مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


فرض فرمائید گوگل در ایندکس کردن مطالب و رنکینگ صفحه ها صرفا به مسائل بی آلایش مانند متن و عکس و…توجه کند، و نسبت به اعتبار سنجی وبسایت ها بی مداقه باشد و کاربران طبق پیج رنک گوگل به وبسایت هایی مانند سایت پزشکی یا مالی اعتماد کند که ابعاد به دلیل دروغ بودن و حقه بازی یا کلاه برداری این سایت ها موجب فریب تناول کردن کاربرانی که پشت گرمی کرده اند شده و سبب پشیمانی خواهد شد.
در الگوریتم های گوگل خود بیان کرده است طوری با سایت ها برخورد میکند و قانون ها سخت گیرانه ای قرار می دهد که گویی از سمت کاربران مامورشده تا سخت ترین قوانین را پیاده کند و به اصطلاح خودمانی می شود اعلام‌کرد مو یسئو در مشهد  را از ماست کشیدن، که این مورد کمک بسیار شایانی به اعتماد کاربران میکند.
اصطلاح YMYL مخفف Your Money or Your Life میباشد که گوگل میگوید پول شما یا زندگی شما، اما خواسته از ymyl دقیقا چیست؟ میتوان اعلام‌کرد منظور گوگل این می باشد که در دنیای اینترنت صفحاتی وجود دارااست که می تواند بر روی حس روشن بختی، سلامتی جنبه مالی و ایمن بودن کابران اینترنتی تاثیر زیادی بگذارد.
مشاهده کنید برای مثال همین تصویر زیر شم بهتر و یقین بالایی به کاربر می‌دهد که گویی یک دسته والا و ماهر به آنها خدمات و امان می دهد.
در سال ۲۰۱۸ که این الگوریتم سروکله اش پیدا شد اکثری از وبمستران و کسانی که درگیر سئو بودند (وب سایت هایی که در فعلا سئو بودند) مبتلا نوساناتی شدند و ترافیک های آنان به شیوه عجیبی (بالاخص وقتی که این الگوریتم  مجدد به روز شد) صورت گرفت.
به عبارتی دیگر، الگوریتم YMYL در واقع شیت خرید یا مالی می باشد که کاربران می‌توانند خرید یا پرداخت و انتقال پول داشته رایا پارس باشند.
صفحه های وبسایت که اطلات سرمایه گذاری و مالی و برنامه ریزی بازنشستگی و مشورت خرید خانه و هزینه های پرداختی برای دانشکده و… را حساب میکنند.
ادله اهمیت YMYL چیست ؟
گفته شد که YMYL درواقع الگوریتمی میباشد که مشمول وبسایت هایی می‌شود که ممکن هست درصورت درج مطالب فریبنده و یا غیرمعتبر و خطا بسیار در زندگی افراد از جنبه های پر نمک و ایمنی و مالی و… تاثیر می گذارد.
از گفته گوگل میتوان این برداشت را داشت که گوگل قصد دارد سخت ترین استاندارد what is seo  مطمئن و ایمن را داشته باشد، طبق این گفته در شرایطی که الگوریتم YMYL متوجه شود که جستجوی استفاده کننده برمیگردد به آیتم YMYL ، سیستم سکو بندی و رنکینگ گوگل به نکات و عواملی مانند شعور خود از اعتبار، متخصص بودن و مطمئن بودن همه page هایی که در لیست حاصل جستجو به نمایش در می‌آید، سعی و وزن بهتری داشته باشند.
به مطرح شدن بی آلایش میتوان بیان کرد شروع گوگل، تخصص، متکی بودن، اعتبار را می سنجد و آنگاه وب سایت هایی که این ویژگی را دارند، در لیست نتیجه ها به کابر نمایش میدهد. اسم این الگوریتم را E-A-T گذاشتند.

  • ۰۱/۱۰/۲۲
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی