پرسش بسیار اساسی: شایسته ترین ابزار کاوش عبارات کلیدی چه میباشد؟
حقیقت این میباشد که جواب بهاین پرسش بسیار مشقت بار میباشد. ابزارهای اکثری جان دار دارا هستند که سئو سایت شما میتوانید دایره کلمه ها کلیدی پیدا کرده در فاز نخستین را توسط آنها توسعه و گسترش داده و یا این که در شکل مطلوب نبودن، آنها را از لیست خویش حذف کنید.
این بستگی به شما و حوزه تجارت شما داراست که از کدام کلمه ها کلیدی یاب ، برای توسعه و گسترش لیست لغت ها کلیدی برای seo وب سایت، به کارگیری فرمائید. در حیث داشته باشید که اکثری از ابزارهای پر اسم و رسم برای شناسایی لغت ها کلیدی ، بر روی گویش فارسی به خیر عمل نمیکنند و برای همین می بایست از چند ابزار برای یافتن شایسته ترین عبارات کلیدی برای seo، به کارگیری فرمائید.
در حیث داشته باشید که اساسی وجود ندارد که شما می پندارید چه چیز یا این که چه لغت ها کلیدی ای اصلی میباشد، اساسی این میباشد که دریابید که عموم و اساسا مخاطبان شما، چه چیز را سرچ می نمایند و در جستجوی چه مواقعی میباشند. ابزار کاوش عبارات کلیدیو در واقع به شما امداد می نمایند تا بفهمید عموم در سطح اینترنت درپی چه چیز می شوند تا صفحه های وبسایت خویش را نسبت به آن لغت ها و لغت ها کلیدی ، باصرفه فرمائید.
لیست پایین تنی چند از ابزارهایی میباشد که میتوانید برای ارزیابی عبارات کلیدی لازم خویش، از آنها به کارگیری کنید (این لیست بر طبق رتبه اهمیت تروتمیز نشده میباشد و تنها لیستی از ابزارهای پیشنهادی برای ارزیابی لغات کلیدی شماست و شما میتوانید حق تقدم هریک از آنها را بسته به پروژه بهینه سازی خویش، تغییر و تحول دهید).
بهتری ابزارهای نظارت لغات کلیدی عبارتند از:
Google Trends : با استعمال از گوگل ترندز میتوانید از جذابیت عبارات کلیدی برای یوزرها و در واقع واحد سنجش Interest بودن آنها نسبت به کلمه و واژه کلیدی دوراندیشی پیدا کنیم.
در لحاظ داشته باشید که با به کار گیری از Google Trends نمی توانیم از ترازو کاوش با خبر گردیم بلکه معیار عشق و علاقه مندی یوزرها را متوجه می شویم. عالی میباشد روی کلماتی که Trend ندارند فعالیت نکنیم و وقت خویش را روی آنان نگذاریم.
در واقع می اقتدار اظهارکرد درحالتی که ترند کلمه و واژه کلیدی متبوع ما، در اکنون پایین آمدن باشد، سپرده گذاری روی آن عاقلانه و منطقی وجود ندارد.
Google Ads : یکی شایسته ترین مورد ها برای اینکه دریابید عموم دقیقا در جستجوی چه میباشند و ترازو ظریف جستجوهای یوزرها را متوجه گردید، به کار گیری از گوگل ادوردز یا این که به عبارتی تبلیغات کلیکی گوگل میباشد.
کافی میباشد پیش از استارت seo وب سایت خویش، با یک میزان دارایی زیر، تبلیغات خویش را در Google Ads تصویب نمائید و بعداز سپری شد برای مثال ۲ هفته آن را با لیست اول خویش مقایسه نمایید تا لیست دقیقی از لغات داشته باشید که عموم حقیقتا آنهارا کاوش می نمایند.
Google Keyword Planner : یک کدام از قسمت های گوگل ادوردز میباشد که به شما در یافتن لغت ها کلیدی شبیه و یافتن لیستی از کلمه ها دارای ارتباط در آن حوزه، به شما امداد می نماید.
اعدادی کهاین ابزار به ما میدهد، خیلی ظریف وجود ندارد ولی به نوعی می قدرت برای یافتن لیست بزرگی از لغات کلیدی دارای ربط و شبیه با هم به کار گرفت. مطلقا در کنار عدد، به پروسه تغییرات کاوش در حین یکسال نیز دقت داشته باشید.