مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

 

 

اکنون که با seo نویسی و روش تایپ کردن محتوای جالب آشنا شدید، وقت آنست که به قضیه مهم مقاله یعنی نقش محتوا سئو سایت و عامل اهمیت آن در seo بپردازیم. وب لاگ تارنما دارای اسم و رسم Kissmetrics در یکی‌از پست های خویش اذعان داشته که seo در واقع به عبارتی بازاریابی محتواست. از‌آنجا که تایپ کردن محتوا جز طلاق ناپذیری از هر تلاشی در بازاریابی محتوا به حساب آورده می شود، پس با اعتقاد میتوان بیان کرد که بهینه سازی عملا مساوی ایجاد محتواست. البته به چه شکل؟

1. بهینه سازی نیاز به به کارگیری راهبردی از لغات کلیدی داراست
اعتنا به لغات کلیدی از اهمیت متعددی برخوردار‌است. درواقع بعد از تعیین لغات کلیدی، صرفا به واسطه ساخت‌و‌ساز محتوای کیفیت بالا حول آن میباشد که میتوان به کسب درجه در کاوش آن واژه و کلمه کلیدی، آرزو داشت. در شکل عدم وجود محتوا، کسب سکو نیز عملا کاری نشدنیست.

2. دوست داستنی شدن در شبکه‌های‌عمومی به واسطه کیفیت محتوا قابلیت پذیر میباشد
ساخت محتوای کیفیت خوب موجب ارتقا شانس چشم شدن محتوا در شبکه های عمومی شود. اشتراک هر چه بیشتر پیوند های محتوا در شبکه‌های‌مردمی نیز تاییدیه ای برای گزینه پسند بودن محتوای شما برای یوزرها میباشد. گفته می گردد که گوگل از این نوع تاییدیه ها در درجه بندی استعمال می نماید.

3. کسب بک پیوند های کیفیت عالی صرفا با ساخت و ساز محتوای کیفیت خوب به دست می‌آید
داشتن بک لینک و پیوند برای محتوا نیز به نحوی پذیرش محتوا به وسیله دیگر تارنما هاست. البته چرا یوزرها باید به شما در اینترنت سایتشان لینک و پیوند دهند؟ مستقل از گفت و گو کسب لینک و پیوند به واسطه پرداخت پول، در اکثر وقت ها وضعیت یوزرها به واسطه تشکر از داده ها محتوا، به وب سایت شما لینک و پیوند خواهند اعطا کرد. گوگل از این بک لینک و پیوند ها در جایگاه بندی وبسایت ها به کارگیری میکند.

4. گوگل برای درجه دادن نیاز به محتوا دارااست
در حالتی که محتوایی در شغل نباشد، گوگل قرار به جایگاه دادن به چه است؟ گوگل مدام در حالا مرتبه بندی لینک و پیوند ها به واسطه محتوایشان میباشد. به همین عامل میباشد که محتوا بها متعددی دارااست، به این دلیل‌که به عبارتی چیزیست که گوگل به آن جایگاه میدهد. همینطور محتوا به گوگل اعلام می نماید که قرار بر کسب مرتبه در چه لغت ها کلیدی میباشد.

5. محتوا به حل اشتباهات یوزرها یاری می نماید
یوزرها عشق و علاقه مندند که در هنگام جستجوی سوالهای خویش نتایجی را در گوگل مشاهده نمایند که موجب رفع خطاها آن ها در شایسته ترین صورت ممکن می‌شود. گوگل همواره در حالا ارتقای الگوریتم های خویش برای مطابقت و همخوانی با اینگونه سیستم هاییست. در صورتی محتوای شما پاسخگوی نیاز یوزرها در واژه کلیدی به سری باشد، جایگاه آن در حین مجال ارتقاء خواهد یافت.

در حین های بدور به بهینه سازی به طور غیروابسته نگاه می‌شد، ولی حال دیگر این سیرتکامل وجود ندارد. امروزه بهینه سازی با تیم کوشش های شما در بازاریابی محتوا در زمینه ی میباشد. سوای محتوای عالی، هیچگاه قوی به راضی کردن موتورهای کاوش برای درجه تصاحب کردن نیستید. اعتنا داشته باشید که تاثیر محتوا در seo روز آپدیت در هم اکنون بیشتر شدن میباشد.
 

  • ۰۰/۰۹/۳۰
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی