مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

با به کار گیری از کدهای UTM در ادامه این هستیم که به گوگل آنالیتیکس یاری کنیم تا روایت ترافیک ما از کانال‌های اجتماعی را برای‌مان نقل نماید. سئو در مشهد ما به‌دنبال جواب به عبارتی سه سوالی هستیم که در صدر به آن اشاره کردیم.

خبر عالی این میباشد که گزینش پارامترهای UTM به هیچ عنوان شغل مشقت وجود ندارد و به آسانی جواب‌دادن به به عبارتی سه پرسش برای هر لینکی میباشد رایا پارس که منتشر میشود. در پی میتوانید با کارکرد این کدها بیشتر آشنا گردید.

شیوه‌ی به کارگیری از پارامتر \"Source\" در کدهای UTM برای کانال‌های اجتماعی
شما می توانید از اسم پلتفرم اجتماعی (مانند Twitter یا این که Facebook) که لینک و پیوند را در آن به اشتراک گذارده‌اید تحت عنوان برچسب  what is seo منبع (source) UTM به کار گیری نمایید.

استعمال از پارامتر \"source\" تنها چهت نیل به جواب این پرسش میباشد که «ترافیک ورودی اینجانب از کجا آمده میباشد.»

با افزودن پارامتر &utm_source= به پیوند‌های خویش، هر بازدیدی که از این لینک و پیوند بیاید برچسب‌گذاری کرده‌اید و به شما میگوید بازدید متبوع از کجا آمده میباشد.

ولی گوگل بیشتر سفارش می‌نماید از فیلد \"source\" برای تعریف ارجاع‌دهنده یا این که مرجعی استعمال نمائید که حقیقتا ترافیک متبوع را مبتنی بر با مسیر تعریف و تمجید گردیده به سمت شما رسول میباشد

شیوه‌ی استعمال از پارامتر \"Medium\" در کدهای UTM برای کانال‌های اجتماعی
حواستان باشد از \"social\" تحت عنوان تگ رسانه‌ی خویش برای همه پیوند‌هایی که در کانال‌های اجتماعی به اشتراک گذارده‌اید استعمال نمائید.

این پارامتر جواب سوالی را میدهد که «چطور ترافیک ورودی به سمت شما آمده میباشد». با افزودن پارامتر &utm_medium= به لینک و پیوند‌های خویش، هر بازدیدی که از آن لینک و پیوند آمده باشد را برچسب‌گذاری می کنید و به شما میگوید بازدید متبوع به شکلی وارد وب سایت شما گردیده‌است.

اما این قسمت نسبت به تگ منبع یه خرده بغرنج‌خیس میباشد؛ چرا‌که به ازای هر ترافیکی که به سمت شما آمده، ممکن میباشد 10 نحوه برای تعریف کیفیت ورود آن وجود داشته باشد.

در واقع با به کارگیری از \"social\" تحت عنوان رسانه‌ی خویش تمامی‌ی کدهای UTM در کانال‌های اجتماعی را بدین شکل برچسب‌گذاری میکنید که بی آلایش‌ترین طرز میباشد. اما بدون چاره نیستید از این طریق استعمال نمائید البته این شغل، بی آلایش‌ترین منش برای ترتیب‌بندی ترافیک دریافتی در شبکه‌های بازاریابی جایگاه‌بالا میباشد.

برای برچسب‌گذاری \"medium\" در موردها غیر از کانال‌های اجتماعی می توانید از عنوان ها ذیل نیز به کار گیری نمایید:

Email
Blog
Blog-guest  (برای وقتی که تحت عنوان مهمان پستی را در وب لاگ یک اینفلوئنسر منتشر میکنید)
Blog-syndicated (برای هنگامی که مقاله‌ها خویش را در وب سایت‌های مربوط به منطقهی کار خویش به اشتراک می‌گذارید)

  • ۰۱/۰۹/۰۳
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی