مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

۱۲ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

یکی مهمترین ارکان بهبود بهینه سازی تارنما پزشکی و ولی هر نوع وب سایت دیگری محتواست. سئو سایت در بهینه سازی، محتوا پاد شاه میباشد. در امر وبسایت های پزشکی مورد نیاز میباشد تا توجه بیشتری در تامین و ساخت محتوا داشته باشید. محتوا می بایست کاربردی و مایحتاج یوزرها وبسایت باشد. در حالتی که که بیماران را غرض گرفته اید، عالی میباشد مطالب کاربردی ارائه دهید. عملکرد فرمایید مطالب قابل ادراک عام المنفعه باشند. مطالب بسیار تخصصی ممکن میباشد برای بیماران نامفهوم بوده و آنان را سردرگم کند.

محتوای تارنما پزشکی قادر است تشریح بعضا ایرادات رایج بیماران باشد تا سطح دانایی کاربر را ارتقاء دهد. طریق های خانگی رویا رویی با بعضی بیماری ها و ایرادات نیز میتواند محتوای قابل قبولی باشد و مخاطبان متعددی را جلب کند. در ایجاد محتوا گرفتاری های همگانی جامعه را نیز در لحاظ بگیرید.
ویدئو ها نیز نوعی محتوا میباشند که می‌توانند تاثیر متعددی در بهینه سازی وبسایت پزشکی داشته باشند. کارایی نمایید کلیپ­های کوتاه مهیا نموده و در چنگ یوزرها خویش قرار دهید. کلیپ ها بسیار بیشتر از سایر گونه های محتواها چشم میگردند.

مقاله پیشنهادی: seo وبسایت وردپرس


در ساخت محتوا اصول seo، تعیین واژه کلیدی مطلوب، به کارگیری از تصاویر دارای ربط و کیفیت عالی و ... را مد لحاظ داشته باشید. فراموش نکنید ساخت‌و‌ساز محتوا می بایست منظم و دائمی باشد و برای حصول سود بایستی شکیبا باشید. بهبود بهینه سازی فرایندی زمان بر میباشد.

مقاله پیشهادی : فراگیری نکات سئوی محتوای وب سایت

سئوی وبسایت پزشکی
تاثیر رابطه دو طرفه با یوزرها

بهینه سازی وب سایت پزشکی بسیار متعلق به رابطه دو طرفه با یوزرها میباشد. چنانچه که تارنما شما این قابلیت را برای یوزرها مهیا آورد که نظریات و سوال ها خویش را تصویب کنند، seo وبسایت شما بهبود خواهد یافت. این رابطه دو طرفه بازدید از تارنما شما‌را به صورت چشمگیری بهبود خواهد داد. گوگل به‌سرعت تارنما های پر طرفدار و دوست داستنی در میان یوزرها را شناسایی و در حق تقدم کاوش قرار می‌دهد.

لینک و پیوند سازی

یک کدام از خط مش های افزایش seo تارنما لینک و پیوند سازی میباشد. چنانچه که بتوانید برای وبسایت خویش بک لینک و پیوند بگیرید، بهینه سازی وبسایت شما ارتقاء خواهد یافت. روش های مختلفی برای ایجاد کرد پیوند وجود دارااست. شما میتوانید با تصویب رپورتاژ اطلاع رسانی یا این که با تصویب پست مهمان در وبسایت های دارای اعتبار این عمل را جاری ساختن دهید. در زمینه‌ی وبسایت های پزشکی معمولا پست مهمان و تایپ کردن مقاله در وبسایت های دارای اعتبار و پربازدید می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد. عمل در شبکه‌های‌عمومی و اخذ سوشیال سیگنال از روش انتشار مطالب موثر میتواند تا حدود متعددی دراین مورد مفید باشد.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

گفت و گو محاسبه بهینه سازی وبسایت از دشوارترین فعالیت هایی میباشد که می بایست صورت بپذیرد سئو سایت و در‌حالتی که از عشق و علاقه‌مندان به حوزه بهینه سازی میباشید احتمالا این پاراگراف برای شما آشناست: “گوگل برای مرتبه‌‌‌‌بندی وبسایت ها از ۲۰۰ فاکتور متعدد در الگوریتم خویش به کارگیری می‌نماید”.

این زمینه شاید در نگاه نخستین مقداری حیران‌‌‌کننده و بغرنج به لحاظ رسد، البته خبر عالی این میباشد که برای توفیق در seo نیازی وجود ندارد به همه ۲۰۰ فاکتور مسلط باشید.

قبل از آنکه بخواهیم به فاکتور های اصلی در جایگاه تارنما در گوگل بپردازیم به او‌لین پرسش یعنی مرتبه بندی گوگل جواب خوا هیم بخشید.
گوگل رنکینگ یا این که سکو بندی گوگل چه می باشد؟

به جایگاهی و موقعیتی که یک تارنما در ورقه نتیجه ها جستجوی گوگل (serp) کسب می نماید، اصطلاحا درجه بندی گوگل گفته میگردد. کارداران مختلفی بر روی Google ranking تاثیر گذار میباشد که درپی نوشته‌ی‌علمی به تمامی آن ها خوا هیم پرداخت.

به شما توصیه می‌کنیم نوشته‌علمی الگوریتم پیج رنک چه می باشد را در راستای این نوشته ی علمی مطالعه فرمائید و با این الگوریتم اساسی گوگل بیشتر آشنا گردید.
انتخاب جایگاه تارنما در گوگل

برای گزینش جایگاه وبسایت در گوگل می بایست واژه و کلمه کلیدی کاغذ ی متبوع خویش را در گوگل سرچ نمائید تا ببنید در مرتبه ی چندم قرار گرفته اید. برای دور اندیشی از درجه معدل در گوگل نیز میتوانید از سرچ کنسول به کار گیری فرمائید.

اکستنش ها و … دیگری مانند fat rank ، night watch search , … برای انتخاب سکو گوگل بهره برد.
چه فاکتورهایی بیشترین معیار تاثیر را بر روی درجه وبسایت دارا‌هستند؟

برای کشف کردن پاسخ این پرسش مایحتاج میباشد تا انتهای مقاله را مطالعه کنید. ارتقاء جایگاه وب سایت در گوگل متعلق به فاکتورهایی میباشد که ما در‌این نوشته‌علمی به ۱۳ فاکتور اساسی گوگل برای درجه بندی وبسایت‌‌‌‌ها می‌‌پردازیم.
۱- کیفیت محتوا یا این که Content Quality

سال های متعددی مثلا دارای شهرت بیل گیتس (۱۹۹۶) می گذرد البته، هنوز هم محتوا شاه میباشد. در شرایطی که سایتی دارید که از نظر seo به طور کامل با صرفه گردیده است اما از دید محتوایی دارنده کیفیت قابل قبولی وجود ندارد، فعالیت شما برای قرار تصاحب کردن در سکو‌های برتر بسیار طاقت فرسا میباشد.

ولی شاید این پرسش در ذهنیت شما صورت گرفته باشد که به هیچ وجه محتوای کیفیت عالی یعنی چه؟

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

سئوی آف پیج تکمیل کننده سئوی داخلی وبسایت میباشد. خواسته از سئوی آف پیج یا این که Off-page بهینه سازی سئو سایت اقداماتی میباشد که در خارج از سایتمان (در صفحه ها دیگر دامنه، وبسایت‌های دیگر و کانال‌های اجتماعی) اعمال میدهیم تا جایگاهمان را در نتیجه ها گوگل خوب کنیم و رنک بهتری بگیریم.
محاسبه‌لیست سئو آف پیج وب سایت

درین نصیب به محاسبه نصیب‌های گوناگون سئوی آف پیج وب سایت می پردازیم. لطفاً این نکات را با تمرکز بخوانید و در‌حالتی که تجربه‌ای دراین باره دارید با ما میان بگذارید.

به کار گیری از لینک و پیوند‌سازی فرنگی

خواسته از لینک و پیوند‌بیلدینگ یا این که پیوند‌سازی فرنگی، اخذ لینک و پیوند از وب سایت‌های دیگر به وب سایت خودمان میباشد. موتورهای کاوشگر از پیوند ها برای تعقیب تارنما ها به کار گیری می نمایند؛ آنان لینک و پیوند‌های جانور فی مابین تک‌تک صفحه ها سایت‌تان را دنبال می‌نمایند و در تصویری بزرگتر، تک تک پیوند‌های جان دار میان اینترنت‌تارنما‌ها را تحت حیث دارا هستند.

طریق‌های مختلفی برای لینک و پیوند‌سازی فرنگی وجود دارااست که بعضا از آن ها جزو تکنیک‌های کلاه‌سیاه محسوب می گردند و بعضی دیگر کلاه‌سپید. توصیۀ ما به کار گیری از تکنیک‌های کلاه‌سپید میباشد. مثلا ساخت محتوای باارزش و کیفیت بالا که سبب می‌گردد وب سایت‌ها و وب لاگ‌های دیگر از مطالب شما به کارگیری نمایند و به سایتتان تحت عنوان منبع پیوند بدهند، جزو تکنیک‌های کلاه سپید میباشد و خرید بک‌پیوند‌های اسپم (پیوند‌هایی که از وبسایت‌های بی‌کیفیت خریداری گردیده‌اند) جزو تکنیک‌های سئوی کلاه سیاه.

در حالتی‌که جزو کسانی میباشید که رتبۀ سایتشان را با پیوند‌سازی اسپم از دست داده‌اند نگران نباشید؛ مدام خط مش بازگشتی میباشد! شما می توانید کل لینک و پیوند‌های اسپم را تمیز نمایید و مجدد از رویکرد صحیح مبادرت به لینک و پیوند‌سازی فرمایید.

برای اینکه با اشکال نحوه‌های پیوند‌سازی وبسایت آشنا گردید مقالۀ دیگر بلاگ نوین را با تیتر «بک لینک و پیوند نخرید، بک‌پیوند بسازید!» بخوانید یا این که از «خصوصی آموزشی لینک و پیوند بیلدینگ برای اشخاص مبتدی و تازه کار» استعمال نمایید.

شغل در کانال‌های اجتماعی

حضور و فعایت در کانال‌های اجتماعی دو مزیت تعالی برای شما دارااست.

مزیت اولیه: به پیوند‌سازی یاری می‌نماید؛ یعنی شما می توانید در کانال‌های متعدد به عنوان مثال لینکدین و گوگل‌پلاس لینک و پیوند‌هایی به مطالب سایتتان ساخت‌و‌ساز فرمایید.

مزیت دوم: برندسازی میکنید؛ در واقع شما با عمل در کانال‌های اجتماعی چه بخواهید و چه نخواهید در حالا برندسازی می‌باشید! از جمله معرفی یک کدام از مطالب اثر گذار و گرانبها سایتتان را در کانال‌ی اجتماعی لینکدین قرار می‌دهید؛ با این عمل دقت مخاطبان به مقاله شما جلب گردیده، دربارۀ آن سخن می‌نمایند، لحاظ میدهند و در صورتی‌که آن را دوست داشته باشند با سایر افراد به اشتراک می گذارند. کلیه این عمل‌ها یاری اکثری به برندسازی شما می‌نماید.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

در شرایطی‌که به دنیای بهینه سازی و seo اینترنت‌وبسایت‌ها وارداتی باشید، احتمالاً نام پنالتی گوگل به گوشتان زیاد خورده میباشد.
جواب به پرسش “گوگل پنالتی چه می‌باشد؟” به غرض و وظیفه‌ی گوگل مربوط میگردد. مهم ترین وظیفه‌ی گوگل جستن اینترنت‌وبسایت‌های کیفیت بالا و اکران آن ها به یوزرها میباشد. در‌این حین سئو سایت در حالتی‌که سایتی قصد تخلف یا این که به اصطلاح بازی دادن گوگل را داشته باشد، آیتم مجازات گوگل قرار می گیرد!
گوگل پنالتی چه چیزی است؟

قطعاً در فوتبال اسم پنالتی را شنیده‌اید. پنالتی ضربه‌ای میباشد که شکل خطای رقیب در محوطه جریمه، به وسیله مجموعه مقابل زده می شود.

در seo هم دقیقاً همین ضابطه برقرار میباشد! گوگل مثل یک داور تلاش می‌نماید با اینترنت‌وب سایت‌هایی که قصد تخلف و نادرست دارا‌هستند، پیکار نماید. به همین انگیزه اصطلاحاً اینترنت‌وبسایت‌های خلاف کار را جریمه یا این که پنالتی می‌نماید.
Google penalty به‌این معناست که گوگل وب سایت شمارا از نتیجه ها بیرون کرده یا این که منزلت آن را در serp برای کلمات اساسی به شدت کاهش داده میباشد.

در واقع یوزرها غرض شما نمی‌توانند وب سایت شمارا پیدا نمایند در سود آمار بازدید وبسایت و واحد سنجش فروش شما به روش دیده‌گیری کاهش می یابد.

serp به چه معناست؟

چرا پنالتی گوگل حادثه می‌ افتد؟

احتمالا درحال حاضر که متوجه گردیده‌اید گوگل پنالتی چه می‌باشد می توانید بگویید چرا گوگل از این شیوه استعمال می‌نماید! غرض گوگل این میباشد برای هر کاوش شایسته ترین و دارای ارتباط‌ ترین سود را به اشخاص اکران دهد. به همین عامل الگوریتم و دستور کار‌های مختلفی را پباده سازی کرده که به صورت مداوم وبسایت‌ها را بازرسی می‌نمایند.

از به عبارتی سال‌های اولیه فعال‌سازی موتورهای کاوش، عده ای عملکرد داشتند با شناسایی طریق شغل گوگل، مطالب خویش را در موضع‌های بالاتری از نتیجه ها اکران دهند.
به عنوان مثال تا تعدادی سال قبلی در حالتی که سایتی با یک واژه‌ی کلیدی تعداد متعددی پیوند اخذ میکرد، موقع جستجوی آن واژه‌ی به خصوص، احتمال قرار دریافت کردن وب سایت در سطرهای اولیه نتیجه ها بسیار زیاد بود.
با همین ترفند اشخاص متعددی مطالب بی‌کیفیت و غیرمرتبط سایتشان را به سطرهای بالا در serp میرسانند.

گوگل برای پرهیز از این واقعه، الگوریتم‌های خویش را هر سال ده‌ها توشه بروز‌رسانی می‌نماید. فعلا بخش اعظمی از ترفندهایی که سعی در فریب گوگل دارا هستند، قابل شناسایی می‌باشند.

چه مواقعی موجب پنالتی گوگل میشوند؟
گوگل پنالتی چه می باشد

معمولاً رایج‌ترین مواقعی که سبب ساخت پنالتی گوگل می گردند موردها تحت می باشند:

۱- استعمال از خبرکش‌ابزارها، ویروس‌ها و برنامه‌های مخرب
۲- به کارگیری از لینک و پیوند یا این که متن‌های پنهان در تارنما
۳- cloacking (اکران دو ظواهر متعدد برای یوزرها و موتورهای کاوش)
۴- keyword stuffing (تکرار بیش تر از حد لغات کلیدی در وبسایت)
۵- به کارگیری‌ی زیاد از محتوای اسکن یا این که بی بها و بی کیفیت
۶- به کارگیری از محتوای نامرتبط به کلمه و واژه‌ی کلیدی
۷- خرید یا این که تشکیل داد تعداد متعددی لینک و پیوند‌ بی‌کیفیت و تصنعی
۸- هک شدن یا این که غیر ایمن شناخته شدن تارنما
۹- کاهش سرعت وب سایت یا این که در دسترس نبودن مداوم تارنما
و…

کلاً اعمال هرموردی که موجب آزار استفاده کننده خواهد شد، از دید گوگل غلط و غلط محسوب شود.

همینطور ایفا هر کدام از ترفند‌های بهینه سازی کلاه سیاه احتمال جریمه‌ شدن وبسایت را بسیار زیاد می‌نماید. در نوشته‌علمی‌ی اشکال طرز‌های بهینه سازی، به seo کلاه سیاه پرداختیم.

به یاری آشنایی مورد ها بهینه سازی کلاه سیاه در گوگل، میتوانید شل‌خیس از گوگل پنالتی در امان باشید.
در مقاله ها بعدی توضیح خوا هیم بخشید که چه گونه پنالتی بودن وب سایت را تشخیص داده و آن را رفع کنیم.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

الگوریتم گوگل چه می باشد؟

از محرمانه فراگیری های بهینه سازی در اینجا به تحلیل 8 نکته قابل توجه در معرفی الگوریتم seo گوگل در وبسایت seo شو می‌پردازیم. یک‌سری سال به عقب برگردید. کل کاری که شما می بایست در‌این مجال ایفا می دادید کلیک کردن سئو سایت بر روی یکی‌از نتیجه ها Google بود تا با دریایی از تبلیغات بی ربط و پنجره های بازشو آزار دهنده روبرو گردید.

در‌این فرصت ، نتیجه ها گوگل بیشتر مشابه خرابه بود تا حاصل لازم استفاده کننده!

خوشبختانه ، گوگل فریاد سختی چشم یوزرها را می شنود و ملائکه نجات خویش را پباده سازی و گسترش می‌دهد.

الگوریتم Panda ، Penguin و Hummingbird او‌لین موج یاری گوگل به وبسایت های هرزنامه بود.

الگوریتم های گوگل طریق ساخت و ساز محتوا را به یوزرها یادگرفتن میدهند.

این الگوریتم ها معتقد بودند که یادگرفتن ساخت محتوا صرفا می بایست با نیازهای یوزرها همخوانی داشته باشد.

این الگوریتم ها دو مقصود اصلی داشتند:

1.مرتبه بندی تارنما های بی کیفیت و هرزنامه را کاهش دهید

سکو بندی وبسایت های پر ارزش و مخاطب محور را ارتقاء دهید

به‌دنبال برای فراگیری بیشتر با ما یاروهمدم باشید با وبسایت بهینه سازی شو .
معرفی الگوریتم seo گوگل
معرفی الگوریتم بهینه سازی گوگل
کاربرد الگوریتم گوگل

در معرفی الگوریتم seo گوگل ، به کاربرد این الگوریتم می‌پردازیم.

الگوریتم های Google برای سئو و بهینه سازی در Google به کار گیری می گردد.

فرایندی که موتورهای گوگل سایت ها را محاسبه می نمایند. الگوریتم های Google مشتمل بر معادلات و توابع مختلفی میباشند که برای مخاطب اکران داده میگردند.

خزنده های موتور کاوش تمامی داده ها و اطلاعات را گردآوری و ذخیره می نمایند.

در واقعیت ، الگوریتم ها گونه های ریاضیاتی میباشند که به موجب آن ها محتوا و داده ها تاوقتی‌که مخاطب به اطلاعات نیاز داشته باشد ، طبقه بندی میگردند.

الگوریتم های گوگل به دو گروه تقسیم می گردند ،

1.الگوریتم های مهم که در واقع بخشی از هسته اساسی گوگل می‌باشند و تارنما های اینترنتی را بر پایه ی پارامترهای متفاوت سکو بندی می نمایند

2.الگوریتم هایی که برای شناسایی وب سایت های هرزنامه یا این که بهبود نتیجه ها استعمال میگردند.

از کاوش و سئو اکران داده های مخاطب به کار گیری می گردد .

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

با اینکه محوریت این نوشته‌علمی راجع‌به تجربه کاربری میباشد، اما از آن جایی که الگوریتم رنک برین به طوری سئو سایت اساس و شالوده ux در بهینه سازی میباشد، می خواهیم پاره ای در زمینه ی تغییراتی که‌این الگوریتم بر نتیجه ها کاوش بخشید حرف کنیم. این الگوریتم هوشمند پس از محتوا و پیوند، تحت عنوان سو‌مین ترازو مهم گوگل برای مرتبه دهی به وب سایت ها به حساب می آید.

رنک‌برین فناوری جدیدی بر اساس هوش تصنعی (AI) میباشد که با به کارگیری از الگوریتم‌های یادگیری ماشین یا این که Machine Learning پباده سازی گردیده. یادگیری ماشین نیز به این معناست که یک کامپیوتر بجای یادگرفتن به وسیله آدم و یا این که استعمال از نرم‌افزار‌هایی با جزئیات فنی ظریف، خودبه‌خویش شیوه کارکرد چیزی را حافظه بگیرد.

موردی که‌این الگوریتم را خیلی خاص میکند، به کار گیری گوگل از سیگنال های تجربه کاربری (UX Signals) مثل فرصت حضور استفاده کننده در تارنما، نرخ کلیک و بانس ریت، برای سنجش تجربه کاربری میباشد. این الگوریتم به صورت معمولی به ما می گوید هرچه استفاده کننده گرایش بیشتری برای بازدید و نگاه کردن به قسمت های متعدد تارنما داشته باشد، از لحاظ گوگل، مستحق رده بالاتری هم می‌باشد.

سفارش می کنیم برای اینکه به صورت ظریف با دستاوردهای تبارک هوش تصنعی گوگل و نقش آن در کاوش آشنا گردید، نوشته‌علمی وبسیما آکادمی در خصوص الگوریتم رنک برین را از دست ندهید.
تاسی گوگل از تجربه کاربری؛ مهم‌ترین علامت اهمیت UX در seo

در صورتی مقاله‌ها به‌روز بهینه سازی را دنبال کرده باشید می‌دانید که حتی خویش گوگل هم به در جستجوی اینرتنتی خویش به تجربه کاربری دقت ویژه ای داشته. می‌پرسید چطور؟ پاره ای قبلی خیس صرفا غرض موتور جستجوی گوگل این بود که محتوای مو جود در فضای اینترنت را به طوری طبقه بندی نماید که شایسته ترین محتوا، در سریع ترین مجال ممکن به استفاده کننده رسد.

البته اکنون گوگل فقط وظیفه گروه بندی داده ها اینترنت را بر عهده ندارد بلکه خودش هم در ساخت و ساز محتوا موردنیاز استفاده کننده وارداتی. مثلا صرفا کافی میباشد اسم یک بشر معروف فرنگی را کاوش نمایید تا گوگل فارغ از اینکه ما یحتاج باشد وارد سایتی گردید، مهمترین داده ها را در فرمتی قشنگ و دم دست در مشت شما بگذارد.

قبل از این، Rich Snippet بخشی از جستجوی گوگل میباشد که فقط با مقصود بهبود تجربه کاربری به گوگل اضافه شد‌ه‌است. یعنی شما می توانید در کوتاه ترین فرصت ممکن به پاسخ سوال های خویش برسید. ولی این امکان ها فعلا فقط در لهجه انگلیسی وجود دارا‌هستند اما اضافه شدن آنان می‌تواند برهان محکمی برای تاسی گوگل از کاربردهای تجربه کاربری در جستجوی اینترنتی باشد.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

seo تنها تشکیل داد بک پیوند یا این که ایجاد محتوا وجود ندارد!همگی فاکتور ها اساسی می‌باشند. از فاکتور های سئو سایت تعاملی با یوزرها تا فاکتور های مرتبط با offpage وب سایت . در مواقعی زور دارید روی فاکتور های اصلی seo عمل فرمائید . قابلیت و امکان داراست وقتی رسد از روش هر روشی نشود حریف های ود را رنتیجه های جستو جو بگیرید . آن وقت میباشد که دیگر روی فاکتور ها هم مثل ارتقاء سرعت وب سایت نیز بایستی شغل فرمایید.

بهبود seo
18) صرفا تمرکزتان روی برگه نخستین نباشد

اگ می‌خواهید از روش seo ارتقا بازدید کننده داشته باشید صرفا روی ورقه نخستین تمرکز نکنید .

این که در نتیجه ها جستوجو در ورقه اولیه باشید بسیار بهتر میباشد

البته بایستی بدین نکته هم اعتنا داشت صفحه ها دیگر سایتتان منجر جذب بیشتر مخاطبانتان می گردند .

مگر ورقه اولیه وبسایت را میتوان روی چندین لغت ها کلیدی seo کرد؟

بایستی همت فرمائید بازدیدکنندگانتان را به برگه هایی از وبسایت خویش بکشانید که بتوانید آن‌ها راتبدیل به یوزرها سایتتان بکنید .
19) بهینه سازی یعنی یک چرخه ی همیشگی

seo فعالیت امروز و فردا وجود ندارد!

بلکه فرآیند بهینه سازی روی تارنما شما بایستی روندی طبیعی داشته باشد.

برخی اشخاص آنگاه وصال وب سایت به منزلت آیتم نظرشان دست از بهینه سازی بر میدارند .

در حالتی که که نباید چنین باشد .بایستی مثل قبلی فرآیند سئوی سایتتان طی گردد .

دوام seo بسیار اصلی میباشد .سایتتان در نتیجه ها جستوجو مستمر باشد و دست از عمل نباید بکشید

رقبای شما در همت اند تا در سود جستوجو به شما برسند.

seo
20) بردبار باشید

در پایان بایستی بیان کنم شکیبایی داشته باشیدبزرگترین اشتباهی که دوستان جاری ساختن می دهند همین میباشد.سئوی وبسایت همچون

دیگر روشها زود بازدهی ندارد!در تبلیغات گوگل هر هنگامی که پول بدهید در وقتی کمتر از 15 دقیقه سایتتان

را نخستین حاصل میبینیدسئو چنین وجود ندارد.طاقت شما ممکن میباشد از سه ماه تا شش ماه یا این که حتی یک سال باشد

تا تغییرات حقیقی را ملاحظه کنید .در حالتی که حقیقتا در seo سود عالی میخواهید شکیبایی فرمائید.شما در seo بلند دوران سپرده گذاری میکنید .

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

ساخت بک لینک

سوم این که شما بایستی یک محتوای بدون نقص و کیفیت بالا برای سایتتان ساخت‌و‌ساز کرده باشید. مهم‌ترین سئو سایت فاکتور در بهینه سازی و سئو وب سایت این میباشد که شما محتوای با کیفیتی برای سایتتان ساخت و ساز نمائید. دقت نمایید درصورتی که محتوای تان بی‌کیفیت باشد هیچوقت نمی توانید با تشکیل داد بک پیوند به حاصل نخستین گوگل برسید. پس مهم‌ترین فاکتور این میباشد که شما پیش از اینکه آغاز به پیوند سازی برای تارنما تان فرمایید با اعتنا به نیاز مخاطبان و یوزرها تان محتوای کیفیت بالا و ماهر ساخت فرمائید.

شاید تصور کنید که ساخت محتوا عمل بسیار مشقت بار و دشواری میباشد و در‌حالتی که بخواهید محتوای با کیفیتی برای سایتتان ساخت و ساز نمایید مطلقاً بایستی در داده ها متعددی داشته باشید. در شرایطی که که به هیچ عنوان اینطور وجود ندارد و شما سوای اینکه مهارت و تخصص خاصی داشته باشید با عده‌آوری داده ها می توانید محتوای کیفیت خوب برای سایتتان ساخت و ساز فرمائید. منابع متعددی برای ساخت و ساز محتوا وجود دارااست که میتوانید از آن ها به کارگیری نمایید و کاملترین و جامعترین محتوا برای سایتتان بنویسید.

برای اینکه شما بتوانید با ایجاد کرد بک لینک و پیوند در عبارات کلیدی مد نظرتان به جایگاه نخستین گوگل برسید بایستی محتوای تان نسبت به رقبایتان جامع تر و کامل تر باشد و می بایست بک لینک و پیوند هایی که می سازید کیفیت عالی خیس از بک لینک و پیوند های رقیبانتان باشد.

پس پیش از اینکه آغاز به تشکیل داد بک لینک و پیوند فرمائید محتوای رقیبانتان را بدون نقص محاسبه فرمائید و یک محتوای جامع تر و کامل تر از رقبایتان ساخت نمایید.پس از اینکه محتوای بی نقص‌خیس و جامع‌خیس از رقیبانتان ساخت و ساز کردید و روی تارنما تان منتشر کردید هم اکنون بایستی بک لینک و پیوند رقیبانتان را بی نقص آنالیز فرمائید. اما برای ایجاد کرد بک پیوند در‌پی فاکتورهای را به شما خواهم اذعان کرد که خودتان میتوانید بک لینک و پیوند های با کیفیتی برای سایتتان بسازید. درصورتی که می‌خواهید مبحث ساخت محتوا را بدون نقص خاطر بگیرید توصیه می کنم نوشته‌ی‌علمی پایین را مطالعه نمائید.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


موتورهای کاوش برای چک محتوای اینترنت و خدمت دهی مطلوب به یوزرها خویش سه وظیفه مهم دارا هستند که عبارتند از :

ربات های گوگل از پروتکل های مشخصی برای ارزیابی صفحه های سئو سایت اینترنت به کارگیری میکنند و در‌صورتی‌که دوست داشته باشید کاغذ ای از تارنما شما به وسیله گوگل نظارت نشده و در نتیجه ها گوگل اکران داده نشود می‌توانید از روش فولدر robots.txt این عمل را اجرا دهید. برای داده ها بیشتر می‌توانید به نوشته ی علمی یادگرفتن به کارگیری از Robots.txt مراجعه‌کنید.

Crawling  – خزش در محتوای تارنما ها
Indexing – تنظیم یک ورژن و نظارت محتوای آن
Results – اکران نتیجه ها مطلوب براساس محتوای ایندکس گردیده

به دنبال هر کدام از این فرآیند را با هم چک خوا هیم کرد.

موتورهای کاوش چطور محتوای صفحه های را آنالیز میکنند؟


درین نصیب نگاهی با جزییات بیشتر به موتورهای کاوش و عملکردها آن در سطح اینترنت خوا هیم داشت. این کلیپ برگرفته از محتوای مو جود در همین برگه بوده و راهی سریعتر برای شعور قضیه میباشد.
Crawling چه می‌باشد؟
گوگل برای دسترسی به محتوای تارنما ربات های قابل انعطاف افزاری پباده سازی نموده است که آنان همچون یک مخاطب وارد وب سایت شما گردیده و با خزش (crawl) در آن عملکرد میکنند محتوای کاغذ را اخذ نمایند. درین روند کلیه ی مناطق مشتمل بر محتوا، تیتر، تصاویر، پیوند و هرچیزی که دسترسی به آن برای ربات گوگل ممکن باشد آنالیز گردد.

ربات ها هنگام نظارت یک ورقه احتمالا با لینک و پیوند به صفحه های دیگر مواجه می شوند، در‌صورتی‌که این لینک و پیوند نوفالو نشده باشد ربات وارد آن ورقه نیز گردیده و به همین صورت مسیر خویش را در اینترنت ادامه می دهد. یکی‌از عوارض اهمیت بالای بک پیوند در seo نیز همین اخلاق و رفتار ربات ها برای شناسایی و ایندکس صفحه های تازه میباشد. ربات های گوگل معمولا در دوران های وقتی متعدد (متغیر برای هر کاغذ) مجدد به به عبارتی صفحه ها بازگشت کرده و تغییرات آن را چک میکنند.


 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

تگ های مهم:
• متا تگ title
تگ Title یک کد HTML میباشد که به تعریف سئو سایت محتوای یک کاغذ می‌پردازد. محتوای این تگ در تب مرورگر و همچنین در حاصل کاوش به اکران در می‌آید. وجود لغت ها کلیدی در تیتر برگه هنوز یکی حاذق ترین سیگنال های مرتبه بندی در موتورهای جستجوست.
وجود کلمه ها کلیدی در تیتر برگه سبب ساز جذب یوزرها برای کلیک بر روی آن ها نیز میشود. این موضوع موجب ارتقا نرخ کلیک میگردد چرا‌که یوزرها در ادامه حاصل دارای ربط خیس با عبارت آیتم جستجوی خویش می باشند. در حالتی‌که آن‌ها هیچ قسمتی از عبارت آیتم جستجوی خویش را در نتیجه ها کاوش مشاهده نکنند احتمالا کمتر به کلیک بر روی آن ترغیب خواهند شد.
تیتر ورقه باید با مورد آن درخصوص باشد. عالی میباشد که واژه و کلمه کلیدی اساسی در اولِ این تگ قرار داشته و در‌پی نیز یک کدام از کلمه ها کلیدی فرعی نوشته خواهد شد. آزمایشات نماد میدهند که هرچه کلمه و واژه کلیدی مهم به اولِ آن مجاورت خیس باشد احتمال کسب درجه و همچنین کلیک ارتقا خواهد یافت.نوع شیت، بوسیله بعضی موتورهای کاوش به کارگیری می‌شود. همگی صفحه های بدین نیاز ندارند.
شایسته ترین متاتگ های seo و متاتگ Page-type-meta-tag
متا تگ نشر دهنده برگه در seo
منتشر کننده برگه اینترنت.
متا تگ ها در seo و متا تگ Publisher-meta-tag
متا تگ ربات در seo

اخطار به روبات های اینترنت که چه اقداماتی را می اقتدار در برگه جاری ساختن اعطا کرد، در‌این‌صورت‌ آحاد پیوندهای مو جود در کاغذ را دنبال فرمایید.
متا تگ ربات در بهینه سازی
توضیح متا تگ ها کاملا و جامع:

  • شایلین عباسی