مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

سئو کلاه سفید

seo کلاه سفید به تکنیک های اصولی و مجاز در سئو سایت گفته می‌شود که استعمال از آنان سبب ساز میگردد سئوی تمیز و عصمت و طهارت در دراز مدت داشته باشید و هیچوقت در بهینه سازی به نقص‌ بر نخورید. فایده آماده ساختن در seo کلاه سفید بسیار زمانبر می باشد اما هر سایتی که طبق تکنیک های seo کلاه سفید سئو شده باشد هیچ وقت بوسیله موتورهای جست و جو جریمه نمی‌شود و جایگاهی که در نتایج جست و جو استخراج می کند همیشگی می باشد.

درین مقاله درباره‌ی تکنیک های بهینه سازی کلاه سفید قصد دارم حرف کنم و با هم بازرسی می کنیم که آیا با بهینه سازی کلاه سفید میشود در سئو موفق شد یا خیر؟! در واقع بعداز قرائت این نوشته‌ی علمی متوجه آن می شوید که آیا وقت و مجال صرف کردن برای سئو وب سایت با به کارگیری از روش های بهینه سازی کلاه سفید واقعا ارزش دارااست یا خیر.

به شما قسم می دهم این نوشته ی علمی کاملترین نوشته‌ی علمی ای باشد که در مورد seo کلاه سفید درج گردیده است و از قرائت آن پشیمان نخواهید شد. بعد از شما می‌خواهم در این نوشته ی علمی هم یار و همدم من باشید.

سئو کلاه سفید (White Hat seo)
همانگونه که اشاره کردم سئو کلاه سفید به شیوه هایی در بهینه سازی تارنما گفته می گردد که به طور کامل قانونی می باشند. در سئو کلاه سفید خبری از خرید بک لینک یا لینک بیلدینگ دستی نیست! در بهینه سازی کلاه سفید خبری از Keyword Stuffing نیست! سئو در مشهد در واقع به هیچ وجه از روش هایی که گوگل را می اقتدار با آن دور زد به کارگیری نمیشود.

seo کلاه سفید بسیار زمان بر میباشد و به‌این سادگی ها نمی قدرت در آن بهره گرفت. البته در‌پی طریق هایی را عنوان میکنم و تارنما هایی را مثال میزنم که فارغ از طریق های دستی و غیر مجاز در سئو توانسته اند در طول زمان کوتاهی منفعت خیر دریافت کنند.

8 تکنیک در seo کلاه سفید
کلاً در seo کلاه سفید از روش های طبیعی در بهینه سازی به کارگیری میگردد. ایجاد کرد محتوای غیر اسکن و جامع و لینک بیلدینگ طبیعی دو تکنیکی میباشد که در seo کلاه سفید بیشتر به کارگیری می‌گردد. در واقع هر وقت صحبت از seo کلاه سفید میگردد اکثری از دوستان می پندارند سئو کلاه سفید محدود به همین دو روش هست.

البته پیرو قصد دارم روش هایی را عنوان کنم که در‌صورتی‌که علاقه به استفاده از seo کلاه سفید داشتید رایا پارس می توانید از آن ها در فرایند بهینه سازی وبسایت خود به کار گیری فرمائید.

1.تشکیل داد محتوا (با کیفیت، جامع، گرانبها)
اولی موردی که در بهینه سازی بسیار اصلی میباشد تولید محتواست. یکی طرز هایی که در seo کلاه سفید باید از آن استفاده نمایید ساخت محتوا میباشد ولی چه محتوایی؟

محتوا بایستی غیر نسخه برداری و کیفیت بالا باشد. هنگامی که صحبت از محتوای کیفیت بالا میگردد صحبت از جامع بودن و گرانبها بودن آن است.

محتوای کیفیت عالی در بهینه سازی کلاه سفید کلیه چیز است. محتوای کیفیت بالا دیگر احتیاجی به بهینه سازی ندارد و خودش seo میگردد. what is seo در فرآورده عصر جامع بازاریابی محتوا در دعوا تولید محتوای جامع توضیح داده ام که چگونه محتوایی بنویسید که در عبارات و عبارات کلیدی زیادی سکو عالی در نتیجه ها جست و جو دریافت کند.

وقتی که شما محتوایی جامع ایجاد نمائید گوگل این مورد را به نه درک می کند و متوجه بی نقص بودن محتوای شما نسبت به رقبایتان میگردد و به خاطر همین هم سکو بهتری به محتوای شما در نتیجه ها جست و جو میدهد.

از طرفی در‌صورتی‌که محتوای شما گران بها برای مخاطبانتان باشد به راحتی به اشتراک گذاشته می‌شود. سایت هایی مثل “متمم” هیچوقت به صورت دستی برای خود لینک سازی نمیکنند و هر بک لینکی که مشاهده می کنید به صورت به طور کامل طبیعی بوسیله اشتراک گذاری ها و یا نسخه برداری برداری توسط اشخاص دیگر ایجاد شده است. با رسیدگی بک پیوند های این گونه سایت ها کاملا متوجه این زمینه خواهید شد.

توصیه می کنم مقاله فراگیری ساخت محتوا برای مخاطبان وبسایت را بخوانید.

2.سئوی محتوا را بدون شوخی بگیرید
همان گونه که خدمت شما عرض کردم محتوا در seo کلاه سفید بسیار مداقه داراست پس می بایست کوشش فرمایید به بهترین نحو آن را ساخت کنید. به طبع می بایست اصول بهینه سازی محتوا را دور از شوخی بگیرید چون محتوای شما می بایست به تنهایی فرمانروا باشد.

می بایست محتوایی ایجاد کرد کنید که جامع باشد. جامع بودن محتوا معمولا در بیش تر از 2500 کلمه امکان پذیر است.

بایستی محتوایی ایجاد کرد کنید که عنوان بسیار جذابی داشته باشد تا شانس بیشتری در دیده شدن در حاصل جست و جو داشته باشد.

باید محتوایی تشکیل داد کنید که افراد زیادی را مشغول خود کند تا فرصت فرصت بیشتری را در سایت شما صرف کنند.

بایستی در محتوای خود از تگ های H1,H2,H3 و… به خیر استعمال کنید. بایستی سعی فرمایید در این تگ ها لغات و عبارات کلیدی نوشته‌ی‌علمی خود را به نه و به صورت به طور کامل طبیعی به فعالیت ببرید.

لینک و پیوند های داخلی را فراموش نکنید! به مقالاتی که ارزشمند میباشند و سکو نه در گوگل دارند و مرتبط با نوشته‌علمی شما میباشند پیوند دهید. با این فعالیت هم قیمت نوشته‌ی علمی فعلی شما بالا می رود و هم رتبه مقالاتی که در نتایج جست و جو در درجه خیر قرار دارا‌هستند عالی می گردد.

سفارش می‌کنم نوشته‌علمی ایجاد کرد محتوا بر طبق سئوی وبسایت را حتما بخوانید.

3.به مراجع لینک و پیوند دهید
هرکاری که می‌توانید باید انجام دهید تا عنایت محتوای تارنما تان زیاد خواهد شد. می بایست کاری فرمائید تا آتوریتی وب سایت شما ارتقاء یابد. یکی بهترین کارهایی که از دست تان بر می‌آید تا توان سایت و مقاله‌ها تان را بالا ببرید لینک دادن به مراجع و وب سایت هایی است که ارزش آنها خیلی بیشتر از تارنما شما میباشند.

بارها در این زمینه صحبت کرده ام. زمانی که در نوشته‌ی‌علمی خود به مرجعی لینک و پیوند می دهید گوگل شل و ول تر می فهمد که نوشته‌ی‌علمی شما در ارتباط چی می‌باشد و اینکه چقدر نوشته‌علمی شما بها دارااست که به مرجع معتبری لینک داده اید. همین سبب ساز می‌شود اعتبار نوشته‌علمی شما بیشتراز پیش بالا رود و به صورت کلی در صورتی به خیر این کار را تکرار نمایید اعتبار وبسایت تان به مرور مجال زیاد میگردد.

4.مقالات گذشته خود را آپ تو دیت کنید
چون محتوا در سئو کلاه سفید خیلی مهم میباشد خیلی می بایست روی آن تمرکز نمایید. یکی بهترین کارها این میباشد که به مقاله‌ها قدیمی خود خصوصی بزنید و آنان را آپ تو دیت نمایید. حتما شما هم در نخستینِ ساخت‌و‌ساز محتوای خود دارای نقص های زیادی بودید و نمی توانستید به نه ایجاد کرد محتوا فرمایید. و یا ممکن هست به هر دلیلی مقاله ها قبل وبسایت شما ضعیف باشند.

سعی نمایید هریک که ارزش مرتبه میسر کردن را دارند را شناسایی نمایید و دوباره آنها را به شکلی بنویسید و یا ویرایش کنید که قابل جایگاه اماده ساختن باشند.

مثلا شما پیش از این نوشته‌ی علمی ای با عنوان “بازاریابی محتوا چیست؟” نوشته اید که بسیار ضعیف بوده است و در گوگل رتبه چندان نه ندارد. برای مثال کمتر از 1000 کلمه و واژه بوده و به هیچ عنوان جامع نبوده می باشد.

و از آنجایی که کلید واژه “بازاریابی محتوا” امروزه بسیار طرفدار پیدا کرده است و سرچ بالایی نیز دارااست به پندار این باشید که نوشته‌ی‌علمی ای که تا قبل از این نوشته اید را طوری آپدیتش فرمائید که سکو بهتر بگیرد.

خوب است بعداز آپدیت محتواهای قدیمی دوباره آنان را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذراید.

پیشنهاد می‌کنم نوشته‌ی‌علمی چرا باید محتوا های سابق را بروز رسانی کنیم؟ را هم بخوانید.

5.محتوایی ساخت فرمائید که واقعا قیمت داشته باشد
چون تمرکز شما روی محتوا میباشد می بایست محتوایی تولید فرمایید که از هر لحاظ قیمت داشته باشد. خوب می باشد هدفمند تر فعالیت کنید و از نوشتن مقالاتی که هیچ سودی برای شما ندارد دوری کنید.

برای این کار خوب می باشد روی کلیدواژه هایی شغل فرمایید که عنایت بالایی برای شما دارا هستند. چون ساخت و ساز محتوا فعالیت دشوار و زمان بری هست عالی میباشد محتوایی ایجاد کرد فرمائید که به تنهایی بتوانید ترافیک بالایی را برای شما ساخت کند.

جست و جوهایی که در حوزه کاریتان صورت میگیرد را مطالعه و تحت لحاظ داشته باشید و در راستای کلیدواژه هایی که فرایند رو به رویش و بالایی دارا‌هستند محتوای خود را تشکیل داد کنید.

روی کلید کلمه و واژه های چندین بخشی و زمان بر که سهل وآسان تر می‌باشند شغل فرمائید تا به مرور مجال بتوانید در کلیدواژه هایی که دشوار تر و کوتاه تر هستند سکو بگیرید.

پیشنهاد ویژه همیار وب : چه‌گونه فقط با ایجاد کرد محتوا ترافیک سایتم رو 10 برابر کردم؟

6.در شبکه‌های‌مردمی فعال باشید
همانطور که میدانید در سئو کلاه سفید نمی توانید به صورت دستی برای تارنما خود بک لینک بسازید. مراد از دستی یعنی خودتان در وب لاگ ها و انجمن های مشاجره یا کامنت وبسایت های دیگر لینک سازی کنید. لینک سازی ها بایستی به صورت کاملا طبیعی ایفا شوند. در پی طریق هایی را عنوان میکنم که با اینکه خودتان اقدام برای لینک و پیوند سازی میکنید ولی به طور کامل طبیعی هستند.

یک کدام از‌از طریق های لینک بیلدینگ در بهینه سازی کلاه سفید کار در شبکه های عمومی میباشد. از فعال بودن پروفایل های خود در شبکه های اجتماعی مشهور و دوستداشتنی روی هم رفته عالم نه صرفا در جمهوری اسلامی ایران! مطمئن باشید.

حتما پیوند سایت شما در پروفایل های شبکه‌های‌عمومی تان بایستی قرار داشته باشد و اشتراک گذاری مقاله ها تارنما تان در آن ها باعث پیوند سازی طبیعی برای وبسایت شما می‌گردد. همچنین پیوند هایی که از این طریق برای وبسایت شما ساخته می‌شوند بسیار کیفیت بالا میباشند. همان طور که می دانید کار در شبکه‌های‌اجتماعی از حیث گوگل عنایت بسیار بالایی داراست.

7.در ویکی پدیا فعال باشید
همانگونه که می دانید ویکی پدیا یکی‌از کارکشته ترین سایت های عالم میباشد و پیوند فراهم کردن از آن برای هر وب سایتی بسیار گران بها می‌باشد. برای اینکه بتوانید از ویکی پدیا پیوند بگیرید بایستی در آن فعال باشید. می بایست مقاله‌ها متعددی را بازنویسی فرمایید تا اجازه پیوند سازی به شما داده گردد.

برای اینکار خوب میباشد گزینه مقاله‌ها تخصصی که در سایت خود منتشر میکنید را در ویکی پدیا سرچ کنید و چنانچه صفحه ای در آن گزینه در ویکی پدیا جان دار بود آن را بدون نقص ترش کنید. پس از مدتی کار میتوانید تارنما خود را به عنوان لینک و پیوند منبع به آن نوشته‌ی‌علمی مورد نظر لینک و پیوند دهید.

هرچند که ویکی پدیا پیوند نوفالو می دهد البته باید بدانید بک پیوند تهیه نمودن از یک وب سایت با آتوریتی 100 بسیار نفیس میباشد.

8.کار در وب سایت های پرسش و پاسخ
وبسایت های پرسش و پاسخ زیادی راجع به های متفاوت وجود دارند که بهترین زمان برای ساخت بک لینک و پیوند های کیفیت عالی برای شماست. سری به تارنما های پرسش و پاسخ بزنید و گفت و گو هایی که در خصوص کاری شما وجود دارا هستند را پیدا نمائید.

تلاش فرمائید در دعوا هایی که به شغل شما مربوط می شود شرکت کنید و به سوالات کسانی که راجع‌به ای که شما در آن تخصص دارید پاسخ دهید. به صورت خیلی طبیعی کوشش کنید وبسایت خود را برای دریافت اطلاعات بیشتر در بحث ها معرفی کنید.

فراموش نکنید بایستی شخص فعالی باشید تا اجازه دهند لینک و پیوند خود را درج نمایید و بک لینک بگیرید. در صورتی غیر از این باشد تخت‌گاز پیوند شما تمیز میگردد. به عنوان مثال در‌حالتی که در امر نشانی اینترنتی مارکتینگ سوالی شده بود و در واقع بحثی ایجاد شده بود، در صورتیکه نوشته‌علمی ای در این مورد در وبسایت شما جان دار هست مطلقا آن را معرفی نمایید البته نه همان اولیهِ دعوا! عملکرد فرمایید یکسری کامنت بگذارید و در پایان، افراد را به تلاوت نوشته‌ی‌علمی خود دعوت کنید.

در وب سایت های پرسش و پاسخ بایستی تلاش فرمائید طوری کردار فرمایید که شم کنند شما در کارتان مدرس می باشید. مطمئن باشید در شرایطی‌که اینطور باشد علاوه بر لینک و پیوند سازی می توانید افراد زیادی را به سایت خود جذب نمائید.

  • ۰۱/۰۹/۱۳
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی