مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

سئو سایت تا به امروز تکنیک های بخش اعظمی در مورد ارتقاء سرعت تارنما ارائه کردیم البته به جرعت می قدرت اعلام کرد آموزه های بهینه سازی وب سایت و دیجیتال مارکتینگ تکنیک هایی میباشند که دائما در حالا بروز شدن میباشند و هر چقدر به می داند های فعلی خویش مطمئن باشید گشوده هم نیاز دارید تا متناسب با تکنیک ها و داده ها روز جهان علم خویش را بروز رسانی فرمایید.در‌این نوشته‌ی علمی ما قصد داریم تا در راستای فراگیری هایی کاربردی در موضوع ساخت وب سایت، پباده سازی نرم افزار و seo وبسایت مباحثی بروز از نهایی ژورنال های دارای اعتبار عالم به شما ارائه کنیم. با ما یاور باشید.

ایده هایی تازه و کارساز برای ارتقاء سرعت وب سایت
از تصاویر SVG در ساخت سایت خویش به کار گیری فرمایید
یکی‌از سفارش های مهم ما برای ارتقا سرعت وبسایت این میباشد که برای آیکن های سایت خویش از تصاویر برداری svg استعمال فرمائید.با به کارگیری از SVG می‌توانید تا حدود 60٪ سرعت تارنما خویش را ارتقاء دهید.

این فرمت فارغ از هیچ سیرتکامل افت کیفیت می تواند از 1240 بایت تا 630 by بایت تصاویر شمارا فشرده می‌کند و به همین وضعیت تاثیر بسزایی در ارتقاء سرعت وب سایت شما داراست.

به کارگیری از تصاویر svg در ارتقا سرعت وبسایت

از تصاویر داخل خطی به کار گیری نمایید.
GTMetrix سفارش می‌کند که CSS یا این که JS خویش را باطن خطی فرمائید ، ولی به تصاویر محل ورود اشاره نمی نماید. لازم میباشد بدانید تصاویر نیز می‌توانند باطن خطی باشند و برخی اوقات این می‌تواند یک شیوه درست برای ارتقا دیده گیر سرعت وبسایت باشد.

برای شناخت بیش تر با ابزار GTMetrix می‌توانید روی لینک و پیوند تحت کلیک فرمایید:

نوشته‌ی‌علمی دارای ربط: معرفی و فراگیری کاربردی ابزار GTmetrix

در سایت خویش قابلیت و امکان کاوش قرار دهید
این قابلیت و امکان یک عنصر UI موءثر میباشد و می‌تواند به یوزرها شما یاری دهد تا زودتر به انگیزه خویش برسند. این قابلیت و امکان شاید از حیث فنی تکنیک ایده آلی به حیث نرسد البته موجب جلب رضایت استفاده کننده میگردد. در واقع این تکنیک از نظر استفاده کننده سرعت وبسایت شمارا بالا جلوه می‌دهد و روی seo وبسایت و جلب حیث گوگل نیز تاثیر گذار میباشد.

به کار گیری از برچسب های جزئیات / خلاصه HTML
HTML دارنده یک جفت برچسب داخلی به اسم جزئیات و خلاصه میباشد که به طور بدون‌پول در دسترس کاربرانی که به آن نیاز دارا هستند ، می‌گذارد.

این برچسب ها میتوانند به روشهای متفاوت پباده سازی شوند. در شرایطی‌که بخواهیم تاثیر آنان را در ارتقا سرعت تارنما شرح دهیم بایستی دقیقا شما‌را به دلایلی که برای افزودن امکان کاوش در وبسایت ارائه کردیم ارجاع دهیم.

بروز رسانی پیکربندی کانال
هر توشه مرورگر ناچار به گردآوری منابع از سرور می‌گردد ، ناچار میباشد پیامی را به سرور ارسال نماید. هر چقدر تعداد این پیام ها یا این که درخواست ها کمتر باشد سرعت وب سایت بیش تر می‌گردد.

راهکارهایی از پاراگراف استعمال از تکنولوژی TLS 1.3 موجود است که قادر است تعداد این درخواستها راکاهش دهد.

استعمال از زیرساخت ابری AWS
زمانی یوزرها به تارنما شما متصل میشوند ، مجبورند اتصالات کانال را از هر کجا که به سرورهای شما (یا این که CDN) شما باشند بگشایند. در شرایطی‌که وب را تحت عنوان یک گروه بزرگ از جاده ها فکر کنید ، می اقتدار چنین بیان کرد که یوزرها می بایست از روش هرکدام از این جاده ها به سرور خویش رانده شوند.

در‌این فی مابین برخی از موسسات پهناور جاده های سری خویش را دارا هستند که دارنده حفره و ترافیک کمتری بوده و استفاده کننده سوای محدودیت سرعت می‌تواند در آنان تردد کرده و به مقصد برسدداشتن یک مسیر مخصوص می‌تواند تحول اکثری در سرعت تارنما شما ساخت نماید.برای این عمل می قدرت از زیرساخت ابری AWS کمپانی آمازون بهره برد.
 

  • ۹۹/۰۲/۳۱
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی