مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


از طریق‌های مرسوم و اساسی فی مابین کارشناسان برای ارتقاء نرخ تبدیل مقاله ها بهبود عنوان ها میباشد. سئو در مشهد در گام اولیه، مقاله می بایست تیتر و عنوان اساسی (H1) جالب و کاربردی داشته باشد.

اکثر اوقات یوزرها پیش از هر کاری به عنوان ها نگاه می‌نمایند. درصورتی که تیتر آن‌ها‌را جذب نماید، متن نیز خوانده میگردد وگرنه خیلی سریع ورقه را می‌بندند. اکنون ملاحظه کنید عنوان ها محتواهای شما با دقت به لغت ها کلیدی مطلوب، مقصود جست‌وجو و جذابیت نیاز به آپ دیت دارااست یا این که خیر؟

 

گام پنجم، رسیدگی مورد ها محتوایی اساسی
خب، پس از معین کردن ایرادات ریز و درشت و تحقیق کلمه ها کلیدی، وهله به تحقیق محتوایی نوشته ی علمی می رسد. هم اکنون بایستی به‌تیتر یک خواننده سراغ محتوا رفت. و هر داده ها، گزاره، تصویر و حتی لینکی که اعتبارش را از دست داده یا این که سابق گردیده است تغییر و تحول بخشید. خیلی‌ها برای به‌روزرسانی علاوه‌بر پژوهش‌هایی از رایاپارس این دست، نوع دیگری از محتوا را نیز به نوشته‌ی‌علمی اضافه می‌نمایند؛ به عنوان مثال محتوای ویدیویی یا این که پادکست. 

 

گام ششم، رسیدگی جزء‌به‌جزء seo On-page
درحال حاضر که محتوای تازه فراهم لود میباشد، کارشناس seo بایستی تحت عنوان ناظر به‌روزرسانی وارد فاز پژوهش پارامترهای seo On-page گردد. لیست ذیل مواقعی میباشد که قطعا در به روز نوشته ی علمی بایستی سنجیده شود:

چگالی واژه و کلمه کلیدی،
یک پارچه‌سازی کلمه و واژه کلیدی در نوشته ی علمی،
به کار گیری از لغات کلیدی در عنوان ها اساسی و تیتر بهینه سازی،
پژوهش و باصرفه‌سازی متا دیسکریپشن،
با صرفه‌سازی وسعت و فرمت تصاویر،
رسیدگی تگ‌ها (تگ بولد و تگ‌های H).
 

گام هفتم، تحقیق CTA مصرف شده در نوشته‌ی علمی
کال تو اکشن یا این که به عبارتی CTA درواقع مسیر تبدیل بازدیدکننده به خریدار میباشد.  متخصص دیجیتال مارکتینگ یا این که بهینه سازی عالی میباشد با سیکل هنگامی مشخصی کال تو اکشن‌های مقالات را تحقیق what is seo کند. از جمله، در شرایطی‌که متاع جدیدی اضافه گردیده که تا قبل از این نبوده یا این که سرویس ها خاصی مربوط به مورد نوشته ی علمی ارائه میگردد که قدیم وجود نداشته میباشد، می شود یکی آنها‌را به‌تیتر CTA به نوشته‌ی‌علمی خاطر نشان نمود و نرخ تبدیل نوشته‌علمی را ارتقاء بخشید.

 

تیرهای پایان برای آپ دیت رسانی محتوا چیست؟
پس از گذراندن ۷ مرحله حال دیگر شغل کل میباشد. از این مرحله به آن‌گاه شما می توانید محتوا را با کلیک روی دکمه به‌روزرسانی با شمایل نو به گوگل و مخاطب اکران دهید تا هم درجه‌اش ارتقاء پیدا نماید هم نرخ تبدیلش. چنانچه با حدس مورد ها آورده شده گشوده هم فیض قابل قبولی نتایج نشد، میتوانید مواقعی مثل به‌روزرسانی تاریخ تکثیر نوشته ی علمی در خبرنامه، جواب به کامنت‌ها، معرفی و تبلیغ نوشته‌ی‌علمی در شبکه‌های‌عمومی و مواقعی از این دست را نیز آزمون فرمایید.

به‌روزرسانی محتوای دیرین وبسایت موضوعی میباشد که کارشناس بهینه سازی نباید بی آلایش از آن بگذرد و تاثیر آن را روی بهبود seo وب سایت نادیده بگیرد. آپ تو دیت رسانی محتوای سابق تارنما قادر است سایت را حتی‌در هنگامی که محتوای جدیدی برای نشر ندارد، زنده نگه دارااست.
 

  • ۰۲/۰۱/۰۸
  • شایلین عباسی

what is seo

رایاپارس

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی