مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

۱۳ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نکات URL

این URL با    سئو سایت  مقصود سهل خیس شدن به اشتراک گذاری آن، کوتاه گردیده است البته حروف نصیب انتهایی بی معنا بوده و استفاده کننده قبل از کلیک نمی تواند با قرائت URL، از محتوای آن مطلع خواهد شد.

 

 

 

همان طور که مشاهده میشود این URL تماما خوانا بوده و استفاده کننده میتواند با مشاهده آن از محتویات کاغذ متبوع درایت پیدا نماید، همینطور هیچگونه نشانه نگارشی و اعداد نامرتبط در‌این URL وجود نداشته و پسوند برگه نیز حذف گردیده‌است.

 

https://www.apple.com/iphone-x/

 

این URL نیز از حیث بهینه سازی، تماما شبیه با تارنما moz.com بوده و یک URL مطلوب در حیث گرفته می‌گردد.

 

 

 

اگرچه آمازون یکی برگزیدگان وبسایت های عالم به حساب می آید، البته با اعتنا به مفاد تیتر گردیده در زمینه‌ی یک URL مطلوب برای بهینه سازی، می اقتدار مشاهده نمود که آدرس صفحه ها این تارنما واجد شرایط قابل قبولی نمی باشند، ناخوانا و غیر قابل فهم بودن نشانی علاوه بر زمان بر بودن آن منجر می‌گردد تا مخاطب به هیچ وجه نتواند سوای کلیک بر روی لینک و پیوند، از آن به کارگیری کند.

 

 

 

به کار گیری از کلمات فارسی و انگلیسی معنادار در URL یکی ترفندها و تکنیک های seo میباشد، همینطور به فعالیت بردن لغت ها کلیدی در URL برای مثال نکات مثبتی میباشد که به بهبود seo امداد می نماید، البته به خاطر داشته باشید به کارگیریٔ بیش تر از حد از کلمه و واژهٔ کلیدی در URL، خیر‌صرفا سبب بهبود سکو تارنما نمی‌شود، ببلکه احتمال اسپم شناخته شدن آن را نیز ارتقاء می‌دهد.

 

 

 

 

آدرس صفحه های وب سایت اسنپ نیز از حیث seo و اصول seo در موتورهای کاوش، تحت عنوان مثال ای مطلوب در حیث گرفته می‌شوند.

 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

seo تارنما برای موتورهای کاوش

در    سئو سایت  صورتی‌که از شما بپرسند به معنی خیلی بی آلایش seo چه می‌باشد !؟ بایستی در یک عبارت بگویید: seo تارنما برای موتورهای کاوش!

 

سئو که باعث به ارتقاء و بهبود درجه وب سایت در موتورهای کاوش می گردد و ورودی آن از موتور کاوش را ارتقا میدهد

 

مقصود بهینه سازی اینترنت هم همین میباشد ، اینکه وب سایت بتواند طوری سئو گردد که برای موتورهای کاوش مطلوبیت و محبوبیت داشته باشد

 

کلمه و واژه seo یا این که optimiziation یک کدام از کلمه ها اساسی بهینه سازی میباشد که در کنار دو کلمه و واژه دیگر فرآیندی را با مقصود عشق و علاقه مندی موتورهای کاوش به یک دامنه پیگیری می نماید

 

موتورهای کاوش هنگامی به یک سایت یا این که دامنه عشق آرم میدهند که کل اصول (دستکم موردها اساسی ) در آن دقیقا نظر گردیده باشد

 

مقصود اساسی seo موتورهای کاوش و بهینه سازی چه چیزی است ؟

 

افزایش جایگاه سریع در گوگل

سوالی که اکثری از مشتریان ما میپرسند این میباشد که چه طور جایگاه خویش را در گوگل افزایش دهیم؟

 

پاسخ این پرسش برای ما که یک‌سری سال در این باره فعالیت کرده ایم بسیار معمولی میباشد البته برای عده ای که تجربه و تخصص کمتری در این مورد دارا هستند غیر قابل درک و ناشناخته میباشد

 

در پاسخ می بایست اذعان کرد که ارتقاء درجه در گوگل یک دفعه و سریع واقعه نمی افتد بلکه نیازمند پباده سازی تخصصی وب سایت و در‌پی بهینه سازی و seo آن است

 

معمولا برای وبسایتهای بچه و جدید احداث تنها وقتی دربین 2 تا 3 ماه ارتفاع میکشد تا گوگل اینترنت را شناسایی نماید. بعداز آن با دقت به کار هایش به آن امتیاز میدهد.

 

هر چقدر امتیاز گوگل به یک سایت بیشتر باشد موجب ارتقاء جایگاه وب سایت در گوگل می‌گردد ، مراحل بهینه سازی نیز به همین برهان اهمیت دارااست که فرصت و سرعت ارتقاء درجه در موتورهای کاوش را بهبود می‌بخشد.


 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

به کارگیری از واژه کلیدی در ۱۵۰ واژه اولیه

مانند   سئو سایت   همین نوشته‌ی علمی که اینجانب عبارت “آنالیز لیست بهینه سازی” را در اولیه عبارت بکار بردم.

 

7. از واژه کلیدی در تگ های هدینگ H1،H2،H3 به کار گیری نمایید

مطمئن گردید که کلمه و واژه کلیدی شما در تگ های هدینگ (H1,H2,H3) مصرف شده میباشد. بعنوان نمونه اینجانب در موی بدن رو از واژه کلیدی در تگ های H2 به کارگیری کرده ام:

 

به کارگیری از واژه کلیدی در H2

 

با اعتنا به اینکه ذیل تیتر های هر کاغذ مهم‌ترین قسمت های آن میباشند، گوگل در‌این لغات بدنبال کلمه و واژه کلیدی مهم شما می شود، هنگامی که واژه کلیدی را درین تگ ها بکار میبرید گوگل مطمئن می‌گردد که شیت ی شما در ارتباط این کلمه و واژه کلام میکند.

به کار گیری از واژه کلیدی در تگ های هدینگ ممکن میباشد در نخستین سئو شما تاثیر متعددی نداشته باشد، البته هنگامی که رقابت در کاوش زیاد می شود یک تغییر تحول کوچک سبب ساز می‌گردد که سکو ی شما جابجا گردد.

 

8. عکس ها را seo نمائید

عکس ها بسیار زیاد در محتوا تاثیر دارا‌هستند. در واقعیت گوگل یه خرده در فهم و شعور تصاویر ایراد داراست، بهمین عامل نیاز میباشد که شما گوگل را در تشخیص محتوای عکس هایتان موعظه فرمائید.

البته گوگل را چه‌گونه از قضیه عکس باخبر کنیم؟

شما با به کارگیری از خصوصیت ALT در تصاویر می‌توانید به گوگل بفهمانید که‌این تصویر که مشاهده میکند درباره‌ی چه میباشد. Alt در تصاویر در واقعیت متنی میباشد که بجای عکس به وسیله ربات ها خوانده می‌شود و شما هر متنی که در آن بنویسید نمایانگر این مسئله میباشد که زمینه عکس درباره ی چه چیزی است.

خواص alt در تصاویر

 

تصویر بالا از فضا وردپرس گرفته گردیده، شما پس از قرار دادن تصویر شاخص یا این که هر تصویر دیگری می‌توانید خواص Alt را برایش در لحاظ بگیرید. مانند تصویر بالا! در قسمت تیتر عکس هم می توانید هم بصورت انگلیسی و هم بصورت فارسی بنویسید که اسم عکس چه است. اینجانب هم واژه کلیدی فارسی را در ALt قرار دادم و هم واژه کلیدی انگلیسی را در تیتر عکس در حیث گرفتم.

 

9. به کار گیری از عبارات کلیدی LSI

از لغات کلیدی مترادف و هم معنی و یا این که شبیه (LSI Keywords) در متن به کار گیری فرمایید. بطور نمونه در‌این نوشته ی علمی اینجانب مستقل از کلمه و واژه ی کلیدی “محاسبه لیست seo” از لغات کلیدی تحت هم در متن استعمال کرده ام:

بررسی لیست seo داخلی
ارزیابی لیست کاوش واژه کلیدی
محاسبه لیست بهینه سازی شالوده
و…
در‌این موقعیت گوگل این ورقه ی من‌را ممکن میباشد برای عبارات بالا هم با صرفه تشخیص دهد و به یوزرها اکران دهد. بهمین ادله شما هم از عبارات کلیدی LSI در متن هایتان به کار گیری فرمائید تا جایگاه ی بهتری بگیرید.

یکی ابزار هایی که می‌تواند به شما لغات کلیدی مختلفی را توصیه دهد ابزار lsigraph میباشد. شما می توانید درین ابزار واژه کلیدی آیتم نظرتان را کاوش کنید و این ابزار به شما جمله ها مختلفی که با واژه و کلمه کلیدی شما ساخته می‌شود را توصیه می دهد:

دور و بر ابزار lsigraph

 

10. به وبسایت های دیگر پیوند دهید

مطمئن گردید که در مقالاتتان به وبسایت های دارای اعتبار مانند wikipedia، Google و … پیوند داده اید. این عمل سبب می‌گردد که گوگل به‌این فیض رسد که نوشته‌علمی شما اعتبار بالایی داراست.

یا این که در حالتی‌که از مقاله ها وبسایت های دیگر به کارگیری می کنید به‌این وبسایت ها پیوند دهید. مقداری فرهنگ و تمدن پیوند دهی به بقیه تارنما ها در کشور ایران فراگیر نشده و اکثری از وبمستران و سئوکار ها فکر می‌کنند که ممکن میباشد با لینک و پیوند دادن به سایر تارنما ها به آنها در سکو گیری امداد نمایند، البته حقیقتاً هر که محتوای خیر نوشته و سبب ساز گردیده شما آن محتوا را نسخه برداری نمائید، قیمت لینک و پیوند دهی ندارد؟!

11. لینک و پیوند سازی داخلی اعمال دهید

مستقل از گفت و گو لینک و پیوند سازی فرنگی، پیوند سازی داخلی هم بسیار اساسی میباشد. شما با به کار گیری از لینک و پیوند سازی داخلی ربات های گوگل را در صفحه های داخلی خودتان به گردش در میاورید و تمامی ی صفحه ها را به آنان نشانه میدهید.

از انکرتکست های مطلوب برای پیوند سازی داخلی به کارگیری نمایید. بعنوان نمونه اینجانب در نوشته ی علمی ی ذیل واژه و کلمه کلیدی کاغذ مقصد را بعنوان انکرتکست برای لینک و پیوند سازی داخلی مشخص و معلوم کردم:

لینک و پیوند سازی داخلی

 

برای مطالعه بیشتر نوشته‌علمی راهکارهای بهینه سازی را بخوانید.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

چه لینک هایی از نظر گوگل غیر واقعی هستند؟

چه   سئو سایت  پیوند هایی از نگاه گوگل غیر حقیقی وواقعی می باشند؟10 / 10از 1 استفاده کننده
با دقت به تعدد پرسشهای یوزرها با شخصیت، امروز نوشته ی علمی ای را به عنوان مذکور در قسمت مقاله ها ساخت سایت خدمتتان ارائه میکنیم.

پیوند های مخرب را منزه نمائید

همان گونه که پیشتر اشاره کردیم، گوگل بعداز ارائۀ الگوریتم پنگوئن و آن‌گاه پنگوئن 2، ضد اسپم خویش را تا مکان ممکن فعال و بخشی را به عنوان برخورد دستی که بوسیله پرسنل

گوگل مدیر میگردد افزایش اعطا کرد و قضیه بک پیوند ها و بک لینک و پیوند فروشی نیز دست کم درین حالتی که جا افتاده بود حذف و غیر کارآمد شد.

برای بازدید تصاحب کردن و وصال به رده مناسب خویش در گوگل، منش هایی را نظیر تایپ کردن تحت عنوان میهمان و عمل ماهر (و خیر اسپم سیرتکامل) هم در مقاله ها گذشته بدان اشاره شد و هم بیشتر در‌این رابطه خوا‌هیم نوشت.

امروز ولی، در خدمتتان هستیم و راجع به با بک لینک و پیوند های غیر حقیقی وواقعی و در واقع تقلبی مذاکره میکنیم.

دوران حدودا قابل توجهی میباشد که به فروش رساندن بک پیوند به یک بیزینس سوای دردسر و اما با کلاه گذاشتن بر راز ربات های گوگل تبدیل شد‌ه‌است. به این معنا که فرض بفرمایید در شرایطی‌که یک هنگامی وبمستران و بلاگرهای اهل ایران فقط از روی علاقه و ساخت ارتباط ای یکسری سویه فارغ از اعتنا به موضوعاتی زیرا seo ، پیج رنک، مرتبه و منزلت به دست آوردن در نتیجه ها گوگل، یکدیگر را پیوند می کردند، امروز ولی موقعیت به گونۀ دیگریست. سایتهایی به وجود آمدند که پشت سرشان ممکن بود صد یا این که هزار عدد بلاگ و وبسایت با چندین محتوای تکراری، بی خواص و غیر اثرگذار وجود داشته باشند.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

33 نکته مهم برای سئو داخلی یا on page SEO


بهینه سازی داخلی
33 نکته حائض اهمیت برای بهینه سازی داخلی یا این که on page سئو
برای   سئو سایت  بهبود و ارتقاء تعداد بازدیدکنندگان صفحه ها وبسایت و بلاگ می بایست بتوانید از بهینه سازی داخلی یا این که on page بهینه سازی استعمال فرمایید تا به موتورهای کاوش امداد فرمایید تا تارنما و مطالب شما را ریلکس خیس شناسایی و درجه بندی نماید. برای این مراد ما لیستی از نکات اصلی در بهینه سازی داخلی که در طراحی وب سایت بایستی مدنظر داشت را آماده کرده ایم که پیرو به معرفی آن‌ها خوا‌هیم پرداخت.

seo داخلی

seo داخلی یا این که on page سئو چه میباشد؟
seo صفحه ها داخلی تارنما از حیث محتوا و بقیه موردها برای کسب سکو ی بهتر در لیست حاصل موتورهای کاوش را اصطلاحا seo داخلی می‌گویند. seo داخلی مشتمل بر تکنیک هایی است که سبب کسب درجه ی برتر یک کاغذ با کلمه و واژه کلیدی خاص است.

صحت دارد که seo داخلی تارنما یک شیت ی خاص را بهبود میدهد البته با بقیه گونه های seo تارنما در زمینه‌ی میباشد و پشتیبانی می‌شود. به عبارت دیگر، بهینه سازی داخلی به تنهایی برای دست یافتن به جایگاه ی برتر کافی نمی‌باشد و ما یحتاج میباشد تا بقیه تکنیک های بهینه سازی نیز بدرستی اجرا شوند.

در‌پی 33 تکنیک موءثر در بهینه سازی داخلی و همینطور نکات اصلی در Off page بهینه سازی که با آن در زمینه ی است را معرفی خوا هیم نمود.

بهینه سازی داخلی

33 نکته ی موءثر در seo داخلی
کلمه ها کلیدی را بدرستی گزینش فرمایید
بهینه سازی داخلی با تعیین واژه و کلمه کلیدی مفید آغاز می شود. شایسته ترین لغت ها کلیدی عبارتند از:

لغت ها مربوط به مقصود و محتوای اساسی تارنما. یک واژه کلیدی بایستی بتواند به صورت بدیهی غرض و نوع سرویس ها متبوع در وب سایت را معرفی نماید
کلماتی که به صورت تر و تمیز بوسیله مخاطبین مهم کاوش می گردند. بایستی کلماتی گزینش شوند که واحد سنجش جستجوی آن ها زیاد باشد تا ترافیک وبسایت را به اندازه ی مطلوبی ارتقاء دهد
کلماتی تعیین نمایید که با اقتدار وب سایت برابری داشته باشد. آیا تارنما شما توان کافی برای رقابت در کلمه و واژه کلیدی خاص را با جایگاه های برتر این واژه دارااست؟
یک واژه و کلمه کلیدی اساسی برای محتوا گزینش نمایید
برای هر واژه و کلمه کلیدی یک ورقه ساخت و ساز فرمائید. با داشتن روز‌نگار محتوا میتوانید هر واژه کلیدی را به یک شیت تخصیص دهید.

مطمئن گردید که هر واژه کلیدی مهم به یک ورقه تخصیص داده گردیده است
مطمئن گردید که هر کلمه و واژه کلیدی اساسی صرفا به یک شیت تخصیص یافته میباشد. تخصیص دادن چندین شیت به یک واژه کلیدی سبب ساز می شود به درجه های مناسب دست پیدا نکنید. برای این مراد میتوانید از ابزارهای ارزیابی محتوا تکراری استعمال کنید.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

چرا باید صفحه اول گوگل باشیم؟

چرا بایستی ورقه نخستین گوگل باشیم؟8 / 10از 1 استفاده کننده
حضور در ورقه نخستین گوگل چه سود ای دارااست؟

اکثر    سئو سایت   مطالبی که در رابطه بهینه سازی خوانده ایم چه در کتب و چه در مقاله‌ها ساخت سایت در کمپانی ساخت سایت اساس غرض مهم از بهینه سازی و رعات اصول آن برای رساندن تارنما به ورقه نخستین گوگل خاطر کرده اند و چهت نیل بدین فرمان نیاز به کارایی فراوان و صرف فرصت میباشد. بر اساس آنالیز و پژوهش ها صورت گرفته روزمره میلیونها کاوش بوسیله یوزرها در موتورهای جستجو گر اعمال می شود که در حدود 80% یوزرها از گوگل استعمال می نمایند و 20% دیگر فی مابین یاهو و بینگ تقسیم میگردد که یاهو سهم بیشتری داراست. پس وصال به کاغذ اولیه گوگل امری اصلی میباشد و از ضرورت بالای برخوردار‌است.

طی پژوهش ها انجام یافته ارقام علامت میدهند که 99% یوزرها صرفا برگه اولیه گوگل را نظارت میکنند و وارد صفحه های دیگر سرچ گوگل نمیشوند.

در برگه اولیه گوگل گشوده هم رقابتی دربین 3 فیض نخستین چهت نیل به او‌لین توصیه و لینک و پیوند گوگل میباشد. تحلیل‌ها نشانه میدهد که بیش تر از نیمی از یوزرها صرفا بر روی 3 سفارش نخستین کلیک میکنند که از این دربین بیشتراز 30% سهم پیوند اولیه میباشد و تخمین سهم لینکهای دوم و سوم به ترتیب 12% و 9% میباشد. یعنی سهم سکو اولیه با تک تک سهم دوم تا پنجم برابر میباشد!

پس متوجه اخلاف زیاد اختلاف سهم ها شدیم و به اهمیت seo بیشتر پی بردیم و این دستور بیان‌کننده باخت seo ما در شکل نبودن در برگه اولیه گوگل میباشد.

چه‌گونه به برگه نخستین گوگل برسیم؟

حضور در ورقه گوگل تحت عنوان او‌لین جایگاه برای یک وب سایت کودک دشوار و ناممکن به حیث می‌رسد البته به قل پر اسم و رسم عمل نشد ندارد! شما با تفاهم نامه مقصود وصال به برگه نخستین گوگل و رقابت با بقیه رقبا و پشت رمز گذاشتن آنان می توانید جایگاه نخستین گوگل را کسب نمایید.

قراردادن توضیحات برگه وبسایت را فراموش نکنید به دلیل آن که شما با تایپ کردن توضیحات مطلوب می‌توانید یوزرها بیشتری به تارنما خویش جذب نمایید. مثلا شاید شما مرتبه چهارم در شیت نخستین گوگل داشته باشید و تعداد کاربرانتان از مرتبه دوم و سوم بیشتر باشد.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

پیج رنک

 

با    سئو سایت  اعتنا به‌این نکته که تارنما هایی که در لینک و پیوند های بالاتری قرار گرفته باشند بازدید بیشتری خواهند داشت پس طراحی وب می بایست طوری صورت پذیرد که بتواند در گوگل معرفی گردیده باشد و دارنده گوگل رنگ بالا خواهد شد در سمت و سوی این فعالیت شما بایستی با اصول سئو وبسایت شناخت پیدا فرمائید تا بتوانید بازدید خویش را بالا ببرید و بازاریابی خویش را ارتقاء دهید و به طور طبیعی پیرو آن مشتری بیشتری را خواهید داشت.

 

ولی سوالی که پیش می‌آید این میباشد که پیج رنک چه است؟

پیچ رنک یک معرف کیفیت و کمیت میباشد که کمیت و کیفیت لینک و پیوند های یک کاغذ از سایت میباشد را بررسی و انتخاب و با به حساب آوردن نمره ای از 0 تا 10 به آن کاغذ جایگاه میدهد. این قابلیت و امکان به احترام بنیان گذاران گوگل، لری پیج و سرگئی برین بدین اسم گذارده شد‌ه‌است.

 

وبسایت های متعددی می‌باشند که غالب به کسب نمره ی 10 در پیچ رنک گردیده اند مانند وب سایت های twitter.com و usa.gov و adobe reader که دارنده بیشترین لینک و پیوند های ورودی از هر سایتی به وبسایت خویش میباشند.

 

تارنما هایی که دارنده مرتبه 10 می باشند از محبوبیت و مقدار لینک و پیوند بالایی برخوردار میباشند و وب سایت هایی که نمره ی 3-7 را کسب کرده اند وبسایت های متوسطی میباشند در توا‌ن خویش مارک محبوبی میباشند ولی تارنما هایی که جدید استارت به عمل کرده اند و هنوز محبوبیتی کسب نکرده سکو ای بهتر از 0 نمی توانند کسب نمایند.

 

شاید شما کنجکاو باشید که بدانید پیچ رنک وبسایت شما و یا این که رقبایتان چه عددی میباشد شما می تواند ابزار گوگل را بر روی مرورگر خویش نصب نمائید و پیچ رنک همگی وبسایت ها را توسط آن نظارت فرمایید .

 

گوگل مدام پیرو ارائه با کیفت ترین تارنما های سراسر وب در نتیجه ها جست و جوی بار خویش میباشد بدین ترتیب ممکن میباشد وبسایت هایی که مرتبه ی پیچ رنک بالاتری دارا هستند در حاصل جست و جو نمره ی بهتری نیز کسب نمایند این در حالی میباشد که درجه پیج رنک صرفا یک کدام از فاکتور های جایگاه دهی گوگل است.


 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

دقت نمودن به پوشه
فولدر ی robots.txt قسمت مهمی از     سئو سایت  بررسی لیست seo برای هر وبسایتی میباشد. وظیفه ی مهم فولدر متنی robots.txt ساخت دسترسی یا این که محدودسازی ربات موتورهای کاوش به محتوا یا این که صفحاتی از تارنما میباشد. با استعمال از این امر متنی شما می‌توانید قسمت های قابل دسترسی و قسمت های محصور گردیده را برای (Web Crawlers) یا این که به اصطلاح خزندگان اینترنت، که از سوی موتورهای کاوش به مراد تحلیل و تصویب داده ها وب سایت‌ها ساخت گردیده اند را تمجید فرمایید.
با صرفه ‌سازی این پوشه میتواند نقش بسیار مفیدی در بهبود سایت شما داشته باشد و از طرفی استعمال اشتباه از پوشه robots.txt میتواند به خسارت وبسایت شما به پایان برسد. بدین ترتیب پیشنهاد میشود که پیش از هرگونه تغییری در‌این پوشه کلیه کدهای خویش را آیتم سنجش و دستکاری قرار دهید و اشکالات احتمالی را جهت بهبود seo سایت خویش تصحیح فرمائید.
12) دقت نمودن به تنظیمات سرور (Server Configuration)
دقت نمودن به تنظیمات سرور
جذاب میباشد بدانید جای سرور شما نقشی اصلی در سئوی سایت شما داراست. هرچه مسافت جغرافیایی دربین بازدید کنندگان و اینترنت سرور کمتر باشد، سرعت دسترسی به اطلاعات و لود تارنما بالا خیس خواهد بود. به این ترتیب در صورتی اکثر وقت ها یوزرها وبسایت شما اهل ایران میباشند بهتر میباشد از یک سرور اهل ایران به کار گیری نمائید. در دسترس بودن و امنیت سرور نیز از نکاتی میباشند که باید در گزینش سرور به آنان اعتنا نمود. شما می‌توانید با به کار گیری از ابزار بدون‌پول آزمایش سرعت در تارنما webpagetest.org به کار گیری نمایید که یکی‌از خصوصیت های جذاب آن قابلیت و امکان آزمایش، در یک سری نقطه در سراسر عالم میباشد.
13) اعتنا نمودن به چکرهای تلاش (Performance Checkers)
برای seo سایت خویش در موتورهای کاوش و بهبود مرتبه بندی آن بهتر میباشد یک بازبینی سریع و کلی بر کوشش خویش داشته باشید. داشتن یک آنالیز لیست حسابرسی به شما این قابلیت و امکان را می‌دهد که آیا همگی چیز در سایت شما از عنا وین و توضیحات گرفته تا پیوند های جانور، به صدق فعالیت می نمایند یا این که خیر! بدین ترتیب شما می‌توانید به نیکی ملاحظه کنید چه چیزهایی در تارنما شما نیاز به تصحیح و تغییر تحول و سئو بیشتر دارا هستند.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

نکات کلیدی سئو سایت

به    سئو سایت  والا‌ترین دسته ترفندهای بهینه سازی خوش آمدید! البته این صرفا یک لیست بلند اساس وجود ندارد؛ بلکه کل نکات سئو وب سایت بیان شده درین نوشته‌علمی 100% قابل پیاده سازی میباشند.
پس در شرایطی که به تفکر بهبود مرتبه تارنما خویش در موتورهای جستجو گر به خصوص گوگل می باشید، این امر العمل‌ها را حافظه گرفته و بر روی وبسایت خویش جاری ساختن دهید.


دسترسی سریع:

بهینه سازی داخلی On-Page بهینه سازی
لینک و پیوند سازی Link Building
عبارات کلیدی Keyword Research
بهینه سازی فنی Technical بهینه سازی
تجربه کاربری User Experience
نکات seo داخلی سایت
بهینه سازی داخلی تارنما ( On-page بهینه سازی ) به تیم اقداماتی گفته می‌گردد که بر روی صفحه های داخلی تارنما شکل می‌گیرد تا درجه بهتری را در موتورهای کاوشگر کسب نمایند.

تگ تیتر را پایین 60 کاراکتر نگه دارید
گوگل برای اکران تیتر صفحه ها محدودیتی را در لحاظ گرفته میباشد.
در حالا حاظر این محدودیت به طور پیکسل (512 pixels) است.

از آن‌جا که شمارش پیکسل ها به طور تقریب برای هر تیتر شیت نا ممکن میباشد، ما شمارش کاراکتری را مد حیث گرفته‌ایم که به مراتب بسیار معمولی‌خیس می‌باشد.

توصیه میشود که تگ تیتر را به طور تقریب تحت 60 کاراکتر نگه دارید تا گوگل تیتر وبسایت را کاملا نماد دهد و بخشی از آن حذف نشود.

چگالی کلمه ها کلیدی را بیخیال گردید، بر روی فرکانس لغات کلیدی تمرکز نمایید
خیلی ها بر این یقین می‌باشند که گوگل چگالی لغت ها کلیدی را تحت عنوان یکی فاکتورهای مرتبه دهی به کارگیری می نماید، که به حیث ما این گزینه بعید میباشد.

ولی درین مسئله که گوگل به تعداد تکرار کلمه ها کلیدی در صفحه های اهمیت می‌دهد، شکی نیست. که تحت عنوان فرکانس عبارات کلیدی شناخته می‌شود.

در موردش تصور کنید:

تصویر فرمایید که یک ورقه واژه و کلمه کلیدی “ترفند اینستاگرام” را یک توشه در محتوای شیت به کار گیری نموده باشد.
در مقابل کاغذ‌ای دیگر آن واژه و کلمه کلیدی را 7 توشه به کار گیری کرده باشید. به لحاظ شما کدام کاغذ کلمه و واژه کلیدی “ترفند اینستاگرام” جایگاه بهتری اخذ خواهد کرد؟

نکته: عبارات کلیدی را تنها چندبار در محتوای صفحه های به کار گیری فرمائید. تکرار بیش تر از اندازه به زیان seo تارنما خواهد بود.

ساخت‌و‌ساز صفحه ها حریم محرمانه و وضعیت به کار گیری
این گزینه به احتمال زیاد به صورت بدون واسطه بر روی مرتبه وبسایت در گوگل تاثیر نمی گذارد، البته وجود آن می‌تواند برای تجربه کاربری مطلوب باشد.

وجود صفحه های سیاست مراقبت حریم سری و وضعیت به کارگیری تارنما شمارا از وب سایت هایی که‌این صفحه ها را ندارند متامیز می نماید.
اساسا، یوزرها گرایش دارا هستند که با وبسایت هایی که خلق فن‌ای دارا هستند در زمینه ی باشند. پس در حالتی که شما این سیرتکامل صفحه ها را نداشته باشید جمعی از یوزرها را از دست خواهید اعطا کرد.

رعایت کردن این آیتم در سایت های کسب و کار الکترونیک که جنس یا این که خدماتی را عرضه میکنند، بسیار اساسی میباشد.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

نکات مهم سئو

پیش از اینکه   سئو سایت  آسمان دیدی را به مشتری نشانه دهید، به وی چیزی نفروشید. نخستین تبدیل به یک منبع قابل پشت گرمی از داده ها و اما یک دوست گردید تا خواننده با یقین بیشتری خرید خویش را ایفا دهند.

مزایای سفارش خویش را پررنگ فرمائید. جنس یا این که خدمت خویش را نفروشید. در ازای، سودی را بفروشید که برای خواننده خواهند داشت.

به خواننده گان نماد دهید که ممکن میباشد چه چیزی را از دست بدهند. اکثر بشر‌ها از ریسک می‌ترسند. آنان میخواهند از مشقت، نادرست و عدم وضوح در امان باشند. به‌این تصور کنید که مزایای توصیه خویش را با یک لحن دیگر هم بیان کنید: تحت عنوان یک اختلال که یاری میکنید خوا‌نندگان از آن هجران نمایند.

شما نباید یک فرمول مشخص و معلوم را دنبال فرمایید. یکبار دیگر می بایست تاکید کنیم که نشانی اینترنتی‌های فرمول بندی گردیده ماشینی می باشند و به شدت طاقت‌راز‌بر. پس شانس فروش شما نادر می‌گردد.

به سمت غرض خویش (یعنی فروش) پیش بروید. روایت‌های جذابی بگویید که در غایت به پیام فروش شما می رسند.

یک مهلت معین برای خواننده گان انتخاب فرمائید. این منجر می‌گردد آن‌ها از عقب پرت کردن عمل غربت نمایند.

یکسری لینک و پیوند گوناگون داشته باشید. (که همگی به صفحۀ فروش می روند) اینکار سبب ساز میگردد احتمال کلیک کردن بشر‌ها بروی پیوند شما بیشتر خواهد شد.

یک فراخوان به کار (Call to Action) تماما مشخص و معلوم داشته باشید. به خوانند‌گان خویش بگویید که دقیقاً انتظار بعدیتان از آنان چه می‌باشد و به خاطر آن‌ها بیندازید که چرا به نفعشان میباشد از شما خرید نمایند.

از اقتدار پی‌نوشت به کارگیری نمائید. بوسیله آن مجدد خوانند‌گان را به خاطر مهلت محدودشان بیندازید یا این که آنکه تکرار نمایید که در‌صورتی‌که توصیه شمارا قبول نکنند چه چیزی را از دست خواهند اعطا کرد.

 

دنبال یه عمل مالامال درآمد از اینترنتی؟

تو زمان زمان‌های اینترنتی شایسته ترین منش رو بهت نشون میدیم!

برای مشورت مجانی، همین الان با ما تماس حاصل نمایید.

آغاز می‌کنم021-58438داخلی 1

یک حقیقت اصلی در امر آدرس اینترنتی‌های تبلیغاتی شما!

sponegbob-writing

 

اینباکس آحاد بشر‌ها پر‌از آدرس اینترنتی میباشد و هیچکسی دوست ندارد پست الکترونیک‌های بیشتری را اخذ نماید. به خصوص در‌صورتی‌که این نشانی اینترنتی‌ها از نوع تبلیغات تجاری باشند. پس آن خوانندگانی که به خبرنامۀ شما می‌پیوندند و از اخذ آدرس اینترنتی‌های شما ذوق زده میشوند، حقیقتاً به شما افتخار داده‌اند. در واقع هر مشترک به شما یک رای اتکا داده که احتمالآً خیلی هم مشقت بار به دست آمده میباشد. پس موردنیاز میباشد که حقیقتاً مراقب باشید. هیچ گاه تاءمل نکنید که عشق و علاقه بشر‌ها مستمر میباشد و از در میان نمی‌رود. فراموش نکنید که مجال بشر‌ها برایشان با ارزش میباشد.

 

در هر توشه ارسال نشانی اینترنتی شما می بایست قیمت خویش را به مشترکان مجله ثابت نمائید. یعنی بایستی انقدر خوب آنان را بشناسید که بتوانید با آن‌ها رابطه برقرار نمایید و کاری فرمائید که معاش‌شان بی آلایش‌خیس گردد. یادتان نرود: به سیرتکامل‌ای بنویسید که انگار به یک دوست خوب خویش پست الکترونیک می‌دهید. تنها بنابراین میباشد که اشخاص شمارا به خاطر خواهند سپرد، از شما خوششان می آید و به شما اتکا می‌نمایند. و هنگامی این سه را بدست آورید، دیگر با خیال و خاطر شل می توانید پست الکترونیک‌های خویش را ارسال فرمائید و در انتظار بالا رفتن آمار فروش باشید.

 

  • شایلین عباسی