مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

۱۹ مطلب در اسفند ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


۱- روز‌نگار ساخت و ساز محتوا تولید نمائید
وقتی که فرصت خاصی را به ساخت محتوا تخصیص دهید و تعداد مشخصی محتوا به طور ماهیانه تولید نمائید او‌لین سئو سایت قدم برای پیشرفت درباره‌ی بازاریابی الکترونیکی را به صحت برداشته اید. فقط ۴۴% اشخاص برای ساخت و ساز محتوا طرح ریزی کرده و مجال مشخصی را به آن تخصیص می‌دهد ، این در حالی میباشد که ۶۶% دیگر از نداشتن فرصت برای رسیدگی به محتوای تارنما خویش گلایه دارا‌هستند.

۲- راهکارهای اثرگذار را بیابید
پیش از آنکه در وب سایت های دیگر به‌دنبال سرنخی از راهکارهای اثر گذار باشید ، مروری بر مطالب گذشته خویش داشته باشید و دربین آنان ماهیت محتوای پرمخاطب را بیابید. در این مورد میتوانید از گزارش های آنالیتیکز و وبمستر تولز استعمال فرمائید و صفحاتی که بیشترین ترافیک را به خویش تخصیص داده اند و لغات کلیدی دوستداشتنی را پیدا نمائید .

با به کار گیری از ابزارهایی مانند AddThis می‌توانید وبلاگ ها و مطالبی که بیشتر به اشتراک نهاده گردیده اند را بیابید این فعالیت نگرش مخاطبان شمارا بدیهی خیس ذکر می نماید وشما را در تعیین شایسته ترین قضیه برای ساخت‌و‌ساز محتوا ارشاد می نماید.

ااستفاده از این ابزار به به عبارتی میزانی که برای پند شما با ارزش میباشد ، بی آلایش نیز می‌باشد. شما با استعمال از داده های به دست آمده از آنان خیر فقط می‌توانید مروری بر تکنیک هایی که در قبلی کارآمد بوده اند داشته باشید بلکه میتوانید دیده اندازی از استراتژی های آینده ی خویش نیز به دست آورید.

۳- گرایشات جامعه را بشناسید و خبر ها مربوط به آن‌ها را در وبسایت خویش قرار دهید
رسانه های اجتماعی نیز میتوانند ایده های زیاد و نسبتا نیکی را در مشت شما قرار دهند. ساخت و ساز محتوا درباره با موضوعات دوستداشتنی یا این که گردآوری خبرها دراین باره می‌تواند بسیار امداد کننده باشد. مدتی میباشد که توییتر مرجع قابل قبولی برای معرفی تیترهای دوست داستنی به‌حساب می‌آید ، فیسبوک هم در این مورد از استارت همین سال اقداماتی را شروع نموده است. ترندزمپ (trendsmap) برای دستیابی به موضوعاتی که در محدوده ای خاص دوست داستنی میباشند نیز بسیار موءثر میباشد. این ابزار قادر است اخباری را که در حوزه‌ ی جغرافیایی معین کاربر بیشتری داراست را روی نقشه اکران دهد.

محتوای خویش را از جنبه های گوناگون آیتم محاسبه قرار داده و آن را در تمامی ی بعد ها افزایش دهید. موضوعات مشاجره برانگیز را تعیین فرمایید و آنها را بوسیله ی ویدیو ها و تصاویر متفاوت جالب نمایید.

۴- تحقیق نمایید
با پژوهش ها جزئی بین وب سایت های گوناگون می‌توانید خبرهای مفیدی ساخت‌و‌ساز نمایید. با شعور موضع مصرف کنندگان در صنعت های گوناگون می‌توانید مقاله‌ها متبوع آن ها را ساخت و ساز نمائید. با ساخت مطالب دوستداشتنی به طور خودکار تعداد اشتراک گذاری ها بالا رفته و به تبع آن بک پیوند اخذ خواهید کرد.

با به کار گیری از SurveyMonkey Audience و Google Consumer Surveys که هر دو ابزاری راجع به ارزیابی ذوق ی مخاطبان می باشند میتوانید به راحتی داده ها ارزشمندی در باب موضوعاتی که برای مخاطبان دیدنی خیس میباشد به دست آورید.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


نقشه وبسایت چه می باشد؟
وب سایت مپ فایلی دربردارنده نشانی‌های جان دار یک وبسایت میباشد. در‌این فولدر اطلاعاتی از پایانی بروزرسانی‌ها، سئو سایت معیار اهمیت کاغذ‌ها و روش رابطه یک برگه با بقیه صفحه ها دیگر آورده می‌گردد. نقشه وبسایت عموما با XML معلوم میشود.

شیوه دسترسی موتورهای کاوش به وب سایت مپ
نقشه وبسایت خویش را در گوگل سرچ کنسول و بینگ وبمستر تولز تصویب کنید.
نشانی نقشه تارنما را در پوشه robots.txt قرار دهید.

مزایای داشتن نقشه وب سایت
نقشه وبسایت صفحه ها تارنما را در چنگ روبات موتور کاوش قرار می دهد و آن ها را هدایت می‌نماید که صفحه های شمارا ایندکس نمایند
نقشه تارنما داده ها مفیدی از تغییرات در صفحه ها سابق و ساخت‌و‌ساز صفحه های تازه می دهد.
به موتورهای کاوش اعلام می‌نماید چه لینک و پیوند‌هایی در تارنما جای‌دارد.
با اکران تغییراتی که در سمت با صرفه‌سازی در وبسایت جاری ساختن می‌دهید، گوگل سریعتر با خبر گردیده و به ایندکس وب سایت امداد می‌نماید. سرعت سئوی وبسایت ارتقاء می یابد:
چه وقتی تارنما‌ مپ ضروری میباشد
اگرچه وبسایت مپ در هر قوانینی برای اینترنت ‌وب سایت موءثر میباشد، ولی در موقعیت تحت بسیار اثرگذار و کارساز میباشد:

تارنما، صفحه های جدیدی دارید که هنوز به خیر و خوبی به آنان لینک و پیوند داده نشده میباشد (پیوند داخلی و فرنگی). می دانید که ربات‌های گوگل و بقیه ربات‌های خزنده سطح اینترنت، لینک و پیوند‌ها را دنبال می‌نمایند و از برگه‌ای به شیت دیگر میروند؛ بدین ترتیب در صورتی‌که تارنما شما لینکی نداشته باشد ممکن میباشد، صفحه ها شمارا پیدا نکنند.
وبسایت بزرگی دارید و ممکن میباشد خزنده‌های Google از ایندکس برخی از صفحه ها به‌روز گردیده شما غافل شوند.
از URLهای داینامیک برای محتوای خویش به کارگیری میکنید.
محتوای بایگانی شدۀ سایتتان به نیکی به صفحه ها فعال، پیوند نشده‌اند.
در صورتی تشخیص و شناسایی صفحه ها وبسایت شما بسیار سخت میباشد یا این که محتوای غیر متنی سنگین، مانند مکان نما داراست.

توصیه می کنیم نوشته‌ی علمی ی تحت را از دست ندهید:

با طرز فعالیت موتور های جست و جو آشنا گردید

نقشه وب سایت استاندارد مشمول چه می باشد؟
نقشه تارنما دربرگیرنده نشانی وب سایت، گروه بندی، تگ ها، فیلد، مطالب و تیتر میباشد و در آن تگ ها اضافه میگردد که عبارتند از:

url یک برچسب که مشمول محتوای پیوند هر برگه میباشد.
loc انتخاب کننده نشانی هر ورقه در نقشه وبسایت میباشد.
lastmod تاریخ ساخت یا این که انجام تغییرات را معلوم می‌نماید.
urlset که جهت آغاز و انتهای تگ در نقشه وب سایت به کار گیری میگردد.
changefreq این برچسب گزینش کننده حدود تغییرات نشانی صفحه ها تارنما است.
تگ priority نیز برای ذکر اهمیت برگه، به کارگیری میشود. میتواند برای صفحه های درجه ای میان 0 تا 10 در لحاظ بگیرد . برچسب های lastmod ، changefreq و priority برای درج داده ها تکمیلی میباشد و به کارگیری از آن‌ها الزامی وجود ندارد.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


رنگی را تحت عنوان رنگ دور نما تعیین فرمایید که در خوانا بودن کلمه ها شما مشکلی تولید نکند
شایسته ترین رنگ متن و دور‌نما، سیاه و سپید میباشد یعنی رنگ متن سیاه باشد و رنگ دور‌نما سپید. از حیث روانشناسی سئو سایت رنگ در seo، گزینش این موقعیت سبب ساز بالا رفتن خوانایی و عشق و علاقه استفاده کننده به ادامه جتسجو و تلاوت در سایت شما می‌شود.به کارگیری از رنگ های متمایل به سپید مانند خاکستری یا این که زرد که در دور‌نما به وضوح چشم نمیشوند، ترازو خوانایی را کاهش میدهد، برای همین سفارش میشود از رنگی به کارگیری نمایید که دارنده امکان قرائت را داشته باشد.

کاری که دراین مورد نباید ایفا بخشید

تعیین رنگ فونت شبیه با رنگ بگراند 

برخی اوقات شما می‌خواهید متنی را از نگاه یوزرها و مخاطبان تارنما خویش نهفته نگه دارید، برای همین رنگ آن را شبیه به رنگ دور نما خویش می‌کنید. این مساله دارنده تاثیر منفی در seo وبسایت شما دارااست، چونکه متن شما غیر قابل مشاهده و اسپم تلقی می‌شود و تارنما شما جریمه میگردد. شیوه های بیشتر و بهتری برای نهفته کردن رنگ متن وجود داراست، فارغ از اینکه نیاز باشد رنگ متن را تغییر تحول دهید. خوب از پیش از پباده سازی درباره‌ی متن های پنهان با مدیریت تارنما خویش مشاوره نمایید. اینها به عبارتی ایرادات بهینه سازی است که بعضا از عده ای که دراین حوزه شغل می نمایند، اعمال می‌دهند.

4. تعیین رنگ متناسب متمدن
فرهنگ وتمدن های متفاوت، رنگ های مختلفی دارا‌هستند. در ایالات متحده و جمهوری اسلامی ایران، رنگ مشکی تحت عنوان رنگ عزا تلقی می گردد اما در ژاپن این رنگ، سپید میباشد. رنگ قرمز رنگ تحت عنوان عشق و علاقه و خشونت تلقی می‌گردد البته در هند تحت عنوان غرور و خلاقیت در لحاظ گرفته میگردد و در چین، رنگ قرمز‌رنگ را رنگ خطر می‌دانند. کلیه این ها به نوعی روانشناسی رنگ هستند. پیش از گزینش رنگ مطلقا به فرهنگ و تمدن خویش و رنگی که در آن معمول است، اعتنا داشته باشید.

کاری که نباید ایفا دهید

استعمال از تک رنگ برای ساخت وب سایت خویش

متاسفانه اکثر سایت ها از یک رنگ تکراری برای تارنما خویش استعمال می نمایند و صرفا گهگاه در بعضا از بخش های تارنما کوشش می نمایند که رنگ متفاوتی را به کار گیری نمایند. به کارگیری از رنگ های مختلف مخصوصا خنده رو، یک حس معاش به یوزرها تارنما شما تلقین می نماید. متاسفانه امروزه شاهد هستیم که اکثر سایت ها از رنگهای سیاه و سپید و خاکستری به کار گیری می نمایند که‌این منجر یک شم نامطلوب در کاربر میشود. این مساله سبب می گردد که استفاده کننده سریعا وبسایت شمارا سوراخ نماید .

5. اندازه فونت شما بایستی در کامپیوتر و گوشی قابل خوانا باشد
در حالتی که اندازه فونت شما کمتر از 10 یا این که 12 پیکسل باشد، خوانایی آن را برای استفاده کننده خیلی مشقت بار می نماید. شما با گزینش این اندازه فونت سبب میشود که مخاطب دیده خویش را مجاورت شیت نماید تا بتواند متن آن را بخواند. در واقع تعیین اندازه کوچک برای متن های تارنما سبب ساز میشود که استفاده کننده بعداز مدتی خسته گردد و تارنما شما‌را سوراخ نماید حتی در‌حالتی که متن شما متن دلخواه آنان باشد و آن ها بتواننند داده ها مفیدی بدست بیاورند.

اگر متن شما از طرح گوشی قابل خوانا نباشد، تارنما شما بوسیله گوگل جریمه شود.

کاری که دراین باره نباید ایفا بدهید

گزینش اندازه فونت خیلی کوچک یا این که خیلی تبارک 

همان طور که تعیین اندازه فونت کوچک سبب اذیت یوزرها می‌گردد، گزینش اندازه فونت خیلی بلندمرتبه نیز تاثیر منفی بدی داراست. فونت های با اندازه گرانقدر می بایست در عناوین یا این که درون عکس ها مصرف شود. بیشترین اندازه فونتی که می بایست به کارگیری فرمایید، مقدار 20 پیکسل است. تاثیر اندازه فونت در seo این میباشد که مخاطب  زیرا نمی تواند وبسایت شمارا بخواند سریعا آن را شکاف کرده و که‌این در حین ماندن استفاده کننده در تارنما تاثیر منفی دارااست.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

انواع روش های سئو


seo دو طریق کلی داره : بهینه سازی داخلی ( سئو on Page ) و سئوی آف پیج ( سئو off Page ) که به‌دنبال سئو سایت به معرفی این دو نحوه خوا هیم پرداخت.

بهینه سازی باطن کاغذ چه است ؟ ( بهینه سازی on Page )
seo باطن شیت به در دست گرفتن بدون واسطه کدها و یا این که محتویات سایت شما اعم از متن، تصویر، لینک و … دارای ربط میگردد؛ در مجموع هر چیزی که در وبسایت خویش بار گذاری می کنید مرتبط با سئو On Page می شود. این طرز شالوده آحاد همت‌های باصرفه‌سازی میباشد چون جایی میباشد که شما بیشترین در دست گرفتن را روی آن دارید. هر سیرتکامل تغییری را که شما در محتویات وب سایت خویش ساخت و ساز مینمایید در نتیجه ها کاوش تاثیر گذار خواهد بود به این ترتیب خیلی اصلی میباشد که طریق سئو On Page بدرستی پیش از نحوه سئو Off Page صورت پذیرد.


seo خارج کاغذ چه است ؟ ( سئو off Page )
مغایر طریق سئو On Page که گسترش سایت با در دست گرفتن بی واسطه بالایی ایفا می شد، طریق سئو خارج ورقه دربرگیرنده آحاد ارتقاهایی میباشد که در بیرون از تارنما شما ایفا می شود؛ این مشمول تک تک چیزهایی میباشد که میتواند در بدست آوردن سکو‌بندی بالای تارنما شما یاری دهد. سئو Off Page در مرتبه اولیه در بدست آوردن لینک و پیوند دهندگان (پیوندهایی که از تارنما‌های دیگر به وب سایت شما اشاره می‌نمایند) متمرکز می گردد بعد با استعمال از طریق‌هایی که در بیرون از تارنما جاری ساختن میشود به با صرفه‌سازی موتور کاوش می پردازد.


seo کلاه سپید چه چیزی است ؟ (White Hat)
در اصطلاحات فنی این حوزه، بهینه سازی کلاه سپید به گروه تکنیک‌ها، طرز‌ها و استراتژی‌های که از ضوابط و ارشاد‌های موتورهای کاوش پیروی می‌نمایند، اشاره دارااست. که‌این در معنای فریب یا این که بازنویسی موتور‌های کاوش و یا این که یوزرها ابدا وجود ندارد. این همینطور به seo اخلاقی نیز خاطر می گردد چون برهان آن این میباشد که یا این که اجرای بلند بازه زمانی داشته و یا این که از دستور کار‌ها و سیاست‌های درست جهت بدست آوردن سکو‌های بالا در حاصل موتور‌های کاوش به کارگیری می‌نماید.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


یکی عواملی که در حین به سود وصال پروژه ها تاثیر بدون واسطه داراست به نوع کار و شیوه کاری سئو سایت بر میگردد. بهینه سازی تارنما از سه شیوه جاری ساختن می‌شود :

 بهینه سازی کلاه سیاه
بهینه سازی کلاه سیاه یک کدام از اشکال سئو وب سایت میباشد که با به کار گیری از تکنیک ها و طرز های غیر اصولی و غیرقانونی موجب بهبود مرتبه وبسایت در کوتاه مقطع می گردد. seo کلاه سیاه چهت نیل به درجه های فراتر، قانون ها گوگل و بقیه موتورهای کاوش را پایین پا می‌گذارد و به نوعی موتور کاوش را فریب میدهد. این طریق معمولا به وسیله اشخاص بی تجربه و بهینه سازی شغل های مبتدی به کار گیری میگردد. درین طرز حاصل عالی به‌سرعت کسب می‌گردد ولی هیچ تضمینی برای آن نیست و ممکن میباشد هر لحظه گوگل متوجه تقلب گردیده و تارنما را جریمه نماید.

seo کلاه سپید
seo کلاه سپید یکی اشکال seo وبسایت میباشد که با به کارگیری از تکنیک های مجاز و مطابق با استانداردهای گوگل، باعث به بهبود درجه وب سایت در حاصل کاوش گردد. سود دریافت کردن در بهینه سازی سپید زمانبر میباشد البته اصلی این میباشد که حاصل به دست آمده از روش بهینه سازی کلاه سپید، استوار و به یاد ماندنی میباشد. متخصصین قسمت بهینه سازی  بصورت بدون نقص از طریق های کلاه سپید به کار گیری می نمایند چون به‌دنبال کسب نتیجه ها بهتر و به یادماندنی برای مشتریان هستیم.نتایجی که به بهینه سازی کلاه سیاه بدست میاید دیر یا این که زود بوسیله گوگل شناسایی گردیده و تارنما خلافکار به شدت جریمه شود.

بهینه سازی کلاه خاکستری 
seo کلاه خاکستری روشی دربین دو شیوه seo کلاه سیاه و بهینه سازی کلاه سپید میباشد. تکنیک های بهینه سازی خاکستری در راستای seo کلاه سیاه میباشند با این تفاوت که برای موتورهای کاوش قابل تشخیص نیستند. این تکنیک ها تاثیر نیکی در جایگاه تارنما خواهند داشت و فارغ از جریمه شدن تارنما بوسیله گوگل و بقیه موتورهای کاوش، مرتبه آن ارتقا خواهد یافت. غرض از به کار گیری شیوه بهینه سازی خاکستری، وصال به حاصل بالای موتورهای کاوش در بازه زمانی فرصت کوتاه میباشد.در شرایطی که اصول بهینه سازی خاکستری به صدق رعایت خواهد شد، در کوتاه برهه زمانی و باصرفه جویی در هزینه، وب سایت قادر است به سکو های بالا در حاصل کاوش دست یابد.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


1-    گزینش استراتژی کلی برای ساخت و ساز محتوای بی نیاز و کاربردی: محتوای عالی یکی‌از پر و بال‌های اصلی برای سئو سایت پرواز یک وبسایت به صدر جدول نتیجه ها گوگل میباشد؛ ولی گروه ساخت محتوا موضوعات نوشته ی علمی‌های متعدد را از کدام منبع استخراج می‌نمایند؟ یکی‌از وظایف سئوکارها بررسی سایت‌های حریف و موتورهای کاوش میباشد؛ آن ها با کاوش و استخراج مطالبی پرسرچ و پرطرفدار که قابلیت و امکان ساخت و ساز بک پیوند دارا‌هستند؛ برای تولید محتوای مطلوب و seo گردیده، به دسته ساخت و ساز محتوا، امداد می‌نمایند.
2-    تحقیق در موتورهای کاوش برای یافتن واژه و کلمه‌های کلیدی مطلوب: یک محتوا هر قدر هم جالب باشد فارغ از حضور عبارات کلیدی، فقط یک نوشته ی علمی جالب میباشد و تاثیری در رنک تارنما ندارد؛ دارای تخصص seo کلمه ها کلیدی مربوط به موضوعات را پیدا می‌نماید و همت می‌نماید ماده ناپخته نخستین را در چنگ دسته ساخت‌و‌ساز محتوا قرار بدهد.
3-    ایجاد کرد بک لینک و پیوند: شما تحت عنوان دارای تخصص seo بایستی بتوانید به بقیه مطالب دارای ارتباط تارنما لینک و پیوند بدهید؛ با رپورتاژ‌های متفاوت در تارنما‌های خبری لینک و پیوند سازی نمائید و... و در غایت آمار بازدید وب سایت و همینطور فرصت ماندگاری استفاده کننده را ارتقا بدهید. از گونه های دیگر بک پیوند می‌اقتدار به بک لینک و پیوند‌های اینفوگرافیک، بک لینک و پیوند از سایت‌های سوال و جواب، لینک و پیوند‌های گرافیکی، بک پیوند از ویدئو و .... اشاره نمود.
4-    سئو صفحه های نسخه برداری و شیت‌های فرود برای بازاریابی موتور کاوش: فرض نمایید در تبلیغات یک تارنما، ناگهان کتابی را که برهه زمانی‌ها دنبالش بودید می بینید؛ روی تصویر کلیک میکنید و به ورقه فروش کتاب منتقل می شوید؛ البته ورقه‌ای که به آن هدایت شدید آن قدر نامرتب و آکنده از تصاویر گرافیکی و سفارش کالاهای دیگر میباشد که عطای خرید را به لقایش می بخشید؛ یک سئوکارحرفه‌ای وظیفه دارااست با ساخت و ساز برگه فرودهای جالب و کاربردی و استعمال از تکنیک‌های گوناگون مثل حذف منوی ناوبری، قدردانی از یوزرها در ازای ایفا عمل و ...نرخ پریدن وب سایت را کاهش و فرصت ماندن یوزرها در وبسایت را ارتقا بدهد.
5-    به کارگیری از ابزارهای متعدد برای محاسبه مرتبه تارنما و عملکرد برای بهبود آن: ابزارهای مثل google page speed insights، یا این که پلاگین الکسا  و ... یاری متعددی به سئوکارها می‌نماید تا مرتبه و هم‌اینگونه نقاط ضعف وبسایت را پیدا نمایند. در قسمت دیگری از این نوشته‌علمی به نظارت قابل انعطاف‌افزارهای بررسی وبسایت می پردازیم.
6-    باصرفه‌سازی وبسایت با به کارگیری از پیشنهاد‌های موتورهای کاوش: یکی‌از خصوصیت‌های یک سئوکار حرفه ای فضولی میباشد؛ شما بایستی هر روز موتورهای کاوش را برای یافتن پایانی الگوریتم‌ها و ولی جدیدترین سفارش‌ها برای فراتر رفتن رنک وب سایت،  ذیل و رو فرمایید؛ اما معمولا برای یافتن جواب می بایست به یک‌سری وب سایت دارای اعتبار انگلیسی گویش هم رمز بزنید و این یعنی می بایست به عبارتی‌طور که گفتیم تا حدی به لهجه انگلیسی مسلط باشید.
7-    آنالیز و تحقیق درباره با تارنما‌های حریف: با استعمال از ابزارهایی مثل spyfu می بایست بتوانید طرز‌های ارتقا ترافیک و تکنیک‌های تارنما حریف را گزینه نظارت قرار دهید. به‌دنبال توضیحات بیشتری درباره با ابزار spyfu ارائه میگردد.
8-     گزینش استراتژی ایجاد کرد پیوند و کارایی برای توسعه و گسترش آن: بعد از یک عصر بک لینک و پیوند سازی و همینطور بررسی وضعیت وبسایت، می توانید متوجه گردید که کدام نوع بک پیوند‌ها برای جذب استفاده کننده موثرتر بوده میباشد و بدین ترتیب استراتژی کلی بک لینک و پیوند سازی تارنما را انتخاب فرمایید.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

متخصص سئو کیست؟


با دقت به استقبال وسیع عموم از دنیای دیجیتال، کار‌های متعددی هم درین حوزه ساخته شده است. یکی این کار‌ها دارای سئو سایت تخصص seo میباشد. در‌این نوشته‌ی علمی همت داریم به خصوصیت‌ها و مختصات یک سئوکار حرفه‌ای و توانمندی‌هایی این فرد بپردازیم. بدین ترتیب در شرایطی که قصد دارید seo تارنما را فراگرفته و در آن درگیر به شغل گردید تلاوت این نوشته‌ی علمی را از دست ندهید.

فعالیت یک کارشناس بهینه سازی چه میباشد؟
همان گونه که می دانید هنگامی یک عبارت در موتورهای کاوش مانند گوگل کاوش می‌گردد، تارنما‌هایی به ترتیب تحت عنوان فیض به استفاده کننده اکران داده شود. البته این ترتیب قرارگیری اتفاقی وجود ندارد و گوگل مبتنی بر صدها پارامتر این وب سایت‌ها را مرتبه‌بندی می‌نماید. با اعتنا بدین قضیه، کسب‌وکارها و یا این که تارنما‌های اینترنتی تلاش دارا‌هستند به مرتبه‌های برتر دست پیدا نمایند تا ترافیک بیشتری به دست آورند. در اینجا مشاغل مستلزم به یک کارشناس سئو میباشند تا به آنان یاری دهد سکو بهتری پیدا نمایند.

براین اساس عمل مهم یک سئوکار ، با صرفه‌ سازی تارنما برای موتورهای کاوش (سئو) هست. یا این که خوب بگوییم کارشناس seo میداند چطور ترافیک و فروش بیشتری برای یک وبسایت از روش کاربرانی که در گوگل کاوش می‌نمایند به دست آورد.


یک سئوکار حرفه‌ای دقیقاً چه دانشی داراست؟
همان طور که گفتیم موتورهای کاوش با دقت به پارامترهای متعدد، الگوریتم خاصی دارا هستند که تارنما‌ها را مرتبه‌بندی می‌نمایند.

بدین ترتیب یک سئوکار می بایست با این پارامترها، روش مرتبه‌دهی و روش فعالیت موتورهای کاوش به خیر آشنا باشد.

اما موتورهای کاوش معمولاً شیوه فعالیت این الگوریتم‌ها را فاش نمیکنند و ما با تعداد یه خرده از این پارامترها شناخت داریم. با این هم اکنون سئوکار می بایست تا مکان ممکن با آنها آشنا باشد. به دنبال با جزئیات بیشتری به علم و توانمندی‌های فردی که در حوزه بهینه سازی فعالیت می‌نماید، خوا هیم پرداخت.

در حالتی‌که قصد کار در حوزه بهینه سازی را دارید و می خواهید توصیه seo بگیرید بایستی دانشی کلی در زمینه‌ی شیوه شغل موتورهای کاوش و همینطور جزئیاتی در امر با صرفه‌ سازی تارنما بدانید به دنبال بدین دو حوزه خوا هیم پرداخت.

 

علم کلی راجع به شیوه شغل موتورهای کاوش:
یک دارای تخصص سئو می داند که موتورهای کاوش قصد دارا هستند هنگامی کاربری عبارتی را کاوش کرد، شایسته ترین سود ممکن را به وی آرم دهند. به هرحال یوزرها به نوعی مشتریان موتورهای کاوش می‌باشند و در حالتی‌که پاسخ سوال ها و جستجوهای خویش را پیدا نکنند – یا این که به رنج پیدا نمایند – گرایش کمتری به کاوش پیدا خواهند کرد.

۳ نکته محوری در طرز شغل گوگل بایستی مد حیث قرار گیرد:

محتوای وبسایت بایستی به طور کامل مربوط به جستجوی یوزرها باشد.
یک سئوکار بایستی بداند که اشخاص چرا لغات و سوالهای خاصی را در وب کاوش می‌نمایند. برای مثال هر که طریق «تشکیل داد ماسک در منزل» را کاوش می‌نماید، به‌دنبال خرید آن وجود ندارد بلکه به‌دنبال نوشته‌ی‌علمی‌ای میباشد که از روش آن بتواند ماسک بسازد. براین اساس در شرایطی‌که سازنده محتوا قصد داراست برای عبارت «طریق ایجاد کرد ماسک در منزل» مرتبه بگیرد می بایست مطلبی مربوط به آن را ساخت‌و‌ساز نماید.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


در بازار رقابتی امروز، بها seo بیشتر از مدام میباشد. میلیون‌ها مخاطب هر روز پیرو جواب سؤالات خویش سئو سایت یا این که به‌دنبال حل خطاها خویش میباشند و این عمل را از روش موتورهای کاوش مانند گوگل ایفا میدهند. درصورتی که شما یک اینترنت‌وبسایت، بلاگ یا این که فروشگاه اینترنتی دارید، بهینه سازی میتواند به کسب‌وکار شما یاری دهد و شمارا به اهدافتان برساند. اهمیت بهینه سازی نیز در همین میباشد و در‌صورتی‌که میخواهید که در سود‌ی جستجوی یک واژه، یکی‌از پیوند‌های نخستین باشید می بایست به اصول و قواعد seo احترام بگذارید. بدین ترتیب در‌صورتی‌که به‌دنبال برندسازی، کاهش هزینه‌های بازاریابی و یافتن مشتری‌های هدفمند میباشید، به هر نحوی که گردیده، مسئله سئو را بدون شوخی بگیرید.

بد وجود ندارد بدانید:

بیشتر یوزرها موتورهای کاوش به‌ احتمال‌ زیاد بر روی یک کدام از 3 سفارش اولیه در شیت حاصل (SERPS) کلیک می‌نمایند.
کاربرانی که از روش گوگل وارد وب سایت شما میگردند مشتریان و یوزرها حقیقی شما میباشند چون با واژه و کلمه کلیدی مرتبط با کسب‌وکارتان وارد وبسایت شما گردیده‌اند.
سئوی وب سایت ارزان میباشد؛ درواقع در صورتی‌که شما خودتان seo سایتتان را به عهده داشته باشید هزینه‌ی چندانی برای شما نخواهد داشت.
در حالتی‌که شما در موتورهای کاوش در وضعیت‌های بالا قرار داشته باشید، اتکا یوزرها به اینترنت‌وب سایت شما بیشتر می گردد.
تعداد کسانی که اینترنت‌وب سایت شما‌را با کاوش در گوگل یا این که یاهو پیدا می‌نمایند خیلی بیشتر از کانال‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام، توییتر و دیگر شبکه‌های رسانه‌های اجتماعی میباشد.
در‌صورتی‌که دو اینترنت‌تارنما متعدد یک‌چیز یکسان را به فروش برسانند، سایتی که برای موتورهای کاوش باصرفه‌سازی شد‌ه‌است و seo قابل قبولی داراست، بازدیدکننده بیشتری به دست می آورد و درنتیجه فروش بیشتری نیز خواهد داشت و اینجا تماما شعور خواهید کرد معنا بهینه سازی چه میباشد و با چه هدفی اجرا می گیرد.
چرا بهینه سازی اصلی میباشد؟
تحت عنوان یک استفاده کننده، چنانچه بخواهید در باب یک واژه و کلمه کلیدی محتوایی بخوانید نخست آن را در گوگل کاوش میکنید. بعداز جستجوی واژه کلیدی موردنظر، یک سری فیض کاوش به شما اکران داده میشود که معمولاً یوزرها بر روی یک از 3 پیوند نخستین کلیک می‌نمایند. حالا در حالتی‌که جزء 3 پیوند اولیه باشید، یوزرها وارد تارنما شما می شوند و این زمینه به ارتقاء ترافیک تارنما یاری می‌نماید. همین مورد سبب ساز گردیده تا seo به قسمت مهمی از بازاریابی کسب‌وکارها تبدیل خواهد شد.

seo خیر فقط به ارتقا ترافیک وب سایت امداد می‌نماید، بلکه از یک بینش دیگر هم دارای اهمیت میباشد. زمانی که استفاده کننده یک کلمه و واژه کلیدی را کاوش می‌نماید، به‌این مضمون‌ میباشد که به آن حوزه نیاز دارااست یا این که دست کم عشق و علاقه‌مند میباشد. بدین ترتیب در‌حالتی که تارنما شما در آن حوزه کار نماید، کاربری که وارد وبسایت شما می شود کاربر مقصود میباشد. جذب استفاده کننده مقصود شغل معمولی‌ای وجود ندارد و اهمیت بسیار متعددی داراست. شما با جذب مخاطبان مقصود میتوانید تعامل و نرخ تبدیل وبسایت خویش را ارتقا دهید که‌این آیتم به پرورش فروش شما امداد متعددی می‌نماید. پس مخاطبانی که از روش گوگل وارد وب سایت میشوند، مخاطبان مقصود می‌باشند و شانس متعددی برای فروش فرآورده یا این که سرویس ها خویش را به آنها دارید.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


تعیین کلید کلمه هدفمند
قدم در آغاز برای استارت ساخت محتوا، تعیین کلید واژه و کلمه هدفمند میباشد. تحقیق در امر عبارات کلیدی سئو سایت نیاز به علم و تخصص کافی در حوزه کاری مربوطه داشته تا بتوان متوجه شد که عمل بر روی چه کلماتی می‌تواند به سئوی وبسایت یاری دهد. اما ابزار و تکنیک های خاصی نیز وجود دارااست که وبمسترها می توانند به امداد آنان در هر حوزه ای پژوهش ها عبارات کلیدی را جاری ساختن دهند.

به عنوان مثال میتوان از ابزاری مانند گوگل ترندز برای مقایسه یکسری واژه کلیدی و معیار سرچ آن‌ها بوسیله بازدیدکنندگان بهره برد. گوگل ترندز یاری میکند تا بتوان از فی مابین تعدادی واژه و کلمه، شایسته ترین را تعیین کرد. البته چه طور میتوان این لغت ها را پیدا کرد تا بتوان از گوگل ترندز برای مقایسه آن ها استفاده نمود.. وبسایت هایی مثل MOZ که در قضیه دیجیتال مارکتینگ عمل دارا هستند، راه و روش حلی برای این نقص‌ پیدا کرده اند.

 با به کار گیری از Moz Keyword Explorer به راحتی میتوان در زمینه ی هر موضوعی عبارات کلیدی را پیدا کرد. وب سایت Keywordtool.io یک کدام از دیگر از ابزارهای بسیار کارکشته برای تحقیق درخصوص لغات کلیدی میباشد. جستجو گر گوگل و کلمات پیشنهادی آن و همینطور Lsi جان دار در نتیجه ها جستجوی گوگل از سایر عبارات کلیدی آیتم به کارگیری برای ساخت و ساز محتوای بهینه سازی گردیده می باشند.

سئو تگ تیتر یا این که Title Tag
تگ تیتر یا این که Title Tag را میتوان یک کدام از مهم‌ترین تگ ها در بهینه سازی یا این که سئو محتوا دانست. تیتر هر محتوا می بایست یک چکیده و عصاره ای از تک تک متن باشد، یعنی رابطه معنایی خاصی بایستی در بین تیتر و متن وجود داشته باشد.

نمی اقتدار تیتر را درباره ی مزایای یک مال ساخت کرد البته در محتوا به معایب آن پرداخت. ولی اشاره ای به معایب در توان یکسری سطر مانعی ندارد، ولی در‌حالتی که که تیتر اشاره به مزایای یک کالا دارااست، شاکله محتوا نیز بایستی مفهومی از مزایای متاع متبوع باشد.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


برای اینکه بتوانید یک offpage وبسایت کار کشته داشته باشید بایستی پیگیری نمائید که در زمان یک زمان هنگامی سئو سایت چندین بک‌پیوند و هر کدام چنددفعه اخذ کرده‌اید. ابزارهای بسیار متعددی وجود دارا هستند که به شما یاری می‌نماید این پیگیری را جاری ساختن دهید. به کارگیری از این ابزارها شما‌را توانا می‌سازد تا بر کل بک‌لینک و پیوند‌های خویش چک داشته باشید. این فعالیت به شما اذن میدهد تا کیفیت لینک و پیوند‌ها را در دست گرفتن فرمائید و مطمئن گردید این پیوند‌ها به عبارتی‌هایی می باشند که مد حیث شما بود و در غیر این شکل اصلاحات را درمورد آنان ایفا دهید.

۱۶.ایجاد کرد ارتباط ها پیش از لینک و پیوند‌دهی


اینجا جایی میباشد که شرکت کردن در دسته‌ها، اظهار نظر ها و کامنت گذاشتن، کمپین‌های تبلیغاتی و غیره حقیقتا در کنار هم قرار میگیرند. به این دلیل که صحیح مانند دنیای حقیقی وواقعی رابطه برقرار کردن حقیقتا منجر لینک و پیوند شما با سایرین و تصاحب کردن پیوند‌های بیشتر و همینطور بر رمز گویش‌ها افتادن میباشد که شما به آن نیاز دارید.

کارایی فرمائید به خرید پیوند یا این که هر روش بهینه سازی کلاه سیاه دیگر متکی نباشید و در قبال برای برقراری رابطه آنلاین و بدست آوردن آشنایی از سایر تارنما‌ها سعی فرمائید. با این عمل خیلی معمولی‌خیس و بیشتر می توانید پیوند‌های برگشتی را برای وبسایت خویش اخذ نمائید.

۱۷.دسترسی به رسانه‌ها برای بهبود offpage وب سایت
دسترسی به خبرنگاران و سفارش‌های آنان یک کدام از دیگر از منش‌هایی میباشد که به شما در بهبود بهینه سازی بیرون از وبسایت یاری می‌نماید.

برخی وبسایت‌ها به صورت خاص برای این مراد تشکیل‌شده‌اند. شما میتوانید از روش این وبسایت‌ها به خبر نامه نگاران زمینه خاصی را ارسال نمایید و از آن ها درباره با آن زمینه درخواست امداد نمائید. در حالتی‌که عمل آنان با تخصص شما دارای ارتباط باشد میتوانید از آنها برای پیوند‌دهی به وبسایت خویش درخواست فرمایید.

۱۸.تمرکز برروی محتوای مخصوص
محتوای دیدنی مدام محتوایی میباشد که غیرمنتظره باشد. بدین ترتیب نگران نباشید که یک‌سری قطعه شوخی در محتوای وبسایت خویش ساخت و ساز فرمایید. محتوایی که سبب تولید احساسات در مخاطبان گردد به احتمال زیاد از روش آنان به اشتراک نهاده می گردد.

۱۹.ساخت و ساز تصاویر
در حالتی که شما بضاعت و توان ساخت و ساز تصویر با کیفیت عالی را دارید (به خصوص اینفوگرافیک)، به طبع بایستی این شغل را برای بهبود بهینه سازی بیرون از وبسایت خویش جاری ساختن دهید. خیر صرفا چرا‌که تصاویر با گاز قابل جابجایی می باشند، بلکه به دلیل آن که 74 درصد از بازاریابان کانال‌های اجتماعی از این طرز به کار گیری می‌نمایند که‌این رقم از وب لاگ‌ها که 68 درصد میباشد و ویدیوها که 60 درصد میباشد بیشتر میباشد که باعث به توفیق وبسایت شما و پیوند‌دهی بیشتر شود.

کوشش فرمائید تصاویر خویش را با صرفه‌سازی نمایید. براین اساس زمانکه فردی تصویر شمارا به اشتراک می گذارد لینک و پیوند شما نیز در کاغذ‌ای که تصویر در آن نوشته شده قرار خواهد گرفت.
 

  • شایلین عباسی