مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

ریشه یابی E-A-T در سئو

سئو سایت 


به عبارتی‌طور که اشاره کردیم با اعتنا به اهمیت مسئله، گوگل برای امتیازدهی EAT از نیروی انسانی به کارگیری می‌نماید که به آن‌ها Quality Raters گفته می‌گردد. فکر کنید یک وب سایت با موضوعات طبی دارید، مسلما درین حوزه آلرژی اضافه میباشد و این اشخاص بایستی با توجه و طاقت فرسا‌گیری بیشتری محتوای شمارا رصد نمایند. گوگل یک کتابچه 164 برگه‌ای را تحت عنوان مبداء در چنگ این اشخاص قرار داده میباشد تا براساس استانداردهای تمجید گردیده بتوانند محتوا را باز‌بینی کرده و از نگاه کیفی به آن امتیاز دهند. راهنمای گوگل صفحه های را براساس کیفیت محتوا به کمترین، نادر، میانگین، بالا و بالاترین کیفیت تقسیم میکند. تمام انگیزه گوگل این میباشد که تک‌تک صفحه های شما بتوانند جایگاه بالاتری را اخذ نمایند.

ضمن اینکه از امتیازدهندگان منظور می‌گردد تا مورد ها پایین را با توجه باز نگری نمایند:

انگیزه کاغذ
امتیاز E-A-T محتوا
کیفیت و حجم محتوای اصلی
داده ها لازم در رابطه تولید کننده محتوای اصلی
اعتبار و احترام سازنده محتوای اصلی
ولی می دانیم که‌این مورد ها برای جایگاه‌دهی و اثرگذاری در بهینه سازی کفایت نمیکند و این راهنما موردها مهمی زیرا لینک و پیوند‌ها را در حیث نمی‌گیرد.

EAT گوگل چه می باشد؟ اصول سه گانه گوگل برای ساخت محتوای کیفیت خوب

پیاده‌سازی راهبرد‌های الگوریتم E-A-T گوگل جهت بهبود مقام وبسایت در حاصل کاوش
برای اینکه بتوانید با به کار گیری از راهبرد‌های الگوریتم EAT گوگل مقام خودتان را در کاغذ نتیجه ها گوگل ارتقاء دهید، بایستی موردها مهمی را در حیث داشته باشید. قطعا این الگوریتم و سیستم امتیازدهی آن اهمیت بسیار متعددی دارااست. پیرو به یک‌سری آیتم از مهم ترین راهبرد‌های این بخش اشاره می کنیم.

1- مخاطب سخن نخستین و پایان را میزند

در صورتی‌که قرار باشد بگوییم الگوریتم E-A-T به چه استدلال ارائه گردیده و چرا تا این اندازه اهمیت داراست، در یک گزاره می توانیم بگوییم این مخاطب میباشد که کلام نخستین و پایان را می زند. متاسفانه در حالی که‌این روز ها بخش اعظمی از کسب و امور، مدیران و حتی برخی کارشناسان فعال در حوزه بهینه سازی درپی راهکارهای زودبازده و ترفندهای متفاوت می باشند، ولی ایجاد محتوای کیفیت بالا و اختصاصی و در غایت اهمیت دادن به مخاطب فراموش شده‌است. به عبارتی‌طور که اشاره کردیم EAT برای آنالیز کیفی محتواست، در فیض یادتان باشد حق تقدم نخستین و پایان بایستی اهمیت دادن به مخاطبان و یوزرها وبسایت باشد تا سراغ تارنما اهل یک محل نروند!

2- ایجاد همیشگی محتوای کیفیت بالا که قابل اشتراک‌گذاری باشد

برای ساخت محتوای خویش انگیزه داشته باشید و به صدق آن را منتقل فرمائید، برنامه وقتی منظم داشته باشید و این قضیه را به اطلاع مخاطبان‌تان برسانید و سعی فرمایید مدام راست گو باشید و درست گو بمانید. تنها در ادامه تیترها و عناوینی نباشید که کلیک میگیرند، البته زردرنگ و دروغگو می‌باشند. در تکثیر محتوای خویش نظم را رعایت فرمایید و همت‌تان بر این باشد محتوایی که ساخت میکنید آنقدر کاربردی و منحصر به فرد باشد که فورا یوزرها آن را به اشتراک بگذارند. می بایست موردها تحت را در لحاظ بگیرید:
 

  • ۹۹/۰۲/۳۰
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی