مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

۲۳ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

 

اکنون که با seo نویسی و روش تایپ کردن محتوای جالب آشنا شدید، وقت آنست که به قضیه مهم مقاله یعنی نقش محتوا سئو سایت و عامل اهمیت آن در seo بپردازیم. وب لاگ تارنما دارای اسم و رسم Kissmetrics در یکی‌از پست های خویش اذعان داشته که seo در واقع به عبارتی بازاریابی محتواست. از‌آنجا که تایپ کردن محتوا جز طلاق ناپذیری از هر تلاشی در بازاریابی محتوا به حساب آورده می شود، پس با اعتقاد میتوان بیان کرد که بهینه سازی عملا مساوی ایجاد محتواست. البته به چه شکل؟

1. بهینه سازی نیاز به به کارگیری راهبردی از لغات کلیدی داراست
اعتنا به لغات کلیدی از اهمیت متعددی برخوردار‌است. درواقع بعد از تعیین لغات کلیدی، صرفا به واسطه ساخت‌و‌ساز محتوای کیفیت بالا حول آن میباشد که میتوان به کسب درجه در کاوش آن واژه و کلمه کلیدی، آرزو داشت. در شکل عدم وجود محتوا، کسب سکو نیز عملا کاری نشدنیست.

2. دوست داستنی شدن در شبکه‌های‌عمومی به واسطه کیفیت محتوا قابلیت پذیر میباشد
ساخت محتوای کیفیت خوب موجب ارتقا شانس چشم شدن محتوا در شبکه های عمومی شود. اشتراک هر چه بیشتر پیوند های محتوا در شبکه‌های‌مردمی نیز تاییدیه ای برای گزینه پسند بودن محتوای شما برای یوزرها میباشد. گفته می گردد که گوگل از این نوع تاییدیه ها در درجه بندی استعمال می نماید.

3. کسب بک پیوند های کیفیت عالی صرفا با ساخت و ساز محتوای کیفیت خوب به دست می‌آید
داشتن بک لینک و پیوند برای محتوا نیز به نحوی پذیرش محتوا به وسیله دیگر تارنما هاست. البته چرا یوزرها باید به شما در اینترنت سایتشان لینک و پیوند دهند؟ مستقل از گفت و گو کسب لینک و پیوند به واسطه پرداخت پول، در اکثر وقت ها وضعیت یوزرها به واسطه تشکر از داده ها محتوا، به وب سایت شما لینک و پیوند خواهند اعطا کرد. گوگل از این بک لینک و پیوند ها در جایگاه بندی وبسایت ها به کارگیری میکند.

4. گوگل برای درجه دادن نیاز به محتوا دارااست
در حالتی که محتوایی در شغل نباشد، گوگل قرار به جایگاه دادن به چه است؟ گوگل مدام در حالا مرتبه بندی لینک و پیوند ها به واسطه محتوایشان میباشد. به همین عامل میباشد که محتوا بها متعددی دارااست، به این دلیل‌که به عبارتی چیزیست که گوگل به آن جایگاه میدهد. همینطور محتوا به گوگل اعلام می نماید که قرار بر کسب مرتبه در چه لغت ها کلیدی میباشد.

5. محتوا به حل اشتباهات یوزرها یاری می نماید
یوزرها عشق و علاقه مندند که در هنگام جستجوی سوالهای خویش نتایجی را در گوگل مشاهده نمایند که موجب رفع خطاها آن ها در شایسته ترین صورت ممکن می‌شود. گوگل همواره در حالا ارتقای الگوریتم های خویش برای مطابقت و همخوانی با اینگونه سیستم هاییست. در صورتی محتوای شما پاسخگوی نیاز یوزرها در واژه کلیدی به سری باشد، جایگاه آن در حین مجال ارتقاء خواهد یافت.

در حین های بدور به بهینه سازی به طور غیروابسته نگاه می‌شد، ولی حال دیگر این سیرتکامل وجود ندارد. امروزه بهینه سازی با تیم کوشش های شما در بازاریابی محتوا در زمینه ی میباشد. سوای محتوای عالی، هیچگاه قوی به راضی کردن موتورهای کاوش برای درجه تصاحب کردن نیستید. اعتنا داشته باشید که تاثیر محتوا در seo روز آپدیت در هم اکنون بیشتر شدن میباشد.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


1- طبیعی جلوه دادن لینکسازی: یک کدام از خصوصیت های اساسی لینک و پیوند های  نوفالو طبیعی جلوه دادن وب سایت شما است. به این دلیل‌که صرفا وجود لینک و پیوند های فالو در وب سایت ممکن میباشد برای گوگل قابل تایید نباشد و در فیض قیمت تارنما افت داشته باشد. بایستی بدانید که قرار دادن لینک و پیوند نوفالو در یک انجمن یا این که فروم که بازدید متعددی هم دارااست میتواند بازدید شمارا به اندازه استعمال از پیوند فالو ارتقا دهد. عالی میباشد مدام یکسری بک لینک و پیوند نوفالو به وبسایت شما وجود داشته باشد تا گوگل پیوند های وبسایت شما‌را طبیعی تشخیص دهد.

2- بازدید بیشتر برای وب سایت: ممکن میباشد این تصور تولید گردد که جابجایی پیوند و بک لینک سئو سایت و پیوند های نوفالو تاثیری بر بهبود سئوی تارنما ندارد ولی بایستی بدانید که قرار دادن یک پیوند نوفالو در یک فروم برای باردید وب سایت قادر است ارزشی برابر با قرار دادن لینک و پیوند فالو داشته باشد.

3- گوگل ناچار به ارزیابی لینک و پیوند های نوفالو میباشد: امروزه اکثری از بک پیوند های جان دار در تارنما ها به طور نوفالو میباشد و حدود 6 سال میباشد که وب سایت ها به سمت به کارگیری از نوفالو شدن پیوند ها رفته اند. درین حالت گوگل بیشتر لینک و پیوند های نوفالو را پیگیری کرده و تاثیر آن‌ها‌را در وبسایت ایفا می نماید. پس با این اکانت گوگل حتما درجه بندی های خویش را بر طبق پیوند های نوفالو ایفا خواهد بخشید به دلیل آنکه امروزه اکثر لینک و پیوند های جانور نوفالو میباشد و گوگل ناچار میباشد تا به ارزیابی این بک پیوند های نوفالو بپردازد.

4- گوگل کارکشته به صرف لحاظ کردن ازلینکهای نوفالو وجود ندارد: وبسایت ها و فروم های پر اسم و رسم معمولا از CMSهای مجانی و کدهای فراهم به کارگیری می نمایند و در مواردی که وب سایت به طور مخصوص ساخت‌و‌ساز گردیده باشد کدنویسی آن به طریقی پباده سازی شد‌ه‌است که لینک و پیوند ها به طور نوفالو قرار گرفته باشند. در فیض می قدرت این طور گفت که اکثر لینک و پیوند ها به طور نوفالو میباشند و گوگل حاذق به صرف حیث کردن از این لینک و پیوند ها وجود ندارد و در سئوی تارنما به طور کامل موءثر خواهد بود.

5- تفاوت قائل شدن میان پیوند نوفالو و اسپم: ممکن میباشد بخش اعظمی از وبمسترها تفاوت پیوند فالو و نوفالو را ندانند و از CMSهایی به کار گیری نمایند که پیوند های متعدد را به صورت پیش فرض نوفالو نماید. در شکل پیوند اسپم، هر دو وبسایت بها متساوی اخذ خواهند کرد و به این ترتیب گوگل بدون چاره به ارزیابی این پیوند های نوفالو خواهد بود.

با اعتنا به سیاست های وبسایت نیاز میباشد تا هم از پیوند های فالو و هم نوفالو به تعداد مشخص و معلوم بهره برد تا وب سایت جلوه ای طبیعی به خویش بگیرد و به بهبود seo و سکو وب سایت نیز امداد کند.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


بهینه سازی یا این که با صرفه‌سازی اینترنت‌وبسایت یعنی چه؟
بعداز کاوش یک مسئله در موتور کاوش گر گوگل، می بینید که برخی از وب سایت‌ها در برگه نخستین اکران داده سئو سایت می گردند، برای قرارگیری اینترنت‌وبسایت‌ها در صفحه های نخستین و سکو‌های فراتر، الگوریتم‌های بسیار غامض‌ای وجود داراست که با رعایت آنان این رخداد میسر میشود.

seo اساسا برگرفته از عبارت search Engine Optimization میباشد که با کلماتی همانند سئو یا این که با صرفه‌سازی موتورهای کاوش آن را می شناسند.

در تعریف‌و‌تمجید دیگر برای seo یا این که باصرفه‌سازی وبسایت می‌قدرت خاطرنشان کرد که به گروه اقداماتی که بایستی اعمال بخشید، یا این که جاری ساختن نداد، تا وبسایت ما به کاغذ نخستین گوگل رسد، بهینه سازی یا این که باصرفه‌سازی تارنما می گویند.

