مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

۲ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

محتوا مخفی

1 ولی   سئو سایت  محتوا مشمول چه مواقعی قادر است باشد؟ محتوا را می شود به این یکسری گروه تقسیم بندی کرد:

2 زمان مقدماتی seo با راه دیجیتال مارکتینگ

3 بک پیوند چه چیزی است؟ ۱۱ روش خلاقانه برای تشکیل داد بک لینک و پیوند

4 توده بندی

البته محتوا مشمول چه مواقعی قادر است باشد؟ محتوا را می شود به این یکسری مجموعه تقسیم بندی کرد:

مقاله: متن های صفحه ها، ساختاربندی کتگوری ها،

تصویر: در خویش متن یا این که در دور‌نما

ویدئو

Layout شیت

در برخی مفاد، کالا شما نیز نقش گزینش کننده ای در محتوا دارااست.

عصر مقدماتی seo با شیوه دیجیتال مارکتینگ

سئو تارنما برای موتورهای کاوش

 

اما همان گونه که میدانیم بهینه سازی کل روایت وجود ندارد و صرفا یکی راهکارها برای معرفی تارنما شما به مخاطبین میباشد. هرچند با امداد بهینه سازی می اقتدار ترافیک هدفمندی جذب کرد و دور اندیشی از مارک را ارتقا اعطا کرد، ولی این کیفیت محتوا میباشد که عواملی زیرا نرخ تبدیل، افیلیت و ترافیک ورودی از شبکه‌های‌مردمی را بهبود می‌بخشد.

 

کیفیت محتوا همینطور به شما یاری می نماید رقبای خویش را در ” گروه کلماتی که، داشتن بک لینک و پیوند برهان اساسی در تصاحب کردن جایگاه در آنان وجود ندارد” کنار بزنید.

کسب و امور و کمپانی شما زیر هیچ قوانینی نباید صرفا بر یک شبکه، بطورمثال بهینه سازی، به مراد کسب درآمد پشت گرمی نماید.

ادله دیگری که می اقتدار در گزینش فی مابین محتوا و بک لینک و پیوند مطرح کرد این میباشد که فارغ از داشتن محتوای کیفیت عالی دلیلی برای اخذ بک لینک و پیوند کیفیت خوب برای سایت شما وجود نخواهد داشت.

 

حتی در صورتی بک پیوند هایی را در حالتیکه محتوای بی کیفیت دارید خریداری فرمائید خیلی سریع موتورهای کاوش از این روند با خبر خواهند شد و ممکن میباشد سایت شما بدلیل طی کردن روندی غیر طبیعی پیوند سازی پنالتی خواهد شد.

 

backlink-or-content-dmacourse

برای اخذ بک لینک و پیوند های کیفیت خوب ما یحتاج میباشد در وب سایت خویش محتوایی باارزش منتشر فرمایید تا وب سایت شما بعنوان مرجع شناخته گردیده و از دیگر افراد پیوند اخذ نماید.

البته چنانچه صدها بک لینک و پیوند تهیه و تنظیم نمایید در صورتی‌که محتوای بی کیفیتی دارید که در ساخت‌و‌ساز آن توجه موردنیاز را به فعالیت نیاورده اید در‌این‌حالت‌ عملکرد های شما بی فیض بوده و به مارک خویش زخم های اجتناب ناپذیری خواهید زد.

 

در مقابل، در صورتی‌که روی ایجاد محتوای اتومات نمایید، تجربه کاربری خیر و خوبی برای کاربر به ارمغان خواهید آورد تا مارک شما در ذهن آنان به یاد ماندنی گردد.

در مرحله آنگاه می بایست اعتنا نمائید که اخذ ترافیک هیچ منفعتی ندارد مگر در حالتی که بتوانیم آن را به سرنخ، فروش، فالور یا این که در کمترین وضعیت به پیج ویو تبدیل کنیم. بازدید های دارنده بانس ریت بالا صرفا فضای سرور شما‌را اشغال می نمایند و همینطور وسعت بیهوده ای از میزان دارایی تبلیغاتی شما‌را (اگر از روش تبلیغات وارد شوند) هدر خواهند اعطا کرد.

علاوه بر آن، جایگاه به چنگ آوردن یک تارنما دارنده محتوای کار کشته فرآیندی آسانتر از جایگاه دریافت کردن وبسایتی دارنده بک پیوند های فراوان میباشد.

بعد از آنکه وب سایت آغاز به قرارگرفتن در سکو های ابتدا کرد، معمولا بک لینک و پیوند هایی بطور طبیعی اخذ می نماید و با اخذ اولیه لینک و پیوند ها، پروسه برای ادامه این مسیر تسهیل گردیده و می اقتدار انتظار داشت لینک و پیوند های کیفیت بالا تری از منابع دارای اعتبار همچون رسانه های خبری و… اخذ گردد.

 

بک پیوند چه چیزی است؟ ۱۱ روش خلاقانه برای تشکیل داد بک پیوند

استراتژی های ایجاد کرد بک لینک و پیوند

 

بطور خلاصه، برای اخذ بک لینک و پیوند های خوب مورد نیاز میباشد تجربه کاربری محکمی برای کاربر آماده نمایید و در‌صورتی‌که قصد ساختن لینک و پیوند های زیاد سوای حامی محتوای توانمند دارید، مطمئن باشید از آنجاییکه نیاز استفاده کننده را نمی توانید برطرف نمایید ترافیک بیهوده ای بدست خواهید آورد.

در سود، ساخت و ساز محتوا کیفیت خوب را می اقتدار مقدم بر پیوند سازی دانست.

 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

در شرایطی‌که یک نحوه مطابق معیارهای ذیل باشد، می قدرت آن را تحت عنوان کلاه سیاه طبقه بندی کرد.

1- دستور   سئو سایت  کار های موتور کاوش را نقض می نماید.
طرز های کلاه سیاه راهبرد های گوگل را نقض می نمایند و در بخش اعظمی موردها به صورت بدون واسطه نقل شده که از این‌شیوه ها نباید به کار گرفت.

2- به طریق های بازنویسی گردیده متکی می‌باشند.
در حالیکه بهینه سازی کلاه سپید در ادامه راهی میباشد که تجربه کاربری را بهبود بخشد، بهینه سازی کلاه سیاه از ویرایش الگوریتم گوگل برای بهبود مرتبه خویش به کارگیری می نماید.

در شرایطی که یک طریق پباده سازی گردیده باشد تا گوگل به غلط تفکر نماید که یک وبسایت بها بالایی برای یوزرها داراست در حالی که اینطور وجود ندارد، یک نحوه فریبنده میباشد و در فیض از طریق های بهینه سازی کلاه سیاه است.

3- تمرکز آن روی توفیق های سریع میباشد.
اکثری از استراتژی های seo کلاه سیاه بر افتتاح از نقاط ضعف گوگل تمرکز دارااست که می‌تواند به بهبود در درجه بندی فارغ از فعالیت زیاد باعث گردد.

با این که بعضا از این طرز ها میتوانند سبب ساز بهبود درجه شما خواهد شد البته زمان فرصت آن کوتاه میباشد.

به همین ادله میباشد که گوگل به صورت مداوم الگوریتم های خویش را بهبود میبخشد تا شایسته ترین حاصل را برای یوزرها مهیا نماید.

این بدان معناست که وب سایت هایی که از استراتژی های کلاه سیاه استعمال می نمایند در معرض خطر حیف کردن مرتبه خویش بعداز به روزرسانی الگورتیم ها میباشند.

تاکتیک های غیر استاندارد
در حالی که سفارش های گوگل برای به کار گیری از استراتژی ها seo کلاه سپید روی هم رفته و جامع مطرح میگردد، بیانیه های گوگل راجع‌به تاکتیک هایی که نباید استعمال شود بسیار بی آلایش و مصرح می باشند.

مجموعاَ، اجرا اقدامات تحت اثار خوشایندی را ندارند:

تکثیر مقاله ها اسکن گردیده
شرکت کردن در طرح های خرید لینک و پیوند
ساخت‌و‌ساز صفحه های با محتوای نادر یا این که فارغ از محتوای مهم برای لینک و پیوند دادن (Doorway pages)
پنهان کردن متون و لینک و پیوند ها
بار گذاری شیت با عبارات کلیدی غیر مربوط
ساخت‌و‌ساز صفحه ها با اخلاق و رفتار مخرب مثل تبلیغات پاپ نرم‌افزار زیاد و ...
سوء به کار گیری از آرم های و کدهای اسکیما (Rich snippet)
به کار گیری بیشتراز حد از کلمه ها کلیدی
تولید کامنت های فیک در مقاله ها تارنما
این موردها فقط بخشی از طریق های بهینه سازی کلاه سیاه است. می بایست بدانید که‌این لیست مشمول موردها دیگری نیز می باشد که به صورت مداوم به وسیله الگوریتم های گوگل بروز می‌شود. در شرایطی‌که شما هریک از تکنیک های بالا را به کارگیری می‌کنید شما در هم اکنون به کارگیری از بهینه سازی کلاه سیاه میباشید.

بهینه سازی کلاه خاکستری چه میباشد؟
seo کلاه خاکستری

در صورتیکه چه این اصطلاح کمتر رایج میباشد البته بعضی اوقات میبینید که برخی منابع به بهینه سازی کلاه خاکستری اشاره می نمایند. همان طور که ممکن میباشد پیش بینی زده باشید، این اصطلاح برای تعریف استراتژی هایی میباشد که جایی در میان seo کلاه سپید و بهینه سازی کلاه سیاه دارا‌هستند.

در اکثر زمان ها مفاد آن‌ها می‌توانند ویرایش شوند، البته گوگل هیچ زمان از آنها تحت عنوان طرز های ممنوعه خاطر نکرده میباشد.

مثلا، طریق های ذیل تحت عنوان بهینه سازی \"کلاه خاکستری\" در حیث گرفته میشوند:

ساخت‌و‌ساز وب سایت ها و وب لاگ های فیک و دادن لینک و پیوند به تارنما مهم خودتان
تولید و خرید پیوند از شبکه‌های‌مردمی متفرقه
خرید دامنه های منقضی گردیده
خرید رپورتاژ
ممکن میباشد شما نیز با تردید به اینکه آیا استعمال از این طریق ها خطری داراست یا این که خیر، مواجه گردید. بایستی بگوییم که‌این شیوه ها مانند یک خنجر دو حاشیه می‌باشند. در حالتی که شما از این طرز ها به مقدار زیاد و با کیفیتی تحت به کارگیری نمایید، گوگل متوجه شغل های مشکوک شما شود و شمارا جریمه می نماید. البته در‌صورتی‌که به طور ماهر و هوشمندانه از این طرز ها به کار گیری نمائید میتوانید برخورد بسیار نیکی بگیرید.

به صورت خلاصه کلیه این نحوه ها در عین اثرگذار بودن، دارنده ریسک می‌باشند چون ممکن میباشد با هر بروزرسانی الگوریتم های گوگل، بهینه سازی شما کلاه سیاه در حیث گرفته گردد و جریمه بشوید. پس درصورتی که ریسک پذیری پایینی دارید و به کیفیت فعالیت خویش اعتقادوباور ندارید، به کارگیری از این طریق ها را به شما سفارش نمیکنیم.

آپدیت رسانی الگوریتم ها
گوگل به صورت تر و تمیز الگوریتم خویش را با مقصود بهبود حاصل ارائه گردیده به یوزرها آپدیت می نماید. بخش اعظمی از این به روزرسانی ها برای خاتمه دادن به نقاط ضعفی میباشد که seo کلاه سیاه از آن‌ها سود می‌برد.

از جمله یک کدام از شایان توجه ترین آپ تو دیت رسانی ها Penguin 2012 بود. که برای غرض قرار دادن پیوند‌ها و یا این که به کارگیری از طریق‌های لینک و پیوند ارتباطی پباده سازی گردیده بود.

پس از این بروز رسانی اکثری از کسانی که از این‌راه برای بالا بردن مرتبه خویش به کار گیری کرده بودند، با کاهش مرتبه دیده گیری مواجه شدند.

از آن موقع به آن‌گاه گوگل ورژن های بی شماری از بروز رسانی ها را ارائه نموده است که به صورت دورازشوخی جلوی نحوه های seo کلاه سیاه بایستد و به کار گیری از آن را محصور نماید و یا این که از میان پیروز شود.

جریمه های دستی
وبسایت هایی که از seo کلاه سیاه به کار گیری می نمایند در معرض خطر جریمه های دستی میباشند.

این مجازات ها به وسیله متخصصین گوگل رقم خورده میباشد و به افرادی که از دستور کار ها به کارگیری نمیکنند، نماد می‌دهد که چه جریمه هایی برای آنان وجود دارااست.

و خلاف بروز رسانی الگوریتم‌ها، اقدامات دستی میتوانند کلاً از ظواهر شدن تارنما‌ها در حاصل کاوش پرهیز نمایند!

آیا قابلیت و امکان تشخیص غلط الگوریتم های گوگل در هنگام نظارت پیوند ها وجود داراست؟
یک نگرانی مشترک میان صاحبان تارنما این میباشد که آیا می توان پیوند های معمولی که در وب سایت به کار گیری میکنیم به غلط تحت عنوان seo کلاه سیاه شناخته شوند؟

بیشتر صاحبان تارنما ها پیوند ها را صرفا با مقصود بهبود درجه بندی ساخت و ساز می نمایند. آنان تجربه کاربری را زیر تاثیر قرار نمی دهند و غرض مهم آن‌ها بهبود اعتبار در موتور های کاوش میباشد. بدین ترتیب، آیا این قضیه بدین مضمون‌ میباشد که شما نباید کارایی فرمایید با وبسایت خویش رابطه برقرار فرمایید؟

خوشبختانه پاسخ نه است ولی شما می بایست درباره‌ی طرز هایی که استعمال می‌کنید مراقب باشید.

همان گونه که گوگل در شیوه نامه های خویش گفته میباشد، شما نباید در طرح های پیوند و اپلیکیشن های متعلق که ارزشی را ارائه نمیکنند، کمپانی نمایید و هیچ زمان نباید پیوند بخرید.

پس تا‌زمانی‌که شما کوشش نکنید الگوریتم های گوگل را به دور بزنید، این شیوه عضو طرز های کلاه سیاه نخواهد بود.

seo کلاه سپید وقتگیر میباشد.

چهت نیل به نتیجه ها مناسب غالبا شما نیاز به مجال، عملکرد و پول دارید.

بعضی وقت ها ممکن میباشد برای سود گیری در‌پی استعمال از تکنیک های کلاه سیاه باشید البته اعتنا فرمائید که‌این تکنیک ها مالامال خطر میباشند.

سپرده گذاری در استراتژی کلاه سپید سبب ساز توفیق شما در دراز دوران میگردد، فارغ از نگرانی در زمینه‌ی آپ تو دیت رسانی الگوریتم ها و یا این که مجازات های احتمالی.

فیض گیری
وقتی که سکو تارنما خویش را بالا ببرید، به طبع از تکنیک های seo کلاه سپید به کارگیری نمائید و همت نمائید محتوای ارگانیک و بروز ساخت نمائید. درباره با دعوا بهینه سازی به شما پیشنهاد می‌کنم که مطلقا از طریق بهینه سازی سپید استعمال فرمایید، شاید یه خرده وقتگیر باشد تا سایتتان سکو نیکی اخذ نماید ولی در انتها می‌بینید که خیر صرفا هیچ سیرتکامل خسارت و خسارتی به وب سایت شما وارد نمیشد بلکه به مرحله سودآوری نیز رسیده میباشد.

  • شایلین عباسی