مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


یکسری ابزار برای شناسایی و رئیس پیوندهای فرنگی وجود داراست که مهمترین آن گوگل آنالیتیکس میباشد.

Google Analytics تیم‌ای از عملکردها را برای یاری به ما در باصرفه‌سازی لینک و پیوند‌های سایت ارائه می دهد، سئو سایت مثلا قابلیت و امکان فهرست بندی و پیگیری آحاد لینک و پیوند سازی فرنگی. بعداز اضافه کردن تگ Google Analytics به سایت خویش، همگی کلیک‌هایی که بر روی پیوند‌های فرنگی شما صورت گرفته باشد، در گزارش روی داد شما فهرست میشود.

مزایای پیوند های فرنگی
چگونگی و کمیت لینک و پیوند‌های فرنگی التفات داراست. اضافه کردن پیوندهای دارای اعتبار و آموزنده یک سایت با باکیفیت به صفحه ها شما، سبب ساز بهبود اعتبار سایت شما میگردند، در حالی که اضافه کردن پیوندهای بی چگونگی و اسپم به تارنما شما زخم می رساند.

لینک به وب سایت‌های فرنگی تا‌زمانی‌که محتوای مربوطه را از وب سایت‌های دارای اعتبار به آنان لینک و پیوند می‌دهید، به برگه شما جراحت نمی‌رساند. این در حالی میباشد که لینک و پیوند فرنگی در شرایطی‌که به صفحه ها دوست داستنی و مرتبط که دارنده مرتبه بالا و مرتبط با محتوای ورقه اینترنت شما می باشند مرتبط باشد، ارزشمندتر میباشد.

هرگاه به تارنما دیگری پیوند دهید، آن وبسایت مشاهده می‌نماید که به آنها پیوند داده‌اید. بعد، آنها احتمالاً با لینک و پیوند دادن به وبسایت شما در محتوای خویش، لطف شما‌را جبران می‌نمایند. فراموش نکنید که پیوند سازی فرنگی یک روش خوب برای برقراری رابطه، ساخت و ساز رابطه در دنیای محتوا و بازاریابی دیجیتال میباشد.

این نوع لینک و پیوند فرنگی یک منبع خوب ترافیک بدون پول برای تارنما شما میباشد و همان طور که بیان شد، عنصری مهم در الگوریتم موتور جستجوی گوگل میباشد.
 

  • ۰۱/۰۱/۲۹
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۱)

  • خرید بک لینک
  • بک لینک کامنتی و pbn چقد تاثیر دارن؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی