مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


گاهی تصاویری که استعمال میکنیم لزوم پایینی داراست و اندکی به فهم عالی محتوا یاری می‌نماید. ولی گاهی شعور سئو سایت محتوا سوای تصاویر بسیار طاقت فرسا میباشد. که‌این لزوم به کار گیری از تصاویر را ارتقاء میدهد. در هر شکل تصاویری که درون متن قرار می‌دهید می بایست مربوط به مسئله گزینه مشاجره در آن جمله یا این که آن نصیب باشد. همینطور در شکل قابلیت بایستی توضیحات قابل قبولی را درون تصویر قرار دهید. تصویر پایین را مشاهده کنید:


مقایسه دو الگوریتم پاندا و پنگوئن گوگل در تصویر با استعمال از توضیحات متنی – امداد به بهینه سازی عکس
این به فهم و شعور محتوا بسیار امداد می‌نماید. این عمل سبب بهبود تجارب کاربری می‌گردد. میدانید که تجربیات کاربری عالی موازی میباشد با بهبود جایگاه ورقه.

ولی چرا این مساله اصلی میباشد؟ زیرا ممکن میباشد استفاده کننده صرفا چرخی باطن ورقه بزند و تصاویر را ببیند. ممکن میباشد زمان قرائت مطالب را نداشته باشد. ولی تصاویر به وی یاری می‌نمایند چکیده مقاله را متوجه گردد و تصمیم بگیرد که آیا این مقاله اصلی میباشد و قیمت تلاوت دارااست یا این که خیر.

خلاصه سازی مطالب نوشته‌ی علمی درون تصاویر (مانند اینفوگرافی) هم بسیار در بهبود تجربیات کاربری و ارتقا مجال ماندگاری مخاطب موءثر میباشد. به این دلیل‌که به استفاده کننده امداد می‌نماید در طی کمتری چکیده قسمت‌های اصلی نوشته ی علمی را بفهمد. در کل این موردها بهینه سازی عکس و رعایت نکات بهینه سازی درتصاویر بکار رفته گردیده بسیار اساسی میباشد.

گردآوری بندی
به کار گیری از عکس و تصویر در بهینه سازی وبسایت بسیار اساسی میباشد. چون هم به مخاطب و هم به گوگل در فهم و شعور خوب زمینه وب سایت امداد می‌نماید. ولی بهینه سازی عکس و سئو تصاویر وبسایت مطلقا می بایست اعمال بپذیرد. زمانی عکسی را بصورت ناپخته باطن محتوا قرار میدهیم ممکن میباشد اثر مثبتی روی جذابیت نوشته ی علمی نداشته باشد. ولی رعایت نکات seo عکس برای تارنما این جذابیت را ساخت‌و‌ساز می‌نماید.

seo تصاویر تارنما از لحاظ اندازه و وسعت (فارغ از افت چگونگی) سرعت بارگذاری را بهبود میبخشد. استعمال از متن توضیحی مطلوب برای استفاده کننده دیدنی میباشد. خلاصه سازی داده ها مذکور متن در باطن تصویر برای استفاده کننده جالب و کاربردی میباشد. به همین برهان استفاده کننده را درون برگه نگه می دارد و دوئل تایم را ارتقاء می دهد.
 

  • ۰۱/۰۱/۲۸
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی