مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

جمعاًَ به کارگیری از متا تگ رفرش به خصوص برای ریدایرکت صفحه های اصلاً پیشنهاد نمی شود. جان مولر، مهندس ارشد گوگل به دو دلیل این کار را به شدت نهی کرده است: یکی‌از تخریب تجربه کاربری و دیگری تأثیر بر ایندکس صفحات.

تخریب تجارب کاربری

تجربیات کاربری تارنما چیزی نیست که بتوانید سئو در مشهد بی آلایش از کنار آن عبور فرمائید. می‌قدرت بیان کرد در سال‌های اخیر تجارب کاربری مهمترین موضوعی می‌باشد که گوگل برای رتبه دادن به سایت‌ها مدنظر قرار می دهد. رایا پارس تجربه کاربری علاوه بر تأثیر روی درجه تارنما شما بر جذب کاربران و تبدیل آن ها به مشتری هم تأثیر زیادی داراست؛ what is seo براین اساس مهم‌ترین مسئله برای یک وب‌مستر می بایست بهبود تجربه کاربری وب سایت باشد.

اولین دلیلی که به کارگیری از متا تگ Refresh را برای ریدایرکت ممنوع می‌کند، ساخت و ساز یک تجربه کاربری ناخوشایند برای کاربران وب سایت می باشد؛ چراکه آن‌ها می بایست بتوانند به دلخواه خود در صفحات وب سایت بچرخند و در آن گشت و گذار کنند. اگر که بخواهید با متا تگ رفرش آنها‌را پس از مدتی حضور در یک شیت به برگه دیگری بفرستید، نه فقط حق تعیین آن‌ها را میگیرید بلکه کاربران را گیج می‌کنید؛ این شغل در نهایت نتیجه‌ای جز ترک تارنما شما توسط کاربران ندارد.

ایندکس صفحات

ایندکس نشدن صفحه های از مهم ترین معضلاتی می باشد که یک وبمستر قادر است با آن روبرو خواهد شد. در‌این حالت کل زحماتی که برای seo داخلی یک برگه کشیده شده بر باد می‌رود و محور برگه موردنظر امکان حضور در بین نتیجه ها جستجوی گوگل را نخواهد داشت. معمولاً ربات‌های موتور جستجو در خزش‌های خود صفحات متعدد سایت‌ها را خزش کرده و آنها را بدون اختلال خاصی ایندکس می‌کنند، مگر اینکه صفحه‌ای در گیر یک خطای دورازشوخی باشد. مثلاً هنگامی شیت‌ای را با متا تگ رفرش به برگه‌ای دیگر ریدایرکت فرمائید، کاغذ مبدأ ایندکس نشده و به جای آن فقط صفحه مقصد ایندکس می شود. همین مورد سبب ساز شده به کارگیری از این متا تگ خیلی سفارش نشود، مگر در موارد خاص.

برای مثال برخی افراد برگه محصول خود را با یاری متا تگ رفرش بعداز مدتی به صفحه پرداخت ریدایرکت می‌کنند؛ مشخص هست که با این فعالیت صفحه پرداخت ایندکس شده اما کاغذ متاع نه. در حالی که ایندکس شدن شیت محصول و قرار دریافت کردن آن در نتایج جستجو قطعاً نتایج بهتری درپی خواهد داشت.

از سوی دیگر متا تگ رفرش شهرت چندان نیکی هم ندارد، زیرا در گذشته به صورت مداوم توسط سایت‌های اسپم گزینه به کارگیری قرار می‌گرفتند. به همین دلیل می بایست در به‌کارگیری آنها اعتنا زیادی داشته باشید. در صورتی‌که که یک سایت تعدادی بار از متا تگ Refresh استفاده کند، ممکن می باشد توسط موتورهای جستجو ناامن یا اسپم تشخیص داده شده و کلاً از ایندکس خارج شود.

اشتباهات مرورگر

ضمن این در صورتی‌که در استعمال از این متا تگ مدت زمان آن را در توا‌ن 2-3 ثانیه تهیه و تنظیم فرمایید، ممکن می‌باشد مرورگرهای قدیمی به نقص‌ بربخورند. دراین‌صورت احتمال دارد url کاغذ مقصد غلط گردد و کاربر به کاغذ دیگری منتقل شود یا با خطای 404 مواجه شود؛ چنین شرایطی دلایل کافی را به استفاده کننده می دهد تا سایت شما را رخنه‌ کند.

  • ۰۱/۰۷/۱۹
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی