مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

گوگل برای رتبه‌بندی صفحات
صفحه های
صفحه ها
صفحات
 و نمایش نتیجه ها جستجوها، فاکتورهای زیادی را در حیث میگیرد. یکی‌از موارد اساسی در مشخص کردن صفحه ها مهم، پیج رنک است. در این نوشته‌ی علمی بیشتر درباره این ترازو و شیوه ارتقا آن حرف خوا هیم کرد.

 پیج رنک که در واقع از نام لری پیج و سرگئی برین یعنی بنیان گذاران آن گرفته گردیده است. پیج رنک معیاری برای تشخیص معیار عنایت و اعتبار صفحه ها وب‌تارنما هست که به صورت عددی بین 0 تا 10 نمایش داده می شود. اما سال‌هاست این امتیاز دیگر در صفحه ها وب نمایش داده نمیشود، ولی جدیدا یکی مدیران گوگل اعلام کرده است که هر وقت بخواهند به این امتیاز دسترسی دارند. در واقع این الگوریتم اهمیت ویژه‌ای برای پیوند های خارجی قائل می باشد و اعتقاد دارد در شرایطی‌که ورقه‌ای در وب‌سایتی التفات زیادی داشته باشد به احتمال زیاد تعداد لینک‌های زیاد و با کیفیتی از بیرون دریافت می‌کند.

به چه شکل پیج رنک به حساب آوردن می گردد؟
الگوریتم پیج رنک دربین آحاد لینک و پیوند‌های ورودی به یکی صفحه ها سایت اشتراک گرفته و در نهایت امتیاز موردنظر را در بین 0 تا 10 به حساب آوردن می‌کند. سئو در مشهد البته نکته جالب اینجاست که در‌حالتی که شما باطن وبسایت خود لینک و پیوند‌سازی داخلی اعمال داده باشید، اعتبار آنها نیز به کاغذ مقصد منتقل میشود.

در احتساب پیج رنک امتیازات و اعتبارات کاغذ مبدا نیز در حیث گرفته شده و به کاغذ مقصد منتقل میگردد. طبیعتا یک کاغذ هرچه لینک و پیوند‌های ورودی بیشتر و با کیفیت تری گرفته باشد، می تواند پیج رنک بالاتری بگیرد. 

اهمیت پیج رنک چقدر می‌باشد؟
با اینکه رسما چندین سالی از نمایش ندادن پیج رنک روی صفحه های وب‌وب سایت‌ها می‌گذرد، اما در واقع همچنان این معیار احتساب شده و در لحاظ گرفته می‌شود. این امتیاز روی جایگاه‌بندی نتایج گوگل موءثر هست و سال‌ها قبلی به دلیل عنایت زیاد این معیار، خیلی‌ها در پی طریق‌های تقلبی بودند تا پیج رنک خود را ارتقا دهند. بعضا تصور می‌کنند در سال‌های اخیر اهمیت این آیتم کمتر گردیده است، اما به نظر می‌رسد همچنان گوگل آن را احتساب می کند و در نظر میگیرد.

چه‌گونه پیج رنک وبسایت خود را  ارتقاء دهیم؟


همان‌طور که اشاره کردیم در این الگوریتم، بک‌لینک‌هایی که به سمت صفحات وب سایت ما آمده اصلی میباشند. رایا پارس به همین ادله خیلی‌ها سراغ روش‌هایی چون راه اندازی PBN (شبکه خصوصی وبلاگ)، خرید بک ‌لینک و دیگر طرز‌های سئوی کلاه سیاه میروند.
ولی بهترین راهکارها برای ارتقا پیج رنک در ذیل آمده است:

محتوای پر ارزش و منحصر تولید فرمائید تا بتوانید از سراسر وب بک‌پیوند‌های پر ارزش بگیرید.
تبادل لینک و پیوند چند طرفه روش دیگری میباشد که کمک می‌کند بتوانید از سایت‌های با اعتبار بالاتر بک پیوند بگیرید.
رپورتاژ آگهی نیز در تارنما‌های پرمخاطب باعث میگردد بتوانید بک لینک‌های باارزش دریافت فرمایید.
در شبکه‌های اجتماعی فعال باشید و کاری نمایید کاربران محتوای شما را به اشتراک بگذارند تا از طریق لینک قرار گرفته در بایو یا استوری بتوانید ورودی بگیرید.
به طور طبیعی میان مطالب سایت خود لینک و پیوند‌سازی داخلی انجام دهید.
تاثیر پیج رنک در بهینه سازی تارنما
همان‌طور که اشاره کردیم پیج رنک یک کدام از فاکتورهای مهم در مرتبه‌بندی نتیجه ها گوگل می باشد. پس چنانچه تارنما شما امتیاز بهتری داشته باشد، شانس بیشتری برای نمایش در جایگاه‌های بالاتر دارااست. اما از آنجایی که پیوند‌های نوفالو در محاسبه نمی شوند،what is seo  به این ترتیب فقط بک‌لینک و پیوند‌های فالو که ربات‌های گوگل آنان را دنبال می‌کنند باعث تعیین امتیاز شما خواهند شد.

توده‌بندی

پیج ‌رنک یک کدام از معیارهای اصلی در سکو‌بندی نتیجه ها گوگل می‌باشد. تا چندین سال قبل گوگل معیار التفات صفحه های وب را به صورت امتیاز 0 تا 10 روی نوار ابزار Page Rank معین میکرد. ولی از آنجایی که این فاکتور به offpage seo مانند بک‌پیوند‌ها می پردازد، خیلی‌ها سراغ نحوه‌های غیرقانونی رفتند و به همین استدلال چندسالی می باشد گوگل دیگر این امتیاز را نمایش نمی‌دهد. اما همچنان از این فاکتور برای درجه‌بندی صفحه ها وب بهره می برد. بهترین عمل برای ارتقاء این امتیاز، ایجاد کرد محتوای گران بها است تا بتوانید از تارنما‌های دیگر لینک دریافت نمائید.

  • ۰۱/۰۹/۱۸
  • شایلین عباسی

رایا پارس

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی