مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

سئو سایت  جان مولر از مجموعه گوگل جدیدا دراین باره اظهار لحاظ نموده است: \"یک کدام از سوالاتی که غالباً وبمسترها می پرسند این میباشد: در صورتی در یک کاغذ دو لینک و پیوند داخلی داشته باشیم و کاغذ مقصد هر دویشان یکی‌از باشد، البته انکرتکست متفاوتی داشته باشند، گوگل چه عکس العملی در‌این ارتباط خواهد داشت؟ در پاسخ می بایست خاطرنشان کرد: گوگل تمجید مشخصی درین ارتباط ندارد و مشخص و معلوم نکرده میباشد که کدام پیوند بایستی نخستین باشد، کدام می بایست پایان باشد، زیرا این الگوریتم‌های گوگل می‌باشند که در این مورد تصمیم گیری می کنند. به این ترتیب در صورتی‌که لینک و پیوند‌های مختلفی دارید که به کاغذ هدایت میشوند، ابداً نباید نگران باشید، زیرا به طور کاملً طبیعی میباشد و گوگل روزمره با مورد ها متعددی از این دست، رو به رو میگردد. گوگل با فهم انکر تکست ها میتواند به فهم و شعور بهتری از محتوای لینک و پیوند دست یابد. بعضا از وبمسترها در‌این ارتباط اظهار نگرانی میکنند. با این هم اکنون از نگاه گوگل، قانون ها سالانه در درحال حاضر تغییر‌و تحول می‌باشند و بدین ترتیب رسمی که این سال به فعالیت می‌رود، الزاماً سال بعد از آن ممکن میباشد کاربردی نداشته باشد یا این که برای همگی وبسایت‌ها قابل اعمال نباشد\".

با پنج کلیک معمولی تارنما خویش را پباده سازی نمائید

حق تقدم لینک و پیوند نخستین چه است؟
حق تقدم پیوند اولیه، یک کدام از مواقعی میباشد که دوران‌ها به وسیله اشخاص عشق و علاقه مند به بهینه سازی و seo تارنما آیتم دعوا قرار گرفته میباشد. از مت کاتس از اعضای مجموعه گوگل سوالی در این باره پرسیده شد: \"چنانچه از کاغذ A بیش تر از یک پیوند به کاغذ B بفرستیم، آیا پیج رنک جویس و انکر تکست بیشتری منتقل خواهد شد؟ آیا اساساً انتقال پیوند از برگه A به به عبارتی برگه قابلیت و امکان پذیر میباشد\"؟ در آن دوره مت کاتس اظهار کرد که جریان انکر تکست (که به اسم حق تقدم پیوند اولیه هم شناخته می‌گردد) برای گوگل چندان خیلی مهم نیست. ولی وی در نقل عهد ذیل بر خلاف آن را اعلام میکند : \" هر دو پیوند، در پیج رنک تأثیر دارا‌هستند، خواسته اینجانب انکر تکست وجود ندارد، بلکه دو پیوند میتوانند پیج رنک را ارتقاء دهند\". بی سر و صدا مت کاتس در رابطه نقش انکر تکست و حق تقدم پیوند نخستین، احتمالاً بیان گر این میباشد که گوگل هنگام خزیدن در لینک و پیوند‌های مختلفی که از یک کاغذ به به عبارتی برگه داده شده‌است و برای انتخاب مرتبه و وجود رابطه در بین لینک و پیوند و محتوا، \"حق تقدم پیوند\" را هم در لحاظ خواهد گرفت. فرض فرمائید کاغذ‌ای دارید و دو لینک و پیوند در آن قرار می‌دهید (این شرایط چندان عملی به حیث نمی رسد، ولی در هر درحال حاضر می بایست بتوانید آن را فکر کنید). در‌این موقعیت آیا گوگل تنها لینک و پیوند نخستین را به اکانت میاورد یا این که انکرتکست هر دو پیوند را می خواند و در این‌حالت ورقه از مزیت متن مو جود در هر دو پیوند سود مند می‌گردد، به ویژه در صورتی انکر تکست در هر دو لینک و پیوند مختلف باشد؟ آیا گوگل پیوند دوم را نادیده می گیرد؟ در شرایطی که در سیستم ناوبری وب سایت، صفحه های اصلی پیوند گردیده باشند، احتمالاً لینک و پیوند‌های مو جود در محتوا نادیده گرفته گردیده یا این که دست کم ارزشی ندارند. به حیث می رسد که پیوند‌های جانور در متن بدنه ارزشی نداشته باشند. در‌این‌صورت، آیا بایستی سیستم ناوبری را ذیل اسکن قرار اعطا کرد تا یک انکر تکست متنوع و گسترده به ورقه داده شود. مشاهدات و تجربیات سال‌های اخیر نشان می دهد که جواب سؤال فوق مثبت میباشد. به گویش بی آلایش از دربین پیوند‌های مختلفی که در یک کاغذ قرار دارا هستند و به کاغذ دیگری ارجاع داده میشوند، یک لینک و پیوند یا این که به عبارتی پیوند اولیه بایستی واجد قیمت انکر تکست باشد. این پیشنهاد را هنگام تولید پیوند‌های گوناگون و برای عبارت‌های کلیدی و مهمی که دست‌کم در لینک و پیوند نخستین وجود دارا هستند به فعالیت برید. در‌این‌صورت‌ دیگر نیازی به داشتن داده ها تخصصی در رابطه حق تقدم پیوند اولیه وجود ندارد. حاصل بررسی ها نشان میدهد که گوگل هنگام مرتبه بندی کاغذ انگیزه، تنهاً به پیوند اولیه اعتنا میکند. 

ضوابط لینک و پیوند سازی


در شرایطی که که \"حق تقدم لینک و پیوند نخستین\" برایتان مهم میباشد، ناوبری وبسایت خویش را ذیل متن قرار دهید تا از حق تقدم پیوند نخستین در محتوای بافت مطمئن گردید. این عمل به شما قابلیت و امکان میدهد انکر تکست را متناسب با محتوای متنی یا این که صفحه های داخلی مهمی که در سایتتان موجود است، تغییر‌و تحول دهید. در حالتی که که انکر تکست به طور طبیعی تغییر‌و تحول نماید، کاغذ تا بازه‌ها جهت جست وجوی یوزرها بشر، با صرفه باقی خواهد ماند. ولی به ظاهرً پیوند‌هایی که در یک متن قرار دارا هستند و در نزدیکی آن نیز متن موجود است، به حیث بافتی و محتوایی، مهم‌خیس از لینک و پیوند‌هایی میباشند که در منوهای ناوبری قرار دارا هستند. اگر که به طورمرتب به صفحه های مهم پیوند می‌دهید و پیوند‌های طبیعی متعددی ندارید که نتیجه ها مشابهی را ارائه دهند، در این‌حالت می توانید برای درجه بندی کاغذ از پیوند‌های داخلی به کار گیری نمائید و لغت ها کلیدی بیشتری را هم به فعالیت برید.

آیا تنهاً لینک و پیوند نخستین در گوگل مهم میباشد یا این که لینک و پیوند انکر تکست اولیه یا این که دوم کاغذ هم اهمیت دارا‌هستند؟
در حین سال‌های اخیر، این سؤال، مسئله مشاجره‌های جذاب کارشناسان حوزه بهینه سازی و سئو وب سایت بوده میباشد.

انکر تکست چه میباشد؟
بر پایه ی تعریف‌و‌تمجید گوگل، انکر تکست به کلماتی در ورقه اینترنت گفته می شود که معمولاً به طور خط زیر نوشته بوده و لینک و پیوند قابل کلیکی را در کاغذ دیگر اینترنت تولید نمایند. در موقعیت معمولی، درصورتی که موشواره را به بالای چنین لینک و پیوند‌هایی هدایت فرمایید، نشان گر به صورت انگشت در می آید.

چه طور انکرتکست را باصرفه کنیم؟
برای این مراد از انکرتکست توصیفی به کارگیری نمایید و از به فعالیت بردن عبارت \"این جا کلیک فرمائید\" استعمال نکنید، زیرا دراین‌صورت انکر تکست جانور در پیوند، داده ها بیشتری در رابطه محتوا و بافت متن به دست نخواهد اعطا کرد: \" پیوند‌های متنی که در تارنما خویش به فعالیت می برید بایستی کوتاه و مضمون‌ دار باشند و در عین هم اکنون به صورتی باشند که در شرایطی که بیرون از بافت خوانده میشوند، گشوده هم برای استفاده کننده قابل شعور باشد، محتوای لینک و پیوند را شرح دهد و دربردارنده عبارت فعلی نباشد. W3C\". مشاوران کنسرسیوم اینترنت دنیا گستر (W3C) به وبسمترها پیشنهاد می نمایند از به کاربردن عبارت \"این جا کلیک نمایید\" دوری کنید. متخصصان حوزه seo و seo وب سایت نیز همین توصیه را دارا هستند. اگر که از لینک و پیوند‌های متنی با محتوای \"برو\" یا این که \"این جا کلیک فرمایید\" به کارگیری فرمایید، این پیوند‌ها در فهرستی از پیوند‌ها، بی مفهوم خواهند بود. به جای به کار گیری از لغات دستوری مثل \"برگشت\" یا این که \"این جا کلیک فرمایید\" از عبارت‌های توصیفی به کار گیری نمائید. برای مثالً هیچوقت از پیوند‌هایی این چنین استعمال نکنید: برای مشاهده تولید ها شگفت انگیز ما، اینجا را کلیک فرمائید.
این عبارت توصیفی نبوده و به همین خیال نمی‌توانید انکرتکستی که کلمه ها کلیدی متعددی در آن به عمل رفته میباشد را در سایتی که به آن لینک و پیوند داده‌اید به کارگیری فرمائید ( این گزینه در گوگل، یاهو، و MSN به شما امداد می‌نماید تا از حیث کلمه ها کلیدی آیتم نظرتان رنک بهتری به دست آورید). دراین باره بهتر میباشد از عبارت
\"در رابطه تولید ها seo موتور جست و جو بیش تر بدانید\" استعمال فرمایید.

در آمد زایی با کسب و فعالیت آنلاین
 

  • ۹۹/۰۱/۲۷
  • شایلین عباسی

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی