میتونیم به صورت انقطاع بگم هنوز هم کسایی هستن که هنوز میپندارند توصیفات شیت روی جایگاه بندی تاثیر داره. همونطور سئو سایت که بارها هم تو پستهای دیگه گفتیم، سالهاست اثبات گردیده که تاثیر نمیذاره. ولی میتونه با اثرگذاری روی نرخ کلیک، به صورت غیرمستقیم یه تأثیر ثانویه داشته باشه، البته جزء دست اندرکاران بهینه سازی بحساب نمیاد (یا این که دستکم گوگل نمیخواد بپذیره).
احتمالش است که گوگل نخواد بگه بالا رفتن نرخ کلیک هم جزء کارداران درجه بندی محسوب میشه، زیرا با وجود گروه های پراکسی و پیشرفت نرخ کلیک اون هم با ارزش های ارزونشون، کلیک تصاحب کردن با ترفند و حقه زیاد میشه و برای گوگل دردسر صحیح میشه.
پس میپذیریم که نرخ کلیک روی جایگاه بندی تاثیر نداره. ولی روی به دست آوردن ترافیک بیشتر تاثیر میذاره. به این ترتیب می بایست تا جایی که قابلیت داره تبلیغی رو که روی برگه نتیجه ها میفرستید باصرفه فرمائید تا بیشتر کلیک بگیرید.
اینجا می بایست از اصل ظ.م.س. به کار گیری نمائید.
ظ برای ظواهر: کلا چیه
م برای مزیت: دقیقا چی عمل میتونه بکنه
س برای بهره: چرا چیز خوبیه
اینجانب معمولا موقع ساختار بندی محتوا، این مثالو تو ذهنم میارم:
ظواهر: این قایق از فایرگلس مقاومی تشکیلشده
مزیت: بدین ترتیب هیچوقت نمیشکنه و شکاف نمیشه
بهره: یعنی میتونید سریعتر از قبلی جنبش نمائید
بعداز این، وقتشه که یه درخواست برای مبادرت هم بذارید.
ممکنه تعریف ورقه، پیشگفتار برگه هم در حیث گرفته بشه. زیرا سیستمهای مدیر محتوا معمولا از یک محتوا برای ساخت تعریف و گزیده به کارگیری میکنند. یعنی می بایست ضمن کاغذ حاصل، ظواهر تعریف شیت رو روی خویش ورقه مهم هم در لحاظ بگیریم.
اینجا هم مثل تیتر ورقه از نگاه ارتفاع محدودیت وجود داره. ولی یکم فضای بیشتری در اختیارمون است، یعنی حدود 156 کاراکتر. اینجا هم محدودیت مطلق وجود ندارد البته این تعداد کاراکتر به لحاظ اینجانب یه مقدار معمولیه.
سئو تیترهای ورقه
تیترهای کاغذ هم بعنوان عنصر پباده سازی بکار میرن و هم عنصر seo. عنوان هنوز هم یه استدلال فعال و مرتبط در جایگاه به چنگ آوردن ورقه میباشد. البته ترازو اهمیتش کاهش یافته. اینجا هم سفارش نمی کنم تیترهای قبل رو تغییر تحول بدید، تنها درصورتیکه که نو دارید محتوا رو مینوسید این مقررات رو توش بکار ببرید وگرنه به تیترهایی که پیش از این نوشتید دست نزنید.
اگه می خواهید متنی که دربین محتوای ورقه اومده تحت عنوان عنوان به اکانت بیاد، بایستی تو کدهای شیت بهش یه تگ heading اضافه بشه. اونوقت به صورت اتومات، ظواهر عنوان به تیترها اجرا میشه و فونتش از فونت محتوا بزرگتر میشه.
کدی که می بایست به کار گیری بشه یه تگ heading میباشد. یه قطعه از html که بدور محتوا بغرنج. بدین شکل که یه تگ به طور
گشوده میکنید و با
میبندید. میتونید تا دلتون میخواد تیترهای متفاوت داشته باشید، ولی معمولا 3 تا 6 تا بیشتر نمیذارن. تیترهای فرعی که مستقیما ذیل عنوان مهم قرار میگیرن (h2) می بایست با تگ
نشون داده بشن. به همین ترتیب پایین تیم های h2 رو با تگ
، پایین تیم های h3 با تگ
و الی پایان اکران داده میشن.
گوگل میدونه از تیترها برای گذاشتن خلاصه سوژه به کار گیری میکنن، یعنی این تیترها هر کدوم حکم یه تیتر کوتاهِ بین متنی رو دارن و گوگل به کلماتی که تو این تیترها بکار میبرید عنایت متعددی میده. کلماتی که تو تیترها نوشته میشن با کلماتی که جاهای دیگه متن نوشته میشن یک کدام از نیستند و ارزششون بیشتره، بنابرای می بایست با تمرکز گزینش بشن.