مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

۱۹ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


خب از مشاجره های بیرون وبسایت که بگذریم می رسیم به محتوای اساسی تارنما های حریف و اما سئو سایت واحد سنجش با صرفه بودن وب سایت خودمان در قیاس با رقبا…

تحلیل معیار کیفیت و بها محتوای وبسایت های حریف، ترازو نوشته‌ی علمی نویسی و کیفیت لینک و پیوند سازی داخلی وب سایت ها، سرعت بارگذاری وبسایت ها، گوشی فرندلی بودن و توان ساخت سایت های حریف برای جذب مخاطبان در قیاس با تارنما خودتان.

این مفاد از تحت شاخه های on page می باشند که شما بایستی یک چک جزئی از هر کدام از 10 تارنما شیت اولیه گوگل داشته باشید تا موجه گردید وصال به آن سطح کیفی در محتوای تارنما و قسمت های دیگر داخلی وبسایت، چقدر وقتگیر خواهد بود.

اما ترتیب دادن شکلی صحیح و درست درین قسمت شاید فرصت کمتری نسبت به بالا بردن آتوریتی برنده شود ولی خب در حالتی که بخواهیم طبق گفته گوگل به قضیه نگاه فرمائید، اقتدار محتوا مهمترین استدلال برای seo شدن وبسایت میباشد.

و در برخی مواقع که واژه و کلمه کلیدی میتواند تیتر یک نوشته‌علمی باشد، چشم گردیده است که یک تارنما با محتوای بهتر و خلاقانه، توانسته در زمان مجال کمتر از 5 ماه در یک وبسایت آتوریتی تحت، بالا خیس از وب سایت های دارای اعتبار خیس قرار بگیرد.

پس بایستی به‌این قضیه هم با تمرکز بیشتری نگاه کرد تا برآوردی ظریف از دوران مجال seo شدن تارنما بدست آورد.

در صورتی‌که عشق و علاقه مند به یادگیری اصول seo داخلی و محتوای تارنما به صورت استاندارد و ماهر می باشید، توصیه می‌کنم به کاغذ فراگیری ساخت محتوا راز بزنید.

ترازو تمرکز رقبا روی واژه و کلمه کلیدی یعنی چه؟
این نکته بسیار مهمی میباشد که شاید کمتر به آن اعتنا میشود.

وقتی می‌باشد که یک وب سایت دارای اعتبار و کارکشته مثل تابناک در حوزه ای یک خبر منتشر می نماید و این خبر هم به شیت نخستین گوگل می‌آید.

وقتی هم می‌باشد که در یک رقابت 50 وبسایت با ورقه اساسی خویش حضور پیدا می نمایند و یااینکه صفحاتی که برای آن واژه و کلمه کلیدی تدارک چشم اند، از مطرح ترین لندینگ پیج های آن هاست و بیشترین بک پیوند را دارااست.

آیتم دوم هر چندین وب سایت ها آتوریتی و اقتدار تابناک را نداشته باشند، بسیار طاقت فرسا خیس می‌باشند.

بطور کلی در برخی مفاد که مقالات ربته دارا‌هستند، رقابت بسیار سهل وآسان خیس از هنگامی میباشد که لندیگ پیج های اساسی یا این که صفحه های اساسی وب سایت ها در رقابت می باشند.

این موراد بسیار زیاد به دیده میخورند و ممکن میباشد شما یک کلمه و واژه کلیدی را سرچ فرمایید که یک سری وب سایت خبری در آن سکو بهتر دارا‌هستند و محاسبه آتوریتی ایفا دهید و فکر کنید  که خیلی دشوار می شود به جایگاه های نخستین رسید!!

در حالی که به هیچ عنوان اینطور وجود ندارد و چنانچه شما در آن رقابت ها با on page عالی و تمرکز بیشتر عمل فرمایید، می‌توانید به راحتی در زمان فرصت یه خرده به مرتبه های اولیه برسید.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


در تنظیم و به کار گیری ار محتوای seo گردیده می بایست بدین نکته اعتنا داشت که متن محتوای بهینه سازی گردیده سئو سایت هیچ تاثیری در بهینه سازی وب سایت ندارد. متن محتوای بهینه سازی گردیده صرفا وسیله‌ای برای نشر پیوند‌های گنجانده گردیده در آن میباشد. با این حالا، توان بک‌لینک و پیوند‌های مو جود در متن اطلاع رسانی و اعتباری که از وب سایت مبدا به وب سایت مقصد جاری میگردد، به تاثیری به شدت مثبت در بهبود موقعیت جایگاه اینترنت‌وبسایت دارااست.

لینک و پیوند‌هایی که در دل مطالب علمی درج می شوند، شایسته ترین نوع بک‌لینک و پیوند‌ها به اکانت می‌آیند. در صورتیکه وبسایتی که به رپورتاژ اطلاع رسانی را منتشر می‌نماید، در حوزه اینترنت‌وب سایت توصیه دهنده باشد، این تاثیر یک‌سری برابر خواهد بود. وب سایت‌های خبری معمولا از درجه‌بندی و دامین آتوریتی بالایی دارا‌هستند.  از این رو شایسته ترین مورد برای تکثیر ریپورتاژ اطلاع رسانی، اینترنت‌وب سایت‌های خبری می باشند و منجر بهبود سکو اینترنت‌وب سایت می گردند.

برای خرید رپورتاژ اطلاع رسانی از پلتفرم تریبون کلیک فرمائید.

فروم یا این که انجمن
شاید تعجب فرمائید که مشاهده کنید هنوز هم فروم‌ها یا این که انجمن‌ها تحت عنوان معیاری برای offpage محسوب می گردند. زیرا در امسال‌ها آنقدر در فروم‌ها پیام‌ها و کامنت‌های اسپم گذارده گردیده است که آحاد لینک و پیوند‌های آن نوفالو گردیده‌است. به همین خیال، دوران‌هاست که توجهی به فروم‌ها نمیشود. ولی خوب میباشد توشه دیگر به انجمن‌ها نگاهی جدید بیندازیم.

زمانی به یک استراتژی کلان‌خیس فکر می کنید، فروم‌ها می توانند بها متعددی به کسب و کارتان اضافه نمایند. جای این که از انجمن‌ها تحت عنوان پلتفرمی برای لینک و پیوند‌سازی به کار گیری نمایید، به آن‌ها تحت عنوان راهی برای جواب دادن به سوال ها یوزرها خویش نگاه فرمائید. برای اینکه مارک خویش را حرفه ای‌خیس به مخاطبان آرم دهید، خوب جواب سوالهای آنان‌را هرچه ظریف‌خیس بدهید.

هیچ پلتفرمی به اندازه فروم نمی‌تواند به شما این زمان را بدهد که مشاجره‌های آزاد داشته باشید و به صورت بدون واسطه کاربر خویش را سرگرم نمائید. با پاره ای عملکرد و تعهد، می توانید جامعه‌ای باارزش بسازید که سطح متکی بودن یوزرها را بالا میبرد و مخاطبان را راضی می‌نماید. فروم‌ها دیگر به اندازه ده سال ۲۰۰۰ دوست داستنی نیستند، البته هنوز زمان وجود دارااست تا از این پتانسیل به کار گیری نمایید.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


با اینکه تبلیغات، شبکه‌های‌مردمی و دیگر پلتفرم ها میتوانند در ساخت‌و‌ساز ترافیک برای سایت اثر سئو سایت گذار باشند، ولی منبع اساسی ترافیک تارنما ها موتورهای کاوش میباشند.

نتیجه ها طبیعی درصد بیشتری از ترافیک را به طور معمول کسب می نمایند. مثلا طبق تحقیات انجام یافته فقط 2.8% یوزرها آمریکایی بر روی تبلیغات گوگل کلیک می نمایند. به صورت خلاصه seo زمان کسب ترافیک 20 برابری نسبت به تبلیغات کلیکی در تلفن همراه و گوگل ساخت می نماید.

seo یک کدام از صرفا نحوه های بازاریابیست که در شکل پیاده سازی درست، تاثیر آن در حین مجال ارتقا نیز می‌یابد. اگر که شما دارنده محتوایی در سایت باشید که مستحق کسب درجه باشد، ترافیک کسب گردیده از این محتوا در حین مجال ارتقاء نیز پیدا خواهد کرد، در حالی که تبلیغات برای ایفا شدن نیاز به صرف هزینه و شارژ کردن اکانت دارااست.

موتورهای کاوش در هم اکنون هوشمند خیس شدن می‌باشند، ولی در عین هم اکنون نیاز به یاری ما نیز دارا هستند. seo تارنما به موتورهای کاوش امداد می نماید تا داده ها محتوای تارنما را به طور بهتری شعور نمایند و از این رو محتوای وبسایت به صورت قابل قبولی ایندکس گردیده و در نتیجه ها کاوش به اکران در بیایند.

آیا اینجانب نیاز به استخدام دارای تخصص بهینه سازی، مشاور یا این که تاکسی seo دارم؟
بسته به عشق شما به یادگیری و ابهام تارنما میتوانید بعضی از مبانی seo را خویش نیز در آن پیاده سازی فرمایید. شاید هم به‌این سود برسید که یاری به چنگ آوردن از یک دارای تخصص قادر است مورد بسیار بهتری باشد. هر دو شیوه عالی میباشد.

در شرایطی‌که در پایان قصد به استخدام کارشناس بهینه سازی گرفتید، توجه داشته باشید که ارائه دهندگان سرویس ها seo، دارنده کیفیت کاری متفاوتی میباشند. آشنایی طرز گزینش یک کمپانی seo می‌تواند موجب ذخیره مجال و منابع مالی شما خواهد شد، به این دلیل که تکنیک های غلط بهینه سازی جراحت های جبران ناپذیری به وبسایت شما خواهند زد.

بهینه سازی کلاه سپید در قبال seo کلاه سیاه
seo کلاه سپید به تکنیک هایی اطلاق می‌گردد که مشتمل بر استراتژی ها و راهکارهاییست که از مقررات موتورهای کاوش تبعیت می نمایند. تمرکز مهم این راهکارها، ارائه محتوایی باارزش به یوزرها میباشد.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


در‌صورتی‌که دوست دارید سیگنال های اجتماعی بیشتری کسب فرمائید، ضوابط هنوز تغییر سئو سایت و تحول نکرده میباشد. خلاصه ای از نکات را درپی مشاهده می‌کنید:

محتوای اثرگذار و قابل اشتراک ساخت و ساز فرمایید.
دکمه های اشتراک را به پست های خویش اضافه فرمائید و آن را در رویت کرد یوزرها قرار دهید.
از اشخاص بخواهید محتوای شمارا به اشتراک بگذارند.
برای فراهم نمودن اشتراک گذاری های بیشتر، صاحب خانه یک مسابقه اجتماعی باشید.
در پُست های خویش به اشخاص تاثیر گذار در رسانه های اجتماعی اشاره کرده و به وی لینک و پیوند دهید. آن گاه به آن ها استحضار دهید که‌این شغل را ایفا داده اید تا بتوانید از طرف آنان لینکی اخذ نمائید.
از لغات کلیدی درست در تصاویر خویش به کار گیری نمائید
تصاویر در seo تارنما برای موتورهای کاوش بسیار اساسی می باشند. گوگل بخشی را کاملا به نتیجه ها تصاویر تخصیص داده میباشد. این مورد نشانه دهنده اهمیت تصاویر برای موتورهای جستجویی همانند گوگل میباشد.

وقتی که یوزرها درپی تصاویر خاصی می‌شوند، با چه چیزی کاوش می نمایند؟ آری صحیح پیش گویی زدید. یوزرها با لغات کلیدی جستجوهای خویش را اعمال میدهند. به همین خیال و خاطر شما نیز می بایست از عبارات کلیدی مطلوب برای تصاویر خویش استعمال نمایید. اما این زمینه در معنای جمع کردن عبارات کلیدی (keyword stuffing) در یک تصویر وجود ندارد.

مدام به خیال داشته باشید که در seo، دارای ربط بودن بسیار اصلی خیس از خلاقیت یا این که هوش و ذکاوت میباشد.

برای بهبود جایگاه بندی خویش، به صورت مداوم محتوای مخصوص بفرد منتشر فرمائید
طبق مطالعات و پژوهش ها انجام یافته به وسیله موسسه بازاریابی محتوا، ساخت و ساز محتوای مخصوص و تعاملی چالشی برای بیشتر بازاریابان میباشد. اینکه شما بازاریاب B2B یا این که B2C هیچ فرقی نمی نماید، به هنگام ایجاد محتوا بایستی منظم باشید.

این مورد اصلی خیس از آن میباشد که فکر‌میکنید. فاکتور طراوت  یکی کارداران اساسی در جایگاه بندی وبسایت میباشد. محتوای اختصاصی یک کدام از فاکتورهایی میباشد که بر روی نمره نو بودن محتوا تاثیر میگذارد. با ایجاد محتوای منحصربه‌فرد، منظم و مداوم قدرتمند خواهید نمره نو بودن محتوا را سئو نمائید.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

لینک طعمه چیست؟


آیا می‌دانید لینک و پیوند طعمه چه می باشد؟ آیا از ایجاد کرد لینک و پیوند سئو سایت طعمه اطلاعاتی دارید؟ همگی متخصصانی که در حوزه seo و بازاریابی اینترنتی کار می نمایند، این را می‌دانند که الگوریتم گوگل و تکنیک های seo هرروز توسعه یافته خیس و ولی زرنگ خیس میگردد.

گوگل هر یک سری وقت یکبار الگوریتم خویش را تغییر تحول میدهد تا حاصل قدرتمند خیس و بهتری را بدست بیاورد. امروزه گوگل در بهینه سازی تارنما به‌دنبال این میباشد که وبسایت های به یوزرها نماد داده خواهد شد که دارنده قیمت بالایی در محتوا و ساختار خویش می‌باشند.

استعمال از مکر و ترفندهایی که سبب می شدند سایتها در سریعترین مجال ممکن در برگه اولیه گوگل قرار بگیرند، امروزه دیگر ازنظر گوگل پذیرش گردیده نیستند و حتی جریمه های گوگل را به‌دنبال دارااست.

در چندسال اخیر، دستیابی به درجه در seo تارنما خیلی طاقت فرسا خیس از قبلی میباشد و می بایست بدون نقص هوشمندانه شغل کرد. می بایست براساس یک استراتژی بازاریابی  و seo، نرم‌افزار خویش پیش موفقیت.در‌این نوشته ی علمی seo می‌خواهیم راجع‌به یک تکنیک باذکاوت ( پیوند طعمه ) که بتوان بهینه سازی وبسایت خویش را ارتقاء بخشید، سخن کنیم. پس سئوکار را ملازمت فرمایید.

لینک و پیوند طعمه چه چیزی است؟
لینک و پیوند طمعه  در واقعیت لینکی میباشد که هر موردی یا این که عبارتی در تارنما می بایست به آن لینک و پیوند شود. ما بایستی لینک و پیوند طعمه داشته باشیم  زیرا درین پیوند آکنده‌از داده ها اساسی و اصلی که مقصود وبسایت را ذکر می نماید، جای‌دارد.

در‌صورتی‌که بخواهیم یک تعریف‌و‌تمجید دیگر برای پیوند طعمه بنویسیم، قادر خواهیم بود بگوییم که \" لینکی که سبب ساز جذب کاربر و استفاده کننده به تارنما شما و از روش عبارت یا این که تکنیک های خاص می گردد.\"

بعضا از متخصصان فکر‌می کنند که لینک و پیوند طعمه یک راه و روش اسپم برای اخذ پیوند بیشتر میباشد ولی ما در‌این نوشته‌ی علمی می‌خواهیم نوع دیگری از این نوع پیوند که موءثر و غیرسیاه میباشد را توضیح دهیم. 

لینک و پیوند طعمه مانند ماهی دریافت کردن میماند که شما تکه گوشت یا این که غذایی را راز قلاب می بندید و آن را باطن آب می اندازید. ماهی به آرزو اخذ طعام درون قلاب شما گیر می نماید و آن‌گاه به وسیله شما شکار می گردد. متاسفانه شاهد پیوند هایی بخش اعظمی برای اخذ درجه فراتر در گوگل هستیم ولی ما می خواهیم به مکان شکار ماهی و کلک زدن به آن، یک غذای اثرگذار و سوای کلک به ماهی بدهیم ولی ابزار ما به عبارتی قلاب ماهی میباشد.

ما میخواهیم مخاطب با کلیک بر روی اینگونه لینک و پیوند هایی، به مکان گشوده شدن شیت ای نامرتبط با مورد، یک ورقه تارنما پراز محتوای موءثر برای وی گشوده خواهد شد که پیرو تشکیل داد پیوند طعمه آمده میباشد.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

ارتقا وسعت محتوای مجانی تولیدشده: سئو سایت کسب و امور این نوع محتوا را تحت عنوان بخشی از استراتژی محتوای خویش و در راستای بازاریابی محتوایی تولید ها‌شان ایجاد و عرضه می‌نمایند.

ارتقاء ضریب نفوذ وب و دسترسی بیشتر به تلفن همراه: این دسترسی بیشتر منجر گردیده که هر شخص بتواند یک رسانه منحصربه‌فرد برای خویش داشته باشد و به یک تولیدکننده‌ محتوا تبدیل خواهد شد. حتی درصورتی که بیشترِ این نوع محتوا، موثر و قابل استعمال نباشد،‌ می‌قدرت آنان‌را نویز و پارازیتی در حیث گرفت که سبب ساز میشود صدای برندها و کسب و امور، دشوار‌خیس و گران‌خیس به گوش مخاطبان‌شان رسد.

ارتقا شبکه‌های عرضه‌ی محتوا: به ندرت، شبکه‌های بیشتر و بیشتری برای عرضه‌ی محتوا به‌وجود میایند و پلتفرم های اجتماعی جدیدی صورت می گیرند. هر پلتفرم هم، علاوه بر جذب بازیگران فعلی بازار، بخشی از اشخاصی را که هنوز جذب بازی ساخت و ساز محتوا نشده‌اند، مجذوب خویش می‌نماید (به تلگرام و اینستاگرام و لینکدین تصور کنید که هر کدام، گروهی را برای اول توشه به فضای ایجاد محتوا جذب کردند).
تبدیل شدن برخی از کانال‌های اجتماعی مثل توییتر به ابزارهای رابطه سیاسی، نصیب گرانقدر‌تری از جامعه را ترغیب کرد تا در نقش خالق یا این که مصرف کننده‌، وارد بازی محتوا بشوند.

اعتنا داشته باشید که بیشتر بسترها، به طور همزمان تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان را به خویش جذب می‌نمایند. البته زیرا گنجایش مصرف محتوا بوسیله مصرف‌کنندگان محصور میباشد، مصرف‌کننده برای مصرف محتوای تازه، بایستی بخشی از عرضه‌کنندگان پیشین را کنار بگذارد . به این ترتیب گنجایش مصرف، چندان رویش نمی‌نماید.

البته گنجایش ساخت و ساز تماماً پرورش می‌نماید: اشخاص جدیدی تحت عنوان استراتژیست محتوا، بازاریاب محتوا، سازنده محتوا و رئیس شبکه‌های‌عمومی در کمپانی‌ها استخدام میشوند و سرمایه‌ی کسب و امور را به گنجایش‌های ساخت و ساز محتوا تبدیل می‌نمایند.

برند شافر این نکته را می‌پذیرد و قبول دارااست که اکثری از تکنولوژی‌ها، گنجایش مصرف محتوای ما‌را ارتقاء می دهند (شما پیش از اینً نمی‌توانستید در آژانس یا این که اتوبوس، فیلم ملاحظه کنید. پس ساعت ها کمتری برای تماشای محتوای تصویری در مشت داشتید).

البته در غایت، این گنجایش هم‌چنان محصور میباشد و رویش آن‌ هم با پرورش مهارناپذیر ساخت و ساز محتوا تناسب ندارد.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

از خویش پرسش فرمایید«چه بها های منحصربه‌فرد به شخصی را می‌توانم به وب سایت سئو سایت خودم اضافه کنم که برگه ی خودم را عالی از صفحاتی کنم که اینک برای عبارات کلیدی اینجانب رنک اخذ کرده اند؟»

سئو صفحه ها کاوش به شما این قابلیت و امکان را می‌دهد که پژوهش ها خویش را به محتوایی تبدیل نمائید که مخاطبان شما عاشقش بشوند. تنها مطمئن گردید از یادگرفتن seo تارنما که ضعیف بوده و ممکن میباشد شما‌را گرفتار محتوای ضعیف و نادر قیمت کند، اجتناب فرمایید!
تاکتیک‌های معدود ارزشی که بایستی از آن جلو گیری فرمائید

محتوای اینترنت شما بایستی برای جواب دادن به سوال های یوزرها ساخت و ساز گردیده باشند، برای هدایت آن‌ها در تارنما خویش و اینکه به آنها یاری فرمائید که مقصود وبسایت شمارا عالی فهم و شعور نمایند. محتوا وب سایت شما صرفا نباید برای کسب رنک بالا در کاوش ها ساخت‌و‌ساز خواهد شد. رنکینگ یک نقطه نهایی میباشد، نهایی برای یاری به کاوش کنندگان، چنانچه ما از در آغاز روی نقطه پایان تمرکز کنیم با این ریسک مواجه می شویم که در دام محتوا های نادر قیمت بیوفتیم و زمانی بعداز یک بازه در‌این دام گرفتار شدیم می‌بینیم که تارنما ما با محتوا های معدود بها مالامال گردیده است.

بعضا از این تاکتیک های فراگیری سئو تارنما را در بخش دوم به شما معرفی کردیم، البته برای مرور مجدد نگاهی عمیق‌خیس به تاکتیک هایی می اندازیم برای هنگامی که شما تلاش میکنید یک محتوای با صرفه گردیده برای موتور های کاوش ساخت‌و‌ساز فرمایید.
محتوای ضعیف

در حالی که در یک سایت داشتن صفحه ها متفاوت و مخصوص در موضوعات متعدد معمولی میباشد، در قدیم یک استراتژی ساخت محتوا وجود داشت بدین شکل که برای هر واژه و کلمه کلیدی در شکل تکراری بودن هم یک برگه ساخت‌و‌ساز می‌شد، بدین آرزو که در نتیجه ها کاوش برای سوال ها بتوانند رنکی را در شیت ی نخستین به خویش تخصیص بدهند.

به عنوان مثال، در حالتی که شما جامه عروسی می فروشید، ممکن میباشد شما صفحه های اختصاصی به شخصی برای جامه عروس، جامه عروسی، جامه منحصربه‌فرد عروس،‌ جامه شب عروسی، خرقه جشن و پایکوبی عروسی، جامه مراسم عروسی و غیره تولید فرمائید و این در حالی میباشد که شما می‌دانید کلیه ی این صفحه ها یک مفهوم شبیه به هم دارا هستند و یک خواسته را میرسانند. یک کدام از دیگر از تاکتیک های کسب وکار های محلی این چنین بود که برای هر حوزه‌ و شهری یک ورقه محتوای متعدد تولید می کردند. این صفحه ها که محتوای آن مبنی بر حوزه‌ می باشند معمولا بسیار یا این که تماما شبیه هم میباشند، که فقط عنصری که در آن مخصوص میباشد اسم حوزه‌ های آن میباشد.

این تاکتیک ها به وضوح مشخص و معلوم میباشد که کمکی به مخاطب نمی نماید و برای آنان اثر گذار وجود ندارد، درحال حاضر چرا برخی از ناشران این شغل را می نمایند؟ گوگل در قبل به اندازه الان هوشمند نبود که بتواند ارتباط ها فی مابین لغات و کلمات (معناشناسی) را بفهمد و فهم نماید. پس در شرایطی که برای برگه «خرقه عروس» رنک دارید دارید، بیخیال تولید برگه ی «خرقه منحصر به فرد عروس» بشوید.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

برای توفیق در کارهایتان، می بایست خبر‌ها گوگل را دنبال نمایید وآخرین الگوریتم‌های آن را بدانید. درین سئو سایت بخش از نوشته ی علمی پایانی الگوریتم‌های گوگل تا سال 2018 را برای شما معرفی می کنیم
الگوریتم تپه (Hilltop) گوگل

الگوریتم هیلتاپ یا این که به عبارتی تپه گوگل در سال 2003 معرفی شد. این الگوریتم با شناسایی و ذیل لحاظ داشتن تارنما‌های مرجع، مجال خیر را در چنگ وبسایت‌های کوچک قرار میدهد تا رده خیر و خوبی را در نتیجه ها گوگل کسب نمایند. دایرکتوری‌هایی مانند یاهو و ویکی‌پدیا از این گروه اینترنت‌تارنما‌های مرجع هستند.
الگوریتم پاندا (Panda) گوگل

گوگل در سال 2011 الگوریتم نو را با تیتر پاندا معرفی کرد. این الگوریتم محتوای نامناسب و اسکن گردیده از وبسایت‌های دیگر را شناسایی می‌نماید و سبب جریمه شدن تارنما‌ها میگردد. درصورتی‌که شما با این الگوریتم جریمه‌گردیده‌اید، با به‌روزرسانی صفحه های ضعیف و نسخه برداری گردیده سایتتان، شانس رجوع و برگشت دارید.
الگوریتم پنگوئن (Penguin) گوگل

پس از تکثیر الگوریتم پاندا، صحیح در سال بعدی یعنی سال 2012 گوگل الگوریتم جدیدی بانام پنگوئن معرفی و منتشر کرد. این الگوریتم وظیفه شناسایی لینک و پیوند‌های اسپم را برعهده‌ دارااست. با روی فعالیت وارد شدن این الگوریتم اکثری از تارنما‌ها که از پیوند‌های بی‌کیفیت و اسپم به کارگیری کرده بودند از نتیجه ها گوگل حذف شدند. بااین‌وجود توصیه میکنیم مدام با تارنما‌های دارای اعتبار و مربوط به قضیه وب سایت خودتان، پیوند سازی نمائید. البته در حالتی که گزینه جریمه این الگوریتم قرارگرفته‌اید، با تزکیه همه پیوند‌های اسپم خویش یک‌شیوه رجوع و برگشت دارید.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

در‌این نوشته ی علمی سعی ما بر این است در رابطه پیوند داخلی و ساختار لینک و پیوند داخلی سئو سایت حرف کنیم. شاید تصور کنید این مسئله زیاد جالبی در دنیای بهینه سازی وجود ندارد البته کاری میباشد که می بایست جاری ساختن داده گردد و خطا اعمال دادن آن قادر است دردسر هایی متعددی را برای شما ساخت‌و‌ساز نماید.
خصوصیت های لینک و پیوند های داخلی

بهتر حالا بیاید در باب خصوصیت هایی کلام بزنیم که میدانیم راجب به لینک و پیوند داخلی واقعیت دارا‌هستند. نخستین از کلیه پیوند داخلی چه چیزی است؟ همگی می‌دانیم لینک و پیوند چه میباشد، فرض فرمایید شما شیت ای در دامنه ABC.com دارید، و در‌این برگه با به کار گیری از متن لنگر(یک یا این که چندین کلمه و واژه) به ورقه ای دیگر در همین دامنه پیوند می دهید، به گویش معمولی تردر ورقه ABC.com/a میروید و با متن لنگر(Anchor text) به برگه ی ABC.com/b لینک و پیوند می دهید. از جمله اینجانب در اینجا یک لینک و پیوند داخلی به نوشته ی علمی ای راجب به متن لنگر یا این که انکر تکست می دهم. مخاطب به آسانی میتواند با کلیک بر روی پیوند داخلی به برگه ی مربوطه هدایت گردد.

ایده کلی لینک و پیوند داخلی چنین میباشد که استفاده کننده را از یک شیت به کاغذ ای دیگر وب سایت هدایت نماید، با لینک و پیوند داخلی به آسانی می‌توانید به آنها را از یک نقطه به نقطه دیگر هدایت فرمائید. در قبلی لینک و پیوند های تفاوتی اصلی نداشتند، همه با HTML نوشته می شدند و شغل آنان اشاره به ریشه یک دامنه دیگر بود. کلاً تفاوت های متعددی نداشتند. البته امروزه در دنیای seo چنین وجود ندارد، شیوه ی واکنش seo عمل ها و موتور های کاوش با پیوند های داخلی و پیوند های فرنگی به طور کامل مختلف میباشد. این کلام ما بدین خواسته وجود ندارد که لینک و پیوند های داخلی و لینک و پیوند های فرنگی هیچ اقتدار و توان در تغییر‌و تحول رنکینگ، الگوی کراولر ها و نوع نگاه موتور های کاوش ندارند، ما میخواهیم درین نوشته‌ی‌علمی راجب بدین مورد ها کلام بزنیم.

متن لنگر(Anchor text) چیزی میباشد که شما می بایست به آن دقت داشته باشید. موتورهای کاوش در کل اهمیت آن را به دستکم رسانده اند، اما ما مطمئنیم چیزی داخل آن وجود دارااست و آن چیز نیز مطمئنا بی بها وجود ندارد.
شرایط در ورقه در واقعیت به گونه ای به اندازه لینک و پیوند های فرنگی اهمیت داراست. شاید لینک و پیوند داخلی و وضعیت آن در کاغذ اساسی خیس از پیوند های فرنگی باشد زیرا برای ناوبری به کارگیری میشود و خصوصیت های که در فوتر برای پیوند داخلی وجود دارااست میتواند دردسر ساز باشد.

موردها بالا هنگامی بسیار مهم می باشند که گوگل و موتور های کاوش حاذق به دیدن این ویرایش ها در ساختار پیوند های داخلی باشند، وقتی این دست کاری به خرابکاری تبدیل می‌شود که شما صفحات خویش را با لینک و پیوند داخلی لبریز نمایید و از این‌راه به کاغذ ای خاصیت رنک بدید، به عنوان مثال به صورت کلی صفحات، وب لاگ و پست های خویش یک متن لنگر قرار بدید و در بخش های متفاوت ، مانند فوتر آنها‌را به نصیب فروشگاهی خویش پیوند بدید، گوگل ابدا از این فعالیت ذوق زده نخواهد شد، و الگوریتمی وجود دارااست در شکل مشاهده این عمل ممکن میباشد شما پنالتی بشوید.

در واقعیت آزمایش هایی برای ثابت این مورد صورت گرفته میباشد، در سایتی محتوای آن با متن های بی نیاز و لینک و پیوند داخلی در فوتر و دیگر بخش ها مختاف مالامال شد، پس از سپری شد یک بازه زمانی و ایندکس نشدن، وب سایت را به شرایط معمولی بر گردانده خواهد شد و در بازه کوتاهی بعداز بازنویسی گوگل استارت به ایندکس کردن صفحات متعدد آن کرد. ولی در شرایطی که بخواهیم با جزییات بیشتر توضیح بدهیم برخی از صفحه های ایندکس گردیده بودند اما به هیچ عنوان رنک قابل قبولی اخذ نکرده بودند اما پس از اصلاحات انجام یافته رنک این صفحه های نیز بهبود های اکثری را تجریه کرد. در واقعیت گوگل رفع پنالتی را درین ضمینه بسیار سریع اجرا می‌دهد، پس در صورتی‌که که‌این خلل را در وب سایت خویش مشاهده میکنید خوب میباشد خیلی سریع آغاز با تصحیح تارنما خویش بکنید.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

ساختار وبسایت شما و نوع لینک و پیوند سازی داخلی وبسایت، نقش مهمی در سئو سایت ایندکس شدن صفحه های سایتتان به وسیله ربات های گوگل دارا هستند. ربات های گوگل با لینک و پیوند سازی داخلی، رابطه در بین صفحه ها وبسایت شمارا فهم می نمایند و از این نحوه متوجه میگردند کدام صفحه های تارنما دارنده قیمت بیشتری می باشند.

هنگامی که یکسری ورقه با قضیه شبیه در وبسایت شما وجود داشته باشد، موتور کاوش گوگل بر طبق واحد سنجش لینک و پیوند سازی داخلی بر روی آن صفحه ها اعتبار آن‌ها‌را جایگاه بندی خواهد کرد.

در شرایطی که می خواهید ساختار سایت خویش را برای ربات های گوگل قابل فهم و شعور فرمایید، پیوند سازی درست داخلی را فراموش نکنید. با این عمل شما به گوگل میگویید کدام صفحه ها برای شما قیمت بیشتری داراست.
هدایت یوزرها از روش پیوند سازی داخلی تارنما ایفا میشود

شما صفحه های تارنما خویش را فقط برای گوگل با صرفه نمی‌کنید، بلکه این یوزرها و کردار آن‌ها با تارنما شما میباشد که بهینه سازی اینترنت سایتتان را بهبود میبخشد. در واقع با پیوند سازی داخلی شما میتوانید مسیر جنبش مخاطب در تارنما را معلوم فرمائید.

هدایت یوزرها از روش لینک و پیوند سازی داخلی در بهینه سازی واقعه می افتد

در شرایطی‌که اهمیت لینک و پیوند سازی داخلی برای seo وبسایت را کنار بگذاریم، شما می بایست این شغل می توانید UX (Use Experience) یا این که به عبارتی تجربه ی کاربری بهتری برای بازدید کنندگان وب سایت ساخت نمائید.

لینک و پیوند سازی داخلی تارنما را مانند یک نقشه ی هجرت برای بازدید کنندگان تارنما خویش در لحاظ بگیرید و از اولِ ورود یک مخاطب، هدف های او یعنی صفحاتی که در پیوند سازی داخلی آورده می‌گردد را برای آنان مشخص و معلوم نمائید.

  • شایلین عباسی