1. هوش تصنعی و مصنوعی نقش بیشتری در بهینه سازی بازی می نماید
هوش تصنعی (AI) در اکنون تغییر و تحول طریق تعامل اشخاص با محتوای آنلاین میباشد. به صورت خاص الگوریتم هوش تصنعی سئو سایت و مصنوعی گوگل شایان توجه میباشد. این الگوریتم که RankBrain اسم داراست و چندین سال پیش رونمایی شد ، در فاکتورهای درجه بندی گوگل برای حاصل (SERP) نقش مهمی دارااست.
Greg Corrado ، دانشمند ارشد گوگل که به گسترش RankBrain یاری نموده است ، پیش از اینً بضاعت بی سابقه این ابزار را برای یادگیری پر رنگ کرده بود: \"علائم دیگر ، تمامی آنها بر طبق کشفیات و طریقه هایی میباشد که اشخاص در بازیابی داده ها داشته اند ، البته یادگیری نیست.\" احتمالاً این بدان معنا میباشد که RankBrain صرفا با سپری شد مجال بهبود مییابد و AI را تحت عنوان یک سئو بلندتر برای تماشا تبدیل می نماید.
به این ترتیب ، پرسش مهم این میباشد ، چه گونه بهینه سازی خویش را برای RankBrain با صرفه میکنید؟ در حالی که غول موتور کاوش جزئیات را به اشتراک نمی گذارد ، کارشناسان معتقدند که سیگنال های تجارب استفاده کننده انتخاب کننده اساسی میباشد. این مفاد قادر است مشمول فاکتورهایی از معیار کلیک تا فرصت صرف گردیده در ورقه باشد. شما می بایست خوانندگان را با محتوای اثرگذار و منظم جذب نمائید و آنان را به تعامل تشویق نمائید. یک دارای تخصص بهینه سازی (on-page سئو) میتواند به شما یاری دهد اقتدار برگه را بر پایه ی نکاتی مانند خوانایی ، بک پیوند و مفاد دیگر آنالیز نمایید.
2. جستجوی صوتی بر لغت ها کاوش تأثیر میگذارد
به لطف ابتکار هایی مانند Google Assistant ، Apple’s Siriو Alexa آمازون ، فناوری جستجوی صوتی بسیار گسترش نموده است. با توسعه و گسترش تکنولوژی ، محبوبیت بیشتری نیز به دست آورده میباشد. در واقعیت ، درصد خانوارهایی که قبلا تا سال 2022 صاحب و مالک بلندگوی هوشمند میشوند 55 درصد میباشد . ولی این در جستجوی انگلیسی بیشتر موءثر میباشد و برای ما که گویش فارسی عمل میکنیم هنوز هم مجال برای به تعویق پرتاب کردن این فاکتور می باشد. ولی در حالتی که روی وب سایت های انگلیسی گویش فعالیت میکنید و یا این که تارنما شما یکسری زبانه میباشد، به طبع این قضیه را هم در حیث بگیرید.
برای seo برای جستجوی گفتاری ، لغات کلیدی خویش را در حیث بگیرید. کلمه ها زمان بر تری را که اشخاص در مکالمه روزانه به کار گیری می نمایند ، شناسایی نمایید. جستجوی صوتی معمولاً با عباراتی وقت گیر خیس و با صدای طبیعی عالی اعمال می گردد. هنگامی اشخاص تایپ می نمایند ، میل دارا هستند به اختصار کوتاه شوند. از جمله ، ممکن میباشد یک فرد با جستجوی صوتی ، \"فرایند تازه سئو در سال 2021 چیست؟\" را بگوید البته لغت ها \"مراحل تازه بهینه سازی 2021\" را تایپ نمائید.