مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

۲۰ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

روند ساخت و ساز محتوا و یا این که حتی بروز رسانی نصیب دکان وب سایت سئو سایت یکی‌از دیگر از طریق‌های بالا بردن بازدید تارنما میباشد. در واقع می بایست به‌این نکته اعتنا داشته باشید که در‌صورتی‌که به طور روزمره و مداوم محتوای حدید را روی وبسایت قرار دهید گوگل اعتبار بسیار بالاتری به وبسایت شما میدهد. برای گوگل ساخت محتوا به طور دائمی یکی مهمترین فاکتور های سکو بندی میباشد. ایجاد محتوای روزمره منجر میگردد که یوزرها هر روز برای دیدن محتوای تازه خیس و یا این که مال تازه خیس به تارنما شما مراجعه نمایند و این در معنای ارتقا ترافیک روی تارنما شما میباشد.

 تکثیر محتوا در بستر های ویدئویی
ساخت و ساز محتوای متنی تأثیر بسیار متعددی روی درجه وبسایت دارااست ولی در دنیای وب مدرن ویدیو ها توانسته اند فیض تارنما‌ها را به خیر و خوبی تغییر‌و تحول دهند. در واقع برای گوگل تنها ایجاد محتوای متنی ملاک وجود ندارد و شما می بایست سبک های دیگر محتوا را ساخت فرمائید یکی با مداقه ترین محتواهای ساخت و ساز گردیده محتوای ویدئویی میباشد.
ساخت‌و‌ساز محتوای ویدیویی یکی مهمترین طریق‌های بالا بردن بازدید وبسایت میباشد. در واقع ساخت محتوای ویدئویی سبب میگردد که بازدید کننده ها تعامل بیشتری با تارنما شما داشته باشند. شما میتوانید محتوای ویدئویی خویش را در وب سایت‌هایی مانند آپارات و یوتیوب منتشر فرمائید. این فعالیت تأثیر بالایی در سئوی وبسایت شما داراست.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

واپسین گام در مثال استراتژی ساخت محتوا را می اقتدار یکی از دیگر از گام های سئو سایت اساسی این استراتژی دانست. درین گام شما می بایست شبکه مطلوب برای تکثیر محتوا را مشخص و معلوم فرمائید. در واقع هر نوع محتوایی بایستی در موضع خودش منتشر گردد و در حالتی‌که این عمل به خیر شکل نگیرد حتی در‌حالتی که شایسته ترین نوع محتوا را هم تنظیم کرده باشید اما در شبکه مطلوب منتشر نکنید باخت محتوای شما قطعی میباشد.

 محتوای وبسایت لینکدین
شبکه های متنوعی برای تکثیر محتوا در دنیای دیجیتال وجود داراست. شما هر نوع محتوایی که ایجاد فرمایید کانالهای مرتبط با نشر آن وجود داراست. درین شبکه ها شما بایستی استفاده کننده خویش را شناسایی کرده و مبتنی بر نیاز آن‌ها مبادرت به نشر محتوا نمائید. محتوای ساخت و ساز گردیده در هر شبکه بایستی به طوری باشد که استفاده کننده را به سمت جذب نماید؛ برای مثال در تارنما لینکدین محتوای شما می بایست قانونی خیس باشد تا در اینستاگرام. در واقع مثال استراتژی محتوا به شما اعلام می نماید که چه نوع محتوایی در چه جایی می بایست منتشر گردد تا شایسته ترین برخورد را داشته باشد.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

بخشی از وظیفه استراتژی محتوا این میباشد سئو سایت که معلوم نماید دقیقا کاربر شما چه عده ای می باشند:

 مشکلاتی که آن ها در صدد رفع آن میباشند چیست؟

چرا محتوای شمارا میخوانند؟

مال یا این که سرویس ها شما چطور به بهبود معاش آن ها امداد می نماید؟

 بکارگیری استراتژی محتوا
فرض فرمائید قرار وجود ندارد طومار خویش را برای فرد خاصی بنویسید. در‌این‌صورت، هر چقدر هم کلماتی که به کارگیری می‌کنید قشنگ و ادبی باشند، طومار شما احساس و مضمون‌ خاصی ندارد.
از طرف دیگر، هنگامی به فردی که میشناسید طومار می نویسید سبب ساز میگردد که تک تک کلمه ها و جمله های شما احساس جدید ای به خویش بگیرند. در ضمن زیرا طرف مقابل خویش را میشناسید، دقیقا می‌دانید که‌این فرد به چه چیزی نیاز داراست.به همین مراد پیرو یکسری نکته ذکر می‌کنیم تا هنگام بکارگیری استراتژی محتوا خوب بتوانید با استفاده کننده خویش رابطه بگیرید:

محتوا را طبق پرسونای مخاطبین خویش ساخت و ساز فرمائید و برای این خواسته داده ها جامعی از مخاطبین خویش استحصال فرمائید تا هر توشه که محتوا ساخت و ساز می‌کنید دقیقا متناسب با این اشخاص باشد

مهاجرت خریدار یا این که مشتری را در ذهن خویش داشته باشید. وقتیمخاطبین محتوای شمارا می‌خوانند، در موقعیت استحصال داده ها، پیش بینی سرویس ها یا این که تولید ها شما و یا این که حتی تصمیم گیری قرار میگیرند. بایستی با خبر باشید که چه چیزی آنان‌را در هر مرحله به سمت جلو می‌برد.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

پلتفرم های بصری پیش رو فعلا و در آجل همچنان سئو سایت مد خواهند بود.

 از سرگرمی گرفته تا پیوندها، عموم تماما از اقتدار تصویرسازی پویا یا این که تعاملی به کارگیری می نمایند.

 بین نسل آجل یعنی بزرگسالان آتی، رسانه های اجتماعی بصری برتری دارا‌هستند.

اینستاگرام ، تیک تاک و اسنپ چت دوستداشتنی ترین پلتفرم هایی می باشند که نوجوان ها در آن با هم معاشرت می نمایند.

 برای بزرگسالان، یوتیوب پرکاربردترین پلتفرم میباشد که حتی از رخ بوک نیز پرکاربردتر میباشد.

 به این خواسته، تصاویر بصری در بازاریابی محتوا صرفا برای یوزرها دیدنی خیس و دیدنی خیس شود. 

مثلا، آیا می دانستید که می‌توانید فیلترها و لنزهای حقیقت افزوده (AR) خویش را برای  اسنپ چت ساخت‌و‌ساز فرمایید؟ (حتی میتوانید سازندگانی را استخدام فرمائید که‌این عمل را برای شما جاری ساختن دهند).

ساخت و ساز محتوای بصری در بازاریابی محتوا  برای اسنپ چت فیلترهای AR اینستاگرام را فراموش نکنیم. شما میتوانید استوری های خودتان را تولید فرمایید.

 فرایند دیگر: ساخت‌و‌ساز GIF های فردی خویش از روش ویدئو های ویدئویی از روش Giphy.

 به مکان برداشتن ری اکشن  GIF از فیلم، اکران تلویزیونی یا این که شخصیت گزینه عشق و علاقه خویش، فعلا میتوانید خودتان را GIF نمایید.

تجهیزات بی نقطه نهایی میباشد.

فعلا و در بعدی، شاهد بازاریابان بیشتری خوا هیم بود که از تصاویر پویا، سفارشی و برنددار برای بازاریابی محتوا خویش استعمال می نمایند.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

تا به امروز، ممکن میباشد در کلیه این نکات ذکرشده در زمینه ی بهبود سئو سایت درجه بندی محتوا به یک زمینه مشترک پی برده باشید: مرتبط بودن، مرتبه بندی محتوای شما‌را پایین تأثیر قرار میدهد. به عبارتی‌طور که در نصیب پیشین ذکر شد محتوای مربوط به لغات کلیدی ترند تا حد متعددی ضمانت می‌نماید که یوزرها، اینترنت‌وب سایت شما‌را مشاهده می‌نمایند؛ چون محتوا یا این که لغات کلیدی تعدادی ماه قبلی، در حال حاضر در حاصل موتورهای کاوش ظواهر نمی‏شوندو در‌صورتی‌که شما به صورت مداوم محتوای خویش را آپ دیت رسانی نکنید، مرتبه بندی اینترنت‌تارنما شما نیز کاهش یابد.

همینطور قدمت دامنه شما نیز ممکن میباشد در انتخاب درجه بندی ارگانیک کاغذ شما تأثیرگذار باشد. اساسی وجود ندارد که مطالب شما سابق میباشند یا این که خیر، مسلماً این گزینه را تحقیق فرمائید.

موتورهای کاوش مدام اینترنت‌وب سایت شما ازنظر ساخت‌و‌ساز محتوای مرتبط، دارای اعتبار و سئو گردیده در مقایسه با بقیه اینترنت‌وب سایت‌های حریف رسیدگی می‌نمایند.

در‌حالتی که بیشتراز یک‌سری ماه میباشد که محتوای اینترنت خویش را به صورت عمیق نظارت نکرده اید، وقت آن میباشد که‌این فعالیت را اعمال دهید. عبارات کلیدی را که در محتوای خویش به کار گیری نموده اید، پژوهش فرمایید و در شکل بایستگی آن‏ها را آپ دیت نمائید. مجدداً، می توانید از ابزار بازرسی مسئله SEMrush به کار گیری نمائید و نظارت نمائید که از واپسین باری که وارد سیستم گردیده اید، تا چه حد جستجوی یوزرها و بقیه موضوعات گزینه عشق و علاقه آن ها عوض شده میباشد.

تنها کلمه ها کلیدی محتوای خویش را کاوش نمایید و در زمینه‌ی برخی از رقبای اساسی خویش پژوهش فرمائید. شما می بایست بدانید کدام حریف هنگام ساخت و ساز اینترنت‌وب سایت شما و پژوهش عبارات کلیدی نخستین شما، عمل می‌کردند؟ شما بایستی پژوهش فرمایید حضور یک حریف توانا نو چه گونه می تواند بر درجه بندی کاغذ شما تأثیر بگذارد، به خصوص در حالتی که صنعت شما بر روی مال یا این که سرویس ها بسیار تخصصی متمرکز باشد؟ این سؤالات به شما در ارتباط روش آپ دیت رسانی منظم محتوای وبسایت شما امداد می‌نماید.

در شرایطی‌که اینترنت‌تارنما شما تا قبل از اینً بلاگ ندارد، عالی میباشد که بلاگ کمپانی را فعال سازی کرده و طبق نرم‌افزار فرصت بندی خویش محتوای خویش را در آن منتشر نمایید.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

یک کدام از ابزار های مهمی که در ساخت محتوا و بازاریابی دیجیتال به یاری سئو سایت شما می‌آید، گوش دادن اجتماعی میباشد. خصوصا در‌حالتی که دسترسی به شبکه‌های‌اجتماعی برای شما یکی‌از KPI(Key Performance Indicator) ها یا این که  شاخص کلیدی کوشش در ساخت و ساز محتوا محسوب خواهد شد. گوش دادن اجتماعی این قابلیت و امکان را در مشت صاحبان مشاغل قرار می‌دهد تا مشاجره های مربوط به حصول و کارشان را در فضای مجازی رصد نمایند. در یک کدام از مورد ها از ابزار BuzzSumo به کار گیری کردیم تا محتوایی را پیدا کنیم که برخورد های خیر و خوبی را در شبکه‌های‌مردمی حصول نموده است. ورژن های رایگانی از این ابزار وجود داراست که به  داده های عددی و داده ها دقیقی را درباره محتوای ساخت و ساز گردیده در چنگ یوزرها قرار میدهد.

یکی از دیگر از ابزار های کاربردی در مسئله ساخت و ساز محتوا  Hootsuite میباشد که با استعمال از آن میتوانید حساب های مرتبط با شبکه های مردمی خویش را به راحتی رئیس نمایید. Hootsuit جایی میباشد که  در آن می‌توانید زمان های خیر را در موضوع بهبود رابطه ها همگانی دیجیتال به دست آورید. Crimson Hexagon  نیز ابزاری برای پژوهش بر احساسات یوزرها در شبکه های عمومی میباشد.
آنچه در شبکه‌های‌مردمی در ادامه آن می باشید، موضوعاتی می‌باشند که برای عموم جذابیت داراست و به وسیله آن‌ها به اشتراک نهاده میشوند. در‌حالتی که بتوانید اشخاص تأثیرگذار را در کانال های مجازی پیدا نمایید ، می‌توانید از آن‌ها تحت عنوان وسیله ای برای تکثیر محتوای خویش به کارگیری نمایید.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

یک کدام از ابزار های مهمی که در ساخت محتوا و بازاریابی دیجیتال به امداد سئو سایت شما میاید، گوش دادن اجتماعی میباشد. خصوصا در‌حالتی که دسترسی به شبکه های مردمی برای شما یک کدام از KPI(Key Performance Indicator) ها یا این که  شاخص کلیدی کوشش در ساخت و ساز محتوا محسوب خواهد شد. گوش دادن اجتماعی این قابلیت و امکان را در مشت صاحبان مشاغل قرار میدهد تا بحث های مربوط به استخراج و کارشان را در فضای مجازی رصد نمایند. در یکی‌از موردها از ابزار BuzzSumo به کار گیری کردیم تا محتوایی را پیدا کنیم که برخورد های نیکی را در شبکه های مردمی دستیابی نموده است. ورژن های رایگانی از این ابزار وجود دارااست که به  داده های عددی و داده ها دقیقی را درباره محتوای ساخت‌و‌ساز گردیده در دست یوزرها قرار می‌دهد.

یک کدام از دیگر از ابزار های کاربردی در قضیه ساخت‌و‌ساز محتوا  Hootsuite میباشد که با به کار گیری از آن می‌توانید حساب های مرتبط با شبکه‌های‌اجتماعی خویش را به راحتی رئیس فرمائید. Hootsuit جایی میباشد که  در آن می‌توانید مجال های خیر و خوبی را در قضیه بهبود ارتباط ها همگانی دیجیتال به دست آورید. Crimson Hexagon  نیز ابزاری برای رسیدگی بر احساسات یوزرها در شبکه های مردمی میباشد.
آنچه در شبکه‌های‌اجتماعی به‌دنبال آن می‌باشید، موضوعاتی می باشند که برای عموم جذابیت دارااست و بوسیله آن‌ها به اشتراک نهاده می گردند. در شرایطی که بتوانید اشخاص تأثیرگذار را در کانال های مجازی پیدا نمائید ، میتوانید از آنان تحت عنوان وسیله ای برای تکثیر محتوای خویش به کار گیری نمایید.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

وقتی که یک بیزنس بخواهد با یوزرها خویش در سئو سایت تعامل باشد، یا این که فالوورهای تازه جذب کند، ابزارهای کاوش نقش مهمی اجرا می‌نمایند. درین قسمت ابزارهای متعددی مانند Google Alerts یا این که Social Mention، شما‌را برای رویش در رسانه‌های اجتماعی یاری می‌نمایند. ولی برای یافتن آن چه در اینستاگرام اساسی میباشد، چه ابزاری می شناسید؟

ابزار Search Instagram به شما این قابلیت و امکان را میدهد تا تصاویر مربوط به بیزنس خویش را به واسطه هشتگ‌ها یا این که لوکیشن‌ها پیدا فرمایید. کافی میباشد واژه مدنظر خویش را تایپ کرده و محتواهایی که بر طبق عبارت کاوش گردیده اکران داده می گردد را ملاحظه کنید. همینطور میتوانید روی تصاویر جنبش فرمائید تا واحد سنجش لایک‌ها و محبوبیت هریک را تماشا فرمائید. به این ترتیب این ابزار را نیز می بایست جزوی از ابزارهای بهبود کمپین اینستاگرام دانست. پس برای افزایش عملکرد اینستاگرام از این اپلیکیشن به کار گیری فرمایید.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

معمولی‌ترین رویکرد برای تشخیص نیاز و اشتباهات مشتریان این میباشد سئو سایت که تنها با آن ها حرف فرمایید یا این که وقتی برای گفتگو با مشتریان فعلی برای یافتن کاربر مقصود موردنظر خویش انتخاب فرمایید. برای مثال یک گروه بازاریابی مال برای یک پروژه در کمپانی با تعداد متعددی از مشتریان جان دار و بالقوه خاص گفتمان کرد. آن متوجه شدند که مخاطبان آن ها مشکلاتی را دارا هستند که کمپانی هیچ گاه به آن اهمیتی نمی‌اعطا کرد؛ بدین ترتیب مجموع حوزه کاری مجموع پروژه تغییر تحول کرد.

از آن ها نظرسنجی فرمائید
در صورتیکه نمی‌توانید فرصت یا این که هزینه ای را برای گفتگوی با کل مخاطبان خویش صرف نمایید، نظرسنجی شایسته ترین تعیین خواهد بود. اعتقادوباور نتیجه ها نمائید که سؤالات خویش را به نحوی ذکر میکنید که روی جواب‌ها تأثیرگذار نیستند، پژوهش ها خویش را پیش از آغاز نظارت کرده و خطاها احتمالی آنها‌را تحقیق فرمایید.

شما می توانید این نظرسنجی را در دسته غرض یا این که از روش لیست پست الکترونیک توزیع فرمائید. یااینکه تنها آن را در چنگ تک تک مخاطبان خویش قرار دهید و نقاط ضعف و قوت خویش را تحقیق نمایید. این فعالیت خوب از نداشتن اطلاعات میباشد.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

این شغل را با تلاوت تاپیک های سئو سایت مرتبط با انجمن های صنعت خویش یا این که وب سایت هایی مثل Quora اجرا دهید. این نحوه یکی شایسته ترین طرز هاست، اما پیش از اینکه رقبایتان به سراغ آن بروند.

23. بر روی فرد دیگری متمرکز گردید
با فرد دیگری در کمپانی خویش مصاحبه نمائید. میتوانید محترم های پر رنگ در صنعت خویش گفتگو نمائید. این عمل سبب ساز می‌گردد که محتوای به طور کامل مخصوص به شخصی صحیح فرمائید که بیش تر از نیمی از آن را خودتان ساخت نمی‌کنید.

24. از یک ابزار ساخت تیتر به کار گیری نمایید
این ابزارها، مثل Sumo و Inbound Now

، سبب ساز می گردند که بتوانید با روشی مشغول کننده به زوایای جدید ای راجع‌به یک زمینه دست پیدا فرمایید.
25. هدف ها خویش را برای محتوای متبوع خویش تحقیق نمایید
در صدر قصد دارید با ایجاد محتوا به چه چیزی دست پیدا نمایید؟ آیا میخواهید متکی بودن به دست آورید؟ یا این که چیزی به خواننده گان خویش خاطر دهید؟ و یااینکه می‌خواهید وی را وادار به جاری ساختن کاری خاص فرمایید؟ غرض خویش را برعکس فرمائید تا بتوانید موضوعی را پیدا نمائید و فلج مداد خویش را معالجه نمائید.

سود
فلج خودکار خیلی حقیقی و واقعی و اساسی میباشد، ولی قرار وجود ندارد منجر گردد که سود وری شما از دربین برود. کافی میباشد یک کدام از این تاکتیک ها را آزمون فرمائید تا فلج مداد شما معالجه گردد.
 

  • شایلین عباسی