مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

۲۲ مطلب در دی ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


با این حالا طولی نکشید که متخصصان seo طریق‌هایی را برای بدور زدن مقررات گوگل و دست کاری PageRank و حاصل سئو سایت جستجوی لغات کلیدی یافتند. در همین راستا، گوگل نیز برای یافتن این وبسایت‌های اسپم سیرتکامل، شغل خویش را شروع کرد. غربال گذاری‌های متفاوت و ارائه به روز‌های منظم از طریق‌های گوگل برای تقابل با تارنما‌هایی بود که سزاوار رتبۀ یک حاصل کاوش نبودند.

این به دور زدن‌ها موتورهای کاوش و گوگل را وادار کرد که بعضا از دست اندرکاران قرار گیری وب سایت‌ها در نتیجه ها فراتر را تغییر و تحول دهد و شیوه کلمه ها کلیدی و لینک و پیوند بیلدینگ خویش را که پیش از اینً معرفی کرده بود، بی اعتبار نماید؛ به این ترتیب که معرفی الگوریتم گوگل پنگوئن طرز‌های تنبیهی را برای وبسایت‌هایی که اینگونه اقدامات اسپم‌سیرتکامل‌ای اعمال می دهند، در لحاظ گرفته میباشد.

الگوریتم گوگل پنگوئن چه میباشد؟
الگوریتم پنگوئن، در واقع فیلتری میباشد برای تقابل با وبسایت‌هایی که قصد دارا هستند از روش طرز‌های اسپم مثل  لینک و پیوند سازی اسپم و لبریز کردن برگه با عبارات کلیدی در حاصل جستجوی گوگل، تغییر تحول ساخت نمایند و تارنما خویش را به مرتبه‌های بالاتری بیاورند. به عبارت دیگر، الگوریتم گوگل پنگوئن همت می‌نماید وب سایت‌هایی که اسپم به حیث می‌رسند را شناسایی و جریمه نماید.

این الگوریتم برای او‌لین توشه در سال ۲۰۱۲ بوسیله گوگل معرفی شد و از آن پس فقط در زمان‌های مشخصی شغل میکرد؛ یعنی در حالتی که وبسایت‌های جریمه گردیده مفاد جانور در گوگل پنالتی خویش را تصحیح می‌کردند، گشوده هم تغییری در شرایط‌شان ساخت نمی شد. آن ها بایستی چشم به راه کار مجدد الگوریتم گوگل پنگوئن می‌ماندند و این شغل نیز ممکن بود ماه‌ها یا این که حتی‌د‌ر برخی مورد ها یکسری سال به ارتفاع بیانجامد.

ولی الگوریتم گوگل پنگوئن اکنون، به طور همزمان با خزیدن گوگل در وبسایت‌ها، به صورت مداوم آپدیت رسانی میشود، به این ترتیب تغییرات کوچکی که درین سیستم ساخت میشود، دیگر به استحضار مردم نخواهد رسید. اینجانب به شخصه بر این باورم که‌این گزینه، میتواند خبر خیر و خوبی باشد چون متخصصان seo به آسانی بر روی ایفا شغل‌های بازاریابی تمرکز می‌نمایند و دیگر نگران آپ دیت رسانی‌های گوگل و اجرا جرایم نمی‌نباشند.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


1. تعیین واژه کلیدی از حیث کاربر
خودتان را مکان کاربر قرار دهید. فکر کنید که به خدماتی نیاز دارید که درباره به تجارت شماست. عده ای که سئو سایت هنوز وب سایت ندارند و قصد دارااست این فرایند را نو استارت نمایند بدین نکته دقت نمایند. به صورت نمونه در مسئله فروش املاک یوزرها شما هرگز کلمه و واژه ی وبسایت آنلاین فروش املاک ، تارنما آنلاین فروش سوئیت را کاوش نمیکنند. ممکن میباشد شما فکر کنید این لغات ، لغات قابل قبولی میباشند و روی این لغات خودتان را seo فرمائید و در انتها می‌بینید که سود مطلوبی نگرفتید. واژه ای که عموم کاوش می نمایند خرید منزل در جردن ، اجاره ی ارزان منزل و لغت ها این چنینی میباشد.
پس واژه و کلمه ی کلیدی واژه ای میباشد که یوزرها کاوش می نمایند. شما بایستی تحت عنوان کاربر کاوش فرمائید و لغات کلیدی را به‌این شکل پیدا نمائید. می‌توانید با پرس و جو از همیاران ، دوستان و اطرافیانتان لغات کلیدی پیدا فرمایید. از آنان بپرسید در حالتی که در مسئله تجارت شما حس نیاز نمایند چه کلماتی را جست و جو می نمایند. 

2. لیستی از عبارات
عمل دیگری که بایستی جاری ساختن دهید این میباشد که لغت ها کلیدی مرتبط با خودتان را بعداز کاوش کردن لیست نمائید و این لیست منحصربه‌فرد را برای خودتان ساخت فرمایید.
 
3. Long tail keywords یا این که لغات کلیدی وقتگیر
برخی اشخاص تصور می نمایند کلمه ها کلیدی کوتاه خیس بازدهی بیشتری داراست. تنها کافیست عبارات کلیدی را تحلیل فرمایید متوجه خواهید شد که لغات وقتگیر خیس هدفمندتر می باشند وبازدهی بهتری خواهند داشت. به صورت نمونه گشوده هم نمونه املاک را چک کنیم؛ شما می‌توانید روی کلمه و واژه املاک کار نمائید و ملاحظه کنید که فیض ای که می خواستید را نمیگیرید و هم اینگونه میتوانید روی کلمه ها اجاره منزل در جردن و یا این که هر محله ای که در آن شغل میکنید بهینه سازی اجرا دهید و سود بهتری بگیرید. مشاهده میکنید که‌این لغت ها وقتگیر خیس و 4 بخشی می‌باشند.
 با این وجود مزیت مهم آنان در مقایسه با عبارات کوتاه این میباشد که seo روی لغت ها زمانبر بی آلایش خیس میباشد و خواهید مشاهده کرد که خیلی ریلکس خیس به سود خواهید رسید نسبت به یک واژه و کلمه ی یک بخشی. 
مزیت دیگر عبارات زمان بر، دقیقتر بودن آن هاست. شما مخاطبی را به دست می‌آورید که دقیقا درپی سرویس ها شما می‌شود. به صورت نمونه هر کس خرید منزل در جردن را کاوش می نماید دقیقا کاربر شما میباشد.
 
4. به کارگیری از ابزار گوگل Adwords
گوگل Adwords ابزار فوق العاده ای برای تبلیغات در سطح گوگل میباشد. ابزاری به نام keyword planner وجود داراست که در پیشین به نام keywords tools در گوگل Adwords آن را می شناختیم.
تجهیزات keyword planner بسیار بیشتر از قبل شد‌ه‌است.
شما با قرار دادن لیستی که از کلمه ها کلیدی تنظیم کردید در keyword planner متوجه می‌شوید که‌این لغات چه تعداد در ماه و در سال کاوش می‌شوند و قیمت این عبارات را کاملا در مییابید. لیست تنظیم گردیده ی خودتان را با به کارگیری از ابزار گوگل Adwords محاسبه نمایید و فیض را جلوی کلمه ها کلیدی یادداشت فرمایید و در انتها کلمه ها کلیدی اساسی خیس را جدا از هم فرمائید.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


شیوه بعدی سئوی کلاه سیاه میباشد؛ روشی که برخلاف سئوی کلاه سپید تماماً ضد‌و‌نقیض با قانون ها و سئو سایت قوانین گوگل میباشد و تنهاً برای اخذ رنکینگ فراتر وب سایت و صعود به ورقه اولیه گوگل جاری ساختن می گردد. این نحوه درپی گمراه کردن الگوریتم‌های گوگل میباشد تا مراحل کسب درجه را زودتر به سود برساند. در واقع seo کلاه سیاه از تاکتیک‌های مشکوک به کارگیری می‌نماید تا رنک تارنما مارا ارتقاء دهد، اما به کارگیری مداوم از این طرز‌ها ممکن میباشد به‌جای این که شرایط وب سایت را بهبود بخشد، آن را برای مدام از حاصل serp حذف نماید. برای داده ها بیشتر سفارش میکنیم نوشته ی علمی بهینه سازی کلاه سیاه را مطالعه فرمایید.

تکنیک‌های سئوی Black Hat
باصرفه‌سازی بیش تر از حد تارنما یا این که Over Optimization
بمباران لغات کلیدی یا این که Keyword Stuffing
خرید بک پیوند‌های نامعتبر
کلیک‌بیت یا این که محتوای گول زننده
کانال وب لاگ محرمانه یا این که PBN
نشر محتوای تکراری
seo منفی یا این که کاهش عمدی درجه وبسایت‌های حریف
تبادل پیوند با بقیه وب سایت‌ها
بهینه سازی کلاه خاکستری؛ تکنیک‌های زیرزمینی بهینه سازی
بهینه سازی خاکستری تلفیقی از طریق‌های سئوی سپید و سئوی سیاه میباشد، که مانند یک مسیر زیرزمینی کوتاه فعالیت می‌نماید. البته چرا مسیر زیرزمینی؟ در توضیح بایستی بگوییم که در‌صورتی‌که بخواهیم تنها روی سئوی کلاه سپید عمل کنیم، بدون چاره هستیم مجال متعددی را چهت نیل به کاغذ اولیه گوگل صرف کنیم؛ شاید سال‌ها! در صورتی هم بخواهیم دست به دامن طرز‌های seo سیاه شویم، احتمالاً بعداز زمان کوتاهی جریمه پنالتی گوگل نصیبمان میشود و به کلی از صحنه رقابت حذف می‌شویم.

مزیت تکنیک‌های کلاه خاکستری این میباشد که می توانیم به امداد آن ها، با هزینه نادر و ریسک زیر، در حین کوتاه به سکو‌های نیکی برسیم. اکثر وقت ها وبسایت‌هایی که در صفحه ها اولیه گوگل مشاهده میکنیم، به امداد تکنیک‌های کلاه خاکستری بدین فیض رسیده‌اند. برای داده ها بیشتر سفارش میکنیم نوشته‌ی علمی seo کلاه خاکستری را مطالعه نمائید.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


seo تئوری وجود ندارد و بیشتر عملی میباشد. فیض مطالعه تئوری seo می بایست فهرستی سئو سایت از اقداماتی باشد که میتوانید در وبسایت خویش انجام نمایید و قرار تصاحب کردن در معرض روئت کرد خویش را در موتورهای کاوش بهبود اعطا کرد. خلل این میباشد که هر اینترنت سایتی منحصربه‌فرد میباشد و آنچه برای یک تارنما فعالیت می نماید ممکن میباشد برای سایت دیگر راهکار نیکی نباشد. به همین استدلال میباشد که می بایست در واقع بهینه سازی را تمرین نمائید و تنها بصورت تئوری ندانید. قرائت مطالعات موردی درباره با اینکه به چه شکل بقیه افراد توانسته‌اند با کمپین‌های seo پیروز شوند، راهی بهتر برای فراهم نمودن ایده‌های جدیدی میباشد که میتوانید از آنها به کارگیری نمایید و الهام‌قسمت تلاشی که می بایست به رویه خویش ادامه دهید تا هنگامی که در بهینه سازی تخصص پیدا نمائید.

تخصص سئوی خویش را آرم دهید
یک کدام از شایسته ترین رویه های یادگیری این میباشد که کارایی نمائید آن را برای دیگر افراد توضیح دهید. این در زمینه ی seo نیز راست گو میباشد. زمانی آغاز به تایپ کردن در امر seo کردم، مطالب متعددی حافظه گرفتم و مهارت های سئوی خویش را به صورت قابل توجهی بهبود بخشیدم. سفارش اینجانب این میباشد که یک اینترنت‌وب سایت یا این که یک بلاگ seo راه اندازی نمائید و تجربیات سئوی خویش را با اشخاص دیگر به اشتراک بگذارید. با سپری شد مجال متوجه خواهید شد که به اشتراک گذاری علم راهی بهتر برای یادگیری مطالب نو در باب بهینه سازی میباشد و در عین اکنون به اشخاص دیگر یاری می‌کنید، که خودش تجربه بسیار مفیدی میباشد.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


بر روی تغییرات استراتژیک محتوایی تمرکز فرمایید

 

در بعضی مواقع تغییراتی هرچند کوچک، موجب پیشرفتی قابل‌دقت میگردند. به‌تیتر‌نمونه در یکی‌از پروژه‌های سئو سایت ما فقط اضافه‌کردن عبارت “فرمان پخت ما” در اولِ صفحه ها امر پخت‌ها توانست پیشرفتی کلی را در سکو صفحه ها ساخت و ساز کند.

18. با گاز وبسایت اعتنا داشته باشید
از حیث بعضا متخصصین سرعت اینترنت‌وبسایت فاکتور جایگاه‌بندی جزئی به حساب می آید و در ارتباط وزن این پارامتر اغراق گردیده‌است، چراکه وب سایت‌های متعددی وجود دارا‌هستند که صرفا با داشتن سرعت لود بی آلایش، درجه نیکی کسب کرده‌اند. ولی در شرایط کلی سرعت اینترنت‌وب سایت مورد فنی محسوب گردیده و خوب میباشد تا آنجا که می توانید این پارامتر را باصرفه‌سازی کنید. با استعمال از ابزارهایی مانند GTmetrix و PageSpeed Insights سرعت اینترنت‌وب سایت را آزمایش و مطابق راهبرد‌ها آن را باصرفه‌سازی نمائید.

درصورتی‌که از سیستم مدیر محتوای وردپرس به کارگیری میکنید، سفارش می کنیم که مقاله آموزشی ارتقا سرعت تارنما در وردپرس را مطالعه نمایید.

19. بک‌لینک و پیوند‌ها را دنبال و چک فرمائید
کیفیت و کمیت بک‌پیوند‌های وبسایت مستقیماً بر روی سکو تارنما در حاصل کاوش تأثیرگذار میباشد. اینترنت‌وب سایت Backlinko در سال 2020 طبق یک آنالیز کشف کرد که 95% صفحه های وب سایت‌ها هیچ بک‌لینکی از سایتی دیگر ندارند. شما میتوانید با ساخت محتواهای جالب مانند ویدئوها، بک‌پیوند‌های نیکی از دیگر وبسایت‌ها کسب نمایید.

20. در لینک و پیوند دادن به بقیه وبسایت‌ها اعتنا نمایید
دقت بر روی بک‌پیوند‌ها بوسیله وبمسترها آن‌قدر زیاد میباشد که بخش اعظمی از آن ها لینک و پیوند‌های فرنگی وب سایت خویش را فراموش می‌نمایند.

می بایست اعتنا داشته باشید که پیوند‌های فرنگی تارنما شما کیفیت بالایی داشته باشند. فقط با مقصود رفع مسئولیت به وب سایت دیگری پیوند ندهید. ساخت لینک و پیوند‌های فرنگی بی‌بها و دارنده خطای 404 بر روی رضایت یوزرها و گوگل تأثیر منفی میگذارد.

پاره ای وقت بیشتری صرف کرده و به صفحه های فرنگی دارای ربط و تارنما‌های دارای اعتبار پیوند دهید. این به عبارتی چیزی میباشد که گوگل از پیوند‌های فرنگی و ادراک رابطه در بین صفحه های نیاز داراست. همینطور از لینک و پیوند دادن به صفحاتی که در رقابت با آنان می باشید دوری کنید، چراکه این‌سیرتکامل به گوگل سیگنال می‌دهید که آن صفحه های خوب از شما میباشند.

21. از URLهای کوتاه و دارای ارتباط به کارگیری فرمائید
URL ها همچنان تأثیری هرچند اندک بر روی درجه تارنما دارا هستند. به همین استدلال عالی میباشد که آن‌ها‌را کوتاه نگه دارید؛ به این ترتیب مهم ترین عبارات را در آن‌ها به فعالیت ببرید. تنهاً به نسخه برداری‌کردن تیتر ورقه در URL بسنده نکرده و آن را تا حد ممکن کوتاه‌خیس نمایید. یوزرها موتورهای کاوش اکثر زمان ها قصد به کلیک بر روی URL های کوتاه‌خیس دارا‌هستند.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


فعلا در حالتی‌که مورد ها مذکور در صدر را به خیر و خوبی مطالعه کرده باشید، متوجه می‌شوید که برای سکو سئو سایت بندی صفحه های تارنما های متعدد در نتیجه ها کاوش گوگل، ضوابط خاصی وجود دارااست. تا اینجا ما در رابطه محتوا دارای ربط و لغات کلیدی گرانبها و نو سخن کردیم. همینطور متوجه شدیم این موردها سبب ساز ضمانت جذب کابران بیشتری برای سایت شما می‌شوند.

همان گونه که گفته شد فهمیدیم که با سپری شد بازه هنگامی، ممکن میباشد محتوا و کلمه ها کلیدی وب سایت شما از حیث موتورهای کاوش، دیگر اهمیتی نداشته باشند. درپی همین مسئله می بایست بگوییم که در حالتی‌که فعالیتی در مورد بروز رسانی محتوای دیرین وب سایت خویش نداشته باشید، خویش سایت شما نیز می‌تواند در عدم رنک به دست آوردن محتوا وب سایت، تاثیر متعددی داشته باشد. بدین ترتیب بسیار اساسی میباشد که به صورت تر و تمیز، محتوا وب سایت شما بروز خواهد شد.

حتی داشتن دامنه مطلوب برای کسب رنک عالی نیز نمی تواند در بهبود محتوای دیرین وبسایت، مؤثر باشد. برای موتورهای کاوش بسیار اساسی میباشد که کل اقتدار خویش را برای بروز کردن محتوا وب سایت ایفا دهید تا محتوایی دارای اعتبار، دارای ربط و seo گردیده ارائه فرمایید.

درصورتی که چند ماه میباشد که محتوای خویش را گزینه نظارت قرار نداده اید، عالی میباشد که‌این کار را در حق تقدم قرار داده و هرچه سریعتر مبادرت به اعمال آن نمائید. کلمه ها کلیدی محتوا تارنما خویش را آنالیز فرمائید و بر روی هر مورد که نیاز به بروز رسانی داشت، تغییرات مایحتاج را اعمال دهید.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


ساخت محتوا دربرگیرنده ساخت‌و‌ساز محتوای ویدئویی، ساخت‌و‌ساز محتوای گرافیکی و پادکست است سئو سایت که هرمورد بر حسب کیفیت‌ و جذابیت خویش تاثیر به سزایی به ارتقا ترافیک تارنما و seo تارنما داراست. فکر میکنید چه وقتی اهمیت ساخت‌و‌ساز محتوا در بهینه سازی تارنما نمایان می‌گردد. هنگامی که به دو فاکتور موتورهای کاوش و رضایت یوزرها اعتنا نمایید؟ هنگامی که سایتی فعال‌ساز‌ی می کنید البته محتوای برای آن نداشته باشید بطور حتم موتورهای کاوش وب سایت شمارا ایندکس نخواهند کرد و در حاصل موتورهای کاوش قرار نمی گیرد. در شرایطی‌که ساخت محتوا برای وب سایت خودتان اعمال میدهید بایستی محتوا براساس پرسونای مخاطبانتان تولید خواهد شد به این شکل میتوانید مخاطبان را جذب نمایید. از این رو ارتقا مخاطبان فراتر می‌رود و جایگاهی در موتورهای کاوش کسب می‌کنید.

چرخه‌ قدمت محتوا:
هر محتوا یک چرخه‌ی قدمت داراست و از این چرخه برای بهبود استراتژی محتوایی به کار گیری می‌گردد و دربرگیرنده پنج مرحله می باشد.ارزیابی و بررسی: این مرحله بیرون از چارچوب ساخت‌و‌ساز محتوا قراردارد و با خویش بیزنس راجع به میباشد. اینکه رقبای شما چه افرادی می‌باشند. چه شیوه‌هایی برای رساندن محتوا به مخاطبین دارید. با چه وب سایت‌هایی همیاری دارید؟ استراتژی برندینگ شما چه می باشد؟ و مواقعی از این دست که گزینش می‌نماید چه محتوایی ساخت‌و‌ساز فرمائید.

۱. استراتژی: درین مرحله منابع خویش را گزینش می کنید و کارایی می کنید لحن و ساختار مشخصی به محتوای خویش ببخشید. نوع محتوا (متنی، صوتی، ویدیویی و …) و موضوعات نیز درین مرحله گزینش می‌گردد.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

 

 

همان گونه که در فصل یک فراگیری مقدماتی بهینه سازی برای شما تا حدودی موتور های جست وجو و سعی ان ها سئو سایت را توضیح دادیم ، در‌این نوشته‌علمی نیز قصد داریم به طور بدون نقص روش کوشش کرال ، ایندکس و رنکینگ ها را برای شما به طور بی نقص شرح دهیم. در صورتی فصل پیشین را خوانده باشید ، تا الان می بایست بدانید ، موتور های کاوش ، ماشین های پاسخگو می‌باشند که شایسته ترین سود را نسبت به کوئری سرچ گردیده بوسیله استفاده کننده ، به وی اکران میدهند. پس به حافظه داشته باشید ، او‌لین و مهمترین فاکتور در محتوا ، قابل اکران بودن آن برای موتور های کاوش میباشد.

طرز سعی موتور های کاوش
در وضعیت کلی ، موتور های کاوش مانند گوگل ، 3 مرحله کلی دارا‌هستند :

کرال یا این که خزیدن (crawling) : درین مرحله که می اقتدار خاطرنشان کرد مهم‌ترین مرحله برای موتورهای کاوش میباشد ، ربات هایی که به ان ها کرالر یا این که اسپایدر نیز می‌گویند ، کاغذ وبسایت شما‌را محاسبه می نمایند یا این که در اصطلاح در ان خزش می نمایند.
ایندکس (indexing) : در مرحله دوم وقتی که ربات های خزنده گوگل ، محتوا و شیت وبسایت شما‌را چک کردند ، موتور جست وجو ان ها را دستبندی ، یا این که در هم اندازه فارسی نمایه سازی می نماید و در دیتابیس خویش ذخیره می نماید تازمانیکه مخاطب سوالی مرتبط با ان داده ها داشت ، ان ها را به وی اکران دهد.
سکو بندی (ranking) : در مرحله اخر موتور کاوش ، شایسته ترین و مطلوب ترین جواب را به مخاطب از اطلاعاتی که آنها‌را ایندکس نموده است ، نشانه می‌دهد. این مرحله به شما نشانه میدهد ، شایسته ترین محتوا برای نیار مخاطب ، یکی‌از وسیع ترین میزان ها برای جایگاه بندی ، برگه وب سایت شماست.
1. موتور های کاوش در خزیدن یا این که کرال


در‌این مرحله که او‌لین مرحله نیز میباشد، موتور جستجوگر ، تعداد متعددی از ربات ها را برای یافتن محتواهای بروز گردیده و تازه ارسال می نماید. این ربات ها وظیفه دارا هستند هرگونه محتوایی را چه به طور متن چه به فرمت هایی مانند ، محتوای گرافیکی، عکس، کلیپ یا این که صوت را شناسایی نمایند.

براین اساس ربات های گوگل حتی در صورتی‌که که قصد سئو وب سایت نداشته باشید نیز محتوای های شمارا پیدا می نمایند.

ربات های گوگل زمانی که در ورقه شما خزش می نمایند تا داده ها شما‌را پردازش نمایند ، ممکن میباشد به لینکه هایی نیز روبه رو شوند. این پیوند ها که می‌تواند به طور داخلی یا این که فرنگی باشد ، هر مورد را با امر العمل های متعدد پردازش می نمایند.

سیستم موتور های کاوش در واکنش با لینک و پیوند این چنین میباشد که ، ان ها محتوایات پیوند را محاسبه می نمایند ، بعد از آن به دیتا و مخزن داده ها خویش منتقل می نمایند. نکته ای که می بایست به آن دقت داشته باشید این میباشد که درین نوع از پردازش داده ها ، محتوایی که از پیوند شیت شما پیدا گردیده‌است به طور بی واسطه وارد دیتابیس یا این که ایندکس گوگل نمی‌شود.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


فاکتورهای ترافیک و تعامل ممکن میباشد سیگنالی از طراوت محتوا باشد
رفتارهای تعاملی استاندارد در حاصل SERP میتواند تحت عنوان شاخصی از تازگی سئو سایت و طراوت باشد (مانند کلیک زیاد و واحد سنجش فرصت حضور در ورقه).

تغییرات در anchor text هایی که به تارنما شما مربوط می گردند سبب ساز می شود که محتوای سابق خیس بی قیمت شوند.
چنانچه تارنما یا این که کاغذ اینترنت خویش را بطور ناگهانی یا این که به ندرت تغییر تحول دهید، سود آن تغییر و تحول anchor text های موضوعات مختلفی میباشد که به سایت شما اشاره میکنند (هرچند غیر مطلوب میباشد البته سود تجربیات تعدادی ساله عبد و بنده میباشد). در شکل چهره دادن این مورد ممکن میباشد گوگل به‌این فیض رسد که anchor text های کهن خیس دیگر طراوت ندارند و در سود قیمت پیوند های مرتبط با آن‌ها‌را زیر بیاورد.

هرطور که باشد بازهم دود از کنده بلند می گردد!
نتیجه ها تازه مدام شایسته ترین نیستند. گهگاه موضوعات دیرین خیس که کمتر شرایط خبری دارا‌هستند از مرتبه بالاتری برخوردار می شوند (سازه به عوارض دیگری که در زمینه ی تنی چند از آنها سخن کرده ایم و در ارتباط چند دیگر به دنبال این موسسه سخن خوا هیم نمود).

خبرها گوگل
می توانید باور نتایج نمائید که گوگل طراوت محتوای شمارا به رسمیت می شناسد و ممکن میباشد بلافاصله شمارا به بالاترین نتیجه ها کاوش در قسمت خبری خویش برساند (یا این که در خبر‌ها نو موبایلی) ولی لازمه اینکار این میباشد که سایتتان را با توفیق در قسمت خبری گوگل نام نویسی نمایید.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


آنچه تمامی متخصصان بهینه سازی روی آن واقعه حیث دارا هستند این میباشد که خرید بک پیوند شمشیری سئو سایت دو کناره میباشد؛ از یک‌سو ممکن میباشد سبب جریمه شدن تارنما شما بوسیله گوگل خواهد شد و از سوی دیگر میتوانید از آن برای ارتقاء درجه تارنما خویش به کارگیری فرمائید. همانطور که اینترنت‌وبسایت‌هایی با مرتبه بهتر تعداد نسبتاً متعددی بک پیوند دارا‌هستند، اینترنت‌وب سایت‌های با منزلت و مرتبه بسیار زیر نیز از تعداد بک پیوند‌های متعددی برخوردارند؛ پس نمی‌اقتدار درجه بهتر اینترنت‌تارنما‌های دارای اعتبار را فقطً به تعداد بک پیوند‌هایشان رابطه اعطا کرد. این موضوع نیاز به چک و محاسبه بیشتری دارااست.

طریقه گوگل نسبت به خرید بک لینک و پیوند
از لحاظ گوگل، خرید بک پیوند یک تکنیک بهینه سازی کلاه سیاه برای seo به شمار می‌رود؛ یعنی راهی برای تقلب یا این که فریب دادن گوگل و بقیه موتورهای کاوش به‌سیرتکامل‌ای که اینترنت‌وب سایت شما فراتر از آنچه لایق آن میباشد درجه بندی خواهد شد. همانطور که میدانید سئو تارنما‌ها برای گوگل به دو تیم seo داخلی و فرنگی تقسیم می‌گردد و بک لینک و پیوند سازی در گروه offpage seo یا این که off-page بهینه سازی قرار میگیرد. پس تا اینجا فهمیدیم که در واقع بک پیوند سازی یک تکنیک seo میباشد؛ البته طرز‌های متفاوتی برای اجرای این تکنیک وجود دارااست که یک کدام از آنان خرید بک لینک و پیوند میباشد. عالی میباشد بدانید درصورتی که بک پیوند بی واسطه خریداری میکنید، بهینه سازی برون شیت (off-page بهینه سازی) را به طور درست ایفا نمی‌دهید؛ ولی در حالتی که به یک اینترنت‌تارنما دارای اعتبار مبلغی پرداخت فرمایید با این مقصود که تبلیغ مارک شما‌را بکند و هم پا با آن یک بک لینک و پیوند هم به سایتتان بدهد –مانند آنچه در رپورتاژ اطلاع رسانی رخداد میفتد- زمینه مقداری مختلف میباشد.
 

  • شایلین عباسی