هیچ کدام از سایتهایی که میشناسم به نیکی Movoto این شغل سئو در مشهد را اجرا نداده اند. لینکی که آنها برای اتصال به خودشان تنظیم کرده اند را بخوانید تا متوجه گردید چطور این فعالیت را جاری ساختن داده و آنگاه بدین مثالها نگاه می نمایند و اعداد را از محتوای محلی خویش به اشتراک میگذارند.
60K اشتراک گذاری در Bios از روش تجدید لحاظ روی دور اندیشی از شهر
65K اشتراک گذاری روی Salt Lake با تعقیب کردن به عبارتی فرمول پیشین.
به لحاظ میرسد کهاین فعالیت را با ویدوئو هم به به عبارتی نیکی می اقتدار ایفا اعطا کرد.
مانند یک فولدر ی محلی تفکر کن
فایل ها میفهمند که محتواها می بایست در کجا قرار بگیرند. خیر اینکه هر قسمت محلی می بایست روی بلاگ قرار بگیرد. بنگر به نصیب “Things to Do” تارنما tripadvisor که صحیح بر روی برگه ی شهر مهم، مبادرت به لیست بندی نموده است.
یا این که ببین چه تعداد قسمت های به موقع، نو و کیفیت عالی از محتوای Yelp در برگه ی شهر مهم به اکران گذارده گردیده است.
مهم ترین نکته برای دانستن این میباشد که محتوای محلی صرفا برای ثابت یکتا بودن کاغذ ی Landing وجود ندارد. درواقع در معنای محلی و سودمند بودن میباشد.
ایده هایی از مواقعی که محلی میباشند:
1. دسته ورزشی
2. افرار معروف و قهرمانان محلی
3. مجموعه ها و اتفاق ها
4. نقاط قوت محلی
5. نقاط ضعف محلی
ایده هایی از مواقعی که سودمند میباشند:
1. فایل ها
2. ورزشهای محلی آیتم عشق و علاقه
3. جزئیاتی که تنها محلی ها از آن باخبر میباشند.
نکته ی دیگری که باید بدانید این میباشد که با اعتنا به تعریفوتمجید ما از مقیاس نیازی وجود ندارد که کلیدهای میانبری برای یوزرها قرار دهید که ازمحل کنونی خویش بیرون گردیده و غیر محلی اندیشه نمایند. یک جای را در یک مجال در لحاظ گرفته و تا هنگامی آزمایش نمایید که فرمول موفق دارید آنگاه با سرعتی پیش بروید که چگونگی تجارب ی محلی را ضمانت می نماید.
5.یک روزنگار محتوا ساختوساز کن
قصد ندارم که مبادرت کنم و توضیح بدم که چهطور و به چه روزنگار محتوایی نیاز دارید. این روزنگار قادر است بر مبنای اندازه، سازمان مرتبط با دسته شما و هر موقعیتی که ممکن میباشد به یک طریقه خاص رابطه داشته باشد، پهناور باشد. کاری که میخواهم ایفا دهم این میباشد که توضیح بدهم در Nifty چه کاری اعمال دادیم:
1. ما این قدم ها را دنبال کردیم.
2. ما یک پروژه و در بالا timelineها را فرصت بندی کردیم.
3. ما زمانهای تحویل و محل های رسیدگی و زمانهای تکثیر را به طور هفتگی انتخاب کردیم.
4. هر مورد از این داده ها را به طور یک وظیفه به یک فرد و یا این که یک گروه در Asana تخصیص دادیم.
آنگاه داده ها را می توانستیم بر مبنای فرد، مجموعه، دسته های دسته، تاریخ تحویل و یا این که هر رویه دیگری که دلخواه شما بود سازمان دهی کنیم. وظایفی قابلیت تکرار شدن داشتند می توانستند مجال بندی گردیده باشند و ما میتوانیم تمام عملیات را برای تعداد کسانی بیش تر از آنچه نیاز داریم به داده ها ما از روش کامپیوترهای فردی و یا این که دستگاه های تلفن همراه دسترسی داشته باشند به اکران بگذاریم. این کاری میباشد که برای ما اعمال می دهد.