مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

۱۰ تکنیک بهینه سازی کلاه سیاه که بهینه سازی وبسایت شما را نابود می کند!
چیزی که به عنوان
تحت عنوان
به عنوان
 تکنیک بهینه سازی کلاه سیاه در حیث گرفته می گردد، در قدیم به طور کامل مجاز بود. وقتی که مقررات یه خرده در این مورد وجود داشت، کابوی های سئو، از این وضعیت سو به کارگیری می کردند! در حین فرصت، این طریق ها غیرقانونی شناخته شد و شکستن این قانون ها باعث می شد که سایت شما در زندان گوگل قرار بگیرد!

در شرایطی که چه مواردی هم وجود داشت که حتی رئیس استدلال شرکتی که از روش های seo کلاه سیاه به کارگیری کرده بود واقعا زندانی شد. مت مارلون، که مسئول یک شرکت بدکار با کارهای سئو کلاه سیاه با نام Traffic Power بود، در سال 2008 به زندان رسول شد. در بهره مشخص و معلوم شد شرکتهای زیادی از این راه تکنیک seo کلاه سیاه در شرکت خود به کارگیری می کردند.

عالی است کمی دقیقتر این گزینه را رسیدگی کنیم:

بهینه سازی کلاه سیاه چیست؟
افراد عجول علاقه خاصی به سریع به موفقیت رسیدن دارد و به هردری می‌زنند تا سریعتر جایگاهی میان وبسایت های برتر داشته باشند. به عبارتی دیر رسیده اند می‌خواهند زود بروند! این افراد برای اینکه جایگاه سریع تری در نتیجه ها جستجو گوگل استخراج کنند ضوابط گوگل را ذیل پا گذاشته و از روش های غیررسمی سایت خود را seo می کنند که به‌این‌راه ها به طور عامیانه بهینه سازی کلاه سیاه میگوییم.

گوگل تک تک تلاش خود را می کند تا این افراد پیروز نشوند. چون هدف گوگل این می باشد که کاربران تجارب جستجوی خوب داشته باشند. گوگل این فعالیت را یا به صورت اتوماتیک با الگوریتم‌ها و یا به صورت دستی ایفا می دهد. تک تک کارایی گوگل در این زمینه، تشخیص و جریمه عده ای هست که تحت عنوان کلاه سیاه، کلاهبرداری می کنند.

گوگل وب سایت هایی که از تکنیک کلاه سیاه استعمال می کنند را چه‌طور جریمه می کند؟
کاهش شدید سکو وبسایت
حذف مستمر تارنما
خروج دامنه از در اختیار گرفتن شما
الگوریتم‌های موتور جستجو در زمان زمان بغرنج‌تر شده‌اند و آحاد تکنیک‌های سئوی سیاه را تشخیص می دهند. به همین استدلال است می بایست بین کلاه‌ها، از کلاه سیاه غربت کنیم.

جریمه شدن بوسیله الگوریتم های گوگل
در حالتی که نباید از این طریق استفاده کنیم چه لزومی دارااست این نوشته‌علمی را بخوانیم؟
درصورتی که راجع‌به تکنیک های ممنوعه گوگل شناخت پیدا فرمایید، میتوانید با درایت بهتری شیوه های درست و اصولی را در تارنما خود پیاده کنید به دلیل آن که می دانید چه روشی درست و چه روشی اشتباه می باشد.

خب درحال حاضر چه عمل هایی هستند که ممکن است شما‌را به نقص‌ بیندازند؟ در‌پی تعدادی گزینه از آن ها را پژوهش می کنیم:

۱۰ تکنیک سئو کلاه سیاه که نباید انجام دهید!
سئوی کلاه سیاه تکنیک‌های زیادی دارااست که در بسیاری از مورد ها تشخیص دادن آن‌ها شغل راحتی نیست. در‌این نوشته‌ی‌علمی از برندایده می خواهیم به تعدادی از پرطرفدارترین تکنیک‌های سئو کلاه سیاه که می توانند موجب جریمه تارنما ما به وسیله گوگل شوند بپردازیم:

۱. نهفته کردن محتوا
پنهان کردن محتوا یعنی اینکه به کاربران یک محتوا نمایش دهیم و موتورهای جستجو یک محتوای دیگر، اما نه کاملا. برنامه نویس ها می توانند با اضافه کردن کامنت هایی به محتوایی که به مخاطب نشام داده می گردد در کدهای HTML موتورهای جستجو را به یک سمت هدفی دیگر بکشند. وب سایت های اسپم هم معمولا از این تکنیک استعمال می‌کنند تا بوسیله ربات موتور جستجو شناسایی نشوند. امروزه موتورهای جستجو حتی متوجه این مورد هم میگردند و سریعا وبسایت را جریمه می‌کنند.

مخفی کردن محتوا را با متناسب کردن محتوا برای کاربرهای متفاوت اشتباه نگیرید!
کوتاه کردن محتوای وب سایت برای دسته های خاصی از کاربران کاملا موضوعی جدا از مخفی کاری می باشد. مثلا:

شما می‌توانید که سایت خود را در دستگاه های موبایل به صورت خلاصه تری نمایش دهید.
در‌صورتی‌که وب سایت چند زبانه دارید برای کابران با لهجه های متفاوت میتوانید محتوای مختص آنان‌را نمایش دهید.
بعضی از وب سایت ها تبلیغات خود را بر حسب ناحیه جغرافیایی مخاطب تغییر و تحول می دهند.
کلیه این مثال ها تا جایی که مقصود، نمایش محتوای متفاوتی برای ربات های موتورهای جستجو نباشد، قابل قبول میباشد. در‌صورتی‌که کارهایی که در تارنما خود اجرا می دهید به سود کاربرانتان باشد، پس آن کارها قانونی میباشد. تاهنگامیکه اقدامات شما برای کاربران باشد و نه موتورهای جستجو، گوگل با شما مشکلی نخواهد داشت.

در صورت کنجکاوی برای مشاهده وب سایت از لحاظ گوگل می توانید از ابزار fetch as google در سرچ کنسول آن استعمال نمایید.

2. ریدایرکت های تقلبی (Sneaky Redirect):
ریدایرکت کردن یک صفحه موجب می گردد استفاده کننده فارغ از اطلاع به آدرس دیگری ارجاع داده گردد. از جمله شما روی لینک و پیوند دانلود فولدر آموزشی کلیک می‌کنید و با صفحه قرعه کشی مواجه میشوید. کلاه سیاه‌ها با به کارگیری از تغییر‌و تحول مسیرهای تقلبی به اهداف غیراخلاقی خود می‌رسند. کلاه سیاه‌ها با به کار گیری از ریدایرکت ۳۰۱ نیز، شما‌را به صفحات گزینه نظرشان هدایت می‌کنند. این افراد می‌خواهند با این شیوه حاصل موتورهای جستجو را تغییر و تحول دهند.

همگی ریدایرکت ها تقلبی نیستند!
دلایل زیادی برای ریدایرکت کردن یک کاغذ وجود دارااست که اتفاقا بسیار کاربردی و مثبت هستند و موجب جریمه تارنما به وسیله گوگل نمی‌شوند. به عنوان مثال صفحاتی که آدرس آن‌ها تغییر کرده یا به کلی حذف شده اند به وسیله ریدایرکت به آدرس تازه خود ارجاع داده می شوند. از جمله:

در حالتی‌که که دامنه وب سایت خود را تغییر و تحول دهید.
استعمال از یک محتوای دو قسمتی: یعنی نخستین خلاصه ای از محتوا را نمایش دهید و بعد از آن ریدایرکت دهید به برگه ای که بی نقص در باب آن توضیح داده گردیده‌است.
زمانی که کاغذ از وب سایت خود را حذف کرده اید و به برگه دیگر مرتبط و به روزتر از آن ریدایرکت می کنید.
ولی برخی از روش ها برای فریب گوگل طراحی شده اند که موجب می شوند محتوای نمایش داده شده به کاربر با محتوایی که در دسترس گوگل قرار می‌گیرد متعدد باشد. این‌راه تماما برای گوگل قابل شناسایی بوده و به سرعت وبسایت شما را جریمه خواهد کرد. افراد پاره ای هستند که از این شیوه برای بهبود بهینه سازی به کارگیری می کنند و معمولا وب سایت هایی که هک شده باشند با مشکلاتی از این دست مواجه می شوند.

۳. پرکردن شیت از عبارات کلیدی
تکرار کردن مداوم کلمه ها کلیدی در محتوا، در تگ های تیتر، در لینک و پیوند ها، در tag alt تصاویر و جای‌جای دیگر از کاغذ مسلما کار اشتباهی هست. در‌حالتی که شما محتوای خودتان را به گویش ساده و روزمره بنویسید، قطعا این نقص‌ تولید نمیشود.

در حالتی که متن شما از کلمه ها کلیدی مالامال شده باشد، پس این عبارات کلیدی که صفحه شما‌را مالامال کرده اند، کلمه ها کلیدی میباشند که واقعا نقش عبارات کلیدی را اجرا نمیکنند! الان به حیث شما جمله پیشین مقداری غیر طبیعی نبود؟؟ حتی تلاوت جملاتی که به‌این سبک نوشته می‌شوند هم دشوار می باشد و حتما یک نفر تصادفی یا طبیعتا این جمله را نمی نویسد!

این تکنیک که قبلا خیلی کاربردی بود، امروزه نه تنها هیچ کاربردی ندارد بلکه جریمه هم خواهید شد.رایا پارس  گوگل برای هر کلمه کلیدی یک چگالی مصرف گزینش کرده است که در میان ۱ تا ۳ درصد در هر صفحه می‌باشد. به عمل بردن زیادی آن، منجر میشود که گوگل گمان کند، شما قصد دارید با این شیوه کل ترافیک را به سمت خود جذب فرمائید و هیچ محتوای باارزشی ندارید، از این رو سایتتان را جریمه خواهد کرد و شمارا جزو به کار گیری کنندگان seo کلاه سیاه قرار میدهد.

پرکردن کاغذ از عبارات کلیدی
استفاده از لغت ها کلیدی نامرئی ممنوع!
برخی از افراد برای اینکه محتوای وبسایت خود را مرتبط با یک مورد خاص نماد دهند، عبارات کلیدی مرتبط با آن مسئله را به صورت پنهان در محتوای وبسایت خود جا می دهند. بهتر میباشد با یک مثال برایتان بیان کنم: فکر کنید می خواهیم راجع‌به ساخت سایت محتوایی ساخت کنیم.

یک محتوایی را نوشته و آن را در چنگ کاربران قرار میدهیم اما در همان شیت از کلمه کلیدی طراحی سایت به طور مکرر و در جاهای متعدد که بی ربط به آن نصیب هم می باشد این کلمه را تکرار می‌کنیم البته با رنگی که کاربر نتواند آن را ببیند. یا از جمله در نقطه پایان متن ۳۰ بار واژه طراحی سایت را تکرار میکنیم تا چگالی واژه کلیدی را بالا ببریم.

در اینصورت ما یک محتوا برای کاربران ساخته ایم و محتوای دیگری را به موتورهای جستجو نمایش می دهیم. وب سایت هایی که اقدام به چنین کاری می کنند، هدفشان کسب رتبه در نتیجه ها جستجو به ازای عبارات کلیدی مزخرف به حوزه کاریشان می باشد. در طول های قدیم که الگوریتم های گوگل وجود نداشت، اینکار جواب می‌بخشید. البته امروزه به محض اینکه که محتوای شما در ایندکس گوگل قرار گیرد، تارنما شما شناسایی شده و جریمه خواهد شد.

4.پیوند سازی غیر طبیعی (Link schemes)
هر بک لینک که با مقصود بهبود شرایط seo و ارتقاء رده شما در نتایج گوگل ساخت‌و‌ساز شده باشد به عنوان نقض مقررات گوگل شناسایی می گردد. این قانون هم برای لینک هایی که به وبسایت شما داده میگردند و هم برای لینک و پیوند هایی که شما به تارنما های دیگر می دهید درستی می کند. سئو در مشهد یکسری گزینه از لینک سازی های غیر طبیعی:

لینک های پولی
یکی مهمترین کارهای منع شده بوسیله گوگل،what is seo  پرداخت پول به دیگر افراد برای بک لینک دادن به سایت شما می‌باشد. خرید پیوند یکی بدترین طریق‌های سئوی کلاه سیاه میباشد که متاسفانه بسیاری از تارنما‌های تعالی نیز از آن به کار گیری می‌کنند. تشخیص اینکه چه تبادلی قابل قبول می باشد و چه تبادلی جرم محسوب میشود، ممکن می‌باشد مقداری سخت به لحاظ برسد.

از خرید فروش لینک پرهیز کنید، زیرا گوگل از کل کاربرانش میخواهد که در صورت مشاهده این مدل تبادلات، به آنها خبر دهند. در حالتی که گوگل متوجه معامله خریدوفروش بک لینک گردد، هم شرکت خریدار و هم شرکت فروشنده را به رنج جریمه می‌کند.رایا پارس  اگر با تلاوت این نوشته‌ی‌علمی متوجه این مساله شدید و در سایت خود لینک های خریداری شده دارید، آنان‌را حذف نمایید و یا از ابزار پیوند disavow استعمال فرمائید.

با این عمل به گوگل اگاهی می‌دهید که هنگام تفحص صفحه شما، لینک و پیوند های خریداری شده را نادیده بگیرید و از خطای شما چشم‌پوشی کند. اگر‌که شما به یک خیریه پول بدهید و آن‌ها یک بک لینک و پیوند در سایت خودشان قرار دهند که بگویند شما از آن ها دفاع کرده اید، این فعالیت مشکلی ندارد.

لینک های پولی
بمب باران گوگل:
این عمل مشتمل بر ایجاد کرد کردن برنامه برای اتومات سازی روند لینک سازی بر روی وبسایت های دیگر میباشد. به راحتی می توان بک لینک و پیوند های اتومات را بر روی بلاگ ها و اشکال دیگر از وب سایت های محتوایی تشکیل داد. در شرایطی‌که که شما صرفا در چندین روز میلیون ها بک لینک ساخت و ساز کنید، قادر است در روزگار فرصت کوتاهی به شما کمک کند که درجه بندی شوید اما به طبع در بلند دوران به سایت شما زخم می زند.

  • ۰۱/۰۹/۱۵
  • شایلین عباسی

رایا پارس

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی