مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

سئو سایت خیلی ها نسبت به هزینه کردن برای خرید پکیج آموزشی یا این که رفتن به عصر های بهینه سازی گارد دارن!

اینجانب هم شعور میکنم این اشخاص رو زیرا تصورشون بر اینه که میشه با مطالعه مقاله‌ها آموزشی هم بهینه سازی رو حافظه گرفت و پس از اون “تجربه کردن” شایسته ترین کامل کننده برای ماهر خاطر به چنگ آوردن seo هستش.

حقیقتا نمیتونم این صحبت رو رد کنم با اینکه خودم پکیج آموزشی می‌فروشم.

ولی یه موضوعی رو بهتون بگم که شاید شما خارج این دور و بر باشید و اینجانب از باطن دقیقتر باهاش عکس العمل داشته باشم؛ بد وجود ندارد اینم در حیث بگیرید.

پکیج ها و عصر های آموزشی بی نقص، شما رو تو نخستین رویکرد با تمام مواقعی که برای seo وب سایت می بایست بدونید، آشنا می کنن.

برام جذاب بود که زمانی خودم داشتم پکیج آموزشی seo وردپرس رو ضبط میکردم، با خودم گفتم: درصورتی که اینجانب تو آغاز کارم همچین ویدیویی داشتم، نیاز نبود کلی عمرم رو روی امتحان و اشتباه های خیلی ابتدایی بگذارم و یک تارنما رو هی منزه کنم و مجدد بسازم.

بعضا نکته ها درباره‌ی بهینه سازی وجود داره که شما از همون نخستین که یک تارنما رو آغاز به پباده سازی می‌کنید بایستی بدونید و باطن وبسایت اعمال نمائید.

در صورتیکه این فعالیت انجام نشه، بعدا عوض کردن اون سبب زخم شدید به سکو های وب سایت و از دست دوره زیاد میشه.

پکیج های آموزشی ابدا مالامال کننده جای تجربه یا این که مطالعات مداوم شما نیستند ولی به کار بستن از اون ها میتونه شما رو تو مقطع عصر یه خرده با تجربیات یک سری سال فعالیت کردن یک بهینه سازی عمل آشنا کنه که‌این تو مسیر شما خیلی با ارزشه و شاید سبب ساز بشه منش 3 ساله رو بتونید تو یک سال سپری فرمایید.

بعداز اون مطالعات و تجربیات فردی هم که بدست میارید، کامل کننده این فراگیری ها میشه و تو دوره معقولی به سطح کیفی فوق العاده ای در موضع یک کارشناس بهینه سازی خواهید رسید.

با این اوصاف، لحاظ شخصیه اینجانب اینه که کمپانی تو یک عصر آموزشی خوب و بی نقص یا این که تهیه و تنظیم یک پکیج آموزشی جامع در اولِ عمل برای اشخاصی که قصد استارت دارا‌هستند خیلی امداد کنندس و ارزشش رو داره که پولی رو برای اون هزینه فرمائید زیرا از روش این عمل به هیچ وجه نیاز وجود ندارد نگران رجوع و برگشت هزینه باشید.

البته گشوده شما تصمیم گیرنده می باشید و لازم میدونم بگم که هزینه کردن برای یادگیری بهینه سازی به هیچ وجه واجب وجود ندارد.

مقاله پیشنهادی: درآمد و بازار فعالیت شغل seo
گام سوم: یک وب سایت شیوه بنداز و تجربه کن!
یادگیری بهینه سازی با فعال‌سازی وبسایت

شیرین ترین و تلخ ترین بخش یادگیری بهینه سازی، تجربس.

اینجانب خودم بهینه سازی عمل هایی که یادگرفتن می‌فروشند و خودشون پروژه بهینه سازی فعالیت نمیکنند رو به هیچ وجه پذیرش ندارم زیرا هنوز هم اینجانب از پروژه هایی که انجام میدم کلی تجربه بدست میارم.

شما هم بعداز گذروندن یک زمان آموزشی و یا این که مطالعه های سطحی، بایستی یکبار دیگه سراغ اطلاعاتی که گردآوری کردید برید و اون ها رو توی یک وب سایت معمولی پیاده سازی نمایید.

اون لحظه ای که می بینید به اجرای یک تکنیک، درجه سایتتون از 10 وبسایت کهن و دارای اعتبار بالا خیس میره، حقیقتا حسیه که نمیشه شیوه ارزش گذاشت.

نکته ای که در پیاده سازی طرز های seo وجود داره، اینه که در حالتی‌که روشی خطا اجرا بشه، ممکنه وب سایت افت هم داشته باشه یعنی زحمت های شما بر خلاف جهتی بوده که بایستی تکان می کردید و این بخش تلخی یادگیری seo زبده کردنه که خویش اینجانب از این اتفاقات زیاد داشتم.

به همین خیال و خاطر بهتون توصیه می‌کنم در حالتی که قصد ندارید تحت عنوان کارآموز در شرکتی عمل نمایید، خودتون با فعال سازی یک وب سایت بی آلایش، فضای عملی اجرای تکنیک ها رو برای خودتون آماده نمایید.
 

  • ۹۹/۰۲/۲۹
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی