مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

سئو سایت وبسایت الکسا (http://www.alexa.com) نیز یک رنک برای صفحه ها وب سایت‌ها تعریف‌و‌تمجید میکند و داده ها نسبتا جامعی را هم در باره وب سایت ها ارائه میدهد. به نشانی =https://www.alexa.com/siteinfo?q بروید و نشانی تارنما خویش را وارد نمایید. همان گونه که می‌بینید امتیاز و ترافیک شمارا با جزئیات جامعی ارائه می‌دهد. همینطور این وبسایت قابلیت و امکان مقایسه نموداری ترافیک 2 وب سایت را با هم آماده کرده است.لینک و پیوند های سایرافراد به تارنما شما : برای اینکه ملاحظه کنید یک سری تارنما بشما لینک و پیوند داده اند می‌توانید به تارنما گوگل بروید و در بخش کاوش، نشانی تارنما را با اضافه کردن عبارت :link در اولِ آن بنویسید. به عنوان مثال : link:www.seo24.ir

در لحاظ داشته باشید که وبسایت الکسا این قابلیت و امکان را در چنگ شما قرار می دهد تا موقعیت بازدید وب سایت‌های متفاوت را ملاحظه کنید (حتی در‌صورتی‌که صاحب آن وبسایت نباشید) و به همین خیال تحت عنوان معیاری برای سکو بندی وبسایت های اینترنتی گزینه دقت قرار گرفته میباشد. درجه بندی الکسا بر پایه ی کاربرانی که تولبار الکسا را نصب کرده‌اند احتساب می شود و به طور تخمینی میباشد. به همین استدلال میباشد که نمی‌قدرت به طور بدون نقص به داده ها ارائه گردیده به وسیله الکسا اعتماد کرد. وب سایت‌های دیگری نیز می‌باشند که قابلیت و امکان مقایسه موقعیت بازدید تارنما های اینترنتی را در دست ما قرار میدهند، مانند تارنما سیمیلار اینترنت که دسترسی یوزرها اهل ایران را به وب سایت خویش بسته میباشد.
وب سایت leapMarket نیز قابلیت و امکان مقایسه تارنما شمارا با تارنما‌های رقبا در چندین موتور کاوشگر به‌رخ یکجا آماده می‌نماید. شما میتوانید نشانی وبسایت خویش را در مقایسه با 3 وب سایت رقیبتان درین وبسایت ببینید. این وبسایت داده ها خویش را از موتورهای کاوشگر یاهو و گوگل و msn و Hotbot اخذ می کند و با تولید نمودارهای مقایسه‌ای شمارا در ادراک این داده ها کمک می کند.

یکی‌از دلایلی که سبب ساز گردیده وب سایت الکسا اهمیت متعددی پیدا نماید، ارائه داده ها بروز و جهانی از شرایط بازدید تارنما‌ها و سکو بندی جهانی و کشوری تارنما‌های اینترنتی میباشد، این مسئله منجر میشود که شما بتوانید به راحتی موقعیت وب سایت خویش را با بقیه وبسایت‌ها مقایسه نموده و نهایتا حتی در شرایطی که تصمیم دارید که در وبسایت خاصی تبلیغ فرمایید، از روش وبسایت الکسا متوجه گردید که آیا این تبلیغ برای شما بازدهی لازم را داراست یا این که نه. اما می بایست توجه داشت که جایگاه الکسا به طور تخمینی ارائه می‌گردد و مرتبه صد در صد دقیقی وجود ندارد.

