مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


هر یک‌سری استعمال بهینه سازی در یک وبسایت، با نازکی های فراوانی یاور میباشد  سئو سایت   البته خوشبختانه یوزرها می‌توانند از ابزارهای گوناگونی که درین خصوص، بوسیله کارشناسان و شرکتهای متفاوت ساخت و ساز و پباده سازی گردیده، سود ببرند.
امروزه «بهینه سازی» با تمامی تکنیک های ریز و درشت آن، به یک کدام از گرفتاری های مهم مدیران تارنما ها تبدیل شده‌است.
 
هر یک‌سری استعمال seo در یک وب سایت، با نازکی های فراوانی یاور میباشد البته خوشبختانه یوزرها میتوانند از ابزارهای گوناگونی که در‌این خصوص، بوسیله کارشناسان و شرکتهای گوناگون ساخت و پباده سازی گردیده، فایده ببرند.
 
اصلی این میباشد که اشخاص بتوانند از میان انبوه ابزارهای جان دار، شایسته ترین مورد ها را گزینش نمایند تا از سردرگمی ناشی از گردش در بین قابل انعطاف افزارهای متعدد رها شوند.
 
از سوی دیگر، صنعت seo و جنبه های متعلق به آن، به‌سرعت در درحال حاضر رویش و تغییر تحول میباشد.
 
وبمسترها، بازاریاب ها و مدیران تارنما های تجاری بایستی خویش را با این آوا شتابان هماهنگ سازند.
 
اینجانب طی روستا سالی که در مسئله بهینه سازی عمل کرده ام، با قابل انعطاف افزارهای مختلفی درین خصوص رمز و فعالیت داشته ام.
 
در‌این نوشتار قصد دارم بعضی ابزارهای تازه و تماماً کارامد بهینه سازی را به شما معرفی کنم.
 
چک کلیدواژه ای
 
یافتن کلیدواژه، ارزیابی کلیدواژه یا این که تحقیق کلیدواژه ای (Keyword research) یکی وظایف کارشناسان seo میباشد که طی آن بایستی با یافتن کلیدواژه های مطلوب، سئوی وب سایت ها را بهبود بخشند.
 
خدمت تبلیغاتی گوگل (Google AdWords Keyword Tool) امروزه سردمدار ابزارهای keyword research به شمار می رود.
 
ولی آن سیرتکامل که گوگل اعلام کرده، قرار میباشد این خدمت به زودی بسته خواهد شد و به مکان آن Keyword Planner استارت به عمل نماید.
  www.ParsCms.com

 
در صورتی شما در ادامه اپلیکیشن های بیشتری در‌این خصوص می‌باشید، بد وجود ندارد از ابزار مو جود در Google Suggest API از قبیل Ubersuggest به کار گیری نمائید.
 
در این صورت فعالیت شما بسیار بی آلایش خواهد بود: کافی میباشد از کلیدواژه های آیتم نظرتان لیستی تنظیم نمائید و آنان‌را بر طبق محبوبیت کاوش نزد یوزرها، حق تقدم بندی فرمائید.
 
یک ترفند جالبی در اینجا وجود داراست که اینجانب در دست شما قرار می دهم و آن این که کلیدواژه های آیتم نظرتان را در گوگل search نکنید بلکه آن ها را در فریم گوگل تایپ نمائید و مشاهده کنید خصوصیت کامل شدن اتوماتیک (Autocomplete) گوگل چه کلماتی را لیست می نماید.
 
در این حالت می‌توانید به طور تقریبً دریابید که یوزرها چه چیزهایی را کاوش می نمایند.
 
Bing Webmaster Tools نیز ابزار قابل قبولی در مورد محاسبه کلیدواژه ها میباشد که با استعمال از آن می‌توانید معدل درجه کلیدواژه ها، تعداد کلیک های دریافتی و معیار اثرگذاری برخی کلمه ها کلیدی خاص را ببینید.
 


 
SEMrush رابط قدرتمندی داراست که واحد سنجش محبوبیت یک کلیدواژه نزد یوزرها گوگل (چیزی که اصطلاحاً search volume نامیده می‌شود) را نشان میدهد.
 
Grepwords ابزار دیدنی دیگری میباشد که در حوزه Keyword research عضو نو واردی به شمار می رود.
 
اکنون Grepwords در حالت بتا قراردارد.
 
Searchmetrics نیز search volume را بر طبق الگوهای ترافیک خاص خویش احتساب می نماید.
 


 
مشاهده شدن در جستجوگرهای اینترنتی
 
در مسئله درجه بندی های طبیعی وب سایت ها، ابزار دیدنی اعتنا و موءثر گوناگونی در اینترنت یافت میگردد.
 
در حالتی‌که شما از یک سو در جای های مختلفی فعالیت میکنید و از سوی دیگر با داده های اندکی رمز و فعالیت دارید، نرم‌افزار های عده و جوری همانند Search Latte می‌تواند برای شما موثر باشد.
 
با به کارگیری از این ابزار کارکشته خواهید بود جایگاه های لغات کلیدی در کشورهای متعدد را با سرعت و به سادگی آنالیز نمایید.
 
Getstat ابزار عالی دیگری برای آن دسته از وبمسترهایی میباشد که مایلند گزارش های ظریف و مشروح و نیز هشدارهای اثرگذار و کارامد اخذ نمایند.
 
این ابزار میتواند داده ها را در سطح ناحیه ای گرداوری و سکو بندی نماید.
 
 


 
Advanced Web Ranking اپ قدرتمندی برای طرح ریزی، جایگاه بندی محلی، پایش لینک و پیوند ها (Link Monitoring) و تحقیق کلیدواژه ای (Keyword research) به حساب آورده می شود.
 
به کار گیری از این ابزار در کنار پراکسی خدمت هایی همانند Trusted Proxies معجون ارزشمندی برای سئوکارها پدید می‌آورد.
 


 
استعمال از Bing سئو Analyzer در بینگ وبمستر تولز یک رویه مطلوب و سریع برای تشخیص خطاها صفحه ها وبسایت به شمار می رود.
 
توان حقیقی و واقعی این ابزار از رابط کاربری آن ناشی میشود که نتیجه ها را به نحوی معمولی و دور از پیچیدگی های رایج در حوزه seo به استفاده کننده عرضه می نماید.
 
Bing سئو Analyzer به صورت گرافیکی، صفحاتی را که در اکنون چک میباشید اکران می‌دهد و در‌این میان، هر مشکلی را که در‌این صفحه های بیابد، پر رنگ می سازد.
 


 
Moz.com که کاری میباشد از کمپانی موز دات کام، با خزنده های اینترنت رمز و عمل داراست.
 
این ابزار نسبتاًً هفته ای یک توشه داده ها جدیدی از آنالیز (crawl) وب سایت به دست میدهد.
 
استعمال از Moz بسیار سهل وآسان میباشد.
 
رابط بصری آن به ویژه برای جدید شغل های بهینه سازی بسیار مطلوب میباشد.
 
بهینه سازی Spider اپلیکیشن کوچک دیگری میباشد که بر رایانه یا این که مکینتاش نصب میشود و پیوند ها، تصاویر، CSS، اسکریپت و اپ های تارنما را از بینش «بهینه سازی» نظارت و آنالیز می نماید.
 

  • ۹۹/۰۶/۳۱
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی