مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

۶ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


امروز مارک ها و شروع آپ های فعال در صنعت های متعدد برای بهینه سازی تارنما و قرار به دست آوردن   سئو سایت  در مرتبه نخستین گوگل رقابت شدیدی دارا‌هستند و در همین راستا برای ساخت‌و‌ساز محتوا و پیوند سازی مخارج متعددی می نمایند.

البته مهم‌ترین برهان پیروزی و برتری سایت های مرتبه اولیه گوگل چه می باشد؟
در شرایطی‌که سایت شما از دید سئوی فنی یا این که سئوی تکنیکال گزینه تایید گوگل باشد و برای ایجاد محتوا طرح ریزی نیکی داشته باشید، فقط کاری که موردنیاز میباشد انجام دهید اخذ بک پیوند ارگانیک از وب سایت های دارای اعتبار میباشد.

برای پیوند سازی و اخذ لینک و پیوند ارگانیک از سایت های خبری دارای اعتبار که اتوریتی بالایی دارا‌هستند شایسته ترین راهکار رپورتاژ میباشد.


رپورتاژ اطلاع رسانی تحت عنوان یکی‌از ذیل تیم های تبلیغات همسان، نتیجه ها قابل توجهی در بهینه سازی وبسایت و بازاریابی دیجیتال دارااست.

ولی در رقابت فی مابین مارک هایی که در سئوی آن پیج و offpage seo به یک اندازه هزینه کرده اند صرفا یک مارک می تواند به مرتبه اولیه گوگل رسد.

نکته قابل توجه اینجاست گوگل چطور شایسته ترین وبسایت را تعیین می نماید و چطور بقیه تارنما ها را مرتبه بندی می نماید؟
درنظر بگیریم که ۵ مارک یا این که آغاز آپ فعال در یک حوزه کاری تقریبا در یک حد برای seo تارنما هزینه می نمایند. برای مثال تمامی از وردپرس برای طراحی وب سایت استعمال کرده و از ابزار های متداول seo مانند Yoast بهینه سازی برای seo صفحه ها وب سایت منفعت منده گردیده اند. بطور معمول هفته ای یک محتوای بهینه سازی گردیده تازه و یونیک هم بروی تارنما خویش قرار می‌دهند و لینک و پیوند سازی های داخلی را انجام می‌دهند.


همینطور در حین ماه برای اخذ بک پیوند ارگانیک بروی ۵ وبسایت خبری هم رپورتاژ اطلاع رسانی منتشر می نمایند.

ولی حتی در شرایطی که عمر دامنه و بقیه پارامتر های سئوی تارنما این مارک ها در یک حد باشد، درنهایت سکو اولیه گوگل مکان یک مارک بیشتر وجود ندارد، و آن مارک می‌تواند به واسطه قرار تصاحب کردن در شایسته ترین مقام کاوش، به گذر زمان درآمد خویش را ارتقاء داده و به سهم بیشتری از بازار دست پیدا نماید.

 

عباس فلسفی متخصص سئوی وبسایت و دیجیتال مارکتینگ و رئیس کمپانی ویرلن می گوید؛
برای دستیابی به مرتبه نخستین گوگل می بایست در ساخت و ساز محتوای رپورتاژ اطلاع رسانی خلاقیت بیشتری به خرج دهید و اصول seo و بازاریابی محتوا را بطور بدون نقص در محتوا رعایت فرمائید.

همینطور می بایست از یک استراتژی منظم و طولانی بازه برای ساختن کمپین های رپورتاژ‌ اگهی استعمال فرمایید.

رئیس کمپانی VIRLAN در‌پی اعلام کرد: امروز موتور جستجوی گوگل بیشتر از پیشین به محتوا دقت می نماید و در شرایطی که در گفت و گو ساخت‌و‌ساز محتوا همت بهتری داشته باشید مسلما می‌توانید در نتیجه ها کاوش فراتر از رقبا باشید.

ایشان خاطر نشان نمود ؛ یک کدام از نکات اصلی در ساخت و ساز محتوا برای رپورتاژ ، هجران از تکرار میباشد.

درواقع از آنجایی که ما در زمان بازه زمانی برای پیوند سازی به نشر خبر‌ها و مقاله‌ها در تارنما های خبری نیاز داریم، ساخت محتوایی که نسبت به مقاله ها گذشته خودمان و بقیه رقبا کلام نو ای داشته باشد نیاز به خلاقیت و ایده های تازه داراست.

در‌صورتی‌که اکثر وقت ها کسب و فعالیت های فعال در هرمورد از صنعت های، در حین برهه زمانی در گیر تکرار میگردند و هرچند که مقاله ها جدیدی را ایجاد می نمایند ، ولی زمینه و محتوای کلی رپورتاژ بسیار شبیه مقاله‌ها پیشین و حتی مطالب بقیه رقبا میباشد.

اینجاست که گوگل به مارک هایی که در ساخت‌و‌ساز محتوای رپورتاژ اطلاع رسانی خلاقیت بیشتری به خرج میدهند جایگاه نخستین را اجرو پاداش می‌دهد.

همینطور در شرایطی که برای تکثیر رپورتاژ اطلاع رسانی استراتژی داشته باشید و در طی سال بصورت منظم در وب سایت های دارای اعتبار و گوناگون خبر منتشر نمائید، به گذر زمان منزلت تارنما شما در  نتیجه ها کلمه ها کلیدی دارای ربط بیشتری بالا میرود و در سود سهم بیشتری از بازار را خواهید داشت.

اما از ساخت و ساز محتوای وب سایت و صفحه های مارک در شبکه‌های‌عمومی نیز نباید غافل گردید ، چون در کل مارک هایی که در ساخت‌و‌ساز و بازاریابی محتوا خلاقیت بیشتری دارا هستند می توانند مخاطبان بیشتری را جذب کرده و مشتریان دارای تعهد تری داشته باشند.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


Mobile Usability در سرچ کنسول تازه یکی‌از نصیب‌های اصلی آن میباشد که به محاسبه  سئو سایت  امکان به کار گیری از تارنما در تلفن‌های یاروهمدم می پردازد. سرچ کنسول تازه گوگل حق تقدم ایندکس صفحه های را بر مبنای امکان به کارگیری در تلفن‌های همپا تهیه و تنظیم نموده است. این موضوع با دقت به ارتقا به کارگیری از موبایل‌های هوشمند قابل پیش‌بینی بود با این اکنون سبب ساز شد بخش اعظمی از تارنما‌ها مجبور شوند ساختارهای خویش را بهبود ببخشند. اکنون این مورد در seo اهمیتی حیاتی پیدا نموده است.

در‌این نوشته‌ی علمی به ارزیابی قسمت Mobile Usability و روش فعالیت با آن میپردازیم و ارورها یا این که خطاهایی را که ممکن میباشد در این مورد با آنان مواجه گردید چک می کنیم.

بیشتر بخوانید :  یادگرفتن به کار گیری از قسمت performance در سرچ کنسول تازه
 خواسته از امکان به کار گیری در موبایل چه می‌باشد؟
خواسته از امکان به کارگیری در گوشی این میباشد که محتوای وبسایت در تلفن همراه به خیر اکران داده گردد و فعالیت با آن ریلکس باشد. این زمینه را نباید با پباده سازی نرم افزار موبایلی نادرست بگیرید. بعضا فکر‌می کنند درصورتی که برای تارنما‌شان یک برنامه اندروید و ios پباده سازی نمایند، امتیاز این قسمت را از سوی گوگل اخذ خواهند کرد. این طور وجود ندارد. داشتن نرم‌افزار موبایلی سود‌های فراوانی دارااست البته مکان باصرفه‌سازی ساختار وب سایت برای تلفن همراه را نمی‌گیرد.

ارتقا قابلیت و امکان استعمال در موبایل، به کدنویسی منعطف و ساختار ریسپانسیو یا این که برخورد‌گرای وب سایت برمی‌شود. در واقعیت می بایست وبسایت را به سیرتکامل‌ای پباده سازی فرمایید که خویش را با گوشی، تبلت و دسکتاپ و هر دستگاه دیگری سازگار نماید.

قسمت Mobile Usability در سرچ کنسول تازه


زمانی که روی آیتم Mobile Usability در سرچ کنسول کلیک نمائید با دو جعبه مواجه می شوید. جعبه نخستین نمودار اشتباهات و صفحه ها تاییدشده را نشان میدهد.

در بخش Errors یا این که ایرادات، می توانید تعداد و نمودار صفحاتی را که اکران آنها در گوشی با ایراد مواجه میگردد ملاحظه کنید. این نمودار تعداد ایرادات، تعداد صفحه های و تاریخ فیس دادن نادرست را نشان میدهد.

با کلیک روی بخش Valid تعداد و نمودار صفحاتی را می بینید که از حیث امکان استعمال در تلفن همراه مشکلی نداشته‌اند و تایید گردیده‌اند. اعتنا داشته باشید که‌این عدد به معنای این وجود ندارد که صفحه ها دیگر رد گردیده‌اند و ایندکس نمی شوند. پروسه آنالیز صفحه ها بوسیله گوگل مقطع میبرد. ممکن میباشد تنی چند از صفحه های هنوز آنالیز نشده باشند. در بخش سمت راست بالای برگه میتوانید تاریخ نهایی به روز داده ها را ملاحظه کنید.

در جعبه دوم و پایین تیتر Details می توانید جزئیات خطاهایی که در وبسایت صورت داده میباشد برررسی فرمایید. درین بخش مشکلات فهرست گردیده‌اند و با کلیک روی هر کدام از آنها می توانید آنالیز فرمایید که‌این اشتباه در چه صفحاتی فیس داده میباشد. فهرست ایرادات را در‌پی به طور مفصل ارزیابی میکنیم.

قسمت Details آیتم دیگری به اسم Mobile Friendly Pages  دارااست. برای این که بتوانید این قسمت را ملاحظه کنید بایستی در جعبه بالایی روی آیتم Valid کلیک کرده باشید. درین نصیب میتوانید پیوند‌هایی را که در گوگل تلفن همراه ایندکس گردیده‌اند ملاحظه کنید. در نصیب سمت راست بالای ورقه تاریخ آخری آپدیت رسانی داده ها این گزارش روایت شده میباشد.

در‌این بخش میتوانید شرایط یک کاغذ را در لحظه آنالیز فرمائید. کافی میباشد روی یک لینک و پیوند کلیک و بعد از آن  مورد  TEST LIVE PAGE  را تعیین فرمایید. بعداز چندین دقیقه گوگل موقعیت فعلی ورقه را از دید سازش با گوشی به شما نشان میدهد.

گهگاه ممکن میباشد در نصیب بالای شیت با پیغام page loading issues مواجه گردید. این پیغام یعنی برخی از پوشه‌های وبسایت ممکن میباشد در لود اختلال ساخت‌و‌ساز نمایند. این پیام بیشتر در خصوص صفحاتی چشم میشود که مشتمل بر فولدر‌های JS یا این که CSS باشند.

بیشتر بخوانید :  راهنمای بدون نقص نصیب Manual Action در سرچ کنسول تازه
خطاهای نصیب Mobile Usability در سرچ کنسول نو


در‌این نصیب به چک خطاهایی می پردازیم که ممکن میباشد در قضیه امکان به کارگیری در موبایل با آن مواجه گردید:

خطای Flash usage
این غلط در Mobile Usability در سرچ کنسول تازه به به کار گیری از پوشه‌های نشانه گر در صفحه ها اشاره دارااست. اکثری از مرورگرهای گوشی توان شناسایی صفحاتی را که مبنی بر مکان نما پباده سازی گردیده‌ باشند، ندارند. بدین ترتیب یوزرها تلفن همراه نمی‌توانند محتوای باطن مکان نما، کارتن و لینک و پیوند‌هایی که در آن پوشه وجود دارااست را ببینند. به همین ادله گوگل پیشنهاد می‌نماید برای اکران کارتون و افکت‌های تصویری، به مکان اشاره گر از ابزارهای جدیدتر به کارگیری فرمایید.

 خطای Viewport not configured
سایز برگه اکران دستگاه‌های متفاوت مختلف میباشد. به همین برهان می بایست با به کارگیری از تگ Viewport به مرورگرها بفهمانید صفحه ها را برای هر دستگاه در چه اندازه‌ای اکران دهند. در صورتیکه از تگ Viewport به کارگیری نکرده باشید با این اشتباه مواجه می شوید.

خطای  Fixed-width viewport
چنانچه برای پباده سازی صفحه های از پهنا یکسان و اثبات به کارگیری کرده باشید، با این غلط در نصیب Mobile Usability در سرچ کنسول نو مواجه میشوید. این نادرست یعنی کاغذ متبوع در همه پلتفرم‌ها با یک اندازه اثبات چشم می‌گردد و عکس العمل‌گرا وجود ندارد. برای رفع این اشتباه می بایست از تگ Viewport به کارگیری و اندازه را برای هر دستگاه به طور جدا معلوم نمایید.

خطای Content not sized to viewport
در‌حالتی که بازدیدکننده‌ها برای دیدن صفحه های وب سایت شما بدون چاره باشند به طور افقی اسکرول نمایند، با این غلط مواجه میشوید. این رخداد وقتی چهره می دهد که از اندازه‌های اثبات CSS استعمال کرده باشید یا این که سایز عکس‌ها بیش تر از حد وسیع باشد.

برای رفع این اختلال بایستی اندازه صفحه ها را با تگ viewport به طور نسبی گزینش نمائید و سایز عکس‌ها را هم به اندازه‌ای کاهش دهید که استفاده کننده سوای نیاز به اسکرول افقی به راحتی بتواند آنها‌را ببیند.

خطای Small font size در Mobile Usability در سرچ کنسول تازه
بعد از این که اندازه صفحه های را برای دستگاه‌های متفاوت باصرفه کردید، بایستی به فونت متون نیز دقت نمائید. مخاطب بایستی بتواند مطالب وبسایت را سوای نیاز به زوم کردن بخواند. در غیر این شکل با این غلط مواجه میشوید.

خطای Touch elements too close
در حالتی که پیوند‌ها و منوهای شیت تارنما بیشتراز حد به هم مجاورت باشند و انگشت مخاطب هنگام تعیین یک آیتم به آیتم‌های دیگر هم عکس العمل نماید، در قسمت Mobile Usability در سرچ کنسول تازه با این غلط مواجه میشوید. برای رفع آن، می بایست منوها را با مسافت مطلوب پباده سازی و تهیه و تنظیم فرمایید که یوزرها تلفن همراه هم با آن شل باشند.

خطای Interstitial usage
زمانی که با گوشی به برخی از وبسایت‌ها رمز می زنیم، پنجره‌ای به طور پاپ آپ گشوده می گردد که یوزرها را به به کار گیری از برنامه موبایلی دعوت می‌نماید. از لحاظ گوگل این فعالیت به یک تجربه کاربری غیر مطلوب باعث می‌گردد. در اکثر مواقع بستن این پنجره‌ها نیز سخت میباشد.

درصورتی که با این خلل مواجه شدید، در آغاز پاپ آپ را حذف نمایید و آن گاه از طریق‌های دیگری برای معرفی برنامه به یوزرها به کارگیری فرمائید. طریق‌هایی مانند به کارگیری از بنرهای منحصر به فرد تلفن همراه، بنرهای منحصر به فرد مرورگر کروم یا این که معرفی بی واسطه نرم‌افزار به گوگل و App indexing.

نکات نهایی

برطرف کردن کلیه ایرادات ممکن وجود ندارد و برخی اوقات نیازی هم بدین فعالیت نیست ولی بایستی اشتباهات را پایین لحاظ داشته باشید، جزئیات آن ها را تحلیل فرمائید و نسبت به تصحیح موردها اصلی و تاثیرگذار مبادرت نمائید.
توجه داشته باشید که در بخش Mobile Usability در سرچ کنسول تازه صرفا می توانید ارورها را ملاحظه کنید و قابلیت رفع آنها را از این طرز نخواهید داشت. برای رفع مشکلات می بایست مستقیما از روش تصحیح کدها و تگ‌های تارنما خویش فعالیت نمایید.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


آپدیت رسانی تلفن همراه فرندلی
تاریخ آغاز: 2015 آوریل 21
هدف ها: صفحه ها سازگار با گوشی را در حاصل کاوش ارتقا و درجه بندی وبسایت ها  سئو سایت  را در گوشی به عهده دارااست و همینطور کاهش درجه بندی صفحاتی که برای تلفن همراه سئو نشده میباشد.

آپ تو دیت رسانی گوشی فرندلی گوگل (بعلاوه Mobilegeddon) به خواسته اطمینان از اینکه صفحه های سئو گردیده برای دستگاه های موبایل در بالای جستجوی گوشی جایگاه بندی گردیده اند، و کاهش سکو صفحاتی که سازگار نیستند. جستجوهای دسکتاپ بوسیله بروز رسانی گوشی فرندلی زیر تأثیر قرار نگرفته میباشد.

آپ تو دیت رسانی گوشی فرندلی گوگل یک فاکتور در سطح برگه وبسایت ها میباشد، بدین معنا که یک کاغذ از وب سایت شما می‌تواند به در حاصل گوشی سکو بالایی داشته باشد.

مخاطرات زد خورد با آپ تو دیت رسانی گوشی فرندلی گوگل

عدم وجود یک ورژن گوشی از شیت
تنظیمات viewport غلط
محتوای نامشخص
استعمال از افزونه

چه گونه با آپدیت رسانی تلفن همراه فرندلی یار شویم
1. سفارش گوگل ساخت سایت ریسپانسیو میباشد. گوگل همینطور دارنده مشخصه های گوشی برای پلتفرم های متعدد سایت میباشد تا تلفن های هم پا را برای مدیران اینترنت آسوده خیس نماید.

2. تست آزمایش یاور را انجام دهید. رفتن به گوشی کلیه چیز وجود ندارد – شما همینطور بایستی معیارهای سازش Google را برای افزایش درجه در موبایل SERPs منتقل فرمایید.


الگوریتم رنک برین
RankBrain تاریخ استارت: 2015 اکتبر 26 (احتمالا پیش از آن)
غرض: نتیجه ها جستجوی بهتر را براساس رابطه و یادگیری ماشین تحویل میدهد.

الگوریتم رنک برین یک سیستم یادگیری ماشینی میباشد که به گوگل یاری می نماید تا معنای حقیقی اکران داده گردیده را رمزگشایی نماید و حاصل جستجوی خویش را مطابق با آنان ارائه دهد.

هنگامی که الگوریتم رنک برین برای او‌لین توشه اعلام شد، گوگل آن را سو‌مین استدلال اساسی درجه بندی نامید. احتمالا الگوریتم رنک برین می‌تواند به گونه ای خلاصه آنچه در زمینه‌ی یک شیت میباشد آنالیز و ربط حاصل را اکران دهد.

فهم مشترک این میباشد که الگوریتم رنک برین ، بخشی از کارداران سنتی سئو (لینک و پیوند ها، سئو شیت، و غیره) میباشد، البته همینطور به دست اندرکاران دیگری که خواص کاوش دارا هستند نگاه می نماید. بعد از آن، آن خصوصیت های دارای ارتباط را در صفحه های شاخص نشان می‌دهد و نتیجه ها را به ترتیب در SERPs آراسته می نماید.

خطراتی که در شکل رعایت نکردن آن‌ها با الگوریتم رنک برین گوگل مواجه میشوید
فقدان خصوصیت های ارتباطی مرتبط با کاوش
تجربه تلخ مخاطب

چه گونه می‌توانم در اختیار گرفتن کنم

1. به حداکثر رساندن تجربه عالی مخاطب ( کاهش نرخ فراروگریز )، seo برای بهبود تجربه مخاطب نمی تواند شمارا در حاصل کاوش جایگاه بندی نماید.

تجربه استفاده کننده عواملی مانند سرعت بارگزاری برگه و بازه زمانی بازه زمانی حضور مخاطب میباشد. در حالی که هیچ مقادیری که کلاً برای نگه داشتن آن نیست

در حیث داشته باشید که معدل سرعت قرائت 650 کلمه و واژه در دقیقه میباشد. از این تحت عنوان ارشاد در تحلیل ترازو بازدیدکنندگان در صفحه ها خویش به کار گیری فرمائید و ملاحظه کنید آیا می‌توانید با تنوع بخشیدن به محتوای خویش، به عنوان مثال تصاویر و ویدیوهای بیشتر، بهبود یابید. علاوه بر این، صفحاتی را که شایسته ترین معیارهای تعامل را دارا‌هستند، چک نمائید همینطور از خلاقیت خویش استعمال فرمایید.

2. اعتقاد و باور بر این میباشد که الگوریتم رنک برین با شناسایی خصوصیت های مربوط با کاوش از صفحه های اینترنت میباشد و از این خصوصیات تحت عنوان سیگنال برای درجه بندی صفحه ها در نایج کاوش استعمال می نماید. این خصوصیات میتوانند به معنای حقیقی وواقعی کلمه و واژه هر چیزی در برگه باشد که می‌تواند تاثیر مثبتی بر تجربه استفاده کننده داشته باشد. مثلا شما، صفحه های با محتوای بیشتر و موادسازنده تعاملی بیشتری به کار گیری می‌کنید ممکن میباشد برنده خیس باشید.


الگوریتم موش کور
Possum مقدمه گردیده: 1 سپتامبر 2016
مقصود: ارائه نتیجه ها بهتر، متنوع خیس بر پایه ی جای جستجو گر و نشانی کسب و فعالیت

آپدیت رسانی الگوریتم موش کور اسم یکسری تغییر و تحول در غربال جایگاه بندی گوگل میباشد. بعداز الگوریتم موش کور ، گوگل سود های متنوعی را مبنی بر حالت فیزیکی کاوشگر (بیشتر از آنچه شما به صورت خاص از یک کسب و عمل خاص به طور فیزیکی شامل است، بیشتر احتمال دارااست که آن را میان حاصل محلی ملاحظه کنید)، و نتیجه ها پرس و جو (حتی تغییرات مجاورت حال نتیجه ها مختلفی ایجاد می نماید). به صورت متناقض، الگوریتم موش کور همینطور به کسب و کارهایی که در بیرون از محدوده شهر فیزیکی قرار دارا‌هستند، تقویت نموده است. (پیش از این، درصورتی که کسب و فعالیت شما به صورت فیزیکی در شهر متبوع شما واقع نبود، به طور تقریب هیچ زمان در نتیجه ها محلی قرار نمی گرفت؛ فعلا این گزینه دیگر وجود ندارد). علاوه بر این، کسب و کارهایی که یک نشانی را با یک کسب و فعالیت دیگر از یک شبیه به اشتراک می‌گذارند در حال حاضر ممکن میباشد در نتیجه ها کاوش مرتبه بندی نشود.

خطرها جریمه شدن بوسیله الگوریتم موش کور
اشتراک یک نشانی فیزیکی با یک کسب و عمل شبیه
رقبا که نشانی کسب و فعالیت در حدود محل جستجو گر میباشد
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

تعرفه سئو سایت


تعرفه بهینه سازی وب سایت شاید یکی‌از مسائل خیلی اصلی  سئو سایت  در هنگام تصمیم برای توصیه بهینه سازی وبسایت باشد که برای خیلی از عموم پیچیدگی و و سئوالات متعددی را پیش میاورد.

تعرفه بهینه سازی تارنما به ظاهر دست‌کم در کشور‌ایران تابع نرخ خاص و یا این که قیمتی معین وجود ندارد و آنطور که ما متوجه شدیم مشتریان و عده ای که در هم اکنون تحقیق میباشند تا بتوانند seo خویش را به کمپانی یا این که seo فعالیت ماهر بسپارند مبتلا اشتباهات در تصمیم گیری می گردند.

همان گونه که میدانید کلمه seo رابطه قطعی با موتور های کاوش داراست ، این رابطه سبب گردیده بخش اعظمی از کسب و عمل ها برای افزایش کسب و عمل خویش و ورود به دنیای 24 ساعته وب جهت بهبود فروش و برندسازی از بهینه سازی یاری بگیرند.

البته ازآنجاکه تعرفه بهینه سازی تارنما معلوم وجود ندارد مبتلا سردرگمی شوند و نتوانند قیمتی معلوم را برای انجام seo تارنما خویش بیابند.

ولی پیش از اینکه بخواهیم در رابطه تعرفه seo تارنما و ارزش seo وب سایت حرف کنیم ، بهتر میباشد در آغاز گونه های طرز های seo تارنما و سرویس ها بهینه سازی بپردازیم.

فهرست عنوان ها    
گونه های شیوه های بهینه سازی وب سایت
تعرفه seo کلیدواژه
تعرفه بهینه سازی ماهیانه
مزایای seo ماهیانه
گونه های نحوه های seo تارنما
seo وبسایت به جهت گستردگی و پیچیدگی که دارااست دربرگیرنده یکسری آیتم می‌شود که شاید پر اسم و رسم ترین آن seo کلیدواژه باشد.

تعرفه seo کلیدواژه
از آن جا که اکثری از عموم و صاحبان وبسایت ها بعداز تحقیق و اما تجربه ، متوجه شدند بالا بودن با یک کلیدواژه اساسی و در اصطلاح مالامال ترافیک می‌تواند تمرکز روی کارشان را بالا غالب شود ، ترجیح می‌دهند از طریق seo کلیدواژه خاص به مقصود خویش برسند ؛ خوب این خیلی خوب میباشد که کسب و کاری با یک سری کلیدواژه مشخص و معلوم که اتفاقا به سرویس ها به عبارتی وب سایت مربوط میباشد به شیت اولیه گوگل شیوه یابد.

ولی معمولا کلیدواژه های خاص بها تعجب آور یا این که شاید می بایست بیان کنم بالایی دارا‌هستند و در خیلی از موردها ما در تماس های خویش زمانی که بها بعضی کلیدواژه ها را به تماس گیرنده ها اعلام میکنیم با تعجب و در پایان انقطاع تماس با‌گاز یا این که نا امیدی در لحن آنان روبرو می شویم ؛ این زمینه منجر گردیده در تصمیم گیری اشخاص متعدد معضل بزرگی ساخت‌و‌ساز نماید.

اما حق هم دارا‌هستند و انصافا با این شرایط وحشیانه بیزینس در جمهوری اسلامی ایران هر کسی از عهده پرداخت این مخارج سنگین seo را ندارد.

البته این به‌این مضمون‌ وجود ندارد که ارزش اعلام گردیده نیز غیر منصفانه و بالاست؛ در حیث بگیرید مقام ورقه اولیه گوگل مشتمل بر 10 پیوند برتر میباشد و در شرایطی‌که هر کسی بخواهد از بین هزاران وب سایت ، وبسایت خویش را اولیه ببیند چه انتظار بالایی میباشد و این عمل چقدر میتواند هزینه بر و دشوار باشد.

خریداری کردن جایگاه نخستین گوگل از دربین هزار حریف عمل بی آلایش ای وجود ندارد و گهگاه می بایست بهای سنگینی بابت آن بپردازید.

یک کدام از عارضه ها بالا بودن تعرفه بهینه سازی وب سایت همین رقابت در میان تارنما ها میباشد.

تعرفه بهینه سازی ماهیانه
یک کدام از دیگر از طریق های بهینه سازی وبسایت طرز بهینه سازی ماهیانه وب سایت میباشد که در‌این نحوه، مقصود ارتقاء وبسایت در موتور های کاوش با حداکثر تمرکز و اقتدار در تمامی کلمه ها کلیدی مرتبط با یک وب سایت میباشد.

درین طرز که ما در آپسئو اسم آن را بهینه سازی مقرون به صرفه و منطقی گذاشتیم ، بدین شکل میباشد که در حین ماه ضمن مدیر ماهر وب سایت بوسیله کارشناس بهینه سازی و مارکتینگ از حداکثر لغات در سوی افزایش فروش یک وب سایت فایده گرفته میشود.

هر یک‌سری در‌این نحوه مقصود پاره ای متفرق خیس می گردد البته سود گیری هم سریع خیس هم ارزان خیس میباشد و دربین تعرفه seo وب سایت هوا داران اکثری را دارا‌هستند.

تعرفه بهینه سازی وب سایت درین شیوه از ماهیانه 500 هزار تومان تا 5 میلیون تومان نرخ‌گذاری می گردد.

به صورت نمونه تعرفه بهینه سازی وب سایت فروشگاهی برخی تارنما ها ماهیانه یک میلیون تومان میباشد.

مزایای seo ماهیانه
seo ماهیانه دارنده مزایای متعددی میباشد که جذابیت متعددی از لحاظ مشتریان seo وبسایت آپسئو داراست.

هزینه تحت seo

عدم محدودیت کلیدواژه

تحقیق کلیدواژه بوسیله آپسئو

امداد به گزینش کلیدواژه های هدفمند

مدیر وبسایت بصورت ماهر

عیب یابی و رفع خطاها تکنیکال تارنما

گزارش دهی آراسته و پیگیری مرتبه وب سایت
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

سئو تگ عنوان


تیتر ورقه مشهور به پیج تایتل (Page Title) یکی مهم‌ترین سئو سایت  فاکتور های بهینه سازی داخلی [✍️] و در عین درحال حاضر از مهمترین فاکتور های جایگاه بندی گوگل و seo وبسایت [📈] میباشد.

تیتر ورقه تیتری میباشد که زمینه محتوا را برای مخاطب و موتور کاوش معین می نماید. بعد از محتوای متنی کاغذ تیتر برگه مهم‌ترین فاکتور در بهینه سازی محتوا [✒️] به شمار می رود، خوشبختانه رعایت نکات seo در به کار گیری از تیتر بسیار آسوده بوده و یادگیری آن‌ها بازه متعددی نمی پیروزی.

اهمیت تیتر ورقه چه میباشد؟

تیتر ورقه او‌لین المان وبسایت میباشد که مخاطب قبلی و پس از ورود به تارنما با آن رو به رو شود لذا از اهمیت بالایی شامل است.

موتور های کاوش به خصوص گوگل اهمیت بخش اعظمی تحت عنوان شیت داده تا حدی که آن را یکی‌از موءثر ترین فاکتور های سکو بندی در حیث میگیرند. در‌پی با کاربرد تیتر آشنا خوا‌هیم شد:

رده تیتر در مرورگر
تیتر کاغذ در نوار بالایی مرورگر و همینطور درون کاغذ جای‌دارد.

کاغذ حاصل کاوش


تیتر ورقه Bold گردیده و با فونت نسبتا پهناور در حاصل کاوش گوگل به اکران در میاید مانند تصویر بالا.

اکران در لینک و پیوند خروجی
تارنما هایی که از لینک و پیوند خروجی برای اکران خلاصه محتوا به کار گیری می نمایند با به کار گیری تیتر و توضیحات متا چکیده ای از محتوای ورقه را در قالب یک جعبه مربعی صورت به استفاده کننده اکران میدهند.

راهکار های تایپ کردن تیتر جالب برای برگه
عنصرعنوان محتوای ظریف ورقه را تعریف می نماید. این عنصر در دو قسمت تجربه کاربری و موتور کاوش گزینه استعمال قرار میگیرد.

به کارگیری از تیتر کاغذ باصرفه گردیده بر مبنای واژه کلیدی شیت یک استدلال بسیار اصلی در ارتقا سکو گوگل میباشد. به کار گیری صحیح از کلید واژه و کلمه ها، تعداد کارکتر و … کارداران تاثیر گذار می باشند.

۹ نکته طلایی اساسی در seo و seo تیتر شیت
۱- تیتر را با واژه کلیدی غرض استارت نمائید: هر چه کلمه و واژه مهم ورقه به اولِ تیتر مجاورت خیس باشد وزن بیشتری به آن تخصیص داده می گردد.

۲- استعمال از لغت ها کلیدی دارای ربط: در حالتی‌که کلمه و واژه کلیدی شیت خرید بادام میباشد، ارزش، مغز، فروش، اعلا، شیرین، اهل ایران، نو میتوانند مورد های خیر و خوبی برای به کار گیری باشند.

۳- خیلی طولانی یا این که کوتاه نباشد: تیتر کوتاه اعتنا کمتری را به خویش جلب می نماید در سود کلیک کمتری می‌خورد و تیتر بلند در حاصل کاوش اکران داده نمی‌شود! حداکثر کارکتر های مجاز ۷۰ کلام میباشد، به کارگیری از لغات کلیدی دم دراز [🦨] در تیتر پیشنهاد می شود.

۴- اسم مارک: در شرایطی که برندی دوست داستنی در وب دارید مطلقا از آن در انتهای تیتر به کارگیری نمایید.

۵- جذابیت تیتر: به حافظه داشته باشید تیتر کاغذ بعداز کاوش مخاطب و داخل شدن به برگه حاصل کاوش نمایش داده میشود ولی بدین مضمون‌ وجود ندارد که کلیک می خورد، تیتر هایی که دربرگیرنده کلمه ها جالب مانند: لیست، نهایی، به روز، شایسته ترین، ارزان، ویژه، ماهر، عدد و … دارا‌هستند کلیک بیشتری اخذ خواهند کرد.

۶- دیوایدر: برای مستقل سازی لغات از یکدیگر فقط از کارکتر ( | ) یا این که ( – ) به کار گیری نمائید.

۷- آپ تو دیت تیتر: در صورتیکه محتوای شیت به روز شد سفارش می‌کنیم تیتر را نیز آپ تو دیت نمایید.

۸- خودداری از تکرار: هیچ گاه بیشتراز ۲ توشه واژه ای را تکرار نکنید مخصوصا در شرایطی که واژه کلیدی باشد.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


تاثیر پیوند سازی در ساخت وب سایت بر بهینه سازی :
 
گوگل تارنما ها را با پیوندهای داخلی و فرنگی، با استعمال سئو سایت از یک ربات به اسم ربات Google، ردیابی می نماید. این ربات به شیت اساسی یک تارنما وارد میشود، استارت به رندر کردن شیت و پیروی از لینک و پیوند اولیه می نماید. با پیروی از لینک و پیوند ها گوگل رابطه فی مابین صفحه ها گوناگون، پست ها و بقیه محتویات را گزینش می نماید. براین اساس Google متوجه می گردد کدام صفحه ها در وب سایت شما مسئله مشابهی دارا‌هستند.
موتور کاوش گر گوگل با اعتنا به تعداد لینک و پیوند های داخلی یا این که فرنگی که به یک کاغذ می‌شود ترازو اهمیت آن برگه پی میبرد و به آن اعتبار میبخشد . درین نصیب میخواهیم درباره با لینک و پیوند سازی داخلی سخن کنیم . ولی در آغاز با مفاهیم تحت آشنا می شویم :

پیوند فرنگی چه می باشد؟

یک لینک و پیوند فرنگی پیوند از وبسایت دیگری به وبسایت شما میباشد. آنان برای ترافیک ارجاع و جستجوگرها اساسی میباشند، ولی در بقیه وب سایت ها می‌باشند و شما نمیتوانید آنان را در اختیار گرفتن نمایید.

انکرتکست ( anchor text ) چه است ؟

انکر تکست کلماتی در محتوا می باشند که سلکت گردیده و لینک و پیوند میشوند و با کلیک بر روی آن‌ها به ورقه دیگری از وبسایت میرویم. معمولا تغییر و تحول رنگ داده می‌شوند و یا این که پایین آن‌ها خط کشیده می گردد و یا این که bold میگردند . در هر شکل به نحوی اصلی و شایان توجه اکران داده میشوند تا اشخاص روی آن ها کلیک نمایند . این پیوند دهی ها لینک و پیوند های داخلی را ساخت و ساز می نمایند . 

لینک و پیوند داخلی چه می‌باشد ؟

لینک و پیوند های داخلی لینک و پیوند هایی می‌باشند که از محتوای یک شیت در یک دامنه به برگه دیگری در به عبارتی دامنه منتقل می‌شوند . 


مزایای پیوند دهی داخلی و تاثیر لینک و پیوند دهی داخلی در بهینه سازی :
 آن ها اقتدار را از یک برگه به سمت دیگر منتقل می نمایند (سئو کاوش).  با لینک و پیوند دادن از برگه ای از سایتتان که بازدید بالایی داراست به کاغذ ای که بازدید مقداری دارااست ، میتوانید اعتبار به آن برگه دوم داده و بازدید آن را بالا ببرید و حتی به ایندکس شدن آن در گوگل امداد نمائید .
 آنان بازدیدکنندگان را به صفحه ها با ارزش و کیفیت بالا بالا هدایت می نمایند .لینک و پیوند دادن به مطالب مهمی که با این محتوا در رابطه می‌باشند ، سبب ساز چرخش موتورهای کاوش و یوزرها در وب سایت شما می‌شود . بدین ترتیب بخشی از seo وبسایت برای موتورهای کاوش و سئوی وب سایت، بدین پیوند سازی های داخلی و دارای ارتباط کردن پیوند های داخلی در مطالب تارنما بستگی داراست .
بازدیدکنندگان را به یوزرها تبدیل می نمایند . عده ای که در تارنما شما میباشند با مطالب دارای ارتباط آشنا می‌شوند و در صورتیکه مطالب وبسایت شما ساختار یافته و دارنده محتوای جامعی باشد ، حتما از پیشنهادات شما استقبال کرده و آن مطالب را نیز مطالعه می نمایند و در صفحه ها متفاوت وبسایت شما میچرخند . اینگونه اعتماد اشخاص به شما بالا رفته و به یوزرها همیشگی و بامسئولیت شما تبدیل میشوند . 
عملکرد فرمایید مطالب خیر و خوبی در حوزه‌ کار خویش در وبسایت درج فرمایید و مطالب دارای ارتباط را با پیوند دهی داخلی به یکدیگر متصل فرمائید .
در یک محتوا شما میتوانید کلمه ها کلیدی را در حیث بگیرید که در متن شما به فعالیت رفته میباشد ، درحال حاضر این کلمه و واژه را به کاغذ دیگری که درباره با آن توضیح و مطلبی ارائه نموده اید لینک و پیوند میکنید . اینگونه شما به آن ورقه بها و اعتبار بخشیده اید و به موتورهای کاوش میگویید این کاغذ درباره با این واژه کلیدی اصلی میباشد . موتورهای کاوش به آن میروند و آن را نیز آنالیز می نمایند . 

هرچه ساخت محتوای با صرفه ، بیشتر و کیفیت بالا در تارنما داشته باشید قابلیت و امکان پیوند دهی بیشتری نیز در دست دارید و در فیض سبب ساز ارتقا بازدید تارنما می گردد .
برای مثال در خط بالا مراعات می نمائید که عبارت \" ارتقا بازدید وب سایت \" را به شیت دیگری از وبسایت پیوند کرده ایم .  اینگونه خزنده های موتورهای کاوش به اهمیت این شیت پی می‌برند . انکرتکست در پاراگراف بالا \" ارتقا بازدید وبسایت \" میباشد که با کلیک بر روی آن و مطالعه شیت متوجه می‌شوید مطلبی درباره با ساخت‌و‌ساز محتوا و ارتقا بازدید تارنما در آن درج شده‌است .


 
لینک و پیوند سازی به تعداد مطلوب :

نکته قابل توجه در لینک و پیوند سازی داخلی این میباشد که از استعمال تعداد متعددی پیوند پرهیز کنید . تعداد بالای پیوند برای یوزرها سردرگمی را درپی دارااست و نمی توانند مطالب موثر را پیدا نمایند و شم می نمایند قرائت آن مقاله بیشتراز حد طولانی شده‌است . 
همینطور برای موتورهای کاوش نیز راز درگمی درپی دارااست و ممکن میباشد پیوند ها را تحت عنوان اسپم شناسایی نمایند و اما مرتبه اهمیتی که به یک کلمه و واژه کلیدی می‌دهند دربین لینک و پیوند های گوناگون تقسیم گردد .


ولی این نکته را فراموش نکنید ، لینک و پیوند ها را هر وقت که برای خواننده‌گان اثرگذار باشد، اضافه فرمایید . درصورتی که صفحه های ، محتوای دارای ربط ندارند، پیوند نکنید !
جای این که عملکرد کنیم موتورهای کاوش را به صفحه های مختلف سایتتان هدایت نمایید ، فکر کنید چنانچه گوگل یک آدم بود چه‌طور صفحه های وبسایت را مشاهده میکرد و دنبال چه کیفیتی بود . بدین ترتیب قطعا مطالبتان را باکیفیت درج نمائید و از لینک و پیوند دهی های زیاد و نامربوط پرهیز کنید .
پیوند ها با یکدیگر رابطه معنایی و یکپارچگی داشته باشند تا از گمراهی و سرگردان شدن یوزرها که سبب به بستن وبسایت شما می‌گردد دوری خواهد شد .
 

  • شایلین عباسی