مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

۷ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

راجع‌به این زمینه فقط کافی میباشد که تارنما برتر گوگل را تحلیل فرمایید. بیشتر این وب سایت ها بر اساس سئو سایت مارک خویش و اینکه یک کانال اجتماعی می باشند، توانسته اند بدین منزلت برسند. در واقع فقط Wikipedia و YouTube می باشند که محتوا محور بوده و مطالب مفیدی را به صورت بدون واسطه به یوزرها خویش عرضه میکنند.

یادگرفتن بهینه سازی,ترفندهای بهینه سازی,حقایق بهینه سازی

8 تارنما دیگر، صراحت دارد که محتوایی را به صورت بی واسطه به یوزرها ارائه نمیکنند؛ البته ابزارها و جای هایی را در دست اشخاص قرار میدهند تا آنان بتوانند عمل هایی را در آنجا داشته باشند. در واقع آن‌ها کارایی کرده اند تا یوزرها را به مطالعه محتوا محصور نکرده و موضوع هایی را برای اعمال کار های متبوع خویش به دست بیاورند. بدین ترتیب یکی‌از حقایق seo وبسایت همین میباشد که محتوا به آن شکلی که در ذهنیت شما میباشد، اهمیت نداشته و نمی تواند سایت شمارا به یکی از از وب سایت های برتر تبدیل نماید.
کلیپ در کاغذ نخستین تارنما ترافیک را دوبرابر می نماید

YouTube تحت عنوان دو‌مین موتور جستجوی تبارک عالم، بر مبنا ویدیو و ویدیو سازه گذارده گردیده‌است. آدم ها موجودات بصری می‌باشند و میل دارا‌هستند حتی یادگرفتن ها را به طور تصویر مشاهده نمایند. در سود شما به مکان تمرکز بیش تر از حد بر seo محتوای برگه اولیه وب سایت خویش، میتوانید با لود یک ویدیو در آن، یوزرها بسیار متعددی را جذب صفحه ها وب سایت خویش فرمائید.

امید است با به کارگیری از حقایق seo وبسایت که در صدر برای شما ارائه شد، بتوانید تغییرات مفیدی در استراتژی های سئو صفحه ها خویش به وجود بیاورید و سکو های برتر SERP ها را از آن خویش نمائید.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

لینک و پیوند ها به یوزرها این قابلیت را مهیا میسازند تا فی مابین صفحه ها متفاوت در وب تکان نمایند. موتورهای سئو سایت جستجو گر از لینک و پیوند ها برای خزش اینترنت به کار گیری می نمایند؛ خزنده ها پیوند های جانور داخلی و فرنگی در صفحه های را خزش کرده و محتوای آن‌ها را ایندکس می‌نمایند.
در وب سایت های با آتوریتی بالا نوشته‌ی علمی نویسی فرمائید

در‌صورتی‌که در موضوع‌ای تخصص و علم دارید، همت نمایید دانسته های خویش را در پوسته مقاله‌ها گرانبها به تارنما های با آتوریتی بالا ارسال فرمائید.
با شغل در اینگونه وب سایت هایی علاوه بر اینکه می توانید آوازه خودتان را ارتقا دهید، بک پیوند های ارزشمندی هم اخذ خواهید کرد که بر روی جایگاه وبسایت تاثیر مثبتی خواهد گذاشت.


گردآوری و نشر اطلاعات

آمار و ارقام مدام برای یوزرها دیدنی بوده میباشد، بعداز این ترفند برای دریافت کردن بک پیوند به کارگیری نمایید.

محتوای جامع و کاربردی که با داده های گردآوری گردیده به وسیله خودتان به وجود آمده میباشد را منتشر نمایید و معطل بمانید تا دیگر افراد به آن نوشته‌علمی شما تحت عنوان مرجع پیوند بدهند.
اما این ترفند هنگامی کارآمد خواهد بود که بتوانید نوشته‌علمی خویش را به نیکی ساخت و ساز نمائید و به صورت مطلوب منتشر نمائید، در غیراینصورت صرفا فرصت و هزینه از دست خواهید بخشید.


مخلوط پست های شبیه در یک نوشته‌ی‌علمی جامع

مطالعات اخیر نماد داده میباشد که دیگر پست های 400 کلمه و واژه‌ای قیمت چندانی ندارند و برای seo وب سایت نیز اثر منفی می‌گذارند.
پس در حالتی‌که تعدادی پست میانگین سوای ترافیک دارید آنان‌را با یکدیگر ترکیب کرده و تحت عنوان یک نوشته‌ی علمی جامع منتشر نمایید.

پست های جامع 10 برابر بیشتر از پست های بی آلایش بک پیوند اخذ می نمایند.


ابزار بدون پول منتشر نمایید

عموم دلداده ابزارهایی میباشند که شغل های آنان را معمولی نمایند.

در صورتی‌که که ابزاز کاربردی باشد، بدون‌شک بخش اعظمی از مدیران وب سایت ها و بلاگ نویس ها آنان‌را به یوزرها خویش معرفی کرده و به آن ابزار لینک و پیوند خواهند بخشید.
ولی مورد اساسی این میباشد که عموم دوست دارا‌هستند ابزارهای بدون‌پول را معرفی نمایند؛ به این جهت در عنوان اشاره شد که ابزار بدون‌پول منتشر نمایید.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

۱۳. کیفیت پیوند‌های خروجی

لینک و پیوند‌هایی که به وب سایت‌های دیگر می‌دهید، اهمیت متعددی دارا هستند. قابلیت سئو سایت داراست که شما به سایتی پیوند بدهید که سکو نیکی ندارد، در‌این‌صورت احتمال داراست که درجه شما نیز کاهش پیدا نماید.

در کنار این می بایست اکثر لینک و پیوند‌های فرنگی‌تان به طور جدید فالو (nofollow) باشد، به‌این شکل که به عنوان مثالً شما مطلبی را از جایی دیگر گرفته‌اید و اکنون می خواهید وبسایت مرجع را تحت عنوان منبع بیان فرمایید، در اینجا میتوانید لینک و پیوند را به طور تازه فالو قرار دهید. با اینکار به موتورهای کاوش میگویید که پیوند متبوع را دنبال نکنند.
۱۴. استعمال از پوشه روبوت (Robots.txt)

‌یکی از دیگر از مواقعی که اهمیت فوق العاده‌ای در سئوی داخلی تارنما داراست، قراردادن فولدر روبوت میباشد. این فولدر برای موتورهای کاوش معلوم می‌نماید که به کدام نصیب‌های وبسایت دسترسی داشته باشند. در بخش زیر کد مرتبط با فولدر روبوت را می بینید. به مکان domain.com می بایست نشانی وب سایت خودتان را وارد فرمائید.

در کد ذیل به فایل wp-admin امر Disallow داده شد‌ه‌است. یعنی اینکه موتورهای کاوش به نصیب wp-admin دسترسی ندارند. اما برای دسترسی ندادن به بخش‌های دیگر، می بایست توجه نمایید که صفحه های دیگر وبسایت‌تان را از حاصل کاوش حذف نکنید. این فولدر را می بایست در روت هاست‌تان لود فرمایید.

User-agent: *
Disallow: /wp-admin/

Sitemap: http://www.domain.com/sitemap.xml

۱۵. با صرفه‌سازی تارنما برای گوشی

یکی‌از دیگر از فاکتورهای بسیار اساسی در seo داخلی وبسایت ، با صرفه‌سازی تارنما برای گوشی میباشد. یکی شایسته ترین کارهایی که می‌قدرت دراین باره اجرا بخشید، این میباشد که ساخت سایت به طور ریسپانسیو (عکس العمل‌گرا) باشد. موتورهای کاوش بیشتر و بیشتر به‌این مسئله اهمیت می دهند، چون به کارگیری از تلفن‌های هم پا بسیار زیاد گردیده و مطمئناً در آینده بیشتر هم گردد. به همین برهان میباشد که موتورهای کاوش تأکید دارا هستند که وب سایت خویش را برای تلفن همراه‌ها و تبلت‌ها نیز با صرفه فرمائید.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

در دریافت کردن بک لینک و پیوند کوشش گردد در توا‌ن قابلیت سئو سایت تیتر لینک و پیوند بصورتی باشد که بتوان واژه کلیدی سایت در آن بکار رفته باشد تا اینکه صرفا یک لینک و پیوند ساده باشد و هیچ عنوانی نداشته باشد.
برخی لینک و پیوند ها بعد از اینکه قرار داده شد ممکن میباشد یک سری روز ارتفاع بکشد تا پذیرش شوند از این رو در اینطور مواقع تحت لینک و پیوند معمولا می نویسد \"چشم به راه پذیرش مدیریت\" در اینطور مواقع روی لینکی که بصورت موقت تشکیل‌شده میباشد و تنها ما میتوانیم ببینیم نباید کلیک گردد در غیر اینصورت پیوند هایی که به عبارتی لحظه پذیرش میشوند را برای اینکه روند شناسایی آن ها به وسیله گوگل سریعتر صورت پذیرد را می اقتدار کلیک کرد تا کاغذ وبسایت گشوده گردد.
بعضی از تارنما ها جهت به چنگ آوردن بک پیوند باید نام نویسی انجام شود، در بخش اعظمی از مواقع از این پست الکترونیک ها صاحبان بیزنس جهت پست الکترونیک مارکتینگ استعمال می نمایند از این رو بایستی یک نشانی اینترنتی تنها جهت هدف های به چنگ آوردن بک لینک و پیوند و شبکه های عمومی صحیح گردد.
کوشش خواهد شد در اکثر تارنما هایی که میخواهیم بک لینک و پیوند بگیریم و احتیاج به نام نویسی دارا‌هستند از یک واژه و کلمه کاربری و راز عبور یکسان به کارگیری نماییم که ابعاد بتوانیم در شکل نیاز بیاد داشته باشیم و تغییرات احتمالی را حیث کنیم.
عملکرد خواهد شد بصورت ترکیبی به لغات کلیدی وبسایت پیوند داده خواهد شد برای مثال در شرایطی که قرار میباشد روی سه کلمه و واژه کلیدی کار خواهد شد در یک روز شغل نباید صرفا روی یک واژه و کلمه خاص کار نمود کارایی خواهد شد در توان قابلیت از کلمه ها گوناگون استعمال شود.
در صورتیکه که متوجه شدیم یک بک لینک و پیوند به غلط به سمت وب سایت هدایت شد‌ه‌است و یا این که بعبارتی دارنده امتیاز منفی میباشد خواهیم توانست از ابزار گوگل وبمستر برای حذف آن بک لینک و پیوند به کارگیری نماییم.
یکی‌از روشهایی که می شود به آن استناد کرد که آیا بک پیوند متبوع دارنده امتیاز منفی یا این که مثبت میباشد، استعمال از ابزار MOZ میباشد. جهت استعمال از این ابزار بدون‌پول MOZ ، بایستی در وبسایت آن نام نویسی نمود بعد اینترنت سایتی که میخواهیم از آن بک لینک و پیوند بگیریم را در آنجا نسخه برداری نماییم، درصورتی که Spam Score آن برنگ قرمز‌رنگ بود نباید از وب سایت متبوع بک لینکی اخذ خواهد شد.
در وبسایت هایی که در پوسته حیث می قدرت بک پیوند گرفت در‌حد قابلیت روی پست هایی حیث داده گردد که نو بوده و زیاد کهن نباشند( از جمله برای یک‌سال پیش)

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

لینک و پیوند سازی داخلی چه می‌باشد؟

یکی مهمترین اصول سئو موتورهای کاوش (seo) لینک و پیوند سازی میباشد. کلاً پیوند های سئو سایت داخلی و لینک و پیوند های فرنگی می‌توانند به بهبود درجه وب سایت شما یاری دهد. لینک و پیوند های داخلی لینک و پیوند هایی میباشند که به صفحه های دیگر در وبسایت شما لینک و پیوند دارا هستند و مخاطب را در وبسایت شما نگه می دارا هستند. پیوند های داخلی برای موتورهای جستجوگری که فی مابین صفحه های اینترنت شغل کاوش را اعمال میدهند، خیابان هایی می‌باشند که مسیر رفت و آمد را معین می نمایند. موتورهای جستجو گر از روش نظارت غامض پیوند ها، کشف می نمایند که صفحه های وبسایت چه‌گونه با همدیگر دارای ربط گردیده اند. استراتژی پیوند سازی داخلی تمام مباحث seo را در بر نمی گیرد؛ البته از مهمترین اقدامات seo به حساب آورده می شود. غرض از لینک و پیوند سازی داخلی، جذب استفاده کننده نو به تارنما شماست که موجب بالا رفتن سکو وبسایت شما در برگه نتیجه ها کاوش گوگل نیز میگردد.

بیشتر بخوانید : معرفی تکنیک های نوین بازاریابی دیجیتال

اصول و قواعد لینک و پیوند سازی داخلی تارنما
تاثیر پیوند سازی داخلی در seo وبسایت چه می‌باشد؟

1. ارتقاء ترافیک وب سایت :

لینک و پیوند ها در seo وب سایت شما اهمیت چشمیگری دارا هستند و لینک و پیوند سازی سوای شک و تردید، می بایست یکی مهم‌ترین اقدامات شما در استراتژی جامع بهینه سازی تارنما برای تجارت شما باشد. استراتژی پیوند سازی داخلی به ارتقاء ترافیک وب سایت شما یاری متعددی می‌نماید و می تواند بخشی از استراتژی بسط بیزنس شما باشد. در صورتی‌که پیوند سازی را استارت کرده‌اید یا این که میخواهید ترازو پیشرفت خویش را اندازه بگیرید، می بایست بدانید که فیض پیوند سازی، بر ارتقاء ترافیک تارنما شما اثر بدون واسطه داراست.

2. بهبود مرتبه وبسایت در گوگل :

پیوند سازی درست وبسایت را در مرتبه های بالای گوگل قرار می‌دهد. ورقه حاصل کاوش گوگل اهمیت متعددی برای کسب و شغل های اینترنتی داراست؛ چون امروزه تمامی چیز در آغاز از گوگل پرسیده می‌گردد. لینک و پیوند سازی داخلی به یوزرها امداد می‌نماید تا به صفحه ها متعدد تارنما شما هدایت شوند و جایگاه موجب بهبود بازدید وبسایت شما نیز بشوند.

بیشتر بخوانید : چه‌طور به شیت اولیه گوگل برسیم؟

پروسه لینک و پیوند بیلدینگ داخلی
۵ مرحله مهم در لینک و پیوند سازی داخلی چه است؟

1. آشنایی استفاده کننده :

برای لینک و پیوند سازی، شما نیاز دارید که از کاربر خودتان آشنایی کافی به دست بیاورید و بعد از آن برای مشغول کردن وی با وب سایت خویش، طرح ریزی نمائید. درصورتی که تارنما شما در حوزه فروش اینترنتی فعالیت دارد، می‌توانید با ساخت و ساز بخشی در موضوع مطالب آموزشی و معرفی تولیدها، کاربر را درگیر نمائید؛ یا این که در حالتی‌که حوزه کاری شما حرفه‌ای خیس و تخصصی خیس میباشد، میتوانید مطالب ترند و داغ روز را پی بگیرید. از جمله، در حالتی‌که کمپانی شما سرویس ها سم پاشی گلشن و مزارع را اجرا می‌دهد، میتوانید با ایجاد محتوا در موضوع کشاورزی و شیوه حفظ از گیاهان در فصول گوناگون، مخاطبان را به قرائت تارنما خویش تشویق نمائید. در تدوین استراتژی لینک و پیوند سازی داخلی آنچه اهمیت دارااست، نخست کاربر و آشنایی نیازهای اوست. در‌حالتی که که چیره گردید کاربر خویش را بشناسید، میتوانید به سراغ مرحله آن گاه، یعنی رصد کردن استفاده کننده و تعقیب کردن عشق و علاقه مندی های وی بروید.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

- کارایی برای ظهور خبرها در Google news

یک تارنما شرکتی که خبر ها مرتبط با بیزنس خودش را می نویسد نمیتواند به راحتی سئو سایت در نصیب خبر‌ها گوگل ظواهر بشود چرا‌که این یک فرمان خیلی طاقت فرسا میباشد و حقیقت این میباشد که وبسایت های غیر خبری نیاز آنچنانی ظاهرا شدن در خبر ها گوگل ندارند ولی این زمینه برای تارنما های خبری اهمیت بالایی داراست.
برای اینکه در خبر ها گوگل ظواهر بشوید می بایست استانداردهای گوگل را محاسبه کرده و راهبرد های آن را رعایت نمائید. بعد از آن وب سایت خویش را برای خبر‌ها گوگل ارسال فرمائید. اساسا پس از سه هفته می‌بینید که وب سایت شما قبول شد‌ه‌است یا این که نه. آنگاه تنها بایستی مجموع سعی خویش را برای ساخت محتوای بروز و دیدنی بکنید.
- اهمیت معماری وب سایت در seo وب سایت خبری

معماری وب سایت یکی بحران هایی seo وبسایت خبری میباشد که با آن مواجه خواهید شد از آنجایی که‌این وب سایت ها اساسا صفحه ها متعددی دارا‌هستند و روزمره در درحال حاضر رویش می‌باشند. معماری صحیح در یک وبسایت خبری هم برای خواننده و هم برای خزنده موتور کاوش از اهمیت بالایی شامل است.
سازماندهی از اهمیت بالایی برخوردار‌است شما می بایست همواره تیم ها و تگ هایی که در وبسایت به کارگیری می‌کنید را چک نمائید و ملاحظه کنید آیا آنان جوابگو می باشند یا این که نه. درسته که برچسب و دسته به خواننده شما خیلی امداد میکند تا بتواند مطالب را به راحتی پیدا نماید البته اگرکه در وب سایت برچسب های متعددی داشته باشید و بیشتر آن‌ها مطالب یه خرده را به خویش تخصیص بدهند از قیمت وبسایت شما معدود می گردد.
پس تصمیم گیری راجع‌به معماری وبسایت خبری از اهمیت متعددی برخوردار‌است و این فعالیت هر کسی وجود ندارد. شما برای معماری تارنما به یک دارای تخصص seo یا این که مشاور بهینه سازی احتیاج دارید.
- وب سایت خبری می بایست برای مخاطب گوشی به راحتی قابل استعمال باشد

صراحت دارد که ما در تک تک بخش های seo از اهمیت آن برای کاربرهای گوشی سخن کردیم ولی این مسئله در بهینه سازی تارنما خبری از اهمیت بیشتری برخوردار‌است. امروزه بیشتر اشخاص خبر‌ها را با تلفن همراه های خودشان چک میکنند. کمترین کاری که بایستی درین نصیب اجرا بدهید پباده سازی یک تارنما با طراحی صفحه مطلوب برای تک تک تلفن های همپا میباشد.
خوب میباشد از AMP هم استعمال فرمایید. AMP یک تکنولوژی تکثیر میباشد که با حذف فرمت منجر می‌شود صفحه ها شما سریعتر بار گذاری بشوند.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

یک سری پارامتر اصلی در تعیین تیتر و توضیحات وبسایت در بهینه سازی داخلی وب سایت:

تیتر حداکثر 60 کاراکتر و توضیحات 320 کاراکتر. در شکل بیشتر بودن قابلیت داراست گوگل آن سئو سایت را به استفاده کننده نشانه ندهد.
از ویرگول، کاما، علامت گذاری ها تا جایی که می توانید در نصیب متا تگ ها(توضیحات) به کارگیری نکنید.
تیتر های شما در تگ H1 باشد.
از عبارات کلیدی یک الی دوبار استعمال نمایید البته در کنارش از مخلوط و فرمولهای جالب برای مخاطب استعمال فرمایید.

به کار گیری از تگ های H1 , H2 , H3

در حیث داشته باشید که هدینگ شیت برای مخاطب بسیار جالب خواهد بود. مخصوصا چنانچه آن را تعالی و برجسته جلوه دهید. در هر ورقه از وبسایت شما صرفا یک تگ H1 می بایست وجود داشته باشد. پس مهم‌ترین واژه و کلمه کلیدی خویش را در‌این تگ بنویسید که هم برای استفاده کننده و هم برای گوگل جالب باشد و براحتی به آن دسترسی پیدا نمایند.

تگ های H2 , H3 در صفحه های می توانند چند دفعه تکرار شوند. یعنی اینکه شما می توانید پس از هر 300 کاراکتر از این دو تگ به کارگیری نمائید. چون مشتری می خواهد بعداز گزاره ها و یا این که اتمام موضوعی، زمینه بعدی را مثلا قبلی تشخیص دهد و با تیتر دیگری استارت نماید.

 


تاثیر نشانی دهی در seo داخلی:

در نشانی دهی بایستی به دو نکته مهم و مهم دقت کرد. کوتاه بودن نشانی و شاخه بندی نشانی ها و به کار گیری هر چه کمتر از /

گوگل طی اعلامیه ای ذکر کرد که تعداد / را در نشانی دهی کمتر نمایید. هر چه / کمتری به کارگیری فرمایید عمل را برای گوگل شل خیس خواهید کرد.

همینطور از کلمه ها کوتاه و اثرگذار برای اسم نشانی سایتتان پیدا نمائید. تا برای استفاده کننده دیدنی باشد.

شما برای نشانی دهی صفحه های فارسی هم می‌توانید از لغات فارسی برای نشانی دهی به کار گیری فرمایید و محدودیتی برای اینکه الزاما عبارات انگلیسی باشند وجود ندارد.

پس در گزینش نشانی وبسایت توجه نمایید.

  • شایلین عباسی