مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

۱۸ مطلب در بهمن ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

الگوریتم رنک برین گوگل

 

الگوریتم رنک برین چه‌گونه عمل می نماید؟

الگوریتم rankbrain هوش تصنعی (AI) گوگل میباشد که گوگل  سئو سایت  با امداد تکنولوژی یادگیری ماشین (Machine Learning) نتیجه ها کاوش را به استفاده کننده اکران میدهد. الگوریتم رنک برین را می قدرت بعنوان الگوریتم کمکی برای مرغ مگس خوار دانست. این الگوریتم بیشتر تمرکزش برروی خلق و خوی یوزرها در وبسایت شماست. البته چه چیزی در خوی یوزرها اصلی میباشد؟ پارمتر هایی مثل بازه هنگامی که یوزرها در وبسایت شما می مانند، اینکه هر مخاطب چه مدتی در برگه ی شما می‌ماند و… منجر میگردد که گوگل با به کار گیری از آنان صفحه ها شما‌را محاسبه نماید.

 

یک نکته ای که می بایست به آن اعتنا داشته باشید این میباشد که مشاهده کنید یوزرها دقیقا در هر کاوش بدنبال چه چیزی می‌باشند! بگذارید یک نمونه برای شما بزنم: فرض نمائید ما قصد داریم در کلمه و واژه ی معرفی الگوریتم های گوگل بالا باییم، خب یوزرها در‌این کاوش بدنبال چه چیزی می‌باشند؟! آری صراحت دارد دنبال سایتی می باشند که الگوریتم های گوگل را اسم چیره شود و در ارتباط هر مورد توضیح دهد، البته فرض فرمائید ما برگه ای بالا بیاوریم که صرفا راجع‌به الگوریتم پاندا توضیح داده باشد! چه اتفاقی می افتد؟ یوزرها ما ممکن میباشد نوشته‌ی علمی را بخوانند، ممکن هم میباشد نخوانند!

 

در‌حالتی که نوشته‌علمی را بخوانند: این یوزرها در کاغذ ی ما باقی می‌مانند و پس از قرائت برگه را شکاف میکنند! زیرا بدنبال چیز دیگری بوده اند.

 

در صورتی‌که نوشته‌علمی را نخوانند: این یوزرها از وبسایت ما بیرون می‌شوند و bounce rate تارنما ما‌را ارتقاء می‌دهند.

 

البته برخورد گوگل به‌این خلق و خوی یوزرها چه می باشد؟ بعداز اینکه گوگل مشاهده میکند که کاربرانی که وارد وب سایت ما می گردند مقطع متعددی در شیت باقی نمی مانند و یا این که در صورتی‌که هم می‌مانند گشوده به حاصل کاوش بر می شوند متوجه میگردد که قضیه شیت ما دقیقا آن چیزی وجود ندارد که یوزرها دنبال آن می‌باشند البته متوجه می‌گردد که محتوای ما هم محتوای خیر می‌باشد که برخی از یوزرها آن را تا پایان می‌خوانند. رنک برین همت میکند که شعور نماید محتوای ما درباره ی چه می‌باشد و این محتوا برای چه جستجویی مطلوب میباشد!

 

  معرفی الگوریتم پنگوئن و فرارو گریز از جریمه آن

الگوریتم رنک برین (RankBrain) چه هنگامی معرفی شد؟

رنک برین در آخرها سال ۲۰۱۵ به وسیله گوگل اسم گذاری شد. بعداز معرفی شدن rankbrain بخش اعظمی از نتیجه ها گوگل تغییر‌و تحول کرد و نتیجه ها پایین تاثیر این الگوریتم قرار گرفت. گوگل رنک برین را بعنوان سوم فاکتور اساسی در تایین نتیجه ها کاوش معرفی نموده است.

 

 

 

تاثیر الگوریتم rankbrain بر بقیه الگوریتم ها

جذاب میباشد بدانید که الگوریتم rankbrain تنها برروی حاصل کاوش تاثیر ندارد، رنک برین می‌تواند برروی بقیه الگوریتم ها هم تاثیر داشته باشد! پیش از ظهور این الگوریتم مهندسان گوگل برای اینکه بتوانند الگوریتمی بسازند می بایست بصورت دستی کد میزدند تا الگوریتم ساخته گردد. ولی پس از رنک برین این حادثه تغییر و تحول کرد. رنک برین بصورت خود کار با به کارگیری از داده هایی که از یوزرها اخذ میکند می تواند سود گیری داشته باشد و این فیض گیری را برروی بقیه الگوریتم ها هم پیاده سازی نماید و آن‌ها‌را باصرفه کند.جذاب میباشد بدانید که الگوریتم rankbrain صرفا برروی نتیجه ها کاوش تاثیر ندارد، رنک برین قادر است برروی بقیه الگوریتم ها هم تاثیر داشته باشد! پیش از ظهور این الگوریتم مهندسان گوگل برای اینکه بتوانند الگوریتمی بسازند بایستی بصورت دستی کد میزدند تا الگوریتم ساخته گردد. البته بعداز رنک برین این حادثه تغییر و تحول کرد. رنک برین بصورت خود کار با به کارگیری از داده هایی که از یوزرها اخذ میکند می‌تواند سود گیری داشته باشد و این سود گیری را برروی بقیه الگوریتم ها هم پیاده سازی نماید و آنها را باصرفه کند.

 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

 

سئو وبسایت برای الگوریتم فلوریدا گوگل

به ساخت‌و‌ساز محتوای بدون نقص و جامع روی بیاورید!

 

یک کدام از مواقعی که به شما امداد خواهد کرد تا دل الگوریتم فلوریدا گوگل را به دست آورید،  سئو سایت  ساخت و ساز محتوایی میباشد که جامع و بی نقص باشد. به این خواسته بهتر میباشد در آغاز کلمه و واژه کلیدی اساسی متبوع خویش را در گوگل کاوش نموده و بعد به چک همگی پیشنهادات ارائه گردیده بوسیله این موتور کاوش بپردازید. بنابراین می‌توانید با ایده به دست آوردن از این پیشنهادات مطلبی مطلوب تنظیم فرمائید.

 

یکی‌از منش های ساخت‌و‌ساز محتوا مطلوب تایپ کردن درخصوص همه پیشنهادات گوگل به طور بی نقص و جزئی میباشد. این فعالیت به شما یاری خواهد کرد که محتوایی با ارتفاع مطلوب ساخت‌و‌ساز نمائید. همت نمایید عبارات کلیدی را با چگالی مطلوب در متن گزینه به کارگیری قرار داده و با استعمال آنان در تیتر و تگ های H_2 و H_3 احتمال درجه به دست آوردن را بهبود دهید.

 

تلاش فرمائید محتوای تولیدی شما طولی بیشتر از محتوای منتشر گردیده به وسیله وب سایت های جان دار در درجه های نخستین و دوم داشته باشد. به مراد ارتقا ارتفاع محتوا از توصیفات تکراری و استعمال لغات لبریز کننده دوری کنید. بیان نکاتی که رقیبان شما در مطالب خویش تیتر نکرده اند، قادر است یکی‌از مطرح ترین عارضه ها موفقیتتان باشد!

موارد ذیل را همواره به خیال و خاطر داشته باشید!

محتواهای مربوط به حوزه کاری خویش ساخت نموده و براین اساس حیث مثبت الگوریتم فلوریدا گوگل را کسب نمائید.

به کارگیری از ویدئوها و عکس ها را دورازشوخی گرفته و در استفاده آنان نهایتا ذوق و سلیقه را به خرج دهید.

محتواهای سابق را منزه کرده و یا این که در شکل قابلیت و امکان آپ تو دیت رسانی فرمایید.

لینک و پیوند بیلدینگ طبیعی یکی مهم‌ترین مفاد در جلب لحاظ الگوریتم فلوریدا گوگل میباشد. آن را فراموش نکنید.

گروه اینترنت وان با داشتن یک سری مثال فعالیت غالب در قضیه seo وب سایت فروشگاهی و شرکتی فراهم ارائه سرویس ها به مشتریان خویش میباشد. جهت مشورت و استعلام تعرفه seo تارنما با کارشناسان ما در تماس باشید.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

 

 تولید نرخ کلیک در اینستاگرام را با استعمال از ایموجی ها 

همان طور که خودتان هم می دانید فضای اینستاگرام مقداری صمیمی‌خیس میباشد  سئو سایت   و اشخاص به راحتی و با گویش عامیانه به تعامل می پردازند. در واقع اکثر اشخاصی که در اینستاگرام می باشند را میتوان دوستدار ایموجی‌ها دانست. پس فعالیت ما در فضای اینستاگرام شل‌خیس می گردد چراکه کالا استفاده کننده ما تغییر‌و تحول نموده و دریافتیم که مخاطبانی که در اینستاگرام عمل میکنند جو صمیمی‌تری نسبت به دیگر فضاهای مجازی را ساخت نموده‌اند. می‌توانید در ذیل پست‌ها، بیو و … از ایموجی‌ها به کارگیری نمایید. البته بیایید پاره ای اینکار را دور از شوخی‌خیس دنبال کنیم و آن را هدفمند پیش ببریم. ما 3 سفارش برای استعمال از ایموجی‌ها داریم:

 

در بخش بیو: در‌این بخش با استعمال از ایموجی‌ها می خواهید که دیگر مطالب را دنبال نمایند.

در بخش کامنت‌ها: برای علامت دادن نظرتان می توانید از ایموجی‌ها یاری بگیرید و مطمئن باشید یک متن با ایموجی مخاطبان بیشتری را جذب تلاوت آن متن میکند.

در بخش لینک و پیوند گذاری‌ها: از همگی مهمتر زمانی می خواهید کاربرانتان را تشویق برای کلیک بر روی لینکی فرمایید یا این که همان CTR را در حیث دارید، مسلما از ایموجی‌ها امداد بگیرید.

نکته: پژوهش ها علامت داده ایموجی قلب در اینستاگرام، دوست داستنی‌ترین ایموجی شناخته گردیده‌است. پس ایموجی قلب را در شکل لزوم و با درنظر تصاحب کردن مطالبتان به عمل ببرید.

 

 

 

در واقع میتوان خاطرنشان کرد با به کارگیری از ایموجی‌ها تصویرذهنی مخاطبین را از برندتان میسازید. از جمله شما یک ایموجی منحصر به فرد دارید که مخاطبان فورا بعد از دیدن آن به خاطر شما می افتند😍دنیای ایموجی‌ها بسیار پهناور و جالب میباشد که هر شخصی به سیرتکامل‌ای از آنان استعمال میکند. این شما میباشید که با ذکاوت و هوش بازاریابی خویش می بایست خلاقیت به خرج داده و به صحت از آن‌ها فایده‌مند گردید و بیزنس خویش را پیش ببرید.

 

چه طور با به کار گیری از ایموجی ها در متا و تیتر نرخ کلیک بگیریم؟

در قبل گوگل قوی به اکران ایموجی‌ها در صفحه های SERP نبود ولی اکنون پیروز شده که بیشتر ایموجی‌ها را در صفحه های کاوش اکران دهد. جذاب میباشد بدانید در حالتی که شما همین الان یک ایموجی را در گوگل سرچ فرمایید خواهید روءیت کرد که حاصل متعددی برای شما ظواهر می شود که می خواهند غرض شمارا از این سرچ اکران دهند. می بایست بدانید این نتیجه ها متعدد می باشند. به نمونه تحت اعتنا فرمایید تا به فهم و شعور بهتری از این مقاله برسید:

 

 

 

ما در اینجا ایموجی گربه را وارد نموده‌ایم هم اکنون نتیجه ها را ببینید!

 

در زمان یک تحقیق مشخص و معلوم گردیده است که ایموجی تیک یا این که نشان، بیشتر در تعریف‌ها و عنوان ها کاوش به کار گیری می شود ولی میتوان از آن ها در متا هم به کار گرفت.

 

بخاطر داشته باشید که ایموجی‌ها خیر فقط اعتنا مخاطبین به پست یا این که عنا وین را بیشتر میکنند بلکه خواننده را به کلیک هم تشویق می‌کنند. همینطور از آن ها تحت عنوان راهی برای ساخت و ساز فهرست بندی و دسترسی سریع به پست‌هایتان نیز می توانید امداد بگیرید.

 

 

آیا به کار گیری از ایموجی ها در اعلان گوشی، قادر است نرخ کلیک ساخت‌و‌ساز نماید؟

شاید این واقعه برای شما هم فیس داده باشد که تلفن همراهتان به نشان‌ی اعلان پر‌نور می‌شود و ناگهان شما به سمت موبایلنتان نگاه می کنید. درصورتی که مورد مهمی باشد آن را محاسبه می کنید البته در اکثر مواقع این اعلان‌ها را نادیده گرفته و به فعالیت قبل خویش درگیر می شوید.

اکنون بایستی در پی راهی باشید که حیث یوزرها را به‌این اعلان‌ها جلب نمائید. در اینجا میتوان اظهار‌کرد گشوده هم ایموجی‌ها به یاری شما می آیند و با به کار گیری از آنهاست که می توانید به دیده مخاطبین خویش بیایید.

 

با استعمال از آزمایش A/B هم میتوانید ایموجی‌های پرطرفدار مخاطبینتان را پیدا فرمایید و با استعمال از آن ها نرخ کلیک را ارتقاء دهید.

 

مثلا یک رستوران برای اینکه بتواند نرخ کلیک بگیرد و تبلیغات خویش را به مخاطبان علامت دهد از ایموجی پیتزا در انتهای تبلیغاتی که برای یوزرها در موبایلشان ارسال می‌نمود استفاده نمود. فیض هم بسیار مناسب و عالی از فعالیت درآمد و از همین شیوه مخاطبان متعددی را جذب رستورانش نمود.

 

 

 

سود‌گیری 

 

درین محتوا دریافتیم که خواهیم توانست با استعمال از ایموجی‌ها تبلیغات و بازاریابی ایمیلی یا این که آدرس اینترنتی مارکتینگ را جاری ساختن دهیم. همینطور خواهیم توانست با به عمل بردن ایموجی‌های جذابی که آیتم پسند کاربرانمان میباشد، نرخ کلیک اینترنت سایتمان را بالا ببریم. ولی اشاره کردیم که نباید سوای اصول و تکنیک اینکار را اعمال بدهید و با به کارگیری از آزمایش A/B می‌توانید لیستی از ایموجی‌های دوستداشتنی و پرطرفدار کاربرانتان را در دست بگیرید و از آنان برای به چنگ آوردن نرخ کلیک به کارگیری فرمائید. همینطور با به کار گیری از ایموجی‌ها می‌توانید مارک خودتان را انسانی‌خیس جلوه دهید تا کاربرانتان تعامل بهتری را با شما برقرار نمایند و مارک شما در ذهنشان تصویب خواهد شد. هم اکنون وقت آن میباشد که دست به فعالیت گردید و یک تبلیغ بسیار دیدنی با ایموجی‌ها بسازید. درانتظار نظرها و سوال‌های شما در بخش نگرش‌ها هستیم😊

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

HTTPS

6. سرعت بار گذاری تارنما خویش  سئو سایت   را چک فرمائید

آیا وب سایت شما خیلی سریع بارگیری می گردد؟

 

در شرایطی‌که اینطور نباشد ،پس تارنما شما نیز قرار وجود ندارد سکو seo در گوگل بگیرد.

 

به همین استدلال می‌خواهید به برگه PageSpeed Insights بروید.

 

این ابزار مجانی گوگل به شما قابلیت و امکان می‌دهد که سرعت وب سایت خویش را برای دسک تاپ و یوزرها تلفن همراه ارزیابی نمائید:

 

حتی به شما قابلیت می‌دهد بدانید که می‌توانید برای سرعت بخشیدن به امور چه کاری اجرا دهید.

 

 

ارتقا سرعت لود وبسایت

ارزیابی لیست چک محتویات

هیچ انکاری نیست: در صورتیکه میخواهید در Google خوب جایگاه بندی گردید، بایستی محتوای عالی منتشر فرمائید. به همین برهان امروزه محتوا بخشی تبارک برای هر استراتژی بهینه سازی امروزی میباشد. و درین نصیب قدم های دقیقی برای ساخت و ساز نوع محتوا در سال 2020 (و بالاتر از آن) به شما نماد خواهم اعطا کرد.

 

1. با به کارگیری از \"تکنیک عرش خراش\" محتوای شگفت انگیز ساخت فرمائید

تکنیک افق خراش یک فرمول حاذق برای نشر مطالب شگفت انگیز میباشد.

 

در واقع ، اینجانب از این تکنیک برای دو برابر کردن ترافیک موتور کاوش به کارگیری کردم:

 

این مراحل 3 مرحله ای میباشد:

 

نخست قطعه ای از مطالب دوست داستنی را در تجارت خویش شناسایی نمائید

سپس ، چیزی حتی بهتر ساخت نمائید

در پایان ، آن محتوا را تبلیغ فرمائید

هویدا میباشد ، اینجانب جایی ندارم که در اینجا روند بیشتری در مورد این روند محاسبه کنم.

 

به این ترتیب در حالتی‌که می‌خواهید درباره ی تکنیک افق خراش بیشتر بدانید ، در اینجا دو منبع اثرگذار وجود دارااست:

 

تکنیک جستجوگرها همگی روزگار گزینه عشق اینجانب برای کلاه سپید (59٪ ترافیک ارگانیک)

 

به چه شکل اینجانب در 14 روز ترافیک جستجوی خویش را 110٪ ارتقا دادم

 

 

image 02

2. محتوای خویش را در غایت خوانایی ساخت نمایید

هیچ کس قرائت دیوارهای غول پیکری از متن را دوست ندارد:

 

به همین برهان میباشد که اینجانب مدام محتوای خویش را در نصیب هایی برای خوانایی سهل وآسان خیس، می‌شکنم .

 

این تکه های با خوانایی بالا  سبب ساز کاهش نرخ پریدن وب سایت اینجانب میباشد ، که یک ادله اصلی جایگاه بندی گوگل میباشد.

 

 

تحلیل لیست ایجاد محتوا

3. زمینه ورقه خویش را عمیق و بی نقص پوشش دهید

زمانی بیش تر از یک میلیون سود جستجوی Google را تجزیه و چک کردیم ، یک چیز پررنگ میباشد:

 

محتوایی که در گوگل شایسته ترین جایگاه را داراست ، گرایش داراست تا یک مسئله را به طور عمیق پوشش دهد.

 

 

4- از Schema Markup به کار گیری نمائید

نشان گذاری Schema به موتورهای کاوشگر امداد می نماید تا محتوای شما‌را بهتر شعور نمایند.

 

در واقعیت ، گوگل جدیدا به رکورد خویش رسیده میباشد تا بگوید Schema قادر است به مرتبه شما یاری دهد.

 

با آن…

 

اجرای Schema میتواند خلل باشد.

 

به همین استدلال اینجانب ابزار آزمایش داده ساختاری یا این که  Google’s Structured Data را سفارش میکنم.

 

 

Schema Markup

5. روی قالب های محتوا که در حال حاضر فعالیت می‌شوند تمرکز نمایید

دسته BuzzSumo جدیداً 100 میلیون نوشته‌علمی را مرور نموده است.

 

خوب،  آن ها چه یافتند؟

 

اولیه ، خبر بد:

 

\"اکثر مطالب هیچ پیوند سازی نداشتند\".

 

اوه اوه...

 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

نیاز استفاده کننده را برای ساخت‌و‌ساز محتوای مطلوب، مقصود قرار دهید

 

پیش از آنکه استارت به تایپ کردن محتوا فرمائید، بهتر میباشد نیاز استفاده کننده سئو سایت را پیدا فرمائید. بیایید با یکدیگر درستگو باشیم. در شرایطی که نیاز استفاده کننده داده ها تصاحب کردن راجع‌به بها کالایی خاص میباشد، نمی توانید محتوای 2000 واژه ای برای وی ایجاد فرمائید. پس بهتر میباشد به مکان سرگرم کردن ذهنتان برای وقت گیر خیس کردن نوشته ی علمی، روی نیاز استفاده کننده تمرکز نمایید و همه اطلاعاتی که وی می‌خواهد را در اختیارش قرار دهید.

 

دقت داشته باشید که شما برای کسب اعتبار از استفاده کننده و از گوگل، می بایست روی کیفیت محتوا عمل نمائید و دقیقا به عبارتی چیزی را بیان کنید که استفاده کننده به آن ادله به ورقه وبسایت شما آمده میباشد.

 

همه مقاله ها زمان بر رده خیر و خوبی ندارند

 

شاید پیش خیس مبادرت به ساخت محتوا وقتگیر نموده اید و متاسفانه نتوانسته اید حاصل دلخواه خویش را کسب فرمایید! صحت دارد؛ همانطور که گفتیم، ملاک درجه بندی بهتر در گوگل، تعداد عبارات وجود ندارد.

 

بعضی از اشخاص برای آنکه به نوشته‌ی علمی ای 2000 واژه و کلمه ای برسند، سوای اعتنا به مخاطب، با توضیحات اضافه و به اصطلاح آب بستن در محتوا، محتوایی خسته کننده، بی انگیزه و از هم گسیخته ساخت می نمایند.

 

خوب میباشد بدانید که ربات های گوگل به اندازه کافی هوشمند می باشند که بتوانند همبستگی یک متن و توضیحات اضافه و تکراری را تشخیص دهند. پس همانگونه که گفتیم، می بایست تمرکز خویش را روی کیفیت محتوا قرار دهید. هر محتوای زمان بر ولی بی کیفیتی نمی تواند در صفحه ها حاصل گوگل، درجه بگیرد.

 

کلام آخرین

همانطور که خواندید، بهتر میباشد به مکان تمرکز روی تعداد کلمه ها مطلوب برای مقاله‌ها وب سایت، بر کیفیت محتوا و نیاز استفاده کننده اعتنا فرمایید. با دقت به آنچه که در اصول seo 2021 گفتیم، گوگل این ایام بیشتر در روئت کرد استفاده کننده می نشیند و کلیه چیز را از نظر کاربر محاسبه می نماید. پس بهتر میباشد ماشینی بودن مقاله ها را کنار گذارده و مطابق با گرایش مخاطب، مبادرت به ساخت محتوا فرمائید.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

یکسری نکته پشت پرده ای

 درباره‌ی وب سایت مپ که مکان دیگه ای گفته نشده سئو سایت  اونم اینه که

 

1-میتونید تارنما مپ ها رو فشرده نمایید! ولی صرفا با فرمت . gz

 

2- تارنما مپ حداکثر سایزش میتونه 50 مگا بایت باشه

 

3-وب سایت مپ میتونه حداکثر 50000 شیت رو باطن خودش داشته باشه.

 

4-تارنما مپ رو میشه در پوشه روبوتس(robots.txt) هم بهره مند شد. (رباتس چه چیزی است؟)اینجوری:

 

Sitemap:

 

ولی sitemap-location  بایستی به طور بی نقص نوشته بشه. اینجوری:

 

https://www.example.org/sitemap.xml

 

5- از سال 2011 هم گوگل خاطرنشان کرد که وب سایت های چندین زبانه به دو شیوه میتونن وبسایت مپ هاشون رو برای ما بفرستن.

 

به صورت نمونه در حالتی که یک سایت داشته باشیم به لهجه انگلیسی و گویش یونانی از این متاتگ در صفحه های یکسان استعمال شود.

 

 

 

 

 

 

 

نحوه دوم برای تارنما مپ های وبسایت های یکسری زبانه:

 

 

 

  http://www.example.com/en

 

  

 

  

 

 

 

 

 

   http://www.example.com/gr   

 

    

 

 

 

 

 

 

 

6- داشتن یک‌سری تارنما مپ در یک سایت هیچ مشکلی نداره و میتونید برای هر قسمت یک وبسایت مپ جدا از هم تهیه و تنظیم فرمائید.(به شرط داشتن صبر و مجال مازاد)

 

7-فولدر وب سایت مپ رو هر جایی دلمون بخواد میتونیم توی تارنما بگذاریم البته نکته حائض اهمیت اینه که تنها زیرمجموعه های اون فولدر رو پوشش میده صرفا! برای همین صرفا در فولدر اساسی یا این که root بگذاریدش که خیال و خاطر هممون(شما، مشاور سئوتون((احتمالا خودم!)) و گوگل) شل باشه.

 

8-توی change frequency میشه تغییرات ساعتی هم اضافه کرد! یعنی \"hourly\" یعنی مرکز هر ساعت گوگل بیاد و محاسبه کنه تارنما رو برای تغییرات توی صفحه ها.

 

9- پایانی نکته از پشت پرده ی وبسایت مپ اینکه تارنما مپ عکس و ویدیو هم داریم! که خیلی مهیجه و برای بهینه سازی خیلی خیلی کاربرد داره.

 

گونه های وب سایت مپ

بسته به نوع ساختاری تارنما مپ کلا 4 نوع وبسایت مپ بیشتر نداریم.

 

HTML Sitemaps

اولی نوع، html است که در یک برگه تک تک لینک و پیوند ها رو قرار بدیم و نام کاغذ هم بگذاریم sitemap(طریق منسوخ گردیده‌است! نو تاکید گردیده که به کارگیری نشه. داده ها بیشتر در امر عدم به کار گیری از HTML sitemaps) و در شرایطی‌که این نوع وبسایت مپ میخواید داشته باشید بهتره نوع سوم رو تعیین نمایید.

 

XML Sitemaps

 

نوع دوم xml بود که بالا توضیحات مختصر رو در موردش دادم.

 

TEXT sitemaps

نوع سوم از تارنما مپ ها، وب سایت مپ های مبنی بر متن (تکست-TEXT) می‌باشند.

 

در شرایطی‌که سایت شما صرفا و صرفا مشمول صفحه ها بی آلایش  میباشد( و تصاویر و کلیپ و .... ندارید) میتونید از این نوع وب سایت مپ به کار گیری فرمائید که ابدا پیشنهاد نمی‌شود.

 

ولی این نوع وب سایت مپ محدودیت 10 مگا بایتی داره اما میشه فشرده اش کرد ولی صرفا با فرمت gzip) طرز طراحی سایت مپ های تکستی خیلی بی آلایش میباشد. کافیه یک پوشه نوت پد گشوده فرمائید و توی هر خط یک پیوند رو اضافه نمایید. نام فولدر رو هر چیزی میتونید بگذارید البته درصورتی که sitemap.txt باشه بهتره. نکته حائض اهمیت اینه که مطلقا بایستی این فولدر تکست رو به طور UNICODE ذخیره فرمائید.

 

SYNDICATION FEED Sitemaps

چنانچه از RSS زیاد استعمال می‌کنید، میتونید از این نوع تارنما مپ به کارگیری فرمایید. گوگل از atom 1.0 , RSS 2.0 پشتیبانی میکنه. نکته قابل توجه اینکه میتونید از mRSS برای وب سایت مپ ویدیوهاتون هم استعمال نمائید. (داده ها بیشتر mRSS)

 

GOOGLE SITE sitemaps

خویش گوگل این قابلیت رو میده که سایت بسازید!(گوگل وب سایت) در‌صورتی‌که سایت شما با به کار گیری از خدمت گوگل وب سایت درست شده، به صورت خود کار خویش گوگل براتون وب سایت مپ تنظیم میکنه.در‌حالتی که نمیدونید این تارنما مپ کجا میباشد می بایست به نشانی ذیل مراجعه‌نمایید.

 

http://sites.google.com/site/yoursitename/system/feeds/sitemap

 

اگه با به کار گیری از گوگل اپز یا این که جی سوتز(gsuites) به کار گیری کردید(اما اسمش به تازگی انگار تغییر کرده و گردیده workspace!) می بایست به نشانی ذیل رجوع‌نمایید.

 

http://sites.google.com/yourdomain/yoursitename/system/feeds/sitemap

 

هم اکنون ممکنه حیران گردیده باشید و این پرسش پیش بیاد که کدام نوع تارنما مپ مطلوب ترین نوع تارنما مپ میباشد که پیرو به‌این پرسش هم پاسخ می‌دهیم.

 

شایسته ترین نوع وب سایت مپ کدام میباشد ؟

حتما وب سایت مپ های XML از تمامی بهتر و کارآمدتر می‌باشند . پس در شرایطی که قراره تارنما مپی داشته باشید مطلقا از نوع XML باشه. xml یه جورایی به طور استاندارد در تارنما مپ تبدیل شد‌ه‌است.

 

 

 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


در‌حالتی که شما اخرین با خطای 403 forbidden مواجه گردیده اید بدین مفهوم میباشد  سئو سایت  اذن دسترسی به‌این سرور را ندارید. و به احتمال زیاد ، شما نمی دانید که چه چیزی سبب آن شد‌ه‌است. نگران این آیتم نباشید چون این یک سناریوی تماماً متداول میباشد که اکثری از یوزرها سایت ها با آن رو به رو میشوند. دراین جا رفع خطای 403 forbidden را به شما فراگیری خوا هیم بخشید.

ما در  این نوشته‌علمی از دو لحاظ خطای 403 را آنالیز می‌کنیم در نگاه اولیه فرض می‌کنیم که شما صاحب و مالک یک وبسایت می‌باشید و نمی توانید به آن دسترسی پیدا نمائید و در نگاه دوم فرض میکنم که شما یک استفاده کننده معمولی می باشید و نمی توانید به یک تارنما خاص دسترسی پیدا فرمایید

در نگاه اولیه که شما صاحب و مالک یک تجارت می باشید به صورت خلاصه ، برای رفع خطای 403 forbidden این فرآیند را دنبال فرمایید :

پرونده .htaccess خویش را محاسبه یا این که تهیه دوباره نمایید / تغییر تحول اسم دهید
گشوده آدرس تایید صلاحیت های پرونده و فایل
پلاگین های وردپرس را غیرفعال نمائید
درصورتی که میخواهید در باب این موردها بیشتر بدانید ، به قرائت این فراگیری ادامه دهید. شما می بایست دلایلی که ممکن میباشد باعث به خطای 403 forbidden گردد را شناسایی فرمایید تا رویکرد های خلاص شدن از آن را بدانید. برای مثال، ما به شما نماد خوا هیم اعطا کرد که به چه شکل این اشتباه را در یک وبسایت وردپرسی برطرف فرمائید. با این حالا ، فرآیند نسبتاًً در هر CMS یا این که وبسایت اثبات دیگری یکسان میباشد .

خطای 403 forbidden چه چیزی است؟
پیش از اینکه ادامه دهیم و به رفع خطای 403 forbidden بپردازیم، در آغاز بایستی بفهمیم که‌این اشتباه چه می باشد.

این یک کد حالت HTTP میباشد . زمانی که با این پیام نادرست مواجه می‌شوید ، در اصلً در کارایی میباشید تا به نشانی یا این که اینترنت سایتی دسترسی پیدا نمائید که دسترسی به آن ممنوع باشد. خطای 403 ممکن میباشد به صورت های ذیل ظواهر خواهد شد:

Forbidden: You don’t have permission to access [directory] on this server

HTTP Error 403 – Forbidden

403 forbidden request forbidden by administrative rules

403 Forbidden

Access Denied You don’t have permission to access

براین اساس انگیزه این مشکلات چه می‌باشد؟

عوارض خطای 403 Forbidden
اخذ ارور 403 در میانه توسعه و گسترش تارنما ممکن میباشد نگران کننده باشد. ولی پیش از اینکه بتوانیم آن را برطرف کنیم ، بایستی در باب طرز به وجود وارد شدن آن بدانیم. ادله معمولی اینکه ما این اشتباه را مشاهده می‌کنیم این میباشد که شما کوشش دارید به چیزی دسترسی پیدا نمائید که اذن آن را ندارید. تولید خطای 403 forbidden روشی میباشد که تارنما شما می‌گوید شما تایید صلاحیت کافی برای ادامه فعالیت را ندارید.

مقاله ها دارای ربط
به چه شکل خطای Error establishing a database connection را در وردپرس رفع کنیم؟
به چه شکل خطای 504 Gateway Timeout را در وردپرس رفع کنیم؟
این نادرست اصولاً به جهت موردها تحت میباشد:

جواز های پرونده یا این که فولدر غلط میباشد

پیکربندی غلط در پرونده .htaccess

به دنبال میاموزیم که به چه شکل می اقتدار این نادرست را بر طرف کرد

رفع خطای 403 forbidden
اینک که از دست اندرکاران متعدد تولید کننده غلط با خبر شدیم ، وقت آن میباشد که به چگونگی خلاص شدن از آن و رفع ارور 403 بپردازیم. پروسه مذکور در اینجا عمدتا بر وردپرس متمرکز میباشد ، البته می‌تواند در تارنما های دیگر نیز انجام گردد ، درپی برخی از راه‌حل ها را برای رفع خطای 403 forbidden به شما فراگیری میدهیم.

پرونده .htaccess را تحلیل فرمائید
ممکن میباشد با پرونده .htaccess آشنا نباشید. ادله این فرمان این میباشد که پرونده اکثر زمان ها در فهرست پروژه مخفی می‌ماند. با این اکنون ، چنانچه از File Manager Manager استعمال میکنید ، بایستی htaccess را به صورت پیش فرض در hPanel خویش ملاحظه کنید .

در موردها دیگر ، برای مثال ، درصورتی که از cPanel به کارگیری می‌کنید ، با دسترسی به Control Panel صاحبخانه با یاری File Manager میتوانید این فعالیت را جاری ساختن دهید .

انتخاب محل رئیس فولدر از میزبانی در اختیار گرفتن پنل
در فهرست public_html ، درپی پرونده htaccess  بگردید.

در‌حالتی که پوشه. htaccess  را مشاهده نکردید میتوانید بر روی پیکربندی کلیک فرمائید  و مورد Show Hidden Files (dotfiles) را فعال نمایید.

برای یاری به شما در شعور فولدر htaccess  می بایست بدانید که‌این یک فولدر تنظیمات سرور میباشد و عمدتا با تغییر تحول تنظیمات در پیکربندی Apache Web Server  عمل می نماید.

مقاله‌ها دارای ارتباط
50 خطای متداول وردپرس و شیوه برطرف کردن آنها
پیوند dofollow چه است و به چه شکل خواهیم توانست آن را ساخت و ساز کنیم؟
در حالتی‌که چه .htaccess  حدوداً در کلیه تارنما های وردپرس وجود دارااست ، ولی در بعضی از مورد ها معدود ، زمانی وبسایت شما .htaccess ندارد یا این که ناخواسته حذف میگردد ، می بایست  یک پرونده .htaccess به طور دستی ساخت و ساز نمائید.

در حال حاضر که خویش را پیدا کردید. htaccess ، مجموع آنچه شما بایستی اعمال دهید این میباشد:

پوشه را بارگیری فرمائید و در کامپیوتر خویش یک ورژن حامی از آن تهیه و تنظیم فرمایید

بعد از اتمام ، پرونده را حذف نمائید.

فعلا ، عملکرد نمایید به وبسایت خویش دسترسی پیدا فرمایید.

در شرایطی که وبسایت شما به صحت فراخوانی خواهد شد ، این به‌این مضمون‌ میباشد که. پرونده htaccess سایت شما حاد بود میباشد

برای تولید یک فولدر .htaccess جدید ، به داشبورد وردپرس خویش وارد گردید و روی پیکربندی  ›  پیوندهای اثبات کلیک فرمائید .

سوای تولید هیچ تغییری ، روی دکمه ذخیره تغییرات در تحت شیت کلیک فرمائید.

این یک پوشه جدید ساخت می نماید که به عبارتی فولدر htaccess برای تارنما شما می گردد.

در صورتیکه شما این نحوه را اعمال دادید و به فیض نرسیده اید ، به سراغ نحوه بعدی بروید.

گشوده آدرس تایید صلاحیت های پرونده و فهرست
ادله دیگر مواجهه با پیام 403 Error Forbidden ، تایید صلاحیت های بد برای پرونده ها یا این که فایل های شما میباشد. کلاً ، هنگام ساخت و ساز پرونده ها ، آنان دارنده مجوزهای پیش فرض خاصی می باشند. این مورد ها اصولاً طریق قرائت ، تایپ کردن و اجرای فولدر ها را برای به کارگیری شما در دست گرفتن می نمایند.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


در شرایطی که رئیس یک وبسایت نو میباشید، آیا میدانید برای وب سایت خویش سئو سایت چه دامنه ای گزینش نمائید؟ کدام پسوند مطلوب وب سایت شما میباشد؟ گزینش پسوند دامنه چه تاثیری بر وب سایت شما دارااست؟ آیا پسوند دامنه بر سئوی شما اثر می‌گذارد؟ در‌حالتی که که پسوند تارنما خویش را عوض نمائید آیا به وب سایت شما جراحت میزند؟

درپی این نوشته‌ی علمی قصد داریم به سوال ها بالا جواب دهیم و به صورت ظریف تاثیر پسوند دامنه بر سئوی وبسایت را تحلیل کنیم.

دامنه چه میباشد؟

در ابتدائی ترین وضعیت می بایست بدانیم دامنه چه میباشد. دامنه (Domain) یا این که به عبارتی دامین، در وب به اسم منحصر گفته می گردد که برای هر وب سایت منحصر میباشد که برای دسترسی به هر سایتی می بایست اسم دامنه وبسایت را در وب سرچ نمائید.

دامنه یک وبسایت، شبیه نشانی یک خانه میباشد. همانگونه که برا کشف کردن منزل بایستی نشانی داشته باشید تا آن را پیدا فرمایید برای دسترسی به یک وبسایت هم می بایست نشانی اینترنتی آن را جست و جو نمائید.

در مجموع یک دامنه از سه بخش گوناگون درست شده میباشد که با نقطه (دات) ازهم غیر وابسته میگردند. نصیب اولیه مشخص و معلوم کننده ماهیت تارنما میباشد (WWW). نصیب دوم، اسم دامنه میباشد که به عبارتی اسم وبسایت میباشد (مانند momtazserver) و نصیب انتها یا این که به عبارتی پسوند دامنه نشانگر نوع تارنما میباشد(مانند .Com).

در نوشته ی علمی تعیین دامنه وبسایت برای شما یادگرفتن شیوه گزینش یک دامنه مطلوب را قرار داده ایم.

اشکال پسوند دامنه
پسوندهای موضوعی دامنه سطح بالا (TLDs:Top Level Domains) میتوانند یک دامنه سطح بالای همگانی (GTLD) یا این که یک پسوند کشوری (ccTLD) یا این که ترکیبی از این دو باشد.

در‌پی به ارزیابی تعدادی پسوند پر کاربرد میپردازیم:


پسوند COM:  جزو پرکاربرد ترین پسوندها برای دامنه تارنما میباشد. این پسوند به معنای تجاری میباشد و برای اشخاص حقیقی وواقعی و حقوقی قابل تصویب میباشد.
پسوند NET: مخفف کلمه و واژه Network به معنای کانال میباشد و بیشتر گزینه استعمال وب سایت هایی میباشد که در مورد کانال های اینترنتی و کانال های آگهی عمل دارا‌هستند.
پسوند Org: به معنای سازمان و تشکیلات میباشد و عموما برای سازمان ها و شرکت های غیرانتفاعی که بعضی غیر تجاری یا این که حتی تجاری میباشند آیتم استعمال قرار میگیرد.
پسوند gov: مختصر کلمه و واژه government میباشد به معنای دولت و بیشتر مرتبط با وبسایت ها و ارگانهای دولتی است.

پسوند edu: در وب سایت های آموزشی و تعلیمی از پسوند edu به کارگیری می گردد که‌این پسوند مخفف کلمه و واژه education  میباشد.
پسوند biz: مخفف واژه و کلمه business  یعنی کسب و کار میباشد که در تارنما های تجاری و شغلی و سرویس ها مرتبط با بیزنس الکترونیک از این پسوند به کار گیری می‌شود.
پسوند int: برگرفته از واژه و کلمه international در معنای دربین المللی میباشد که مرتبط با وب سایت ها و سازمانهای دربین المللی میباشد.
پسوند ir: این پسوند برای وب سایت های اهل ایران به کارگیری می‌شود و تصویب این پسوند به وسیله کسانی که مقیم کشور‌ایران میباشند شکل می‌گیرد.
برای بقیه سازمان ها یا این که موسسه ها داخلی و ارگان های دولتی با افزودن مخفف به ir. پسوندهای خاص ساخته می‌گردد مانند پسوند ac.ir. و co.ir. و sch.ir. و net.ir. و gov.ir. و org.ir. و id.ir. .

آیا پسوند دامنه بر روی سئوی یک وبسایت تاثیر داراست؟
بر پایه ی حیث سنجی نو moz معین گردیده‌است که بسط دامنه تاثیر پاره ای در مرتبه بندی سایت ما داراست و به طور بی واسطه بر روی آن اثر نمی گذارد. البته هنوز تماما و قطعی نمی اقتدار در این باره لحاظ اعطا کرد. البته بایستی بدانیم که:


گزینش اسم دامنه و پسوند دامنه مطلوب بسیار وسیع میباشد. بهتر میباشد موضوعات مطلوب با محتوا و پسوند نیز متناسب با قضیه و و ناحیه جغرافیایی باشد.
کیفیت یک تارنما ادله مهمی در سئوی وب سایت میباشد. پس بهتر میباشد تمرکز خویش را روی محتوا و کیفیت وب سایت بگذارید تا اینکه ذهن خویش را مشغول گزینش پسوند وبسایت فرمائید.
پسوند کشورها یک تعیین هوشمندانه برای پسوند وبسایت میباشد. به صورت نمونه در صورتیکه قصد بسط تجارت خویش در کمپانی یک مرزو بوم دارید تعیین پسوند مطلوب برای به عبارتی مرزوبوم قادر است به سئوی تارنما یاری دهد.
گوگل تاکید داراست که پسوند دامنه مزایای مرتبه بندی در دامنه های سنتی com.  یا این که org. را تغییر تحول نخواهد بخشید. ولی بهتر میباشد اندیشه کنیم که می‌تواند تاثیر غیر مسقیم داشته باشیم.
پسوند دامنه میتواند تغییر‌و تحول نماید
اکثرا یوزرها بر پایه ی فرمت دامنه و پسوند دامنه داده ها تارنما یک کمپانی را اخذ می نمایند. بر پایه ی توافق همگانی پسوند های دامنه edu, .com.  و org. بیشترین و بالاترین امتیاز را در موتورهای جست و جو را دارا‌هستند مبتنی بر این مبنا برخی از دانشمندان اعلام کرده اند به کار گیری از اسم پسوندهای نو دامنه ایده بدی میباشد چون سبب ساز زخم درجه بندی می‌شود.

از آنجایی که هر روزه گوگل عملکرد می نماید گویش خویش را به لهجه مخاطب مجاورت نماید مهم‌ترین دلیل در جایگاه بندی تجربه مخاطب میباشد. به دنبال به یک‌سری نکته در رابطه افزودن پسوند دامنه اشاره میکنیم:


بعضا از پسوندهای دامنه تازه، گران می باشند و این به‌این معنا میباشد که تارنما های اسپم کمتر از این پسوند به کارگیری می نمایند. براین اساس سایت هایی که از این پسوند ها به کارگیری می نمایند احتمالا از اعتبار بیشتری برخوردار می باشند.
به کار گیری از پسوند دامنه هایی که پذیرش گردیده میباشند و کاربر بیشتری دارااست میتواند در سئوی وب سایت و سکو بندی وب سایت موءثر باشد.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

🔅تعمیرات را سریع جاری ساختن دهید

در صورتی طاقت فرسا افزارتان در گیر نقص‌ گردیده‌است، گشوده هم بایستی هر چه سریع خیس آن ایراد را حل فرمائید.  سئو سایت  برای این عمل هم بهتر میباشد از سرویس ها سازمان هایی به کار گیری فرمایید که‌این سرویس ها را ارائه می‌دهند. خدماتی که ممکن میباشد به آنان نیاز داشته باشید دربرگیرنده:

 

فردی را برای حل ایرادات اضطراری نزد شما بفرستند.

به شما آرم می‌دهد چه‌طور می‌توانید تجارت خویش را ایمن نگه دارید.

هنگامی فرصت آپ دیت رسد به شما یاری دهد تصمیم بگیرید چه چیزی بخرید (یا این که آنها را برای شما بسازند).

🔅خودداری از تقلب در پرداخت

سیستم برهان کسب و کار الکترونیکی شما احتمالاً دارنده مراقبت بدون پول از کلاهبرداری داخلی میباشد و احتمالاً کافی میباشد ولی با کلاهبرداران ماهر غامض مطابقت و همخوانی ندارد. اضافه کردن خدمت های غربالگری کلاهبرداری فرد ثالث به مغازه شما امداد می نماید تا نرخ کلاهبرداری را کاهش دهید.

 

پیرو سرویسی باشید که هزینه هر رجوع شارژ پی درپی را پوشش دهد و هر سفارشی را اکران دهد. براین اساس موتور هوش تصنعی آن‌ها تفاوت در میان مشتریان خوب شما و حتی کلاهبرداران بسیار باذکاوت را می‌آموزد.

 

🔅تبلیغات

اجرای حتی یک کمپین تبلیغاتی بی آلایش به مجال نیاز داراست و لغت ها کلیدی و غرض گذاری بایستی صحیح باشد. با برون سپاری کمپین های تبلیغاتی جستجوی خویش به یک خدمت PPC (پرداخت به ازای هر کلیک) مانند momtaz سئو، میتوانید در وقت خویش صرفه جویی کرده و مشتریان نو بیشتری را به وب سایت خویش بیاورید.

 

🔅سئو موتور کاوش (بهینه سازی)

ما دلداده به اشتراک گذاشتن داده ها بهینه سازی با صاحبان مشاغل کوچک هستیم. و اپلیکیشن های موثر بخش اعظمی برای معین کردن مناطقی وجود دارااست که می‌توانید تارنما خویش را بهبود ببخشید، مانند SEMrush و بهینه سازی Check.

 

ولی در‌حالتی که ایفا سئو لغات کلیدی متناسب با نرم‌افزار شما وجود ندارد، واگذاری آن قادر است به شما یاری دهد سریع به مشتریان نو برسید. سرویس ها Momtaz بهینه سازی قادر است یک کمپین بهینه سازی سفارشی ساخت و ایفا نماید و وبسایت شما‌را seo نماید تا بدون چاره نشوید این فعالیت وقتگیر را خودتان اعمال دهید.

 

 

🔅حمل و نقل

یکی‌از بالاترین سختی ها رقابتی که مشاغل کوچک آنلاین می بایست از پس آن برآیند، هزینه حمل و نقل میباشد.

 

خرده فروشان عمده تخفیف های هنگفتی را از موسسات حمل و نقل اخذ می نمایند و آنان منابع ما یحتاج را برای یافتن شایسته ترین معاملات برای حمل اقلام متعدد به جای های گوناگون در چنگ دارا‌هستند. برای یک SMB، خرید مقایسه برای حمل و نقل میتواند خسته کننده باشد و ممکن میباشد فایده متعددی نداشته باشد چون هنوز هم نرخ های بالاتری به والا خیس ها پرداخت می‌کنید.

 

یک اپلیکیشن حمل و نقل خوب همینطور بعضی از فعالیت هایی را که حمل و نقل را بسیار غیر قابل درک می نماید، جاری ساختن میدهد، مانند نظارت دوباره نشانی، ساخت‌و‌ساز برچسب های برگشتی، طرح ریزی وانت ها و به روزرسانی مشتریان راجع‌به فرصت ورود جنس های آنان. در جمهوری اسلامی ایران میتوانید از کمپانی هایی مانند اسنپ و پست ملی استعمال نمائید.

 

🔅رونویسی

آیا برای مرجع، بازاریابی و دسترسی به متن گفتگو ها، جلسات و فیلم های خویش به یک کارمند نیاز دارید؟ برخی از دستیار های مجازی این عمل را برای شما جاری ساختن میدهند، ولی می‌توانید با یک نرم افزار ارزان ارزش مجهز به هوش تصنعی مانند Otter یا این که Temi که سخن های شمارا ضبط و رونویسی می نماید، در وقت خویش صرفه جویی نمائید.

 

🔅سرویس ها دستیار مجازی

آدرس اینترنتی و رئیس اپ ها می‌تواند مجال متعددی از عمل تان را بگیرد، به خصوص با رویش کسب و کارتان. یک خدمت دستیار مجازی میتواند این مشاغل را همپا با ورود داده ها، تحقیق و رئیس فروشندگان و مورد ها دیگر برای شما رئیس نماید.

 

بها دستیاران مجازی بومی در آمریکا از 25 تا 30 دلار در ساعت شروع میشود. پیش از گزینش، با تارنما هایی مانند VirtualAssistant که سرویس ها VA را براساس بخشها، تخصص، نوع مشتری و موردها دیگر لیست می نماید، رجوع‌کنید، ایده ها را بخوانید و در رابطه آیتم های خویش تحقیق فرمایید.

 

حذف هرمورد از وظایف جان دار در‌این لیست از لیست کارهایی که می‌توانید ایفا دهید می‌تواند به شما در پیشبرد بهتر کارتان یاری دهد.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

گونه های انکر تکست

·تطبیق بی نقص Exact match: درصورتی که انکر تکست سئو سایت عینا واژه و کلمه کلیدی باشد که در تیتر مصرف شده میباشد (واژه کلیدی اساسی) به آن انکر تکست تطبیق بدون نقص میگویند. به عنوان مثال عبارت کلیدی”تاثیر لینک و پیوند سازی داخلی” مارا به برگه‌ای با همین تیتر متصل نماید.

 

·تطبیق جزیی Partial match: زمانی که انکر تکست حاوی واژه و کلمه کلیدی متبوع به همدم اندکی تغیرات مثل پسوند یا این که پیشوند باشد. به صورت نمونه “تاثیر پیوند سازی داخلی” مارا به ورقه‌ای با تیتر “تاثیر لینک و پیوند سازی داخلی بر seo داخلی” متصل نماید.

 

·تجاری یا این که مارک (Branded): به کار گیری از اسم تجاری (مارک) تحت عنوان انکر تکست. به عنوان مثال انکر تکستی با تیتر “آدیداس”.

 

·برهنه یا این که سوای اسم (Naked): در این‌حالت انکر تکست به عبارتی URL وبسایت میباشد و به مکان به کار گیری از واژه کلیدی از نشانی وبسایت به کارگیری می‌گردد.

 

·همگانی (Generic): این انکر تکست یک عبارت یا این که واژه همگانی میباشد. مثل: بیشتر، اینجا کلیک فرمایید، اینجا، داده ها بیشتر و … .

 

·تصویر (Image): در‌این‌حالت‌ از متن توصیفی عکس یا این که آلت تگ آن تحت عنوان انکر تکست به کارگیری می شود. با یاری انکر تکست تصویر، تصاویر در موتورهای کاوش به اکران درمی‌آیند.

 

راهکارهای اثرگذار برای تایپ کردن انکر تکست seo فرندلی (بهینه سازی- friendly)

برای تایپ کردن متن‌های لنگری مطابق با اصول seo بهتر میباشد به موارد ذیل اعتنا داشت:

 

     به کارگیری از انکر تکست‌های کوتاه و مختصر: هرچه انکر تکست کوتاه‌خیس باشد بهتر میباشد. در هنگام تایپ کردن انکرتکست می بایست دقت داشت که اولا مختصرترین و درست‌ترین طرز برای تعریف شیت پیوند گردیده چه می باشد و دوما، چه واژه یا این که عبارتی استفاده کننده را ترغیب به کلیک کردن روی لینک و پیوند می‌نماید.

      رتباط دربین انکر تکست و کاغذ غرض: با پیشرفت روزافزون موتورهای کاوش، پارامترهای مختلفی برای جایگاه‌بندی کردن وبسایت‌ها به وجود آمده میباشد که یک کدام از این پارامترها رابطه یا این که رلونسی (Relevancy) میباشد. این پارامتر بدان معنا میباشد که چه ترازو رابطه دربین دو مورد پیوند داده گردیده و نیز انکر تکست و محتوای برگه وجود دارااست. پیوند رلونسی را می‌اقتدار مبتنی بر دو برهان زمینه کاغذ پیوند داده گردیده و محتوای انکر تسکت در برگه منبع سنجید.

      چگالی واژه و کلمه کلیدی اساسی در انکر تسکت: الگوریتم پنگوئن گوگل اعتنا ویژه‌ای به کلید واژه و کلمه‌ها داراست. درصورتی که که لینک و پیوند‌های inbound متعددی از یک کلید کلمه و واژه یکسان در انکر تکست به کار گیری کرده باشند، این الگوریتم آن را تحت عنوان اسپم شناسایی می‌نماید. به همین استدلال به مراد دوری از این واقعه بهتر میباشد از واژه و کلمه‌های کلیدی در انکر تکست‌ها محتاطانه مصرف شود. اما به خواسته سئوی داخلی بهتر، از انکر تسکت‎‌های دارای ربط ومتنوع استعمال شود تا اینکه از یک واژه کلیدی یکسان در دانکر تکست‌ بارها مصرف شود.

 

 

شناخت با جزئیات و می بایست و نباید‌ها و تاثیر لینک و پیوند سازی در seo به شما یاری می‌نماید که بتوانید طرح ریزی بهتری باری ارتقاء رده تارنما و بهینه سازی آن داشته باشید.

  • شایلین عباسی