انجمن بازاریابی ایالات متحده 17 شیوه کمپانی برای ایفا سئو در مشهد تجزیه و ارزیابی بازاریابی محتوا را ذکر مینماید. هر رویه روی چگونگی خاصی از محتوا یا این که استراتژی بازاریابی محتوا
متمرکز میباشد.
چندین خصوصیت که می بایست هنگام تجزیه و ارزیابی محتوای اسم تجاری خویش یا این که مارک دیگر به آنان اعتنا نمائید:
تعداد دفعات نشر مطالب
چه کسی از تارنما / محتوا بازدید می نماید
این مارک چه مقدار محتوا منتشر نموده است
این که آیا محتوا \"کیفیت عالی\" میباشد یا این که نه
جایی که بازدید کنندگان از آنجا میآیند
اسم تجاری از چه کلمه ها کلیدی استعمال مینماید
چه کسی برند را دنبال می نماید
چه تعداد اشخاص محتوا را دوست دارا هستند / به اشتراک میگذارند
چه تأثیرگذارانی (در شکل وجود) محتوای متبوع را به اشتراک میگذارند یا این که فعالیت می نمایند