مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

۲۱ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

به عبارتی‌طور که گفتیم در فرآیند  سئو در مشهد بهینه سازی عکس بایستی تصاویری مطلوب در فرمت، اندازه و رزولوشن مطلوب یار با داده ها ما یحتاج برای قرار تصاحب کردن در صفحه ها وبسایت آماده نمایید. درین بخش به تحقیق مهم ترین کارهایی میپردازیم که برای seo تصویر بایستی اعمال دهید:

تعیین فرمت مطلوب

پیش از تعیین عکس برای تارنما بایستی مطمئن گردید رایا پارس شایسته ترین فرمت عکس را برای قرار دادن در وب سایت تعیین کرده‌اید. رایج‌ترین فرمت‌ها برای به کارگیری در اینترنت jpg و png میباشد.

Png: چگونگی تصویر بهتری مهیا می‌نماید ولی وسعت تصاویر آن بیشتر میباشد.
Jpg: چگونگی تصویر کمتری دارااست ولی میتوانید what is seo چگونگی آن را براساس حجمی که انتظار دارید، تهیه و تنظیم فرمایید.
Webp: این فرمت که مختص اینترنت میباشد به شما این تعیین را میدهد تا وسعت تصویر را با کاهش چگونگی یا این که عدم کاهش چگونگی، ذیل بیاورید. این فرمت هم به وسیله کروم و هم به وسیله فایرفاکس مدد میگردد.
مجموعاَ پیش از ذخیره عکس اعتنا نمائید که هر فرمتی برای بعضا تصاویر مطلوب میباشد. چنانچه تصویر شما موقعیت photo دارااست یعنی عکس طبیعی میباشد یااینکه پراکندگی رنگی آن زیاد میباشد خوب میباشد که آن را با فرمت jpg ذخیره نمائید. در‌صورتی‌که که تعداد رنگ‌های تصویر شما معدود میباشد و نزدیک به ۵۰ تا ۲۵۵ رنگ میباشد عالی میباشد که با فرمت gif یا این که png-8 ذخیره نمایید، و اگر که پراکندگی رنگ معدود میباشد ولی بیش تر از ۲۵۵ رنگ میباشد با فرمت png-24 ذخیره نمائید. توصیه می گردد فرمت jpg را برای تصاویر بزرگی که بوسیله عکاس حرفه ای گرفته گردیده‌اند، به کار گیری نمائید. ولی برای استعمال‌های معمول فرمت png گزینش نیکی میباشد.

با صرفه‌سازی وسعت تصاویر

تصاویر معمولا تعالی‌ترین المان‌هایی می‌باشند که در صفحه ها وب سایت قرار گرفته و می توانند سرعت بارگیری آنان‌را معدود نمایند. با اعتنا به اینکه سرعت وب سایت یکی فاکتورهای اساسی درجه‌بندی در الگوریتم پاندا میباشد، ازاین‌رو با صرفه‌سازی وسعت از مهم ترین بخش‌های seo تصویر میباشد. به کار گیری از تصاویر هنگفت سبب ساز هنگفت شدن تارنما و دیر بارگذاری شدن آن می گردد. در شرایطی‌که در قسمت مقاله ها خویش میخواهید از تصویر استعمال نمائید تصاویری با اندازه 400*600 مطلوب میباشد.

برای معدود ‌کردن وسعت تصاویر میتوانید از قابل انعطاف‌افزارهایی مثل فوتوشاپ یا این که tinypng استعمال نمائید. خلال این برخی پلاگین‌های وردپرس مثل wp smush هم این فعالیت را برای شما اعمال میدهند. ترجیحا عالی میباشد تصاویر را پیش از آپلود روی وب سایت، نادر وسعت نمائید. ولی درصورتی که از پلاگین‌های وردپرسی به کارگیری می کنید، مطمئن گردید که پروسه کاهش وسعت عکس را روی سرور خویش پلاگین در فارغ وبسایت شما اجرا میدهد تا سرعت بارگیری تارنما زیر نیاید.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

seo عکس مراحل تولید تصاویری کیفیت خوب در فرمت، اندازه و رزولوشن با صرفه برای وب سایت میباشد، به‌طوری‌که بتوانند تعامل استفاده کننده سئو در مشهد را با محتوا ارتقا دهند. فرآیند seo تصویر همینطور مشمول برچسب‌گذاری و اضافه‌ کردن اطلاعاتی به تصویر میباشد که خزنده‌های موتورهای کاوش بتوانند محتوای عکس را به خیر تشخیص دهند. رایا پارس برخی بررسی ها نماد میدهد چیزی نزدیک به 20 درصد فضای صفحه های اینترنت را تصاویر تشکیل داده‌اند. ازآنجاکه تصاویر معمولا وسعت بیشتری نسبت what is seo به المان‌های متنی برگه دارا هستند، اندازه و ابهام آن‌ها می تواند اثر متعددی بر همت وب سایت بگذارد.

در صورتی‌که بتوانید وسعت تصاویر وب سایت را فارغ از افت چگونگی آن‌ها معدود فرمائید، سرعت بارگیری صفحه های وبسایت شما ارتقا پیدا کرده و در پی آن تجارب کاربری تارنما هم افزایش مییابد. جذاب میباشد بدانید هر مورد ثانیه تانی در بارگیری وبسایت، هفت درصد نرخ تبدیل آن را کاهش میدهد. همینطور هنگامی سرعت گشوده شدن یک تارنما از سه ثانیه بیشتر گردد، حدود 40 درصد بازدیدکنندگان آن ریزش می‌نمایند.

خلال این‌ها، قسمت متعددی از جستجوها در گوگل هم در نصیب تصاویر اجرا می شود. بهینه سازی تصویر به شما یاری می‌نماید درجه عکس‌های وبسایت خویش را در نتیجه ها جستجوی تصاویر افزایش داده و ترافیک ورودی وب سایت را از این مسیر هم ارتقاء دهید. به همین دلایل بهینه سازی عکس تارنما التفات متعددی چه در افزایش جایگاه وب سایت و چه در جذب استفاده کننده به وبسایت دارااست.

آیا سئوی تصاویر در بهبود مرتبه وبسایت تاثیرگذار میباشد؟
این ایام گوگل برای مرتبه‌بندی وبسایت‌ها بیشتر از هر چیز به تجارب کاربری تارنما دقت می‌نماید، در واقع تمامی کار‌های seo می بایست در سرویس بهبود تجارب کاربری وب سایت قرار گیرند. چراکه بهبود تجربیات کاربری وب سایت اثر مستقیمی روی ارتقاء مرتبه آن در نتیجه ها کاوش داراست. با ایفا بهینه سازی تصاویر تجارب کاربری وبسایت و در سود درجه آن در گوگل ارتقاء پیدا می‌نماید.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

نسبت صحیح و مطلوب به کارگیری از گونه های انکر تکست، سئو در مشهد همواره گزینه مشاجره بوده میباشد. البته رعایت موردها ذیل در انکر تکست ضروری میباشد:

جلوگیری از تقسیم کردن آحاد پیوند های رایاپارس ورودی خویش فی مابین انکر تکست با متن ظریف عبارات کلیدی و متن نسبتا شبیه کلمه ها کلیدی
توکل بر اسم مارک و اسم تارنما در انکر تکست(اینکار در گوگل و بقیه موتورهای کاوش مجاز میباشد.)
بسادگی از تیتر برگه یا این که وبلاگ بعنوان انکر تکست به کارگیری نمایید.
نسبت مطلوب برای انکر تکست چیست؟

جواب محتاطانه این میباشد که نسبت صحیح گونه های what is seo انکر تکست در حالت متفاوت مختلف میباشد. با دقت به نوشته‌ی‌علمی anchor text case studies فرمول طلایی نسبت انکر تکست عبارت میباشد از:

50% - استعمال از اسم مارک بعنوان انکر تکست
15%- به کار گیری از اسم وبسایت بصورت com
10-20%- به کارگیری از نشانی کاغذ  بصورت بدون نقص
10-15%- تیتر ورقه/ تیتر پست
1-5%- انکر تکست همگانی (اینجا، لینک و پیوند، کلیک فرمایید)
1-5%- به کار گیری از عین لغات کلیدی و لغت ها شبیه لغات کلیدی
بقیه نحوه ها
ولی یادتان باشد پیش از رعایت این نکته طلایی رقبای خویش را آنالیز فرمایید. فقط زمانی که رقبای خویش را پشت راز گذاشتید. می توانید به تر و تمیز کردن متن های لنگر گردیده خویش به پردازید. تا آن موقع بایستی از الگوی رقبا تاسی و از آن پیشی بگیرید.

6- تمرکز لینک و پیوند ها را بر روی صفحه های داخلی بگذارید.
بیشتر seo کاران فقط به صفحه های اساسی وبسایت خویش لینک و پیوند می‌دهند. به عنوان مثال صرفا به کاغذ مهم وبسایت و شیت تولیدات پیوند ساخت و ساز می نمایند. در حالی که گوگل و بقیه موتورهای کاوش میدانند که در‌صورتی‌که یوزرها وبسایت بخواهند برای شیت ای پیوند ساخت‌و‌ساز نمایند آن کاغذ یک کاغذ دارنده محتوا خواهد بود. به عنوان مثال یکی صفحه ها قسمت وب لاگ وب سایت. در واقع لینک و پیوند طبیعی به کاغذ ای ساخت و ساز میشود که قیمت پیوند شدن را داشته باشد. کاری که می بایست صورت بپذیرد این میباشد که  به صفحه های داخلی مرتبط خویش برای ساخت پیوند تمرکز فرمایید. تا ضمن ایجاد پیوند طبیعی، لینک و پیوند های خویش را بصورت انعطاف پذیر ساخت‌و‌ساز کرده باشید. تا ضمن هدایت یوزرها به صفحه های مهم تارنما آن‌ها‌را به صفحه ها داخلی خویش نیز هدایت کرده باشید.

7- لینک و پیوند های خویش را مکانی قرار دهید که بیشترین دقت یوزرها به آن نصیب میباشد.
یوزرها اکثر وقت ها مطالب را تفحص نمی‌کنند. بلکه آن را رو خوانی می نمایند. بدین ترتیب یکسری جمله اولیه، رمز تیترهای مهم و فرعی، عکس ها به نقاط اعتنا استفاده کننده تبدیل میشوند. براین اساس قرار دادن لینک و پیوند درین بخش ها منجر ارتقا اعتنا مخاطب به پیوند گردیده و معیار کلیک شدن  پیوند و ترازو رابطه مخاطب با محتوا ارتقا یابد. خیلی برای ایفا اینکار وسواس به خرج ندهید. در‌صورتی‌که انکر تکست توصیفی باشد و مخاطب برای محتوای برگه مقصد ارزشی قائل باشد بر روی پیوند کلیک می نماید.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

خطای Discovered Currently not indexed در سرچ کنسول، سئو در مشهد قسمت Coverage و تب Excluded اکران داده می شود. یک شیت برای اکران در صفحه ها کاوش، آغاز بوسیله گوگل می بایست کشف (Discover) گردد، آنگاه گوگل در آن می‌خزد (Crawl) و آن را ایندکس (Index) می‌نماید و بعد از آن به آن سکو (Rank) میدهد؛ مانند خطای crawled currently not indexed در متن این نادرست نیز از عبارت Currently (فعلا) استعمال نموده است. رایاپارس این یعنی شما نیازی وجود ندارد کاری بکنید! خویش گوگل به گذر زمان این صفحه های را نیز ایندکس می‌نماید.

اختلال Discovered currently not indexed در سرچ کنسول به چه معناست؟
خطای Discovered currently not indexed به معنای دو چیز میباشد. یک، گوگل کاغذ شمارا پیدا نموده است و دوم، گوگل اینک شیت شما‌را خزش و ایندکس نکرده میباشد. در صورتی‌که تارنما شما نو استارت به شغل کرده و یا این که وب سایت کوچکی دارید نگران نشوید چون به احتمال زیاد خویش گوگل این ایراد را برطرف می‌نماید؛ البته چنانچه وبسایت شما تبارک میباشد (بیشتراز 1000 برگه) با ادامه مقاله یاروهمدم باشید what is seo تا دلایل و راه حل‌های رفع خطای Discovered currently not indexed را بیابید.

خطای Discovered currently not indexed به چه انگیزه صورت میدهد
در‌این قسمت توضیح می دهیم که خطای discovered currently not indexed به چه دلایلی ممکن میباشد واقعه بیفتد:

Overload شدن سرور تارنما: درصورتی که وبسایت شما بیش‌ازحد به هم ریخته گردد، خزیدن گوگل در آن مبتلا نقص‌ می گردد.
بار گذاری بیش‌ازحد محتوا: در وب سایت شما محتوای خیلی بیشتری نسب به میزانی که گوگل برای خزیدن میخواهد، وجود دارااست. به همین برهان خزنده‌های گوگل وبسایت شما‌را مطلوب خزیدن نمی‌بینند. مطالبی مانند صفحه های مجموعه‌بندی تولیدها غربال گردیده، محتوای تولیدشده خودکار و محتوای تولیدشده به وسیله مخاطب از این نوع موردها میباشند.
لینک و پیوند سازی داخلی ضعیف: گوگل شیوه کافی برای ورود به محتوایی که قرار میباشد خزیده خواهد شد پیدا نمی‌نماید.
چگونگی تحت محتوا: در صورتی چگونگی محتوای شما تحت باشد و یا این که نسخه برداری گردیده باشد گوگل آن ها را در لحاظ نمی‌گیرد. چگونگی محتوای خویش را بهبود داد. محتوایی ساخت‌و‌ساز نمائید که اختصاصی باشد و برای بازدیدکنندگان گرانبها باشد.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

تا اینجا میدانید که بهینه سازی کلاه‌سیاه در مقابل بهینه سازی کلاه‌سپید جای‌دارد. درحالی‌که بهینه سازی کلاه‌سپید با رعایت اصول و قواعد گوگل در‌پی حصول جایگاه در حاصل کاوش میباشد، seo کلاه‌سیاه عملکرد می‌نماید سئو در مشهد با بدور زدن قانون ها، راهی سریع‌خیس چهت نیل به سکو‌های رفیعتر گوگل پیدا نماید. در‌پی نگاهی ظریف‌خیس به تفاوت‌های این دو نحوه می‌اندازیم:

تمرکز بر کاربر

شاید مهم‌ترین تفاوت دربین بهینه سازی کلاه‌سپید و seo کلاه‌سیاه، رایاپارس در تمرکز آنها بر استفاده کننده باشد. seo کلاه‌سیاه بیشتر از آنکه پیرو جلب رضایت یوزرها و مخاطبان خویش باشد، به‌دنبال جلب‌دقت الگوریتم‌های گوگل میباشد. درواقع seo کلاه‌سیاه ابداً کاری به کاربر انسانی ندارد بلکه به مکانیسم کارایی الگوریتم‌ها فعالیت داشته و درپی سازش با آنها میباشد.

مجال موردنیاز برای فیض به چنگ آوردن

seo کلاه‌سیاه معمولاً زود به فیض می رسد. در اصلً این طریق بوسیله عده ای استعمال می شود که می خواهند زودتر به مرتبه‌های بالا برسند. ولی بهینه سازی کلاه‌سپید what is seo برای به فیض وصال نیاز به هنگامی وقت گیر دارااست. در‌این شیوه تارنما شما با جلب رضایت یوزرها قادر است آرام البته پیوسته، به سکو‌های بلندتر گوگل دست پیدا نماید. معمولاً بهینه سازی کلاه‌سپید به وقتی در بین شش ماه تا یکسال چهت نیل به سود مناسب نیاز داراست.

به کار گیری بیش‌ازحد عبارات کلیدی

در seo کلاه‌سیاه معمولاً از طریق‌هایی مثل به کارگیری بیش‌ازحد لغت ها کلیدی برای گمراه کردن خزنده‌های گوگل به کارگیری میشود؛ ولی در seo کلاه‌سپید به‌هیچ‌وجه از اینگونه روشی استعمال نمیشود. در قبال به ساخت محتوای موثر، کاربردی و مربوط به قضیه پرداخته‌گردیده و از تگ‌های متا و هدینگ مطلوب برای سکو به چنگ آوردن به کارگیری می‌گردد.

لینک و پیوند سازی

یکی مهمترین شغل‌ها در seo کلاه‌سیاه، لینک و پیوند‌سازی‌های متفاوت میباشد. بنابراین، وبسایت‌ها میتوانند جایگاه‌های خیر و خوبی به دست آورند. seo کلاه‌سیاه از یک‌سو به خرید لینک و پیوند از سراچه‌های دیگر می پردازد و از سوی دیگر لینک و پیوند‌های خویش را از وب سایت‌های غیرمرتبط اخذ می‌نماید؛ ولی در بهینه سازی کلاه‌سپید، خرید لینک و پیوند جایی ندارد. درین شیوه شما صرفا به پیوند‌های طبیعی متکی می باشید. پیوند‌هایی که با ساخت‌و‌ساز محتوای موثر و کاربردی، می توانید از سایر تارنما‌ها اخذ نمائید.

هدف ها بلندمدت

به عبارتی‌طور که گفتیم seo کلاه‌سیاه در برهه زمانی کوتاهی به فیض می رسد؛ به همین استدلال به وسیله عده ای استعمال میگردد که مشاهده کرد بلندمدت نداشته و فقط در پی هدف ها کوتاه‌زمان در seo می باشند. البته seo کلاه‌سپید از آنجا که در وقت گیر‌برهه زمانی به فیض می رسد، برای کسانی که روئت کرد و هدف ها درازمدت دارا‌هستند، مطلوب میباشد.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

متادیتا دربرگیرنده تیتر برگه و توضیحات (متادیسکریپشن) میشود. سئو در مشهد سعی فرمایید عنا وین و توضیحات را دیدنی بنویسید به شکلی که دربردارنده لغت ها کلیدی باشد و اصول seo نیز در آن چشم گردد. گوگل و الکسا برای سکو‌بندی شما به متادیتا عنایت متعددی میدهند.

8- بک لینک و پیوند‌های کیفیت عالی بسازید
کارایی فرمائید با به کار گیری از رپورتاژ اطلاع رسانی یا این که نحوه‌های مجانی توزیع محتوا کاری نمایید که محتوای شما پخش (وایرال) خواهد شد تا بتوانید از آن ها بک لینک و پیوند‌های اثر گذار بگیرید. مورد ها متعددی در گزینش جایگاه تارنما در الکسا مفید میباشد رایاپارس بهبود درجه الکسا یک ارتباط بی واسطه با تعداد بک‌پیوند‌ها در فضای اینترنت دارااست.

معرفی ابزارهایی جهت رسیدگی جایگاه وبسایت در الکسا
شما ضمن وب سایت الکسا می توانید از ابزارهای بدون پول دیگر برای پژوهش مرتبه وبسایت در الکسا استعمال نمائید. what is seo برای پژوهش مرتبه وب سایت در الکسا می توانید از ابزارهای بدون پول تحت به کار گیری فرمایید:
•    ابزار تارنما upseo: این ابزار سکو جهانی و کشوری وبسایت شما‌را همدم با نمودار تغییرات آن نشانه میدهد.
•    ابزار وب سایت حسابگر calcworld: این تارنما با اسکریپت مخصوص خویش می تواند گزارش کاملی از شرایط الکسای تارنما در چنگ شما قرار دهد.
•    ابزار وبسایت الکسا چکر alexachecker: این وب سایت با خدمت الکسا مختلف میباشد البته اسم شبیه و سعی به طور تقریبً یکسان داراست.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

ستاره‌دار کردن داده ها ما یحتاج وجود ندارد که به هر محتوایی اضافه شوند هر یک‌سری داشتن محتوای ستاره‌دار یاری می‌نمایند سئو در مشهد تا حاصل خوب در موتور کاوش ظواهر شوند. برای ستاره کردن ورقه می‌قدرت با استعمال از Microdata به وسیله کدهای HTML محتوای صفحه ها را لیبل گذاری کرد. ستاره‌دار کردن صفحه ها در گوگل بوسیله RDFa یک کدام از دیگر از طرق مطلوب میباشد که با به کارگیری از کدهای RDFa صفحه های می‌قدرت شیت‌های ساخت وب سایت را ستاره‌دار کرد.

به این ترتیب در شرایطی‌که دارنده سیستم ادله وردپرس نیستید رایاپارس می بایست به طور دستی این کدها را وارد نمایید. گوگل طریق افزودن Rich Snippet را به تارنما یادگرفتن داده میباشد. شما می توانید در‌این یادگرفتن نوع اسنیپتی را که میخواهید گزینش کرده و آیین نامه‌های آن را دنبال فرمایید what is seo . همینطور گوگل دارنده ابزاری برای آزمایش این داده ها میباشد که مطمئن گردید به صحت کدها را وارد کرده‌اید. ولی موتورهای کاوش نیاز به بازه زمانی وقتی دارا هستند تا این داده ها را از وب سایت شما بگیرند و تغییرات تازه را در حاصل خویش نماد دهند که می تواند یکسری هفته ارتفاع بکشد. خوشبختانه برای وبسایت هایی که بر پایه ی وردپرس میباشند افزونه‌های مختلف در دسترس برای ایجاد کرد وجود داراست که پاره ای فعالیت را آسانتر می‌نماید و مشتمل بر All-in-One-Schema.org میباشد که می بایست آن را نصب و فعال نمائید. البته میتوانید این افزونه‌ها را به طور دستی با به کارگیری از کد HTML هم داخل محتوا اضافه نمایید که ولی حتی برای اشخاص زبده هم اختلال میباشد.

عده‌بندی

ریچ اسنیپت خصوصیت میباشد که گوگل به بعضا نتیجه ها کاوش اضافه می‌نماید و از روش آن ها داده ها بیشتری را به یوزرها خویش اکران میدهد. با امداد این خصوصیت می توانید از جمله بها یک کالا را در به عبارتی شیت حاصل کاوش اکران داده و نرخ کلیک وب سایت خویش را بالا ببرید.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

هیچ سایتی صرفا با اعتماد بر محتوای خویش نمی‌تواند درجه‌های خیر در نتیجه ها کاوش بگیرد، چون اعتبار وب سایت که‌این روز ها گوگل تاکید متعددی روی آن دارااست، به offpage seo متعلق میباشد. سئوی آن پیج و offpage درواقع دو بال و پر با صرفه‌سازی تارنما میباشند که هریک در مکان خویش عنایت متعددی دارا هستند.  سئو در مشهد در‌این نوشته‌ی‌علمی از اینترنت 24 به تحقیق offpage seo وب سایت پرداخته‌ایم. تا نقطه پایان با ما همپا باشید.

offpage seo (Off-page سئو) چیست؟
offpage seo که تحت عنوان سئوی خارجی هم شناخته می شود، عمل‌هایی میباشد که برای ارتقای جایگاه تارنما در حاصل کاوش اجرا میگردد. رایاپارس در واقع ضمن عمل‌هایی که در سئوی داخلی روی تارنما خویش اعمال می‌دهید، بعضا عمل‌ها هم می بایست در فارغ وب سایت شما اجرا شوند که تحت عنوان سئو آف پیج شناخته میگردند. what is seo باصرفه‌سازی تارنما برای فاکتورهای سئوی آف پیج مشتمل بر کارهایی میباشد که سبب ساز می‌گردد یوزرها و موتورهای کاوش متوجه محبوبیت، مرتبط ‌بودن محتوا، قابل ‌پشت گرمی بودن و اعتبار تارنما شما شوند. این مسئله هنگامی واقعه می‌ افتد که وبسایت‌ها و صفحه های دیگر در وب به تارنما شما لینک و پیوند بدهند یا این که وبسایت شمارا معرفی نمایند. به این‌ترتیب موتورهای کاوش از چگونگی محتوای وبسایت شما مطمئن گردیده و درجه‌های خیر را به شما تخصیص می دهند.

چرا سئوی خارجی اساسی میباشد؟
در حالی که الگوریتم موتورهای کاوش همواره در اکنون تغییر و تحول بوده و فاکتورهای درجه‌بندی گاهی عوض میگردند، چیزی که همواره اثبات بوده و کلیه جامعه اینترنت‌مسترها روی آن حادثه حیث دارا هستند، مداقه مرتبط‌ بودن محتوا، قابل ‌اتکا بودن و اعتبار وبسایت در درجه‌ تصاحب کردن وب سایت‌‌ها میباشد. کسی در‌این زمینه شک و تردید ندارد که در حالتی که تارنما شما بتواند این موضوعات را رعایت نماید و حیث موتورهای کاوش را جلب نماید، زیر هر الگوریتمی میتواند رده نیکی در نتیجه ها کاوش بدست آورد. اینجا میباشد که شغل‌های سئو خارجی وبسایت عنایت خویش را آرم می دهند. هرچند کسی اگاهی دقیقی از الگوریتم‌های گوگل ندارد البته مطالعات جاری ساختن‌گردیده در قضیه فاکتورهای درجه‌بندی موتورهای کاوش نشانه می دهد قسمت‌های مرتبط با سئو آف پیج احتمالا نزدیک به 50 درصد وزن فاکتورهای مرتبه‌بندی وب سایت‌ها را به خویش تخصیص داده‌اند.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

در اینجا ایده‌هایی که در شیت درباره ما میتوانید به کارگیری نمائید ذکر میشود.

 تصویر و بیوگرافی
دست کم یک تصویر و بیوگرافی از هرمورد از دست اندرکاران اجرایی کمپانی آپلود نمایید. در صورتی‌که کمپانی خرد میباشد اینکار را با تمامی پرسنل آن ایفا دهید. یک بیوگرافی نشاط آور ساخت و ساز فرمائید به آن معنا که پاره ای ایده پرداز باشد. سئو در مشهد همینطور می توانید تصاویری از دور و بر کمپانی و یا این که کارگاه، عکس از رویدادهای اساسی که در آن کمپانی کرده‌اید مانند نمایشگاه‌ها و همایش‌ها قرار دهید تا در برقراری رابطه و آشنایی از کمپانی تأثیر متعددی را داشته باشد.

ساخت ویدئوی مربوط به کمپانی
ویدئوی کوتاهی درباره ی کمپانی خویش بسازید رایاپارس که در آن تجهیزات و سرویس ها ارائه گردیده به وسیله کمپانی را به طور کوتاه علامت دهد. جتی می توانید گفتگو‌هایی را با صاحب و مالک و دیگرافراد اصلی در کمپانی اجرا دهید و آن‌ها را بر روی ورقه درباره ما ارسال فرمائید.     

عکس‌ها را به طور Timeline علامت دهید
آیا کمپانی در حین یکسری سالی که شغل می‌نماید، عکسها what is seo را ذخیره نموده است؟ میتوانید عکس‌هایی از جای ‌های بازدید گردیده، تجربیاتی را به دست آورده اید و حتی استارت کمپانی عکسهایی بگذارید که‌این فرمان یاری می‌نماید تا علامت دهید یک کمپانی دارای اعتبار می‌باشید.

دربرگیرنده پیوند‌های کانال‌های اجتماعی باشد
درصورتی که تجارت شما دارنده اکانت‌های کانال‌ اجتماعی مانند فیسبوک، ایسنتاگرام، لینکدین و دیگر کانال‌های اجتماعی میباشد، آیکون آن ها در برگه درباره ما قرار دهید تا خوانند‌گان بتوانند براحتی عضو آن‌ها شوند. 

خطاها رایج در تولید کاغذ درباره ما
اکثر صاحبان استخراج و امور نمی‌دانند که چه گونه یک شیت درباره ما مطلوب ساخت نمایند و اکثر زمان ها در ساخت‌و‌ساز آن سهل و آسان انگاری و بی‌توجهی می‌نمایند. البته ورقه درباره ما در بیشتر تارنما‌ها یکی‌از صفحه های  پر بازدید میباشد و این برگه به نوعی یوزرها را هدایت می‌نماید و منجر جلب پشت گرمی آنان میگردد. به دنبال مثال‌هایی از ایرادات رایج ذکر می‌گردد:

ذکر زمانبر و غیرضروری آنچه که کمپانی اجرا می دهد
این نکته را می بایست در لحاظ گرفت که اکثری از یوزرها دوست دارا هستند در ارتباط تاریخچه و کیفیت آغاز به شغل وب سایت و تجارب‌های کاری اگاهی پیدا نمایند البته بایستی مطالب این نصیب بسیار خلاصه ذکر خواهد شد و جزئیاتی که ذکر آن‌ها ضرورتی ندارد آورده نشود. همینطور درین نصیب بایستی به یوزرها توضیح بخشید که مزایای این تجارت برای یوزرها چیست و چه برتری‌هایی نسبت به اشخاص دیگر در همین حوزه کاری دارااست. به این ترتیب توضیحات را با گویش معمولی و با اندکی شوخی به خواننده گان خویش ارائه دهید.

ذکر نکردن غرض کلی تارنما و برتری‌های آن نسبت به دیگرافراد
در ورقه درباره ما صاحبان وب سایت بایستی بگونه‌ای راجع به تولیدات و یا این که سرویس ها خویش توضیح دهند که برتری‌های خویش را نسبت به رقبا بیشتر ذکر کرده و بتوانند یوزرها را از چگونگی سرویس ها یا این که تولیدها مطمئن سازند. همینطور مطالب مو جود در ورقه درباره ما می بایست بگونه‌ای ذکر خواهد شد که سبب جلب اعتنا خوانند‌گان گردد و حس نمایند به صحت به وب سایت مراجعه کرده‌اند.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

ما از اثر بک لینک و پیوند در seo آگاهیم و از طرفی تمامی ما وبسایت هایی که با بک لینک و پیوند های بی ربط در گوگل مرتبه گرفته اند را چشم ایم. سئو در مشهد گوگل عملکرد داراست که تارنما هایی که در مرتبه های بالا قرار دارا هستند. از نگاه استفاده کننده حقیقی وواقعی دیدنی و مالامال محتوا باشند. یکی شرط هایی  که گوگل برای جذابیت حقیقی یک وبسایت ارزیابی میکند. اسپم نبودن وب سایت میباشد. رایاپارس محتوای حجیم میتواند متنی بی راز و ته و سوای خواننده حقیقی و واقعی باشد. با دقت به مخارج بالای فعال‌ساز‌ی و محافظت وبسایت. مطلقا صاحبان تارنما از فعال‌سازی وب سایت هدفی داشته اند. لینک و پیوند های فرنگی یک کدام از مهم ترین عواملی میباشد که گوگل با یاری آن اسپم بودن وب سایت را تشخیص میدهد. در صورتی تارنما شما بسیار پرمحتوا و لبریز استفاده کننده باشد. what is seo البته واحد سنجش ماندگاری کاربر در وب سایت شما معدود و تعداد بک لینک و پیوند فرنگی شما زیاد باشد. تارنما شما از نگاه گوگل اسپم تشخیص داده گردیده و از نتیجه ها گوگل حذف می‌گردد. خیل‌عظیم بکلینک فرنگی قادر است برای یک وب سایت در حکم مرگ آن باشد. برای دوری از اثر منفی الگوریتم گوگل پنگوئن عالی میباشد تا پیش از ساخت‌و‌ساز محتوا های مخاطب پسند و ارتقا تعداد بازدید وبسایت از پیوند دادن فرنگی بپرهیزید. توصیه ما عدم دادن پیوند فرنگی تا وصال به مرتبه الکسای ذیل یک میلیون و وصال به سکو ورقه ابتدا برای ده واژه و کلمه دو حرفی میباشد. عالی میباشد از ساخت‌و‌ساز RSS های فرنگی در تارنما هم در تا وصال به‌این سطح بپرهیزید.

پنالتی گوگل در تاثیر ترازو رابطه محتوا با لغت ها کلیدی
گوگل فوق العاده هوشمند میباشد به عنوان مثال کلماتی مانند روتوش عکس، ادیت تصویر، حذف نویز از عکس، رنگ آمیزی موی بصورت دیجیتال با عبارات یادگرفتن فتوشاپ و فراگیری عکاسی مرتبط تشخیص داده می شوند. براین اساس برای جریمه نشدن بوسیله گوگل کافیست که عنوان ها درون وبسایت با کلمه و واژه کلیدی وبسایت حقیقتا مرتبط باشد. نیازی به رعایت هیچ گزینه دیگری برای جریمه نشدن وجود ندارد. اما برای تصاحب کردن مرتبه عالی در گوگل خوب میباشد عین کلمه و واژه کلیدی اساسی وب سایت در اولِ عنوان ها بکار رفته باشد.

  • شایلین عباسی