مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

۷ مطلب در دی ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

Schemaها می توانند سئوالاتی را در بر داشته باشند سئو سایت که استفاده کننده فارغ از نیاز به مفتوح کردن برگه بتواند جواب آنان‌را بیابد. همین موجب می گردد با جستجوی هرمورد از این سوالهای ورقه متبوع در نتیجه ها کاوش ظواهر خواهد شد.

 

به تجربه کاربری دقت داشته باشید

تجربه کاربری (UX) حول محور نگرش یوزرها، نیازهای آن‌ها، قیمت‌ ها، توان ‌ها و محدودیت ‌هایی که دارا‌هستند صورت می گیرد. UX همینطور هدف ها کسب و فعالیت را نیز در حیث می گیرد. UX می بایست بتواند کیفیت تجربه استفاده کننده را بهبود ببخشد. به گفته Peter Morville، فاکتورهایی که برروی تجربه کاربری تاثیر گذارند مشتمل بر موردها تحت میشوند:

 

موثر بودن: محتوای شما بایستی یکتا بوده و نیازی را برطرف نماید.

قابل به کارگیری: فعالیت کردن به روی تارنما تان و به کار گیری از آن بایستی بی آلایش باشد.

مناسب: پباده سازی و برندینگ شما به روی تارنما بایستی طوری باشد که استفاده کننده را ترغیب کرده و احساسات اورا برانگیزد.

قابل یافتن: پباده سازی و اجزای متعدد وبسایت می بایست طوری باشد که یوزرها به راحتی بتوانند هر آنچه که به دنبالش می‌باشند را بیابند.

قابل دسترسی: محتوای شما می بایست برای تمامی قابل دسترسی باشد، مثلا 10 درصد از جمعیتی که دارنده ناتوانی‌های متعدد میباشند.

دارای اعتبار: برای اینکه استفاده کننده به شما اعتقاد داشته باشد بایستی وب سایت تان قابل اعتماد باشد.

با ارزش: تارنما شما می بایست برای استفاده کننده قیمت قائل گردیده و تجربه نیکی را مهیا نماید تا در غایت بتواند رجوع و برگشت سرمایه مثبتی نیز داشته باشد.

لینک و پیوند ‌دهی سایت را با تمرکز انجام دهید

پیوند ‌ها مدام از مهم ترین فاکتور های امتیاز دهی گوگل بوده‌اند. ولی امروزه گوگل دور اندیشی بیشتر و ظریف‌تری نسبت به پیوند‌ های اسپمی که ساخته میگردند دارااست و به راحتی آن‌ها‌را شناسایی می‌نماید. براین اساس، هنوز این کیفیت میباشد که در قبال کمیت بها بیشتری داراست.

 

برگزیدگان استراتژی‌های ایجاد پیوند:

 

به کار گیری از صفحه ها منابع

تایپ کردن پست مهمان

ایجاد لینک و پیوند‌های شکسته

اخذ لینک ورودی یا این که بک لینک و پیوند

احیای پیوند

عده بندی

 

با صرفه ‌سازی وب سایت گهگاه به خواسته راهی برای بهبود امکان کشف سایت بوسیله موتور های کاوش گزینه استعمال قرار می ‌گیرد. در واقعیت، با این فعالیت همت می شود تا وبسایت امتیاز بهتری در نتیجه ها کاوش کسب نماید و در سکو بالاتری قرار بگیرد.

 

براین اساس با با صرفه ‌سازی وبسایت میتوانید کاری فرمائید وبسایت تان بیشتر در معرض روئت کرد استفاده کننده هدفتان قرار گیرد و در فیض شما نیز به اهدافتان که میتواند کلیک بیشتر، خرید بیشتر، یا این که حتی مالامال کردن یک فرم آنلاین باشد، برسید.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


درین مقاله به ارزیابی ایجاد محتوای ویدئوی سئو سایت   و تاثیر آن در ارتقاء ترافیک و بهبود بهینه سازی تارنما خوا‌هیم پرداخت.


ترافیک تارنما را با استعمال از محتوای ویدئویی ارتقاء دهید
محتوای ویدئویی تخت گاز در هم اکنون ارتقا میباشد، به گونه ای که خبرنامه فوربس، سال 2017 را سال بازاریابی ویدئویی معرفی نموده است. برای توضیح این مقاله، شما‌را به حاصل ارزیابی و تحقیقی که از طرف همین خبر نامه انجام یافته میباشد، جلب می کنیم.

محتوای ویدئویی تا به امروز 74 درصد مجموع ترافیک وب را به خویش تخصیص داده میباشد.
مقدار ترافیک ویدوئی وب در سال 2019 به 90 درصد خواهد رسید.
پژوهش ها نشان می‌دهد که 80 درصد مشتریان، دیدن معرفی ویدئویی متاع را به قرائت توضیحات آن، ترجیح می‌دهند.
60 درصد بازاریابان و کسب و شغل های کوچک قصد دارا هستند که در سال 2017 سرمایه گزاری بیشتری بر روی بازاریابی ویدئویی نمایند.
دیگر مدت آن رسیده میباشد که محتوای ویدئویی را به نصیب ساخت و ساز محتوا خویش اضافه فرمایید. محتوانی متنی ممکن میباشد از حیث استفاده کننده فریبنده باشد البته کلیپ از احتمال کمتری شامل است که‌این موقعیت فریبندگی را در ذهن استفاده کننده تولید نماید. نتیجه ها به عبارتی تحقیق نشان می‌دهد که به کار گیری از ویدیو در ذکر جملا‌ت در یک آدرس اینترنتی، احتمال گشودن آن را 19 درصد و احتمال کلیک بر روی پیوند جانور در نشانی اینترنتی را تا 65 درصد ارتقا داده میباشد. پس مکان هیچ تردید و شبهه ای نمی ماند که محتوای ویدئویی، ترافیک تارنما را ارتقاء می‌دهد. در تحت به ذکر چگونگی این مراحل می‌پردازیم.

چشم شدن بیشتر بوسیله موتورهای کاوش به امداد ایجاد محتوای ویدئویی
تمامی ما می‌دانیم که ارتقاء ترافیک وب سایت در فیض داشتن رنک فراتر در موتورهای کاوش میباشد. همینطور برای ارتقاء سکو بایست با ساز و عمل موتور جستجوی غرض نیز آشنا باشیم. آیا می دانستید که یوتیوب دو‌مین موتور جستجوی عظیم دنیاست؟ این موتور کاوش در یک ماه، سه بیلیون کاوش را انجام می دهد. این مقدار کاوش سبب گردیده یوتیوب پس از گوگل، دو‌مین موتور جستجوی لبریز ترافیک عالم باشد و در تعداد کاوش حتی از موتورهای جستجوی Bing، Yahoo، AOL و Ask.Com نیز در رده بالاتری قرار گیرد. تمرکز بر روی محتوای ویدئویی منجر ارتقای جایگاه تارنما در موتورهای کاوش گردد.

ارتقا مقطع حضور یوزرها در وبسایت
محتوای ویدئوی سبب ارتقا حضور یوزرها در تارنما می‌گردد و طبق الگوریتم کل موتورهای کاوش، این قضیه منجر ارتقا سکو وب سایت می‌گردد. کل موتورهای کاوش از این مدت حضور، تحت عنوان یکی‌از پارامترهای مثبت الگوریتم خویش بیان کرده اند.

ارتقا نسبت مشتریان به بازدید کنندگان
پژوهش ها نشان داده میباشد که برای ارتقا مشتریان، در آغاز بایستی به ارتقاء بازدید کنندگان تارنما پرداخت. البته نسبت مشتریان به بازدید کنندگان زمانی ارتقاء خواهد یافت که آن‌ها بعداز ورود به وب سایت با محتوای آیتم نظرشان مواجه شوند. ساخت محتوای ویدئویی یک کدام از منش های ارتقاء این نسبت میباشد که تاثیر به سزایی در بهینه سازی وب سایت دارااست. مطمئنا شما نمی‌خواهید پس از سعی متعددی که برای ارتقا بازدید کنندگان انجام داده اید، آن‌ها را از دست دهید. بنابر این همین هم اکنون آغاز به ارتقای محتوای تارنما بکنید.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


وسوسه تعیین شل و سریع تمامی جا میباشد و دنیای سئو سایت نیز از آن در امان نمانده میباشد. بعضا از طریق‌ها در با صرفه‌سازی وب سایت وجود دارا‌هستند که با بدور زدن راهبرد‌های موتورهای جست‌وجو میتوانند شمارا در طی مقداری به جایگاه‌های فراتر برسانند. ما اسم این طریق‌ها را تکنیک های خطرناک seo گذارده‌ایم.

هنگام سخن از seo کلاه سیاه و کلاه خاکستری معمولا به جنبه‌های اخلاقی پرداخته می شود ولی درین نوشته‌علمی قصد داریم در رابطه خطرها این نحوه‌ها کلام کنیم. طرز‌هایی که مانند پرواز کردن در اطراف خورشید منجر سوختن شما می شوند و عاقبتی مشابه ایکاروس قسمت‌تان می‌نمایند!

بایستی بیان کنم هیچ راهی برای نادر کردن خطر در این باره نیست. گوگل روز آپ دیت هوشمندتر میشود و این فعالیت را حتی برای متخصصان سئوی با سابقه نیز مشقت بار می‌نماید. ولی بعضی از اشخاص حاضرند ریسک seo سیاه و خاکستری را به جان بخرند البته عواقب این عمل چه میباشد؟

کانال‌های محرمانه وب لاگ PBN
کانال‌های محرمانه وبلاگ تحت عنوان یک خط مش بین‌بر برای کسب اعتبار به وجود آمدند. ایده سادگی میباشد: یک‌سری دامین دارای اعتبار منقضی‌گردیده بخرید و از آنان به وبسایت خویش پیوند بدهید.

بسیار عالی! بک لینک و پیوند تصاحب کردن و کسب درجه فوری؟ به این دلیل که خیر؟

خیر، این ایام تولید PBN کوشش اکثری می‌طلبد و برای پیشگیری از گیر افتادن می بایست شیوه‌های موذیانه‌ای بلد باشید. از جمله بایستی سوابق دامین را آنالیز نمایید تا مشاهده کنید تماما تمیز میباشد، هیچ گاه جریمه نشده میباشد و چند صاحب و مالک نداشته میباشد.

تارنما‌هایی که یکسری توشه داد و ستد گردیده باشند یک درفش قرمز‌رنگ برای گوگل می باشند. درضمن بایستی مطمئن گردید هاست وب سایت‌ها از کمپانی‌های متعدد خریداری شده‌است و آنها IP های مختلف دارا‌هستند.

نکات مثبت: داشتن یک کانال وب لاگ محرمانه یعنی روی روند لینک و پیوند‌سازی خویش در دست گرفتن بی نقص دارید و می توانید وقت و مبلغی را که می بایست صرف تهیه نمودن لینک و پیوند خواهد شد، ذخیره فرمائید.

نکات منفی: در‌حالتی که حتی تنها یک کدام از تارنما‌ها در کانال شما جریمه گردد، ضررش ممکن میباشد با‌گاز به کلیه تارنما‌هایی که به آن ها لینک و پیوند می‌دهید رسد. با یک جرقه همگی کانال حریق می گیرد.

حیث فردی اینجانب: اینجانب هیچ زمان به PBN مجاورت نمیشوم!

بیشتر بخوانید :  ریدایرکت و نقش آن در seo
محتوای نسخه برداری، استوک و آکنده‌از کلمه ها کلیدی
ساخت‌و‌ساز محتوای کیفیت خوب دوران می برد و گران میباشد پس تعجبی ندارد که بخش اعظمی از اشخاص در‌پی رویه دربین‌بر می گردند.

اکثری از مشکلاتی که در موضوع محتوای نسخه برداری به وجود می آید بیشتر از این که ناشی از فریب‌کاری باشد، از ساختار نامناسب متن سرچشمه می گیرد. با این درحال حاضر هنوز می‌باشند اشخاصی که فکر‌میکنند میتوانند مقاله‌ها دیگر افراد را بردارند و با کمی تغییر و تحول و چرخش، آن را تحت عنوان محتوای دست اولیه به گوگل ارائه نمایند. برای این عمل معمولا تعداد کلمه ها کلیدی را نیز بیشتر می‌نمایند تا تاثیر بیشتری داشته باشد. تقلب در محتوا یکی تکنیک های خطرناک بهینه سازی میباشد.

برای عده ای که می خواهند محتوای آموزنده و خوانا ساخت‌و‌ساز نمایند، یک موهبت میباشد که ترفندهای محتوای اسپم دیگر فعالیت نمیکنند.

الگوریتم‌های گوگل درحال حاضر شعور بهتری از گویش و گرامر دارا‌هستند و این کلک‌ها را از یک کیلومتری تشخیص میدهند. پس در شرایطی‌که در محتوا تقلب میکنید چشم به راه سیلی گوگل باشید! به نظرم کافی میباشد تنها چیزی را بنویسید که عموم دوست دارا‌هستند بخوانند.

نکات مثبت: ساخت‌و‌ساز محتوای سریع و سهل و نادر‌هزینه.

نکات منفی: از میان رفتن اعتبارتان پیش کاربرها و گوگل به محض نشر.

حیث فردی اینجانب: حقیقتا معین وجود ندارد!؟

seo منفی


دنیای seo دنیای بی‌رحمی میباشد و برخی اوقات اشخاص تارنما‌های رقبایشان را حاد می‌نمایند.

این فعالیت به seo منفی به شهرت رسیده است و معمولا با این طرز‌ها انجام می گردد: لینک و پیوند دادن از وب سایت‌های اسپم به وبسایت حریف، خریداری نمودن لینک و پیوند به مکان حریف، چرخش و اسکن محتوای وب سایت حریف در تعدادی وبسایت دیگر، تحت آوردن وب سایت با روانه کردن ترافیک بسیار زیاد به سمت آن و حتی هک کردن تارنما حریف برای دست‌کاری محتوا یا این که وارد کردن بدافزارها به آن.

خیر صرفا برخی از امور در‌این فهرست، مانند هک کردن، غیررسمی می باشند، بلکه گوگل در تشخیص این طریق‌ها و در نظر نگرفتن آنها بهتر شده‌است. در واقع seo منفی بسیار خطرناک میباشد و حتی معین وجود ندارد مفید باشد.

یک کدام از تکنیک های خطرناک seo منفی این میباشد که برخی اشخاص خویش را به مکان حریف‌شان جا میزنند و یک کمپین حذف پیوند راه و روش می‌اندازند. آری، اکثری از درخواست‌های حذف لینکی که اخذ میکنید از طرف فرستنده‌های جعلی میباشند.

نکات مثبت: هیچ نکته مثبتی که ارزشش را داشته باشد در‌این عمل وجود ندارد.

نکات منفی: ممکن میباشد در موتورهای جست‌وجو محروم و جریمه گردید یا این که حتی به زندان بیفتید.

لحاظ فردی اینجانب: بهینه سازی منفی فعالیت نکنید تا وجدان‌تان ریلکس باشد!

بیشتر بخوانید :  seo منفی چه می‌باشد و به چه شکل می‌قدرت با آن تقابل کرد؟
خرید لینک و پیوند

درخواست پیوند از وب سایت‌های دیگر برای ارتقاء درجه و ترافیک، یکی‌از مورد ها ضروری در بهینه سازی میباشد. اما لینک و پیوند‌سازی یک عمل وقت‌گیر، خسته‌کننده و کسل‌کننده میباشد ولی در‌صورتی‌که می پندارید به دست آوردن پیوند راه و روش راه حل میباشد، تاءمل خویش را تصحیح فرمایید. این یک کدام از تکنیک های خطرناک بهینه سازی و مغایر راهبرد‌های گوگل و بینگ میباشد.  در حالتی‌که موتورهای جست‌وجو متوجه خرید لینک و پیوند بشوند، وب سایت را جریمه می‌نمایند و سکو‌اش را از میان میبرند.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

هر کاغذ را چطور بایستی به گوگل بشناسانید:
از کلمه و واژه کلیدی مهم در تیتر استعمال نمائید،  سئو سایت   در شکل اقتدار یک واژه کلیدی فرعی اصلی را هم در تیتر قرار بدهید،واژه کلیدی اساسی و یک سری عبارت فرعی را در قسمت توضیحات متا بنویسید،هر از گهگاه در سرتیترها از واژه و کلمه کلیدی مهم و فرعی به کار گیری فرمایید،هر از گهگاه در متن جایگزین تصاویر از لغت ها کلیدی مهم و فرعی به کار گیری فرمائید،با کلمه و واژه کلیدی اساسی و فرعی از صفحه ها دیگر به‌این ورقه لینک و پیوند داخلی بدهید،کلمه و واژه کلیدی مهم را به فارسی یا این که انگلیسی در url برگه بنویسید،به صورت طبیعی کلمه ها متبوع را در متن تکرار فرمائید.لزوم به کارگیری از عبارات کلیدی فرعی؟!

مقداری فراتر از این حرف کردم که هر ورقه از وبسایت شما می‌تواند روی تعدادی از لغات کلیدی فرعی هم با صرفه گردیده و در نتیجه ها چشم گردد. البته شاید بپرسید صرفا کاربرد به کار گیری از این عبارات کلیدی فرعی، seo برگه روی آنان در طول کاوش مخاطب میباشد؟
در پاسخ این پرسش بایستی یه خرده به عقب برگردیم. پیش از این گوگل برای اینکه متوجه خواهد شد یک کاغذ روی یک واژه و کلمه کلیدی seo گردیده، نگاه دقیقی به ترازو تکرار کلمه و واژه کلیدی در آن می کرد. از جمله برای ارزیابی توان نوشته ی علمی فراگیری بهینه سازی، به‌این نگاه می‌کرد که عبارت فراگیری بهینه سازی چنددفعه در آن مستعمل و در صورتی تعداد دفعات استعمال اش تحت بود، آن را در نتیجه ها اکران نمیداد.
14 اصول بهینه سازی (بهینه سازی) | مهم‌ترین مفاهیمی که بایستی بدانید!ولی پس از مدتی و پس از اینکه پاره ای به کار گیری از این طرز سبب آزرده شدن مخاطبان شد، گوگل یک تفکر نو کرد! پس از این گوگل به مکان ارزیابی تعداد دفعات به کارگیری از کلمه و واژه کلیدی مهم، به چک رابطه معنایی عبارت روی آورد. این یعنی گوگل اعلام کرد درصورتی که شما راجع‌به معنا “فراگیری seo” نوشته‌ی‌علمی مینویسید، اساسا می بایست کلماتی مثل فراگیری بهینه سازی، فراگیری سئو وب سایت، بهینه سازی کردن وب سایت و… هم در آن مصرف شده باشد تا مطمئن نحس مقاله دارای ربط دارید.
براین اساس امروز ما علاوه بر اینکه از کلمه ها کلیدی فرعی برای با صرفه شدن آنان در شیت به کارگیری می‌کنیم، می خواهیم با به کار گیری از آن ها به گوگل بفهمانیم که یک برگه به طور کامل دارای ارتباط به کلمه و واژه کلیدی اساسی داریم.
از کجا واژه و کلمه کلیدی فرعی بیابیم؟همان طور که گفتم یافت کردن لغت ها کلیدی فرعی در اصل با پژوهش ها لغت ها کلیدی انجام می‌گردد. البته در‌صورتی‌که قصد دارید برای هر کلمه و واژه سریعا یکسری کلمه و واژه کلیدی فرعی بیابید، آن را در گوگل کاوش نمائید. هم اکنون از روش پیشنهاداتی که گوگل در ذیل و بالای ورقه به شما می‌دهد، عبارت های مطلوب را تعیین نمایید:
گونه های کلمه ها کلیدیخب، بگذارید در نصیب انتها این نوشته ی علمی، شما‌را با اشکال لغت ها کلیدی آشنا کنم. در پی قرار میباشد نسبت به ارتفاع کلمه ها، آن‌ها‌را به 2 دسته تقسیم کنم:
1_ لغت ها کلیدی کوتاه

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

این نکته را هم در لحاظ داشته باشید که وضعیت هر پروژه با پروژه دیگر گوناگون میباشد. استراتژی‌هایی که برای یک پروژه اثر گذار بوده‌اند ممکن میباشد در پروژه دیگر بی‌اثر باشند. هر که خویش را به سکو یک پایبند کرده‌با‌شد، سئو سایت  متحمل فشار کم عقل بسیار سنگینی گردد و این فشار سبب ساز میشود نتواند راه‌حل‌های جایگزین پیدا نماید. کلاً می‌اقتدار اظهار کرد، در قرارداد بهینه سازی میتوانیم تعهد بدهیم البته تضمین خیر! میتوانیم دارای تعهد شویم که تمامی شغل های مورد نیاز را بر طبق علم و بضاعت و توان خویش انجام دهید و کلیه این کوشش‌ها را در قالب گزارش‌های منظم به اطلاع صاحب کار برسانید. تضمینی چهت نیل به یک فیض معلوم نیست.

 

اعتماد صاحب کار را جلب نمائید!

 

پر‌نور کردن ذهن کارفرماهایی که با بهینه سازی شناخت ندارند فعالیت معمولی‌ای وجود ندارد. آنان مبالغ متعددی هزینه می‌نمایند و توقع دارا‌هستند فیض را به وضوح و به‌سرعت مشاهده نمایند. بهتر میباشد از روز اولیه به طور کامل صریح و پر‌نور موضع خویش را مطرح نمائید تا به شما و کارتان اعتماد نمایند. درصورتی که بتوانید این قضیه را به آن ها منتقل نمایید که کسب فیض عالی برای کارشناس seo حتی بیشتر از صاحب کار اصلی میباشد، تا حدود متعددی اعتمادشان را جلب خواهید کرد و در سود، فشارها تا حدود متعددی معدود میشوند. ما با قبول یک علاوه بر انرژی و زمانی که صرف می کنیم، اعتبار شغلی خویش را هم در معرض تست قرار میدهیم. هیچ کس نمیخواهد یک پروژه باخت خورده را در کارنامه خویش داشته باشد!

 

هزینه‌ها را تفکیک نمائید!

 

نکته دیگری که می بایست در هنگام تهیه قرارداد به آن دقت داشته باشید، تفکیک هزینه‌ها میباشد. دو نوع قرارداد وجود داراست:

 

پولی کلی به صاحب کار اعلام می کنید و تمامی هزینه‌های دیگر را با به عبارتی مبلغ پوشش می‌دهید.

هزینه‌ای را تحت عنوان حق مشورت، نظارت و تدوین استراتژی برای فرد خودتان در حیث میگیرید و باقی پرداخت‌ها را به صاحب کار می‌سپارید.

 

 

در اوضاع اقتصادی مرزوبوم ما، ارزش‌ها هر روز تغییر‌و تحول می‌نمایند. هزینه تامین محتوا، لینک و پیوند‌سازی، تبلیغات کلیکی، رپورتاژ و … همیشه در نوسان میباشد و در حالتی که با یک قرارداد کلی، پرداخت آنها را خودتان تقبل نمائید، ممکن میباشد متضرر گردید. به علاوه، گهگاه بر پایه ی احتمال ها خویش در یک ماه رپورتاژهای سنگینی توصیه می‌دهید و ناچار میشوید از تمامی یا این که بخشی از سهم خویش دیده‌پوشی نمایید. این را هم در لحاظ بگیرید که ممکن میباشد تمامی این هزینه‌ها، تاثیری را که انتظار دارید روی وب سایت نگذارند!

 

برای پیشگیری از این موقعیت، بهتر میباشد از صاحبکار بخواهید هزینه‌های موردنیاز را شخصا تقبل نماید. در این حالت شما یک درامد اثبات ماهانه دارید و نصیب مهمی از گرفتاری‌هایتان حذف میشوند. صاحب کار هم هزینه تامین محتوا، پیوند‌سازی، رپورتاژ و دیگر موردها مورد نیاز را با ارزش روز پرداخت می‌نماید.

 

رابطه با صاحب کار را در اختیار گرفتن فرمایید!

 

موضوع اصلی دیگر، در اختیار گرفتن تماس‌های صاحبکار میباشد. این معظلی میباشد که تمامی سئوکارها با آن مواجه می باشند! بسته بدین که چه تعداد پروژه داشته باشید، تعداد تماس‌ها گوناگون میباشد. زمانی مرتبه وب سایت سقوط می‌نماید، زمانی درجه مدتی اثبات ما‌نده میباشد، با هر آپ تو دیت نو و … شما اولی کسی می‌باشید که صاحبکار با وی تماس می گیرد. گهگاه وقت‌ها پیشنهادهایی برای بهبود موقعیت وبسایت به شما می دهند، گهگاه صرفا می خواهند نگرانی‌شان را بروز بدهند، گهگاه در اواسط پروژه تصمیم می گیرند روی عبارات کلیدی دیگر هم فعالیت نمایند و حتی گهگاه تنها به دلگرمی نیاز دارا هستند!

 

واحد سنجش تاثیر این تماس‌ها به بضاعت تمرکز شما بستگی دارااست. این که بتوانید بعداز حرف با صاحبکار مجدد حرفه اذهان و عمل‌های خویش را از راز بگیرید و تمرکزتان به هم نخورد، توان فرضی بالایی می‌طلبد که اکثر ما فاقد آن هستیم. معمولا با این تماس‌ها در گیر استرس می‌شویم و همت میکنیم و شغل های بیشتری انجام دهیم و این موضوع به از هم گسیختگی استراتژی بهینه سازی سبب می گردد.

 

بیشتر بخوانید :  سوالهای مهمی که پیش از گزینش مشاور seo می بایست بپرسید

علاوه بر ارتقاء توان تمرکز، بهتر میباشد محدودیت‌هایی هم برای تماس‌های کارفرماها در لحاظ بگیرید. به عنوان مثال از آنها بخواهید در بازه خاصی با شما تماس بگیرند ولی به غیر از موردها فوری. براین اساس هنگامی با آنها سخن می کنید که شایسته ترین ساعت‌های تمرکز خویش را سپری کرده‌اید و این ذکر کرد‌وگو خللی در کارتان ساخت نخواهد کرد.

 

گهگاه به باعث طولانی شدن پروژه‌ها یا این که مورد ها دیگر، ارتباط‌ای که با صاحب کار دارید صمیمانه می شود. این صمیمیت گه گاه به ضررتان کل شود. بهتر میباشد مسافت سنجیده را در ارتباط ها کاری نگهداری فرمایید تا بتوانید با اقتدار از موضع‌ها خودتان دفاع نمائید.

 

از یکدیگر حمایت فرمائید!

 

گهگاه همیاران خودمان موجب استرس و کاهش اعتماد‌به‌نفس ما می شوند. به نظرم حمایت و پشتیبانی متخصصان seo از هم، قادر است حالت را برای کلیه بهتر نماید و وسعت شدید استرس‌ها را کاهش بدهد. متاسفانه مورد بدگویی از هم صنف ها در حوزه بهینه سازی هم چشم میگردد. به ویژه اشخاصی که در یک مسئله عمل می‌نمایند و سایت حریف و متخصص seo آن را تخریب می‌نمایند. این جامعه چندان پهناور وجود ندارد و صحبت‌های خوب و بد به گوش کلیه ما میرسد.

 

 

 

بررسی و بررسی رقبا یکی اساس‌های عمل ما میباشد البته بهتر میباشد نظرها‌مان را دراین باره نزد خودمان نگه داریم و در قبال صاحبکار از حریف‌مان بدگویی نکنیم. در غیر این شکل، صحبت‌های منفی و آزارهای کلامی در یک چرخه بی‌آخر جریان پیدا می‌نمایند و مسلما روزی به ما هم عکس العمل خواهند کرد.

 

قلق‌های خودتان را پیدا فرمایید!

 

راهکارهایی که تا این جا مطرح شد، تا حد متعددی فشار خل وچل شما‌را کاهش میدهد ولی در هر شکل، استرس‌های متعددی را می بایست تحمل نمایید که در حالتی که آمادگی خیالی و جسمی موردنیاز را برای آن نداشته باشید، خیر فقط فعالیت بلکه تندرست‌تان هم به خطر می‌ افتد. کلیه ما به طور ناخودآگاه برخورد‌هایی به استرس نشان میدهیم. مقصود این میباشد که‌این برخورد‌ها را به سطح خودآگاه بیاوریم و به آنان مسلط شویم.

 

خواب نامنظم، پرخوری یا این که بی‌اشتهایی عصبی، مصرف سیگار و دیگر دخانیات، پرخاشگری و … برای مثال عکس العمل‌های ناخودآگاه ناسالم محسوب می شوند که شرایط فرضی و جسمی مارا تا حد متعددی در معرض خطر قرار می دهند.  اساسی میباشد که خودتان را بشناسید و قلق‌هایی برای آهسته کردن ذهن‌تان پیدا نمائید. شیوه‌های کسی که برای این عمل گوناگون میباشد: برخی‌ها موسیقی گوش می دهند، بعضی گام میزنند یا این که ورزش می‌نمایند، برخی‌ها مدیتیشن می‌نمایند و … . خلق کننده باشید و طریق منحصر به خودتان را پیدا نمائید.

 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


تا قبل از این که با الگوریتم های گوگل آشنا شویم بیایید معنی واژه و کلمه الگوریتم را گزینه نظارت در اختیار بگذاریم.  سئو سایت  تعریف و تمجید استاندارد الگوریتم این چنین میباشد: تیم‌ای از قانون ها که اجرای قدم به قدم آن ها سبب حل ‌شدن تعدادی اشتباهات می گردد.

در حوزه علم ها کامپیوتر، الگوریتم به گروه‌ای از پروسه تمجید‌‌گردیده برای رایانه گفته میشود که برای اجرای یک وظیفه معین انجام می گردند.

مثلا رایانه را می‌قدرت به شکلی نرم‌افزار‌ریزی کرد که عددی در میان ۱ تا ۱۰۰ را اکران دهد. این یک وظیفه میباشد که برای رایانه مشخص و معلوم می‌گردد و یک نقطه استارت و آخر داراست. یک کدام از اساسی‌ترین ویژگی ها الگوریتم‌ها، محدود بودن آنان میباشد. یعنی یک نقطه استارت و انتها دارا‌هستند. اکنون که یک تعریف و تمجید بی آلایش از الگوریتم ارائه دادیم، بیایید با مضمون‌ الگوریتم های گوگل آشنا شویم.


خواسته از الگوریتم های گوگل چه است؟
الگوریتم های گوگل دارنده تعریفی شبیه با آنچه می‌باشند که پیش‌خیس ذکر کردیم. هنگامی که برای کاوش کردن یک عبارت در گوگل صرف کرده‌اید را در لحاظ بگیرید. در موتور جستجوی گوگل شما هر عبارتی را که سرچ نمائید، میلیون‌ها سود برای شما اکران داده می شود که می توانید آنها را تعیین نمائید و گزینه چک قرار دهید.

البته موتور جستجوی گوگل بر چه مهم این حاصل را به شما نشان میدهد؟ چه چیزی در حاصل نشان داده ‌گردیده مفید میباشد؟ جواب پر‌نور میباشد: یک الگوریتم، یا این که به عبارت ظریف‌خیس الگوریتم های گوگل این عمل را برای شما انجام میدهند.


گوگل برای حاصل اکران داده گردیده در کاوش از الگوریتم‌های پیچیده‌ای به کار گیری می‌نماید و این الگوریتم‌ها به طور مداوم تغییر تحول می‌نمایند. اگرچه هیچ‌گاه کمپانی گوگل این الگوریتم‌ها را به طور ظریف در دست مردم قرار نداده ولی یکسری نکته وجود داراست که به شما امداد می‌نماید صفحه ها‌ اینترنت‌وب سایت شما در نتیجه ها جستجوی گوگل در وضعیت نیکی اکران داده‌ گردد:

وجود کلمه و واژه کلیدی در تیتر کاغذ و سرتیترها و متا دیسکریپشن
نحوه اکران اینترنت‌وب سایت روی دستگاه‌های هوشمندی مثل موبایل یار و تبلت‌ها
تعداد پیوند‌های ورقه
ولی این فقط سه گزینه از مورد ها انتخاب‌کننده در موضع اکران یک اینترنت‌وب سایت اینترنتی میباشد و کارداران تاثیرگذار بسیار زیاد دیگری نیز وجود دارا‌هستند.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


معیارهای اندازه گیری Search Analytics در گوگل وبمستر 
معیارهای اندازه‌ گیری که در‌این قسمت از سرچ کنسول برای داده‌ های سئو سایت  توده‌ آوری‌ گردیده احتساب و ارائه می‌ شود مشتمل بر چهار مورد تحت است:

Clicks
کلیک‌ ها کل تعداد دفعاتی میباشد که افراد بر روی پیوند‌ هایی از وبسایت که در لیست نتیجه ها کاوش گوگل اکران داده‌ شده‌است کلیک کرده‌اند و اما با هر کلیک به تارنما یا این که شیت موردنظر بیرون از برگه نتیجه ها کاوش گوگل هدایت گردیده‌اند.

دقت : کلیک‌ هایی که فرد را همچنان در درون لیست حاصل کاوش نگه میدارد، شمارش نمی‌ شوند (از جملهً کلیک‌هایی که فقطً حاصل کاوش یا این که شیوه اکران نتیجه ها را تغییر و تحول می‌ دهند) همینطور در شرایطی که فرد بر روی لینکی در نتیجه ها کاوش کلیک نماید و مجدداً به برگه حاصل کاوش برگردد و مجدد روی آن پیوند کلیک فرمائید، تنها به عبارتی کلیک رتبه اولیه، احتساب و شمارش میگردد.

دقت : در نتیجه ها مرتبط با برخی از جستجوها ممکن میباشد چندین تصویر کنار هم نیز که مرتبط با آن کاوش میباشند در لیست نتیجه ها اکران داده شوند؛ کلیک کردن بر روی این تصاویر، هیچ تأثیری در احتساب و شمارش تعداد کلیک‌ها در قسمت Search Analytics نخواهد داشت. وقتی که فرد بر روی هریک از این تصاویر کلیک نماید به شیت نتیجه ها کاوش تصاویر هدایت می شود، درحال حاضر در شرایطی که درین قسمت روی خویش تصویر یا این که روی لینک و پیوند “visit page” یا این که “view image” کلیک نماید، این کلیک احتساب و شمارش می‌شود.

اعتنا : در‌صورتی‌که در نتیجه ها کاوش روی لینکی کلیک خواهد شد که و آن لینک و پیوند فرد را به تعدادی نتیجه ها کاوش دیگر هدایت نماید، آن کلیک شمارش نمیشود. مانند کلیک های که بر روی knowledge graph گوگل انجام میگردد.

دقت : مقادیر مرتبط با تعداد کلیک و اکران‌ها در کنسول کاوش برای یک اپلیکشن صرفا هنگامی در به حساب آوردن می‌گردد که اکران لینک و پیوند در نتیجه ها کاوش مستقیماً اپلیکشن موردنظر را بر روی تلفن همراه افراد گشوده نماید. چنانچه پیوند اکران داده‌ گردیده تنها مخاطب را به وبسایت مربوطه یا این که به پیوند نصب آن اپلیکشن هدایت نماید در‌این‌صورت مقدار مرتبط با این معیارها به حساب آوردن و شمارش نخواهد شد.

دقت : بعضی مواقع لینکی که گوگل در نتیجه ها کاوش اکران می‌دهد با لینکی که افراد بعد از کلیک کردن به آن هدایت میگردند گوناگون میباشد. به‌تیتر نمونه در حالتی که ورقه‌ای از سایتی در دو ورژن گوناگون پیاده سازی گردیده باشد، یکی از به نشانی example.com/mypage برای کسانی که از کامپیوترهای رومیزی برای کاوش در اینترنت به کارگیری می نمایند و یکی از هم به نشانی m.example.com/mypage برای کسانی که از تلفن همراه های تلفن همراه استعمال می نمایند، ممکن میباشد صرفا لینک و پیوند اختصاصی ورژن های کامپیوتری در نتیجه ها کاوش برای هریک از این دو مجموعه اکران داده خواهد شد ولی متناسب با نوع دستگاهی که افراد در هم اکنون استعمال می‌باشند گوگل هرکدام را به ورقه مختص مرتبط با خودشان هدایت می‌نماید. در‌این‌صورت مقادیر مرتبط با تعداد کلیک‌ها و حتی تعداد اکران ها با دقت به لینک و پیوند آخرین که فرد به آن هدایت گردد احتساب و شمارش شود.

Impressions
تعداد اکران‌ها : این ترازو مرتبط با تعداد تمام دفعاتی میباشد که پیوند های یک تارنما در لیست نتیجه ها گوگل به اشخاص گوناگون اکران داده شده‌است. به‌ تیتر‌ نمونه تصویر مثال تحت که موقعیت استاندارد اکران در نتیجه ها کاوش گوگل میباشد و تنها مشتمل بر یک پیوند می‌ باشد نگاه نمائید:

هنگامی که فرد جستجویی در گوگل انجام میدهد و این سود نیز در برگه حاصل کاوش به وی اکران داده خواهد شد، مقدار مرتبط با تعداد اکران های (Impressions) این پیوند یک واحد اضافه می‌گردد. حتی در حالتی‌که اکران این سود در مرتبه ۱۰ گوگل، تحت شیت باشد و فرد هم شیت کاوش را ابداً اسکرول ننمایید و درنتیجه لینک و پیوند وب سایت را هم نبیند، همچنان مقدار مرتبط با این واحد سنجش یک واحد اضافه شود.

نکته : در صورتی در جستجویی که افراد انجام میدهند، پیوند متبوع در ورقه دوم گوگل باشد و وی شیت دوم را برای مشاهده گشوده نکنند، این فیض برای ترازو تعداد اکران ها به‌اکانت نیامده و شمارش نخواهد شد.

CTR
CTR  یا این که نرخ کلیک مخفف عبارت Click Through Rate و به معنای “نرخ کلیک نسبت به جایگاه” می‌ باشد و به طور خلاصه “نرخ کلیک” نامیده میشود. نرخ کلیک نشان‌دهنده کردار یوزرها در طی مشاهده لینکی از یک تارنما است و برابر میباشد با درصد تعداد کلیک صورت گرفته بر تعداد اکران های یک پیوند از وبسایت.

 هر کدام از کلمه ها کلیدی و یا این که عبارت‌های کاوش گردیده به وسیله یوزرها نرخ کلیک مختص خویش را داراست و می اقتدار نرخ کلیک مرتبط با هرکدام را به طور جدا از هم در قسمت Search Analytic روءیت کرد.

هرچه مقدار CTR فراتر باشد بهتر میباشد و این بدین معناست که افراد لینک و پیوند و مقاله تارنما را اثرگذار می داند و روی آن کلیک کرده‌اند. در سیستم تبلیغاتی گوگل (Google Adwords) این مقدار بسیار اصلی میباشد و وضعیت اکران و هزینه هر کلیک را میتواند ارتقا یا این که کم کند. هر چه این درصد بیشتر خواهد شد هزینه کلیک های تبلیغ کاهش مییابد و هر چه این درصد ذیل خیس بیاید هزینه هر کلیک بالا می‌رود. نرخ کلیک یکی‌از معیارهای اصلی در احتساب نمره کیفیت گوگل (Quality Score) میباشد. (نمره کیفیت مرتبط با هر کدام از کلمه ها تثبیت گردیده در سیستم تبلیغاتی گوگل میباشد و هر واژه و کلمه تثبیت گردیده در تبلیغ دارنده یک نمره کیفیت میباشد که حداکثر آن ۱۰ میباشد و واژه و کلمه یا این که عبارت کلیدی که نمره ۱۰ از ۱۰ کسب نماید دارنده شایسته ترین کیفیت ازنظر گوگل است. نمره کیفیت تأثیر بدون واسطه بر روی هزینه کلیک ها و منزلت اکران تبلیغ دارااست.)

همینطور درصد کلیک مرتبط با هرکدام از لغت ها کلیدی بیان کنده آن میباشد که کدام واژه و یا این که عبارت میتواند برای وبسایت و کسب و فعالیت پیروزی آمیز باشد و کدام نیاز به تصحیح دارااست.

Position
برگه حاصل در کاوش های گوگل مشتمل بر اشکال فیض های متفاوت و متفاوت میباشد. هر یک از نتیجه ها مستقل از اینکه اشکال مختلفی دارا‌هستند مبنی بر ترتیب و دکورا سیون شان در ورقه، دارنده یک شرایط عددی هستند. از جمله در تصویر مثال تحت هریک از نتیجه ها اکران داده ‌گردیده در کاغذ کاوش دارنده یک حالت هستند که در سوی چپ هر فیض با شماره‌گذاری ۱ الی ۶ معلوم‌شده‌است.
 

  • شایلین عباسی