رنکینگ وب سایت بر چه اساسی معلوم میگردد؟
در لحاظ داشته باشید که سایت‌هایی مانند الکسا معیارهای مختص خویش را برای امتیازدهی به وب سایت های اینترنتی دارا‌هستند، برای مثال الکسا مبتنی بر تعداد بازدیدکننده یکتا در روز و تعداد صفحه ها مشاهده گردیده به تارنما‌های متفاوت امتیاز می دهد. البته گوگل رنکینگ خویش را مبتنی بر گروه‌ای از فاکتورها که در باطن و بیرون از تارنما به حساب آوردن میشوند، به‌دست میاورد. امتیاز کاغذ گوگل یا این که Page Rank مبتنی بر لینک و پیوند‌های کیفیت خوب که به یک ورقه اینترنتی داده می‌گردد به حساب آوردن میگردد، البته فاکتورهای زیاد دیگری نیز می‌باشند که نهایتا در مرتبه بندی وب سایت در گوگل موءثر میباشند. در تصویر تحت بعضا از فرایند seo تارنما را که برای بهبود جایگاه بندی اثرگذار می‌باشند مشاهده می کنید که عبارتند از:

تحقیق و چک مخاطب و رقبا
سئو و بهینه سازی داخلی تارنما
سئوی خارجی
مشاهده حاصل و گزارشات
انجام موردها فوق نهایتا منجر میگردد که درجه تارنما بهبود یابد. در لحاظ داشته باشید که برای بهبود مرتبه تارنما در گوگل و بهبود درجه وب سایت در الکسا شیوه‌های مختلفی موجود است که مشتمل بر طریق های درست و اصولی و طریق های فریب آمیز و متقلبانه میگردند. طرز‌های اصولی برای بهبود بازدید وب سایت و نهایتا امتیازی که وبسایت بدست میاورد، اهمیت دادن به ساخت محتوای موءثر برای استفاده کننده و ساخت تجربه کاربری مطلوب بر روی وبسایت میباشد. این عمل سبب می شود که یوزرها تارنما شمارا به دیگر افراد معرفی کرده و لینک و پیوند‌های محل ورود بیشتری اخذ نمائید و بازدید تارنما شما نیز ارتقاء پیدا نماید.

رنکینگ تارنما در گوگل

به چه شکل جایگاه تارنما خویش در گوگل را دنبال کنیم؟
در لحاظ داشته باشید که جایگاه‌های گوگل به طور لحظه‌ای در هم اکنون جابجایی می باشند و برای تعقیب کردن جایگاه‌های گوگل و لغات کلیدی که برای وبسایت شما اهمیت دارا‌هستند، می توانید از قابل انعطاف افزارهایی که‌این عمل را برای شما انجام میدهند به کار گیری نمائید، برهان اینکه نتیجه ها گوگل همواره در هم اکنون تغییر تحول می باشند و اصطلاحا حاصل گوگل یا این که SERP که مخفف Search Engine result pages میباشد همواره تغییر‌و تحول می نماید، این میباشد که الگوریتم‌های گوگل همواره تغییر‌و تحول می نمایند و رقبای شما نیز همچنین. به همین ادله میباشد که ما به ابزاری نیاز داریم تا این تغییرات را رصد نماید و اتفاقات ناگهانی را به ما اطلاع دهد. چون در شرایطی که خودمان بخواهیم بر روی تک تک عبارات کلیدی تارنما، درجه وب سایت را تحلیل کنیم دوره بسیار متعددی از وقت روزمره خویش را می بایست برای این فعالیت در اختیار بگذاریم.

یکی شایسته ترین اینگونه قابل انعطاف افزارها، اپلیکیشن جت seo میباشد که به طور بدون‌پول این قابلیت را به شما می دهد. اپلیکیشن جت بهینه سازی یک اپلیکیشن موبایلی زیر سیستم برهان اندروید میباشد که به طور خود کار جایگاه وبسایت شما رصد می کند و به طور روزمره به شما گزارش تغییر تحول مرتبه‌ها را ارائه میدهد. با به کار گیری از این اپلیکیشن می توانید تغییرات رنکینگ تارنما خویش را متوجه گردید و حالت خویش را بهبود دهید. استعمال از جت بهینه سازی یاری بسیار متعددی به صرفه جویی در وقت شما می‌کند.
 

  • ۹۹/۰۱/۲۵
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی