مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

برخلاف پنگوئن و پاندا، مرغ مگس خوار یک آپ دیت رسانی مطابق جریمه وجود ندارد. در واقع غرض آن حذف صفحه ها با محتوای بی چگونگی از حاصل موتور کاوش وجود ندارد؛ بلکه ساخت‌و‌ساز تغییر و تحول در شیوه عکس العمل گوگل به اشکال گوناگون درخواست‌ها میباشد. درین نحوه تازه معنای حقیقی و واقعی که پشت عبارت کاوش گردیده وجود دارااست ادراک میگردد، خیر کلماتی که به طور مستقل در کوئری وجود دارااست.

به همین ادله خوب میباشد از کلمه ها کلیدی هم معنی مثل lsi ها و long tail ها هم در متن صفحه ها استعمال فرمایید. در واقع هوش تصنعی و مصنوعی گوگل آنقدر رند میباشد که چنانچه شما یک عبارت خاص را کاوش فرمائید، با پاراگراف \"آیا خواسته شما این بود؟\" جواب‌هایی ارائه میدهد که بیشترین رابطه را با آن عبارت داراست.

حتی در شرایطی که شما عبارتی را به نادرست – برای مثال با خطا املایی یا این که غلط مفهومی – کاوش نمائید،رایا پارس  معمولا گوگل نتیجه ها مفیدی به شما آرم میدهد. زیرا خواسته شمارا به طور کامل متوجه می‌گردد.

الگوریتم مرغ مگس خوار این بضاعت و توان را داراست که عبارت‌هایی را که کاوش می‌‌نمایید قضاوت نماید و چیزی را که مدنظر شما میباشد اکران دهد. این به عبارتی چیزی میباشد که به آن \"جستجوی معنایی\" می گویند.
جستجوی معنایی و گراف علم چیست؟
فناوری جستجوی معنایی درین الگوریتم برای انسانی‌خیس کردن تعاملات پیاده سازی گردیده‌است. از طرفی از آن برای تقویت گراف علم هم به کار گیری می شود.سئو در مشهد  غرض فناوری جستجوی معنایی این میباشد که حاصل آیتم قبولی به یوزرها آرم دهد.سئو در مشهد به عنوان مثال فکر کنید عبارت \"مربای قالب پرتقال\" را کاوش میکنید. احتمالا مراد شما خاصیت پرتقال و مربای قالب پرتقال وجود ندارد و می خواهید طریق پخت این مربا را خاطر بگیرید.
الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل هم مرتبط‌ترین و کیفیت عالی‌ترین صفحاتی که نیازهای یوزرها و جستجوگران را برآورده می‌نماید، اکران میدهد. به همین ادله نخستین از تمامی ویدئوهای آموزشی مرتبط با این مربا را اکران میدهد و آن‌گاه هم صفحاتی که‌این فرمان را به نیکی یادگرفتن داده‌اند.
در واقع شما به‌دنبال یک تارنما یا این که کاغذ خاص نیستید و جواب پرسش یا این که چاره و شیوه تشکیل داد مربا را می خواهید. کاری که گراف علم اجرا می دهد این میباشد که مسیر صحیح را به شما نماد میدهد و احتمال رفتن شما به بیراهه را کاهش می دهد.
گراف علم از کی استارت به شغل کرد؟
گراف علم 1‌سال پیش از الگوریتم مرغ مگس خوار رونمایی شد. این گراف وظیفه اکران ظریف‌ترین و مرتبط‌ترین حاصل (SERP) راجع‌به لغت ها یا این که عباراتی را که کاوش می کنید، بر عهده داراست. این گراف همگی اطلاعاتی که از وب سایت‌های سراسر جهان وجود دارااست را عده می‌نماید و شایسته ترین را به شما نشانه می دهد.
به عنوان مثال در شرایطی‌که شما \"معلم فرشچیان\" را در گوگل بزنید، می توانید داده ها و تصاویری درباره ی تابلوهای این هنرمند، نقاشان مرتبط و مدل نگارگری وی ملاحظه کنید.
جستجوی معنایی چیست؟
جستجوی معنایی فناوری میباشد که منجر می شود هنگامی از جمله عبارت \"چطور دستبند دوستی ببافیم؟\" را کاوش می کنیم، رایا پارس صفحاتی مشمول فراگیری بافت این نوع دستبند اکران داده خواهد شد. در‌صورتی‌که اینگونه فناوری وجود نداشت، ممکن بود داده ها ضد و نقیضی راجع به دستبندهای نقره‌ای و طلایی و قیمت دوست و دوستی مشاهده کنیم که مارا ابدا به هدفمان نمی‌رساند.

ولی گوگل به تمام لغت ها دقت نمی‌نماید. بلکه به مضمون‌ کلی عبارت و پاراگراف اعتنا می‌نماید. حتی گوگل این بضاعت و توان را داراست که تاریخچه جستجوهای شمارا تحقیق کند و با دقت به وضعیت جغرافیایی و بقیه اطلاعاتی که از شما به دست میاورد، شایسته ترین سود را به شما دهد.

در جستجوی معنایی، گوگل تاریخچه جستجوهای شما، محل معاش و بقیه داده ها مربوطه را گردآوری می‌نماید و با رعایت آن‌ها، شایسته ترین حاصل را به شما آرم می دهد. به عنوان مثال در شرایطی که شما یک عبارت خاص را در مرورگر متفاوتی کاوش فرمایید، پیشنهادات بسیار متفاوتی نسبت به جستجوی به عبارتی عبارت در مرورگر مستمر خودتان مشاهده می کنید. در واقع پیشنهادات در مرورگر خودتان مبنی بر جستجوهای گذشته و علایقی که داشته‌اید، ارائه می گردد.
حتی هنگامی شما و دوستتان یک عبارت یکسان را کاوش میکنید، ممکن میباشد نتیجه ها متفاوتی بگیرید. زیرا تاریخچه کاوش یا این که شرایط جغرافیایی متفاوتی دارید.
خب درحال حاضر برگردیم سراغ دوست عزیزمان و ببینیم که جناب مگس خوار چه ارتباطی با کردار یوزرها دارااست.
جستجوی گوشی و جستجوی صوتی در الگوریتم های گوگل برای بهینه سازی عنایت متعددی دارا‌هستند
تمامی ما تجربیات کاوش با تلفن همراه را داشته‌ایم. زیرا گوشی خیلی ریلکس‌خیس از لپ تاپ و کامپیوتر در مشت ما جای دارد.what is seo  به همین عامل گوگل هم تلاش می‌نماید صفحه ها و وبسایت‌های تلفن همراه‌پسندتر را افزایش دهد تا تجربیات کاربری هم در این مورد بهبود پیدا نماید. هنگامی شما با تلفن همراه کاوش میکنید، صفحه های باصرفه گردیده برای گوشی در حاصل اولیه اکران داده میشوند.
seo صفحه های تارنما برای تلفن همراه، به یکی‌از فاکتورهای اصلی برای مرتبه‌بندی تبدیل گردیده‌است.
در کنار این خصوصیت بایستی به جستجوی صوتی یوزرها هم دقت فرمایید.
درین نوع کاوش یوزرها به مکان جستجوی یک عبارت کوتاه، جملا‌ت بدون نقص و سوال های بغرنج را ذکر می‌نمایند. اکثری از یوزرها به خصوص خردسال ها که اتفاقا خیلی از موبایل‌های هوشمند به کارگیری می‌نمایند، از جستجوی صوتی به کار گیری می‌نمایند.
الگوریتم مرغ مگس خوار از این جهت التفات دارااست که تلاش می‌نماید دقیقا به عبارتی نتایجی را که مدنظر یوزرها میباشد اکران دهد. به همین برهان خیلی از جمله ها محاوره‌ای و خطا را هم تشخیص میدهد و نتیجه ها مناسبی برای آن اکران میدهد.
اینک به حیث می رسد که مرغ مگس خوار اثرات پایین را بر حاصل ارگانیک محلی داراست:
محلی سازی بیشتر نتیجه ها ارگانیک برای جستجوهایی با غرض محلی
وجود مداوم و شایان توجه نتیجه ها از نوع دایرکتوری در حاصل محلی و ارگانیک

  • ۰۱/۰۹/۲۰
  • شایلین عباسی

رایا پارس

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی