مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


شیوه بعدی سئوی کلاه سیاه میباشد؛ روشی که برخلاف سئوی کلاه سپید تماماً ضد‌و‌نقیض با قانون ها و سئو سایت قوانین گوگل میباشد و تنهاً برای اخذ رنکینگ فراتر وب سایت و صعود به ورقه اولیه گوگل جاری ساختن می گردد. این نحوه درپی گمراه کردن الگوریتم‌های گوگل میباشد تا مراحل کسب درجه را زودتر به سود برساند. در واقع seo کلاه سیاه از تاکتیک‌های مشکوک به کارگیری می‌نماید تا رنک تارنما مارا ارتقاء دهد، اما به کارگیری مداوم از این طرز‌ها ممکن میباشد به‌جای این که شرایط وب سایت را بهبود بخشد، آن را برای مدام از حاصل serp حذف نماید. برای داده ها بیشتر سفارش میکنیم نوشته ی علمی بهینه سازی کلاه سیاه را مطالعه فرمایید.

تکنیک‌های سئوی Black Hat
باصرفه‌سازی بیش تر از حد تارنما یا این که Over Optimization
بمباران لغات کلیدی یا این که Keyword Stuffing
خرید بک پیوند‌های نامعتبر
کلیک‌بیت یا این که محتوای گول زننده
کانال وب لاگ محرمانه یا این که PBN
نشر محتوای تکراری
seo منفی یا این که کاهش عمدی درجه وبسایت‌های حریف
تبادل پیوند با بقیه وب سایت‌ها
بهینه سازی کلاه خاکستری؛ تکنیک‌های زیرزمینی بهینه سازی
بهینه سازی خاکستری تلفیقی از طریق‌های سئوی سپید و سئوی سیاه میباشد، که مانند یک مسیر زیرزمینی کوتاه فعالیت می‌نماید. البته چرا مسیر زیرزمینی؟ در توضیح بایستی بگوییم که در‌صورتی‌که بخواهیم تنها روی سئوی کلاه سپید عمل کنیم، بدون چاره هستیم مجال متعددی را چهت نیل به کاغذ اولیه گوگل صرف کنیم؛ شاید سال‌ها! در صورتی هم بخواهیم دست به دامن طرز‌های seo سیاه شویم، احتمالاً بعداز زمان کوتاهی جریمه پنالتی گوگل نصیبمان میشود و به کلی از صحنه رقابت حذف می‌شویم.

مزیت تکنیک‌های کلاه خاکستری این میباشد که می توانیم به امداد آن ها، با هزینه نادر و ریسک زیر، در حین کوتاه به سکو‌های نیکی برسیم. اکثر وقت ها وبسایت‌هایی که در صفحه ها اولیه گوگل مشاهده میکنیم، به امداد تکنیک‌های کلاه خاکستری بدین فیض رسیده‌اند. برای داده ها بیشتر سفارش میکنیم نوشته‌ی علمی seo کلاه خاکستری را مطالعه نمائید.
 

  • ۰۰/۱۰/۲۸
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی