مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

سئو On-Page


محتوایی ساخت و ساز فرمائید که براحتی قابل تلاوت (هضم کردن) باشد !
 

هیچ چیز بدتر از این وجود ندارد که بر روی نتیجه ها کاوش کلیک نمایید و با یک دیوار پهناور  سئو سایت و ترسناک از نوشته ها روبرو گردید .

از تایپ کردن چنین محتواهایی اجتناب فرمایید .

برای ایجاد محتوایی که تلاوت و ادراک  آن شل باشد به موارد ذیل اعتنا فرمایید :

۱-محتوای تان را به قسمت های منطقی تقسیم بندی فرمائید (این نصیب برای seo بسیار اهمیت دارااست )

۲-از جملا‌ت کوتاه و بی آلایش به کار گیری نمائید .

۳-از ماجرا گویی در محتوای تان به کار گیری فرمایید

۴-از فهرست بندی ها و شماره گذاری به کارگیری نمائید

۵-از تصاویر برای شعور بهتر مطالب یاری بگیرید

۶-از اسلاید ، کلیپ یا این که بقیه رسانه های دیگر در محتوایتان به کارگیری فرمایید(در شکل لزوم !)

Hemmingway Editor یک ابزار ویرایشگر مجانی برای سئو و معمولی کردن جمله‌ها نوشته تان میباشد .تنها کافی میباشد پیش نویس تان را به ویرایشگر بچسبانید و با یاری نکات پیشنهادی ، محتوایتان را باصرفه فرمایید .

این ابزار املای لغت ها را نیز آنالیز می نماید . البته ابزار  Grammarly برای این فعالیت بهتر میباشد .

 

هدفتان تنها تایپ کردن (کنار هم قرار دادن یک‌سری کلمه ها ) نباشد .
 

این تاءمل که ” محتوای طولانی خیس برای بهینه سازی بهتر میباشد ” مدام کارآمد وجود ندارد .در‌صورتی‌که محتوایی بایستی کوتاه باشد ، آن را کوتاه و خلاصه نگه دارید .علاوه بر این کوشش فرمائید از جمله‌ها غیرضروری در نوشته خویش اجتناب نمایید .ابزار Hemmingway Editor برای این عمل به شما یاری می نماید .

پیوند سازی نمایید ( این فعالیت هم برای خوانندگانتان خوب میباشد و هم به بهینه سازی وب سایت تان امداد می نماید )
 

پیوند دهی به محتواهای دارای ربط دارای اعتبار و کیفیت بالا سبب ساز میگردد با صاحبان تارنما های حوزه کاری تان رابطه برقرار نمائید .علاوه بر این پژوهش ها نشان می‌دهد که رابطه مثبت مقداری فی مابین تعداد پیوندهای خروجی و جایگاه بندی گوگل وجود دارااست .

 در صورتی نمیدانید چطوری پیوند سازی نمائید در قسمت خرید بک پیوند در بهینه سازی روز به شما یاری می کنم .

اعتنا داشته باشید این رابطه بسیار جزئی میباشد یعنی وقتی پیوند های فرنگی را ارزیابی می نماید که تارنما فاقد سیگنال های درجه بندی باشد .در سود ، در حالتی که نیازی وجود ندارد فقط بدلیل سکو دریافت کردن مبادرت به پیوند سازی فرنگی نکنید .

شایسته ترین نحوه این میباشد که پیوند های فرنگی مازاد را در یک زبانه /پنجره دیگر گشوده نمائید تا بازدیدکنندگان را در تارنما تان نگه دارید .

بهینه سازی On-Page
 

در seo روز بخوانید:
seo جوملا
محتوای عالی شرط کافی برای seo وبسایت تان وجود ندارد .این محتوا می بایست برای گوگل و یوزرها نیز seo گردد .سوای بهینه سازی on-page حتی شایسته ترین محتواها نیز با باخت روبرو میشوند .در‌صورتی‌که وب سایت وردپرسی دارید توصیه میکنیم پلاگین بدون‌پول Yoast’ را بر روی وب سایت تان نصب فرمائید .اینک بیایید به نکات مرتبط با seo on-page بپردازیم .

کلمه ها کلیدی خویش را در برچسب تیتر کاغذ یا این که بقیه قسمت های اساسی محتوا قرار دهید
 

مطلقا در بعضی مورد ها صفحه های فارغ از گنجاندن لغات کلیدی در برچسب تیتر درجه میگیرند (پیوند ها نسبتاً هر چیزی را ممکن میسازند) ولی هنوز هم در میان لغات کلیدی در تیتر و درجه بندی ارتباط مفهوم داری وجود داراست .

بدین ترتیب هر صفه از وب سایت تان بایستی یک تگ تیتر منحصربه‌فرد بفرد که دربردارنده لغت ها کلیدی میباشد داشته باشد .اعتنا فرمایید تنها یک تیتر !

بهتر میباشد این عمل را برای توضیحات متا و تگ های H1 نیز انجام دهید .در وضعیت ایده آل ، هر شیت می بایست یک توضیحات متا و H1 داشته باشد .بطور نمونه چنانچه در هم اکنون تایپ کردن پست وب لاگ میباشید ، تگ H1 شما می بایست تیتر کاغذ تان باشد .از بکاربردن عبارات غیرضروری در‌این تگ دوری کنید .

 

با تایپ کردن تیتر های دیدنی کلیک های بیشتری بگیرید .
 

در صورتی می‌خواهید در نتیجه ها کاوش سکو ۱ و کلیک های بیشتری را بدست بیاورید ، تیتر هایی را گزینش فرمائید که مثل آهن ربا یوزرها اینترنتی را به خویش جذب نماید .شاید برای تایپ کردن تیتر تنها ۵۵ کاراکتر در دست داشته باشید البته با یه خرده هوش و ذکاوت می‌توانید شایسته ترین به کار گیری را از آنان بکنید .

عنوانی بنویسید که احساسات و دقت  یوزرها را برانگیزد و در عین درحال حاضر قانع کننده باشد .یکسری تیتر بنویسید و از در بین انها دو یا این که سه عدد از شایسته ترین ها را گزینش و آزمایش فرمائید .

در صورتیکه کل صفحه ها در وب سایت نیچ تان فرمت یکسانی دارا‌هستند ، میتوانید با اندکی تغییرات ، عنا وین را در SERP پر رنگ فرمایید و به این ترتیب کلیک های بیشتری بدست آورید .

در‌صورتی‌که یک وب سایت فروشگاهی دارید ، عبارات کلیدی ” خرید ” را تحت عنوان های شیت مغازه تان اضافه نمائید و فروش تان را ارتقا دهید .

در شرایطی که یک وب سایت فروشگاهی دارید ، مسلما می‌خواهید یوزرها اینترنتی را زمانیکه در مرحله خرید میباشند به وب سایت خویش بکشانید .بعنوان نمونه ،شخصی که بدنبال “جامه قرمز رنگ” در وب میباشد ممکن میباشد مورد ها ذیل را نیز کاوش نماید :

تصاویر خرقه قرمز‌رنگ

اطلاعاتی در رابطه خرقه های قرمز‌رنگ (که احتمالا برایتان طراوت داشته باشد)

البته در حالتی‌که در وب عبارت” خرید جامه قرمز رنگ” را کاوش می نماید ، به احتمال زیاد قصد خرید آن را دارااست .

براین اساس صرفا کافی میباشد که واژه و کلمه “خرید ” را تحت عنوان ورقه تان اضافه نمایید تا بتوانید اکثری از این خریداران اینترنتی را به تارنما خویش بکشانید .
 

  • ۹۹/۰۶/۳۰
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی