟
CDN می‌تواند برای هر اینترنت مستر یا این که صاحب و مالک تجارتی که دارنده یک سایت و یا این که حتی یک نرم افزار گوشی میباشد سودآور و کاربردی باشد. CDN برای خدمت هایی که به طور هم زمان به وسیله صدها و هزاران استفاده کننده در حالا به کار گیری میباشد بسیار اثر گذار خواهد بود. همینطور به کار گیری از CDN برای تارنما هایی که دارنده تعداد متعددی محتوا در فرمت های متفاوت میباشند و همینطور سایت هایی که یوزرها آن از نقاط متفاوت عالم مراجعه می‌کنند سفارش میشود.

نکته قابل توجه خیس اینکه به کارگیری از کانال های CDN به ارتقاء سرعت تمام قسمت های سایت شما امداد میکند. با همین خصوصیت می‌توانید سایت خویش را با صرفه کرده و در موتورهای کاوش در مرتبه های بهتری قرار دهید. البته در حالتی که تمایل به به کار گیری از CDN ها گرفتید، قبلی از هر چیز مطمئن گردید که از خدمت دهنده قابل قبولی آن را تهیه و تنظیم کرده باشید. همینطور فعال‌سازی درست یک CDN برای یک سایت یا این که نرم افزار نیز بسیار مهم میباشد. سفارش میکنیم این عمل را به ماهر ها و متخصصین این قضیه بسپارید به این دلیل که نادرست کردن در به کار گیری از این سیستم سبب به نتیجه ها ناخوشایندی برای تارنما و سئوی آن میگردد.
 

  • ۹۹/۰۲/۲۸
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی