بهینه سازی یا این که سئو تارنما:
بهینه سازی مخفف عبارت Search Engine Optimization میباشد که به آن بهینه سازی یا این که seo موتور کاوش میگویند سئو سایت که کلیه آنها به یک مضمون هستند
seo وب سایت در واقع seo وبسایت و بالا بردن چگونگی و افزایش عملکرد آن مطابق معیارهای موتورهای کاوش میباشد
اینکه یک وبسایت از نگاه موتورهای کاوش در سکو نیکی قرار گرفته باشد و در فیض سرچ یوزرها با عبارات کلیدی مربوط به آن مشاهده گردد را یک تارنما با سئوی عالی می نامند.
بهینه سازی را میاقتدار تیمای از طریقها برای تغییر استراتژی یک تارنما دانست.
بهینه سازی فرآیند ی میباشد که نیازمند علم زیاد، دانش پیش زمینهای و طاقت میباشد. موتورهای کاوش با تغییر مداوم الگوریتمهای خویش غیر قابل پیشبینی میباشند به همین استدلال اشخاصی که سرویس ها بهینه سازی ارائه میدهند می بایست علم خویش را آپ دیت نگه داراهستند.
دراین نوشتهی علمی به 10عاملی که در seo اساسی میباشد پرداخته گردیده که شما با پی بردن این عامل ها از عنایت seo در محتوا برخودار میشوید
واژه و کلمه کلیدی در بهینه سازی:
همانگونه که از اسم آن پیداست کلمه و واژه کلیدی عبارتی میباشد که انتظار دارید استفاده کننده آن کلمه و واژه یا این که عبارت را در گوگل سرچ نماید تا وبسایت شمارا پیدا نماید. واژه کلیدی می بایست با نوع تجارت شما و نوع حصول شغل شما هم خوانی داشته باشد و مربوط به محصولی باشد که شما ارائه میدهید.
کلمه ها کلیدی یک سری واژه ایی خاصخیس میباشند و تک واژه ایی ها متداول خیس می باشند که جایگاه به دست آوردن از این عبارتهای چندین کلمه و واژه ایی بسیار سهل وآسان میباشد.
بایستی بدین نکته دقت داشته باشید که از کلمه ها کلیدی به اندازه کافی استعمال فرمائید استعمال بیشتراز اندازه کلمه ها کلیدی منجر میشود گوگل درنگ نماید شما در هم اکنون بدور زدن آن و الگوریتم های آن می باشید
از کلمه ها کلیدی بایستی در تیتر، متا توضیحات ، محتوا و ALT تصاویر استعمال شود
به کارگیری از تگ های HTML در seo:
تگ های تایتل اثر متعددی در بهینه سازی داراهستند و یک کدام از تکنیک های کلاه سپید میباشد، به صورت تمام عناوین به یوزرها و موتورهای کاوش در فهم مقاله و تلاوت محتوا یاری میکنند. از جمله با تلاوت تیتر مخاطب متوجه میشود که متن در باب چه موضوعی میباشد و فهم متن معمولی خیس می شود. همگی ی تگ های تیتر در بهینه سازی اثر داراهستند البته تگ H1 که در کاغذ نتیجه ها گوگل مشاهده می شود و تگ H2 اثر متعددی در سئو وبسایت خواهند داشت.
تگ H1:
مالامال التفات ترین تگ H1 و نادر مداقه ترین H6 میباشد که وجود هرکدام اثر بسزایی در seo داراست
استعمال از تگ ها بایستی به ترتیب و منظم باشد در حالتی که شما نخستین از تگ H2 به کار گیری نمایید و بعداز تگ H1 اثر منفی خواهد گذاشت
• تگ h1 تحت عنوان رمز عنوان بایستی در همگی ی صفحه های وبسایت وجود داشته باشد و نباید بیشتر از یک تگ h1 در وب سایت خویش به کارگیری فرمایید
• از عنا وین یکسان در تگ ها نباید مصرف شود و بایستی عنوان ها مختلفی را استعمال فرمائید
• عالی میباشد تیتر برگه و تیتر h1 با هم یکسان نباشند
• از کلمه ها کلیدی در تگ h1 نباید زیاد مصرف شود