مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

۱۰ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


اسم سئوی فنی میاید، بخش اعظمی از ما پا به فرارو گریز خوا هیم گذاشت. البته  سئو سایت با 81٪ از مصرف کنندگانی که پیش از خرید، جستجوی آنلاین انجام میدهند و حدود 4.49 میلیارد برگه اینترنت ایندکس گردیده، در حال حاضر برهه زمانی کسب مهارت های تازه میباشد.

ما یک بررسی لیست دستی، مخصوصا برای کلیه غیر ماهر ها قرار داده ایم. نشان خوا هیم اعطا کرد که چه‌طور از تحلیل لیست تحت عنوان حسابرسی سئوی فنی خویش استعمال نمائید، توضیح خوا‌هیم بخشید که چه‌گونه تغییرات را اجرا فرمایید و به بعضی ابزارهای عالی برای پیروزی اشاره فرمائید.

سئوی فنی چه است؟
زمانی کلام از seo تارنما به دربین می‌آید، بر ساخت‌و‌ساز محتوا / سئو وبسایت ( در غیر این شکل تحت عنوان seo On Page  اشاره میشود) و ساخت‌و‌ساز لینک و پیوند فرنگی (بهینه سازی Off Page ) تاکید اکثری دارااست. سئوی فنی، شالوده و شالوده ای میباشد که‌این دو (سئو On Page  و بهینه سازی Off Page ) بر طبق آن می بایست ساخته شوند و تضمین نمایند که وب سایت Search Engine friendly میباشد. سوای آن، ممکن میباشد زمان ایندکس شدن و سکو بندی تارنما به تاخیر افتد.

آنالیز سئوی فنی چه می‌باشد؟
آنالیز سئوی فنی، یک محاسبه در خصوص این میباشد که تارنما شما تا چه اندازه Search Engine friendly است. به مکان تمرکز بر محتوای عالی برای ارتقا بازدیدکنندگان، یک ارزیابی فنی این قابلیت را خواهد اعطا کرد تا هر سیرتکامل مسائل فنی که ممکن میباشد بازدارنده چشم شدن محتوا خواهد شد را شناسایی و در اختیار گرفتن نمایید. این، تنی چند از معیارهای فنی کلیدی را تحلیل می نماید تا سعی وبسایت را در صورتی‌که که به صدق seo گردیده باشد، ارتقاء دهد.

از نظارت سئوی فنی تحت استعمال نمائید تا بتوانید تارنما را به طور دستی ارزیابی فرمایید و هرگونه مشکلی را که بروز می نماید تصحیح فرمائید.

1. سرعت سایت
سرعت تارنما یا این که به اصطلاح سرعت بار گذاری برگه وبسایت یک کدام از وسیع ترین عامل ها درجه بندی میباشد و به این ترتیب نیاز به اعتنا و رسیدگی داراست. وقتی که صحبت از سعی به در بین می‌آید، شما مدام میتوانید سریع خیس باشید و شیوه های مختلفی برای اطمینان از بار گذاری سریع صفحه های سوای علم طراحی وب وجود دارااست.

طرز سئو
بی آلایش سازی قالب شیت: هرگونه افزونه غیر ضروری را حذف نمایید، کدها، تبلیغات و ویجت ها را ردیابی نمائید.
اندازه تصاویر را کوچک خیس فرمایید: از یک ویرایشگر مانند Adobe Photoshop برای ذخیره تصاویر خویش در دستگاه های بر طبق اینترنت استعمال نمائید. این، اندازه فولدر تصویر را با نگهداری کیفیت تصویر متراکم می نماید.
تهیه کش مرورگر: کش مرورگر، منابع تارنما را به طور محلی، بر روی یک کامپیوتر ذخیره می نماید. این کش، سایتی را که گزینه بازدید قرار داده اید را به خیال و خاطر میاورد و توانمند خواهد بود تا آن را در بازدید های بعدی خیلی سریع خیس لود نماید. این میتواند برای بهبود سرعت وب سایت اثرگذار باشد.

ابزارهای اثرگذار
یکسری ابزار موثر برای آزمایش سرعت تارنما، وجود داراست که میتوانید از آن‌ها به کار گیری فرمایید
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

UI چه میباشد؟


آیا میدانید UI یا این که رابط کاربری چه می‌باشد؟ آیا با مثال سازی، مؤلفه‌ها، اصول و فرایند پباده سازی UI شناخت دارید؟ سئو سایت  چنانچه پاسختان منفی میباشد یا این که نمی‌توانید با قاطعیت پاسخ مثبت بدهید می بایست این مقاله را مطالعه نمائید.

دوران‌هاست که پاراگراف معروفی در دنیای اینترنت و مخصوصاً بازاریابی و فروش بر رمز گویش‌ها افتاده با این مضمون که «محتوا سلطان میباشد». طبیعتاً به کار گیری از صفت فرمانروا برای محتوا حاکی از اهمیت فراوان آن میباشد. در واقع، چه در فضا اینترنت و چه در قابل انعطاف‌افزارهای رایانه‌ای و موبایلی، معمولاً چیزی که در غایت در‌پی ارائه آن به استفاده کننده و آن گاه انجام افتتاح‌های موردنیاز از آن هستیم، محتواست. البته نکته مهمی که علاوه بر کیفیت و تناسب محتوا می بایست مد لحاظ قرار بگیرد، روش ارائه محتواست. اعتنا داشته باشید که در‌حالتی که محتوای متبوع را به خیر و به سیرتکامل‌ای ارائه نکنید که به مذاق کاربر هدفتان خوش بیاید، چه بسا به هیچ وجهً خوانده نشود و به مرحله ارزیابی کلی و جلب دقت ایشان نرسد؛ چه برسد به اینکه بخواهد کاربر را به انجام کار متبوع شما (تبدیل) متقاعد و ترغیب نماید. 
ولی محتوایی که تهیه و تنظیم کرده‌ایم را چه‌طور می بایست ارائه نماییم تا لحاظ کاربر را به خویش جلب نماید؟ یکی مهمترین مباحثی که در جواب بدین سؤال به وجود آمده، مبحث UI) User Interface) یا این که رابط کاربری میباشد. درین مقاله همت میکنیم تا شمارا با این قضیه اساسی و تاثیرگذار و مؤلفه‌های مربوط به آن آشنا کنیم؛ ولی طبیعتاً قبل از هر چیزی بایستی ببینیم که رابط کاربری چه می باشد.
بیشتر بدانید: 10 شیوه بهبود تجربه کاربری برای پیروزی در کسب و فعالیت اینترنتی
 
UI چه میباشد؟
UI صورت اختصاری عبارت User Interface میباشد. اذن بدهید که در بالا با تعریف و تمجید Interface استارت کنیم. Interface یا این که رابط یک مکانسیم یا این که ساز و عمل برای تعامل میان دو سیستم میباشد. لذا User Interface یک Interface میباشد که برای تسهیل و بی آلایش خیس شدن تعاملات فی مابین سیستم و استفاده کننده پباده سازی شده‌است.
به صورت کلی دو نوع User Interface وجود داراست:
• Command Line Interface (CLI) یا این که رابط خط امر که صرفا متنی میباشد و عمدتاً نرم افزار‌نویس‌ها از آن به کار گیری می‌نمایند؛
• Graphical User Interface (GUI) یا این که رابط کاربری گرافیکی که ما درین مقاله به شرح و معرفی آن خوا هیم پرداخت. مواقعی مانند تصاویر، پنجره‌ها، آیکن‌ها و منوها در پایین این تیتر مکان میگیرند.
در‌این مقاله به صورت خاص بر آن نوعی از رابط کاربری تمرکز میکنیم که با آنچه که مخاطب پایانی مشاهده می‌نماید راز و عمل داراست؛ یعنی GUI.
در‌صورتی‌که هنوز دقیقاً مفهوم UI برایتان هویدا نشده، بخش آن گاه یعنی پباده سازی UI تمامی چیز را برای شما پر‌نور خواهد کرد.
 

 
UI Design یا این که پباده سازی رابط کاربری چه می‌باشد؟
UI Design یا این که پباده سازی رابط کاربری، مبحثی میباشد که به پباده سازی UI برای دستگاه‌ها، قابل انعطاف‌افزارها و همینطور دور و بر اینترنت میپردازد و بر تناسب و زیبایی تمرکز دارااست؛ با این مقصود که قابلیت به کار گیری بیشتر و بهتری از طرح و محتوای متبوع مهیا خواهد شد و تجربه کاربری بهتری برای کاربر تعیین شود. پباده سازی UI بخشی از مبحث پهناور تری با اسم پباده سازی UX (User Experience) یا این که تجربه کاربری میباشد که بیشتر بر روی رنگ‌ها و تایپوگرافی یا این که طرح نوشته‌ها تمرکز دارااست. به عبارت دیگر، UI متشکل از کلیه مؤلفه‌هایی میباشد که قابلیت و امکان تعامل مخاطب با سیستم یا این که جنس ما‌را آماده می‌نمایند، ولی  UXدستاورد کلی استفاده کننده از تجربه خویش در تعامل با سیستم یا این که مال ماست. به صورت خلاصه، پباده سازی UI معمولاً ترکیبی از مورد ها پایین میباشد:
• طرح بصری؛ یعنی اکنون و هوا و حسی که پیرو انتقال آن هستیم و
• پباده سازی تعامل؛ یعنی شیوه کارایی طرح ما و تأثیر آن بر تعامل استفاده کننده با طرح و محتوا.
با بیان یک نمونه می‌اقتدار به طور کاملً تفاوت پباده سازی UI و UX را شعور کرد. در‌صورتی‌که فرض را بر این بگیریم که میخواهیم یک دکمه به طرحمان اضافه کنیم، پباده سازی UX روی این تمرکز می‌نماید که دکمه متبوع را در کجا قرار بدهد تا استفاده کننده بتواند آن را به سادگی پیدا نماید؛ ولی پباده سازی UI بدین فکرمی‌کند که چطور می‌اقتدار دکمه مزبور را زیباتر و جالب‌خیس کرد تا مخاطب به فشردن یا این که لمس آن تمایل پیدا نماید.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


نرخ کلیک  ctrدر واقع یک پارامتر اندازه گیری میباشد. برای ارتقا نرخ کلیک شما می بایست مجموع نیازها و منظور های سئو سایت  موتورهای جستجو گر را برای ارتقا کلیک و بازدید انجام دهید. نرخ کلیک در واقع نسبت مشاهده حاصل کاوش به تعداد کلیک میباشد که منجر ارتقاء مرتبه بندی تارنما میگردد. ارتقاء ترافیک تارنما و بازدید را به‌دنبال داراست.

نرخ کلیک یا این که CTR چه چیزی است؟
نرخ کلیکCTR  در واقع مخفف واژه و کلمه Click Through Rate میباشد. نرخ کلیک یک واحداندازه گیری برای سنجش کلیک پیوند تارنما میباشد. به لهجه دیگر نرخ کلیک واحداندازه گیری معیار مشاهده لینک و پیوند یک تارنما به مخاطبان و یوزرها میباشد که تعداد دفعات مشاهده گردیده(Impression) را به یار و همدم تعداد کلیک نشان می‌دهد.

به صورت نمونه درصورتی که شما در بخش کاوش گوگل عبارت نرخ کلیک وبسایت یا این که شیوه seo وبسایت یا این که هر عبارت دیگری را سرج فرمایید، حدود 10 پیوند در برگه اولیه با تیتر گزینه کاوش به شما نمایش داده میشود. که به محض مشاهده لینک و پیوند تارنما های متعدد با تیتر پیش رو یک بازدید برای تارنما شما تثبیت می‌گردد. هم اکنون در حالتی‌که به همدم شما قریه نفر دیگر این عبارت را سرج و مشاهده نمایند، قریه بازدید(Impression) برای شما تثبیت میگردد. در حالتی که از این روستا نفر شش نفرشان روی یک پیوند کلیک نمایند؛ نرخ کلیک تارنما حدود 60 درصد می‌شود، به دلیل آنکه از 10 نفر 6 نفرشان پیوند تارنما را کلیک و آن را مشاهده کرده اند.

اعتنا داشته باشید وقتی که شما عبارتی را سرج میکنید در ورقه نخستین حاصل براساس سکو بندی گوگل 10 تا از شایسته ترین سایتها با اعتنا به شاخص های گوگل در برگه اولیه وب سایت برای شما نمایش داده میشود. شما از این روستا آیتم انتخابی کدامیک را گزینش میکنید؟ آیا ابداً اتفاق افتاده هر 10 گزینه را مطالعه نمائید یا این که به ورقه بعدی بروید؟
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

نقشه وب سایت xml


نقشه وب سایت xml یکی‌از رویکرد‌هایی هستش که با تولید اون میتونید تا سرعت ایندکس صفحه ها سئو سایت خودتون را در موتورهای کاوش ارتقا دهید. همونطوری که میدونید موتورهای کاوش در هر توشه که یک وبسایت را آیتم خزش قرار داده و آنالیز می‌نمایند همه پیوند‌هایی که در صفحه های یک وبسایت وجود دارااست را تحلیل می‌نمایند، هم اکنون اگرکه لینکی از قبلی ایندکس گردیده باشه مجددا محاسبه گردیده و در شرایطی که که تغییری در اون ساخت و ساز گردیده باشه به‌روز شود، البته در صورتیکه پیوند جدیدی وجود داشته باشه که ایندکس نشده باشه در‌این‌صورت در موتور کاوش ایندکس شود. پس میشه ذکر کرد که در صورتیکه یکی صفحه ها ما در هیچ کجای تارنما بهش پیوند نشده باشه پس نمیشه ازش انتظار داشت که به موتور کاوش اکران داده گردیده و ایندکس گردد. مثال چنین صفحاتی کاغذ‌های وردپرس می‌باشند که در صورتی پیوند اونها را در منو و یا این که نوشته‌های خودمون قرار ندیم ایندکس نخواهند شد مگر اینکه در مسیر نقشه تارنما معرفی گردیده باشند که در‌این حالت نقشه وبسایت هم صحیح مثل بقیه صفحه ها کار کرده و این پیوند رو به موتور کاوش اکران خواهد اعطا کرد.

نقشه ی وبسایت چه می باشد؟
همونطور که از نام نقشه وبسایت مشخصه نقشه وبسایت دربرگیرنده یک نشانی اینترنتی می باشد که هر برگه‌ای در وب سایت شما منتشر بشه لینک و پیوند اون در‌این شیت ظواهر گردیده و در این حالت با معرفی نشانی نقشه تارنما خودتون به موتورهای کاوش می‌تونید تا سرعت ایندکس مطالب خودتون را فراتر ببرید. هنگامی شما مبادرت به معرفی وب سایت مپ به گوگل کرده باشید در‌این‌حالت‌ گوگل در هر توشه آنالیز وب سایت شما در آغاز به سراغ نقشه تارنما میره و همگی پیوند‌هایی که در اینجا وجود دارا هستند را چک میکنه در این‌حالت نوشته‌ها، صفحه‌ها، رسانه‌های آپلود گردیده در وردپرس، دسته‌بندی‌ها و برچسب‌هایی که در وب سایت منتشر کردید سریعتر از قبلی ایندکس خواهند شد. پس میشه اعلام کرد که حتی در حالتی‌که تو وبسایت شما به صفحه ها منتشر گردیده هم لینکی داده نشه گوگل قاد خواهد بود تا از روش نقشه وب سایت xml صفحه های شما‌را پیدا کرده و اونها را ایندکس نماید.

یادگرفتن ساخت‌و‌ساز نقشه وبسایت xml وردپرس
یکی‌از شایسته ترین پلاگین sitemap وردپرس که با به کار گیری از اون میتونید تا مبادرت به ساخت وب سایت مپ در وردپرس بکنید با به کارگیری از پلاگین بهینه سازی وردپرس می باشد. براین اساس در‌این یادگرفتن قصد دارم تا به روش ساخت‌و‌ساز نقشه وبسایت با yoast بهینه سازی بپردازم که در یادگرفتن پیشین با طرز نصب و فعال‌ساز‌ی بی نقص پیکربندی پلاگین seo وردپرس آشنا شدیم. یکی‌از دیگر از امکان‌های کلیدی پلاگین بهینه سازی وردپرس که شما‌را در بهبود شرایط با صرفه‌سازی سایتتون امداد میکنه قابلیت و امکان تولید نقشه وب سایت XML میباشد تا با به کارگیری از اون کاغذ نقشه تارنما وردپرس را بسازید و بعد از آن با معرفی اون به موتورهای کاوش نظیر گوگل سرعت ایندکس و محاسبه صفحه ها خودتون را بهبود ببخشید.

برای ساخت و ساز نقشه تارنما با yoast سئو در آغاز لازمه تا به منوی seo> همگانی> تجهیزات مراجعه کرده و بعد از آن آیتم نقشه‌های XML وب سایت را روی شرایط پر‌نور قرار به‌این تا نقشه وب سایت براتون فعال بشه.

 

در غایت روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک نمائید تا نقشه وب سایت شما ساخت و ساز گردیده و فعال خواهد شد.

درحال حاضر برای مشاهده نقشه وب سایت کافیه تا به نشانی اون رجوع‌کنید. برای این خواسته عبارت sitemap.xml را پس از نشانی دامنه خودتون وارد نمائید تا نقشه وب سایت شبیه تصویر بالا به شما اکران داده خواهد شد. برای مشاهده مثال نقشه تارنما هم میتونید تا از نقشه وب سایت مقر علم صاحب خانه‌فا که در نشانی https://mizbanfa.net/blog/sitemap_index.xml قابل دسترسی میباشد نقشه xml وردپرس را تحلیل فرمائید.

یادگرفتن معرفی وب سایت مپ به گوگل
هم اکنون پس از اینکه نقشه وب سایت XML وردپرس را ساختید لازمه تا اونو به گوگل معرفی کنیم. براین اساس به خواسته معرفی وبسایت مپ به گوگل در وردپرس نخست از روش نشانی https://www.google.com/webmasters وارد کنسول جستجوی خودتون در گوگل گردیده و بعد از گزینش وب سایت شبیه تصویر ذیل به مسیر Crawl> Sitesmap رجوع نمایید.

حال همونطور که در تصویر مشاهده می‌کنید در سمت و سوی راست بالای کاغذ دکمه‌ای با اسم ADD/TEST SITEMAP قرار داره، روی اون کلیک نمایید و در فیلد گشوده گردیده عبارت sitemap_index.xml که بعداز نشانی دامنه وجود داره را وارد فرمائید و در غایت روی دکمه Submit کلیک فرمایید. پس از این عمل با رفرش کردن شیت و مراجعه به انتهای اون خواهید رویت کرد که نقشه تارنما شما به گوگل اضافه گردیده و با کلیک روی اون به طور دسته‌بندی گردیده هر نوع پست تایپ و taxonomy را در نقشه xml گوگل که برای سایتتون تثبیت کردید مشاهده خواهید کرد.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


این ابزار انگار از دل شما خبر داراست و شایسته ترین اینفوگرافیکی که به اینفوگرافیک در ذهنیت شما مجاورت میباشد را ساخت می‌نماید. سئو سایت صرفا کافیست داده ها متنی و داده‌هایی که می‌خواهید از آن‌ها یک اینفوگرافیک بسازید را در چنگ ابزار Venngage قرار بدهید.
درین ابزار قالب‌های متعددی با طرح‌ها و رنگ‌های متعدد در انتظارتان می باشند و می توانند شمارا با هر ذوق‌ای راضی نگه دارا‌هستند. ولی ناگفته نماند بعضا از تجهیزات این ابزار صرفا در ورژن تجاری و غیر مجانی آن وجود دارا‌هستند.

ابزار Infogra.me


ابزار Infogra.me یک کدام از ابزار‌های ساخت‌و‌ساز اینفوگرافیک منحصر رشته‌ای هاست! با این ابزار میتوانید اینفوگرافیک‌های غول آسا بسازید و داده ها متعددی در آن‌ها بگنجانید. یک کدام از تجهیزات مازاد که ابزار اینفوگرام دارااست قابلیت و امکان ایجاد لوگو میباشد. درصورتی که برندتان هنوز لوگویی ندارد یا این که میخواهید به دنیای طراحان لوگو گام بگذارید این ابزار قادر است کمک رسان شما هم باشد. ما یحتاج بذکر میباشد بدانید مابقی تجهیزات این ابزار در ورژن غیر مجانی آن قابل به کارگیری میباشند و برای آن‌ها می بایست دست‌تان را در کیف پول مبارکتان فرمائید 😊 .

ابزار PiktoChart


در صورتیکه تا قبل از این با ایجاد کنندگان محتوای تصویری گپی زده باشید قطعا آن‌ها از ابزار PiktoChart یادی کرده اند. از آنجایی که کل تجهیزات این ابزار تماما بدون‌پول میباشد شمار بخش اعظمی از اشخاص آفریننده محتوای تصویری از آن استعمال می‌نمایند. تلاش این ابزار بسیار معمولی میباشد طوری که علاوه بر اشخاص ماهر، تازه کار‌ها هم می توانند بخوبی از آن به کارگیری نمایند. آسانی و قابل ادراک بودن این ابزار بقدری کاربردی میباشد که طیف عظیمی از یوزرها (حتی سازمان‌های پهناور در سراسر عالم) این ابزار را برای ایجاد تصاویر گرافیکی و لوگو گزینش می‌نمایند.

ابزار Visme


Visme مطلوب مبتدی و تازه کار هاست! سوای هیچ اطلاعاتی از ساخت و ساز اینوگرافیک میتوانید این ابزار را گشوده نمایید و بسادگی با به کار گیری از ابزار کاربردی و معمولی و بدون پول آن، فیض‌ای به طور کامل فن‌ای و کیفیت بالا خوی نمایند.

ابزار Easel.ly


شاید برای‌تان جذاب باشد بدانید ابزار Easel.ly تاکنون بیشتراز 4 میلیون اینفوگرافیک/ تحویل فضای وب داده میباشد. ادله آن هم فرآیند ساخت‌و‌ساز معمولی و شادی بخش تولید اینفوگرافیک درین ابزار میباشد. اما این ابزار هم دارنده دو ورژن بدون پول و تجاری میباشد با این تفاوت که تجهیزات ورژن بدون پول آن هم قابل قبول و کاربردی میباشد و سوای هزینه هم می‌قدرت از روش آن به سود خیر رسید.

ابزارهای منحصر به فرد ایجاد نقل عهد دیدنی
ابزار Recite


در ابزار Recite تمپلیت‌های متنوعی برای ساخت‌و‌ساز نقل قسم در اختیارتان قرار میدهد. ابزار ریسایت توانسته حدودا مجموع کاربرانش با سلایق مختلف را راضی نگه دارااست.

ابزار Quozio


ابزار Quozio هم منحصربه‌فرد ساخت تصاویر نقل عهدوپیمان برای کانال‌های اجتماعی یا این که سایت میباشد و بیشتر برای ساخت‌و‌ساز نقل عهد و پیمان‌های بی آلایش به کار گیری میگردد. در واقع این ابزار در مقایسه با ابزار ریسایت تجهیزات محدود تری دارااست، از این رو نباید توقع نقل قسم‌های گرافیکی را از آن داشته باشید.

ابزار Quotscover


ابزار Quotscover از آنهایی میباشد که میتوانید برای ایجاد یک نقل عهد و پیمان بصورت کاور فن‌ای برای کانال‌های اجتماعی‌تان روی آن اکانت گشوده نمایید.
ابزارهای تخصصی ساخت و ساز کلاژ

ابزار Fotor


Fotor ابزار بسیار نیکی برای تولید یک کلاژ زیباست. فقط کافیست تصاویری که می خواهید از آن ها کلاژ بسازید را درین ابزار آپلود فرمایید تا دنیایی از کلاژ‌های دیدنی و عجیب را ملاحظه کنید. قابل ذکر میباشد بدانید دسترسی به‌این ابزار فعالیت بسیار معمولی ایست چون علاوه بر وبسایت، نرم افزار آن هم برای یوزرها ویندوز، اندروید و IOS فعال‌ساز‌ی شده‌است.

ابزار Photovisi


به کارگیری از ابزار Photovisi خیلی معمولی میباشد. بعد از ورود به آن می توانید از دربین تم‌های کلاژ آن یکی از که مطلوب تعداد تصاویرتان است را گزینش و یک کلاژ به یاور متن و شکلک و استیکر بسازید. اما این ابزار روی تصاویری که یوزرها در ورژن بدون‌پول آن می سازند واترمارک خودش را قرار میدهد. پس در‌حالتی که نمی خواهید این واترمارک روی تصاویرتان باشد بایستی ورژن تجاری آن را تهیه و تنظیم فرمایید.

ابزار Picture2file


ابزار Picture2file جزو ابزارهای کاربردی بازنویسی عکس میباشد که‌این قابلیت را به کاربرانش می دهد در کمترین بازه زمانی ممکن یک کلاژ فن‌ای و همچنین گونه های گیف را بسازند. بیشتر ابزارهای کاربردی این ابزار در ورژن بدون‌پول آن هم قابل به کار گیری می باشند پس نیاز چندانی به تنظیم ورژن تجاری آن نخواهید داشت. (غربال شکن یادت نره!)

ابزار Photo Collage


ابزار Photo Collage یکی از دیگر از ابزارهای منحصر به فرد ساخت‌و‌ساز کلاژ میباشد که اکثری از امکاناتش را بطور مجانی در دست کاربرانش قرار می دهد. به امداد این ابزار می تواند به سادگی یک کلاژ خوشگل و گرافیکی پباده سازی فرمائید و از آن در هر جایی که میخواهید استعمال فرمایید. ولی ناگفته نماند این ابزار هم بخشی از امکاناتش را در ورژن غیر بدون‌پول خویش ارائه می‌نماید.

ابزار Google Photos


برای ایجاد یک تصویر و استعمال از آن در فضای مجازی چه کسی بهتر از خویش گوگل قادر است کمکان نماید؟ خوشبختانه گوگل برای ساخت و ساز کلاژ هم یک ابزار خیلی خفن دارااست! به امداد ابزار Google Photos عزیز می توانید کلاژ موردنظرتان را بسازید و آن را در قسمت Goolge drive ذخیره فرمایید. نکته مثبتی که‌این ابزار نسبت به دیگر ابزارهای ساخت‌و‌ساز کلاژ داراست این میباشد که مجموع تجهیزات آن مجانی میباشد.

ابزارهای مطلوب پباده سازی تصویر برای پس‌قضیه و کاور
ابزار Pagemodo


ابزار Pagemodo یک سروگردن از ابزارهای شبیه حوزه پباده سازی کاور بالا‌خیس میباشد چون تا همین امروز بیشتراز یک میلیون نفر مخاطب عضو آن گردیده اند! از تجهیزات اصلی این ابزار می‌اقتدار به تصاویر و تم‌های متعدد و جالب اشاره داشت. هم چنین یک کدام از دیگر از خصوصیت‌های آن قابلیت بار گذاری تصویر از دستگاه‌های هوشمند متعدد میباشد که اتفاقا استدلال استقبال وسعت عظیمی از یوزرها میباشد.این ابزار هم همچون اکثر ابزارها دارنده ورژن تجاری هم می باشد که قطعا بکمک آن می توانید تصاویر فن‌ای تری پباده سازی فرمائید.

ابزارهای منحصر به فرد تولید گیف:
ابزار Giphy
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


وقت گذاشتن برای seo، یک سپرده گذاری بلندمدت میباشد
در صدر بایستی بدانید که اهمیت بهینه سازی تارنما هر روز درحال برجسته خیس شدن میباشد.  سئو سایت طبق پژوهش ها، 85% عموم پیش از خرید مال یا این که اخذ سرویس ها آیتم نیازشان در وب به جستجوی آن جنس یا این که سرویس ها می‌پردازند.به‌این مضمون‌ که در حالتی‌که در هنگام تایپ لغات کلیدی متبوع یوزرها، وبسایت شما در صفحه ها اولیه جستجوی گوگل نباشد مطمئنا مشتریان بسیار متعددی را از دست خواهید بخشید و در واقع درصد متعددی از یوزرها بجای شما به رقبایتان که تارنما های خویش را seo یا این که سئو کرده اند مراجعه خواهند نمود.

واما در امر هزینه seo تارنما می بایست بگوییم حقیقت این میباشد که طرز های متعددی برای گزینش تعرفه seo وبسایت وجود داراست. درین نوشته‌علمی کوشش گردیده با توکل بر تجربه و به کار گیری از پژوهش ها انجام یافته جواب قابل قبولی بدین پرسش داده گردد.

جایگزین‌های بهینه سازی چه می باشند؟
میتوانید روی وبسایت‌های دیگر، بنر تبلیغاتی بگذارید
می‌توانید در پست‌های شبکه های عمومی، بازدید از وبسایت خویش را تبلیغ نمایید
می‌توانید به گوگل پول بدهید تا شمارا در قالب Google AdWords (با نرخ‌های دلاری که میدانیم و می شناسیم) تبلیغ نماید؟
میتوانید نشانی اینترنتی مارکتینگ انجام دهید
می‌توانید به وبسایت‌های دیگر پول بدهید تا برای شما، محتوای حمایت‌ گردیده (Sponsored Content) منتشر نمایند
می‌توانید روی شبکه تلگرام پست بگذارید و بخشی از مخاطبان را به تارنما‌تان هدایت فرمائید
مزیت سرمایه‌گذاری روی seo
سرمایه‌گذاری روی seo این میباشد که اثر آن،‌ تا بلندمدت باقی میماند و کارایی برای محافظت منزلت در برگه حاصل کاوش، کمتر از روشهای دیگر، وقت و پول و منابع شما‌را به خویش تخصیص خواهد اعطا کرد.

عامل ها اثرگذار در هزینه seo
واحد سنجش رقابت در واژه و کلمه کلیدی متبوع
شرایط فعلی وبسایت
تعداد بک پیوند های جان دار
استاندارد و باصرفه بودن وب سایت
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


شاید با شنیدن عبارت فوق الذکر فورا این سوال در ذهنیت شما نقش بسته باشد که مراد از کلمه برندینگ در عبارت برندینگ در seo چه می باشد؟ اما قابل ذکر میباشد که تعاریف مختلفی برای این معنی موجود هست که هرمورد از آنان گویا معنایی جدید ای برای این اصطلاح میباشند. البته حقیقتا مراد از برندینگ چه می‌باشد؟
تا چندین سال قبل برندینگ نام، شعار، آرم و یا این که پباده سازی ای با انگیزه معرفی  سئو سایت سرویس ها و تولیدات یک کمپانی به مشتریان بود. استعمال واژه و کلمه مارک موضوع تمایز تولیدها و سرویس ها کمپانی نام برده از دیگر موسسات حریف را مهیا می ایجاد. البته امروزه این معنا در مقایسه با قبل پیچیده خیس گردیده و در فیض در مورد بازاریابی اهمیت بسیار متعددی به دست آورده میباشد.
کاملا خیس می قدرت بیان کرد که مارک سازی مشتمل بر تصویری خیالی از سرویس ها و کالاهای ارائه گردیده به وسیله یک کمپانی در مشتریان آن کمپانی، سوله و یا این که کسب و عمل میباشد که از گزاره مهم‌ترین آنان می شود به لوگو، شعار، رنگ و... اشاره کرد.

این نوشته‌علمی از مطالب آموزشی seo وبسایت تیم اینترنت وان میباشد که امید واریم آیتم اعتنا شما قرار بگیرد.

اکنون شاید این سوال ذهنیت شما را به خویش سرگرم کرده‌با‌شد که یک برندینگ بایستی چه کارهایی را انجام دهد؟
برندینگ ضمن شناسایی بازار انگیزه به مراد گزینش رقبا، کمپانی و یا این که کارگاه متبوع را تحت عنوان صرفا ارائه دهنده راه‌حل برای خطاها ویژه در مورد متبوع معرفی میکند. ساخت پیامی پر‌نور، بها دهی به اعتبار شما، برقراری ارتباط با مخاطب شما از روش شناساندن تولیدها و سرویس ها به او، تحریک و وادار کردن افراد به خرید تولیدات و سرویس ها، تولید مشتریان با مسئولیت و... از پاراگراف لبریز اهمیت ترین هدف ها مارک سازی محسوب می گردند.
گوگل همواره با ارائه راهکارهای ماهر به برندهای تجاری سعی بر پیروزی اضافه آنان داشته میباشد. برندهای تجاری دارنده بک لینک و پیوند های کمتر در مرتبه بندی گوگل مرتبه های بهتری به دست میاورند. البته به جهت کارایی نامناسب جریمه خواهند شد. اما لازم به تذکر که‌این برندها بعداز سپری شد مدتی یک یا این که دو هفته ای مجددا به صدر خواهند بازگشت.
جذاب میباشد بدانید که برندهای کوچک چنین امتیازی برخوردار نیستند. این برندها مجبورند پیوند های بسیار متعددی به دست آورده و به مشقت به اولِ مرتبه بندی لغت ها رقابتی خواهند رسید. برندینگ در بهینه سازی تاثیر بسیار چشمگیری در پیشرفت و ارتقاء بهینه سازی در گوگل خواهد داشت. بهینه سازی و موتورهای کاوش نیز به صورت بسیار قابل توجهی در حالا گسترش و پیشرفت و تحول میباشند. برندینگ در بهینه سازی قادر است در سطح ها گوناگونی انجام یافته و مدام لازم وجود ندارد که برندی که قصد جا پرتاب کردن آن را داریم، به معروفی و بزرگی کوکا کولا باشد.

مارک سازی در بهینه سازی، فوت کوزه گری!
مارک سازی در seo یکی اساسی ترین فوت های کوزه گری به حساب آورده می شود که عمدتا در offpage seo بسیار دارای اهمیت هست. لینک و پیوند بیلدینگ یک کدام از مهمترین و پرکاربرد ترین روند سئوی خارجی میباشد. این در حالی میباشد که برندینگ که دربرگیرنده پیوند بیلدینگ با بقیه طریق های آیتم به کارگیری در سئوی خارجی، اجزایی مستقل نشدنی می باشند. همان طور که پیش خیس اشاره کردیم، پیوند بیلدینگ که آن را به عنوان ایجاد بک پیوند نیز می‌شناسند، سال‌ها یک کدام از مهمترین و اساسی ترین فاکتورهای برندینگ در بهینه سازی محسوب میشد. به طوری که یکی فاکتور تاثیرگذار در مرتبه بندی گوگل محسوب می‌شد. البته بعداز این که سالیان از این داستان سپری شد و الگوریتم پنگوئن آپ دیت شد، برندینگ در seo در مورد پیوند سازی اهمیت بسیار بیشتری یافت. کسانی که قصد استعمال از این پیوند ها را دارا‌هستند، بایستی اعتنا داشته باشند که کلیه بک پیوند ها قیمت و اعتبار ندارند.
seo تارنما که از آن به عنوان seo وبسایت نیز حافظه میشود، یکی‌از مورد ها تاثیر گذار در برندینگ میباشد. ساخت محتوا و بازاریابی محتوا، ریپورتاژ اطلاع رسانی، تبلیغات در موتور جستجوی گوگل، تبلیغات کلیکی و اثبات و عواملی از این قبیل که در وبسایت های پربیننده گزینه به کار گیری قرار میگیرد، علاوه بر مارک سازی در بهینه سازی حاصل بسیار چشمگیر و موثری در جلب حیث و اعتنا مشتریان و بازدید کنندگان خواهد داشت.
شما هنگامی که وبسایت شما از دید گوگل در یک صنعت یا این که قضیه تحت عنوان یک مارک شناخته شود؛ بعد از آن در اضافه عبارت های کلیدی، گوگل جایگاه وبسایت شمارا افزایش خواهد اعطا کرد و تارنما شما در ورقه اولیه گوگل قرار خواهد گرفت. چون راه و روش و سیاست گوگل اعتماد به برندهاست.

ایجاد محتوا، عاملی اثر گذار بر برندینگ در بهینه سازی
برندینگ در seo موضوع پر اسم و رسم شدن وب سایت در گوگل را مهیا نموده و براین اساس وقتی که اشخاص به کاوش در گوگل بپردازند، با اسم تارنما و مارک شما مواجه خواهند شد و به این ترتیب از مارک شما دیدن خواهند کرد. این فعالیت موجب ارتقا محل ورود های وب سایت و در فیض نمره CRT تارنما خواهد شد. بی‌شک این گونه برندینگ در seo تاثیر بسیار متعددی بر اعتبار وبسایت متبوع در گوگل خواهد داشت.
مسلما ایجاد محتوا مفید و مطلوب میتواند تاثیر بسیار متعددی بر مارک سازی در seo داشته باشد. چون موضوع ای را مهیا می سازد که یوزرها مقطع دوره بیشتری را در وبسایت نام برده سپری نموده و اضافه با مارک متبوع آشنا شوند.


ریپورتاژ اطلاع رسانی، عاملی اثرگذار بر برندینگ
کار کشته کردن رابطه ها همگانی و قرار دادن خبرهای تبلیغاتی مارک خویش در بقیه وب سایت های دارای اعتبار و خبرگزاری ها که از آن به عنوان رپورتاژ اطلاع رسانی حافظه میگردد، یکی خلاقانه ترین شیوه های برندینگ در بهینه سازی میباشد. در صورتی‌که که‌این قابلیت و امکان را آماده فرمایید که با به کار گیری برندینگ اسم تجاری مارک خویش را به سایرافراد معرفی کرده و اعتنا آن‌ها را به سوی خویش جلب نمائید، اسم مارک شما به مرجعی مطمئن تبدیل گردیده و اشخاص متعددی به آشنایی آن روی می‌آورند.
برای مارک شدن در بهینه سازی میبایست در رپورتاژ اطلاع رسانی های خویش از انکرتکست مارک و یا این که دامنه تارنما خویش به کار گیری نمایید تا سیگنال های برندینگ خویش را تقویت نمائید.

آن چه که می بایست راجع‌به مارک سازی در بهینه سازی بدانید!
بهینه سازی و برندینگ دو حوزه به طور کامل متنوع می باشند که می‌توانند تاثیرات مثبت و منفی اکثری بر یکدیگر داشته باشند. امروزه مارک به یک کدام از مهمترین فاکتورهای مفید در بهینه سازی وب سایت تبدیل شده‌است. این در حالی میباشد که سئوی کار کشته یکی طرز های مارک سازی هست. مارک سازی را در کارهای گوناگونی گزینه به کارگیری قرار میدهند. چون این طرز موجب ارتقا فروش و پرورش و پیشرفت مال نام برده خواهد شد.
دیدنی میباشد بدانید که برندینگ و seo ارتباط ای دو طرفه دارا‌هستند. به این معنا که پیشرفت هر یک پیشرفت آیتم دیگر را پیرو خواهد داشت. اهمیت این مسئله به حدی میباشد که متخصصان برندینگ بر این باورند که بهبود seo یکی‌از مهمترین و اساسی ترین راه و روش های تقویت مارک میباشد. در بین برندینگ و نرخ کلیک نیز ارتباط مستقیمی موجود هست. بنابراین که هر چه نرخ کلیک یوزرها اضافه شود، آنها با مارک متبوع طولانی تر آشنا گردیده و براین اساس برندینگ رخداد می افتد.
بدون‌شک مارک سازی در seo در صورتیکه به صدق صورت پذیرد، قادر است تاثیر بسیار متعددی بر برد کسب و فعالیت متبوع داشته باشد. براین اساس لازم میباشد که برندینگ را از به عبارتی نخست بسیار دور از شوخی گرفته و و برندینگ در seo را تحت عنوان یکی‌از مهم‌ترین رویکرد های برندسازی آیتم به کارگیری قرار بخشید.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

انگیزه  الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل چه میباشد؟

می خواهیم یک رمز وسیع را به شما بگوییم! انگیزه الگوریتم‌هایی همچون پاندا، سئو سایت پنگوئن، رنک‌برین و … شعور خوی و کسب رضایت استفاده کننده میباشد. الگوریتم مرغ مگس خوار هم بیرون از این قاعده وجود ندارد و تلاش می کند با فهم و شعور خواسته و معنی استفاده کننده، به عبارتی نتایجی را به وی نشان دهد که پیرو آن میباشد. ولی تمامی چیز به اینجا ختم نمی شود؛ چون گوگل حتی اطلاعاتی که استفاده کننده پیرو آن وجود ندارد را به طوری دیدنی به وی اکران می دهد تا احساس فضولی استفاده کننده را برانگیزد.

 

بهینه سازی یعنی، شم خوب کاوش

اذن دهید با یک نمونه بی آلایش این مورد را پر‌نور کنیم. زمانی عبارت “کیفیت شیر” را در گوگل سرچ میکنید، نتایجی که در درجه‌های برتر به شما نشان داده می شود، داده ها مفیدی میباشد که گوگل میداند برای شما مهم می‌باشند و به کارتان میاید. به عبارت دیگر، گوگل با به کار گیری از داده‌های الگوریتم مرغ مگس خوار خویش، دیگر نتیجه ها اسپم و نامرتبط با انگیزه جستجوی شما‌را نشان نمی‌دهد.

 

 

در گویش فارسی واژه و کلمه شیر معانی مختلفی داراست اما گوگل با استعمال از عباراتی که در کنار آن ظواهر میشوند تشخیص داده میباشد که شما دقیقا کدام شیر را میگویید. الگوریتم مرغ مگس خوار به گوگل یاری می کند تا تاثیرِ کلمه ها بر یکدیگر را فهم کرده و حاصل را براساس معنی ایجاد گردیده اکران دهد.

 

درحال حاضر چنانچه عبارتی مانند “سرعت شیر” را در گوگل کاوش کنیم متوجه خوا هیم شد که حاصل به روش دیده‌گیری مختلف خواهند بود. درین وضعیت گوگل فهم و شعور مینماید که خواسته شما از شیر به عبارتی فرمانروا بیشه میباشد و حاصل را براساس این معنی تازه به شما اکران می دهد.

 

 

این یعنی چه؟ یعنی گوگل کلام شما‌را عمیق‌خیس از قبلی می فهمد، میداند که به‌دنبال چه می باشید و صفحاتی را در معرض دیدتان قرار می دهد که نیاز شمارا برطرف می‌نمایند.

 

شاید این سوال برای شما اتفاق افتاده که گوگل چطور متوجه مراد یا این که انگیزه استفاده کننده خویش میشود؟ سوال بسیار نیکی میباشد و ما هم قصد داریم این سوال را تحت ذره‌دربین ببریم. چهت نیل به جواب این سوال لازم میباشد با دو معنا گراف علم و جستجوی معنایی گوگل آشنا گردید.

 

گراف علم گوگل (The Knowledge Graph)

گوگل با یاری گراف علم خویش، میتواند داده ها دیگری که ممکن میباشد تکمیل کننده یا این که مربوط به جستجوی شما باشد را در اختیارتان قرار دهد. برای مثالً فرض فرمایید قصد دارید بدانید یک هنرپیشه در چه فیلم‌هایی بازی نموده است. در اینجا گوگل با به کار گیری از گراف علم خویش و وبسایت‌هایی مانند ویکی پدیا و IMDB علاوه بر اینکه به سوال شما جواب می دهد، تمام داده ها تکمیلی همچون جوایز این هنرپیشه را هم در مشت شما میگذارد.

 

شعور رابطه موضوعی صفحه ها مستلزم الگوریتم‌های پیچیده‌ای میباشد که گوگل پیروز به پیاده سازی آنان گردیده. گراف علم کارایی میکند رابطه در میان موضوعات و صفحه ها اینترنتی را فهم و شعور کرده و براساس داده ها توده‌آوری گردیده چکیده‌ای از آنچه موردنیاز شماست را در اختیارتان قرار دهد.

 

جعبه هایی محتوایی که در سوی راست کاغذ حاصل کاوش اکران داده می گردند معمولا کالا گراف علم می باشند.

به صورت نمونه تصویر پایین اکران حاصل کاوش برای عبارت “اصغر فرهادی” میباشد و همان گونه که در تصویر مشاهده میکنید بخشی از این داده ها از تارنما ویکی پدیا، بخشی از IMDB و بخش دیگری نیز از دیگر صفحه های اینترنت توده‌آوری شده‌است.

 

 

شما با کلیک کردن بر روی وب سایت‌هایی که در نتیجه ها مشاهده می کنید روز آپدیت به گراف علم گوگل می افزایید؛ چون این حاصل به عبارتی‌ اطلاعاتی بودند که علاوه بر دارای ربط بودن با عبارت کاوش گردیده شما، بسیار دیدنی اعتنا نیز می باشند. در واقع گوگل از خلق و خوی شما، به علم خویش و شما بیش تر می‌نماید!

 

همین مورد نشان میدهد که گوگل قوی به فهم و شعور رابطه مفهومی دو ورقه از وب خواهد بود. صحیح به همین ادله میباشد که در استراتژی‌های پیوند‌سازی فرنگی اعتنا ویژه‌ای به شباهت مورد دو وبسایت خوا هیم داشت.

 

جستجوی معنایی (Semantic Search)

دو‌مین معنا با‌قیمت و مهم برای فهم اخلاق و رفتار یوزرها، امکان جستجوی معنایی میباشد. جستجوی مفهومی یا این که معنایی چیزی بالاتر از یک جستجوی حرف به حرف میباشد. در جستجوی معنایی تمرکز فقط روی عبارات کاوش گردیده وجود ندارد، بلکه مضمون‌ و مضمون‌ آنها اهمیت دارااست. همین قضیه سبب می شود که دیگر نیاز نباشد فقط با استعمال از یک کلمه و واژه مخصوص در جعبه کاوش، به جواب خویش برسید.

 

نمونهِ سرعت شیر و کیفیت شیر که در صدر نقل شده تایید کننده این قابلیت و امکان گوگل میباشد. درحال حاضر فکر کنید که دوست دارید از رستوران سنسو یک طعام پیشنهاد دهید.

 

حتی با جستجوی عبارت “فست فود سنسو”، حاصل مرتبط با “رستوران سنسو” به شما نشان داده میشود. به عبارت دیگر الگوریتم مرغ مگس خوار به شباهت معنایی دو کلمه و واژه رستوران و فست فود واقف میباشد و توانسته به خیر و خوبی خواسته شمارا شعور نماید. صحیح مثل صورت ذیل:

 

 

هم اکنون که به نیکی با این مفاهیم آشنا شدید، لازم میباشد یک گام به جلو برداریم و به شما بگوییم که چطور با رعایت کردن معیارهای الگوریتم  Hummingbirdمی‌توانید سئوی تارنما خویش را بهبود اعطا کرد تا بتوانید هم زمان استفاده کننده و گوگل را شادمان فرمائید.

 

بهبود سئوی وبسایت با به کارگیری از الگوریتم Hummingbird

در صورتیکه به خیال و خاطر داشته باشید، گفتیم که یکی هدف ها کلیدی الگوریتم  Hummingbirdبهبود رضایت یوزرها میباشد. ولی چهت نیل بدین انگیزه، گوگل بایستی یکسری داده ها از خلق و خوی استفاده کننده را در سیستم خویش تثبیت نماید. خبر خوب اینکه شما میتوانید با رعایت شرایطی که مرغ مگس خوار وضع و اوضاع کرده، سئوی تارنما خویش را بهبود دهید. ولی برای این چه کارهایی بایستی انجام اعطا کرد؟

 

1- از عبارات کلیدی متنوع و کلمه ها توصیفی استعمال نمائید

شما نباید در محتوای وبسایت یا این که متن مقاله ها خویش همیشه یک واژه و کلمه کلیدی را تکرار نمائید؛ بلکه بهتر میباشد، از هم معنی‌ها و کلمه ها کلیدی طولانی (Long tail Keywords) به کارگیری فرمائید. مثلا زمانیکه در خصوص اصغر فرهادی می‌نویسید، میتوانید با به کار گیری از عباراتی مانند “فقط کارگردان اهل ایران غالب اسکار” معنی متبوع خویش را به استفاده کننده و گوگل منتقل نمائید، فارغ از آنکه همیشه اسم این کارگردان را تکرار کرده باشید.

 

همینطور استعمال از کلمات هم‌معنا یا این که هم‌خانواده بخت شما‌را برای گستردگی لغات کلیدی و کسب منزلت ارتقاء می دهد. بعنوان نمونه عبارت‌های ماشین/خودرو، هدیه/کادو، خرید/فروش از نگاه گوگل معنا به طور کامل یکسانی را منتقل می نمایند و میتوانند در متن ورقه جایگزین یکدیگر شوند.

 

بدین فعالیت اصطلاحا معنی‌گرایی در ایجاد محتوا میگوییم. تکنیک معنا‌گرایی به یار و همدم تمامی استانداردهایی که هنگام تایپ کردن محتوای نوشته‌ی علمی یا این که فرآورده بایستی رعایت شود را می توانید به طور رشته‌ای در سوله فراگیری استراتژی seo و ساخت محتوا در آکادمی وبسیما بیاموزید.

 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

subdomain چیست


برخی از سوال ها که به خیل عظیم در رابطه بهینه سازی مطرح می گردد سئو سایت و در بعضی از موردها جواب صحیحی به آن داده نمیشود در نصیب پایین آمده میباشد:

- آیا مطالب سایت خویش ر ا باید در زیردامنه ها (subdomain) و یا این که در زیرپوشه ها (subfolders) در اختیار بگذاریم؟

- آیا بایستی در دامنه اصلی وبسایت برای جابجایی مطالب از rel canonical یا این که از روش انتقال 301 به کارگیری نماییم؟

- در حالتی که چند وبسایت داشته باشیم و همگی آنان‌را به وبسایت اصلی لینک دهیم این فعالیت به seo امداد می‌کند و یا این که به ضرروزیان بهینه سازی است؟

در‌این نوشته‌علمی به سوال ها مطرح گردیده در ابتدا جواب خوا‌هیم بخشید.

یکی سوالاتی که به فراوان پرسیده می گردد این میباشد که مطالب سایت را باید در زیردامنه ها یا این که در ذیل فایل ها در اختیار بگذاریم؟ یکی‌از دلایلی که خیلی ها مبتلا سردرگمی گردیده اند این زمینه میباشد که طی یکسری سال اخیر طی مذاکره هایی که با بعضی از اعضای گوگل مثل مت کات گردیده، جواب های متفاوتی به‌این سوال داده شده‌است.

زیردامنه ها در برخی مواقع بسیار آیتم اعتنا و استعمال قرار گرفته اند چون از لحاظ علم فنی مستلزم داده ها متعددی نمی باشند و برای گسترش وبسایت از روش پایین دامنه مستلزم پیاده سازی نمی باشید و به آسانی می‌توانید این عمل را انجام داده و وبسایت خویش را توسعه و گسترش دهید البته از لحاظ بهینه سازی این فعالیت بسیار خطرناک میباشد و ضررهای متعددی را به تارنما شما وارد می‌کند.

فرض فرمایید شما دارنده یک تارنما می باشید که دارنده بلاگ میباشد و از ذیل دامنه ها برای پیاده سازی بلاگ خویش به کارگیری کرده اید مثل: blog.yoursite.com. وقتی که به هرکدام از این تحت دامنه ها از بیرون از سایت پیوندی داده می‌شود ، درجه این ذیل دامنه ها ارتقاء پیدا مینماید و ممکن میباشد این پایین دامنه ها به دامنه اصلی یاری کند که مرتبه آن وبسایت اصلی ارتقاء پیدا کند.

برای آزمایش این زمینه تارنما ها و حیث سنجی های معتبری در جهان این مورد را آزمایش کرده اند و بارها و بارها مطالب مختلفی را نخست در پایین دامنه ها قرار داده و مرتبه تارنما را باز بینی نموده اند آن‌گاه به عبارتی مطالب را ذیل فولدر ها قرار داده اند و مجددا جایگاه سایت را اندازه گیری نموده اند. محاسبه گران درین آزمایش ها متوجه گردیده اند که در همگی جا رایج شده‌است که برای وبلاگها از ذیل دامنه مصرف شود. فیض ای که‌این آزمایش ها داشته میباشد این مورد میباشد که قرار دادن محتوا در ذیل دامنه ها بسیار خطرناک میباشد و میتواند ضررهای متعددی به seo سایت وارد کند و نمی قدرت تنها به رای زنی بعضا از اعضای مجموعه گوگل در‌این مورد بسنده کرد و محتویات وبسایت را به نادرست در پایین دامنه ها قرار بخشید.

یکی‌از دیگر از سوالاتی که زیاد مطرح می‌گردد این میباشد که آیا بایستی در دامنه اصلی وب سایت برای جابجایی مطالب از rel canonical یا این که از روش انتقال 301 به کار گیری نماییم؟ در‌صورتی‌که شما یک کاغذ اینترنت داشته باشید که می‌خواهید ورژن جدیدی از آن را منتشر فرمائید که در نشر تازه آن نیز نشانی کاغذ تغییر‌و تحول پیدا میکند بایستی از روش انتقال 301 این عمل را انجام دهید و به موتورهای کاوش از این نحوه بگویید که مطالب کهن به برگه نو منتقل شده‌است. اما در شرایطی که شما یک سری کاغذ داشته باشید که آنان محتوای یکسانی دارا‌هستند و بخواهید به موتورهای کاوش بگویید که کدام یک از آن ها مهمتر میباشد و آن را ایندکس کند، می‌توانید از rel cononicial به کارگیری تمایید. در صورتیکه سایت شما دارنده مطالب تکراری باشد و از rel canonical به کارگیری نکنید، گوگل شمارا جریمه خواهد کرد.

یک کدام از دیگر از سوالاتی که مطرح می‌شود این میباشد که در‌صورتی‌که تعدادی سایت داشته باشیم و کلیه آن‌ها‌را به سایت اصلی لینک و پیوند دهیم این فعالیت به بهینه سازی یاری مینماید و یا این که به زیان بهینه سازی هست؟ فرض نمائید که شما یکسری تارنما داشته باشید که در قضیه های متفاوت باشد و هرکدام از آن ها را به تارنما اصلی که مدنظرتان میباشد لینک دهید. خوب اخذ لینک و پیوند از وب سایت های دیگر ذیل حالت مختص میتواند به seo امداد کند و سبب ساز ارتقاء درجه وبسایت شود اما یک کدام از نکاتی که باید به آن بدقت اعتنا داشت این زمینه میباشد که چنانچه شما از وبسایت هایی که لینک اخذ فرمائید که با محتوای سایت شما هیچ ارتباطی نداشته باشد می‌تواند به سئوی سایت شما خسارت وارد کند.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

شایسته ترین بک‌پیوند‌ها از صفحاتی می باشند که به وب سایت‌های متعددی پیوند ندارند، البته سرویس ها PBN معمولاً بیشترین تعداد لینک و پیوند را از یک کاغذ برای حداکثر بهره کسب می نماید.

فکر کنید که کاغذ ای با 75 پیوند خروجی چقدر می تواند با ارزش باشد. پرداخت هزینه برای دستیابی به همت فراتر درجه ها را فراموش فرمائید؛ غیرفعال کردن پیوند‌ها از صفحه ها بسیار اشباع گردیده سودمندتر  سئو سایت  خواهد بود..

 

۱. ایجاد PBN گران میباشد

یک کدام از وسیع ترین اشتباهات هزینه‌ی توسعه و گسترش و مراقبت کانال میباشد. در‌صورتی‌که از دامنه ir به کار گیری می‌کنید، هزینه‌ی تثبیت دامنه‌ ir نزدیک به ۱۲ هزارتومان میباشد.

همان گونه که تصور می کنید، این هزینه قادر است بیش تر شود. ولی هزینه تثبیت دامنه com. با هر با تغییر تحول بها دلار در گیر تغییر‌و تحول گردیده و ارتقاء می یابد. این ارتقا ارزش دربرگیرنده ارتقاء ارزش خدمت‌های هاستینگ نیز است. براین اساس ایجاد PBN هزینه متعددی را روی دست سئوکار می گذارد.

 

۲. کل پروسه ساختPBN ها اتلاف وقت میباشد

این حقیقت در سال ۲۰۱۴ راست گو بود، ولی اینک حتی بیش تر صحت می کند. نمی توانم برخی از دعوا‌هایی که در مجموعه‌ها و فوریوم‌های رخ بوک مشاهده می کنم را اعتقادوباور کنم. زمان وقتی که بعضی از اشخاص میتوانند PBN ها را موثرتر نمایند، حیرت انگیز میباشد …

با تمام این همت‌ها، میتوانید بک‌پیوند‌های حقیقی وواقعی را از تارنما‌های حقیقی و واقعی بدست آورید و هیچ گاه نیازی به نگرانی در زمینه ی جریمه شدن دوباره ندارید.

تنها در زمینه ی مراحل تصور کنید:

ما از دامنه های منقضی گردیده به کار گیری می کنیم در صورتیکه مطابق با نیازمندی جریان اعتمادِ موضوعی ما باشند. این عمل پژوهش ها مارا به معضل کشید، البته غالباً سودمندی بیشتری داشت.

فرض فرمائید شما در هم اکنون همت برای ساختن کانال ای مشتمل بر ۱۰ سایت می‌باشید. قرار میباشد میان ۶ تا ۱۲ ساعت شما‌را به هر جایی چیره شود تا روستا دامنه‌ی واجد موقعیت را پیدا نمایید. یک دامنه ی «واجد وضعیت» بایستی دارنده یک جریان اعتماد دست‌کم ۱۵ و یک اعتبار دامنه ی دست کم ۱۵ باشد.

یک دامنه ی متریک زیر هنگامی قابل پذیرش میباشد که دارنده موضوعات مرتبط با جریان اعتماد موضوعی باشد.

 

جریان اعتماد یک کدام از پارامترهایی میباشد که اعتبار یک دامنه را بر طبق کیفیت بک‌پیوند‌های یک وب سایت به حساب آوردن می‌‌نماید.

فعلا که ۱۰ دامنه را تأمین نموده اید، فعلا می بایست آنها‌را تهیه و تنظیم فرمائید. ۲-۴ ساعت ارتفاع میکشد تا هاست‌های اینترنت را پیدا نمائید و وب سایت‌ها را برای گسترش مهیا فرمائید.

آن‌گاه می‌بایست با ساخت تمام صفحه ها لازم، یافتن مفهوم ها، تایپ کردن / برون سپاری محتوا، نصب پلاگین‌ها و طراحی وب سایت، به طور معمولی وب سایت را توسعه و گسترش دهید. در صورتی میخواهید فوق‌العاده ایمن باشید، می توانید برای هر تارنما اکانت‌های اجتماعی تولید فرمائید.

این مراحل می‌تواند ۱-۲ ساعت در هر وبسایت ارتفاع بکشد.

این هم اندازه ۳۶ ساعت سرمایه‌گذاری برای کانال‌ای مشتمل بر ۱۰ اینترنت‌وب سایت میباشد.

این همینطور هیچ گونه ایراد هاستینگ یا این که هک کردن که ممکن میباشد با آن روبرو نشوید را در لحاظ نمی‌گیرد. هاست‌های اینترنت ارزان معمولاً فارغ از هیچ‌سیرتکامل اخطاری از فعالیت خویش بیرون می گردند و آپ تایم وحشتناکی دارا‌هستند.

 

۳. پی بردن طرز ویرایش موتور کاوش یک مهارت مدام سبز وجود ندارد

گوگل قادر است تمام مهارت‌های ساختن PBN شما‌را یک شبه منسوخ نماید. فرقی نمی‌نماید که سال‌ها از عمرتان را صرف یادگیری چگونگی ایجاد یک PBN مطلوب کرده باشید. تمام کاری که گوگل می بایست انجام دهد تغییر‌و تحول الگوریتم خویش و کاهش اشراف بک‌پیوند ها تحت عنوان یک دلیل جایگاه‌بندی میباشد.

بعد از آن:

شما یک شبه از یک کارشناس بهینه سازی به یک کارگر در مک دونالد تبدیل می شوید چون بر بهبود مهارت‌هایی تمرکز کرده‌اید که مدام سبز نیستند.

بدین ترتیب، در قبال چه کاری می توانید انجام دهید؟

بر ساخت مهارت‌های سئوی مدام سبز مانند تمرکز نمائید؛ مثلأ مورد ها ذیل را حافظه بگیرید:

· شیوه‌ی تولید محتوایی که مردم در واقع مایل به پیوند کردن به آن باشند

· طریق ی افزایش تجربه کاربری (براین اساس فروش بیشتری را برای تجارت خویش رقم بزنیم)

· طریق ی برقراری ارتباط ها (که پرورش اقتصادی شمارا تسریع نماید)

· روش ی دستیابی به پیوند های کیفیت خوب (از سایت های حقیقی وواقعی).

 

۴. به کار گیری از PBN شغل شمارا مبنی بر یک مبنای متزلزل صورت میدهد

به حافظه دارم هر توشه که در باب یک به روزرسانی نو گوگل مقاله می خواندم، معده درد می‌گرفتم. اینجانب برای اطمینان از اینکه عقب نیفتم به سراغ کامپیوترم می‌رفتم تا مرتبه ام را باز بینی میکنم.

بیایید با آن روبرو شویم.

چندان اهمیت ندارد چقدر کانال‌ی خویش را بسط دهید، مدام در معرض خطر دو چیز قرار دارید: الف) وبسایت شما شاخص زدایی شود و ب) وبسایت شما به جهت «پیوند‌های محل ورود غیر طبیعی» جریمه شود.

در پهنا یک‌سری ثانیه، هم سرمایه‌ی مالی و تقارن زمانی شما به هیچ تبدیل خواهد شد.

بعدأ متوجه میشوید که می‌توانستید تمام آن دوره و پول را برای چیزی که مدام سبزتر میباشد سپرده گذاری نمائید.

 

  • شایلین عباسی