آیا شما هم صاحب و مالک بیزنس یا این که بازاریاب میباشید؟ آیا در باکس ابزار بازاریابی شما، گوگل دیسکاور جایی داراست؟ سئو سایت هنوز هم Google Discover برای بعضا از بازاریابان، ناشناخته میباشد. اما برخی دیگر، از آن برای رویش تجارتشان به کار گیری مینمایند. دیسکاور منبع خیر برای جذب ترافیک اینترنت میباشد. در سود به استحصال اعتبار برای برندتان یاری خواهد کرد.
یوزرها با این برنامه، سرچهایشان را هرچه سریعتر اعمال داده و موضوعات جالب را پیدا مینمایند. با این درحال حاضر، شایسته ترین نصیب این ابزار، قابلیت و امکان یافتن قضیه مدنظرتان، فارغ از اجرا سرچ میباشد. این ابزار تحت عنوان یک کدام از اجزای موتور جستجوی گوگل، از سابقه سرچ شما برای نماد دادن مطالب گزینه عشق و علاقه شما استعمال مینماید.
در فیض، بازاریابان محتوا از این نرم افزار گوگل برای ارتقاء ترافیک تارنما خودشان استعمال مینمایند. این فید تغییر و تحول اسم یافته، ترافیک بیشتری ایجاد مینماید، زیرا گسترش دهندگان گوگل این برنامه را seo کرده و آن را برای دستگاه های موبایل سفارشی کردهاند.
البته، دقت نمایید که Google Discover تحت عنوان یک مارک، تغییرو تحول اسم پیدا کرده البته مساوی Google News وجود ندارد. این دو با هم فرق داراهستند.
گوگل نیوز (Google News) چه فرقی با گوگل دیسکاور (Google Discover) دارااست؟
خبرها گوگل یا این که Google News روایتهای پرطرفدار و مطالب قابل قبولی از اتفاقات جهانی را به اگاهی مخاطبان می رساند. خبرها نو مطابق موضوعات خبری که کاربر پیش از این سرچ کرده، در اختیارش قرار میگیرند.
البته گوگل دیسکاور داده ها گزینه عشق مصرفکنندگان را ارائه می دهد که یوزرها را فارغ از کاوش کردن، مجذوب این داده ها مینماید. همینطور، در طی به کارگیری از دیسکاور، می توانید محتوای دلخواهتان را سفارشی فرمایید. این فعالیت تخت گاز با تعقیب کردن موضوعات یا این که فالو کردن topics قابل اجرا میباشد.