نکته قابل توجه این میباشد که بهینه سازی وب سایت نیاز به علم و مطالعه داراست و فارغ از داده ها کافی نباید به سراغ اجرای آن بروید. به دلیل آنکه میتواند منجر ساخت خطاها جبران‌ناپذیری به اینترنت‌تارنما شما گردد.


5 ادله اصلی جهت بهینه سازی اینترنت‌وب سایت
بیشترین ترافیکی که در وب سایت چهره می دهد، به وسیله موتورهای کاوش شکل می گیرد. دارای اعتبار‌ترین موتورهای کاوش مانند گوگل، بینگ و یاهو قابلیت ارتقا بازدید از وبسایت را تولید می‌نمایند، اما کانال‌های اجتماعی هم در ابتدا بردن ترافیک تارنما تاثیر دارا هستند.

البته از آن جا که موتورهای کاوش به صورت خوب، یوزرها را به تارنما هدایت می‌نمایند؛ همگی این مفاد در حالتی که حادثه میفتد که seo سایت به صحت ایفا بگیرد. در اینجا به 5 ادله اصلی بهینه سازی وب سایت اشاره میکنیم:

ارتقاء بازدید از وبسایت
جذب مخاطبین هدفمند هر تجارت
صرفه جویی در هزینه تبلیغات
ارتقاء درآمد با seo وب سایت‌های خدماتی
برندسازی
در واقع سرمایه‌گذاری بر روی بهینه سازی وب سایت، چه از حیث مجال و چه از نظر هزینه موجب می گردد تا یک سکو استثنایی در مقایسه با دیگر مارکتینگ‌های شبیه کسب و شغل های خویش را به دست آورید و به مارک سازی کسب و کارتان هم یاری شایانی کرده‌اید.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


2- ریدایرکت های مخفیانه Sneaky redirect
ریدایرکت کردن یک شیت موجب می گردد استفاده کننده فارغ از استحضار به نشانی دیگری ارجاع داده گردد. عارضه ها سئو سایت متعددی برای ریدایرکت کردن یک شیت وجود داراست که اتفاقا بسیار کاربردی و مثبت میباشند و موجب جریمه تارنما به وسیله گوگل نمی‌شوند. بعنوان نمونه صفحاتی که نشانی آن ها عوض شده یا این که به کلی حذف گردیده اند بوسیله Redirect به نشانی تازه خویش ارجاع داده می‌شوند.

البته برخی از طریق ها برای فریب گوگل پباده سازی گردیده اند که موجب می شوند محتوای اکران داده گردیده به مخاطب با محتوایی که در دسترس گوگل قرار می گیرد گوناگون باشد.

در تکنیک Sneaky Redirect هنگامی که ربات گوگل وارد کاغذ میگردد به یک نشانی با صرفه گردیده برای واژه و کلمه غرض ارجاع داده می‌گردد البته در صورتی‌که به عبارتی ورقه بوسیله مخاطب گشوده خواهد شد محتوای متبوع مدیریت تارنما نمایش داده می شود.

درین وضعیت گوگل ورقه اساسی که یوزرها مشاهده میکنند را ایندکس خواهد کرد و به ریدایرکت انجام یافته توجهی نمی نماید. گوگل به دو گزینه مشخص و معلوم برای تکنیک Sneaky redirect اشاره نموده است که عبارتند از:

محتوای آرم داده گردیده به گوگل در کاغذ جان دار میباشد اما مخاطب به نشانی دیگری ریدایرکت می‌شود.
کاربرانی که با تلفن همراه وارد می گردند محتوایی گوناگون از ورژن دسکتاپ مشاهده میکنند یا این که به نشانی دیگری از یک وب سایت اسپمر منتقل می‌شوند.
این نحوه تماما برای گوگل قابل شناسایی بوده و با‌گاز تارنما شما‌را جریمه خواهد کرد. اشخاص پاره ای می‌باشند که از این شیوه برای بهبود بهینه سازی به کار گیری میکنند و معمولا تارنما هایی که هک گردیده باشند با مشکلاتی از این دست مواجه میگردند.

3- پیوند سازی غیر طبیعی Link schemes
هر بک لینک و پیوند که با غرض بهبود شرایط بهینه سازی و ارتقاء رده شما در نتیجه ها گوگل ساخت‌و‌ساز گردیده باشد تحت عنوان نقض قانون ها گوگل شناسایی می گردد. این ضابطه هم برای لینک و پیوند هایی که به وب سایت شما داده گردیده اند و هم برای پیوند هایی که به وب سایت های دیگر میدهید درستگو میباشد.

در پی مواقعی که گوگل تحت عنوان لینک و پیوند سازی غیرطبیعی می شناسد را تحلیل می کنیم:

خرید بک لینک و پیوند، یعنی پرداخت پول به ازای قرار دادن پیوند شما در وب سایت های دیگر. (توصیه می کنیم نوشته ی علمی خرید بک پیوند را مطالعه فرمائید)
تبادل پیوند، یعنی شما به یک وبسایت پیوند بدهید و در مقابل آن وبسایت نیز به شما پیوند بدهد.
تکثیر زیاد پست مهمان یا این که رپورتاژ اطلاع رسانی در وب سایت های دیگر که تمامی با مقصود گذاری روی کلمه ها مشخصی لینک و پیوند سازی گردیده اند.
به کار گیری از قابل انعطاف افزارهای خود کار برای پیوند سازی در وبسایت های دیگر.
قرار بخشید پیوند در دایرکتوری های معدود بها یا این که وبسایت های اطلاع رسانی مجانی.
پیوند های مقصود گذاری گردیده روی واژه مشخص و معلوم که در فوتر یا این که سایدبار تارنما های اکثری قرار گرفته اند.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


3. تارنما Majestic
ارزش: از 49.99 دلار در ماه آغاز میشود

Behind Majestic یک نقشه اطلاعاتی پیوندی توسعه یافته میباشد که برای ادراک جای سایت شما در وب مطلوب میباشد. سئو سایت Majestic دارنده یک جستجو گر تارنما ، بررسی لیست تاریخچه بک لینک و پیوند و کاوشگر میباشد که ورقه شمارا در اپلیکیشن بزرگتر کارها قرار میدهد.

به خصوص در ساخت پیوند ، قادر است از تصویر گران قدر وبسایت شما عبور نماید تا بتوانید پیکربندی مطلوب را اجرا دهید. این بک پیوند بصورت عمده را تحلیل می نماید ، و Majestic حتی یک “اعتماد به‌نفس موضعی” را برای اکران قربت شما با مقامات صنعت ارائه می‌دهد. همینطور ، رباتهای آن از روش دامنهها – حتی رقبا ، که میتوانند شما‌را به یک مدعا مطلوب تبدیل نمایند – می گردند و داده های دقیقی را برای صورت دادن به استراتژی شما تهیه و تنظیم می نمایند.

همینطور یک ابزار جستجو گر ارزان بها مقرون به صرفه خیس میباشد ، به این ترتیب میتوانید دارایی بازاریابی خویش را محافظت فرمائید.

4. SEMrush
ارزش: از 99.95 دلار در هر ماه آغاز میشود

SEMrush یک برنامه بازاریابی میباشد که قادر است حضور آنلاین شمارا در نگاه موتورهای کاوش تقویت نماید. در شرایطی‌که می‌خواهید ترازو ترافیک ارگانیک خویش را ملاحظه کنید ، این منبع دسترسی شما‌را بسط می‌دهد و نحوه بهینه سازی شما‌را با نگرش های بر اساس حقیقت تجدید می نماید.

این دستور در مقایسه دامنه ها و مرتبه بندی لغات کلیدی مربوط به آنان ، که میتواند شمارا در دست عبارات کلیدی منزلت بالا قرار دهد ، مهارت دارااست.

راه‌حل های SEMrush اکثری از تجزیه و چک های فنی را پررنگ می نماید ، براین اساس می‌توانید از مقام خویش در موتورهای کاوش به کارگیری فرمائید. نرم‌افزار آنان مشمول 28 ابزار برای تیز کردن استراتژی seo شماست و آنان در به کار گیری از لغات کلیدی از روش محتوا ، بلاگ ها و صفحه های مال موعظه می نمایند.

5. ابزارهای Raven
بها: از 79 دلار در ماه آغاز می شود

Raven Tools یک حسابرس وبسایت پیشرو میباشد و توان های ردیابی و گزارش دهی را در مقایسه با یک‌سری متاع شبیه متحول نموده است.

Raven Tools سئوی وبسایت شمارا در پوسته قابل قرائت نشانه می‌دهد. شما میتوانید سوراخ های استراتژی خویش را به توفیق تبدیل نمایید وقتی که میدانید به کجا نگاه فرمایید.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


توضیحات متا چه است و چه کاربردی داراست؟
در درون تگ Head در  HTML تگ توضیحات متا را به‌این شکل درج می‌نمایند.

یا این که دو پاراگراف یا این که یک جمله کوتاه در‌این بخش نوشته میگردد\"/>

 

از کاربردهای توضیحات متا این میباشد که به موتورهای کاوش داده ها جامعی در رابطه محتوای ورقه میدهد و سئو سایت در صورتی‌که موتور کاوش این نصیب را در نتیجه ها کاوش نشانه دهد، داده ها آن میتواند یوزرها را نسبت به کلیک کردن روی پیوند وبسایت ترغیب نماید. گوگل به طور رسمی اعلام کرده که توضیحات متا یکی دست اندرکاران بی واسطه اثرگذار در مرتبه بندی وجود ندارد. ولی کلیه ما بخوبی میدانیم که یک توضیح مطلوب میتواند براحتی نرخ کلیک تارنما را در حاصل کاوش بالا غالب شود و نرخ کلیک یکی کارداران مهم در مرتبه‌بندی تارنما به حساب می‌آید.

تگ meta name=\"description\" content=”” توضیحاتی در رابطه محتوای کاغذ در مشت موتورهای کاوش قرار می دهد. توضیحات متا قادر است یک یا این که دو پاراگراف یا این که حتی یک جمله کوتاه باشد. نمونه‌های خوب از توضیحات متا را در‌این نوشته‌ی علمی باهم مرور خوا هیم کرد. این نمونه‌ها را از دست ندهید.

محدودیت تعداد کاراکتر در منابع گوناگون گوناگون مذکور‌میباشد. تجربه علامت میدهد گوگل فارغ از هیچ محدودیتی می تواند هر تعداد کاراکتر در تگ متا را ایندکس نماید. البته توضیحات وقت گیر‌خیس از 320 کاراکتر ممکن میباشد به وسیله الگوریتم‌های گوگل بعنوان اسپم در لحاظ گرفته شوند و بر روی بهینه سازی وب سایت تاثیر منفی بگذارند. از طرف دیگر هنگام کاوش لغت ها متفاوت در گوگل اکثر زمان ها شاهد توضیحات تقریبا 30 کاراکتری در کاغذ نتیجه ها کاوش هستیم. اما گهگاه تعداد کاراکتر متن توضیحات در برگه نتیجه ها کاوش بیشتر بوده‌میباشد. برای مثال 72 کاراکتر  یا این که حتی 140 کاراکتر و گهگاه هم توضیحات متا یار و همدم با داده ها اضافه مانند لینک و پیوند به صفحه های مهم وبسایت و توضیحات متا آن صفحه ها، در گوگل به اکران در می آید.

نکته: گوگل احتمال دارااست از توضیحات متا در برگه حاصل کاوش به کار گیری نماید. یعنی آنکه توضیحاتی که گوگل در نصیب توضیحات وب سایت در برگه نتیجه ها کاوش قرار می دهد، ممکن میباشد از تگ توضیحات برگه یا این که هر قسمت دیگری از محتوای برگه تعیین گردد. تجربه آرم داده که اخلاق گوگل در تعیین نصیب توضیحات تارنما‌ها به شدت به عبارت کاوش گردیده بوسیله یوزرها متعلق میباشد.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


انجام و پیاده سازی استراتژی تنها برای حوزه اسپورت و ورزش وجود ندارد و در تمامی حوزه هایی که می‌خواهید سئو سایت تارنما شما در سکو یک قرار گیرد، نیز کاربرد دارااست. درپی تعداد مهمی از مراحلی که میتواند به تارنما شما در به چنگ آوردن درجه یاری کند، آورده شد‌ه‌است:

1- تحقیق لغات کلیدی صحیح
در اولِ شغل، پس از این که حوزه ورزشی خویش را به طور nich معین نمودید و هدفتان تماما مشخص و معلوم شد؛ حالا، بایستی پیرو کلماتی باشید که بتواند برای شما دارنده بهره بوده و حوزه کاری شما‌را به یوزرها و هواداران در آن حوزه  نام گذاری کند. در‌حالتی که در اولِ شغل، کلمه ها کلیدی شما غلط باشد یا این که از کلماتی به کار گیری کرده باشید که کلی باشد، قابلیت کسب جایگاه از گوگل را از دست خواهید اعطا کرد. برای آنکه از کلمه ها کلیدی صدق به کارگیری کنید و keyword research شما صحیح باشد از ابزارهای گوناگونی مانند keywordtool، google planner و غیره میتوانید به کار گیری فرمائید. چنانچه در‌پی لیست وب سایت هایی میباشید که با ان بررسی و تحقیق عبارات کلیدی را جاری ساختن دهید می‌توانید به نوشته‌ی‌علمی تحقیق لغت ها کلیدی رجوع‌کنید.

2- به کار گیری از افزونه بهینه سازی ورزشی
در حالتی که تارنما شما از نوع وردپرس میباشد، میتوانید از اشکال متعدد پلاگین ها برای باصرفه کردن تارنما خویش استعمال نمائید. یک کدام از پلاگین هایی که خیلی کاربرد داراست و عموما در تمامی تارنما های وردپرس یازان به کارگیری میشود، افزونه یواست است.

Yoast مرجع همگی موردها بهینه سازی میباشد و چند فراگیری، پیشنهاد و پشتیبانی در تارنما خویش دارااست. همینطور می‌توانید با یک پسوند بهتر، امور را یک گام جلوتر بردارید. 

این پلاگین به شما قابلیت و امکان می‌دهد عنوان ها کاغذ مطلوب موتور کاوش را برای هر مورد از صفحه ها خویش ساخت و ساز نمائید، جزئیات و دیسکریپشن خویش را برای شیت ساخت و ساز فرمایید و حتی به طور اتوماتیک میتواند اسم مولف محتوا را به شما اضافه کند.

هنگامی خزنده های موتور کاوش میبینند که ساختار وبسایت شما صحت دارد و عنوان ها با محتوای شما مطابقت و همخوانی دارا‌هستند، علاقه مندان آینده شما بسیار ریلکس خیس می‌توانند شما‌را در Google یا این که هر موتور جستجوی دیگری پیدا نمایند.

3- بالا بردن بازی محتوای تارنما ورزشی
نگرانی در زمینه ی عبارات کلیدی هرچقدر بهتر باشد، فاکتور بزرگی که بر جایگاه بندی بهینه سازی شما تاثیر می‌گذارد، ترازو هنگامی میباشد که اشخاص در هر بازدید از تارنما شما صرف می نمایند. این مضمون‌ تحت عنوان فرصت سکونت یا این که dwell time شناخته می‌شود.

مطمئن گردید محتوایی که در وبسایت دارید، جالب و گیرا باشد تا یوزرها و طرف داران متعددی از آن استقبال نمایند و در به عبارتی ورقه بمانند. یکی شایسته ترین روش هایی که می‌توانید استفاده کننده را برای بازه زمانی مجال وقتگیر تری در آن نگاه دارید، به کار گیری از فیلم، تصاویر، اینفوگرافیک و پادکست میباشد.

در اینجا تعدادی ایده محتوا آورده شد‌ه‌است:

چه‌طور می اقتدار با بازاریابی محتوایی برای دسته های ورزشی آغاز به عمل کرد
راهنمای استارت وب لاگ در وبسایت مجموعه ورزشی شما
چه طور استراتژی بازاریابی محتوای خویش را برای سال نو طرح ریزی کنیم
همینطور ، در صورتیکه یوزرها، تارنما و مارک شمارا به اندازه کافی دوست داشته باشند می‌توانند اسم وبسایت شما‌را در گوگل بوکمارک نمایند که‌این روشی خیر برای ارتقا بها تارنما شما است.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


محاسبه اسپم‌ها در سطح دامنه
موتورهای کاوش برای یافتن اسپم‌ها خیر فقط صفحه ها تکی، بلکه صفحه های مهم تارنما سئو سایت و زیردامنه‌ها (Sundomains) را هم تحت عنوان یک دسته آنالیز می‌نمایند. اینجاست که می بایست بسیار مراقب باشید چون ممکن میباشد ضرر و زیان وارده به وبسایت شما فقط محصور به یک‌سری ورقه نبوده و ناچار گردید به سراغ یک دامنه نو بروید!

چگونگی درج لینک و پیوند‌ها
در قسمت پیشین در رابطه طریق‌های فریبکارانه ساخت لینک و پیوند سخن زدیم و دیگر در اینجا توضیح بیشتری نخواهیم اعطا کرد. تنها بدین نکته کوتاه اشاره کنیم که موتورهای کاوش مانند یک گارآگاه حرفه ای تارنما‌هایی که به شما لینک و پیوند داده‌اند و وب سایت‌هایی را که شما به آنان لینک و پیوند داده‌اید دنبال می‌نمایند و در‌حالتی که از طریق‌های اسپم و کلاه سیاه به کارگیری کرده باشید جریمه‌تان می‌نمایند. پس تامل نکنید که چنانچه یک بلاگ در خدمت بلاگفا یا این که ذکر بسازید و هزاران لینک و پیوند به سایتتان بدهید پیروز میشوید!

امکان اعتقادوباور
با تارنما‌هایی که با کارایی خویش اعتقاد مخاطبان را به دست آورده‌اند، معمولا همچون تارنما‌های دیگر خلق نمیشود. این زمینه تا جایی پیش می‌رود که موتورهای کاوش برای چک وبسایت‌های دارای اعتبار نسبت به دیگر تارنما‌ها تفاوت قائل گردیده و معیارهای ارزیابی را به طور یکسان به فعالیت نمی‌مارک. برای موتورهای کاوش، یکی مهم‌ترین معیارهای اعتقاد و باور، لینک و پیوند‌هایی میباشد که دامنه شما به دست آورده. در حالتی که محتوای نادر بها و تکراری روی وب لاگ شما چشم خواهد شد یا این که از وب سایت‌های اسپم‌دار لینک و پیوند گرفته باشید، اعتبارتان نزد موتور کاوش پایین پرسش خواهد رفت.

عواملی که روی اعتبار وب سایت و جلب متکی بودن گوگل تاثیر دارا هستند عبارتند از:

سرعت وب سایت
تاریخچه وب سایت (یعنی سن وبسایت از وقتی که ساخت‌و‌ساز گردیده)
ساخت و ساز محتوای استوار و منظم
شغل در کانال‌های اجتماعی
کیفیت لینک و پیوند‌های داخلی و فرنگی
به کارگیری از مدرک SSL
قیمت محتوا
همان گونه که می دانیم، بها یک کاغذ مبتنی بر یکتا بودنش و تجربه مخاطب از بازدید آن برگه معین می گردد. گزینش بها یک دامنه هم بدین سیرتکامل میباشد. وبسایت‌هایی که به صورت دیگری فعالیت می‌نمایند به طبع در جایگاه دریافت کردن نقص‌ خواهند داشت. موتورهای کاوش دوست ندارند در پاسخ جستجوی یک استفاده کننده هزاران اسکن از یک شیت ویکی‌پدیا را به وی اکران دهند. موتورهای کاوش مجهز به الگوریتم‌های هوشمندی می‌باشند که نتیجه ها با کیفیت‌خیس را پیدا کرده و به یوزرها نشانه می دهند.

یکی از دیگر از طریق‌های موتورهای کاوش برای تحلیل قیمت محتوا این میباشد که میبینند استفاده کننده پس از کلیک کردن روی یک لینک و پیوند، بعداز یکسری ثانیه یا این که یک سری دقیقه آن شیت را سوراخ می‌نماید. این دستور خویش نماد‌ای از واحد سنجش جذابیت و سودمندی محتوای آن کاغذ میباشد.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


۱۲.به کارگیری از ویدیوها


بر هیچکس پوشیده وجود ندارد که ویدیوها جدیدترین محتوای ساخت‌و‌ساز گردیده این روز ها می‌باشند. یوتیوب به تنهایی بیشتراز 30 میلیون بازدیدکننده در روز اخذ می‌نماید.

شناسایی فرمائید که چه ویدیویی برای شغل شما مطلوب‌خیس میباشد.

به آسانی میتوانید با ساخت‌و‌ساز محتوای ویدیویی و قرار دادن لینک و پیوند‌ها سئو سایت در شبکه آغاز نمایید. فیلم‌های شما نیز بایستی مانند دیگر محتوای شما با صرفه خواهد شد. برای این شغل بایستی کلمه ها کلیدی را وارد نمایید و مطمئن گردید که فیلم‌های شما با باکیفیت می‌باشند. ورقه خویش را با فیلم‌های دارای ارتباط و پیوند‌های محتوایی عمیق بسازید و درانتظار باشید تا پیوند‌های برگشتی متعددی اخذ فرمائید.

۱۳.اکران اسلاید یک شیوه باارزش برای بهبود offpage وب سایت
اکران اسلاید اکثر اوقات نادیده گرفته میشود البته قادر است یک مالیات بر ارزش افزوده برای نرم‌افزار‌های بهینه سازی بیرون از تارنما شما باشد.

برهان آن این میباشد که گوگل حقیقتا اکران اسلاید را دوست دارااست. پس مطمئن گردید که اکانت کاربری شما با لغات کلیدی و پیوند‌های داخلی و همینطور دیگر اکانت‌های شبکه های مردمی با صرفه‌سازی شد‌ه‌است.

۱۴.مانیتور کردن تابع برای شناسایی محتوای شبیه
پست‌های تابع به دلایلی بسیار موءثر می‌باشند، مهم‌ترین این عوارض این میباشد که شمارا در جریان رویدادهای صنعت خویش آپ تو دیت نگه میدارد. ولی بالاتر از آن این یک رویکرد بهتر برای چک بر خبرها مرتبط با صنعت شما و تولید پست مطلوب میباشد. با این شغل شما میتوانید به مخاطبان بیشتر و جدیدتری دست یابید.

۱۵.مانیتور کردن بک‌پیوند‌های تارنما خویش برای بهبود offpage تارنما
برای اینکه بتوانید یک offpage seo وبسایت توانمند داشته باشید می بایست پیگیری نمایید که در زمان یک عصر وقتی یک‌سری بک‌لینک و پیوند و هریک چندبار اخذ کرده‌اید. ابزارهای بسیار متعددی وجود دارا‌هستند که به شما امداد می‌نماید این پیگیری را اجرا دهید. به کارگیری از این ابزارها شمارا قوی می‌سازد تا بر تک تک بک‌پیوند‌های خویش تحلیل داشته باشید. این شغل به شما اذن میدهد تا کیفیت لینک و پیوند‌ها را در اختیار گرفتن فرمایید و مطمئن گردید این لینک و پیوند‌ها به عبارتی‌هایی می باشند که مد حیث شما بود و در غیر این شکل اصلاحات را درمورد آن ها اجرا دهید.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


با توسعه و گسترش فضای مجازی، رقابت بین وب سایت‌های متفاوت چهت نیل به سطح مطلوبی از مشتری سئو سایت ارتقا پیدا کرده‌میباشد. با تلاوت مطالب بالا احتمالا تصور شما از بک لینک و پیوند مثبت بوده و قصد به خرید آن داشته باشید البته این‌سیرتکامل وجود ندارد. اسم PBN برای بخش اعظمی از سئوکارها وحشت ناک میباشد به این دلیل که احتمال جریمه شدن بوسیله گوگل را دارا هستند و جریمه شدن نیز، پیامدها بخش اعظمی دارااست که در پی به آنها خوا‌هیم پرداخت. و نکته بسیار حائز اعتنا این است که، این رده مستمر وجود ندارد و در شکل متوجه شدن گوگل، افت شدید درجه‌ را تجربه خواهد کرد.

دامین اتوریتی و تاثیر آن در سئوی سایتبخوانید
لینک و پیوند‌های دیرین اثر و کیفیت بسیار قدرتمندی دارا‌هستند و شما با استعمال از آنها میتوانید، کسب‌‌ وکار بچه خویش را به قربت رقبایی برسانید که کار خویش را یک‌سری سال پیش و سطح بسیار بالایی آغاز کرده‌اند. بدین ترتیب از این تاک‌تیک سیاه می‌قدرت برای صفحاتی بهره مند شد که مارک آنها به اندازه کافی معرفی نشده میباشد و پیرو استفاده کننده و مشتری میباشند.

PBN یا این که کانال‌های وبلاگی فردی همانند Blogspot و Blogfa و PersianBlog، مثلا بلاگ‌هایی میباشند که در برهه زمانی نقط ی اوج بلاگ نویسی به وجود آمده‌اند و دیرین و باکیفیت می باشند. این بلاگ‌ها هنوز هم کاربرانی را دارا‌هستند که در آنها شغل می‌نمایند، البته مثل کهن رونق ندارند. در حال حاضر این کانال‌ها تبدیل به بستری برای پیوند سازی فرنگی گردیده‌اند.

یک کدام از دلایلی که گوگل PBN آن را غیر اخلاقی دانشته و از آن بعنوان تکنیک کلاه سیاه حافظه می‌نماید این میباشد که، زیرا شما محتوا کیفیت بالا ساخت میکنید وبسایت‌هایی که شمارا نمی‌شناسند به شما لینک و پیوند میدهند خیر اینکه خودتان برای سایت لینک و پیوند سازی اعمال دهید و چشم گردید.

 

مهم ترین عارضه ها و فواید ایجاد کرد PBN به وسیله متخصصین بهینه سازی
 در اختیار گرفتن ظریف بر منابع لینک و پیوند سازی فرنگی
 پیدایش منبع درآمد بالا برای صاحبان اینترنت‌وب سایت
به کارگیری از دامنه‌های دارای اعتبار و آزاد گردیده
 معمولی خیس شدن مراحل زنخدان‌زنی و ارزیابی
 اخذ هزینه در قبال اجرا پیوند‌سازی برای درخواست کنندگان
 دستیابی به شایسته ترین منزلت موتور جستجوی گوگل در دوران‌ هنگامی کوتاه
 

  • شایلین عباسی