مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

نکات کلیدی سئو سایت

به    سئو سایت  والا‌ترین دسته ترفندهای بهینه سازی خوش آمدید! البته این صرفا یک لیست بلند اساس وجود ندارد؛ بلکه کل نکات سئو وب سایت بیان شده درین نوشته‌علمی 100% قابل پیاده سازی میباشند.
پس در شرایطی که به تفکر بهبود مرتبه تارنما خویش در موتورهای جستجو گر به خصوص گوگل می باشید، این امر العمل‌ها را حافظه گرفته و بر روی وبسایت خویش جاری ساختن دهید.


دسترسی سریع:

بهینه سازی داخلی On-Page بهینه سازی
لینک و پیوند سازی Link Building
عبارات کلیدی Keyword Research
بهینه سازی فنی Technical بهینه سازی
تجربه کاربری User Experience
نکات seo داخلی سایت
بهینه سازی داخلی تارنما ( On-page بهینه سازی ) به تیم اقداماتی گفته می‌گردد که بر روی صفحه های داخلی تارنما شکل می‌گیرد تا درجه بهتری را در موتورهای کاوشگر کسب نمایند.

تگ تیتر را پایین 60 کاراکتر نگه دارید
گوگل برای اکران تیتر صفحه ها محدودیتی را در لحاظ گرفته میباشد.
در حالا حاظر این محدودیت به طور پیکسل (512 pixels) است.

از آن‌جا که شمارش پیکسل ها به طور تقریب برای هر تیتر شیت نا ممکن میباشد، ما شمارش کاراکتری را مد حیث گرفته‌ایم که به مراتب بسیار معمولی‌خیس می‌باشد.

توصیه میشود که تگ تیتر را به طور تقریب تحت 60 کاراکتر نگه دارید تا گوگل تیتر وبسایت را کاملا نماد دهد و بخشی از آن حذف نشود.

چگالی کلمه ها کلیدی را بیخیال گردید، بر روی فرکانس لغات کلیدی تمرکز نمایید
خیلی ها بر این یقین می‌باشند که گوگل چگالی لغت ها کلیدی را تحت عنوان یکی فاکتورهای مرتبه دهی به کارگیری می نماید، که به حیث ما این گزینه بعید میباشد.

ولی درین مسئله که گوگل به تعداد تکرار کلمه ها کلیدی در صفحه های اهمیت می‌دهد، شکی نیست. که تحت عنوان فرکانس عبارات کلیدی شناخته می‌شود.

در موردش تصور کنید:

تصویر فرمایید که یک ورقه واژه و کلمه کلیدی “ترفند اینستاگرام” را یک توشه در محتوای شیت به کار گیری نموده باشد.
در مقابل کاغذ‌ای دیگر آن واژه و کلمه کلیدی را 7 توشه به کار گیری کرده باشید. به لحاظ شما کدام کاغذ کلمه و واژه کلیدی “ترفند اینستاگرام” جایگاه بهتری اخذ خواهد کرد؟

نکته: عبارات کلیدی را تنها چندبار در محتوای صفحه های به کار گیری فرمائید. تکرار بیش تر از اندازه به زیان seo تارنما خواهد بود.

ساخت‌و‌ساز صفحه ها حریم محرمانه و وضعیت به کار گیری
این گزینه به احتمال زیاد به صورت بدون واسطه بر روی مرتبه وبسایت در گوگل تاثیر نمی گذارد، البته وجود آن می‌تواند برای تجربه کاربری مطلوب باشد.

وجود صفحه های سیاست مراقبت حریم سری و وضعیت به کارگیری تارنما شمارا از وب سایت هایی که‌این صفحه ها را ندارند متامیز می نماید.
اساسا، یوزرها گرایش دارا هستند که با وبسایت هایی که خلق فن‌ای دارا هستند در زمینه ی باشند. پس در حالتی که شما این سیرتکامل صفحه ها را نداشته باشید جمعی از یوزرها را از دست خواهید اعطا کرد.

رعایت کردن این آیتم در سایت های کسب و کار الکترونیک که جنس یا این که خدماتی را عرضه میکنند، بسیار اساسی میباشد.

  • ۰۰/۰۴/۱۰
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی