مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

۱۵ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


تفاوت سئوی کلاه سپید، سئوی کلاه سیاه و سئوی کلاه خاکستری در چه چیزی است؟
با دقت به مواقعی که ذکر شد، می‌قدرت اذعان کرد که از نگاه تلاش، سئوی کلاه خاکستری شباهت متعددی به سئو سایت کلاه سیاه داراست. به این دلیل‌که هر دوی این مدل تکنیک‌ها مشتمل بر مورد ها غیراخلاقی و خطا می باشند. البته تفاوت این دو در دعوا ریسک‌پذیری آنها میباشد. در حالی که تکنیک‌های سئوی کلاه سیاه کلیه برخلاف قانون ها اینترنت می‌باشند، تکنیک‌های سئوی کلاه خاکستری در طولانی تر مورد ها قانون ها خاصی را نقض نمی کنند ولی در عین درحال حاضر این منش‌ها رسمی و سفارش‌گردیده نیز نیستند. به این ترتیب احتمال اینکه متدهای سئوی کلاه خاکستری نیز به زودی به لیست سیاه و ممنوعه گوگل طولانی تر شوند موجود هست.

همینطور بایستی اذعان داشت که تفاوت اصلی سئوی کلاه سیاه با سئوی کلاه سپید در وهله ابتدا رسمی بودن سئوی کلاه سپید و غیررسمی بودن سئوی کلاه سیاه میباشد. دومی تفاوت اصلی این دو، غیرریسکی بودن و دوره زیاد به فیض وصال سئوی کلاه سپید میباشد؛ در حالی که سئوی کلاه سیاه، ریسک شناسایی شدن متعددی داشته و دوره به فیض وصال در آن خیلی کمتر میباشد. این را نیز به خیال و خاطر داشته باشید که حتی در‌حالتی که اقبال گریختن از شناساگرهای گوگل را داشته باشید، نتیجه ها به دست آمده شما فعلا خواهند بود. البته حاصل و دستاوردهای نتیجه ها از سئوی کلاه سپید دائمی و بلندمدت می‌باشند.

معمولاً کسانی به سراغ تکنیک‌های سئوی کلاه سیاه یا این که سئوی کلاه خاکستری می روند که چیز متعددی برای تلف کردن از نگاه موتورهای کاوش نداشته باشند. اشخاص دیگری نیز که میزان دارایی‌ای برای فعال سازی کمپین‌های رسمی و طبیعی seo ندارند ممکن میباشد برای به کار گیری از این تکنیک‌ها تحریک شوند. با این اکانت تعداد خیلی متعددی وبسایت و تجارت وجود دارا‌هستند که حتی با وجود خطر جریمه شدن و حذف از نتیجه ها صفحه ها کاوش، گشوده هم به سراغ این رویکرد‌ها می روند و معتقدند که می‌قدرت در کمترین دوره ممکن بیشترین سود را از این راهکارها موفقیت.

 

 

برای اینکه از طرف گوگل و موتورهای کاوش جریمه نشویم به چه نکاتی بایستی اعتنا کنیم؟
عوض اینکه چندین تارنما نامناسب داشته باشید، بهتر میباشد روی یک وب سایت عالی عمل نمائید.
به جای نسخه برداری برداری از محتوای سایر افراد یا این که تولید محتوای بی کیفیت، محتوای دیدنی و مسحور کننده منتشر نمایید.
مدام کیفیت را به کمیت ارجعیت بدهید.
به جای به دست آوردن پیوند به تولید لینک و پیوند‌های کیفیت خوب و تبادل پیوند با منابع دارای اعتبار بپردازید.
به جای خواهش و تمنا از یوزرها برای معرفی شما، کیفیت خوب بالای کاری آن ها را مجاب نمایید تا شمارا به دیگرافراد سفارش دهند.
به جای خسته کردن یوزرها با آدرس اینترنتی‌ها و پیشنهادات بیش تر از حد، از طریق‌های کاربردی آدرس اینترنتی مارکتینگ سود‌مند گردید.
به جای استعمال از آبادی‌ها ابزار متفاوت، صرفا از ابزارهای تأییدشده و مایحتاج استعمال فرمائید. به کار گیری بیش تر از حد از این ابزارها قادر است سبب به ساخت نقص‌ در همت اینترنت‌وبسایت شما شود.
به جای تمرکز روی ایده‌های تکراری و شخصی، به ایده‌پردازی‌های نوین و گروهی متکی گردیده و از ترندهای روز عقب نمانید.
به جای ارسال نظرها اسپم و تبلیغاتی، در وب سایت‌های پرسش و جواب عمل فرمایید.
به جای فایده‌مند شدن از طریق‌های هک و یا این که همیاری با اسپمرها، از اینفلوئنسر مارکتینگ به کار گیری فرمائید.
به جای تبلیغات ارزان ارزش از منابع بی کیفیت از تبلیغات PPC گوگل به کارگیری فرمایید.
به جای به کارگیری بیشتراز حد از تگ H1 در متن‌ها، از تگ‌های H2,H3 و H4 به مراد تفکیک تیترهای اصلی از تیترهای زیرمجموعه استعمال نمایید.
به جای ایجاد محتوای تکراری، محتوای سابق خویش را دستکاری کرده و با بروزرسانی آن، یک محتوای تکامل یافته تولید فرمائید.
به جای به کارگیری از ابزارهای اتومات برای ساخت یا این که ترجمه متن‌ها، به طور ماهر به نگارش، ترجمه و ایجاد محتوا بپردازید.
به جای پباده سازی یک وب سایت به هم ریخته و آکنده‌از منو و ... از یک پباده سازی بی آلایش و شیک فایده بگیرید.
به جای تکثیر محتوای غیراخلاقی و دروغین به خواسته جذب بازدید طولانی تر، از ایده‌های حقیقی وواقعی و اخلاقی به کارگیری نمائید.
از درج بیش تر از حد لغات کلیدی در یک متن (Keyword Stuffing) به صورت بدون شوخی اجتناب نمائید.
از فرمت‌های نوشتاری ضعیف و کادربندی‌های ناواضح و متن‌ها ناخوانا به شدت دوری کنید.
از درج بیشتراز حد لینک و پیوند در صفحه ها پرهیز کنید.
از تبلیغات موسوم به Click Bait یا این که طعمه کلیکی استعمال نکنید.
قابلیت درج پست مهمان برای یوزرها خط مش آماده نمائید ولی مدام محتوای ارسالی آنها‌را باز‌نگری کرده تا در فیس اختلال داشتن بازدارنده تکثیر آن مطالب گردید.
از خرید لایک، فالوور و کامنت برای محتوای وبسایت خویش یا این که صفحه های کانال‌های اجتماعی خودداری کنید.
از وبسایت‌ها و منابع ضعیف بک لینک و پیوند نگیرید (لینک و پیوند‌های سمی).
از اخذ بیشتراز حد تبلیغات متنی و بصری دوری کنید. این تبلیغات خیر فقط حجم وب سایت شمارا ارتقاء داده و سبب کاهش سرعت بارگذاری شدن آن می گردند، بلکه از حیث زیبایی و منظم بودن نیز وبسایت شما با اختلال مواجه می شود.
به جای راه اندازی تارنما خویش روی هاست‌های اشتراکی و یا این که هاست‌های غیررسمی، تارنما خویش را روی سرورهای منحصر و سرورهای ابری تولید نمایید و از سیستم کانال توزیع محتوا (CDN) به کارگیری نمائید.
از هر سیرتکامل تثبیت مکان تجاری اشتباهی و دروغین در نقشه‌های گوگل (Google Maps) اجتناب فرمائید.
از خرید آی‌پی یا این که بازدیدهای تقلبی پرهیز کنید.
از تکثیر و یا این که ساخت هرگونه محتوای غیر رسمی که ممکن میباشد هر مدل شرایطی از پاراگراف ضابطه نسخه برداری‌رایت را ذیل پا بگذارد به طور بدون شوخی خودداری کنید.
 

صحبت آخری
شاید بعضا از راهکارهای سئوی کلاه خاکستری و یا این که سئوی کلاه سیاه آنقدرها هم خیره کننده و بد به لحاظ نرسند. البته زمانی می‌قدرت با نحوه‌های اصولی سئوی کلاه سپید یک پیشرفت مستحکم و به یاد ماندنی را به ارمغان آورد، چرا به شیوه‌هایی توکل کنیم که به غیر از ریسک خطر حذف کردن وب سایت ما از حاصل کاوش، حتی درصورتی که پیروزی‌آمیز نیز باشند، گشوده هم ثبات لازم را ندارند؟

الگوریتم‌های گوگل طی چندسال اخیر یک‌سری برابر هوشمندتر گردیده اند. شاید برخی از این شیوه‌های seo هنوز از دیده ربات‌های گوگل نهفته باشند، ولی بروزرسانی‌های بعدی این ربات‌ها همه این راهکارها را شناسایی کرده و تارنما‌هایی که ضوابط گوگل را نقض کرده باشند جریمه خواهند کرد. بدین ترتیب بهتر میباشد دست از ریسک کردن‌های بی‌آیتم و بی‌انگیزه برداشته و با تمرکز روی اصول استاندارد بهینه سازی یعنی روش‌های پیشنهادی سئوی کلاه سپید، تجارت اینترنتی خویش را به طور رسمی، طبیعی و با نام‌و‌نشان پیش ببرید.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

چطور به درجه های بالا در نتیجه ها گوگل برسیم؟

این یک سوال حقیقی وواقعی و گرانبها میباشد و شایسته ترین جواب  سئو سایت به آن خویش عبارت “بهینه سازی” میباشد. برای بیان این معنا میتوان ساعات حرف بیان کرد اما آنچه از گویش متخصصین این حوزه شنیده می‌گردد بها بیشتری خواهد داشت. به همین ادله توصیه می‌کنیم برای فهم و شعور بهتر آن به برگه بهینه سازی چه می‌باشد رجوع‌کنید.

 

فهم مضمون‌ seo بی آلایش میباشد البته اجرای آن آسوده وجود ندارد.

برای پیروزی در بهینه سازی می بایست به سه فاکتور مهم دقت کنیم، seo تکنیکال، ایجاد محتوا و پیوند سازی گرانبها.

 

بهینه سازی تکنیکال، ساخت محتوا و پیوند سازی گران بها

اولی گام برای برد در بهینه سازی، طراحی وب سایت و تدوین استراتژی متناسب با استانداردهای گوگل میباشد. کدنویسی تارنما، استعمال درست از تگ های HTML، سرعت بالا و تجربه کاربری مطلوب، اکران درست در گوشی و تبلت، نماد گذاری استاندارد (Schema) و … همه مواقعی می‌باشند که در seo تکنیکال مطرح میگردند.

 

بعداز آنکه ساختار وبسایت و استراتژی ما مشخص و معلوم شد می بایست به ایجاد محتوای کیفیت عالی بپردازیم. برای این فعالیت در آغاز لغت ها کلیدی باارزش را شناسایی میکنیم و با دقت به الگوریتم های گوگل و طرز بررسی صفحه ها بوسیله ربات های آن به ساخت محتوا میپردازیم. محتوای موثر و با ارزش محتوایی میباشد که شایسته ترین جواب را به سوال ها یوزرها ارائه دهد.

 

گام سوم ارتقاء اعتبار وب سایت با به کارگیری از پیوند سازی های فرنگی میباشد. محتوای شما وقتی از نگاه گوگل با ارزش میباشد که بوسیله وب سایت های دیگر توصیه گردیده باشد. عمل در شبکه های عمومی، خرید رپورتاژ اطلاع رسانی و خرید بک لینک و پیوند را میتوان مرسوم ترین تکنیک های لینک و پیوند سازی فرنگی دانست. گوگل و الگوریتم پنگوئن آلرژی خاصی روی حقیقی وواقعی بودن پیوند ها دارا‌هستند.

 

استراتژی، راز پیروزی در seo میباشد؛

 

استراتژی مطلوب در لینک و پیوند سازی، ساخت محتوا و کدنویسی وبسایت عملا مرز بین seo کلاه سپید و کلاه سیاه را معین می کند.

حرف نهایی

اعتنا فرمایید که کسب رده در نتیجه ها گوگل شمارا از انگیزه اصلی که به عبارتی جلب رضایت یوزرها میباشد بدور نکند. هر تکنیک یا این که ایده ای که در مسیر مخالف با انگیزه اصلی ما باشد یا این که seo کلاه سیاه میباشد یا این که روزی به بهینه سازی کلاه سیاه تبدیل خواهد شد. سفارش می‌کنیم تمام تمرکز و انرژی خویش را بر روی رضایت استفاده کننده و ایجاد محتوا قرار دهید.

 

پیروزی در بهینه سازی مستلزم طاقت و مشقت میباشد.

 

در‌حالتی که تجربه ای در استعمال تکنیک های seo کلاه سیاه و یا این که جریمه وبسایت به وسیله گوگل داشته اید، لطفا در بخش نظرها همین کاغذ مطرح نمائید. همینطور تجربیات خویش از لذت ساخت محتوا و کسب رده با به کار گیری از تکنیک های کلاه سپید برای ما شنیدنی خواهد بود.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


نکات تکمیلی که می بایست در رابطه ریچ اسنیپت ها بدانید
اعتبار برگه و یا این که به عبارتی اتوریتی برای اکران اسنیپت های شما نقش بسیار مهمی دارا هستند؛ به همین برهان خریداری نمودن بک لینک و پیوند های دارای اعتبار جزء امتیازات سئوی وب سایت شما به حساب آورده می شود.
با اعتنا به تفاوت کاوش و تفاوت های زبانی و فرهنگی، در هر کشوری نتیجه ها این جستجوها برای سئو سایت متعدد میباشد.
در حالتی‌که حال حاضر برای عبارات یا این که لغات کلیدی انگیزه خویش، ریچ اسنیپت دارید البته داده و داده ها آن خطا میباشد، میتوانید از روش سرچ کنسول ، عارضه ها اشتباه بودن آن را متوجه گردید.

خطاها ریچ اسنیپت

اشتباهات تبلیغات کلیکی
به کارگیری از تبلیغات و شیوه های مبلغی یکی از دیگر از طریق هایی میباشد که در جستجوهای صوتی از آن به کارگیری می‌شود. البته در همین راستا معضل های بسیار متعددی موجود هست و از آنجایی که به کار گیری از طریق های خطا سبب ساز به ضررهای مالی به کسب و امور می‌شود می بایست دراین باره از علم وتجریبات بیشتری به کار گیری کنیم و محتاطانه خیس اخلاق و رفتار کنیم.
بدین زمینه دقت فرمائید که در تعداد بسیار متعددی از این مدل جستجوها، کسب و عمل شما زمان اینکه از ورقه اکران برای تبلیغات به کار گیری نماید را ندارد زیرا معمولا اشخاص فارغ از اینکه به ورقه اکران نگاه نمایند جستجوی صوتی می نمایند؛ البته تدبیرها نشان میدهد که یوزرها نمی توانند به‌این عمل در طولانی بازه ادامه دهند و بالاخره این زمینه به تغییری در راستای یک دست شدن این دسته کاوش با به کار گیری از صفحه ها نمایشی سبب ساز خواهد شد.
با بازنگری داده های مرتبط با تکنولوژی حقیقت افزوده عینک گوگل داده ها بسیار نیکی در مورد گونه های کمپین هایی که به طور مبلغی برای جستجوهای صوتی در هم اکنون اجرا می‌باشند می رسیم. با دقت به پرورش و پیشرفت تکنولوژی هایی مثل وب شی ءها و زیرمجموعه های آن، دستگاه های متعددی دارنده این جور از کاوش میباشند، آن ها اکثرا دارنده ورقه اکران اختصاصی به خویش میباشند و برای اجرای کمپین های مبلغی متفاوت بسیار مطلوب می باشند.
این زمینه نویدبخش این میباشد که برای کمپین های تبلیغاتی تنها یوزرها سیستم های کامپیوتری و موبایل های هوشمند، مخاطب ما نیستند.

رسانه های اجتماعی
یکی از دیگر از موضوعات بسیار مهم امروز در حوزه تکنولوژی، مسئله رسانه ها و شبکه‌های‌عمومی میباشد. بازاریابی برای کانال ها و رسانه های اجتماعی هم نمی تواند بی ملاحظه به مورد جستجوهای صوتی به فعالیت خویش ادامه دهد. کلا رسانه های اجتماعی امداد های خیلی متعددی به ما می نمایند، برای مثال می اقتدار با درنظر به چنگ آوردن و محاسبه این رسانه ها بفهمیم یوزرها چه نیازها و سوال هایی دارا هستند و یا این که اینکه چه ذوق و سلیقه و منظور ای دارا‌هستند.
این زمینه پرواضح میباشد که کاوش به طور صوتی خیر فقط بر بهینه سازی بلکه بر کلیه رسانه های اجتماعی هم تاثیر بسیار متعددی دارااست. این رسانه ها فضای بسیار قابل قبولی برای بازاریابان می باشند هم برای اینکه بتوانند با طرز های شل خیس و سریع خیس به ارزیابی بازار بپردازند و هم اینکه بتوانند فهم و شعور نمایند که مشتریان و یوزرها چه سوالاتی راجع‌به کسب و فعالیت ما دارا‌هستند که بایستی به آنها جواب دهیم.

کسب و امور بایستی کوشش کنند تا بتوانند از این فضاها لغت ها کلیدی که مرتبط با خودشان میباشد را پیدا نمایند و برای آنها استراتژی های لازم را پباده سازی نمایند. هر چه زودتر برای این فعالیت مبادرت کنیم بهتر میباشد!

چون همان گونه که جستجوی صوتی در هم اکنون رویش میباشد، کسب و امور و برندهایی هم که همت می‌کنند از این رسانه ها و کانال ها به کار گیری نمایند نیز در اکنون زیاد شدن میباشد پس بهتر میباشد شما جز او‌لین ها باشید.
به صورت نمونه اسنپ چت یکی رسانه هایی میباشد که کارایی می‌نماید هر چه زودتر این جور از کاوش را در رسانه خودش اجرایی نماید تا بتواند از مزایای بسیار زیاد آن مثل راحتی یوزرها به کار گیری با صرفه نمایند.

یکپارچگی جستجوهای صوتی
یکی خصوصیت های بسیار خوب این مدل از کاوش یکپارچگی آن برای گونه های دستگاه های هوشمند میباشد. این خصوصیت در رسانه ها و شبکه های مردمی کاربردهای متعددی دارااست. برای مثال وقتی که از یک چشم انداز و یا این که فرد عکس می‌گیرید می‌توانید به دستگاه هوشمند خودتان بگویید که آن را در کانال اجتماعی اینستاگرام منتشر نماید. این خصوصیت منجر اضافه شدن دوست داران و یوزرها شبکه های عمومی میشود و در عین اکنون قادر است یک زمان بسیار پهناور و دیدنی برای بازاریابان و تحلیلگران بازار باشد.
نهایتا این قضیه را به شما بگوییم که جستجوی صوتی چنان تغییرات بزرگی در حوزه بهینه سازی، تبلیغات و رسانه های اجتماعی ساخت خواهد کرد که به هیچ وجه نمی قدرت آن را نادیده گرفت.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


الگوریتم مرغ مگس خوار چه چیزی است؟ و چه تأثیری بر سئو سایت داراست؟
فرض نمایید یک کدام از دوستانتان سوالی درباره ی شایسته ترین رستورآن‌های تهران از شما می پرسد. با اینکه تا به درحال حاضر به یک‌سری رستوران خوب رفته‌اید ولی داده ها کافی در این زمینه ندارید. اولی کاری که میکنید چه می‌باشد؟ این که دیگر جای سوال ندارد! عبارت متبوع خویش را در گوگل تایپ کرده و با کلیک بر روی دکمه کاوش، لیست شایسته ترین رستورآن‌ها به یاروهمدم عکس، نشانی و نظرها مشتریان را در مشت شما قرار میگیرد. با خویش فکر‌میکنید که گوگل چقدر خوب مراد من‌را می فهمد!

انگیزه اصلی الگوریتم مرغ مگس خوار، شعور معنا و معنای عبارت کاوش شده‌است
در شرایطی که مطالعه این نوشته‌علمی برای شما مشقت بار میباشد می توانید محتویات آن را در یک ویدیو 7 دقیقه ای ببینید. درین ویدیو الگوریتم مرغ مگس خوار و کارایی آن به طور بدون نقص شرح داده شده‌است.

آیا جستجوی گوگل مدام اینقدر در شعور مضمون‌ خوب بوده؟

در شرایطی‌که به خاطر داشته باشید، در سال‌هایی خیر چندان به دور که الگوریتم‌های گوگل هنوز تا این حد هوشمند نبودند، وصال به جواب سوال شما به هیچ عنوانً به‌این آسانی نبود. تحت عنوان مثال، ممکن بود که عبارت یا این که سوال خویش را در گوگل کاوش فرمایید، ولی اولی نتایجی که به شما نشان داده می‌شدند صفحه های اسپم و نامرتبط باشند.

این وب سایت‌ها با به کار گیری از تکنیک‌های seo کلاه سیاه قصد گمراه کردن گوگل و یوزرها را داشتند. زمانی اولی سود گوگل را گشوده می‌کردید آبادی‌ها یا این که حتی صدها پاپ‌آپ تبلیغاتی آزاردهنده با سرازیر شما بازی میکرد.

ولی گوگل دست روی دست نگذاشت و با پر‌نور کردن سوله‌های الگوریتم سازی خویش، وبسایت‌های اسپمری که در جایگاه‌های برتر صفحه ها نتیجه ها قرار داشتند را به کلی وجود ندارد و نابود کرد. ولی چه الگوریتمی توانست به خیر و خوبی این جنبش نیکو را از خویش نشان دهد و صرفا نتایجی را نشان دهد که استفاده کننده حقیقتاً به آن نیاز داراست؟

مرغ مگس خوار گوگل راهی برای شناسایی معنا کلمات
ورود الگوریتم مرغ مگس خوار به گلشن وحش گوگل
فرض نمائید که دو سال پیش می‌خواستید یک نوشته‌علمی راجع‌به الگوریتم مرغ مگس خوار بنویسید. برای چشم شدن در نتیجه ها گوگل راهی نداشتید جز اینکه واژه کلیدی خویش (مرغ مگس خوار) را یک‌سری و چند دفعه در متن تکرار نمایید. این عمل منجر میشد که استفاده کننده رابطه خیر و خوبی با متن شما برقرار نکند و در فیض کیفیت محتوا کاهش یابد.

تکرار بیش تر از‌ اندازه‌ی عبارت کلیدی در محتوا منجر شد که گوگل برای نشان دادن حاصل مایحتاج استفاده کننده، به جای تمرکز بر واژه کلیدی، مفهوم و معنی لغت ها را ترازو خویش قرار دهد. الگوریتم مرغ مگس خوار یا این که Hummingbird رویه حلی بود که گوگل در ماه آگوست 2013 معرفی کرد، و با استعمال از آن پیروز به ادراک مراد مخاطبان خویش در نتیجه ها کاوش شد. شاید بتوان اذعان کرد یک کدام از مهم ترین الگوریتم‌های گوگل برای ارتقا قیمت تکنیک‌های بهینه سازی کلاه سپید همین مرغ مگس خوار بوده میباشد.

تحت عنوان مثال برای اینکه بدانید یک هنرپیشه تعدادی سال داراست، دیگر نیازی وجود ندارد که سوال خویش را به طور بی نقص از گوگل بپرسید. به عکس پایین توجه فرمائید:

جستجوی معنایی در گوگل با استعمال از الگوریتم مرغ مگس خوار
با جستجوی عبارت “سن شهاب حسینی“، میتوانیم ببینیم که گوگل به‌سرعت و در به عبارتی بالای ورقه، نتیجۀ ظریف (44 years) را به ما نشان میدهد؛ این جواب ظریف بدین مضمون‌ میباشد که گوگل مراد ما‌را عالم و دیگر نیاز وجود ندارد سوال «شهاب حسینی یک‌سری سال داراست؟» را به طور بی نقص تایپ کنیم.

نکته جذاب دیگر این میباشد که علاوه بر سن شهاب حسینی، اطلاعاتی از قبیل بیوگرافی کوتاه، اطلاعاتی راجع‌به خانواده، افتخارات و جوایز مهم این هنرپیشه را هم در سوی راست ورقه مشاهده می کنید. در واقع گوگل داده ها دیدنی دیگری که فکر میکند می تواند برای شما موءثر باشد را هم در اختیارتان قرار می دهد. گوگل حسابی هوای شما‌را دارااست!

چرا اسم این الگوریتم مرغ مگس خوار میباشد؟
همان گونه که می دانید اسم محصول ها گوگل مدام جذابیت خاصی داشته و گزینش اسم‌های پاندا، پنگوئن و مرغ مگس خوار هم از این قاعده جدا نیست. شاید جذاب باشد که اشاره کنیم گوگل در گزینش اسم این الگوریتم ذوق وسلیقه متعددی به خرج داده میباشد؛ چون مرغ مگس خوار در واقع پرنده‌ای میباشد که با دو خصوصیت سرعت و اعتنا شناخته می شود.

علاوه بر دنیای حقیقی و واقعی، این پرنده در دنیای اینترنت و صفحه های اینترنتی هم با توجه و سرعت متعددی متن شمارا باز نگری می نماید و با شناسایی کلمه ها هم‌خانواده و مترادف و هم معنی، کارایی مینماید نزدیک‌ترین نتیجه ها را به استفاده کننده معرفی نماید.

علاوه بر این، در شرایطی که عملکرد فرمایید با استعمال از Keyword Stuffing، کلمه ها کلیدی متعددی را در محتوای خویش قرار دهید، جریمه مشقت درانتظار شما خواهد بود. ولی اذن دهید به طور ظریف‌تری هدف ها این الگوریتم را باز‌نگری کنیم.

انگیزه الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل چه می‌باشد؟
می خواهیم یک رمز پهناور را به شما بگوییم! انگیزه الگوریتم‌هایی همچون پاندا، پنگوئن، رنک‌برین و … فهم و شعور خوی و کسب رضایت استفاده کننده میباشد. الگوریتم مرغ مگس خوار هم بیرون از این قاعده وجود ندارد و همت می کند با شعور مراد و معنا استفاده کننده، به عبارتی نتایجی را به وی نشان دهد که درپی آن میباشد. ولی همگی چیز به اینجا ختم نمی شود؛ چون گوگل حتی اطلاعاتی که استفاده کننده به‌دنبال آن وجود ندارد را به گونه ای جالب به وی اکران می دهد تا احساس فضولی استفاده کننده را برانگیزد.

بهینه سازی یعنی، احساس خوب کاوش
اذن دهید با یک نمونه بی آلایش این قضیه را پر‌نور کنیم. هنگامی عبارت “کیفیت شیر” را در گوگل سرچ می کنید، نتایجی که در سکو‌های برتر به شما نشان داده می گردد، داده ها مفیدی میباشد که گوگل می داند برای شما مهم میباشند و به کارتان میاید. به عبارت دیگر، گوگل با به کارگیری از داده‌های الگوریتم مرغ مگس خوار خویش، دیگر حاصل اسپم و نامرتبط با انگیزه جستجوی شما‌را نشان نمی‌دهد.

اکران نتیجه ها کاوش براساس رابطه معنایی کلمه ها
در گویش فارسی واژه و کلمه شیر معانی مختلفی داراست البته گوگل با به کارگیری از عباراتی که در کنار آن ظواهر می شوند تشخیص داده میباشد که شما دقیقا کدام شیر را می گویید. الگوریتم مرغ مگس خوار به گوگل امداد مینماید تا تاثیرِ لغات بر یکدیگر را ادراک کرده و حاصل را براساس معنا ایجاد گردیده اکران دهد.

درحال حاضر در‌صورتی‌که عبارتی مانند “سرعت شیر” را در گوگل کاوش کنیم متوجه خوا هیم شد که نتیجه ها به نحوه دیده‌گیری گوناگون خواهند بود. در‌این موقعیت گوگل فهم و شعور میکند که مراد شما از شیر به عبارتی شاه بیشه میباشد و حاصل را براساس این مضمون‌ نو به شما اکران می دهد.

تاثیر کلمات بر معنی کاوش گردیده به وسیله استفاده کننده
این یعنی چه؟ یعنی گوگل صحبت شما‌را عمیق‌خیس از گذشته می فهمد، می داند که در ادامه چه می باشید و صفحاتی را در معرض دیدتان قرار میدهد که نیاز شما‌را برطرف می کنند.

شاید این سوال برای شما اتفاق افتاده که گوگل چطور متوجه مراد یا این که انگیزه استفاده کننده خویش می شود؟ سوال بسیار خیر میباشد و ما هم قصد داریم این سوال را ذیل ذره‌در میان ببریم. چهت نیل به جواب این سوال لازم میباشد با دو مضمون‌ گراف علم و جستجوی معنایی گوگل آشنا گردید.

گراف علم گوگل (The Knowledge Graph)
گوگل با یاری گراف علم خویش، میتواند داده ها دیگری که ممکن میباشد کامل کننده یا این که مربوط به جستجوی شما باشد را در اختیارتان قرار دهد. به عنوان مثالً فرض نمائید قصد دارید بدانید یک هنرپیشه در چه فیلم‌هایی بازی نموده است. در اینجا گوگل با استعمال از گراف علم خویش و وب سایت‌هایی مانند ویکی پدیا و IMDB علاوه بر اینکه به سوال شما جواب می دهد، تمام داده ها تکمیلی همچون جوایز این هنرپیشه را هم در چنگ شما می گذارد.

شعور رابطه موضوعی صفحه های مستلزم الگوریتم‌های پیچیده‌ای میباشد که گوگل پیروز به پیاده سازی آنها گردیده. گراف علم عملکرد می کند رابطه در میان موضوعات و صفحه ها اینترنتی را فهم و شعور کرده و براساس داده ها عده‌آوری گردیده چکیده‌ای از آنچه مایحتاج شماست را در اختیارتان قرار دهد.

جعبه هایی محتوایی که در جهت راست کاغذ حاصل کاوش اکران داده می گردند معمولا فرآورده گراف علم میباشند.
به صورت نمونه تصویر تحت اکران نتیجه ها کاوش برای عبارت “اصغر فرهادی” میباشد و همان گونه که در تصویر مشاهده می کنید بخشی از این داده ها از تارنما ویکی پدیا، بخشی از IMDB و بخش دیگری نیز از دیگر صفحه های اینترنت عده‌آوری شده‌است.

به کارگیری الگوریتم مرغ مگس خوار از knowledge graph برای اکران نتیجه ها
شما با کلیک کردن بر روی وبسایت‌هایی که در نتیجه ها مشاهده می کنید روز آپ تو دیت به گراف علم گوگل می افزایید؛ چون این حاصل به عبارتی‌ اطلاعاتی بودند که علاوه بر دارای ربط بودن با عبارت کاوش گردیده شما، بسیار دیدنی اعتنا نیز می باشند. در واقع گوگل از خلق شما، به علم خویش و شما طولانی تر می‌نماید!

همین زمینه نشان می دهد که گوگل حاذق به ادراک رابطه مفهومی دو ورقه از وب خواهد بود. صحیح به همین استدلال میباشد که در استراتژی‌های پیوند‌سازی فرنگی اعتنا ویژه‌ای به شباهت زمینه دو تارنما خوا هیم داشت.

جستجوی معنایی (Semantic Search)
دومی معنا با‌قیمت و مهم برای فهم خلق و خوی یوزرها، امکان جستجوی معنایی میباشد. جستجوی مفهومی یا این که معنایی چیزی بالاتر از یک جستجوی نکته به نکته میباشد. در جستجوی معنایی تمرکز فقط روی کلمه ها کاوش گردیده وجود ندارد، بلکه معنی و معنا آنها اهمیت دارااست. همین زمینه سبب ساز می‌گردد که دیگر نیاز نباشد فقط با استعمال از یک واژه مخصوص در جعبه کاوش، به جواب خویش برسید.

نمونهِ سرعت شیر و کیفیت شیر که در صدر نقل شده تایید کننده این امکان گوگل میباشد. اکنون فکر کنید که دوست دارید از رستوران سنسو یک خوراک توصیه دهید.

حتی با جستجوی عبارت “فست فود سنسو”، حاصل مرتبط با “رستوران سنسو” به شما نشان داده می شود. به عبارت دیگر الگوریتم مرغ مگس خوار به شباهت معنایی دو کلمه و واژه رستوران و فست فود واقف میباشد و توانسته به خیر خواسته شما‌را شعور نماید. صحیح مثل صورت تحت:

کاوش براساس لغت ها مترادف و هم معنی به وسیله الگوریتم مرغ مگس خوار
اکنون که به خیر و خوبی با این مفاهیم آشنا شدید، لازم میباشد یک گام به جلو برداریم و به شما بگوییم که چطور با رعایت کردن معیارهای الگوریتم Hummingbirdمی‌توانید سئوی وب سایت خویش را بهبود اعطا کرد تا بتوانید هم زمان استفاده کننده و گوگل را ذوق زده نمایید.

بهبود سئوی وبسایت با به کار گیری از الگوریتم Hummingbird
در صورتی به خیال و خاطر داشته باشید، گفتیم که یکی‌از هدف ها کلیدی الگوریتم Hummingbirdبهبود رضایت یوزرها میباشد. ولی چهت نیل به‌این انگیزه، گوگل بایستی چندین داده ها از اخلاق و رفتار استفاده کننده را در سیستم خویش تثبیت نماید. خبر خوب اینکه شما میتوانید با رعایت شرایطی که مرغ مگس خوار وضع و اوضاع کرده، سئوی وبسایت خویش را بهبود دهید. البته برای این چه کارهایی بایستی انجام بخشید؟

1- از کلمه ها کلیدی متنوع و لغات توصیفی به کار گیری فرمایید
شما نباید در محتوای وب سایت یا این که متن مقاله‌ها خویش همیشه یک واژه کلیدی را تکرار نمائید؛ بلکه بهتر میباشد، از مترادف و هم معنی‌ها و کلمات کلیدی طولانی (Long tail Keywords) به کارگیری فرمائید. مثلا زمانیکه راجع به اصغر فرهادی می‌نویسید، می توانید با استعمال از عباراتی مانند “فقط کارگردان اهل ایران موفق اسکار” معنا متبوع خویش را به استفاده کننده و گوگل منتقل فرمائید، فارغ از آنکه همیشه اسم این کارگردان را تکرار کرده باشید.

همینطور به کارگیری از لغت ها هم‌معنا یا این که هم‌خانواده بخت شما‌را برای گستردگی لغت ها کلیدی و کسب رده ارتقاء میدهد. بعنوان نمونه عبارت‌های ماشین/خودرو، هدیه/کادو، خرید/فروش از نگاه گوگل معنی تماما یکسانی را منتقل میکنند و می توانند در متن ورقه جایگزین یکدیگر شوند.

به‌این عمل اصطلاحا معنی‌گرایی در ایجاد محتوا می گوییم. تکنیک مضمون‌‌گرایی به همدم تمامی استانداردهایی که هنگام تایپ کردن محتوای نوشته‌ی‌علمی یا این که کالا بایستی رعایت شود را می توانید به طور رشته‌ای در سوله فراگیری استراتژی بهینه سازی و ساخت محتوا
یادگرفتن ایجاد محتوا - مسیر نگارش محتوای با ارزش از صفر تا صد

در سوله فراگیری ایجاد محتوا نخست الگوریتم های گوگل برای باز‌بینی محتوای ورقه را باز بینی کرده و در پی یک مسیر اجرایی برای پباده سازی و نگارش محتوای گران بها ارائه میکنیم.
در آکادمی وبسیما بیاموزید.

2- از نماد‌گذاری استاندارد (Schema) به کارگیری نمائید
برای اینکه بتوانید معنی محتوای خویش را به گوگل بفهمانید، نیاز دارید که به گویش خودش با وی حرف نمائید. این به عبارتی لهجه علامت‌گذاری گوکل میباشد که استعمال از آن تاثیر متعددی بر روی بهبود seo وب سایت داشته و منجر میشود موتورهای کاوش ریلکس‌خیس با تارنما رابطه برقرار کرده و بهتر آن را فهم نمایند. صد رد صدً فهم و شعور بهتر صفحه ها وبسایت به نفع شماست و منجر می گردد در کنار رعایت ضوابط موتورهای کاوش و بقیه اصول seo درجه خیر در موتورهای کاوش کسب نمائید.

تصویر ذیل مثال‌ای از نماد‌گذاری یک ویدیو میباشد که در آن تیتر، توضیحات، نشانی اکران، مقطع کلیپ، مورخ تکثیر، بعد ها و پوستر معین گردیده‌اند.

آیا استعمال از ویدیو در کاغذ بر بهینه سازی وب سایت تاثیرگذار میباشد؟
گوگل با به کارگیری از الگوریتم‌های متفاوت عملکرد مینماید زمینه کاغذ را شعور نماید. درحال حاضر چنانچه شما از سیستم نماد‌گذاری به کار گیری فرمایید به راحتی ادراک خواهد کرد که‌این برگه درباره ی معرفی و عیب گیری فیلم میباشد یا این که فضایی برای فروش فیلم. آرم‌گذاری استاندارد به شما امداد می‌نماید صفحه ها مختلفی مانند نوشته ی علمی، فرآورده، فیلم، فرمان طعام، رستوران، روی داد، عصر آموزشی و … را به گوگل معرفی کرده و محل قرار گیری داده ها مهم مانند تیتر، ارزش، سال ایجاد، شرایط موجودی و … را معلوم فرمایید.

علامت‌گذاری استاندارد بخشی از کدنویسی و طراحی وب شماست و برای استفاده کننده قابل مشاهده وجود ندارد. استانداردهای نماد‌گذاری و روش اجرای آن در کارخانه یادگرفتن بهینه سازی تکنیکال به طور بدون نقص باز بینی و یادگرفتن داده می شود.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

ورژن های نامتعارف و تکراری محتوا

محتوای تکراری یک کدام از مشکلاتی میباشد که قابلیت و امکان دارااست هر سایتی با آن مواجه شود. در حین یکسری سال قبل، موتورهای کاوش صفحاتی که دارنده محتوای ضعیف یا این که تکراری می‌باشند را جریمه کرده اند و جایگاه کمتری به آنان اختصاص داده اند.

 

Canonicalization یا این که متعارف سازی وقتی صورت میدهد سئو سایت که دو یا این که یکسری ورژن تکراری از محتوای یک ورقه در نشانی های گوناگون ظواهر شوند. این زمینه در سیستم های مدیر محتوای تازه بسیار شایع و رایج میباشد. مثلا شما ممکن میباشد یک ورژن عادی از یک ورقه و نیز ورژن سئو گردیده از آن را برای چاپ ارائه فرمائید. محتوای تکراری حتی ممکن میباشد بر روی وبسایت های گوناگون نشان داده شود. برای موتورهای کاوش، این زمینه نشان دهنده یک ایراد پهناور میباشد. به همین خیال و خاطر بایستی بداند چه ورژن ای اصل میباشد.

 

موتورهای کاوش عشق و علاقه ای به محتوای تکراری ندارند. برای اینکه تجربه بهتری در موتورهای کاوش آماده گردد، به‌تدریج چنین محتوایی را نشان میدهند و در قبال ورژن ای را بر می گزینند که به لحاظ ورژن اصلی میباشد. سود پایانی این میباشد که همگی محتوای تکراری مو جود در تارنما، ممکن میباشد آنگونه که لایق میباشند، جایگاه بالایی به دست نیاورند.

 

Canonicalization چه میباشد؟

متعارف سازی یا این که Canonicalization فعالیتی میباشد که در آن محتوای شما به نحوی سازماندهی میگردد که هر محتوای منحصر به فرد بفردی فقط و صرفا یک URL داشته باشد. در صورتی ورژن های زیادی از یک محتوا را بر روی تارنما خویش داشته باشید، ممکن میباشد به مشکلی که در تصویر ذیل موجود هست واکنش کنیم. در تصویر پایین نمی دانیم که الماس اصلی کدام میباشد.

 

برای بهبود این موقعیت از تگ Canonical به کارگیری فرمایید

به کارگیری از تگ \"Rel=\"canonical، شیوه دیگری برای خودداری از ساخت محتوای تکراری در وبسایت میباشد. از این آیتم می قدرت در تارنما های متفاوت نیز به کار گرفت. از تگ Canonical فی مابین صفحاتی استعمال فرمائید که دربردارنده محتوای تکراری می‌باشند. انگیزه از تگ Canonical اشاره کردن به یک نشانی اصلی (نشانی مستر) میباشد که شما میخواهید برای آن درجه بندی داشته باشید.

 

ریچ اسنیپت چه می باشد؟

آیا تا به درحال حاضر در موتورهای کاوش مرتبه بندی 5 ستاره ای را در تحت حاصل مشاهده نموده اید؟ موتورهای کاوش چنین اطلاعاتی را از روش ریچ اسنیپت های درنظرگرفته شده در صفحه های وبسایت به دست می‌آورند. همان گونه که میدانید ریچ اسنیپت ها داده های ساختار یافته ای میباشند که به وبسمترها اذن میدهند محتوای خویش را به نحوی نماد گذاری نمایند که داده ها مشخصی را برای موتورهای کاوش مهیا سازند.

 

در حالیکه به کارگیری از ریچ اسنیپت ها و داده های ساختار یافته برای سیستم های آیتم پسند موتورهای کاوش الزامی وجود ندارد، ولی تخت گاز در حالا بسط میباشد. داده های ساختار یافته به‌این معنا میباشد که شما علامت هایی را به محتوای خویش بیشتر می‌کنید تا موتورهای کاوش به راحتی دسته محتوا را تشخیص دهند. تارنما Schema.org مثال هایی از این اطلاعات را مهیا می‌کند که می‌توانید از آنان به کارگیری فرمائید. اکثر وقت ها موتورهای کاوش داده های ساختار یافته را در حاصل موتورهای کاوش قرار می‌دهند. داده هایی مانند امتیاز یوزرها به یک مال، یا این که تصویر پروفابل و ... .

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


seo وب سایت ازآنجاکه برچسب عنوان نقش مهمی برای بهینه سازی و جستجو در موتورهای جستجو گر بوسیله کاربر دارد, دارای کارایی بسیار بالا است.

طول عنوان چقدر باید باشد

در شرایطی که برچسب عنوان شما بیش از حد طولانی باشد، موتورهای جستجو ممکن می باشد با اضافه کردن چند نقطه (\\\"...\\\") آن را کاهش دهند و این موضوع ممکن است سبب حذف کلمه ها مهم شود. معمولا توصیه می شود طول سئو سایت عناوین ذیل 60 کاراکتر باشد، در صورتیکه بخواهیم دقیق تر باز بینی کنیم باید کمتر از 600 پیکسل باشد. زیرا بعضی از حروف مانند ب در فارسی و w در زبان انگلیسی فضای بیشتری می گیرند.

اجتناب از تکرار عبارات کلیدی در تگ عنوان

از تکرار عبارات کلیدی در تگ عنوان اجتناب نمایید. این موضوع سبب می شود شما با موتورهای جستجو دچار مشکل شوید. موتورهای جستجو تغییرات کلمه ها کلیدی را شعور می کنند.

به هر صفحه یک عنوان منحصربه‌فرد بدهید

عناوین منحصر به فرد باعث می شود تا موتور های جستجو متوجه شوند که محتوای شما منحصر به فرد و باارزش است. و سبب ساز میشود بر روی وبسایت شما بیشتر کلید شود.

ابتدا کلمه ها کلیدی مهم را وارد کنید

بر پایه ی تست و تجربه های انجام شده، کلمه ها کلیدی که در برچسب عنوان قرار می گیرد تاثیر بیشتری در جایگاه بندی جستجو دارااست. علاوه بر این، تحقیقات تجربی نشان می دهد که افراد ممکن است به دو کلمه نخستین یک عنوان دقت بیشتری کنند.

استفاده از نام تجاری در برچسب عنوان

در صورتی‌که شما دارای یک برند شناخته شده میباشید، اضافه کردن آن به برچسب عنوان ممکن است به افزایش نرخ کلیک کمک کند. ما معمولا پیشنهاد می‌کنیم نام تجاری خود را در انتهای عنوان قرار دهید، اما مواردی مانند ورقه اصلی یا برگه درباره ما وجود دارد که ممکن می باشد بخواهید بیشتر بر پایه نام تجاری تمرکز داشته باشید.

برای مشتریان خود بنویسید

در حالی که برچسب های عنوان برای جستجوگرها بسیار مهم می باشد، به خیال داشته باشید که اولین کار شما جذب کلیک از بازدیدکنندگان می باشد. تگ عنوان باید هدفمند رقم بخورد. تگ عنوان اولین تعامل دربین کاوش گر و نام تجاری شما است بایستی عنوان را به گونه ای تعیین فرمایید که کاربر به وبسایت شما برگشت کند.

فرمت مناسب برای تگ عنوان 

کلید واژه - کلید کلمه ثانویه | نام تجاری

در چه مواقعی گوگل از برچسب عنوان شما استفاده نمی کند؟

بعضی وقت ها ممکن است گوگل یک عنوان را نمایش دهد که با برچسب عنوان شما مطابقت و همخوانی ندارد. این ممکن است نا امید کننده باشد، در زیر یک سری احتمال برای اینکه گوگل چنین رفتاری را می‌کند را مطرح می کنیم.

استفاده زیاد از کلمات کلیدی

همان گونه که در بالا توضیح داده شد، چنانچه شما از عبارات کلیدی زیادی در عنوان به کار گیری کرده اید، گوگل ممکن می باشد آن را بازنویسی کند. که به عوارض بسیار این عمل برای جستجوی کاربران مفید است.

برچسب عنوان با کاغذ مطابقت ندارد

در حالتی‌که صفحه شما با مطلبی که جستجو شده است همخوانی داراست اما دارای عنوان نامرتبط است، گوگل ممکن می باشد عنوان نمایش را بازنویسی کند.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

بخش اعظمی از متخصصان بهینه سازی معتقدند که معیار تراکم واژه و کلمه کلیدی در هر متن بایستی فی مابین 1 تا 3 درصد کل متن باشد. یعنی به ازای هر صد واژه یک تا سه توشه! ولی بهتر میباشد معدل را در حیث گرفته و ریسک نکنید و به عبارتی یک و نیم درصد را مدنظر قرار دهید. به عنوان مثال در یک متن 1000 واژه و کلمه ای 15 توشه واژه کلیدی تکرار شود کافیست.
در حالتی که از آن نوع کسانی میباشید که دوست دارید تمامی چیز را طبق قواعد و امر خاصی انجام دهید برای چگالی کلمه و واژه کلیدی هم فرمولی موجود است که در اینجا معرفی خوا‌هیم کرد. با استعمال سئو سایت  از این فرمول میتوانید به واحد سنجش تراکم واژه کلیدی پی ببرید.

(Nkr / Tkn) × 100)

درین فرمول Nkr تعداد دفعاتی میباشد که کلمه و واژه کلیدی در متن تکرار شده‌است و Tkn تعداد کلیه کلماتی میباشد، که در متن وجود دارا‌هستند. در صورتی بخواهیم این فرمول را به لهجه بی آلایش خیس بیان کنیم اینگونه میگردد نوشت؛
برای اینکه بخواهیم چگالی واژه و کلمه کلیدی در یک متن را به دست آوریم. لازم میباشد تعداد دفعاتی که واژه کلیدی تکرار گردیده را بر تعداد کل کلمه ها متن تقسیم کنیم و آنگاه سود را در 100 ضرب کنیم.
همان گونه که اشاره شد در صورتیکه تعداد عبارات کلیدی جان دار در یک ورقه بیش تر از اندازه مجاز، باشند آن ورقه از طرف موتور کاوش تحت عنوان اسپم شناخته می‌گردد و از حاصل حذف خواهد شد.


فرمول احتساب تراکم لغات کلیدی
در اینجا بهتر میباشد نخست راجع‌به عبارت کلیدی توضیحی مختصر بدهیم بعد به شرح فرمول بپردازیم. لغت ها کلیدی دقیقا به عبارتی فعالیت لغات کلیدی را انجام میدهند با این تفاوت که کلمه و واژه کلیدی یک کلمه و واژه میباشد. ولی کلمه ها کلیدی از چندین واژه و کلمه ساخته شده میباشد (خواسته به عبارتی لغت ها کلیدی تعدادی سیلابی که در فراتر ذکر شد میباشد).
برهان استعمال از عبارت کلیدی توضیح بهتر محتوای وبسایت برای یوزرها میباشد. به عنوان مثال می قدرت در امداد به کاربری که دنبال غذای سگ میباشد، در کنار واژه کلیدی سگ از عبارت های «غذای سگ، غذای ارزان سگ یا این که شایسته ترین غذای سگ» به کار گرفت.
فرمول چگالی عبارت کلیدی مشابه به به عبارتی فرمول کلمه و واژه کلیدی میباشد. ولی یک قسمت بیشتر داراست که مرتبط با تعداد کلمه و واژه های عبارت کلیدی میباشد.

Nkr × Nwp/ Tkn ) × 100)

مقادیر دقیقا شبیه فرمول گذشته می‌باشند و Nwp تعداد لغات مو جود در عبارت کلیدی را معین می نماید. که برای عبارت «غذای ارزان سگ» عدد 3 میباشد زیرا از سه بخش ساخته شده میباشد.
در آخر این بخش بایستی بدین نکته اشاره شود که لازم وجود ندارد، برای هر نوشته نیم ساعتی را به به حساب آوردن چگالی لغات کلیدی بپردازید. پلاگین های بخش اعظمی برای این عمل وجود دارا هستند که در حین نگارش این مقاله پلاگین Yoast بهینه سازی برای سیستم مدیر محتوای وردپرس این عمل را به آسانی و با اعتنا متعددی انجام میدهد. این پلاگین به آسانی نصب و رئیس می‌شود و لهجه پارسی را هم پشتیبانی می‌نماید.


تراکم کلمه و واژه کلیدی

شیوه توزیع کلمه ها کلیدی
تراکم واژه و کلمه کلیدی بسیار مهم میباشد، اینکه چنددفعه و در کدام بخش های متن ذکر شود، نقشی انتخاب کننده در بهینه سازی دارااست. سئوکاران میگویند محتوا پاد شاه میباشد! و تماما هم این گفته صراحت دارد. زیرا آنچه از دید گوگل و یوزرها مهم هست، محتوا میباشد خیر چیز دیگری! با توزیع متناسب واژه و کلمه کلیدی می‌توانید محتوایی گران بها خلق و خوی نمایید. به دنبال خوا‌هیم اذعان کرد که تراکم کلمه و واژه کلیدی می بایست به چه چهره باشد.
آنچه که مهم میباشد می بایست محتوای شما طوری نوشته شود که، برای یوزرها قابل قرائت و جالب باشد. در غایت این بشر میباشد که میخواهد از شما خرید نماید و با شما در تعامل باشد خیر ربات های جستجو گر!
برای اینکه شایسته ترین سود را از یک واژه کلیدی بگیرید با رعایت تراکم واژه کلیدی، از آن در قسمت های تحت استعمال نمائید.

URL وبسایت
معمولا هر تارنما برای کسب و کاری یگانه پباده سازی می‌گردد. که بهتر میباشد سازه به مسئله اصلی تارنما واژه کلیدی در نشانی آن باشد.


تیتر کاغذ
به عبارتی تگ تایتل یا این که عنوانی میباشد که برای نوشته خویش تعیین می‌کنید. آنچه که استفاده کننده دنبالش میباشد را در تیتر مطالب بیاورید.

تگ H1
تگ H1 که مهم‌ترین تگ میان هدینگ ها میباشد بایستی، واژه یا این که عبارت کلیدی را در ترکیبش داشته باشد.


محتوای اصلی
آنچه که استفاده کننده برای خواندنش به وب سایت شما آمده متن اصلی میباشد. در‌این متن لازم میباشد که تراکم واژه کلیدی به صدق رعایت شود و خیر زیاد به فعالیت رود و خیر بسیار معدود!


تگ Alt تصاویر
تصاویر مو جود در کاغذ باید به وسیله تگ Alt برای موتورهای کاوش تعریف شوند. بهتر میباشد درین تگ از واژه کلیدی مصرف شود.


لینک و پیوند های داخلی وب سایت
قرار میباشد به وسیله لینک و پیوند های داخلی مطالب تان را به هم دارای ارتباط نمایید. تلاش فرمایید در تیتر این لینک و پیوند ها از لغت ها کلیدی کاغذ مقصد(که احتمالا یک کدام از لغت ها کلیدی انگیزه در تجارت شما میباشد)، به کار گیری نمائید.


توضیحات متا
Meta Description به عبارتی توضیحات مختصری میباشند که در پایین تیتر صفحه ها، در حاصل کاوش ظواهر می گردند. این توضیحات نباید بیش تر از 160 صحبت باشند ولی با این وجود شایسته ترین مکان برای قانع کردن استفاده کننده جهت ورود به تارنما می‌باشد.

تراکم کلمه و واژه کلیدی
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

بهینه سازی داخلی فوق العاده میباشد، این فوق العاده را به صورت فــــوق الــعـــاده بخوانید تا شم من‌را به خیر فهم نمایید. سال ها بر روی بهینه سازی داخلی وب سایت میزفا فعالیت کردیم و در بخش اعظمی از کلمه ها کلیدی مهم مرتبه عالی گرفتیم. این را گفتم تا اهمیت آن را هم در فعالیت شعور نمائید و هم بدانید که از لهجه کارشناس بهینه سازی می‌شنوید که ۷ سال صرفا در همین حوزه عمل نکرده میباشد، بلکه معاش نموده است.

برویم سراغ بعضی از مهم ترین فاکتورهای seo داخلی، البته صادقانه بیان کنم که نمیشود تمامی چیز را خاطرنشان کرد؛ تایپ کردن همگی چیز در seo داخلی شاید دست‌کم ۲ سال وقت بگیرد، البته سئو سایت  اینجانب در اینجا مهم ترین‌ها را می گویم.

Meta tags
در شرایطی‌که شما وارد یک وب سایت گردید و دکمه Ctrl + U را فشار دهید، کدهای HTML آن وب سایت را می توانید ببینید، در میان کدهای HTML یکسری کد متاتگ Meta Tag موجود است، درواقع متاتگ‌ها جزئی از کدهای مفهومی HTML میباشند که در بهینه سازی تاثیرگذار میباشد.

شاید بپرسید متاتگ چه کاری مینماید؟ متاتگ‌ها محتوای وبسایت شمارا برای ربات‌های گوگل تعریف می کنند. مهمترین متاتگ‌ها عبارت اند از متاتگ توضیحات (Meta Description) و متاتگ تیتر (Meta Title).

متاتگ های مهم در بهینه سازی
بعضا متاتگ های مهم در seo را در عکس ملاحظه کنید.
هر یک سری از دید بهینه سازی فنی، پیاده سازی متاتگ ها عمل رنج وجود ندارد. اما یاری شایانی به فهم و شعور و فهم و شعور بیش تر ربات ها می‌نماید.

به لحاظ اینجانب متاتگ تیتر و توضیحات به تنهایی تاثیر متعددی در ارتقا مرتبه تارنما شما و seo ندارد. برای اثبات کردن این مسئله کافیست از خویش بپرسید چرا هر کسی در تیتر و توضیحات خویش از واژه کلیدی “خرید تلفن همراه” به کارگیری می نماید مرتبه برتر گوگل وجود ندارد؟ هر تعدادی متاتگ به صورت کلی مهم میباشد اما نرخ کلیک یعنی CTR هم نیز بسیار بر اهمیت تیتر و توضیحات موءثر میباشد. شاید بپرسید CTR چه چیزی است؟ CTR به درصد کلیک‌ها نسبت به چشم شدن‌ها میباشد. برای مثال در شرایطی‌که ۱۰۰ نفر تارنما شما‌را در نتیجه ها مشاهده نمایند و ۱۰ نفر صرفا کلیک نمایند نرخ کلیک یا این که CTR میگردد ۱۰ درصد. (هر قسمتی از متن را چنانچه متوجه نشدید قطعا در نظرها این مورد را بیان نمائید، پاسخگوی بدون نقص شما خوا‌هیم بود).

اما اعتنا داشته باشید که خواسته ما این وجود ندارد که متاتگ تیتر Title و متاتگ توضیحات Description چندان اهمیت ندارد. بلکه در بهینه سازی بسیار مهم میباشد اما می بایست خاطر بگیرید که چطور یک تیتر خوب و توضیحات خوب بنویسید. از طرفی گهگاه گوگل تیتر و توضیحات را تغییر‌و تحول می دهد تا به جستجوی استفاده کننده نزدیک‌خیس نماید، این عمل گوگل اضافه هنگامی چشم می شود که شما یک تیتر مطلوب و یا این که توضیحات مطلوب ننویسید. و یا این که گهگاه گوگل برای بهبود تجربه کاربری بازدیدکنندگانش، چنین کاری را می‌نماید.

منزلت تیتر و توضیحات در SERP گوگل
منزلت تیتر و توضیحات در SERP گوگل
یادتان می آید SERP چه بود؟ به ورقه نتیجه ها در موتور کاوش SERP گفته میگردد.

ابزارهای بخش اعظمی می باشند که به شما در طرز seo تیتر، توضیحات، نشانی وب سایت، محتوا و … یاری می کنند اما بدانید که تنها این ابزارها نقش تذکر را دارا‌هستند. پلاگین دارای شهرت یوآست بهینه سازی Yoast وردپرس و پلاگین‌های شبیه دیگر یک افزونه می‌باشند و یا این که بهتر میباشد بگوییم مشابه یک ربات که تنها فاکتورهایی را یاد‌آوری می کنند و در بخش اعظمی از جاها انعطاف‌پذیر نیستند.

ذهن را متعلق به ربات‌ها نکنید، از آنها به کار گیری فرمائید و بگذارید ربات‌ها و پلاگین‌ها متعلق به ذهن خلق کننده شما باشند.

تیتر و توضیحات در یوآست seo وردپرس
تیتر و توضیحات در یوآست seo وردپرس
اعتنا داشته باشید که در حین تایپ کردن تیتر مستقل از آنکه فاکتورهای seo را رعایت میکنید به تجربه کاربری هم اهمیت دهید. در فصل ۷ تجربه کاربری را خوا هیم داشت. مبحثی بسیار مهم که تلاوت آن از نان شب واجب‌خیس میباشد ;)

آنالیز لیست بهینه سازی داخلی
به تعدادی محاسبه لیست در seo داخلی را اشاره خوا‌هیم کرد که میتوانید در هر جور سایتی از آن به کارگیری فرمایید و توجه داشته باشید که‌این نوشته‌علمی فقط یادگرفتن سئوی وردپرس وجود ندارد و برای هر گونه سایتی چه منحصر و چه غیر منحصر کاربردی میباشد.

۱ – پیشین از تایپ کردن نوشته‌علمی پیرو جستجوی یوزرها باشید
شما میدانید یوزرها چه چیزی کاوش می کنند تا بتوانید براساس جستجوی آنان در گوگل، مقاله را نشر دهید؟ آیا برای ایجاد محتوای خویش استراتژی مشخصی دارید؟ به عبارت دیگر آیا برنامه برای ایجاد محتوا دارید و برای مثال می دانید که هفته آتی و ماه‌های آتی چه چیزی می بایست مولف و یا این که متخصص ساخت محتوای شما تکثیر بدهد؟ آیا به تاءمل قیمت گذاری برای یوزرها در محتوای خویش می‌باشید؟

ساخت محتوا به همین راحتی وجود ندارد، همین نوشته‌علمی پیش روی شما کارایی ماه‌ها گروه میزفا بوده میباشد و هزینه مالی و هنگامی بخش اعظمی داشته میباشد. به همین مراد بایستی هدفمند به تاءمل ساخت محتوا باشید و چهت نیل بدین انگیزه می بایست کلمه ها کلیدی قابل قبولی پیدا فرمائید. می بایست به سوال ها بالا به توجه جواب دهید و چندان اهمیت ندارد که سایت شما نوشته‌علمی محور میباشد و یا این که یک دکان فرآورده.

طرق متعددی برای کشف کردن واژه‌های کلیدی موجود است و بدانید که تحقیق در رابطه لغت ها کلیدی یک فرمان دوری ناپذیر میباشد. ما در رابطه چگونگی تحقیق در رابطه لغت ها کلیدی در بخش ۵ به صورت بدون نقص اشاره خوا هیم کرد.

اهمیت تحقیق در لغت ها کلیدی
اهمیت تحقیق در لغت ها کلیدی
۲ – تیتر برگه و زیرعنوان‌ها
همت نمائید تیتر (Title) ، توضیحات (Description) و هدینگ های (خواسته H1 الی H6 میباشد) دیدنی رفتار نمایید. و همچنین در کارایی باشید تا از واژه کلیدی هدفمند خویش به صورت اصولی و با منطق در موضع‌های اشاره گردیده به کارگیری نمائید. به حافظه داشته باشید که توضیحات و عنوانی که می‌نویسید تاثیر اکثری بر روی نرخ کلیک یا این که به عبارتی CTR خواهد داشت.

تیتر و توضیحات، ابزارهای متقاعد کننده خیر و خوبی برای استفاده کننده و همچنین ربات‌ موتورهای کاوش می باشند تا از میان تارنما‌های جان دار، سایت شمارا اضافه کلیک نمایند.

نکات آموزشی مهم:

گوگل به اندازه ۷۰ کاراکتر تیتر و نسبتاً ۱۵۵ کاراکتر هم از توضیحات یک وب سایت را در حاصل نشان میدهد.
همت نمایید از تگ های مهمی همچون h1 تا h6 و … به صورت اصولی استعمال نمائید و خوانایی استفاده کننده را در حق تقدم قرار دهید.
همینطور چند ابزارهایی وجود دارا‌هستند که به شما گذشته از تکثیر نوشته‌علمی‌تان در گوگل، پیش اکران آن را در نتیجه ها خیالی خودشان نشان می دهند. همانند ابزار seositecheckup و یا این که چندین افزونه ها همانند پلاگین یوآست Yoast
تیتر جالب با توضیحات حقیقی و واقعی
تیتر دیدنی با توضیحات حقیقی وواقعی
۳ – داشتن یک URL کاربرپسند
در‌حالتی که در گوگل کاوش فرمایید که “url فارسی بهتر میباشد یا این که انگلیسی” نوشته‌ی‌علمی میزفا لینک و پیوند اولیه میباشد و در آنجا به صورت بسیار جامعی در رابطه نشانی صفحه های توضیح داده‌ایم. اما قصد نداریم شمارا به آن کاغذ ارجاع دهیم و در همین‌جا خلاصه‌وار به نکات مهم اشاره خوا هیم کرد.

www.example.com/2019/01/23/post332320f2
فرض نمایید شما مشابه به نشانی بالا را در سایتی ببینید. طبیعتا با دیدن نشانی متوجه نخواهید شد که در آن برگه در رابطه چه چیزی کلام شده‌است و از طرفی به خیال و خاطر سپردن آن هم دشوار خواهد بود.

www.example.com/blog/سئو-training-topics/
اما در نشانی بالا به نیکی معین میباشد که یک محتوا موجود است (blog) و در آن محتوا در رابطه سرفصل های یادگرفتن seo سخن شده‌است (سئو training topics).

در صورتیکه یک تارنما منحصر دارید کارایی فرمایید در نشانی از کلمات مفهومی کلیدی به کار گیری فرمائید. حالا قادر است نشانی فارسی باشد و یا این که انگلیسی، به حیث اینجانب پوریا آریافر نشانی انگلیسی تجربه کاربری (UX) بهتری داراست و عشق و علاقه به به کارگیری از این مدل نشانی را دارم با این هم اکنون نشانی فارسی هم میتواند مطلوب باشد.

در صورتی از سیستم مدیر محتوای وردپرس به کار گیری می کنید در نصیب پیکربندی -> پیوندهای یکتا را گزینش فرمائید. و سفارش میشود بر روی آیتم “اسم نوشته” تهیه و تنظیم نمائید.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

 مثل هر فرآورده و سرویس ها دیگری که کیفیتش گزینش کننده ترازو فروش و پیروزی آن میباشد بدون شک در بازاریابی محتوا و تولید محتوا هم کیفیت محتوا بسیار تاثیر گذار میباشد .برای مثال درصورتی که شما هر روز نشانی اینترنتی هایی برای مخاطب ها بنویسید و بفرستید که آکنده‌از اشکالات تایپی و دیکته ای و مفهومی باشد ، چه گونه توقع دارید که به شعار شما که شایسته ترین بودن میباشد اعتماد نماید و از شما خرید نماید ؟
59 % مردم وقتی که با اینترنت‌سایتی آکنده‌از ایرادات نگارشی و غلط‌های املایی مواجه میشوند، ترجیح میدهند از آن وبسایت هر چه سریع خیس بیرون شوند و همینطور 82 %از بازدیدکنندگان هنگامی که با یک اینترنت سئو سایت با محتوای بدِ ماشینی ِ بی مضمون‌ روبرو میگردند در وی‌لین عصر دنبال دکمه ضربدر میشوند![/su_quote] 
فریب ارزانی را نخورید !
ایجاد محتوا حراجی ندارد !
بعضی وقتها مدیران و کارفرمایان خِنگ ( دقیقا به همین سنگینی ) می‌پندارند که در حالتی که صرفا یک چیزی بنویسند و منتشر نمایند به اسم محتوا همین کافی میباشد و به همین خیال و خیال و خاطر سراغ بدترین و بی تجربه ترین و ارزان ترین تولید کنندگان محتوا می‌فرایند و با دادن چندین کلمه کلیدی از آنها می‌خواهند که یک محتوای 300-400 کلمه و کلمه ای برای آن ها بنویسند که 250 کلمه و کلمه آن کلمه و واژه و کلمه کلیدی باشد !

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

یکی عامل ها گزینه باز بینی تاثیر نمره اسپم بر تعداد صفحه های یک وب سایت بوده میباشد چون معمولا وب سایت هایی که تعداد صفحه های داخلی پاره ای دارا‌هستند نمره اسپم بالایی دارا هستند.
TLD دامنه های اسپم معمولا به طور (e.g. .info, .cc, .pl, etc) است.
ارتفاع اسم دامنه معمولا مشابه به وبسایت های اسپم گزینش شده‌است.
اسم دامنه دربرگیرنده اعداد و سئو سایت  ارقام میباشد مانند بخش اعظمی از وب سایت های هرزنامه یا این که اسپم
یکی‌از دیگر از خصوصیت های وب سایت های اسپم این زمینه میباشد که از فونت های مختص استعمال نمی‌کنند مثلا Google Font API
نوشته ی علمی دارای ارتباط: API (رابط برنامه نویسی کاربردی) چه چیزی است و چه کاربردی در طراحی وب داراست؟

عدم به کارگیری از Google Tag Manager در کلیه وب سایت های اسپ
نوشته‌علمی دارای ربط: گوگل تگ منیجر (Google Tag Manager (GTM چه میباشد؟

وبسایت های اسپم به تدریج دارنده شماره تلفن های حقیقی در صفحه ها خویش میباشند
نسبتاً هیچ تارنما اسپمی به برگه LinkedIn دارای ربط وجود ندارد
عدم وجود نشانی نشانی اینترنتی در وبسایت های اسپم
عدم به کار گیری از ssl
نوشته‌علمی دارای ارتباط: راهنمای جامع خرید گواهینامه ssl

به کار گیری از لغات متا لغات کلیدی که مربوط به وبسایت و مطالب وبسایت نیست.
Rel Canonical استعمال از یک برچسب non-local rel = canonical اکثر زمان ها می تواند سبب ساز به وجود وارد شدن امتیاز spamscore بالا در وب سایت باشد.
نوشته‌ی علمی دارای ربط: تگ کانونیکال (canonical) چه است و چه کاربردی در seo وبسایت دارااست؟

به کار گیری از عنوان ها بسیار کوتاه یا این که عنا وین بسیار طولانی در صفحه ها وب سایت
ارتفاع توضیحات Meta که بسیار طولانی یا این که بسیار کوتاه باشد
عدم انطباق عبارات کلیدی با برچسب های وبسایت
تارنما های اسپم به‌تدریج از فاآیکون استعمال می‌کنند
عدم اتصال تارنما به پیوند فیسبوک
تعداد دامنه های اسپم متعددی که به وبسایت ما پیوند داده اند
تعداد پیوند های دامنه به تارنما های اسپم بیش تر از لینک و پیوند های محتوا باشد.
 

  • شایلین عباسی