مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

۱۳ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


یکی موضوعات آیتم دقت در وب سایت از لحاظ seo برای ساخت و ساز محتوای کاربردی اهمیت دادن به مخاطبان میباشد. محتوای که ساخت‌و‌ساز می‌کنید می بایست سئو سایت سر نهان  ۱۳۹۶/۹/۱۴ seo seo شالوده محتوا seo گردیده برای پیشنهاد آنلاین سئوی اساس کافیست در وب سایت نام نویسی نموده و پیشنهاد آنلاین سئوی مبنا تثبیت فرمایید تا فورا فاکتور اخذ کنید و بعد از آن تصمیم گیری نمایید. تثبیت پیشنهاد سئوی مبنا همان طور که اطلاع دارید هر علمی دارنده مقررات خاص مرتبط با خویش هست که از روش رعایت نکات مربوطه می شود به همه اصول آن وارد شد. شاید در دنیای مجازی و علومی که دارنده تغییرات بیشتری میباشند بتوان تأثیرات بی واسطه این دستور را با وضوح بیشتری شعور کرد. با دقت به اینکه seo یک دانش تازه است و پویایی فوق العاده ای دارااست، مدیران و نویسندگان وبسایت کوشش بالایی برای آموزش جنبه های متعدد آن از خویش نشان خواهند اعطا کرد. در حالتی که شما هیچگونه شناخت با seo نداشته باشید می قدرت با تمجید مختصری که در زیر به آن اشاره می‌گردد تا حدی با کاربرد و معنای آن رابطه برقرار نمایید: کلاً seo گروه شرایطی می‌باشد که سبب ساز ارتقاء مرتبه بندی تارنما در موتور های کاوش گر در وب می‌شود و ترازو بازدید وبسایت را ارتقاء خواهد بخشید. اهمیت به مخاطبان از نگاه بهینه سازی یک کدام از موضوعات گزینه اعتنا در وب سایت از دید seo برای ساخت محتوای کاربردی اهمیت دادن به مخاطبان میباشد. در واقع محتوای یک تارنما بر اساس تیتر آن نگارش می‌شود. محتوا نیز با اعتنا تحت عنوان و نیاز مخاطبان بایستی در چنگ آنها قرار گیرد. مدام آموزش موضوعات تازه و یا این که به عنوان مثال شناخت با خصوصیت های تازه یک کالا برای استفاده کننده دیدنی جلوه می نماید. اینکه یوزرها برای ورود به وب سایت شما از چه کلمه ها کلیدی به کار گیری می نمایند، معیار داده ها کاربر از متاع متبوع برای فروش در وبسایت های تجاری و چگونگی برقراری تعامل با وی، کلیه جزو نکات قابل اهمیت می باشند که می بایست اعتنا متعددی به آن داشت.   بکار بردن کلید کلمه و واژه های کوتاه یا این که طولانی؟ اکثری از نویسندگان تارنما ها به‌این قضیه می اندیشند که از چه نوع عبارات کلیدی در محتوای خویش به کارگیری نمایند تا بتوانند بر معیار بازدید وبسایت تاثیرگذار باشند. کلید کلمه و واژه ها در واقع کلمه ها لبریز تکراری میباشند که در موتور های کاوشگر به وسیله یوزرها سرچ میگردند. در یک تجزیه و چک بی آلایش می شود به راحتی به‌این سود رسید که کلید کلمه های کوتاه خیس جذب مخاطبان بیشتری در گوگل داراست البته نکته دارای اهمیت اینجاست که آیا تنها ورود یک استفاده کننده به وب سایت اهمیت دارااست یا این که رابطه برقرار کردن با وی؟ مطلقاً یکی هدف ها نخستین و مهم طریق برقراری یک رابطه خوب با کاربر میباشد. در وبسایت های تجاری تبدیل شدن استفاده کننده به یک مشتری از اهمیت بالایی شامل است. صحت دارد که مدام کلید کلمه¬های کوتاه¬خیس باعث ارتقاء بازدید از تارنما می‌شود ولی در حیث داشته باشید که کلید کلمه و واژه های طولانی در تبدیل نمودن استفاده کننده به مشتری حقیقی و واقعی نقش دارای فایده تری خواهد داشت.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


نکات کلیدی seo تارنما برای یک شروع آپ
در دنیای امروزی امروز طراحی وب سایت به تنهایی نمیتواند در راستای برندینگ و استارت سئو سایت  یک شروع آپ اثر گذار واقع گردد بلکه شما در کنار آن نیاز به رعایت اصول بهینه سازی و کسب مقام مطلوب در نتیجه ها گوگل خواهید داشت. به این دلیل که مشتریان به راحتی با جستجوی اسم تجاری شما می‌توانند به تارنما مراجعه کرده و از سرویس ها و تولیدها آن مارک تجاری داده ها مفیدی را کسب نمایند.  با این وجود، برون سپاری seo در اولِ کسب و عمل های کوچک قادر است هزینه بر باشد البته با رعایت نکات کلیدی که در‌این نوشته‌ی علمی از وبسیما به آنان می‌پردازیم؛ میتوانید اقدامات نخستین در راستای seo و seo وب سایت را خودتان انجام دهید.

فعال سازی نخستین وبسایت
1)ساخت‌و‌ساز حساب Install Google Analytic

این ابزار کارکشته به شما یاری میکند که پرورش و پیشرفت خویش را زیر لحاظ بگیرید. بدانید یوزرها چه طور به وب سایت شما وارد می گردند، از چه صفحاتی بازدید میکنند و چه وقتی از آن بیرون می شوند؟ کسانی که از روش موتورهای کاوش به وبسایت شما وارده گردیده اند بیشتر با آن سرگرم میگردند یا این که اثربخشی تبلیغات بر آن ها بیشتر بوده میباشد؟ برای جواب دهی به‌این سوالهای و یکسری سوال مهم دیگر شما به یکآمارگیر توانا نیاز خواهید داشت.

2) ایجاد حساب در گوگل اینترنت مستر

ابزار وبمستر گوگل یا این که همون google search console به شما امداد میکند تا بر سالم وبسایت خویش محاسبه بدون نقص داشته باشید. قسمت های متفاوت این ابزار برای ارتقاء سرعت ایندکس، شناسایی خطاهای جان دار در تارنما و نظارت لغت ها کلیدی وبسایت شما بسیار اثر گذار خواهد بود. اهمیت این ابزار هنگامی برای شما مشخص و معلوم میگردد که وبسایت شما با افت ناگهانی بازدید یا این که مشکلاتی از این دست مواجه خواهد شد.

3) اتصال حساب گوگل اینترنت مستر به گوگل آنالتیک

با این عمل داده ها اخذ گردیده از ابزار آمارگیر می تواند برای بررسی منزلت و پیشرفت شما به عمل گرفته گردد و تمامی آمارها در یک فضای واحد محاسبه شوند.


4) ساخت‌و‌ساز نقشه وب سایت XML

نقشه تارنما به ربات های گوگل یاری میکند تا فهم و شعور بهتری از وبسایت شما و صفحه ها آن داشته باشند، دقیقا بدانند که هر کاغذ ای در چه هنگامی ساخت گردیده و آخری بروزرسانی آن یکسری وقت پیش بوده میباشد. در مقاله‌ها قبل وبسیما راجع به یادگرفتن ساخت و ساز نقشه سایتمطلبی ارائه کرده ایم. بعد از ساخت‌و‌ساز نقشه می بایست آن را از روش گوگل وبمستر به موتور جتسجو معرفی نمائید.

5) رئیس فولدر robots.txt

این پوشه به شما یاری میکند که دسترسی ربات های گوگل را به نصیب هایی از وب سایت خویش محدود کنید. با مطالعه نوشته ی علمی فراگیری فولدر robots.txt

یادگرفتن ایجاد پوشه robots.txt و فعالیت با Blocked URLs وبمستر

وبمستر گوگل نصیب مشخصی را برای اکران صفحاتی از وب سایت که بوسیله robots.txt دسترسی روبات به آنان محدود گردیده،در لحاظ گرفته میباشد که با اسم Blocked URLs تعریف‌و‌تمجید شده‌است.
در می‌یابید که چه‌گونه بایستی از دستورها و ابزارهای آن منفعت ببرید.
کاوش و انتخاب لغت ها کلیدی
هر بازه که در زمینه ی بهینه سازی حرف می کنیم مستقیما به کلمه و واژه کلیدی هم اشاره کرده ایم. سئو تارنما برای موتورهای کاوش مدام برای مقصود گذاری در کلمه ها و کلمات خاصی انجام می گیرد. در سود به عبارتی برهه زمانی که تارنما را فعال سازی می‌کنیم می بایست به صحت بدانیم که قرار میباشد در چه کلماتی منزلت کسب کنیم و چه صفحاتی می بایست درین کلمه ها مقصود گذاری شوند.

یک لیست از همه تولیدات و سرویس ها خویش تنظیم فرمایید تا از نیاز های مشتریان خویش تدبیر کسب نمائید. شما میتوانید درین مرحله تولیدات و سرویس ها خویش را دسته بندی نمائید.
با استعمال از ابزار KeywordPlanner
 گوگل می‌توانید از کلمه ها کلیدی لبریز کاوش با خبر گردید.
این ابزار گوگل که در مقاله‌ها بخش اعظمی در اینترنت سیما در رابطه آن سخن کردیم این قابلیت را ساخت و ساز می نماید تا از کلمه ها کلیدی پربیننده دوراندیشی مایحتاج را کسب فرمائید و استراتژی بازاریابی محتوایی و seo وبسایت خویش را در‌این راستا انجام دهید. نکته ای که درین نصیب لازم به ذکر میباشد این میباشد که به لغت ها نادر بازدید هم اعتنا نمائید به این دلیل که این کلمه ها رقابت کمتری داشته و سبب ساز می‌شوند به راحتی منزلت قابل قبولی در ورقه اولیه گوگل کسب فرمائید.

بهینه سازی داخلی وبسایت
بعداز شناسایی لغت ها کلیدی میتوانید به راحتی seo داخلی تارنما خویش را انجام دهید. سئوی داخلی (Onpage سئو) تیم ای از عمل های شما در طریق ارائه محتوا، سئوی کلی وبسایت و رعایت اصول سئو است که برای رنکینگ بهتر وب سایت در حاصل گوگل می بایست در لحاظ گرفته خواهد شد. با رعایت نکات کلیدی پایین می‌توانید درین راستا پیروزی قابل قبولی را کسب نمایید.

نشانی صفحه ها
نشانی صفحه های شما می‌تواند یکی‌از نکات کلیدی دیگری باشد که برای بهینه سازی وب سایت خویش می بایست انجام دهید. نشانی صفحه ها بایستی مشتمل بر لغات کلیدی و یا این که لغت ها صدق که محتوا را تعریف می نماید باشد.

تعیین عنوانی منحصر به فرد بفرد
تعیین عنوانی مطلوب و منحصر به فرد بفرد قادر است سبب پیروزی seo داخلی وبسایت شما خواهد شد. در تعیین تیتر صفحه های داخلی اعتنا نمائید و کوشش نمایید که از لغت ها کلیدی مقصود گذاری گردیده در متن تیتر استعمال کنید. بهتر میباشد تیتر شما حداکثر دارنده 70 کاراکتر باشد و واژه و کلمه کلیدی مقصود گذاری گردیده شما در اولِ تیتر قرار گیرد.

هدینگ صفحه ها
بهتر میباشد در تعیین هندینگ صفحه های نیز اعتنا گردد تا استراتژی seo وبسایت به صدق انجام گیرد. هدینگ ها، مقصود یک تارنما را در تعدادی واژه ذکر می نمایند. شما میتوانید بیشتراز یک هدینگ در محتوای خویش به کار گیری فرمایید که باید دربرگیرنده  h2تا h6 باشد. یک کاغذ نباید دو تگ h1 داشته باشد، همینطور محتوای تگ تیتر و هدینگ نباید مثل هم باشند. برای پیشرفت در بهینه سازی داخلی تارنما خویش بهتر میباشد از لغت ها کلیدی خویش در متن هندینگ به کارگیری فرمائید.

توضیحات متا
در راستای بهینه سازی داخلی صفحه های تارنما خویش بهتر میباشد برای همه صفحه های از توضیحات متا به کار گیری نمایید. توضیحات متا می بایست منحصربه‌فرد بفرد باشد و بیشتر از 150 کاراکتر نباشد. به دلیل آن که در‌حالتی که  عبارات بیشتراز مقدار رقم خورده باشد به طور سه نقطه اکران داده گردیده در مشاهده کرد یوزرها نخواهد بود.  برای پیروزی در بهینه سازی داخلی وب سایت خویش بایستی از کلمه ها کلیدی غرض در توضیحات متا به کار گیری نمائید تا بخت پیروزی و جلب اعتنا استفاده کننده را ارتقاء دهید.

پیوند سازی داخلی
یکی‌از دیگر از مواقعی که در بهینه سازی داخلی تارنما اهمیت  داراست پیوند سازی داخلی هست.

بهتر میباشد برای پیشرفت در seo داخلی وب سایت خویش هر شیت از تارنما حداکثر با 3 کلیک از برگه مهم قابل دسترسی باشد و متن پیوند ها دربردارنده لغت ها کلیدی باشند. شما میتوانید با قرار دادن صفحه های اساسی و اصلی در منو وب سایت بهینه سازی داخلی صفحه ها خویش را بهبود داد و یا این که با استعمال از دسته بندی پیوند سازی داخلی خویش را تقویت نمائید.

بهینه سازی تصاویر
در کنار بهینه سازی محتوایی بهتر میباشد به بهینه سازی تصاویر خویش نیز اعتنا نمایید و با اضافه کردن برچسب(متن جایگزین) ALT seo وبسایت خویش را بهبود داد. از‌آنجا‌که الگوریتم های گوگل ادراک جامعی از تصاویر ندارند با گزینش متن جایگزین مطلوب میتوانید مقام قابل قبولی در نتیجه ها تصویری گوگل کسب فرمایید. بهتر میباشد برای تمامی صفحه ها خویش متن جایگزین قابل قبولی تعیین نمایید و از لغت ها کلیدی غرض گذاری گردیده در‌این متن استعمال فرمایید.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


در سالهای اخیر امنیت یوزرها و محافظت اطراف فردی آن ها برهان اساسی سئو سایت ترویج VPN در میان یوزرها تارنما ها بوده میباشد که سبب ساز بروز مشکلاتی برای آن‌ها شد‌ه‌است. در شرایطی که بخواهیم طریق فعالیت کردن VPN را بطور خلاصه توضیح دهیم بایستی اظهار کرد زمانی یوزرها وب سایت در یک سیستم VPN نام نویسی می نمایند، یک نرم افزار را دانلود می نمایند و هنگامی این نرم افزار اجرا می گردد ،یوزرها تارنما به سرور و به به عبارتی لوکیشنی که از گذشته در نرم‌افزار گزینش شده‌است وصل میشوند.

به دنبال نگاهی به تاثیر VPN بر روی seo وب سایت خوا‌هیم داشت.

تاثیر VPN بروی آمار گوگل آنالیتیکس:
گوگل آنالیتیکس  ابزاری میباشد که از طرف گوگل معرفی گردیده و با دقت به داده های اشخاص معیار ترافیک ورودی استفاده کننده در وبسایت را اکران میدهد. باتوجه به اینکه این پلتفرم از کوکی ها برای رصد کردن داده های اشخاص استعمال می نماید و تغییر تحول لوکیشن یا این که IP نمی تواند مشکلی در کارکرد آن ساخت‌و‌ساز نماید، به کارگیری از VPN  تاثیری بروی آمار گوگل آنالیتیکس درین قسمت نخواهد داشت. VPN روی جستجوی محلی و داده های جغرافیایی تاثیر داراست زیرا داده های تارنما برای جای یابی بر پایه ی لوکیشن می باشند و تغییر و تحول IP در‌این موضوع دخالت دارااست. یوزرها با خدمت VPN نمی توانند جای را از روی نقشه ها پیدا نمایند و عملا وبسایت جستجوی محلی خویش را از دست می‌دهد. به صورت نمونه وبسایت یک دکان در تهران بایستی جستجوی محلی را به طبع در حیث داشته باشد، به این دلیل که اشخاص در گوگل مپ یا این که بقیه خدمت های جای یابی مورد های مغازه های مجاورت را گزینش می نمایند و بایستی بتوانند به مسیر صحیح هدایت شوند، همینطور برای برگزاری یک همایش در یک شهر خاص و ارزیابی اینکه تعدادی نفر از بازدیدکنندگان وب سایت در شهر برگزاری همایش میباشند با وجود به به کار گیری از  vpn ، قابلیت و امکان استخراج این داده ها ممکن نمیباشد . 

تاثیر VPN  بروی سرعت وبسایت:
VPN تاثیراتی روی سرعت وب سایت دارااست و این تاثیر به جهت رمزگشایی و رمزدهی دوباره به استفاده کننده ساخت میگردد. استفاده کننده داده ای برای ورود به تارنما ارسال می نماید و زیرا از VPN به کارگیری نموده است ، داده ی مخاطب اخذ و به سرور ایشان پی انی ارسال می‌گردد، VPN داده را اخذ و رمزگشایی و آنگاه رمزدهی می نماید تا استفاده کننده بتواند وارد وب سایت خواهد شد. این روند وقتگیر منجر کاهش سرعت وب سایت می شود و  روی رنکینگ وبسایت تاثیر خواهد داشت.

باتوجه به توضیحات بالا و محاسبه تاثیر VPN بروی بهینه سازی تارنما اگرچه به کارگیری از vpn منجر امنیت بیشتری برای یوزرها وب سایت می شود اما با اعتنا به خطاها احتمالی به کار گیری از آن پیشنهاد نمی‌گردد .
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


اصول بهینه سازی وب سایت توریسم
seo کاغذ اساسی وب سایت توریسم
ورقه اساسی وبسایت شما می بایست بگونه ای پباده سازی خواهد شد  سئو سایت  که یوزرها را برای یک مسافرت جالب هم پا شما ترغیب نماید. در کاغذ اساسی وبسایت خویش قطعا از صاویر و تعریف های دارای هیجان به کار گیری فرمائید. در تعیین عناوین و ذیل تیتر های وبسایت خویش نیز بسیار اعتنا نمائید. عناوین بایستی دارنده لغت ها کلیدی دارای ربط و پر کاربرد باشند.

در قسمت های دیگر شیت اساسی تارنما توریسم می‌توانید آفر های ویژه ، توضیحات مختصر درمورد شهر مقصد و محبوبترین تورها را سفارش دهید. عملکرد فرمائید به‌این پرسش جواب دهید که چرا مخاطب بایستی شمارا تعیین نماید.

seo محلی در تارنما توریسم
به کار گیری از seo محلی یک کدام از موردها اصلی در seo تارنما توریسم میباشد. تجربه ما می گوید اشخاص معمولا به تاکسی های در حدود محل سکونت و دفتر کار خویش رغبت بیشتری نشان میدهند. بعنوان نمونه عبارت \"تور ارزان مالزی  از اصفهان \" در روز ها عید باستانی و در شهر اصفهان کاربرد بخش اعظمی برای شرکت ها این شهر داراست. seo محلی موجب می‌گردد که یوزرها بتوانند شرکت های و ماشین کرایه ای های یک حیطه گوناگون را به خیر و خوبی شناسایی نمایند. پس برای اینکه بتوانید بصورت هدفمند کار نمائید seo محلی بدون شوخی بگیرید.

برای تولید seo محلی مطلقا جای کمپانی خویش را در گوگل تثبیت نمایید تا یوزرها براحتی بتوانند برای رزرو مراجعه نمایند. اعتنا نمائید که نشانی و ویژگی ها تماس شما در مجموع بخش های وبسایت و شبکه‌های‌عمومی بصورت یک پارچه و درست مندرج باشد. به کارگیری از نماد گذاری ها و سند طومار های https  موجب جلب اعتماد یوزرها و ارتقا مشتریان شما شود.

برچسب  ها و دسته بندی های درست
برچسب ها و دسته بندی ها سبب می گردد مخاطب به راحتی محتوای متبوع خویش را کاوش نماید و از سردرگمی و اتلاف وقت وی خودداری می‌گردد. برای دسته بندی وب سایت توریسم ترتیب را رعایت فرمائید. به عنوان مثال عبارت تور اسپانیا ممکن میباشد دارنده زیرشاخه های تور یک هفته ای و تور دو هفته ای باشد. دسته بندی و برچسب گذاری بایستی براساس لغات کلیدی و عبارت های موردجستجوی یوزرها رقم بخورد. برای هر شهر و یا این که مرزو بوم توریستی یک کاغذ فرود ساخت و ساز نمایید و کل مورد ها اساسی seo از قبیل بکار بردن لغات کلیدی در عناوین، ساخت لینک و پیوند شیت مطلوب، اضافه کردن نقشه به گوگل و تولید محتوای بهینه سازی گردیده را به خیر و خوبی رعایت فرمائید.

ساخت و ساز برگه فرود مطلوب
برگه فرود یا این که Landing Page در واقعیت به ورقه از وب سایت شما می‌گویند که برای جذب مخاطب و ارتقاء بهره پباده سازی شده‌است. این برگه بایستی دارنده داده ها جامعی در خصوص کلمه و واژه کلیدی شما باشد. از جمله یک برگه فرود میتوند برای تور اسپانیا پباده سازی خواهد شد و در آن اطلاعاتی درمورد تاریخ این مملکت، حالت آب و هوا، شهرهای اصلی و بخشها توریستی آن ارائه دهد.

کاغذ فرود تارنما شما بایستی استفاده کننده اعتماد و رضایت استفاده کننده را جلب نماید. از روش ارائه داده ها اثرگذار و بکار بردن تصاویر دیدنی و ایده ها یوزرها می‌توانید بدین مقصود برسید.

عمل در شبکه‌های‌مردمی
امروزه اهمیت شبکه‌های‌مردمی بر کسی پوشیده وجود ندارد. اکثر کاربرانی که تصمیم به سفر دارا هستند، به گونه ای در شبکه‌های‌عمومی نیز فعال می باشند و شما زمان نیکی برای جلب حیث آنان دارید. درضمن مبنا کانال هایی مانند اینستاگرام بر اساس تصاویر جای‌دارد پس ساخت‌و‌ساز تصاویر جالب از تورهای شما تاثیر بخش اعظمی بر ارتقا ترازو بازدید یوزرها را داراست. این مورد موجب بهبود بهینه سازی وبسایت توریسم می‌گردد و بهره مضاعفی برای کمپانی شما به هم پا خواهد داشت.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


آیا تا به درحال حاضر چیزی در زمینه ی سئوی کلاه سپید، سئوی کلاه سیاه و یا این که سئوی کلاه خاکستری شنیده‌اید؟ آیا می دانید این عنوان ها چه مفهومی دارا هستند؟ سئو سایت با مدیروب یاور باشید تا درین نوشته‌ی‌علمی به معرفی و تعریف این مباحث پرداخته و یادگرفتن و نکات مرتبط با آن ها را به شما توضیح دهیم.

ما یکسری توشه در دیگر مقاله‌ها اینترنت‌تارنما مدیروب به زمینه پیچیدگی دنیای بهینه سازی اشاره کرده‌ایم. بهینه سازی دنیای پهناور‌ای دارااست و مباحث و مفاهیم زیادی در آن وجود دارا هستند. یک کدام از این مباحث، مفاهیم موسوم به سئوی کلاه سپید، سئوی کلاه سیاه و یا این که سئوی کلاه خاکستری میباشد. ما در‌این نوشته‌ی علمی به تعریف این مورد ها پرداخته و خصوصیت هرمورد را بیان میکنیم. همینطور در‌پی تفاوت مهم این آیتم‌ها و در غایت، شیوه‌هایی که بتوان به خیر و خوبی با این موردها هم‌گام شد را ذکر می کنیم.

 

سئوی کلاه سپید، کلاه سیاه و کلاه خاکستری چه مفهومی دارا هستند؟
تحت عنوان تعریف‌و‌تمجید نخستین و بنیادی این مبحث، بایستی بیان کرد که seo دارنده تکنیک‌ها و طرز‌های پیاده‌سازی متفاوتی میباشد. واضح‌ست که بعضی از این تکنیک‌ها استاندارد و پیشنهادی بوده و برخی دیگر که منحصراً به وسیله اشخاص رشته‌ای به عمل گرفته می شوند، ریسکی و خطرناک می باشند. نوع و دسته‌بندی این تکنیک‌ها با عنا وین سئوی کلاه سپید ، سئوی کلاه سیاه و سئوی کلاه خاکستری شناخته میگردند.

این مسائل به طور تخصصی و انحصاری به طریق‌های متفاوت برای کسب سکو در موتورهای کاوش می پردازند که بعضی از آنان رسمی و برخی دیگر غیر رسمی و دربرگیرنده جریمه‌های گوگل می‌باشند. همینطور این تکنیک‌ها در بازخوردهای یوزرها نیز تأثیر بدون واسطه میگذارند. با ما یاور باشید تا در‌پی بتوانید با توضیحات جامع و منقطع برای هر کدام از این مورد ها، فهم و شعور قابل قبولی از این مبحث seo پیدا فرمایید.

 

 

سئوی کلاه سپید (White Hat بهینه سازی)
سئوی کلاه سپید تیم تکنیک‌های استاندارد و اصولی در مشاجره seo می باشند که تمرکز اساسی آنان بر روی جذب هدفمند و حقیقی وواقعی یوزرها در شایسته ترین و ایده‌آل ترین موقعیت ممکن میباشد. با این تعریف‌و‌تمجید بی آلایش می‌قدرت اخذ که سئوی کلاه سپید شایسته ترین نوع بهینه سازی هست که در سود آن، شما تحت عنوان یک صاحب و مالک تارنما به طور هم‌زمان رضایت مخاطبین و همینطور رضایت موتورهای کاوش را جلب کرده‌اید. ولی همانگونه که تا قبل از اینً هم گفتیم، کسب رضایت یوزرها به طور اتومات به منزله کسب رضایت موتورهای کاوش نیز میباشد.

در سئوی کلاه سپید ملاک اساسی، پیشرفت در عملکرد و با صرفه‌سازی یک وبسایت در صفحه های نتیجه ها موتورهای کاوش از طریق‌های استاندارد و پیشنهادی میباشد. بعضا از مهم‌ترین این طرز‌ها به کار گیری رسمی و طبیعی از عبارات کلیدی، بک لینک و پیوند‌ها، لینک و پیوند‌دهی‌های داخلی و فرنگی، تمرکز بر گفت و گو ساخت و بازاریابی محتوا و در غایت جذب ترافیک ارگانیک و ارتقاء مرتبه تارنما به طور طبیعی میباشد. فرآیند فرآیندهای سئوی کلاه سپید اگرچه طولانی‌برهه زمانی میباشد ولی حاصل نتایج از آن حدوداً مستمر می باشند. درضمن، راهکارهایی که از روش این نوع seo اعمال شوند، مشتمل بر جریمه ها آنلاین موتورهای کاوش نمی شوند. همین قضیه منجر می‌گردد تا تجارت اینترنتی شما با کمترین درصد خطر روبه‌رو خواهد شد. بدین ترتیب می توانید به همین خیال، حمایت طبیعی موتورهای کاوش را نیز در چنگ داشته باشید.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


قدم اولیه: تمرکز بر روی کلیه طرز‌ها و مفاهیم قابل کاوش
قدم اولیه که مرتبط با کاوش می باشد این میباشد که اطمینان نتایج فرمائید سئو سایت  که فعالانه فعالیت می کنید تا گویش آیتم به کار گیری‌ی مخاطبین ایده‌آل خویش را ادراک فرمایید و آن‌را بشناسید.؛ یعنی بایستی مطمئن گردید که محتوای شما اقبال خیر و خوبی در جستجوهای مبنی بر متن و هم‌چنین جستجوهای صوتی و در غایت برای جستجوهای فکری داراست.
واضح میباشد که به کار گیری از ابزارهایی برای جستجوی مقرِ داده‌ی عباراتِ کلیدی گوگل، اثر گذار میباشد. مثلا، سود‌گیری از StudioPress Sites میتواند ثمربخش یاشد. این نوع تجزیه و بررسی، پنجره‌ی ارزشمندی رو به اصطلاحات و عباراتی گشوده می‌نماید که یوزرها هنگامی در ادامه محتوای مربوط به مسئله شما می باشند، به جستجوی آن می پردازند.
البته به حافظه داشته باشید که‌این صرفا یک بُعد موضوع میباشد. زمانی عموم در زمینه ی قضیه شما سخن می‌نمایند، چه اتفاقی خواهد به‌زمین‌خورد؟ مواردی که سؤالاتی تصادفی میپرسند، چه اتفاقی خواهد به زمین خورد؟
اینجاست که رسانه‌های اجتماعی می توانند ابزاری عالی برای گوش دادن باشند. این‌جاست که ملاقات‌ها و سخن کردن بدون واسطه با عموم حقیقی و واقعی میتواند پرفایده باشد. این‌جاست که نظرسنجی‌های انجام یافته به وسیله مخاطبین می تواند نگرش نیکی ارائه دهد. اربابان بلاعزل باصرفه‌سازی موتورهای کاوش، اشخاصی میباشند که پای سخن یوزرها می‌نشینند و با آنان هم‌دلی می‌نمایند.
وقتی‌که بدانید حیث مخاطبینِ ایده‌آل شما پیرامون موضوعتان چه می باشد و رایج‌ترین سؤالات آن ها چه می باشد، آن موقع میباشد که علم مورد نیاز را برای ساخت‌و‌ساز عنا وین، خطوط مورد و محتوای بدنه‌ای که با طیف وسیعی از مورد‌های معنایی متعدد دارای ارتباط خواهد بود، به دست خواهید آورد. درنتیجه سفارش‌ی ما این میباشد که مهارت گوش سپردن به ایده ها سایر افراد را در خویش تقویت فرمائید تا به یک تولید کننده‌ی محتوای خبره تبدیل گردید.

 
قدم دوم: تمرکز بر روی موتورهای جستجوی بیشتر
قدم دومین که ما یحتاج میباشد بردارید این میباشد که همه موتورهای جستجویی که ممکن میباشد عموم آن‌جا را در پی محتوایی که ساخت‌و‌ساز میکنید، کاوش نمایند، در حیث بگیرید و در غایت راهی پیدا فرمائید تا محتوای خویش را به شایسته ترین صورت ممکن اخلاق نمایید.
 از جمله یوتیوب را در حیث بگیرید. آیا تا به‌حالا ویدئویی در یوتیوب آپلود کرده‌اید که توانسته باشد سؤالات متنوعی را که ذیل تیم‌ای از مخاطبین ایده‌آل شما یقیناً آن‌را در یوتیوب تایپ می‌نمایند، جواب داده باشد؟
در‌صورتی‌که تا به امروز چنین کاری نکرده‌اید، همین اکنون دست به‌عمل گردید. مایحتاج وجود ندارد محتوای تولیدی شما چیز پیچیده و تعجب آور‌وغریبی باشد. کافی میباشد قسمتی از یک پست بلاگ را بردارید، آن‌را به متن یا این که تصویر بی آلایش‌ای که دارنده صدای راوی یا این که موسیقی پس‌مسئله میباشد، تبدیل نمایید. آنگاه عنوانی هوشمندانه برای آن گزینش کرده و یک توضیح اثرگذار و کاربردی هم برای آن ارائه دهید تا یوتیوب تشخیص دهد که ویدئوی شما در چه مورد‌ای میباشد و آن‌را در حاصل جستجوی مربوطه اکران دهد.
آزمون فرمائید و مشاهده کنید چه اتفاقی میفتد. آن‌گاه موتورهای جدیدی را شناسایی نمائید تا بتوانید محتوای خویش را به آن ها اضافه فرمائید.
 

 
قدم سوم: تمرکز بر روی آن گاه فنی و کدنویسی تارنما
نکته‌ی سومین که نقش مؤثری در باصرفه‌سازی محتوای شما دارااست و بایستی آن‌را مد لحاظ داشته باشید، این میباشد که مطمئن گردید اینترنت‌وبسایت شما اساس و اصلی بسیار کارکشته داراست. چراکه زمانی محتوای شما آیتم کاوش قرار میگیرد، (چه متنی، چه صوتی) و وارد هر موتور جستجویی که احتمال داراست اینترنت‌وب سایت شمارا به‌تیتر سود‌ی کاوش بالا بیاورد، می‌گردد، می بایست اطمینان نتیجه ها فرمائید که میزبانی و زیرساختِ پباده سازیِ وبسایتِ شما، کل موادسازنده مهم را یک‌جا داراست.
 
• وبسایت شما می بایست عملیات بار گذاری را سریع انجام دهد. بایستی بدانید که در واقع این فاکتور، فاکتورهای درجه‌بندیِ متعددِ دیگری را، - به جهت اثری که بر تجربه‌ی بازدیدکننده‌ها میگذارد- ، پایین تأثیر قرار میدهد.
•  تارنما شما بایستی قابل پاسخگویی بوسیله گوشی باشد (حتی این گزینه قادر است در الویت قرار بگیرد و می بایست وب سایت شما علاوه بر این‌که از روش لپ‌تاپ و کامپیوتر قابل دسترسی میباشد، به طبعً از روش تلفن همراه هم قابل دسترس باشد.)
• وبسایت شما بایستی امن و مطمئن باشد.
• تارنما شما بایستی به‌طور روشن و واضح رمزنگاری گردیده باشد.
بیشتر بخوانید: سئوی محلی چه چیزی است و چه طور منجر ارتقا درآمد شما می گردد؟
 
موردها دیگری نیز وجود داراست، ولی میپندارم با همین مورد‌های بالا پی به اصل مقاله برده باشید. اما این‌طور وجود ندارد که تنها عبارات گزینه استعمال در ورقه‌ی شما دارای اهمیت باشد، بلکه تک‌تکِ موادسازنده مو جود در ورقه‌ی شما بر تجربه‌ای که ربات‌های موتور کاوش و بازدیدکنندگان حقیقی از آن ورقه دارا‌هستند، تأثیر می گذارد. به همین استدلال مواقعی که در‌این قدم آمده میباشد نیز بسیار دارای اهمیت میباشد.
شما در رابطه آنچه در‌این نوشته گفته شد چه‌گونه فکر میکنید؟ تجربه یا این که بینش خویش را در رابطه آن با ما در بین بگذارید.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


شاید شما نیز روزمره از موتور جستجوی گوگل برای کسب و عمل خویش به کارگیری میکنید سئو سایت  یا این که قصد دارید برای یافتن کالا، داده ها یا این که مکانی از این موتور کاوش سود ببرید. حالا سوالی که پیش میاید این میباشد که گوگل چه‌گونه این داده ها را شناسایی و اکران می دهد. الگوریتم کبوتر در کنار دیگر تجهیزات گوگل به مراد شناسایی نزدیکترین جای متبوع شما به وجود آمده میباشد که مبنی بر لوکیشن فعالیت می‌نماید. در‌پی این نوشته‌ی علمی قصد داریم تا شما‌را با طرز عمل الگوریتم کبوتر و تاثیرات آن بر حاصل گوگل بیشتر آشنا کنیم. 

الگوریتم کبوتر گوگل چه است؟
شاید برای شما هم پیش آمده میباشد که به‌دنبال نزدیکترین دکان، مریض‌خانه، راس تفریحی و ... باشید و قطعا می دانید که‌این نیاز بیشتر عموم جهان بوده میباشد از این رو موتور جستجوی گوگل بعد از پنگوئن، مرغ مگس خوار و پاندا، در سال 2014 تصمیم گرفت تا الگوریتم کبوتر را به قلعه حیوان‌ها خویش بیفزاید. سعی الگوریتم کبوتر گوگل در واقع به‌این شکل میباشد که هنگامی مرورگرتان را گشوده فرمائید و عباراتی زیرا «رستوران‌های مجاورت اینجانب» یا این که «مریض خانه‌های مجاورت اینجانب» یا این که «مرکز ها تفریحی مجاورت اینجانب» را کاوش فرمائید، گوگل خودش نزدیکترین جای متبوع را شناسایی می‌نماید و به یاروهمدم کلیه ویژگی ها به شما ارائه خواهد اعطا کرد! همانگونه که میدانید موتور جستجوی گوگل مبنی بر محتوا فعالیت می‌نماید و امروزه جای (لوکیشن) نیز در کنار متن، صدا و تصویر تحت عنوان محتوا شناخته می‌گردد و الگوریتم کبوتر گوگل نیز از این محتوا برای شناسایی نزدیکترین جای استعمال می‌نماید.

بیشتر بخوانید: معرفی الگوریتم های گوگل | جدیدترین الگوریتم های گوگل را بشناسید

طریق سعی الگوریتم کبوتر گوگل
سکو بندی سایت‌های متعدد در موتور جستجوی گوگل براساس معیارهای متفاوت شکل می‌پذیرد و به همین استدلال میباشد که زمانی عبارتی را در گوگل کاوش میکنید بعضا از تارنما‌ها را در نتیجه ها نخستین گوگل فراتر از سایر تارنما‌ها مشاهده خواهید کرد. با این حالا تا پیش از روی فعالیت داخل شدن الگوریتم کبوتر، جای و مسافت شما از عبارت متبوع تحت عنوان یک ترازو برای سکو‌بندی گوگل محسوب نمی‌شده‌است.
در واقع به کارگیری از الگوریتم کبوتر باعث شده‌است تا شما بعد از جستجوی عبارت متبوع خویش در گوگل برای یافتن مکانی خاص در یک شهر با پیشنهادهای مختلفی مواجه گردید! درحال حاضر میپندارید که‌این پیشنهادها برای همگی شهرها یکسان خواهد بود؟! در جواب به‌این پرسش می بایست بیان کرد که به طبع حاصل یافتن جای در گوگل برای شهرهای گوناگون گوناگون خواهد بود چون الگوریتم کبوتر با تطابق الگوریتم جستجوی شما و الگوریتم وبسایت‌های دارای ربط، به اکران جای نزدیکتر به شما مبادرت خواهد کرد.

تغییرات الگوریتم کبوتر روی گوگل
با دقت به مطالب نصیب‌های گذشته متوجه شدید که الگوریتم کبوتر سبب ساز شده‌است تا نتیجه ها گوگل مبنی بر وضعیت مکانی تغییر‌و تحول نماید. در واقع پیش از روی عمل داخل شدن الگوریتم کبوتر زمانی عبارتی مانند «کافه‌های تهران» را کاوش می‌کردید با یکی کافه‌های ولنجک تهران مواجه می‌شدید ولی اکنون در شکل کاوش «کافه‌های ولنجک» نزدیکترین کافه به شما در ولنجک اکران داده گردد و در بالا حاصل  قرار خواهد گرفت.
به این ترتیب الگوریتم کبوتر در نتیجه ها جستجوی گوگل تغییرات محسوسی ساخت نموده است که روی مرتبه بندی و بهینه سازی تارنما تاثیر مستقیمی ‌داشته میباشد. با این هم اکنون در میان اکثری از seo شغل های ماهر وبسایت بر راز تاثیرات مثبت و منفی این الگوریتم برای استفاده کننده و مالک وب سایت اختلاف وجود دارااست.

واحد سنجش تاثیر الگوریتم بر کسب و امور و یوزرها
چند کسب و امور با ظهور الگوریتم کبوتر، بسیار ضرروزیان کرده‌اند در حالی که برخی کسب و شغل های دیگر با الگوریتم کبوتر، نقطع ی عطف گرفتند مانند دایرکتوری های اینترنتی. وب سایت هایی مانند همگردی یک دایرکتوری محسوب می‌شوند و داده ها بدون نقص کسب و امور در بخش ها متعدد یک شهر یا این که مملکت را اکران میدهند. به صورت نمونه با جستجوی عبارت \"رستوران های ونک \" در گوگل، حاصل ذیل نشان داده می شود. این سایت ها به خودی خویش وب سایت یک رستوران نیستند البته فهرستی از رستوران های ناحیه ونک تهران را اکران میدهند. 

واحد سنجش تاثیر الگوریتم بر صورت ظاهری گوگل
در شرایطی‌که این پرسش در ذهنیت شما وجود دارااست که آیا الگوریتم کبوتر بر صورت ظاهری گوگل تغییراتی ساخت و ساز نموده است یا این که نه؟ بایستی در جواب به‌این پرسش اذعان کرد که اگرچه زیبایی خاصی به گوگل نداده میباشد، البته در نوع اکران نتیجه ها کاوش تغییراتی را به وجود آورده میباشد. یکی مهم ترین تغییراتی که با اعمال الگوریتم‌های کبوتر انجام گرفت، تغییر تحول ظواهر ورقه نتیجه ها (SERPs) و به ویژه نتیجه ها پک گوگل بود. \"پک هفت‌تایی\" مرتبط با زمانه پیش از اعمال الگوریتم کبوتر میباشد و\"پک نو سه‌تایی\" برای پس از اعمال الگوریتم کبوتر میباشد.

فردی سازی شدن حاصل کاوش بوسیله الگوریتم کبوتر
موتور جستجوی گوگل مدام تلاش می نماید تا نتیجه ها دارای ربط و مایحتاج یوزرها را به آن‌ها نشان دهد. در پیشین با جستجوی عبارت «باشگاه بدنسازی» در گوگل آبادی‌ها سود برای شما ظواهر میشد، حال با امداد الگوریتم کبوتر گوگل، این نتیجه ها به 10 عدد کاهش می یابد. این 10 سود در واقع با اعتنا به حالت مکانی مخاطب فردی سازی گردیده‌ اند و این سبب ساز می‌گردد که عمل جستجوی مخاطب ریلکس گردیده و سریع‌ خیس به محتوای مقصود خویش رسد.

یاری الگوریتم کبوتر به کسب و شغل های محلی
یک کدام از تغییراتی که گوگل با معرفی الگوریتم کبوتر مقصود قرار داده بود، وارد کردن الگوریتمی بود که وضعیت-محور باشد. در واقعیت گوگل قصد داشت حاصل را مبنی بر محل یا این که حیطه استفاده کننده کاوش کننده اکران دهد و سکو بندی های نتیجه ها ،شرایط محور باشند. این آپ تو دیت گوگل سبب ساز شد که کسب و شغل های محلی دست به فعالیت شوند و دنبال بهبود سئوی محلی وب سایت خویش باشند تا برهمین اساس بتوانند مشتریان غرض خویش را شل ‌خیس پیدا نمایند.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


مهیا سازی تصاویر برای استعمال از آن‌ها در نوشته ها
گام‌بعدی بعداز تعیین تصاویر، seo آن ها برای استعمال سئو سایت  در وبسایت میباشد. درین فرایند بایستی به موارد ذیل اعتنا نمایید:

تعیین اسم درست برای پوشه تصویر
seo تصاویر با اسم پوشه مقدمه می‌گردد. موقعیت ایده آل درین مرحله اینست که گوگل فارغ از اعتنا به ماهیت تصاویر، از محتوای آن دور اندیشی یابد. این عمل با به کارگیری از به عمل بردن لغات کلیدی طظلب در اسم پوشه قابلیت و امکان پذیر می‌شود.

برای مثال در صورتی تصویر شما مرتبط با میدان آزادی تهران میباشد، دیگر اسم پوشه نبایست به صورت DSC4536.jpg باشد. بلکه اسم باصرفه برای چنین عکسی، tehran-azadi-square.jpg میباشد. اما اسم تصاویر را می‌توانید با کاراکترهای فارسی نیز بنویسید، ولی سفارش میکنیم که به جهت قابلیت پیدایش برخی از خطاها در آینده، از این عمل دوری کنید.

بعد ها عکس در بهینه سازی تصاویر
سرعت بار گذاری صفحه ها در seo و تجربه کاربری اثر گذار می‌باشند. هر چه سرعت وبسایت بیشتر باشد، سرعت مشاهده و ایندکس صفحه های آن نیز بیشتر خواهد بود. تصاویر می‌توانند بر روی سرعت وبسایت در وردپرس در وردپرس تاثیر به سزایی داشته باشند، مخصوصا هنگامی که مبادرت به آپلود یک تصویر حجیم در کاغذ نمائید.

مثلا درصورتی که بعد ها مهم یک تصویر 2500*1500 بوده، ولی اندازه اکران داده گردیده آن در ورقه 250*150 باشد، سرعت لود را سوای هیچ ضرورتی نماید نموده اید. در چنین قوانینی بهتر میباشد که مبادرت به تغییر و تحول سایز و بعدها تصویر فرمایید.

وردپرس درین عمل به شما یاری کرده و پس از آپلود هر عکس، آن را با سایز های مختلفی ذخیره می نماید. اما این موضع به این مضمون‌ وجود ندارد که سایز پوشه های تولید گردیده با صرفه باشد. وردپرس فقط مبادرت به تغییر‌و تحول سایز آن می نماید.

به کار گیری از تصاویر به طور واکنشگرا
وجود چنین خصوصیت در وردپرس بسیار ضروریست و خوشبختانه این سیستم رئیس محتوا از ورژن 4.4 به سپس، خویش از این خصوصیت پشتیبانی می نماید. با فعال بودن چنین خصوصیت، تصاویر وبسایت در ورقه اکران های با اندازه های متعدد به نیکی نشان داده میشود.

کاهش وسعت فولدر تصاویر
گام بعدی در seo تصاویر، سئو وسعت آن ها است، به طوری که تصاویر سوای افت کیفیت در نادر ترین وسعت خویش ذخیره شوند. برای انجام این فعالیت ابزارهای آنلاین متعددی وجود دارا هستند و برای مثال آن‌ها می شود به ImageOptim، reduceimages.com، jpeg.io و compressjpeg.com اشاره نمود.

پس از سئو تصاویر می‌توانید با به کار گیری از ابزارهایی مانند Google PageSpeed Insights یا این که Pingdom به آزمایش صفحه های وب سایت بپردازید.

شایسته ترین پلاگین های وردپرسی برای فشرده سازی تصاویر
تفاوت میان ابزارهای آنلاین فشرده سازی و پلاگین های وردپرسی اختصاصی این عمل در چه می باشد؟ در شکل استعمال از ابزارها همچنان نیاز میباشد که عکس ها را بعد از فشرده سازی در وردپرس آپلود کرده و آنگاه از آن ها به کارگیری فرمایید.

در‌حالتی که از آن دسته اشخاصی می‌باشید که قصد به داشتن همگی تجهیزات در یک جا می باشید، بهتر میباشد که از افزونه های فشرده سازی تصاویر در وردپرس استعمال کنید. اکثر اوقات این سیرتکامل پلاگین ها کارکشته به فشرده سازی تصاویر در هنگام آپلود آنان می باشند و این خصوصیت موجب برداشتن توشه متعددی از روی دوش شما می‌گردد.

به‌دنبال به معرفی پنج پلاگین برتر فشرده سازی تصاویر در وردپرس پرداخته و سود آزمایش خویش از آن‌ها را ذکر می‌کنیم. در‌این آزمایش چهار تصویر اثبات (سه عدد در فرمت JPEG و یک کدام از در فرمت PNG) را در پنج وبسایت متعدد آپلود کرده و با استعمال از این پنج پلاگین آنها را فشرده سازی نموده ایم.

پلاگین WP Smush
پلاگین WP Smush یکی سابق ترین پلاگین هاییست که برای فشرده سازی تصاویر در وردپرس وجود داشته میباشد. برای به کارگیری از این پلاگین نیازی به نام نویسی نداشته و همینطور قادرید که مجموع عکس ها را در هنگام آپلود نیز به طور هم زمان فشرده سازی فرمایید. براین اساس با یک توشه تهیه آن، می‌توانید زمینه فشرده سازی تصاویر را فراموش نمایید، به این دلیل‌که این پلاگین به طور اتومات عمل خویش را در بک گراند انجام خواهد اعطا کرد.

متاسفانه عیب این پلاگین عدم فشرده سازی باصرفه در ورژن بدون پول آن میباشد. بدین ترتیب خیلی آن را توصیه نمیکنیم. در تارنما این پلاگین نقل شده که معیار فشرده سازی در ورژن Pro آن بیشتر میباشد، ولی در آزمایش هایی که ما از آن گرفتیم، خروجی آن خیلی تفاوتی با ورژن بدون پول نداشت.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


20 تکنیک ارتقاء درجه و بهینه سازی برگه فرود مطلوب
برگه ای از وب سایت شما در نتیجه ها کاوش به ازای یک  سئو سایت   واژه کلیدی با نرخ تبدیل بالا دارنده مرتبه بسیار خیر میباشد. دیگر از این بهتر چه میخواهید؟

البته تعدادی لحظه حوصله نمایید. این برگه همانی وجود ندارد که ما انتظارش را داشتیم. صراحت دارد که یک کدام از صفحه های وب سایت شماست، ولی برگه فرود ایده ال شما برای این واژه کلیدی نیست. حتی چنانچه تصور می‌کنید که با وجود نامناسب بودن محتوا به ازای این کلمه و واژه کلیدی، همچنان کسب این درجه بالا خوب میباشد، مقداری به عواقب ذیل تصور کنید:

نرخ کلیک کاهش پیدا می نماید: تیتر کاغذ و دیسکریپشن آن به اندازه کافی دارای ربط و دیدنی وجود ندارد تا بتواند مخاطب را به کلیک کردن ترغیب نماید.
بانس ریت ارتقاء پیدا می نماید: هنگامی که یوزرها جواب قابل قبولی به جستجویشان اخذ نمی‌کنند، با گاز از آن کاغذ بیرون گردیده و بر روی تارنما دیگری کلیک می نمایند.
نرخ تبدیل کاهش می‌یابد: شیت دیگری که مطلوب جذب مشتری پباده سازی نشده میباشد، دارنده دکمه فراخوانی برای مبادرت (CTA) نمیباشد.
ما مطمئنیم که چنین قوانینی همانی وجود ندارد که انتظارش را داشته و به آن نیاز دارید. البته چنین موقعیت یک فاجعه محسوب نشده و می‌توانید راز وسامانی به آن بدهید. ما برای این حالت نظارت لیستی تولید کرده ایم تا اقدامات موردنیاز را تخت‌گاز انجام دهید. کاغذ ای را که جایگاه کسب کرده را با شیت ای که بایست در نتیجه ها کاوش به مکان آن قرار داشته باشد، مقایسه کرده و دو‌مین را با دقت به مواقعی که در آن نقص دارااست، seo فرمائید.

سئو واژه و کلمه کلیدی
کاغذ ای که به مکان ورقه متبوع شما در حاصل کاوش نشان داده میشود، احتمالا دارنده المان های با صرفه تری میباشد. بدین ترتیب شما بایستی از باصرفه بودن کاغذ موردنظرتان برای کسب یک سکو خوب تماما اطمینان نتایج فرمائید. مواقعی که نسبت به باصرفه بودن آنان بایستی دقت ویژه ای فرمایید عبارتند از:

1. تیتر کاغذ
موتورهای کاوش فعلا می‌توانند قضیه کاغذ را سوای اینکه اسم موضع در تیتر برگه به فعالیت رفته باشد، حدس بزنند. با این اکنون هنوز تیتر شیت یکی‌از مهم ترین بخش های آن به شمار می رود، چرا‌که در سه جای پایین مشاهده می‌شود:

شیت حاصل کاوش
تب های مرورگر اینترنت
شبکه‌های‌عمومی
در‌صورتی‌که هنوز نسبت به‌این قضیه شک وتردید دارید، واژه و کلمه کلیدی مثال ای را در گوگل کاوش فرمایید. مشاهده خواهید کرد که اکثر وقت ها مورد ها دارنده واژه آیتم جستجوی شما در تیتر خویش می‌باشند.

برای seo تیتر برگه چه کارهایی انجام دهیم:

مراقب ارتفاع تیتر ورقه باشید: این ارتفاع را نهایتا 60 کاراکتر نگه دارید. در شکل تایپ کردن عبارات انگلیسی از دکمه Caps Lock به کار گیری نکنید.
هوشمندانه از کلمه ها کلیدی به کارگیری نمائید: در استعمال از لغات کلیدی در تیتر برگه زیاده روی نکنید، به کارگیری یک یا این که دو توشه از آن کافیست.
عبارات کلیدی را در اولِ تیتر کاغذ قرار دهید: یوزرها در هنگام مشاهده نخستین حاصل کاوش به او‌لین کلمه ها تیتر کاغذ اعتنا بیشتری می نمایند.
از اسم برندتان در تیتر کاغذ به کار گیری فرمائید: در شرایطی که اسم مارک شما دارای اسم و رسم باشد، این عمل بسیار عاقلانه میباشد، به دلیل آن که به مثابه امضای شما در مورد می‌باشد.
از تکرار یک تیتر در یک سری ورقه پرهیز کنید: عنوان ها تکراری ممکن میباشد آرم ای از محتوای تکراری باشد و این قضیه بر روی مرتبه تارنما در حاصل کاوش تاثیر منفی می‌گذارد.
2. متا دیسکریپشن
اهمیت متا دیسکریپشن به طور کامل قابل مقایسه با تیتر برگه میباشد. متا دیسکریپشن در دو نقطه پایین نشان داده می شود:

شیت نتیجه ها کاوش
شبکه های مردمی (در شکل اشتراک گذاری شیت)
متا دیسکریپشن جزئییات بیشتری را از محتوای کاغذ به یوزرها داده و به آن ها یاری می نماید تا به ترازو رابطه در میان حاصل کاوش و عبارت گزینه جستجویشان پی ببرند. این توضیحات کوتاه بر روی نرخ کلیک (CTR) موءثر میباشد.

برای سئو متا دیسکریپشن چه کارهایی انجام دهیم:

مراقب ارتفاع متا دیسکریپشن باشید: این ارتفاع را حول و حوش 150 کاراکتر بنویسید.
متا دیسکریپشن را به مکانی برای تبیلغ تبدیل نمائید: متا دیسکریپشن را به نحوی بنویسید که تبلیغی برای محتوای ورقه تان باشد. علاوه بر این موتورهای کاوش نیز عبارات کاوش گردیده بوسیله استفاده کننده را در شکل وجود در متا دیسکریپشن، به طور پررنگ اکران می‌دهند. این لغت ها برجسته لحاظ یوزرها را به خویش جلب می نماید. بدین ترتیب سئو متا دیسکریپشن برای عبارات کلیدی بسیار اصلی میباشد.
از تایپ کردن توضیحات یکسان در صفحه ها پرهیز کنید: متا دیسکریپشن های تکراری میتوانند نشانگر محتوای تکراری برای حاصل کاوش باشند.
3. تگ های سرتیتر
تگ های سرتیتر HTML که از H1 استارت گردیده و تا H6 ادامه می‌یابد، برای ساختار دهی به محتوا و نشان داده سلسله مراتب آن استعمال میگردد. به کار گیری از یرتیتر ها موجب ادراک بهتر موتوهای کاوش از محتوای هر شیت میگردد.

برای سئو سرتیتر ها چه شغل های انجام دهیم؟

از تک های سرتیتر به طور سلسله مراتبی استعمال فرمایید: فقط از یک تگ H1 در برگه استعمال کرده و H2 تا H6 را برای ساخت‌و‌ساز ساختار سلسله مراتبی به فعالیت ببرید.
از لغات کلیدی در تیترها استعمال نمایید: تیترها معمولا متساوی موضوعات مهم محتوای ورقه میباشند، به این ترتیب سفارش میشود که حتی الامکان به طور طبیعی از کلمه ها کلیدی در عنوان ها استعمال فرمائید.
تیترها را پر رنگ خیس نمائید: با اینکه موتورهای کاوش به متا تگ ها اهمیت داده و آنان را میخوانند، یوزرها نیز در مقابل به عنوان ها دقت متعددی می نمایند. از فونت های درشت خیس و با استایل های مختلف در عنوان ها به کارگیری فرمایید تا دیده یوزرها به آن‌ها جلب خواهد شد.
4. محتوا
مثل روز پر‌نور میباشد که محتوا بسیار انتخاب کننده میباشد. موتورهای کاوش برای اکران صفحه های وب سایت در نتیجه ها کاوش به اشاره هایی نیاز دارا‌هستند. عبارات کلیدی که در محتوا به عمل میروند، همچون این اشارات کار می نمایند.

برای سئو محتوا چه کارهایی انجام دهیم:

لغات کلیدی اساسی را در 100 الی 150 واژه و کلمه اولیه محتوا قرار دهید: یوزرها و موتورهای کاوش به این صورت آن ها را زودتر در محتوا مشاهده می نمایند.
از مجموع لغت ها کلیدی دارای ارتباط به کار گیری فرمائید: با روی عمل وارد شدن جستجوی مفهومی، گوگل دیگر نیازی به عین عبارات کلیدی برای جواب به یوزرها ندارد. فقط نکته قابل توجه، معنا پشت رمز کلمات میباشد. براین اساس آزادانه از کل هم خانواده های یک واژه و کلمه کلیدی در محتوا استعمال نمائید.
محتوا را در وسعت کافی منتشر نمایید: محتوای بلندتر معمولا درجه بهتری کسب می نماید، با این اکنون ارتفاع محتوای ایده ال از موضوعی به قضیه دیگر گوناگون میباشد. به این ترتیب برای دور اندیشی از ارتفاع محتوای مطلوب برای یک زمینه، صفحاتی که در اینک جایگاه های بالایی کسب کرده اند را تحلیل فرمائید.
5. جستجوی داخلی
زمانی وبسایت شما بالاتر از 20 شیت می گردد، بهتر میباشد که از یک فریم کاوش در سایت به کارگیری فرمائید. یک کدام از خصوصیت های خوب قاب کاوش، تطابق آن با گوگل آنالیتیکس میباشد تا بتوان لغات گزینه جستجوی یوزرها را مشاهده و محاسبه کرد.

این داده های به شما امداد می نمایند تا:

به چیزی که یوزرها درپی آن می‌باشند پی ببرید و صفحه های متبوع را در دسترس آنان قرار دهید. در شکل انجام چنین کاری بانس ریت وبسایت به مدار قابل توجهی کاهش پیدا خواهد کرد.
ایده های تازه در رابطه لغات کلیدی بیابید و از آن ها در استراتژی ساخت محتوا به کارگیری نمایید.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


محتوای با کیفیت خوب High-Quality Content


ما مبتنی بر فهم مخاطبان و تحقیق و چک و نیاز مخاطب در سئو سایت  آغاز عبارات کلیدی دارای ربط را گزینش میکنیم و بعد در قالب یک محتوا بر طبق اصول بهینه سازی اطلاعاتی را به مخاطب از گویش مخاطبان ارائه می‌دهیم.

محتوا پاد شاه میباشد و محتوای ویدئویی برای سالیان در کنار وب لاگ ها، پادکست ها یا این که محتوای تارنما محبوبیت روز افزون یافته میباشد: تولیدات تست می‌شوند، پرسنل تازه از روش فیلم های بازاریابی پرسنلی پیدا میگردند یا این که یک کارفرمای تازه از روش ویدئوی بازاریابی خودشان کاوش می‌شود. ویدیو های آموزشی می سازند و راهکارهایی به ما خاطر میدهند. البته سوای اعتنا به محتوا، کل ویدیوها می بایست قابل کاوش باشند.

بیشتر بخوانید: راهنمای به کارگیری از لغت ها کلیدی در استراتژی محتوا

استعمال از داده های ساختار یافته
داده های ساختار یافته برای وبسایت هایی که از آن در سال اخیر میلادی استعمال کردند حاصل مالامال باری را به یاروهمدم آورد و صد در صد در آینده هم تکنیک محبوبی خواهد بود. پس در seo ۲۰۲۰ به آن اعتنا نمائید.

در شرایطی که در وبمستر تولز چشم باشید در نسخه سابق این نصیب وجود دارااست و هنوز تنظمیات آن به نسخه نو سرچ کنسول منتقل نشده و نشان میدهد که هنوز به طور بی نقص فعال سازی نشده و در صورتی‌که این حادثه بیفتد بدون شک تاثیرات خویش را در بهینه سازی نشان خواهد بخشید.

نظارت و پیگیری کردن برد محتوا
seo می تواند باعث به صرف برهه زمانی و هزینه متعددی برای شما خواهد شد. در حالتی‌که این عملکرد‌ها، بازه زمانی و هزینه صرف گردیده برای شما سود‌ای در بر نداشته باشد چه منفعت‌ای داراست؟

شاخص‌های بخش اعظمی وجود دارا هستند که میتوانید به طور روزمره، هفتگی و ماهیانه محاسبه کرده و دستورالعمل seo خویش را دنبال کرده و برد خویش را آنالیز فرمایید.

از آن جا که شاخص‌های آیتم آنالیز شما به ترافیک ارگانیک (ترافیکی که از موتورهای کاوش به تارنما شما وارد می گردند) مربوط می‌باشند، ابزاری که هم تعداد مجموع ترافیک ورودی به وبسایت شما ارائه می دهد و هم سکو وب سایت شما در هرمورد از عبارات کلیدی دنباله بلند را نشان دهد را پیدا نمائید. SEMrush ابزاری عالی برای این فعالیت میباشد.

با به کارگیری از ابزارهایی مثل اکسل، گوگل ورقه یا این که بقیه ابزارهای تجزیه و چک ذیل اینترنت برای رصد کردن ماهیانه ترافیک ورودی به وب سایت خویش از جستجوی ارگانیک به کارگیری فرمائید.

 

کلمه ها کلیدی مترادف و هم معنی


دیگر مانند قبلی وجود ندارد که شما در یک شیت از یک واژه یا این که عبارت کلیدی به طور زیاد استعمال نمایید و گوگل شمارا تحسین نماید. بلکه شرایط متعدد گردیده و گوگل این فعالیت را تقلب محسوب می نماید.

البته در قبال به ما سفارش میدهد که از مترادف و هم معنی های واژه کلیدی مهم تحت عنوان یکی‌از شایسته ترین طرز های بهینه سازی ۲۰۲۰ به کار گیری کنیم.

مترادف و هم معنی خیر به مضمون‌ مترادف ؛ بلکه کلماتی با یک مضمون و عباراتی که یک کاربرد یا این که مقصود خاص را به استفاده کننده القا می نمایند.

بیشتر بخوانید: ۱۱ ابزار جستن لغات کلیدی وب سایت برای ارتقاء بازدید

 

تجربه کاربری و کوشش User Experience and Performance


تجربه کاربری در seo ۲۰۲۰ اهمیت فرائانی دارااست، همین غرض والای گوگل سبب ساز می شود استفاده کننده خیر صرفا در مراحل کاوش به جواب پرسش خویش رسد، بلکه شم خیر هم از این فعالیت خویش داشته باشد. این شم درونی مثبت به عبارتی چیزی میباشد که ما با اسم تجربه کاربری (User Experience) خوب از آن حافظه می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: UX و UI (تجربه کاربری و رابط کاربری) چه است؟ و تفاوت آن‌ها

به چه شکل یوزرها را به لذت بردن از تکان در سایتتان تشویق می کنید، موتورهای کاوش بی‌شک یک جنبه مرکزی از تجربه مخاطب را در درجه بندی خویش قرار میدهند: همت برگه، سرعت تحویل محتوا. ما در هم اکنون حرف کردن میلی ثانیه اینجا هستیم! از بینش seo ۲۰۲۰ نیز ضروری میباشد که تارنما هایی را که با تکنیکی بالغ و سریع عرضه میگردند، ساخت‌و‌ساز نمایند، حتی در حالتی‌که کابل های فیبر نوری یا این که کانال ۵G گوشی استاندارد خیس شوند.

 

هوش تصنعی و مصنوعی (Artificial Intelligence)


در آینده، ما اذن خوا هیم بخشید که الگوریتم ها به ما یاری نمایند که الگوریتم های خویش را اجرا نمایند. از سال ۲۰۱۵، گوگل بر روی یک الگوریتم خودآموزی به اسم “Rankbrain” عمل می نماید که از جستجوی پرس و جو هایی که تا قبل از این انجام نشده میباشد – که به احتمال زیاد ۱۵ درصد از مجموع پرس و جو را تشکیل می‌دهد.

بیشتر بخوانید: الگوریتم رنک برین RankBrain گوگل چه می‌باشد؟

در سال های آتی ما خیر فقط با آی پی های خدماتی در تماس های خدماتی و یا این که در پدیکور اشخاص کهن سال روبرو می شویم، بلکه به طور تقریب در کلیه جا: نیاز به گردآوری و تجزیه و چک داده های مخاطب برای تهیه نمودن پیشنهادات هوشمندانه برای مبادرت میباشد و باقی خواهد ماند وب.

این تصادفی وجود ندارد که سرگئی برین، بنیانگذار گوگل در میانه چهل ساله، در انتهای سال ۲۰۱۸ در طومار مؤسسان ABC تأثیرگذار نوشته میباشد:

“فصل بهار نو در هوش تصنعی مهم‌ترین پیشرفت در محاسبات در زمان قدمت اینجانب میباشد.”

هوش تصنعی و مصنوعی فعلا تاثیر قابل توجهی در چگونگی درجه‌بندی تارنما‌ها به وسیله موتورهای کاوش پهناور داراست. در واقعیت، گوگل اینک از AI برای تقلید کردن اخلاق بشر در وبسایت‌ها به کارگیری می‌نماید.

با استعمال از هوش تصنعی و مصنوعی برای تکرار تعاملات بشر در صفحه های گوناگون وب سایت، گوگل داده ها رزشمندی در زمینه ی شیوه استفاده کننده پسند بودن وب سایت‌ها به‌دست میاورد.

گوگل و دیگر موتورهای کاوش قدرتمند که از هوش تصنعی و مصنوعی برای توابع عملکردی خویش استعمال می‌نمایند، با بهبود درجه وبسایت‌های کاربردی و اثرگذار به آن‌ها جایزه میدهند. بنابر‌این AI در سال ۲۰۲۰ با دقت بر کردار یوزرها بر seo تاثیر‌گذار خواهد بود.

به این ترتیب، اصلی میباشد که در اسرع وقت خویش را با مسئله AI آشنا فرمائید و از حیث بهینه سازی آن را تجربه نمایید.

منبع: avandenergy.com – seobehine.ir – novinmarketing.com

برچسب ها: Mobile First Index, یادگرفتن بهینه سازی, تجربه کاربری, جستجوی صوتی, ریچ اسنیپ, بهینه سازی, seo 2020, بهینه سازی ویدیو, لغت ها کلیدی, محتوا, هوش تصنعی و مصنوعی
 

  • شایلین عباسی