مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

مهم ترین جایی که تگ تایتل به اکران درمی‌آید، سئو در مشهد نتیجه ها کاوش میباشد. در واقع گوگل بعداز ایندکس کاغذ شما و قرار دادن آن در میان نتیجه ها کاوش، تگ تایتل را به ‌تیتر شاخص‌ترین نصیب ورقه علامت میدهد. این تگ به طور یک متن آبی‌رنگ اکران داده میشود که قابلیت و امکان کلیک ‌شدن دارااست. به‌ همین عامل بایستی تگ تایتل خویش را به ‌شکل اغواکننده‌ای بنویسید تا یوزرها را تشویق به کلیک و ورود به وبسایت شما نماید.

عنایت تگ تیتر (Title Tag) در seo
احتمالا تا به امروز شما هم متوجه گردیده‌اید،  رایا پارس تگ تیتر شاخص‌ترین نصیب هر برگه از وبسایت میباشد که یوزرها در نتیجه ها کاوش می بینند. مداقه تگ تایتل در بهینه سازی به بالا بردن نرخ تبدیل یوزرها مربوط می‌گردد. در صورتی‌که تگ تایتل شما بتواند به ‌خیر و خوبی محتوای برگه را معرفی نماید و از عبارت‌های جالب و فریبنده در آن مصرف شده‌ باشد، یوزرها متعددی با دیدن آن برای کلیک ‌کردن ترغیب میگردند البته تیتر‌های تکراری که عبارات خنثی و زاید در آن به‌عمل رفته ‌باشد، هیچ کاربری را به ورقه شما متمایل نمی‌نماید.

ولی حاصل کاوش صرفا جایی وجود ندارد که تگ تیتر اکران داده میشود. بلکه هنگام اشتراک‌گذاری کاغذ در کانال‌های اجتماعی هم تگ تایتل ظواهر می‌گردد what is seo و نقش خویش را در تبدیل یوزرها به بازدیدکننده وبسایت انجام می‌نماید. این واقعه هنگام لینک و پیوند‌ تصاحب کردن از سایر وبسایت‌ها هم می‌ افتد. معمولا کسانی که به صفحه های وبسایت شما پیوند میدهند، از تگ تایتل به ‌تیتر انکرتکست لینک و پیوند به کارگیری می‌نمایند.

هر فردی برای کلیک روی یک لینک و پیوند، پیش از هر چیز به انکرتکست آن دقت می‌نماید و در شکل جالب ‌بودن، برای دیدن محتوای آن ترغیب می گردد. ضمن این‌ها هنگام بازکردن ورقه تارنما در مرورگر، تگ تیتر در بالای تب مرورگر هم ظواهر میشود. به‌ همین ادله تگ تیتر کاغذ می بایست محتوای تارنما و مارک شمارا در ذهن مخاطب یاد آوری نماید.

چطور یک تیتر بهتر برای برگه بنویسیم؟
از‌آنجا که تگ تایتل اثر متعددی در سئوی تارنما و بهبود تجارب کاربری آن دارااست، اصلی میباشد که باصرفه‌سازی گردد. این شغل نیاز به کارایی متعددی ندارد البته می تواند حاصل خیره‌کننده‌ای به‌ دنبال داشته ‌باشد. درین بخش مهم ترین کارهایی را که میتوانید برای تایپ کردن یک تگ تایتل مطلوب جاری ساختن دهید، نظارت میکنیم:

ارتفاع تگ تیتر را با صرفه نمایید

در صورتی ارتفاع تگ تیتر برگه شما زیاد از حد باشد، هنگام اکران در حاصل کاوش تغییر و تحول می‌نماید. ممکن میباشد بخشی از تیتر آرم داده ‌نشود، ممکن میباشد برخی کلمه ها آن حذف شوند و یا این که گوگل کلا آن را تغییر‌و تحول دهد. معمولا سفارش می گردد ارتفاع تیتر را در حدود 60 کاراکتر نگه دارید البته نمی‌اقتدار مقدار دقیقی برای آن مشخص و معلوم کرد. چون گوگل در اکران تیتر به ارتفاع آن ها کاری ندارد بلکه یک جعبه 600 پیکسلی را برای تک تیتر تخصیص می دهد.

از آن‌جا که بعضی حروف در پاراگراف فضای بیشتری نسبت به سایر افراد اشغال می‌نمایند، نمی‌قدرت تعداد کاراکتر مشخصی برای جا دادن در جعبه 600 پیکسلی مشخص و معلوم کرد. ممکن میباشد عبارت کوتاهی بنویسید که حروف آن فضایی بیشتر از جعبه موردنظر گوگل را اشغال نمایند یا این که برعکس عبارت بلندی بنویسید ولی حروف آن فضای کمتری اشغال کرده باشند و بی نقص در نتیجه ها کاوش اکران داده ‌شوند. بعضا وب سایت‌ها وافزونه‌ها ابزارهایی برای تحقیق ارتفاع تگ تایتل ارائه می‌نمایند که می توانید از آنان به کار گیری نمائید.

  • ۰۱/۰۹/۰۲
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی