مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

سرچ‌هایی که پیش از این اجرا اعطا کرد‌ه‌اید. در حالتی‌که وارد حساب گوگل خویش گردید و در قسمت Web & App Activity  مورد متبوع را پر‌نور نمایید، می توانید تاریخچه جست و جو با حساب مربوطه خویش را ملاحظه کنید.
مواقعی یوزرها دیگر کاوش کرده‌اند. این می‌تواند شامل کاوش عبارت ها و موضوعات ترند و محبوب روز باشد.
به همین ترتیب، این پیش‌ بینیها در ابتدایی‌ترین سطح خودکار می‌نمایند. با این فعلا، موارد بسیار بیشتری در این الگوریتم گوگل دخیل می باشند.

از مفاد دیگری که برای Google Suggest  بسیار اساسی می‌باشد، بروز بودن مطالب و ترند بودن آنها میباشد. منظور از ترند بودن نوشته‌علمی، می باشد، به عنوان مثال فرض فرمایید امروز بازی استقلال و پرسپولیس می باشد. تمامی نتیجه ها جست و جو گردیده در گوگل درخصوص با این مسابقه، ترند نامیده می شوند.

پیشنهاد گوگل چگونه فعالیت دارد؟
هنگامی که یک مخاطب حروفی را در نوار جستجوی گوگل سرچ می‌نماید، گوگل هیبت اطلاعات را به سرورهای خویش ارسال می‌نماید که با این فعالیت در نظر گرفتن کلمات آجل و در غایت کلمات در حدود هدف شما را آرم میدهد.

پیشنهادات با تمرکز به قوانینی که اکثر زمان ها با واژه کلیدی تایپ گردیده توسط کاربر استعمال میشود تعریف و تمجید می‌شود.سئو در مشهد  این تابع مبتنی بر تکنولوژی AJAX شغل می‌نماید که اذن می‌دهد محتوای صفحه را بدون نیاز به  بارگذاری دوباره آن تغییر و تحول دهید.

مقصود گوگل مجموعاًًَ با این شغل ، پیش گویی رفتار کلی یوزرها برای آرم دادن لغات کاوش است. از جمله، اگر “صندلی ماشین” اکثر اوقات در بخش کاوش وارداتی میباشد، احتمالا این واژه و کلمه به طور یک سوال و جواب بوده ، که با کلمه و واژه کلیدی “صندلی ماشین” شروع میشود.

کاربرد توصیه گوگل برای بهینه سازی
از آنجا که پیشنهادات گوگل بر پایه ی عواملی مانند وسعت کاوش و محبوبیت رقم خورده میباشد، شما میتوانید از آنها برای استیناف لغت ها کلیدی خویش و به ویژه برای تعریف و تمجید مقصود کاوش به کارگیری نمایید.

تشکیل داد نوشته‌علمی با انتخاب قصد تحقیق مخاطب
فرض فرمایید غرض شما تایپ کردن یک نوشته‌ی علمی درباره نوتلا nutella می باشد. توصیه گوگل می تواند با نشان دادن اینکه آیا یوزرها بدین مارک عشق و علاقه‌مند هستند یا این که نه به شما یاری دهد.

وقتی که هدف کاربر تعریف و تمجید گردیده‌است، بعد میتوانید با کامل شدن خودکار به عمل خویش ادامه دهید تا لغات دیگر مرتبط با به عبارتی کلمه و واژه کلیدی را پیدا نمائید.

مدیر آوازه الکترونیکی
پیشنهادات  گوگل نیز یک طرز خوب برای تحقیق تکامل آوازه شما در سطح اینترنت است. شما  می‌توانید در پهنا چندین ثانیه  کلمات کلیدی سفارش گردیده با دقت به اسم یکی محصولات خویش و یا این که اسم تجاری خویش را در سطح وب ببینید.

براین اساس، درصورتی که متوجه گردید که پیشنهادات مربوطه به اسم تجاری شما اکثر وقت ها به حالت منفی مربوط می گردد، بدین مضمون‌ میباشد که رضایت  مشتریان نسبت به شما پایین میباشد.

پیشنهادهایی که در معرض دید نیستند
اساسا پیشنهادهای گوگل به معنای این هست که شما می‌توانین خیلی سریع‌خیس مواقعی که می‌خواهید تایپ کرده به فیض مربوطه خویش برسید.

ولی مانند دیگر مواقعی که گوگل ارائه داده میباشد، پیشنهادهای گوگل  نیز بی نقص نیستند. این قابلیت و امکان وجود دارد که پیش بینی های غیر انتظار یا این که تکان دهنده‌ای برای شما نماد داده خواهد شد.

همینطور ممکن میباشد اشخاص پیشنهادهای گوگل را تحت عنوان حقیقت‌ یا این که عقاید عموم در نظر بگیرند.رایا پارس  همینطور خیلی از پیشنهادهای گوگل سبب ساز به ظواهر شدن محتواهای غیرقابل پشت گرمی میگردند.

رویا رویی گوگل با محتوای غیرقابل اعتقادوباور
شیوه نخستین و مهم ترین طریق این میباشد که گوگل سیستم‌های خویش را برای دوری از این شیوه با صرفه می‌نماید و این فعالیت سیاست جهانی را نیز نقض می‌نماید.

نحوه دوم هم این است که در حالتی که سیستم‌های اتومات گوگل پیش‌بینی هایی را مشاهده نمایند که قانون ها گوگل را نقض می‌نماید، تیم‌های اجرایی خویش را ملزم می‎‌نمایند که بر پایه ی با این سیاست‌ها تدبیرها را حذف نمایند.

پیشنهاد گوگل و سئو
پیش از شروع به مطالعه پیشنهادهای Google برای سئو وبسایت، جاری ساختن این سه کار بسیار ضروری است :

استارت از Google بیرون گردید یا این که از موقعیت ناشناس به کارگیری کنید (Incognito Tab) تا مطمئن باشید سوابق کاوش شما بر پیشنهادهای شما تأثیر خاصی نمی‌گذارد.
در حالتی‌که در مکانی غیر از محل جست و جوی بار مخاطبان غرض خویش هستید، از  VPN ها به کارگیری فرمائید. برای مثال: اگر فعلا در کشور‌ایران هستید، ولی بیشتر روی اشخاص ساکن در آلمان تمرکز دارید، از VPNهایی به کارگیری نمائید تا به نظر برسد که شما نیز در آلمان می باشید.
پیکربندی زبان خویش را بروز فرمائید  تا شبیه پیکربندی زبانی گردد که اشخاص در کاربر غرض شما می باشند.
ما میدانیم که الگوریتم‌های گوگل دائماً در موقتا تغییر و تحول هستند. برخی از تغییرات جزئی می‌باشند و حتی ممکن میباشد آیتم اعتنا بسیاری از مدیران وب سایت‌ها قرار نگیرند.

بقیه به روزرسانی‌های الگوریتم گوگل از التفات بیشتری بهره مند بوده اند. به روزرسانی «MayDay» سال ۲۰۱۰ یکی آنان بود. فی مابین آخرها ماه آوریل و اوایل ماه مه سال ۲۰۱۰، اکثری از اشخاص شاهد افت ناگهانی بازدید تارنما‌ها بودند که منجر وحشت بعضا از دارندگان تارنما‌ها شد.

درین مقاله الگوریتم MayDay و به روزرسانی‌های آن را به شما توضیح خواهیم بخشید تا درباره‌ی آن بیشتر بدانید، پس درپی با ما یار و همدم باشید

به روزرسانی گوگل May Day چیست؟
به روزرسانی اولیه ماه مه تأثیر مهمی بر روی عبارات کلیدی به اصطلاح دم بلند داشت سئو در مشهد  در حالی که از لغت ها کلیدی کوتاه صرف نظر می‌شد. به گفته گوگل، هدف آنها از این بروزرسانی الگوریتم ارتقا چگونگی نتایج کاوش بود.

چه چیزی منجر گردیده این الگوریتم، به روزرسانی بسیار ویژه‌ای داشته باشد؟ عبارات کلیدی زمانبر و دم دراز ، به خصوص آن‌هایی که دارنده سه و چهار کلمه و واژه می‌باشند، بیشترین نرخ تبدیل را دارا‌هستند. آنان سودآورترین و پردرآمدترین کلمات کلیدی در تجارت الکترونیکی به شمار می آیند.

غرض از به روزرسانی May Day چیست؟
قرار است به روزرسانی الگوریتم May Day چگونگی حاصل کاوش را بهبود بخشد. برای اینکه این اتفاق بیفتد، «چگونگی» یک ورقه برای جستجوهای یک سری واژه‌ای مجدد به حساب آوردن می شود

صفحاتی که محتوای منحصر به شخصی را ارائه نمی‌دهند یا این که محتوای آن ها فقط بی چگونگی هست یا این که به اصطلاح برای استفاده کننده مفید وجود ندارد، برای جستجوی دنباله وقتگیر از حاصل کاوش حذف میگردند، یا این که به صورت ظریف، به پشت منفعت کاوش منتقل میگردند صفحات این به روزرسانی بیشتر بر کمپانی‌های «گران قدر» تأثیر نهاده میباشد. طبق گفته گوگل، نتایج بروزرسانی رضایت نصیب است.

بهینه سازی تنی چند از فروشگاه‌های اینترنتی را تحت تأثیر این به روزرسانی قرار داده و روی هم رفته این مغازه‌ها یک وجه مشترک پیدا نموده است، جایی که به عنوان مثال مورد ها دیگر، نرخ پریدن بسیار زیاد بود. بنابراین می‌قدرت فرض کرد که هنگامی گوگل راجع به چگونگی یک برگه تصمیم می‌گیرد، نرخ پریدن یک سیگنال درجه‌بندی می‌شود.

تأثیرات بروزرسانی May Day برای سایت‌های ذیل تأثیر چیست؟
در سود کاهش شدید بازدید، ناشی از از دست دادن جایگاه‌بندی وقت گیر مجال در نتایج کاوش، رایا پارس  ترازو مشاهده وبسایت‌های پایین تأثیر به صورت محسوسی کاهش مییابد.

این فرمان برای متخصصان کاوش که وقت و کارایی متعددی را برای شناسایی و اجرای اصطلاحات مؤثر جستجوی وقتگیر مجال در بعضا از صفحه های اینترنت تخصیص داده‌اند، بسیار اندوهگین‌کننده میباشد. بعضی از مدیران تارنما‌ها از کاهش این موقعیت زمانبر زمان نزدیک به ۱۵٪ خبر دادند.

چنانچه در یک صنعت رقابتی مانند بیزنس الکترونیکی می‌باشید، این ضربه قابل توجهی میباشد. در حالی که تغییرات الگوریتم حقیقتاً صنعت های‌های خاصی را گزینه مقصود قرار نمی‌دهند، البته در بروزرسانی MayDay، تارنما‌هایی که در خصوص تجارت الکترونیکی بودند به شدت گزینه زخم قرار گرفتند.

در یک مورد بیزنس الکترونیکی، شما احتمالاً ده‌ها و یا این که صد‌ها آیتم متفاوت برای فروش دارید.

با وجود رقابت بسیار زیاد در جستجوی لغت ها کلیدی اصلی، مدیران وب سایت‌ها اکثر زمان ها اصطلاحات جستجوی دم بلند را در صفحات محصول خویش گنجانده‌اند تا به عموم کمک نمایند که دکان خویش را به طور آنلاین پیدا نمایند.

استفاده از لغات کلیدی دنباله دار به خودی خویش تاکتیک سئو «کلاه سیاه» وجود ندارد و بالعکس، به کار گیری درست از آنان حتی امروزه نیز می‌تواند بسیار اثر گذار واقع باشد. «اما زمانی صحبت از این استراتژی می‌شود، بعضا از طریق های خاکستری وجود خواهند داشت»

تمامی این‌ها به رابطه لغت ها کلیدی دم بلند شما بر خواهد گشت. آیا آنان حقیقتاً شیت متاع شما را علامت میدهند یا این که تنها تصرف ترافیکی می باشند؟

در سال ۲۰۱۰، بسیاری از سایت‌های تجارت الکترونیکی با سو استفاده از لغت ها کلیدی دم دراز، صفحه های مال را با اصطلاحات غیر قابل درک مربوطه مالامال می‌کردند تا تلاش کنند صفحه ها تولید ها خویش را دیدنی نمایند. این فعالیت مؤثر بود، کمک به مشتریان بالقوه در یافتن مغازه شما نیمی از تلاش در باب تجارت الکترونیکی خواهد بود.

حتی در شرایطی که کاربری به برگه‌ای از محصول رسید که حقیقتاً در ادامه چیز دیگری بود، ممکن میباشد بماند و اگر دست‌کم در به عبارتی تیم‌ای بود که درپی آن بود مثل: لباس زنانه، جامه ورزشی، خرقه مردانه و غیره، در حوالی مغازه کلیک نماید.

چرا گوگل این فکر را می‌نماید که MayDay ضروری است؟
گزینه این است که دارندگان فروشگاه‌های گوگل و تجارت الکترونیکی، چیزهای مقداری مختلف را می خواهند. وب سایت‌های بیزنس الکترونیکی می خواهند در شکل کوچکترین احتمال عشق و علاقه به محصولات خویش، توجه مشتریان بالقوه را در حاصل جستجوی خویش جلب نمایند.

با این موقتا، غرض گوگل این میباشد که به یوزرها یاری دهد دقیقاً آنچه را که کاوش می‌نمایند را پیدا نمایند. شاید به همین عامل میباشد که گوگل به روزرسانی MayDay را ضروری دانست، گرچه ما به صورت قطعی این را نمی‌دانیم. همان گونه که میدانیم، گوگل مدام جزئیات این الگوریتم‌ها و دلایل آنان را برای اجرای آن‌ها توضیح نمی‌دهد.

برای بعضا از صاحبان وبسایت‌ها این الگوریتم‌های گوگل و به روزرسانی‌ها نا آرزو کننده است و آنها این لحاظ را دارا‌هستند که‌این تغییرات گاهی به طور کاملً خودسرانه می‌باشند. این قابل فهم میباشد، البته گوگل همت نمی‌نماید تنها برای سرگرمی با ما راز و کله بزند.

دیگران عقیده‌پردازی کردند که تغییر‌و تحول الگوریتم MayDay برای این است که سیستم ایندکس الگوریتم کافئین آن ها با‌گاز و سرازیر کار بکند. محتوا در شکل کیفیت خوب و وقتگیر بودن به صورت کلی به عایدی کاربر و رئیس تارنما خواهد بود.

پیامدهای بلند مجال MayDay
گوگل عاقبت تأیید کرد که لغت ها جستجوی دم دراز در به روزرسانی MayDay هدف قرار گرفته‌اند، با این موقتا، آنان هیچوقت نگفتند که استدلال آن کافئین می‌باشد یا این که نه. در هر شکل، بخش اعظمی از به روزرسانی‌های الگوریتم از سال ۲۰۱۰، MayDay را دنبال کرده اند.

امروز، الگوریتم گوگل تماماً متفاوت با آن زمان است. با این حال، عصبانیت ناشی از این به روزرسانی در بعضی گردباد‌ها، تاثیری ماندگار در نحوه عکس العمل متخصصان بهینه سازی با فعالیت خویش داشته می باشد.

اگرچه MayDay برای بعضا از اشخاص بزرگتر از این‌ها بوده، ولی تأثیرات این به روزرسانی به اندازه تغییرات الگوریتم قبل یا این که بخش اعظمی موارد دیگر شایان توجه خاصی بوده می باشد.

به نظر می‌رسد به جای‌اینکه سبب کاهش عمده بازدیدهای ارگانیک سایت‌ها مجموعاًًَ شود، صفحه های جداگانه را پایین تأثیر قرار داده می باشد.

این ممکن می‌باشد خبرهای بدی را برای مدیران وبسایت‌ها که از مزایای کلمه ها کلیدی دم بلند با کوشش بالا سود‌مند می‌شوند به همدم داشته باشد. «دست کم، در‌این قضیه، برای سایت‌های آنها کلاً نابود کننده نبوده میباشد»

یک نکته که به روزرسانی‌های الگوریتم گوگل در ایفا آن توفیق‌آمیز نموده است، درست گو نگه داشتن مدیران اینترنت و متخصصان سئو خویش می‌باشد. مانند: بخش اعظمی از اصلاحات الگوریتم دیگر، این اشخاص را بدون چاره می‌نماید تا نگاهی به چگونگی مطالب و پیوندهای خویش بیندازند.

درصورتی که MayDay شغل دیگری انجام نمی‌داد، این او‌لین تذکر برای مدیران اینترنت بود که هک‌های جستجوگرها در شایسته ترین حالت مدام یک چاره کوتاه فرصت خواهد بود. امروزه، به کار گیری از کلمه ها کلیدی وقتگیر در استراتژی بهینه سازی شما ایده بسیار خیر می تواند باشد.

با این هم اکنون، محتوای شما می بایست به اندازه کافی حاذق باشد که سوای آنان نیز برجسته و بدون نقص باشد. MayDay به صورت مؤثر بخش اعظمی از صفحه ها با محتوای کوتاه را از نتایج SERP، از در بین توفیق.

منفعت گیری و عده‌بندی
سفارش گوگل در غایت به یوزرها و مدیران اینترنت سرویس ها بخش اعظمی را ارائه می دهد. این پیشنهادها با دقت به کلماتی جست و جو میشوند، شغل می‌نمایند و مجاورت ترین نتیجه ها را نشان می دهند.

همینطور ممکن هست سیستم‌های حفاظتی گوگل بازدارنده از اکران داده شدن بعضا کلمه ها کلیدی شوند. در واقع، این موارد خصوصا در هنگام وارد کردن اسامی، داده ها بانکی و حریم فردی بسیار حساس هستند.

با این موقتا، به لحاظ اکثر یوزرها این شغل گوگل بسیار گران بها بوده و  بهتر میباشد که گوگل نیز  محتاطانه خیس در اینباره شغل نماید. این محتاط کار کردن مخصوصاً از این بینش خوب است که جلوی ظواهر شدن اطلاعاتی که به حریم فردی یوزرها و مفاد شبیه زخم نمی‌زند.

همینطور در این نوشته ی علمی کلیه مواقعی که به توصیه گوگل برای مثال : طریق کارکرد پیشنهاد گوگل، گوگل ترندز ، پیشنهاد گوگل و seo، تشکیل داد نوشته‌ی علمی هدفمند و …. توضیح داده شدند.

در غایت با همه این تفاسیر باید بگوییم که پیشنهاد گوگل از الگوریتم‌های بسیار کاربردی گوگل بوده و به کار گیری از آن و بر اساس ساختن خویش با آن تماما به عایدی یوزرها گوگل است.

  • ۰۱/۰۹/۱۶
  • شایلین عباسی

رایا پارس

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی