مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

۲۳ مطلب در فروردين ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


نرم افزار تلفن همراه یا این که برنامه گوشی ,نرم افزار گوشی اندروید ,نرم افزار IOS واژه و کلمه هایی پر استفاده در‌این ایام .انگیزه طراحی اپلیکیشن محبوبیت تلفن همراه‌ها، به کار گیری از اشکال گوناگون نرم افزار های موبایلی پر استفاده و جالب میباشند که هرروز توسعه و گسترش داده می گردند.

از زمانیکه نرم افزار های گوشی وارد بازار شدند، فورا در همه نصیب‌ها مورداستفاده قرار گرفتند. بازی و سرگرمی، کانال‌های اجتماعی ، خبر‌ها، و حتی برای استحصال‌وکار.

این یک حقیقت میباشد که امروزه برای هر چیزی یک نرم افزار وجود دارااست. در واقعیت شما میتوانید تمام هجرت خودتان را با نرم افزار ها طراحی برنامه فرمائید، رستوران‌ها، محل‌های تفریحی ، رزرو هتل و ….

البته پرسش این میباشد: نرم افزار چیست و به صورت آحاد نرم افزار تلفن همراه یا این که به عبارتی نرم‌افزار گوشی و اشکال آن چه می‌باشد؟

نرم افزار (application) چیست؟


شما اپ هایی در گوشی خویش دارید که به طور روزانه خیلی از شغل های خویش را از روش تجهیزات این نرم افزار ها جاری ساختن میدهید. طبق تعریف و تمجید عامیانه و کلی بدین نرم‌افزار های جانور در تلفن همراه شما نرم افزار گفته می‌گردد.

ولی در صورتی‌که بخواهیم کلمه و واژه نرم افزار را در مجموع برای شما مضمون‌ کنیم بایستی بگوییم نرم افزار تک تک قابل انعطاف افزارها به جزء قابل انعطاف‌افزارهای سیستمی مانند سیستم برهان و یا این که گویش‌های نرم‌افزار نویسی، را دربرگیرنده می‌گردد.

مفهوم نرم افزار از طریقه Techopedia:
از دید تارنما دارای اعتبار Techopedia دیکشنری مرجع اصطلاحات دنیای تکنولوژی، تعریف و تمجید نرم افزار چنین میباشد:

“نرم افزار گوشی که عمدتا با اسم app از آن خاطر می‌شود، نوعی نرم افزار کامپیوتری میباشد که برای به کار گیری پایانی مخاطب(End-User) و قابل انجام روی دستگاه های تلفن همراه پباده سازی گردیده است. بیشتر نرم افزار یا این که قابل انعطاف افزارهای گوشی خدماتی شبیه کامپیوترها ارائه میدهند (مثل پخش کلیپ).
app ها معمولا قابل انعطاف افزارهای نادر وسعت و با کوشش محصور میباشند.”

مفهوم نرم افزار در لغت طومار:
نرم افزار گوشی در معنای کارافزار، اپلیکیشن کاربردی،اپ کامپیوتری که برای کاربری در تلفن همراه های هوشمند موبایل کاربرد داراست، نرم افزار” یا این که به اختصار App بیشتر تحت عنوان لغت “برنامه” جا افتاده میباشد و این لغت دقیقاً به عبارتی مضمون‌ “اپلیکیشن کاربردی” می‌دهد.

اشکال نرم افزار ها


گسترش دهندگان اپلیکیشنها این مقصود را دنبال می نمایند که یک نرم افزار را طوری پباده سازی نمایند که برای گونه های سیستم دست اندرکاران و دستگاههای متفاوت دیجیتال کاربردی باشد. مثلا نرم افزار کروم که یک نرم افزار مرور وب است هم بر روی PC، هم برای استعمال روی تبلت پیاده سازی گردیده‌است و هم میتوانید از این نرم افزار بر روی گوشی استعمال نمایید.

ولی نکته جذاب قصه اینجاست که نرم افزار ها تنوع بسیار متعددی دارا هستند، بسته به اینکه مخاطب چه نیازی دارااست تنها محصور به نرم افزار گوشی ها و تبلتها نمی شوند و در بخش اعظمی از اسباب دیگر نیز به کار گیری می­شوند. به عنوان مثال تلویزیون­ هایی ایجاد می­شوند که ذیل سیستم ادله اندروید بوده و از نرم افزار ­های مندرج برای اندروید به کارگیری می­نمایند، یا این که بخش اعظمی دیگر از اسباب و اثاث خانه مانند یخچال فریزر و جامه­شوئی و کاسه­شوئی و … نرم افزار خاص خویش را دارا هستند.
حتی قابلیت در اختیار گرفتن رفت آمدهای منزل و دفتر، یا این که تهیه و تنظیم نوروفروغ و دمای اطراف با به کارگیری از نرم افزار­ها هم مهیا آمده میباشد.

یک نمونه جذاب دیگر پباده سازی اپلیکیشنی به وسیله کمپانی اپل میباشد ، به عنوان iBaby که در بالای تخت نوزاد نصب گردیده و حرکات نوباوه را ذیل حیث می گیرد؛ با بیدار شدن وی به مامان اگاهی می‌دهد و بنابر تشخیص و تهیه و تنظیم آن ،می‌تواند موسیقی پخش نماید و یا این که قابلیت و امکان کلام پدر و مادر با فرزند را بوجود آورد.

همینطور یک کدام از دیگر از ویژگیهای نرم افزار اینست که برای به کارگیری از یک نرم افزار احتیاجی به وصل بودن به وب وجود ندارد و میتوان در وضعیت آفلاین نیز از آن استفاده نمود.

تا اینجا با معنا و معنا نرم افزار آشنا شدیم .در پی می‌خواهیم با معنا کلی خیس نرم افزار گوشی یا این که به عبارتی نرم‌افزار گوشی آشنا شویم .پس با ما یار گردید.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


18. پیوند های اجاره ای. برخی کارشناسان معتقد می‌باشند لینک و پیوند هایی که با پرداخت پول بصورت ماهیانه اکران سئو سایت داده میگردند برای seo موءثر می‌باشند البته بعضا دیگر معتقدند این لینکها از نوع پیوند های خریدنی می‌باشند و سبب جریمه گوگل می‌شوند.
19. به کار گیری از کانال های بلاگ. گوگل هر کانال ای که نشان ای از ویرایش الگوریتم درجه بندی خویش را مشاهده کند، به شدت با آن عکس العمل می نماید. پیوند های ورودی شما نباید بیشتراز اندازه از بلاگ ها باشد.
20. وجود لینک و پیوند های متعلق. یک کدام از تکنیک هایی که گوگل با آن مخالف میباشد تغییر‌و تحول مسیر لینک و پیوند ها (Redirect) میباشد که گوگل برای آن امتیاز منفی در حیث گرفته میباشد.
21. ساخت و ساز پیوند های کلان برای وبسایت. یک سایت احتیاج داراست که صفحه ها آن به یکدیگر پیوند داده شوند و گوگل بصورت مداوم آن‌ها‌را کپی می نماید و برای آن‌ها نباید الگوی غیر منطقی وجود داشته باشد.
22. برچسب متا keyword. این برچسب هنگامی کاربرد داشته میباشد و از آن برای قرار دادن لغات کلیدی استعمال میشد که تعداد آنان نمی بایست از 5 تا تجاوز می  کرد اما اکنون این برچسب کاربردی ندارد.
23. سرعت نماید. در صورتیکه وبسایت شما از سرعت کندی برای بار گذاری صفحه ها بهره مند باشد یوزرها در گیر یاس و نامیدی می گردند و گوگل یکی‌از معیارهایی که برای درجه بندی صفحه ها حود در لحاظ می‌گیرد سرعت لود سریع میباشد و هر چقدر سرعت وبسایت نماید باشد جریمه گوگل مشتمل بر درحال حاضر سایت شما گردد.
24. محتوای ویرایش گردیده. بعضی اوقات نویسندگان مقاله‌ها محتوای مقاله ها خویش را کمی تغییر تحول می‌دهند و مجددا به تکثیر آن میپردازند که‌این فعالیت از لحاظ گوگل یک غلط به حساب آورده می شود.
25. ایده ها اسپم. اکثر سیستم های لحاظ دهی دارنده سیستمی جهت تشخیص اسپم میباشند اگر که وبسایت شما دارنده اینگونه تشخیصی وجود ندارد بطور بدون نقص سیستم نظرها را غیر فعال فرمائید.
26. روشهای seo موتور جستجوی سیاه. اگر که از روشهای seo موتور جستجوی سیاه استعمال فرمایید به وسیله گوگل جریمه میشوید.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


شما می بایست در سریعترین مجال ممکن اشتباهات احتمالی و نیاز یوزرها را مرتفع نمائید. زمانی با یک کمپانی پباده سازی نرم افزار طراحی اپلیکیشن گوشی تفاهم نامه می‌بندید به طبع در مشاجره بر رمز هزینه پباده سازی نرم افزار اندروید این مساله را در لحاظ داشته باشید که کمپانی طرف تفاهم نامه شما مکلف میباشد که پس از عرضه فرآورده نیز هم پا شما در رفع خطاها احتمالی باشد.

این خویش معیاری اساسی در تعیین کمپانی مطلوب میباشد. فارغ از اعتنا به نوع یا این که اندازه مشاغل شما یا این که عدم وضوح فرایند عمل، صرف هزینه پباده سازی نرم افزار گوشی هنگامی توجیه دارااست که شما بتوانید به یاری آن موجب رضایت مشتریانتان گردید و اشتباهات احتمالی در راز رویه استعمال از نرم افزار را بر طرف فرمائید.


هزینه پباده سازی نرم افزار اندروید چه‌طور انتخاب می‌گردد؟
درحال حاضر که با صفر تا صد روند پباده سازی نرم افزار بوسیله کمپانی پباده سازی نرم افزار گوشی آشنا شدید، این طبیعی میباشد که بخواهید بدانید هزینه پباده سازی نرم افزار چه مقدار میباشد و به چه عواملی بستگی دارااست. ما در اینجا 6 دلیل مهم تاثیرگذار بر برآورد هزینه پباده سازی نرم افزار اندروید را آورده‌ایم.

دست اندرکاران اثرگذار در تقریب هزینه پباده سازی پلیکیشن اندروید
ایفا پروژه‌های پباده سازی نرم افزار گوشی بسته به عامل ها متعدد ممکن میباشد ساعات یا این که سال‌ها به ارتفاع انجامد. دست اندرکاران پایین به تقریب هزینه پباده سازی نرم افزار یاری می‌نماید:

نوع و اندازه نرم افزار
سیستم برهان‌ها و دستگاه‌ها
جای و ساختار مجموعه پباده سازی
خصوصیت‌ها و مولفه‌های نرم افزار
هزینه محافظت و بازاریابی
در پی هرکدام از این عامل ها تاثیرگذار در هزینه پباده سازی نرم افزار اندروید را تفصیل می دهیم.

نوع و اندازه نرم افزار
برای تقریب هزینه پباده سازی نرم افزار گوشی این اپلیکیشن‌ها بسته به اندازه و عدم وضوح، به سه تیم خرد، میانگین و تعالی تقسیم می گردند. نرم افزار‌های خرد برای یک پلت هیبت واحد در حیث گرفته می شوند و دارنده امکان‌های محصور می‌باشند. برای مثال یک اپلیکیشن آب و هوا که در اکثر موبایل‌های هوشمند از قبلی نصب گردیده است.

نرم‌افزار‌های میانگین برای یک پلت هیبت واحد درست شده‌اند البته دربرگیرنده رابط کاربری سفارشی و خصوصیت‌های پرداخت می باشند. بخش اعظمی از نرم افزار‌های توصیه خوراک می‎توانند در‌این تیم قرار بگیرند.

نرم‌افزار‌های گران قدر یا این که بغرنج دارنده خصوصیت‌های شایان توجه بیشتری (پناه چندین زبانه، پباده سازی حرفه ای، برنامه کودک‌های سفارشی و غیره) نسبت به دو گزینه دیگر می‌باشند. این نرم افزار‌ها همینطور به مقر داده‌های گسترده مجهزند. بخش اعظمی از اپ‌های تحلیلی توسعه یافته از این مجموعه می باشند.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

10 عامل مهم در سئو


بهینه سازی یا این که سئو تارنما:
بهینه سازی مخفف عبارت Search Engine Optimization میباشد که به آن بهینه سازی یا این که  seo موتور کاوش می‌گویند سئو سایت که کلیه آن‌ها به یک مضمون‌ هستند
seo وب سایت در واقع seo وبسایت و بالا بردن چگونگی و افزایش عملکرد آن مطابق معیارهای موتورهای کاوش میباشد    
 اینکه یک وبسایت از نگاه موتورهای کاوش در سکو نیکی قرار گرفته باشد و در فیض سرچ یوزرها با عبارات کلیدی مربوط به آن مشاهده گردد را یک تارنما با سئوی عالی می نامند.
بهینه سازی را می‌اقتدار تیم‌ای از طریق‌ها برای تغییر استراتژی یک تارنما دانست. 
بهینه سازی فرآیند ی میباشد که نیازمند علم زیاد، دانش پیش زمینه‌ای و طاقت میباشد. موتور‌های کاوش با تغییر مداوم الگوریتم‌های خویش غیر قابل پیش‌بینی می‌باشند به همین استدلال اشخاصی که سرویس ها بهینه سازی ارائه میدهند می بایست علم خویش را آپ دیت نگه دارا‌هستند.
در‌این نوشته‌ی علمی به 10عاملی که در seo اساسی میباشد پرداخته گردیده که شما با پی بردن این عامل ها از عنایت seo در محتوا برخودار میشوید

 واژه و کلمه کلیدی در بهینه سازی:

همانگونه که از اسم آن پیداست کلمه و واژه کلیدی عبارتی میباشد که انتظار دارید استفاده کننده آن کلمه و واژه یا این که عبارت را در گوگل سرچ نماید تا وبسایت شما‌را پیدا نماید. واژه کلیدی می بایست با نوع تجارت شما و نوع حصول شغل شما هم خوانی داشته باشد و مربوط به محصولی باشد که شما ارائه میدهید.
کلمه ها کلیدی یک سری واژه ایی خاص‌خیس می‌باشند و تک واژه ایی ها  متداول خیس می باشند که جایگاه به دست آوردن از این عبارت‌های چندین کلمه و واژه ایی بسیار سهل وآسان میباشد. 
بایستی بدین نکته دقت داشته باشید که از کلمه ها کلیدی به اندازه کافی استعمال فرمائید استعمال بیشتراز اندازه کلمه ها کلیدی منجر می‌شود گوگل درنگ نماید شما در هم اکنون بدور زدن آن و الگوریتم های آن می باشید
از کلمه ها کلیدی بایستی در تیتر، متا توضیحات  ، محتوا و ALT تصاویر استعمال شود

  به کارگیری از تگ های HTML در seo:
تگ های تایتل اثر متعددی در بهینه سازی دارا‌هستند و یک کدام از تکنیک های کلاه سپید میباشد، به صورت تمام عناوین به یوزرها و موتورهای کاوش در فهم مقاله و تلاوت محتوا یاری میکنند. از جمله با تلاوت تیتر مخاطب متوجه می‌شود که متن در باب چه موضوعی میباشد و فهم متن معمولی خیس می شود. همگی ی تگ های تیتر در بهینه سازی اثر دارا‌هستند البته تگ H1 که در کاغذ نتیجه ها گوگل مشاهده می شود و تگ H2 اثر متعددی در سئو وبسایت خواهند داشت.


تگ H1:

مالامال التفات ترین تگ H1 و نادر مداقه ترین H6 میباشد که وجود هرکدام اثر بسزایی در seo داراست
استعمال از تگ ها بایستی به ترتیب و منظم باشد در حالتی که شما نخستین از تگ H2 به کار گیری نمایید و بعداز تگ H1 اثر منفی خواهد گذاشت
•    تگ h1  تحت عنوان رمز عنوان بایستی در همگی ی صفحه های وبسایت وجود داشته باشد و نباید بیشتر از یک تگ h1  در وب سایت خویش به کارگیری فرمایید
•    از عنا وین یکسان در تگ ها نباید مصرف شود و بایستی عنوان ها مختلفی را استعمال فرمائید
•    عالی میباشد تیتر برگه و تیتر h1  با هم یکسان نباشند
•    از کلمه ها کلیدی در تگ h1 نباید زیاد مصرف شود
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


یکسری ابزار برای شناسایی و رئیس پیوندهای فرنگی وجود داراست که مهمترین آن گوگل آنالیتیکس میباشد.

Google Analytics تیم‌ای از عملکردها را برای یاری به ما در باصرفه‌سازی لینک و پیوند‌های سایت ارائه می دهد، سئو سایت مثلا قابلیت و امکان فهرست بندی و پیگیری آحاد لینک و پیوند سازی فرنگی. بعداز اضافه کردن تگ Google Analytics به سایت خویش، همگی کلیک‌هایی که بر روی پیوند‌های فرنگی شما صورت گرفته باشد، در گزارش روی داد شما فهرست میشود.

مزایای پیوند های فرنگی
چگونگی و کمیت لینک و پیوند‌های فرنگی التفات داراست. اضافه کردن پیوندهای دارای اعتبار و آموزنده یک سایت با باکیفیت به صفحه ها شما، سبب ساز بهبود اعتبار سایت شما میگردند، در حالی که اضافه کردن پیوندهای بی چگونگی و اسپم به تارنما شما زخم می رساند.

لینک به وب سایت‌های فرنگی تا‌زمانی‌که محتوای مربوطه را از وب سایت‌های دارای اعتبار به آنان لینک و پیوند می‌دهید، به برگه شما جراحت نمی‌رساند. این در حالی میباشد که لینک و پیوند فرنگی در شرایطی‌که به صفحه ها دوست داستنی و مرتبط که دارنده مرتبه بالا و مرتبط با محتوای ورقه اینترنت شما می باشند مرتبط باشد، ارزشمندتر میباشد.

هرگاه به تارنما دیگری پیوند دهید، آن وبسایت مشاهده می‌نماید که به آنها پیوند داده‌اید. بعد، آنها احتمالاً با لینک و پیوند دادن به وبسایت شما در محتوای خویش، لطف شما‌را جبران می‌نمایند. فراموش نکنید که پیوند سازی فرنگی یک روش خوب برای برقراری رابطه، ساخت و ساز رابطه در دنیای محتوا و بازاریابی دیجیتال میباشد.

این نوع لینک و پیوند فرنگی یک منبع خوب ترافیک بدون پول برای تارنما شما میباشد و همان طور که بیان شد، عنصری مهم در الگوریتم موتور جستجوی گوگل میباشد.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


گاهی تصاویری که استعمال میکنیم لزوم پایینی داراست و اندکی به فهم عالی محتوا یاری می‌نماید. ولی گاهی شعور سئو سایت محتوا سوای تصاویر بسیار طاقت فرسا میباشد. که‌این لزوم به کار گیری از تصاویر را ارتقاء میدهد. در هر شکل تصاویری که درون متن قرار می‌دهید می بایست مربوط به مسئله گزینه مشاجره در آن جمله یا این که آن نصیب باشد. همینطور در شکل قابلیت بایستی توضیحات قابل قبولی را درون تصویر قرار دهید. تصویر پایین را مشاهده کنید:


مقایسه دو الگوریتم پاندا و پنگوئن گوگل در تصویر با استعمال از توضیحات متنی – امداد به بهینه سازی عکس
این به فهم و شعور محتوا بسیار امداد می‌نماید. این عمل سبب بهبود تجارب کاربری می‌گردد. میدانید که تجربیات کاربری عالی موازی میباشد با بهبود جایگاه ورقه.

ولی چرا این مساله اصلی میباشد؟ زیرا ممکن میباشد استفاده کننده صرفا چرخی باطن ورقه بزند و تصاویر را ببیند. ممکن میباشد زمان قرائت مطالب را نداشته باشد. ولی تصاویر به وی یاری می‌نمایند چکیده مقاله را متوجه گردد و تصمیم بگیرد که آیا این مقاله اصلی میباشد و قیمت تلاوت دارااست یا این که خیر.

خلاصه سازی مطالب نوشته‌ی علمی درون تصاویر (مانند اینفوگرافی) هم بسیار در بهبود تجربیات کاربری و ارتقا مجال ماندگاری مخاطب موءثر میباشد. به این دلیل‌که به استفاده کننده امداد می‌نماید در طی کمتری چکیده قسمت‌های اصلی نوشته ی علمی را بفهمد. در کل این موردها بهینه سازی عکس و رعایت نکات بهینه سازی درتصاویر بکار رفته گردیده بسیار اساسی میباشد.

گردآوری بندی
به کار گیری از عکس و تصویر در بهینه سازی وبسایت بسیار اساسی میباشد. چون هم به مخاطب و هم به گوگل در فهم و شعور خوب زمینه وب سایت امداد می‌نماید. ولی بهینه سازی عکس و سئو تصاویر وبسایت مطلقا می بایست اعمال بپذیرد. زمانی عکسی را بصورت ناپخته باطن محتوا قرار میدهیم ممکن میباشد اثر مثبتی روی جذابیت نوشته ی علمی نداشته باشد. ولی رعایت نکات seo عکس برای تارنما این جذابیت را ساخت‌و‌ساز می‌نماید.

seo تصاویر تارنما از لحاظ اندازه و وسعت (فارغ از افت چگونگی) سرعت بارگذاری را بهبود میبخشد. استعمال از متن توضیحی مطلوب برای استفاده کننده دیدنی میباشد. خلاصه سازی داده ها مذکور متن در باطن تصویر برای استفاده کننده جالب و کاربردی میباشد. به همین برهان استفاده کننده را درون برگه نگه می دارد و دوئل تایم را ارتقاء می دهد.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


برای seo فنی و تکنیکال وب سایت خودتان، می بایست مورد ها ذیل را مدنظر قرار دهید: (ولی مواقعی سئو سایت هم وجود دارا‌هستند که شاید در اینجا بیان نشده باشند)

جاوااسکریپت ها
نقشه XML
ساختار وبسایت (معماری وب سایت) و مسیریابی
ساختار URL
محتوای معدود
محتوای تکراری
تگ های HFRAND
تگ های کنونیکال
صفحه ها ۴۰۴
ریداکرکت های ۳۰۱
ساختار تارنما او‌لین گام در جاری ساختن هر چه عالی سئوی تکنیکال میباشد؛ حتی پیش از خزیدن و ایندکس شدن! چرا؟

زیرا اکثر خطاها خزش و ایندکس شدن تارنما، به خیال پباده سازی ضعیف ساختار وبسایت فیس میدهد. به این ترتیب در‌حالتی که این مرحله را صحیح ایفا دهید، دیگر مورد نیاز وجود ندارد نگران ایندکس شدن صفحه های تارنما خودتان باشید.
ساختار تارنما بر کل کارهایی که برای سئو وبسایت اعمال می دهید، تأثیرگذار میباشد. مثل: URL ها، نقشه وب سایت، robots.txt و…
به این ترتیب می قدرت اعلام‌کرد که یک ساختار حاذق قادر است سایر شغل های seo تکنیکال را معمولی خیس نماید. با این فرضیه به سراغ یادگیری ایجاد کرد یک ساختار عالی برای وبسایت می‌رویم.

۲ خصوصیت برای داشتن یک ساختار بهتر برای تارنما

۱- منظم و بی آلایش

مراد از ساختار وبسایت، شیوه ساماندهی صفحه ها در تارنما میباشد. در مجموع ساختار وب سایت می بایست معمولی باشد، یعنی صفحه ها وبسایت بایستی نهایتاً یک سری پیوند از هم مسافت داشته باشند. چرا این مورد اساسی میباشد؟ هنگامی وبسایت ساختار بندی معمولی ای داشته باشد، گوگل و بقیه موتورهای کاوش، شل خیس می‌توانند مجموع صفحه های وبسایت را بخزند. اجرا این فعالیت برای یک بلاگ یا این که یک تارنما فروشگاهی بی آلایش، عمل مشقت وجود ندارد. ولی برای یک وب سایت فروشگاهی آنلاین با ۲۵۰ هزار شیت مال، می‌تواند تبدیل به یک نقص‌ والا خواهد شد.

خلال معمولی بودن، تارنما بایستی ساختار منظمی داشته باشد. معمولاً ساختار به‌هم‌ریخته منجر تولید صفحه های یتیم (orphan page) میشود که به ایرادات مرتبط با آی دی و ایندکس شدن صفحه ها دامن میزند.

نکته: صفحه های یتیم صفحاتی از وبسایت مان میباشد که از صفحه های دیگر به آن ها هیچ لینکی نداده باشیم.

۲- URL اثبات

مایحتاج وجود ندارد مورد URL ها (نشانی صفحه ها تارنما) را بیش تر از حد والا فرمائید، به ویژه در صورتی یک تارنما خرد را مدیر می‌کنید. URL شما می بایست از یک ساختار منطقی و اثبات تبعیت نمایند. با این عمل، یوزرها وبسایت متوجه می گردند دقیقاً در کدام نصیب از وبسایت شما قرار دارا‌هستند. قرار دادن صفحه ها در مجموعه بندی های متعدد، به گوگل یاری می نماید تا داده ها بیشتری درخصوص صفحه ها جان دار در هر مجموعه بدست آورد. به عنوان مثال کاغذ ای که در نشانی خودش بهینه سازی/seo_technical را داراست به گوگل می فهماند این برگه در گروه seo، شاخه seo تکنیکال قرار میگیرد و موضوعی مربوط به این شاخه داراست.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


با راهکارهای بهینه سازی و استعمال آن‌ها در فرایند شغل های خویش، می‌توانید موقعیت استحصال و کارتان را افزایش سئو سایت دهید. seo تارنما از مهم ترین مواقعی میباشد که امروزه کلیه صاحبان وبسایت ها با آن سرگرم می‌باشند. هر مالک اینترنت سایتی که بخواهد تلاش سایتش را بهبود بخشد، در پی راهکارهایی میباشد تا نرخ پریدن، ترافیک، بازدید، محتوا، رنک و بخش اعظمی از مفاد دیگر را شدیدا تقویت نماید.

در سود بسیار اساسی میباشد که با استعمال از راهکارهای seo، به شایسته ترین صورت از رقبای خویش پیشی گرفته و در نتیجه ها کاوش گوگل مرتبه یک را از آن خویش نمایید. به این ترتیب ما درین نوشته‌ی علمی برای شما شایسته ترین و تاثیرگذارترین راهکارهای seo را فراهم کرده ایم که با استفاده درست آن‌ها میتوانید کوشش توفیق آمیزی داشته باشید.

لینک و پیوند سازی گران بها برای سئو وب سایت
پیوند سازی از بزرگترین مواقعی میباشد که در seo وجود داراست. در‌صورتی‌که پیوند سازی شما با استعمال از استراتژی های مطلوب تولید خواهد شد، می‌توانید رنک قابل قبولی از گوگل اخذ نمائید. ولی می بایست توجه داشته باشید که لینک و پیوند هایی که به طور داخلی و هم به طور فرنگی گزینه استعمال قرار می دهید، نباید از یک حد خاصی بیشتر گردد؛ چراکه این بها محتوای شماست که در مرتبه نخستین برای گوگل و یوزرها عنایت دارااست.

لینک و پیوند های فرنگی یا این که بک لینک و پیوند ها در واقع از دو موقعیت بیرون نیستند؛ یا این که با به کار گیری از تکنیک ها و راهکارهای seo کلاه سیاه ساخت‌و‌ساز گردیده اند، یا این که با پیاده سازی راهکارهای بهینه سازی کلاه سپید آیتم استعمال قرار میگیرند. در مجموع بک لینک و پیوند یعنی اینکه در وبسایت های دیگر که درجه بالایی در نتیجه ها کاوش دارا هستند، پیوند هایی استخراج نمائید که به صفحه ها تارنما شما داده گردیده‌اند. در سود هر زیاده روی در این باره می‌ تواند تحت عنوان یک فاکتور منفی در جهت افت رنک وب سایت شما در حیث گرفته خواهد شد.

نکته ای که در این باره وجود دارااست این میباشد که ضمن استحصال پیوند های پر ارزش، شما می بایست دارنده محتوایی گرانبها نیز باشید که در فیض بتوانید جایگاه بسیار بالایی از گوگل اخذ فرمایید.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


تکنیک‌هایی که در پی معرفی میکنیم، تحت عنوان تکنیک‌های seo کلاه سیاه شناخته می شوند و در‌حالتی که میخواهید سئو سایت وبسایت شما از طرف گوگل و دیگر موتورهای کاوش ممنوع نشود، نباید به‌هیچ‌وجه به سمت این تکنیک‌ها بروید.

لغات کلیدی فرعی و بیش‌ازحد (Keyword Stuffing)
در قبل به کارگیری از چندین نوع واژه و کلمه کلیدی در متن، یک پوئن مثبت محسوب می شد، همینطور برای ایجاد محتوا از کلمه ها متنوعی به کارگیری می‌کردند که گاهی بی‌ربط بود؛ البته امروزه این مورد یک امتیاز منفی به شمار می آید و هیچ ارزشی ندارد. از همین رو گوگل برای یوزرها، واحد سنجش چگالی 1 تا 3 درصد را انتخاب نموده است و درصورتی که شما این قاعده را رعایت نمائید، میتوانید یک محتوا پر ارزش داشته باشیم. در غیر این شکل گوگل فکر میکند که شما تصمیم دارید کل ترافیک را به سمت وبسایت خویش بکشید و محتوای با ارزشی در چنگ ندارید؛ به این ترتیب تارنما را جریمه می‌نماید و شمارا در لیست به کارگیری‌کنندگان از تکنیک‌های seo کلاه سیاه قرار می دهد.

نهفته کردن متن (Cloaking)
یکی‌از روش‌هایی که در قبلی به وسیله مدیران تارنما یا این که مسئولین محتوا جاری ساختن میشد، مخفی کردن متن بود. درین تکنیک، شخص محتوایی را فراهم میکرد، ولی این محتوا برای یوزرها قابل مشاهده عدم وجود و صرفا برای موتورهای کاوش به اکران در می‌آمد. این‌راه که یکی تکنیک‌های seo کلاه سیاه میباشد، امروزه به وسیله موتورهای کاوش معلوم می گردد و جریمه‌ای نیز داراست؛ البته به هر حالا می‌باشند عده ای که همچنان قصد دارا‌هستند با این تکنیک، گوگل را به دور بزنند.

تغییر‌و تحول مسیرهای داهیانه (Sneaky Redirects)
خواسته از تغییر تحول مسیر، صادر کردن استفاده کننده به یک آدرس دیگر میباشد. مثلا فکر کنید که شما بر روی لینک و پیوند دانلود یک ترانه کلیک میکنید، ولی به‌مکان دانلود آوا، به برگه دیگری رسول می شوید. این قضیه یکی‌از منش‌هایی به شمار می آید که اشخاص را به مقصود زشتی که در راز دارا‌هستند، می رساند.

یا این که از جمله می‌قدرت به هدایت یک شیت دارای اعتبار که تعداد متعددی بک پیوند نیز دارااست به یک کاغذ بی‌ربط اشاره نمود. به عبارتی‌طور که می دانید، تغییر و تحول مسیر 301 یکی‌از طرز‌هایی میباشد که شما میتوانید از روش آن یوزرها خویش را به ورقه دیگر منتقل نمایید، ولی دقت داشته باشید که این‌راه برای هنگامی خواهد بود که شما دامنه تارنما خویش را تغییر‌و تحول داده‌اید یا این که تصمیم داریم یک محتوای دو قسمتی را تغییر و تحول دهید. در سود در شرایطی که شخصی به‌شکل موذیانه و برای هدف ها نحس بدین فعالیت بپردازد، از تکنیک‌های seo کلاه سیاه به کار گیری کرده و با جریمه گوگل روبرو شود.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

اصول مهم در سئو


4. توضیح دهید.
بی نقص و جامع توضیح دهید که در‌این ورقه چه چیزی ارائه می‌دهید. در حالتی‌که مشتری متوجه زمینه شیت سئو سایت نشود، سوای ایفا کاری آن ‌را رخنه‌ خواهد کرد. در تایپ کردن توضیحات توجه فرمایید و از جزئیات کلام فرمایید. ساخت و ساز محتوای ماهر برای سایتتان ایفا دهید و اصول seo را در آن رعایت نمایید.

• 3 اصل برای تایپ کردن یک متن دیدنی
1.از جمله‌ها زمانبر استعمال نکنید. همت نمایید متن را تکه تکه فرمائید.
2. در توضیحات درمورد اثر سرویس ها و تولیدات کلام فرمایید. (حرف درمورد بهره مخاطب)
3.در توضیحات از تصاویر به کارگیری نمائید.

5.در مایحتاج و درد استفاده کننده سخن نمایید.
متاع و سرویس ها شما به چه یاری می‌نماید؟ محصولی که نیاز و درد کاربر را برطرف نماید دوست داستنی میباشد. از جمله هنگامی که گروه سئوادیو خطاها کاربرانی که قصد دارا‌هستند وارد دنیای seo شوند را روءیت کرد، تصمیم گرفت یک عصر فراگیری بهینه سازی مهیا نماید که‌این عصر مزایایی دارااست و مشکلاتی را برطرف می‌نماید:
1. مسیرتان معلوم می شود.
2.درجای مطمئنی هزینه کرده‌اید.
3.در طول صرفه جویی می کنید.
4. مطالب به وسیله یک کارشناس فراگیری داده شد‌ه‌است.
5.مطالب مجموعه بندی شد‌ه‌است.
6. عصر پشتوانه داراست
7. و…

پس با تهیه و تنظیم این عصر شما دیگر ایرادات بالا را نخواهید داشت. عملکرد فرمائید به کاربر این شم را بدهید که پس از تنظیم مال و سرویس ها شما، به وی یک بها مازاد می گردد و مشکلاتش در موضوع مربوطه برطرف می‌گردد. همینطور سخن در ما یحتاج کاربر سبب شم قربت و در غایت اتکا به شما می شود.

6.در ارتباط فیض حرف فرمائید
برای استفاده کننده توضیح دهید که فیض‌ی اعتمادش به شما چه خواهد بود. از اتفاقاتی که بعداز همیاری با شما تجربیات خواهد کرد بگویید.
مثلا با گذراندن عصر فراگیری seo ما:
1.به یک کارشناس تبدیل میشوید.
2.میتوانید درآمد داشته باشید.

فراموش نکنید که شما صرفا یک فروشنده جنس و سرویس ها نیستید. بلکه شما فروشنده‌ی بها، دانش وحس‌بهتر می‌باشید.

7.شیوه‌های برقراری رابطه با خویش را مشخص و معلوم نمایید
استفاده کننده بعداز تلاوت نصیب توضیحات ممکن میباشد سوالاتی در ذهنش ساخت خواهد شد و یا این که به هر برهان دیگری بخواهد با شما رابطه برقرار نماید. به همین‌خیال و خاطر در‌صورتی‌که میخواهید مخاطب را از دست ندهید به شما توصیه می کنم یک سری رویکرد ارتباطی در لندینگ پیج معرفی نمائید:
• شماره تلفن
• نشانی فیزیکی
• نشانی اینترنتی
• هیبت تماس
• به کارگیری از پنجره بازشو در کنار برگه برای رابطه در لحظه

داشتن رویکرد ارتباطی به تقویت پشت گرمی مخاطب یاری می‌نماید.هرچه طرق ارتباطی یوزرها با شما بی آلایش‌خیس باشد، احتمال اعمال عملی از سمت استفاده کننده بیشتر خواهد بود.
 

  • شایلین عباسی